-
Κατι πολυ απιστευτο μου συνεβη χθες, το οποιο ειναι πολυ πολυ υποπτο.
Βλεπω ενα βενζιναδικο της Shell επι της οδου Ικαρου, απεναντι απο τα Universal. Κοιταζω την τιμη της αμολυβδης η οποια ειναι 0.778. σημειωνω οτι οι τιμες εδω στο Ηρακλειο εχουν πεσει πολυ, αλλα δεν εχω δει κανενα πρατηριο με λιγοτερο απο 0,80.
Μπαινω μεσα, του λεω 'βαλε μου 20 ευρω'.
Την ωρα που τελειωνει κοιταζω κατα τυχη προς τα πισω στην αντλια και βλεπω οτι απο εκει που μου εβαζε ελεγε τιμη λιτρου 0,845. Του λεω 'ποσο το εχεις το λιτρο' και μου λεει οτι η απλη ειναι 0,778 και οτι η V-power ειναι 0,845.
'Καλα εισαι σοβαρος και μου βαζεις V-power?'
'Αφου δεν μου ειπες να σου βαλω απλη'Δηλαδη συγνωμη μια εποχη καποιος επρεπε να πει στο βενζινα βαλε μου τη ποιο καλη, ενω τωρα πρεπει να λες για να σου βαζει τη πιο φτηνη?
-
Δεν καταλαβαίνω! V-Power λέγεται η απλή V-Power Racing λέγεται η σούπερ.
Στην BP, Ultimate λεγεται η απλή και Ultimate 100 η σούπερ. Μήπως έχεις μπερδέψει τις ονομασίες? -
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Δεν καταλαβαίνω! V-Power λέγεται η απλή V-Power Racing λέγεται η σούπερ.
Στην BP, Ultimate λεγεται η απλή και Ultimate 100 η σούπερ. Μήπως έχεις μπερδέψει τις ονομασίες?Η Shell έχει την απλή, την V-power και την V-Power racing.
-
Αλλη η απλη (95), αλλη η v-power (95+), αλλη η V-power racing (99+)
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Δεν καταλαβαίνω! V-Power λέγεται η απλή V-Power Racing λέγεται η σούπερ.
Στην BP, Ultimate λεγεται η απλή και Ultimate 100 η σούπερ. Μήπως έχεις μπερδέψει τις ονομασίες?Η Shell έχει την απλή, την V-power και την V-Power racing.
Η απλή της Shell πόσο είναι, 92 οκτανίων?
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Η απλή της Shell πόσο είναι, 92 οκτανίων?Η απλή της Shell δεν έχει τα πρόσθετα της V-Power 'που κρατάνε καθαρό τον κινητήρα'. Τα οκτάνια είναι τα ίδια.
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Η απλή της Shell πόσο είναι, 92 οκτανίων?Έβαζα απλή αμόλυβδη Shell για πολύ καιρό και ο κινητήρας έκανε κάτι περίεργα 'μπουκώματα' και 'χτυπήματα' και κάποια στιγμή που δεν έβρισκα Shell έβαλα ΕΚΟ αμόλυβδη 95+ που έχει παραπλήσια τιμή με την Shell που έβαζα. Με την ευκαιρία γέμισα το ντεπόζιτο και είχε μέσα 95% ΕΚΟ. Το αυτοκίνητο μεταμορφώθηκε, ειλικρινά! Από τότε βάζω μόνο ΕΚΟ και αρχίζω να πιστεύω ότι με την έλευση της V-POWER η απλή αμόλυβδη έχασε μερικά οκτάνια.
-
-
Απαιχτο Χρήστο!!
-
Σήμερα το πρωί ερχόμενος στη δουλειά πέτυχα έναν μεσήλικα με 406 ο οποίος πάταγε φρένο για πλάκα. Πριν από κάθε καμπή (ακόμα και στις πιο ανοιχτές), μερικές φορές και μέσα στη στροφή, όταν ετοιμαζόταν να προσπεράσει αργότερο αυτοκίνητο στη μεσαία, και μερικές φορές χωρίς απολύτως κανένα λόγο. Μού'σπασε τα νεύρα! Πήγαινε και γρήγορα κιόλας, οπότε ίδρωσα για να βρω ένα κενό στη μεσαία λωρίδα να τον προσπεράσω, ούτε λόγος βέβαια να κάνει δεξιά Ευτυχώς τουλάχιστον άφηνε αρκετή απόσταση από το μπροστινό του αυτοκίνητο και μπήκα μπροστά του εύκολα.
Άραγε συνειδητοποιούν αυτοί που πατούν φρένο 'για το τίποτα' τι πρόβλημα δημιουργούν πίσω τους;
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Άραγε συνειδητοποιούν αυτοί που πατούν φρένο 'για το τίποτα' τι πρόβλημα δημιουργούν πίσω τους;
Αληθινή απάντηση με αντερώτηση: Αν το συνειδητοποιούσαν, θα το έκαναν πάντα?
-
Σήμερα είδα ότι πιο κουφό έχω δει στους ελληνικούς δρόμους!
2τροχο δεκαετίας 70, 200-400cc, απροσδιορίστου μάρκας. Ο τύπος 50-55 χρονών, μεξικάνικο καπέλο, χαίτη, μάσκα μοτοσυκλέτας (ξέρετε, σαν μάσκα κατάδυσης) ροζ φωσφοριζέ, σορτσάκι, παντόφλα πλαστική. Πίσω στη σέλα, σκύλος απροσδιορίστου ράτσας, τέρας, ο οποίος απλά κάθεται χωρίς άλλη στήριξη και κοιτάει ανέμελα αριστερά και δεξιά. Η μηχανή σέρνει καροτσάκι λαϊκής, που περιέχει διάφορα πράγματα εκδρομής (slipping bag, στρωματάκι, θερμος κλπ). Α, ξέχασα, αριστερα και δεξιά κρέμονται από την σέλα άρβυλα (τουλάχιστον μέχρι το γόνατο) δεμένα από τα κορδόνια τους, στα οποία κορδόνια κάθεται πάνω ο σκύλος. Επίσης είχε φέρινγκ στο οποίο έγραφε πάνω (αν είδα καλά) με ανάποδα γράμματα σαν τα ασθενοφόρα 'ΤΙ ΚΟΙΤΑΣ ΣΤΟΝ ΚΑΘΡΕΠΤΗ ΣΟΥ ΡΕ?' (ή κάτι τέτοια) και πάνω σ'αυτό 3-4 έξτρα φώτα.
Γι αυτό πρέπει να έχεις φωτ.μηχανή στο αυτοκίνητο!!!
-
Είναι απο τα πιο εκνευριστικά πράγματα αυτό. Ακόμα χειρότερο είναι να έχεις έναν τέτοιο τύπο μπροστά σου σε κατηφορικό δρόμο με στροφές Σε κάθε στροφή να κόβει στα 30 και μετά να επιταγχύνει πάλι.
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Είναι απο τα πιο εκνευριστικά πράγματα αυτό. Ακόμα χειρότερο είναι να έχεις έναν τέτοιο τύπο μπροστά σου σε κατηφορικό δρόμο με στροφές Σε κάθε στροφή να κόβει στα 30 και μετά να επιταγχύνει πάλι.Αυτό το κάνουν πολλοί αναβάτες μεγάλων τουριστάδικων μηχανών σε επαρχιακούς δρόμους με στροφές. Φαντάσου να έχεις βρει έναν έρημο επαρχιακό δρόμο με στροφές για να παίξεις και να βρεις έναν τέτοιο τύπο μπροστά σου να σε αναγκάζει να πέφτεις στα φρένα σε κάθε στροφή και να εξαφανίζεται στις ευθειούλες. Και βέβαια ούτε κατά διάνοια να σε αφήσει αναβάτης να τον προσπεράσεις! Δυστυχώς μου έχει συμβεί αρκετές φορές.
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Αυτό το κάνουν πολλοί αναβάτες μεγάλων τουριστάδικων μηχανών σε επαρχιακούς δρόμους με στροφές. Φαντάσου να έχεις βρει έναν έρημο επαρχιακό δρόμο με στροφές για να παίξεις και να βρεις έναν τέτοιο τύπο μπροστά σου να σε αναγκάζει να πέφτεις στα φρένα σε κάθε στροφή και να εξαφανίζεται στις ευθειούλες. Και βέβαια ούτε κατά διάνοια να σε αφήσει αναβάτης να τον προσπεράσεις! Δυστυχώς μου έχει συμβεί αρκετές φορές.Δυστυχώς πολλές φορές ούτε καν έχουν αντιληφθεί ότι κάποιος βρίσκεται πίσω τους. Είναι μαλλωμένοι με τους καθρέφτες.
Σταματάω εδώ για να μην μου λέει ο allou πάλι ότι δεν καταλαβαίνω κλπ.
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Είναι απο τα πιο εκνευριστικά πράγματα αυτό. Ακόμα χειρότερο είναι να έχεις έναν τέτοιο τύπο μπροστά σου σε κατηφορικό δρόμο με στροφές Σε κάθε στροφή να κόβει στα 30 και μετά να επιταγχύνει πάλι.
Αυτό το κάνουν πολλοί αναβάτες μεγάλων τουριστάδικων μηχανών σε επαρχιακούς δρόμους με στροφές. Φαντάσου να έχεις βρει έναν έρημο επαρχιακό δρόμο με στροφές για να παίξεις και να βρεις έναν τέτοιο τύπο μπροστά σου να σε αναγκάζει να πέφτεις στα φρένα σε κάθε στροφή και να εξαφανίζεται στις ευθειούλες. Και βέβαια ούτε κατά διάνοια να σε αφήσει αναβάτης να τον προσπεράσεις! Δυστυχώς μου έχει συμβεί αρκετές φορές.
Γιατί το κάνουν οι αναβάτες αυτό? Είναι αναγκαίο το φρενάρισμα στις μοτοσυκλέτες? (δεν έχω οδηγήσει μοτοσυκλέτα ποτέ μέχρι τώρα )
-
Ο χρήστης dienekes έγραψε:
Δυστυχώς πολλές φορές ούτε καν έχουν αντιληφθεί ότι κάποιος βρίσκεται πίσω τους. Είναι μαλλωμένοι με τους καθρέφτες.Δε νομίζω ότι μετά από ένα τέταρτο συνεχούς κυνηγητού είναι δυνατόν να μην το έχουν αντιληφθεί. Με την αυτογνωσία και τη στοιχειώδη ευγένεια είναι μαλλωμένοι...
Γιατί το κάνουν οι αναβάτες αυτό? Είναι αναγκαίο το φρενάρισμα στις μοτοσυκλέτες? (δεν έχω οδηγήσει μοτοσυκλέτα ποτέ μέχρι τώρα )
Μια μοτοσικλέτα, ειδικά τουριστάδικη, είναι πολύ πιο ευάλωτη σε άγνωστο επαρχιακό δρόμο αμφισβητούμενης ποιότητας οδοστρώματος με κλειστές στροφές. Μπορεί να στρίψει πιο γρήγορα από ένα αυτοκίνητο αλλά με δυσανάλογα μεγάλο ρίσκο.
-
Σε επαρχιακό δρόμο ο προπορευόμενος έχει προτεραιότητα.
Με το ίδο σκεπτικό θα του φεύγετε στις στροφές θα σας πιάνει στις ευθείες και θα τον εμποδίζετε. τελικά με την ίδια ταχύτητα πάτε. Ο πιο γρήγορος νομίζω πλησιάζει τον προπορευόμενο τον φθάνει στην στροφή και τον προσπερνάει στην ευθεία.
Δεν νομίζω ότι οι καλοί μηχανόβιοι έχουν πρόβλημα σε επαρχιακούς δρόμους προσπερνάνε πανεύκολα.
Επειδή πλέον νομίζω ότι όλα σχεδόν τα αυτοκίνητα είναι αρκετά γρήγορα στους επαρχιακούς δρόμους μόνο πολύ δυνατά αυτοκίνητα Evo, Porsche κλπ. είναι σε θέση να κάνουν καλές προσπεράσεις σε επαρχιακούς δρόμους όπου υπάρχουν μικρεές ευθείες των 200 - 300 μέτρων.
Πχ το να φθάσει σε ένα επαρχιακό δρόμο ένα Α4Τ ένα Saab 9-3 ή μια BMW 520 ένα Mercedes C180 η μια 156 είναι λίγο κουλό να κυνηγάει ο ένας να προσπεράσει τον άλλο -
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Σε επαρχιακό δρόμο ο προπορευόμενος έχει προτεραιότητα.Αυτό δεν βγάζει νόημα. Δεν ορίζεται προτεραιότητα ανάμεσα σε δύο οχήματα που πάνε το ένα πίσω από το άλλο. Ο πιο αργός έχει υποχρέωση (από στοιχειώδη ευγένεια, όχι νομική) να σε αφήσει να περάσεις όπου μπορεί. Εγώ αυτό κάνω τουλάχιστον και ποτέ δεν έχω διανοηθεί να κρατήσω πίσω μου γρηγορότερο οδηγό ή αναβάτη με το ζόρι.
Με το ίδο σκεπτικό θα του φεύγετε στις στροφές θα σας πιάνει στις ευθείες και θα τον εμποδίζετε. τελικά με την ίδια ταχύτητα πάτε. Ο πιο γρήγορος νομίζω πλησιάζει τον προπορευόμενο τον φθάνει στην στροφή και τον προσπερνάει στην ευθεία.
Τουλάχιστον ας το δοκιμάσει. Αλλά ξέρω, αυτός ξέρει καλύτερα και πού να μας εξηγεί τώρα...
Δεν νομίζω ότι οι καλοί μηχανόβιοι έχουν πρόβλημα σε επαρχιακούς δρόμους προσπερνάνε πανεύκολα.
Επειδή πλέον νομίζω ότι όλα σχεδόν τα αυτοκίνητα είναι αρκετά γρήγορα στους επαρχιακούς δρόμους μόνο πολύ δυνατά αυτοκίνητα Evo, Porsche κλπ. είναι σε θέση να κάνουν καλές προσπεράσεις σε επαρχιακούς δρόμους όπου υπάρχουν μικρεές ευθείες των 200 - 300 μέτρων.
Πχ το να φθάσει σε ένα επαρχιακό δρόμο ένα Α4Τ ένα Saab 9-3 ή μια BMW 520 ένα Mercedes C180 η μια 156 είναι λίγο κουλό να κυνηγάει ο ένας να προσπεράσει τον άλλοΕγώ μιλάω για τουριστάδικη μηχανή με δύο άτομα και μπαγκάζια που πάει σε ρυθμούς βόλτας. Μιλάμε ότι σε κλειστές στροφές με έβαζε να κατεβάζω πρώτη! Εκεί είναι προφανές ότι σε κλειστό στροφιλίκι το αυτοκίνητο θα κερδίσει πολύ χρόνο στις στροφές, ο οποίος δεν θα αναπληρωθεί στις ευθειούλες των 100 μέτρων. Προφανώς δεν προσπάθησα να τον προσπεράσω, θα τον προσπερνούσα μόνο αν με βοηθούσε κάνοντας δεξιά, πράγμα που δεν έκανε. Και εν τέλει, αν πηγαίναμε με την ίδια ταχύτητα όπως λες εγώ δεν θα τον είχα καν πλησιάσει.
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Ο πιο αργός έχει υποχρέωση (από στοιχειώδη ευγένεια, όχι νομική) να σε αφήσει να περάσεις όπου μπορεί. Εγώ αυτό κάνω τουλάχιστον και ποτέ δεν έχω διανοηθεί να κρατήσω πίσω μου γρηγορότερο οδηγό ή αναβάτη με το ζόρι.Μια φορά μόνο το έχω κάνει συνειδητά. Σε Ε.Ο. μιας λωρίδας πήγαινα με ~120 χλμ και ένας νταλικέρης φορτωμένος με ζαρζαβατικά μέχρι τον ουρανό ήθελε να με προσπεράσει. Τον πήγα καροτσάκι για καμιά 15αριά χιλιόμετρα γιατί είπα στον εαυτό μου 'καλύτερα να τον αναγκάσω να πάει πιο σιγά, παρά να διπλώσει πάνω σε κανέναν κακομοίρη πιο κάτω'.
Οτι πιο απίθανο εχω δει σε Ελληνικούς δρόμους!