Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Radar και πού βρίσκονται.
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Radar και πού βρίσκονται.
    • 1
    • 2
    • 63
    • 64
    • 65
    • 66
    • 67
    • 130
    • 131
    • 65 / 131
    Περί αυτοκίνησης
    5
    2620
    16924
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • elteo
      elteo last edited by

      Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
      Δεν ξέρω αν θέλει ιδιαίτερες ικανότητες, θεωρώ πάντως πολύ πιο επικίνδυνο να κινείσαι στα τούνελ της περιφερειακής Υμηττού, στις στροφές, με 120, παρά με 80.

      το όριο των 80 μπαίνει συνήθως σε εξόδους...κοινώς εκτός κ αν λέμε άλλη ΑΟ...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        christos-lappas last edited by

        Στην Α.Ο. το όριο των 80, ή 70 συνήθως υπάρχει πριν από τούνελ. Στις εξόδους έχει 50 και πολύ σωστά κατά την γνώμη μου, καθώς η λωρίδα επιβράδυνσης είναι συνήθως με στροφή και σε βγάζει σε δρόμο που δεν έχει προτεραιότητα, που καταλήγει σε φανάρι, σε κίνηση κλπ.

        Υπάρχουν πάντως και σημεία της Α.Ο. που θα μπορούσε να υπάρχει όριο 140, όπως στην ανηφορική ευθεία μετά τα διόδια όπως ερχόμαστε από Πελοπόννησο, μέχρι και λίγο πριν το τούνελ.

        1 Reply Last reply Reply Quote 4
        • E
          eddie_147 last edited by

          Είναι μεγάλη μουφιά το όλο θέμα. Εγώ με το χρέπι το Astra ρε Λάππα με το ζόρι το κρατάω (με φρένο!!!) στα 100-120 γιατί σε πολλά σημεία η Α.Ο έχει κατηφορική κλίση. Εσένα με την BMW σου φαίνονται πολλά τα 120; Υπερβολικό σε βρίσκω.
          Η μεγάλη κομπίνα είναι ότι αλλάζουν αψυχολόγητα όριο λες και πρόκειται για επαρχιακό δίκτυο που μπορεί να σου πεταχτεί καμμιά γελάδα στο δρόμο. Το όριο θα πρεπε να είναι 120 σε όλη τη διαδρομή εκτός από εξόδους. Το να πηγαίνω με 120 και να έχω το νού μου πού είναι η πινακίδα των 100,80,60 (ΝΑΙ 60) για να φρενάρω και να μην φάω κλήση πούστικα είναι μέγιστη κλαπαρχιδιά και φυσικά άκρως επικίνδυνο καθώς σε βάζει στη διαδικασία άσκοπου φρεναρίσματος με κίνδυνο να πέσει από πίσω σου κάποιος που δεν έχει υπόψη του κάμερες κλπ.
          Το να βάζουν κάμερα στη Λαυρίου με όριο 50 σε σημείο που υπάρχουν 2 ρεύματα ανά κατεύθυνση και διαχωριστικό είναι μια από τις πολλές κρατικές κομπίνες και δεν προσφέρει τίποτα σε ασφαλή οδήγηση.

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • C
            christos-lappas last edited by

            Ναι, τα 120 μου φαίνονται πολλά για τα στριφτερά τούνελ της περιφεριακής Υμηττού. Σε όλο τον κόσμο, οι σήραγγες έχουν χαμηλότερο όριο από τον υπόλοιπο δρόμο και υπάρχει καλός λόγος γιαυτό. Μέχρι να μπουν τα Gatso, σε κάποια σημεία της Α.Ο. έβλεπα συστηματικά 200++ στο κοντέρ, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι οδηγούσα με 'ασφάλεια', ή ότι ήταν ηθική υποχρέωση του κράτους να με αφήνει να πηγαίνω με τόσα επειδή έχω... καλό αμάξι (λέμε τώρα).

            Χρειάζεται άραγε να εξηγήσουμε γιατί δεν μπορεί να υπάρχει σε όλη την Α.Ο. το ίδιο όριο; Δεν μιλάμε για την ανατολική Εγνατία όπου οι κόμβοι και οι σήραγγες είναι πολύ λιγότεροι αναλογικά.

            Την Λαυρίου δεν την ξέρω καθόλου και σε κάθε περίπτωση δεν δικαιολογώ την τοποθέτηση gatso παντού. Στην μέση των μεγάλων ευθειών των κλειστών αυτοκινητόδρομων είναι πραγματικά πρόκληση.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • elteo
              elteo last edited by

              έχεις κολλήσει με τα τούνελ...δεν έχει χαμηλό όριο μόνο στα τούνελ.

              πάρε παράδειγμα το 80 που έχουν στην τελευταία ευθεία (απέραντη) προς Ραφήνα εκεί που τελειώνει η ΑΟ...
              εκεί είναι επικίνδυνο το 120; Μην μου πεις ναι γιατί θα σου πετάξω ντομάτες.

              1 Reply Last reply Reply Quote 4
              • C
                christos-lappas last edited by

                Δεν θα σου πω τίποτα γιατί δεν το έχω κάνει ποτέ και δεν το ξέρω. Αναφέρομαι αποκλειστικά σε σημεία που γνωρίζω.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • K
                  kostis20 last edited by

                  Με εχετε αγχωσει ρε παιδια...Ταχυδρομικα στελνονται οι κλήσεις?Σε ποσο καιρο περιπου?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                  • R
                    robilards last edited by

                    Πριν απο 6 μέρες ήμουν στο ύψος της Εθνικής Άμυνας.Εκεί λέει πως οι παραβάσεις του ΚΟΚ ελέγχονται με τεχνικά μέσα.
                    Ελέγχεται και η σηματοδότηση;
                    Το λέω γιατι την ώρα που περνούσα το φανάρι απο πράσινο έγινε πορτοκαλί και αυτο επισύρει ένα πρόστιμο 80 ευρώ αν δεν κάνω λάθος.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • A
                      al3xis last edited by

                      Μα πορτοκαλί περνάς κανονικά...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • C
                        christos-lappas last edited by

                        Το πορτοκαλί δηλώνει ότι πρέπει να σταματήσεις. Υφίσταται ώστε να μην υπάρχει η παραμικρή περίπτωση να περάσεις με κόκκινο.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 4
                        • P
                          pipinos1976 last edited by

                          Εκτός αν το όχημα βρίσκεται τόσο κοντά στο σηματοδότη που δεν μπορεί ασφαλώς να σταματήσει (Άρθρο 6, παράγραφος 1γ).

                          Στην Ελλάδα, προς το παρόν δεν έχω δει σε λειτουργία κάμερες για φανάρια, εκτός - αν δεν με απατά η μνήμη μου - από τη Δράμα που τα τοποθετούσαν όταν ήμουν εκεί, αλλά δεν τα έχω δει να λειτουργούν. Στο Αντίρριο πχ έχουν κάποιες κάμερες που βλέπουν τα οχήματα και αναλόγως ανάβουν ή όχι το φανάρι γι' αυτό και είναι γυρισμένες προς την επερχόμενη κυκλοφορία. Αυτές, όταν περάσεις με ταχύτητα πάνω του ορίου (και εντός κάποιων ορίων), ανάβουν κόκκινο φανάρι για να σε κόψουν (το έχω δοκιμάσει πολλές φορές). Αν πχ περνάς με 90 σε όριο 70, ανάβουν κόκκινο γιατί 'προλαβαίνεις' να κόψεις με οριακό φρενάρισμα. Αν περνάς με 100+ δεν κάνουν τίποτε. Αν θέλεις να σπάσεις πλάκα σε κάποιον γνωστό ή σε κάποιον φορτηγατζή, πηγαίνεις με 80 και στα 50 m από την κάμερα επιταχύνεις στα 100. Έτσι, ο από πίσω πετυχαίνει το κόκκινο και εσύ περνάς με πορτοκαλί στη χειρότερη.

                          Για την μείωση των ατυχημάτων που προσφέρουν οι κάμερες δε θα αναφερθώ. Υπάρχει παλαιότερο post με 2 περιοχές της Αγγλίας που τοποθέτησαν κάμερες. Σκοπίμως τις έβαλαν σε περιοχές που είχαν μέγιστο ατυχημάτων και φυσιολογικά την επόμενη χρονιά τα ατυχήματα θα μειώνονταν. Αυτή η μείωση ήταν αρκετή για να δικαιολογηθεί ως επιτυχημένη η χρήση των καμερών, ασχέτως αν μετά από 2 χρόνια παρατηρήθηκε πάλι αύξηση, οπότε βάλαμε ακόμα περισσότερες κάμερες. Στη 2η περιοχή, μαζί με τις κάμερες βελτιώθηκαν και οι υποδομές (δρόμος, φωτισμός, σήμανση κτλ) και η μείωση ήταν συνεχής και σταθερή.

                          Ευχαριστώ.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            greo last edited by

                            Καμερα; Φαναρια; Δραμα;

                            Που και δεν εχω παρει γραμμη τιποτα; Στο Ξενία;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                            • P
                              pipinos1976 last edited by

                              Δεν μπορώ να σου πω ακριβώς γιατί δε θυμάμαι. Ίσως είναι απλά αισθητήρες / κάμερες IR που μετρούν κίνηση και ανάλογα ανάβουν τα φανάρια. Πάντως, αν θυμάμαι καλά, ήταν σε 2 δρόμους κάθετους με νησίδες στη μέση. Ο ένας μάλιστα ήταν λίγο κατηφορικός και έβγαζε προς το κέντρο (στο περίπου). Πάντως, ήταν προς τα άκρα της Δράμας και όχι στο κέντρο.

                              Δε νομίζω να σε βοήθησα και πολύ πάντως, αλλά κάνε έναν έλεγχο στα παρακάτω στίγματα και ό,τι βγει:

                              41.143551 Ν, 24.14694 Ε
                              41.143989 Ν, 24.150737 Ε
                              41.146469 Ν, 24.146982 Ε
                              41.148368 Ν, 24.141532 Ε

                              Ευχαριστώ.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 4
                              • H
                                highfidelity last edited by

                                Κάμερες για έλεγχο των φαναριών; Είμαστε σίγουροι;
                                Σε κάποιες διασταυρώσεις έχουν βάλει Loop Detectors γι' αυτή τη δουλειά, κι ανάλογα με την κίνηση των οχημάτων, αλλάζει ο χρονισμός των φαναριών, αλλά για κάμερες δεν ξέρω... Δεν νομίζω κιόλας, οι loop detectors κάνουν καλύτερα την δουλειά τους.

                                Τους ξεχωρίζετε από κοψίματα πάνω στο δρόμο σε ορθογώνιο σχήμα. Υπάρχουν και σε όλες τις μεγάλες σήραγγες, για καταγραφή του κυκλοφοριακού φόρτου κυρίως...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • C
                                  christos-lappas last edited by

                                  Ζω για την ώρα που θα μπουν κάμερες στα φανάρια και θα κόβουν τον κ@λο σε οποιονδήποτε περνάει την γραμμή του σηματοδότη.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • R
                                    rx8_drifter last edited by

                                    Ο χρήστης pipinos1976 έγραψε:
                                    Δεν μπορώ να σου πω ακριβώς γιατί δε θυμάμαι. Ίσως είναι απλά αισθητήρες / κάμερες IR που μετρούν κίνηση και ανάλογα ανάβουν τα φανάρια. Πάντως, αν θυμάμαι καλά, ήταν σε 2 δρόμους κάθετους με νησίδες στη μέση. Ο ένας μάλιστα ήταν λίγο κατηφορικός και έβγαζε προς το κέντρο (στο περίπου). Πάντως, ήταν προς τα άκρα της Δράμας και όχι στο κέντρο.

                                    Δε νομίζω να σε βοήθησα και πολύ πάντως, αλλά κάνε έναν έλεγχο στα παρακάτω στίγματα και ό,τι βγει:

                                    41.143551 Ν, 24.14694 Ε
                                    41.143989 Ν, 24.150737 Ε
                                    41.146469 Ν, 24.146982 Ε
                                    41.148368 Ν, 24.141532 Ε

                                    Ευχαριστώ.

                                    είναι στο φανάρι που ανεβαίνει για σιδηρόκαστρο αν θυμάμαι καλά (είναι σε ένα δρόμο που πάει παράλληλα με μια μάντρα)

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • P
                                      pipinos1976 last edited by

                                      Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
                                      Κάμερες για έλεγχο των φαναριών; Είμαστε σίγουροι;
                                      Σε κάποιες διασταυρώσεις έχουν βάλει Loop Detectors γι' αυτή τη δουλειά, κι ανάλογα με την κίνηση των οχημάτων, αλλάζει ο χρονισμός των φαναριών, αλλά για κάμερες δεν ξέρω... Δεν νομίζω κιόλας, οι loop detectors κάνουν καλύτερα την δουλειά τους.

                                      Τους ξεχωρίζετε από κοψίματα πάνω στο δρόμο σε ορθογώνιο σχήμα. Υπάρχουν και σε όλες τις μεγάλες σήραγγες, για καταγραφή του κυκλοφοριακού φόρτου κυρίως...

                                      Υπάρχουν στο Αντίρριο τέτοιες κάμερες, στα φανάρια στη διασταύρωση για Ναύπακτο, εδώ και αρκετό καιρό. Οι αισθητήρες στο έδαφος, έχουν μερικά μειονεκτήματα, καθώς πρέπει να τοποθετηθούν σχετικά κοντά στα φανάρια, ενώ οι κάμερες βλέπουν μακρύτερα. Είναι θέμα επιλογών και κυρίως €€€ το τι θα χρησιμοποιηθεί κάθε φορά. Ελπίζω σε λίγες ημέρες να μπορέσω να ανεβάσω βίντεο από τις κάμερες αυτές (ίσως και φωτογραφία αν με πιάσει το φανάρι) καθώς θα ανέβω προς Πρέβεζα για το Πάσχα*.

                                      Ευχαριστώ.

                                      • Πέμπτη πρωί μάλλον, οπότε η ΕΛΑΣ μπορεί να βγει παγανιά τότε.
                                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                      • P
                                        pipinos1976 last edited by

                                        Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
                                        Ζω για την ώρα που θα μπουν κάμερες στα φανάρια και θα κόβουν τον κ@λο σε οποιονδήποτε περνάει την γραμμή του σηματοδότη.

                                        Αρκεί να τηρείται και ο σωστός χρονισμός στο πορτοκαλί και στο κόκκινο. Υπάρχει ελάχιστος χρόνος που πρέπει να ανάβει το πορτοκαλί πριν ανάψει κόκκινο και αυτός προκύπτει από το χρόνο που χρειάζεται ένα όχημα να διασχίσει τον κάθετο δρόμο με ταχύτητα ίση με το όριο που έχει ο δρόμος. Πχ αν ο κάθετος δρόμος έχει πλάτος 25 m και το όριο του δρόμου είναι 50 Km/h = 14 m/s, τότε, το πορτοκαλί πρέπει να διαρκεί τουλάχιστον t = (25+5) m / 14 m/s = ~2 s. Τα επιπλέον 5 m τα βάζουμε θεωρώντας ότι έχουμε ένα ΙΧ να περνάει με πορτοκαλί και πρέπει ολόκληρο το ΙΧ να έχει βρεθεί μετά τη διασταύρωση όταν θα ανάψει το πράσινο. Στην πράξη, θεωρούμε ένα μεγάλο φορτηγό και αυξάνουμε το χρόνο ανάλογα.

                                        Δυστυχώς, στο εξωτερικό, έχουν γίνει πολλές αναφορές για σκόπιμη παράβαση των κανονισμών αυτών από τις εταιρείες ή την αστυνομία για να μαζέψουν χρήματα από τους παραβάτες. Εκεί, πολλοί πολίτες έχουν καταφέρει να δικαιωθούν και ολόκληρες πόλεις έχουν επιστρέψει χρήματα στους 'παραβάτες' που δημιουργήθηκαν με αυτή τη μικρή κομπίνα (πχ αντί για 3 s το πορτοκαλί διαρκεί 1 s και όποιος έχει περάσει με πορτοκαλί βρίσκεται ακριβώς μέσα στην εμβέλεια της κάμερας = $$$).

                                        Αν κοιτάξει κάποιος και μερικά φανάρια στην Ελλάδα (πχ μερικά στην Παραλιακή), θα παρατηρήσει ότι το πορτοκαλί διαρκεί πολύ λίγο. Μπορεί να έρχεσαι από μακριά, να βλέπεις το φανάρι να γίνεται πορτοκαλί και ξαφνικά από πορτοκαλί γίνεται κόκκινο μέσα σε 1 s, ενώ το όριο είναι ιδιαιτέρως χαμηλό (50 Km/h), πράγμα που σημαίνει πως αν βρίσκεσαι κοντά στο φανάρι και νόμιμα δεν προλαβαίνεις να σταματήσεις, 100% περνάς με κόκκινο σε κάποια φάση.

                                        Ευχαριστώ.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                        • P
                                          pipinos1976 last edited by

                                          Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
                                          είναι στο φανάρι που ανεβαίνει για σιδηρόκαστρο αν θυμάμαι καλά (είναι σε ένα δρόμο που πάει παράλληλα με μια μάντρα)

                                          Δε θυμάμαι, αλλά αυτή η πληροφορία αρκεί. Αν είναι εκεί που λες, μια φωτογραφία της κάμερας για το πού κοιτάει και θα μας δώσει ιδέα για το τι σκοπό έχει η τοποθέτησή της. Όποιος χρήστης είναι από Δράμα ή περνάει ή κάνεις διακοπές εκεί, ας τραβήξει μια φωτογραφία.

                                          Ευχαριστώ.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                          • elteo
                                            elteo last edited by

                                            Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
                                            Ζω για την ώρα που θα μπουν κάμερες στα φανάρια και θα κόβουν τον κ@λο σε οποιονδήποτε περνάει την γραμμή του σηματοδότη.

                                            πολύ politically correct μου είσαι εσύ...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 63
                                            • 64
                                            • 65
                                            • 66
                                            • 67
                                            • 130
                                            • 131
                                            • 65 / 131
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr