-
Δεν ξέρω αν θέλει ιδιαίτερες ικανότητες, θεωρώ πάντως πολύ πιο επικίνδυνο να κινείσαι στα τούνελ της περιφερειακής Υμηττού, στις στροφές, με 120, παρά με 80.
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Δεν ξέρω αν θέλει ιδιαίτερες ικανότητες, θεωρώ πάντως πολύ πιο επικίνδυνο να κινείσαι στα τούνελ της περιφερειακής Υμηττού, στις στροφές, με 120, παρά με 80.το όριο των 80 μπαίνει συνήθως σε εξόδους...κοινώς εκτός κ αν λέμε άλλη ΑΟ...
-
Στην Α.Ο. το όριο των 80, ή 70 συνήθως υπάρχει πριν από τούνελ. Στις εξόδους έχει 50 και πολύ σωστά κατά την γνώμη μου, καθώς η λωρίδα επιβράδυνσης είναι συνήθως με στροφή και σε βγάζει σε δρόμο που δεν έχει προτεραιότητα, που καταλήγει σε φανάρι, σε κίνηση κλπ.
Υπάρχουν πάντως και σημεία της Α.Ο. που θα μπορούσε να υπάρχει όριο 140, όπως στην ανηφορική ευθεία μετά τα διόδια όπως ερχόμαστε από Πελοπόννησο, μέχρι και λίγο πριν το τούνελ.
-
Είναι μεγάλη μουφιά το όλο θέμα. Εγώ με το χρέπι το Astra ρε Λάππα με το ζόρι το κρατάω (με φρένο!!!) στα 100-120 γιατί σε πολλά σημεία η Α.Ο έχει κατηφορική κλίση. Εσένα με την BMW σου φαίνονται πολλά τα 120; Υπερβολικό σε βρίσκω.
Η μεγάλη κομπίνα είναι ότι αλλάζουν αψυχολόγητα όριο λες και πρόκειται για επαρχιακό δίκτυο που μπορεί να σου πεταχτεί καμμιά γελάδα στο δρόμο. Το όριο θα πρεπε να είναι 120 σε όλη τη διαδρομή εκτός από εξόδους. Το να πηγαίνω με 120 και να έχω το νού μου πού είναι η πινακίδα των 100,80,60 (ΝΑΙ 60) για να φρενάρω και να μην φάω κλήση πούστικα είναι μέγιστη κλαπαρχιδιά και φυσικά άκρως επικίνδυνο καθώς σε βάζει στη διαδικασία άσκοπου φρεναρίσματος με κίνδυνο να πέσει από πίσω σου κάποιος που δεν έχει υπόψη του κάμερες κλπ.
Το να βάζουν κάμερα στη Λαυρίου με όριο 50 σε σημείο που υπάρχουν 2 ρεύματα ανά κατεύθυνση και διαχωριστικό είναι μια από τις πολλές κρατικές κομπίνες και δεν προσφέρει τίποτα σε ασφαλή οδήγηση. -
Ναι, τα 120 μου φαίνονται πολλά για τα στριφτερά τούνελ της περιφεριακής Υμηττού. Σε όλο τον κόσμο, οι σήραγγες έχουν χαμηλότερο όριο από τον υπόλοιπο δρόμο και υπάρχει καλός λόγος γιαυτό. Μέχρι να μπουν τα Gatso, σε κάποια σημεία της Α.Ο. έβλεπα συστηματικά 200++ στο κοντέρ, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι οδηγούσα με 'ασφάλεια', ή ότι ήταν ηθική υποχρέωση του κράτους να με αφήνει να πηγαίνω με τόσα επειδή έχω... καλό αμάξι (λέμε τώρα).
Χρειάζεται άραγε να εξηγήσουμε γιατί δεν μπορεί να υπάρχει σε όλη την Α.Ο. το ίδιο όριο; Δεν μιλάμε για την ανατολική Εγνατία όπου οι κόμβοι και οι σήραγγες είναι πολύ λιγότεροι αναλογικά.
Την Λαυρίου δεν την ξέρω καθόλου και σε κάθε περίπτωση δεν δικαιολογώ την τοποθέτηση gatso παντού. Στην μέση των μεγάλων ευθειών των κλειστών αυτοκινητόδρομων είναι πραγματικά πρόκληση.
-
έχεις κολλήσει με τα τούνελ...δεν έχει χαμηλό όριο μόνο στα τούνελ.
πάρε παράδειγμα το 80 που έχουν στην τελευταία ευθεία (απέραντη) προς Ραφήνα εκεί που τελειώνει η ΑΟ...
εκεί είναι επικίνδυνο το 120; Μην μου πεις ναι γιατί θα σου πετάξω ντομάτες. -
Δεν θα σου πω τίποτα γιατί δεν το έχω κάνει ποτέ και δεν το ξέρω. Αναφέρομαι αποκλειστικά σε σημεία που γνωρίζω.
-
Με εχετε αγχωσει ρε παιδια...Ταχυδρομικα στελνονται οι κλήσεις?Σε ποσο καιρο περιπου?
-
Πριν απο 6 μέρες ήμουν στο ύψος της Εθνικής Άμυνας.Εκεί λέει πως οι παραβάσεις του ΚΟΚ ελέγχονται με τεχνικά μέσα.
Ελέγχεται και η σηματοδότηση;
Το λέω γιατι την ώρα που περνούσα το φανάρι απο πράσινο έγινε πορτοκαλί και αυτο επισύρει ένα πρόστιμο 80 ευρώ αν δεν κάνω λάθος. -
Μα πορτοκαλί περνάς κανονικά...
-
Το πορτοκαλί δηλώνει ότι πρέπει να σταματήσεις. Υφίσταται ώστε να μην υπάρχει η παραμικρή περίπτωση να περάσεις με κόκκινο.
-
Εκτός αν το όχημα βρίσκεται τόσο κοντά στο σηματοδότη που δεν μπορεί ασφαλώς να σταματήσει (Άρθρο 6, παράγραφος 1γ).
Στην Ελλάδα, προς το παρόν δεν έχω δει σε λειτουργία κάμερες για φανάρια, εκτός - αν δεν με απατά η μνήμη μου - από τη Δράμα που τα τοποθετούσαν όταν ήμουν εκεί, αλλά δεν τα έχω δει να λειτουργούν. Στο Αντίρριο πχ έχουν κάποιες κάμερες που βλέπουν τα οχήματα και αναλόγως ανάβουν ή όχι το φανάρι γι' αυτό και είναι γυρισμένες προς την επερχόμενη κυκλοφορία. Αυτές, όταν περάσεις με ταχύτητα πάνω του ορίου (και εντός κάποιων ορίων), ανάβουν κόκκινο φανάρι για να σε κόψουν (το έχω δοκιμάσει πολλές φορές). Αν πχ περνάς με 90 σε όριο 70, ανάβουν κόκκινο γιατί 'προλαβαίνεις' να κόψεις με οριακό φρενάρισμα. Αν περνάς με 100+ δεν κάνουν τίποτε. Αν θέλεις να σπάσεις πλάκα σε κάποιον γνωστό ή σε κάποιον φορτηγατζή, πηγαίνεις με 80 και στα 50 m από την κάμερα επιταχύνεις στα 100. Έτσι, ο από πίσω πετυχαίνει το κόκκινο και εσύ περνάς με πορτοκαλί στη χειρότερη.
Για την μείωση των ατυχημάτων που προσφέρουν οι κάμερες δε θα αναφερθώ. Υπάρχει παλαιότερο post με 2 περιοχές της Αγγλίας που τοποθέτησαν κάμερες. Σκοπίμως τις έβαλαν σε περιοχές που είχαν μέγιστο ατυχημάτων και φυσιολογικά την επόμενη χρονιά τα ατυχήματα θα μειώνονταν. Αυτή η μείωση ήταν αρκετή για να δικαιολογηθεί ως επιτυχημένη η χρήση των καμερών, ασχέτως αν μετά από 2 χρόνια παρατηρήθηκε πάλι αύξηση, οπότε βάλαμε ακόμα περισσότερες κάμερες. Στη 2η περιοχή, μαζί με τις κάμερες βελτιώθηκαν και οι υποδομές (δρόμος, φωτισμός, σήμανση κτλ) και η μείωση ήταν συνεχής και σταθερή.
Ευχαριστώ.
-
Καμερα; Φαναρια; Δραμα;
Που και δεν εχω παρει γραμμη τιποτα; Στο Ξενία;
-
Δεν μπορώ να σου πω ακριβώς γιατί δε θυμάμαι. Ίσως είναι απλά αισθητήρες / κάμερες IR που μετρούν κίνηση και ανάλογα ανάβουν τα φανάρια. Πάντως, αν θυμάμαι καλά, ήταν σε 2 δρόμους κάθετους με νησίδες στη μέση. Ο ένας μάλιστα ήταν λίγο κατηφορικός και έβγαζε προς το κέντρο (στο περίπου). Πάντως, ήταν προς τα άκρα της Δράμας και όχι στο κέντρο.
Δε νομίζω να σε βοήθησα και πολύ πάντως, αλλά κάνε έναν έλεγχο στα παρακάτω στίγματα και ό,τι βγει:
41.143551 Ν, 24.14694 Ε
41.143989 Ν, 24.150737 Ε
41.146469 Ν, 24.146982 Ε
41.148368 Ν, 24.141532 ΕΕυχαριστώ.
-
Κάμερες για έλεγχο των φαναριών; Είμαστε σίγουροι;
Σε κάποιες διασταυρώσεις έχουν βάλει Loop Detectors γι' αυτή τη δουλειά, κι ανάλογα με την κίνηση των οχημάτων, αλλάζει ο χρονισμός των φαναριών, αλλά για κάμερες δεν ξέρω... Δεν νομίζω κιόλας, οι loop detectors κάνουν καλύτερα την δουλειά τους.Τους ξεχωρίζετε από κοψίματα πάνω στο δρόμο σε ορθογώνιο σχήμα. Υπάρχουν και σε όλες τις μεγάλες σήραγγες, για καταγραφή του κυκλοφοριακού φόρτου κυρίως...
-
Ζω για την ώρα που θα μπουν κάμερες στα φανάρια και θα κόβουν τον κ@λο σε οποιονδήποτε περνάει την γραμμή του σηματοδότη.
-
Ο χρήστης pipinos1976 έγραψε:
Δεν μπορώ να σου πω ακριβώς γιατί δε θυμάμαι. Ίσως είναι απλά αισθητήρες / κάμερες IR που μετρούν κίνηση και ανάλογα ανάβουν τα φανάρια. Πάντως, αν θυμάμαι καλά, ήταν σε 2 δρόμους κάθετους με νησίδες στη μέση. Ο ένας μάλιστα ήταν λίγο κατηφορικός και έβγαζε προς το κέντρο (στο περίπου). Πάντως, ήταν προς τα άκρα της Δράμας και όχι στο κέντρο.Δε νομίζω να σε βοήθησα και πολύ πάντως, αλλά κάνε έναν έλεγχο στα παρακάτω στίγματα και ό,τι βγει:
41.143551 Ν, 24.14694 Ε
41.143989 Ν, 24.150737 Ε
41.146469 Ν, 24.146982 Ε
41.148368 Ν, 24.141532 ΕΕυχαριστώ.
είναι στο φανάρι που ανεβαίνει για σιδηρόκαστρο αν θυμάμαι καλά (είναι σε ένα δρόμο που πάει παράλληλα με μια μάντρα)
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Κάμερες για έλεγχο των φαναριών; Είμαστε σίγουροι;
Σε κάποιες διασταυρώσεις έχουν βάλει Loop Detectors γι' αυτή τη δουλειά, κι ανάλογα με την κίνηση των οχημάτων, αλλάζει ο χρονισμός των φαναριών, αλλά για κάμερες δεν ξέρω... Δεν νομίζω κιόλας, οι loop detectors κάνουν καλύτερα την δουλειά τους.Τους ξεχωρίζετε από κοψίματα πάνω στο δρόμο σε ορθογώνιο σχήμα. Υπάρχουν και σε όλες τις μεγάλες σήραγγες, για καταγραφή του κυκλοφοριακού φόρτου κυρίως...
Υπάρχουν στο Αντίρριο τέτοιες κάμερες, στα φανάρια στη διασταύρωση για Ναύπακτο, εδώ και αρκετό καιρό. Οι αισθητήρες στο έδαφος, έχουν μερικά μειονεκτήματα, καθώς πρέπει να τοποθετηθούν σχετικά κοντά στα φανάρια, ενώ οι κάμερες βλέπουν μακρύτερα. Είναι θέμα επιλογών και κυρίως €€€ το τι θα χρησιμοποιηθεί κάθε φορά. Ελπίζω σε λίγες ημέρες να μπορέσω να ανεβάσω βίντεο από τις κάμερες αυτές (ίσως και φωτογραφία αν με πιάσει το φανάρι) καθώς θα ανέβω προς Πρέβεζα για το Πάσχα*.
Ευχαριστώ.
- Πέμπτη πρωί μάλλον, οπότε η ΕΛΑΣ μπορεί να βγει παγανιά τότε.
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Ζω για την ώρα που θα μπουν κάμερες στα φανάρια και θα κόβουν τον κ@λο σε οποιονδήποτε περνάει την γραμμή του σηματοδότη.Αρκεί να τηρείται και ο σωστός χρονισμός στο πορτοκαλί και στο κόκκινο. Υπάρχει ελάχιστος χρόνος που πρέπει να ανάβει το πορτοκαλί πριν ανάψει κόκκινο και αυτός προκύπτει από το χρόνο που χρειάζεται ένα όχημα να διασχίσει τον κάθετο δρόμο με ταχύτητα ίση με το όριο που έχει ο δρόμος. Πχ αν ο κάθετος δρόμος έχει πλάτος 25 m και το όριο του δρόμου είναι 50 Km/h = 14 m/s, τότε, το πορτοκαλί πρέπει να διαρκεί τουλάχιστον t = (25+5) m / 14 m/s = ~2 s. Τα επιπλέον 5 m τα βάζουμε θεωρώντας ότι έχουμε ένα ΙΧ να περνάει με πορτοκαλί και πρέπει ολόκληρο το ΙΧ να έχει βρεθεί μετά τη διασταύρωση όταν θα ανάψει το πράσινο. Στην πράξη, θεωρούμε ένα μεγάλο φορτηγό και αυξάνουμε το χρόνο ανάλογα.
Δυστυχώς, στο εξωτερικό, έχουν γίνει πολλές αναφορές για σκόπιμη παράβαση των κανονισμών αυτών από τις εταιρείες ή την αστυνομία για να μαζέψουν χρήματα από τους παραβάτες. Εκεί, πολλοί πολίτες έχουν καταφέρει να δικαιωθούν και ολόκληρες πόλεις έχουν επιστρέψει χρήματα στους 'παραβάτες' που δημιουργήθηκαν με αυτή τη μικρή κομπίνα (πχ αντί για 3 s το πορτοκαλί διαρκεί 1 s και όποιος έχει περάσει με πορτοκαλί βρίσκεται ακριβώς μέσα στην εμβέλεια της κάμερας = $$$).
Αν κοιτάξει κάποιος και μερικά φανάρια στην Ελλάδα (πχ μερικά στην Παραλιακή), θα παρατηρήσει ότι το πορτοκαλί διαρκεί πολύ λίγο. Μπορεί να έρχεσαι από μακριά, να βλέπεις το φανάρι να γίνεται πορτοκαλί και ξαφνικά από πορτοκαλί γίνεται κόκκινο μέσα σε 1 s, ενώ το όριο είναι ιδιαιτέρως χαμηλό (50 Km/h), πράγμα που σημαίνει πως αν βρίσκεσαι κοντά στο φανάρι και νόμιμα δεν προλαβαίνεις να σταματήσεις, 100% περνάς με κόκκινο σε κάποια φάση.
Ευχαριστώ.
-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
είναι στο φανάρι που ανεβαίνει για σιδηρόκαστρο αν θυμάμαι καλά (είναι σε ένα δρόμο που πάει παράλληλα με μια μάντρα)Δε θυμάμαι, αλλά αυτή η πληροφορία αρκεί. Αν είναι εκεί που λες, μια φωτογραφία της κάμερας για το πού κοιτάει και θα μας δώσει ιδέα για το τι σκοπό έχει η τοποθέτησή της. Όποιος χρήστης είναι από Δράμα ή περνάει ή κάνεις διακοπές εκεί, ας τραβήξει μια φωτογραφία.
Ευχαριστώ.
Radar και πού βρίσκονται.