-
Περισσότερα για την facelifted Corrolla εδώ
Άντε, από εδώ και στο εξής , από 2.000 Corollες τον μήνα
-
Το γραφω εδω μιας και δεν αξιζει να ανοιχτει αλλο τοπικ:
5 αστερια απεσπασε η νεα Corolla Verso
-
Μήπως υπάρχει κάποια φωτογραφία της νέας Corolla TS?
-
Ο χρήστης G60POWER έγραψε:
Τι να κάνει στον ανταγωνισμό που ήρθε και θα έρθει μέχρι το τέλος του χρόνου αυτό το ταλαίπωρο corolla!!!
Και εν τω μεταξυ θα εχουν φθασει και τα C4 και Focus...
Τι άλλο πρέπει να βγάλει ο ανταγωνισμός για να την ξεκολλήσει από την 1η θέση των πωλήσεων στην κατηγορία της στην Ελλάδα;
[list:10m9t9k9]Δηλ εμεις αποτελουμε το κεντρο του κοσμου καταναλονωντας το μεγαλυτερο μεριδιο παραγωγης της τογιοτα? Δευτερη ειναι η hyundai,και τι να λεει δηλ αυτο?Ειναι κριτιριο?[/list:u:10m9t9k9][list:10m9t9k9]Δες τι πωλησεις εχει η τογιοτα σε ολη την ευρωπη, που ειναι και ΦΘΗΝΟΤΕΡΑ απ τον ανταγωνισμο και κατασκευαζονται στην ευρωπη.Τον γερμανο τσαμπα να του το δινεις δεν το παιρνει.Αλλα ειπαμε, εμεις εδω εχουμε την ποιο ανωμαλη αγορα.Οτι σαβουρα θες εδω θα την βρεις[/list:u:10m9t9k9]
lkar έγραψε:
pavlos23 έγραψε:
Παράθεση:
Τι να κάνει στον ανταγωνισμό που ήρθε και θα έρθει μέχρι το τέλος του χρόνου αυτό το ταλαίπωρο corolla!!!Και εν τω μεταξυ θα εχουν φθασει και τα C4 και Focus...
Τι άλλο πρέπει να βγάλει ο ανταγωνισμός για να την ξεκολλήσει από την 1η θέση των πωλήσεων στην κατηγορία της στην Ελλάδα;
Δηλ εμεις αποτελουμε το κεντρο του κοσμου καταναλονωντας το μεγαλυτερο μεριδιο παραγωγης της τογιοτα? Δευτερη ειναι η hyundai,και τι να λεει δηλ αυτο?Ειναι κριτιριο?
Δες τι πωλησεις εχει η τογιοτα σε ολη την ευρωπη, που ειναι και ΦΘΗΝΟΤΕΡΑ απ τον ανταγωνισμο και κατασκευαζονται στην ευρωπη.Τον γερμανο τσαμπα να του το δινεις δεν το παιρνει.Αλλα ειπαμε, εμεις εδω εχουμε την ποιο ανωμαλη αγορα.Οτι σαβουρα θες εδω θα την βρεις[/url]http://www.autopress.gr/fnews/show.asp?ID=7320[url]
Απλά κάνει νέες επενδύσεις, αυξάνει το προσωπικό τις, γιατι απλά δεν προλαβένει να φτιάχνει αυτοκίνητα, φυσικά όλοι οι υπόλοιποι διόχνουν εργαζόμενους και μειώνουν την παραγωγή τους διότι τα απόλυτα γερμανικα-ιταλικά-ισπανικά-αγγλικά κλπ κλπ μοντελά τους δεν πουλάνε.
Και μην φέρετε αντιρίσεις διότι θα σας κατεβασω30 ακόμα link και σας σκεφτομε που θα τα διαβαζετε. Πάντως πολλή θα το είθελα οι Ιάπωνες και οι Κορεάτες να σταματήσουν να παράγουν sper parts για άλλους. Να δούμε τι θα γινόταν μετά.
Η corolla αν και ακριβότερη απο όλα τα μοντελα του όγκου της και με ιδο εξοπλίσμο ΠΟΥΛΑΕΙ ΣΑΝ ΖΕΣΤΟ ΨΩΜΙ, τώαρ αν δεν θλετε να να το πιστέψετε προβλημά σας.
Στο θέμα μας τώρα, η νέα corolla εκτός των εξωτερικών αλλαγών, αλλάζει το στανταρ εξοπλισμό ασφαλείας στη σειρά linea terra, αλλάζει η ρύθμισει της ανάρτησεις η οποία όντως εκανε νερά στο προηγούμενο μοντέλο αρα θα έχει και καλητερη αισθηση το τιμόνι της. Ο κινητήρας παραμένει ο ίδιος, και γιατι να αλλάξουν κατι? αφού είναι ο σιχυροτερος στα 1400, ακόμα και απο τους συγχρονους του group vagellis και opel. Αλλά οπως και να το κάνουμε ο Ιαπωνας να φτιάχνει αυτοκίνητα τσ τσ τσ τσ, βεντάλιες ενταξει να φτιαχνει αλλα αυτοκίνητα ντροπη! [/url] -
Kalh h Corrola re mages alla aythn thn g@@@@h thn timh ths tha thn riksoune katholou? Tha mou peite ok, poiotiko amaksi einai, axiopisto panw apo ola einai alla 16.500 eyrw gia 1400ari...polla den einai?
-
Δυστιχώς για εμάς οι τιμές άλλαξαν μαζι με το face lift.
Εχούμε και λέμε για την πεντάθυρη hatchback.
tera 15960, sport 16780, sol 17520 +320 για τα παρελκόμενα (πινακίδες τελοι κλπ κλπ)
Το face lift που έγεινε δείνει ποιο 'αγρια' μορφή στο αυτοκίνητο, στα μηχανικά, το μοτερ παραμένει το ίδιο, αναρτησεις στο ποιο σκληρο (περιμένω τα test, που μακάρι να είναι στα 1400 cc, άλλωστε αυτο πουλάει 4τροχοι ακούτε?), το τιμόνη απέκτησε επιτέλους την ρύθμιση που το έλειπε. Να μην ξεχάσω να σας πω οτι παραδειδετε απο Οκτωμβρη και μετά. -
...εγώ όμως είδα σε τοπικό αντιπρόσωπο ολοκαίνουργιο Corolla και πρέπει να είχε και χαρτάκι με τιμή πάνω. Απο μακρυά πάντως δεν το αναγνώρισα. Και εξεπλάγην λιγάκι οταν κατάλαβα οτι επρόκειτο για αυτό
-
Τη Κυριακη ειδα μια στο δρομο παρκαρισμενη με πινακιδες ΔΟΚ. Εξωτερικα η ανανεωση ειναι πετυχημενη αν και διακριτικη αλλα στο με το εσωτερικο απογοητευτηκα. Η ασημενια κονσολα εδωσε τη θεση της σε μια χρωματος μαυρου και στη θεση του ψηφιακου κλιματισμου υπηρχαν τρια μεγαλα κυκλικα χειριστηρια,τα κλασικα, που πιανουν σε χωρο τη μιση κονσολα.
-
Παύλο μάλλον είδες την terra ή την terra sport έκδοση. Η terra sport δεν έχει καμμία σχέση με το 1.8.
-
Μα στην μεχρι τωρα Corolla δε χρειαζοταν να ειναι 1.8 για να εχει ψηφιακο κλιματισμο και αλουμινενια κονσολα...
-
Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:
Μα στην μεχρι τωρα Corolla δε χρειαζοταν να ειναι 1.8 για να εχει ψηφιακο κλιματισμο και αλουμινενια κονσολα...Χρειαζόταν όμως να είναι sol είτε 1400 είτε 1600 για να έχεις ψηφιακο κλιματισμο και αλουμινενια κονσολα, πράγμα που ισχύει και για το face lift μοντέλο. Αυτό που είδες εσύ ήταν το terra ή το sport. Οι 2 αυτές εκδόσεις έχουν χειροκίνητο κλιματισμό.
-
Ο χρήστης Mark έγραψε:
Μα στην μεχρι τωρα Corolla δε χρειαζοταν να ειναι 1.8 για να εχει ψηφιακο κλιματισμο και αλουμινενια κονσολα...
Χρειαζόταν όμως να είναι sol είτε 1400 είτε 1600 για να έχεις ψηφιακο κλιματισμο και αλουμινενια κονσολα, πράγμα που ισχύει και για το face lift μοντέλο. Αυτό που είδες εσύ ήταν το terra ή το sport. Οι 2 αυτές εκδόσεις έχουν χειροκίνητο κλιματισμό.
Μπλιαχ!
Σημερα διαβασα μια δοκιμη με τη νεα T-Sport. Επιτελους ξεχωριζει απο τις απλες εξωτερικα(μακαρι να αλλαζαν και οι ζαντες) και απο οτι φαινεται βελτιωθηκε και οδηγικα. -
Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:
Σημερα διαβασα μια δοκιμη με τη νεα T-Sport. Επιτελους ξεχωριζει απο τις απλες εξωτερικα(μακαρι να αλλαζαν και οι ζαντες) και απο οτι φαινεται βελτιωθηκε και οδηγικα.
Πού τη διάβασες Παύλο?
Θέλω και εγώ! -
Ο χρήστης meco έγραψε:
Σημερα διαβασα μια δοκιμη με τη νεα T-Sport. Επιτελους ξεχωριζει απο τις απλες εξωτερικα(μακαρι να αλλαζαν και οι ζαντες) και απο οτι φαινεται βελτιωθηκε και οδηγικα.
Πού τη διάβασες Παύλο?
Θέλω και εγώ!Αμεσως με το διαβασες για TSport γλαρωσε το ματι,ε; Παρ'ολη τη βελτιωση το αυτοκινητο δεν αλλαξε χαρακτηρα Μιχαλη,παραμενει αρκετα πισω απο το Type-R οδηγικα διχως να εχει χασει τον 'τουριστικο' χαρακτηρα του.
-
Σήμερα πέρασα από μια έκθεση Toyota για να δω την Corolla, και είχε και μια TS μέσα. Σε αντίθεση με τη μάσκα των απλών εκδόσεων, που κατά τη γνώμη μου η γρίλια είναι χειρότερη από τη μάσκα του προ-face lift μοντέλου, η μάσκα της TS είναι απλά άπαιχτη. Και σε συνδυασμό με το μεγάλο αεραγωγό που έχει στο κάτω μέρος του προφυλακτήρα δείχνει πανέμορφη. Μέσα η κυριότερη διαφορά είναι τα λευκά όργανα με μεταλλικά πλαίσια, και η αντικατάσταση του αλουμινίου με απομίμηση ανθρακονημάτων, όπως στα μοντέλα sport, αλλά εδώ έχει και αυτόματο κλιματισμό. Το μειονέκτημα είναι ότι δεν έρχεται με στάνταρ ηλιοροφή, όπως ήταν το 'παλιό' μοντέλο. Πάντως έχουν αλλάξει τις ρυθμίσεις των αναρτήσεων για καλύτερη οδική συμπεριφορά, και έχουν προσθέσει μπάρα θόλων.
-
Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:
Αμεσως με το διαβασες για TSport γλαρωσε το ματι,ε; Παρ'ολη τη βελτιωση το αυτοκινητο δεν αλλαξε χαρακτηρα Μιχαλη,παραμενει αρκετα πισω απο το Type-R οδηγικα διχως να εχει χασει τον 'τουριστικο' χαρακτηρα του.
Λογικό δεν είναι αυτό? Η TSport δεν είχε ποτέ εντελώς καθαρόαιμο προσανατολισμό όπως το TypeR... Γι'αυτό και ο αυτόματος στάνταρ κλιματισμός κλπ...
-
Ο χρήστης Thief έγραψε:
Αμεσως με το διαβασες για TSport γλαρωσε το ματι,ε; Παρ'ολη τη βελτιωση το αυτοκινητο δεν αλλαξε χαρακτηρα Μιχαλη,παραμενει αρκετα πισω απο το Type-R οδηγικα διχως να εχει χασει τον 'τουριστικο' χαρακτηρα του.
Λογικό δεν είναι αυτό? Η TSport δεν είχε ποτέ εντελώς καθαρόαιμο προσανατολισμό όπως το TypeR... Γι'αυτό και ο αυτόματος στάνταρ κλιματισμός κλπ...
Θα συμφωνησω οτι ο χαρακτηρας της TSport ποτε δεν ηθελε να δειξει οτι ειναι καθαροαιμο (θα ζηλευαν ομως πολλα καθαροαιμα τετοιο κινητηρα) αλλα δε νομιζω οτι ο αυτοματος κλιματσμος δειχνει κατι τετοιο. Τετοιου ειδους πολυτελειες εχουν και τα 206RC και Clio Sport αλλα αυτο δε μειωνει το χαρακτηρα τους.
-
Καλημερα σας.
Ενδιαφερομαι για τη νεα Corolla 1400cc Sport και θελω να σας ρωτησω, οι 97 ιπποι ειναι πραγματικοι?
Εχει καποιος οδηγικη εμπειρια απο το συγγεκριμενο κινητηρα?
Ειναι τοσο ροπατος οσο δειχνουν τα νουμερα?
Κρατηματα?Βρισκομαι μεταξυ corolla/astra/civic και θελω να διαλεξω το καλυτερο.
Ευχαριστω πολυ!
-
ΑΠ' ΟΤΙ ΕΜΑΘΑ ΑΠΟ ΕΝΑ ΦΙΛΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ASTRA 1.4 90HP ΕΙΝΑΙ ΨΟΦΙΟ. ΑΠΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ (COROLLA 1.4 97HP) ΕΧΩ ΛΙΩΣΕΙ ΜΕΡΙΚΑ ASTRA ΣΤΗ ΕΘΝΙΚΗ KAI ΜΑΛΙΣΤΑ ΕΝΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΠΕΙΡΑΓΜΕΝΟ ΕΜΦΑΝΙΣΙΑΚΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ
-
Σαν κάτοχος corolla (γύρω στο ενάμιση χρόνο)...
Τα άλογα ειναι πραγματικότατα και όχι... γαϊδούρια
'Οπως συμβαίνει στα περισσότερα γιαπωνέζικα φαντάζομαι, ο κινητήρας δείχνει τα 'δοντια του' στην ωφέλιμη περιοχή του (δηλαδή ~ 4000 rpm).
Προσογή αυτό δεν σημαίνει ότι στα χαμηλά σέρνεται, απλά έχει διαφορά π.χ από το Astra (που βγάζει ροπή πιο χαμηλά).Γενικά είναι πολύ γρήγορο στην κατηγορία του (ίσως το πιο γρήγορο), δεν θα βάλει φωτιά στο δρόμο αλλά σε υψηλές ταχύτητες προχωράει σαν να μην συμβαίνει τίποτα (σταθερότατο, χωρίς τριγμούς κ.λπ.).
Πάντως το facelift της δεν μου αρέσει και τόσο.
Θυμίζει Avensis πολύ η μάσκα και δεν μου αρέσει τα μοντέλα να μοιάζουν μεταξύ τους. (άσε που το Avensis το έχω βαρεθεί γιατί το πήραν όλοι οι ταξιτζήδες)
Toyota corolla Facelift