-
Ο χρήστης xtkz έγραψε:
Mazda MX-5 20th Anniversary Special Edition Announced for Europe - Debut at Geneva
http://www.worldcarfans.com/11002012431 ... ounced-forΓιατι μονο σε 1.8?
Γιατί δεν είναι τπτ παραπάνω από ένα νορμάλ μξ με νικελάκια (τα οποία υπάρχουν σε πολλά ήδη). Το μόνο διαφορετικό είναι οι ζάντες.
anniversary my ass!
-
http://www.sportdrive.gr/2009/10/24/maz ... led-review
-
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Youtube VideoKαι?
-
= 1)Ωραίο χρώμα αυτό για το ΜΧ5
2)Μάπα το Mini ξεσκούφωτο (αλλά πολύ μάπα)
3)Όχι και τόσο σπορ αίσθηση το Mini; -
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
:hmmm: = 1)Ωραίο χρώμα αυτό για το ΜΧ5
2)Μάπα το Mini ξεσκούφωτο (αλλά πολύ μάπα)
3)Όχι και τόσο σπορ αίσθηση το Mini;- έχει και καλύτερα
- +1000(καλύτερο το κλειστό)
- Το συγκρίνει με το ΜΧ... Πισωκίνητο-μπλοκέ-βάρος...
-
Ο χρήστης kyr80 έγραψε:
:hmmm: = 1)Ωραίο χρώμα αυτό για το ΜΧ5
2)Μάπα το Mini ξεσκούφωτο (αλλά πολύ μάπα)
3)Όχι και τόσο σπορ αίσθηση το Mini;- Το συγκρίνει με το ΜΧ... Πισωκίνητο-μπλοκέ-βάρος...
Και το μεγαλυτερο roll ισως επηρεαζει την αισθηση.
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
:hmmm: = 1)Ωραίο χρώμα αυτό για το ΜΧ5
2)Μάπα το Mini ξεσκούφωτο (αλλά πολύ μάπα)
3)Όχι και τόσο σπορ αίσθηση το Mini;Kαλα μπροστα στο ΜΧ τι ψαχνεις Ολα γτπ ειναι μπροστα του
-
Είμαστε γενικά λίγο υπερβολικοί με το ΜΧ. Θα μπορούσαμε ίσως να το βάλουμε και στο θέμα viewtopic.php?f=15&t=42709&start=270.
Καλό,χρυσό, φτηνό για αυτά που προσφέρει. Αλλά προσωπικά είναι στιγμές που με κρεμάει σε δύναμη. -
Ο χρήστης kyr80 έγραψε:
Είμαστε γενικά λίγο υπερβολικοί με το ΜΧ. Θα μπορούσαμε ίσως να το βάλουμε και στο θέμα viewtopic.php?f=15&t=42709&start=270.Δε νομιζω να εννοεις οτι εχει θαφτει απο τον τυπο το μιχι,καθε αλλο θα ελεγα...
Το γεγονος οτι εχει υπερεκτιμηθει,εχει πιο πολυ να κανει με την τιμη,την αξιοπιστια του,και το value for money του ολου πακετου (ειδικα τα παλαιοτερα μοντελα),σε σχεση με αλλα roadsters(πχ Ζ4,MGTF). -
Ο χρήστης kyr80 έγραψε:
Είμαστε γενικά λίγο υπερβολικοί με το ΜΧ. Θα μπορούσαμε ίσως να το βάλουμε και στο θέμα viewtopic.php?f=15&t=42709&start=270.
Καλό,χρυσό, φτηνό για αυτά που προσφέρει. Αλλά προσωπικά είναι στιγμές που με κρεμάει σε δύναμη.Των μικρών χεριών η έλλειψη δύναμης τους φταίει...
-
Ο χρήστης vaggman έγραψε:
Είμαστε γενικά λίγο υπερβολικοί με το ΜΧ. Θα μπορούσαμε ίσως να το βάλουμε και στο θέμα viewtopic.php?f=15&t=42709&start=270.
Δε νομιζω να εννοεις οτι εχει θαφτει απο τον τυπο το μιχι,καθε αλλο θα ελεγα...
Το γεγονος οτι εχει υπερεκτιμηθει,εχει πιο πολυ να κανει με την τιμη,την αξιοπιστια του,και το value for money του ολου πακετου (ειδικα τα παλαιοτερα μοντελα),σε σχεση με αλλα roadsters(πχ Ζ4,MGTF).Αυτό το κάθε άλλο που είπες... Έχω διαβάσει δοκιμές, που νομίζω ότι αναφέρονται σε άλλες κατασκευές. Το παρασπρώχνουν νομίζω...
Των μικρών χεριών η έλλειψη δύναμης τους φταίει...
Τσου ρε...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Των μικρών χεριών η έλλειψη δύναμης τους φταίει...
: -
Ερωτηση προς τους μουξουπεντακιδες...
Το αυτοκινητο που φαινεται στις φωτογραφιες αναφερεται ως 5ος/2000..ειναι δικη μου ιδεα ή το εσωτερικο ειναι απο mk2,5?? γενικα ξερει καποιος να μου πει με σιγουρια απο ποτε και μετα βγηκε το mk2,5?
http://www.car.gr/classifieds/cars/photos/307296/xenos,dimsabas για ριχτε τα φωτα σας..
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Ερωτηση προς τους μουξουπεντακιδες...
Το αυτοκινητο που φαινεται στις φωτογραφιες αναφερεται ως 5ος/2000..ειναι δικη μου ιδεα ή το εσωτερικο ειναι απο mk2,5?? γενικα ξερει καποιος να μου πει με σιγουρια απο ποτε και μετα βγηκε το mk2,5?
http://www.car.gr/classifieds/cars/photos/307296/xenos,dimsabas για ριχτε τα φωτα σας..
Δικιά σου ιδέα ειναι...
Το 2,5 έχει καθίσματα με συνεχόμενο προσκέφαλο (ένα με τη πλάτη του καθισματος), άλλη μεντρική κονσόλα στο κομμάτι του rcd (είχαν 2 din και όχι τη θηκούλα κάτω απο το rcd), δεν είχαν το αντιαισθητικό τετράγωνο ρολόι στην κεντρικίο κονσόλα, άλλους προφυλακτήρες με αεραγωγούς/προβολείς ομίχλης στα άκρα...
Αυτά που σου λέω ειναι τα πολύ χτυπητά για να το καταλάβεις αμέσως.
Για mk 2.5 κοιτα από 2001 και μετά(υπάρχουν και κάποια μκ2 που πουλήθηκαν στο πρώτο εξάμηνο του 2001), αλλα προσεχε γιατι υπάρχουν και αρκετα mx5 που ειναι εισαγωγής.
-
Για να προλαβω μερικους..Περισσοτερα φιλολογικα το ψαχνω απλα απο ενδιαφερον προς ενα καταπληκτικο κατα τη γνωμη μου αυτοκινητο..
Για να γινω πιο συγκεκριμενος..
http://www.car.gr/classifieds/cars/photos/560018/ αυτο πρεπει να ειναι mk2,5
http://www.car.gr/classifieds/cars/photos/728371/ mk2 με το πρωτο τιμονι-εσωτερικο ?
http://www.car.gr/classifieds/cars/photos/700003/ mk2 με ανανεωμενα οργανα ταμπλω?Καλα τα λεω?
-
Εγώ τα nb δεν τα ξέρω καλά. Απλά να σου πω ότι υπάρχουν μκ2 που βάζουν μούτρα (προφ./φανάρια) κ καθίσματα από μκ2.5 οπότε θέλει μελέτη το θέμα.
εδιτ: νομίζω ότι το μκ2.5 έχει κ άλλα φανάρια πίσω σε σχέση με το μκ2, δλδ είναι λευκά με κόκκινο και δεν έχει κίτρινο καθόλου.
-
Το γράφω κι εδώ, για να μη χαθεί η πληροφορία:
Miata χωρίς μπλοκέ είναι μισό Miata. Εγγυημένα πράγματα, από άπειρους κατόχους που το έχουν τοποθετήσει εκ των υστέρων.
Από εκεί και πέρα, στα NC ίσχυε το παρακάτω, το οποίο ενδέχεται να ισχύει και τώρα στα NC facelift, απλά δεν το γνωρίζω για να στο επιβεβαιώσω:
όσοι αγόρασαν την έκδοση 1.8 από τον παραεισαγωγέα Μπούτση, πέρα από τα 2+ χιλιάρικα που γλίτωσαν, έπαιρναν μοντέλα γερμανικών προδιαγραφών. Καλύτερο ηχοσύστημα, αλλά κυρίως ESP στον βασικό εξοπλισμό, πράγμα που στα 1.8 δεν προσφερόταν ούτε σαν έξτρα από την ελληνική αντιπροσωπεία. Καλό; Έχει και συνέχεια...
Το ESP απενεργοποιείται σε δύο στάδια, όπως και στο RX-8. Όταν το απενεργοποιούσες μερικώς, τότε καταλάβαινες ότι η Mazda έχει προικίσει το αγαπημένο της roadster με ηλεκτρονικό μπλοκέ, όπως η BMW την 335, η Alfa την Mito και τόσες άλλες εταιρίες. Τι σημαίνει αυτό; Ότι μπορείς να βρεις 1.8 (είτε καινούριο είτε ελάχιστα μεταχειρισμένο) με εργοστασιακό-σαν-μπλοκέ.Είναι μια πληροφορία που δεν είναι πολύ γνωστή, γιατί τα ελληνικά NC (Μκ3) που είχαν αυτή τη λειτουργία ήταν δίλιτρα, οπότε είχαν ήδη μπλοκέ. Δε γινόταν λοιπόν αισθητή η λειτουργία του ηλεκτρονικού.
Από τα λίγα 1.8 που εισήχθησαν, ελάχιστα βρήκαν το δρόμο για την πίστα, για να γίνει εμφανέστατη αυτή η λειτουργία. Σε βρεγμένη καρτόπιστα με μηδενική πρόσφυση, με ένα από τα λίγα 1.8 γερμανικών προδιαγραφών, με το ΕSP τελείως απενεργοποιημένο, ο εσωτερικός τροχός σπίναρε ακατάσχαιτα κι απλώς έμενες στο ίδιο σημείο, ενώ μερικώς απενεργοποιημένο, η δύναμη μοιραζόταν και τα παντιλίκια ήταν αξιολογότατα. Ίσως όχι όπως σε ένα Miata με μπλοκέ, αλλά ένα κλικ παρακάτω... κι έχεις και την ασφάλεια του ESP, που θα σου είναι απαραίτητη αν το Miata είναι το πρώτο σου πισωκίνητο.
Για το S2000, δεν το συζητώ καν. Μπορεί να είναι υπέρτατο καθαρόαιμο εργαλείο σπορ οδήγησης, αλλά αν είναι το πρώτο σου πισωκίνητο, έχετε γεια βρυσούλες...
-
Έχουν DSC και κάποια ελληνικά 1.8 NC, αυτά που ήταν η έκδοση 'SVP' που κυκλοφόρησε το 2007 . Το ξέρω από πρώτο χέρι
Εντύπωση μου κάνει αυτό που λες πάντως ειδικά για το βρεγμένο. Το αυτοκίνητο στο βρεγμένο με το dsc μισοαπενεργοποιημένο πάντως κάνει τα κλασικά 'χαζά' του ανοιχτου διαφορικού, θα δοκιμάσω και με τελείως απενεργοποιημένο. Με έβαλες σε σκέψεις πάντως αφού είδατε τέτοια διαφορά στην βρεγμένη πίστα.
-
τι ρολο βαραει το ESP στο ΜΧ5? Για να το τιθασευσει?
Mazda MX-5