-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Θεωρώ άκρως 'ανόητη' την τακτική της VAG για 250€ να μην έχουν στανταρ τα χειριστήρια του ραδιοcd στο τιμόνι! Σαν να πρόκειται βασική έκδοση 1000ριού αφρικάνικης κατασκευής!Η φώτο (Yeti 1,2) από το http://www.in.gr/auto/tests/introduction.asp?lngTestID=68257
Έχει απόλυτο δίκιο, αλλά εάν θες μετά να βάλεις κάτι καλύτερο στη θέση του μαμά ηχοσυστήματος, αυτή η έλλειψη σου γλυτώνει 150 ευρώ που κοστίζει ο αντάπτορας.
-
Ρώτησα σήμερα σε μια αντιπροσωπία αν έχουν άτοκο για το yeti και μου είπαν ότι είναι πολύ καινούργιο ακόμα για άτοκο. Έχει κανείς ιδέα πόσο καιρό συνήθως μετά το λανσάρισμα ενός μοντέλου βάζει άτοκο η skoda; Μπορεί πχ από Σεπτέμβρη να βάλουν;
-
Λογικά ακόμα και ο Σεπτέμβρης είναι κοντινή απόσταση για τετοια προσφορά σε αυτοκίνητο που και τότε ούτε χρόνο θα έχει κλείσει στην αγορά.
Με την παρούσα κατασταση στην αγορά όμως ... ποτέ δεν ξέρεις!
Για το 1,2 πάντως και βλέποντας την υπερκτίμηση του νέου Qashqai 1,6 (εξωφρενικότατες για μένα οι τιμές του) αυτά τα υπέρ που έχει κάτω απο κανονικές συνθήκες θα ... αρκούσαν!
Πάντως 'φρόνιμο' είναι τετοιες απαντήσεις να μην δίνουν οι πωληταραδες ... προσωπικά θεωρώ ότι τώρα ξεκινά η χειρότερη εποχή για αγορά και αν το ίδιο πιστευουν και άλλοι, αν ξεκαλοκαιριάσουν με τα τωρινά δεδομένα 'για τίποτα δεν είναι νωρίς'. -
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Θεωρώ άκρως 'ανόητη' την τακτική της VAG για 250€ να μην έχουν στανταρ τα χειριστήρια του ραδιοcd στο τιμόνι! Σαν να πρόκειται βασική έκδοση 1000ριού αφρικάνικης κατασκευής! ...Θεωρώ άκρως θετική την τακτική της VAG να μην βάλει χειριστήρια στο τιμόνι. Άλλωστε το ηχοσύστημα θα είναι μούφα όπως όλα τα εργοστασιακά.
Έτσι το εργοστασιακό θα πάρει πόδι, στα σκουπίδια, και θα μπει επάνω ένα 2din με χειριστήριο δικό του στο τιμόνι... και φυσικά θα υποστηρίζει και USB στη πρόσοψη και όλα OK!...!...... Μακάρι και το 207 να μην είχε τέτοιες βλακείες σε τιμόνια και κεντρικές οθόνες...
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Τα εργοστασιακά ηχοσυστήματα είναι υπέρ ικανοποιητικά για το 99% των αγοραστών.Ούδέποτε ένιωσα την ανάγκη να αντικαταστήσω εργοστασιακό ηχοσύστημα.Μεγάλη έλειψη η απουσία χειρηστηρίων στο τιμόνι.Ανάλογα πως το βλέπεις... Εγώ αναζητώ τα θετικά των εργοστασιακών πηγών τα τελευταία 20 χρόνια...και ακόμα δεν έχω βρει θετικά.
Άσχετο αλλά το 99% από που προκύπτει;
-
Και εκτος απο την ποιοτητα που προσφερουν η οποια ειναι οντως ικανοποιητικη ενα συν για τα εργοστασιακα ηχοσυστηματα ειναι η αρμονια που δινουν στο ταμπλο απο απψη ομορφιας.
-
Ο χρήστης bibendum έγραψε:
Και εκτος απο την ποιοτητα που προσφερουν η οποια ειναι οντως ικανοποιητικη ενα συν για τα εργοστασιακα ηχοσυστηματα ειναι η αρμονια που δινουν στο ταμπλο απο απψη ομορφιας.Συμφωνώ, αλλά εν προκειμένω στο Swift έχουν τοποθετήσει κάτι ηχεία εντελώς γτπκ. θα μπορούσαν κάτι καλύτερο.
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Θεωρώ άκρως θετική την τακτική της VAG να μην βάλει χειριστήρια στο τιμόνι. Άλλωστε το ηχοσύστημα θα είναι μούφα όπως όλα τα εργοστασιακά.
Eγω παντως οσα εργοστασιακα του γκρουπ εχω ακουσει ακουγονται καλα.
Τα χειριστηρια στο τιμονι κατα τη γνωμη μου ειναι περισσοτερο για εφφε αν το εργοστασιακο ηχοσυστημα ειναι εργονομικα τοποθετημενο και με απλο και ευχρηστο μενου.
Θα προτιμουσα απο τα χειρηστηρια στο τιμονι το ηχοσυστημα να εχει bluetooth που ειναι ακρως απαραιτητο και συμβαλλει καθοριστικοτα στην οδικη ασφαλεια. -
Ο χρήστης swift b.p.m έγραψε:
Και εκτος απο την ποιοτητα που προσφερουν η οποια ειναι οντως ικανοποιητικη ενα συν για τα εργοστασιακα ηχοσυστηματα ειναι η αρμονια που δινουν στο ταμπλο απο απψη ομορφιας.
Συμφωνώ, αλλά εν προκειμένω στο Swift έχουν τοποθετήσει κάτι ηχεία εντελώς γτπκ. θα μπορούσαν κάτι καλύτερο.
Στο sx4 τα ηχεία είναι κυριολεκτικά για πέταμα...
Αντίθετα στο superb το ηχοσύστημα είναι ικανοποιητικό. -
Προσωπικά στα τόσα χρόνια κάτοχος αυτοκινητου 2 φορές σκέφτηκα aftersales ηχοσύστημα και την 1 έπραξα μόνο την αλλαγή. Στο 15 ετών Micra που το -δώρο αντιπροσώπου- noname κασσετόφωνο με αναλογικό ραδιοφωνο ... πέθανε και ένα φτηνό ραδιοcd απο το Mediamarkt κάνει την δουλειά του πλέον και στο 3 ετών Micra λόγω το ότι ένα mp3 θα ήταν αναγκαίο ... αλλά το ξεπέρασα όταν είδα ότι δεν υπάρχει aftersales mp3 ραδιοcd σε μπεζ χρώμα που έχει το ταμπλό και το εργοστασιακό ραδιοcd! Στα υπόλοιπα, απο το 1998 και μετά διέθεταν χειριστήρια στο τιμόνι, έως και 8 αξιοπρεπεστατα ηχεία και αναλογα με την εποχή ... σκέτο cd, cd changer ή mp3!
Στο επόμενο αυτοκίνητο πιθανό να θέλω να μου παρέχει εξαρχής και έξοδο για το ipod για να πω ότι εξελίσσομαι ηχητικά! -
Ερωτήσεις:
- Ξέρει κανείς μήπως πόσο επιπλέον κοστίζουν τα χρώματα; Συγκεκριμένα για το μαύρο με ενδιαφέρει.
- Κάτι πήρε το μάτι μου για βελτίωση του 1.2 για να βγάζει περισσότερα άλογα. Περισσότερες πληροφορίες γι'αυτό; Πόσο κοστίζει, τι κέρδος υπάρχει στις επιδόσεις και τι επιβάρυνση στην κατανάλωση; Με το dsg θα υπάρχει πρόβλημα (γιατί ξέρω ότι το 7άρι δε σηκώνει πολλή ροπή); Επίσης δεν παίζει κάποιο πρόβλημα όταν περάσεις από ΚΤΕΟ, που θα βγάζει περισσότερους ίππους (και φαντάζομαι και ρύπους) από όσους θα λέει η άδεια; Τέλος, επειδή φαντάζομαι θα επηρεάζει την εγγύηση, αν γίνει κάτι τέτοιο το κάνουμε μετά τη διετία, έτσι;
ΥΓ: Δεν είμαι καγκούρι, καμία σχέση, απλά νομίζω (χωρίς να το έχω οδηγήσει ακόμα) ότι στις ρεπρίζ θα θέλω κάτι παραπάνω από όσο μπορεί να δώσει ο 1.2 σε τόσο βαρύ αμάξι.
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Εχω φίλους στο επάγγελμα και μου είπαν ότι οι μόνοι που επεμβαίνουν στα εργοστασιακά είναι αυτοί που θέλουν DVD GPS κτλ με οθόνη.Το 99% τα αφήνουν ως έχει.......Υπάρχουν και κάποιοι που θέλουν απλά ένα USB ...
Και υπάρχουν επίσης και κάποιοι άλλοι που **υποχρεώνονται **να λουστούν τις εργοστασιακές @α@αριές, μαϊμούδες, απατεωνιές, ψευτοκατασκευές ... ... και τελικά τα αφήνουν ως έχει.
υ.γ. στο επόμενο μου αυτοκίνητο πάντως το λάθος δεν θα επαναληφθεί.
Θα προτιμήσω να αγοράσω αυτοκίνητο μεταχειρισμένο 10ετίας... -
Ο χρήστης Dragonlord έγραψε:
Ερωτήσεις:- Ξέρει κανείς μήπως πόσο επιπλέον κοστίζουν τα χρώματα; Συγκεκριμένα για το μαύρο με ενδιαφέρει.
Στο 1,8 μου είχαν πει +560€ για το μεταλλικό χρώμα. (Δεν ξέρω αν είναι φτηνότερο στο 1,2, όπως κάνουν άλλες εταιρίες)!
Στα επιπλέον έξοδα για το (1,8 πάλι) τελη, πινακίδες κλπ έξοδα +555€ (Τα τέλη του 1,2 είναι λιγότερα ... οπότε είναι λιγότερα και τα επιπλέον έξοδα). -
Πέρασα από μία αντιπροσωπεία SKODA και είδα το YETI.
Μου άρεσε πάρα πολύ εμφανισιακά μέσα έξω.
Το μόνο που δεν μου άρεσε ήταν ο μικρός χώρος αποσκευών με κανονική ρεζέρβα.
Η τιμή του για ένα πολύ πλούσια εξοπλισμένο εκθεσιακό (Navi, Ημιδερμάτινα κλπ)
έφτανε τα 29k για το 1,8Τ φυσικά. Ένα αντίστοιχο TIGUAN σίγουρα θα πιάνει
τα 35k.Αν ήμουνα στην φάση αλλαγής αυτοκινήτου τώρα σίγουρα θα ήτανε μέσα στις πρώτες μου επιλογές.
Μένει να το κάνω ένα test drive μπας και με βάλει πιο γρήγορα στην φάση αλλαγής αυτοκινήτου
-
29.000€ για το YETI ; 35.000€ για το Tiguan ; Με τίποτα! Νομίζω ότι ή οι τιμές έχουν ξεφύγει ή εμείς έχουμε ξεφύγει με τα έξτρα που θέλουμε.
Και να φανταστείς όταν είχα δει το Yeti σαν concept μου άρεσε πολύ. Τώρα πως κατάφεραν να το μετατρέψουν από ένα λογικού μεγέθους fun 4χ4 σε μια παραλλαγή μικρού φορτηγού μεταφορών είναι να απορεί κανείς!
-
Να ρωτησω το 1.2tsi κινει αξιοπρεπως το yeti? Να μπορει να κανει ανετο ταξιδακι εθνικη κτλ
Για απλες εκτος δρομου διαδρομες που δεν χρειαζεται η τετρακινηση το υψος του ειναι ικανοποιητικο?
Γενικα συμφερει σαν αγορα η μονο στο 1.8 και τετρακινητο? -
ΚΟΥΙZ:ποιο ειναι το πιο ασχημο απο τα ασχημα;yeti-tiida-soul;
αληθεια οι πωλητες τι λενε για να τα προωθησουν;(δεν ειναι αυτο που βλεπετε;) -
Ο χρήστης Paris.gr έγραψε:
29.000€ για το YETI ; 35.000€ για το Tiguan ; Με τίποτα! Νομίζω ότι ή οι τιμές έχουν ξεφύγει ή εμείς έχουμε ξεφύγει με τα έξτρα που θέλουμε.
...29000euro. Γιατί όχι; VW Group! Germany!
Και το TIGUAN 35000euro...
Και όλα τα αυτοκίνητα να πάνε πάνω από 30000euro!...Όσο υπάρχουν πελάτες οι τιμές θα ξεφεύγουν...
Και όπως διαπιστώνουμε οι πελάτες υπάρχουν... Και τα φράγκα υπάρχουν!Κανένα πρόβλημα.
-
Σήμερα είδα και ένα στο δρόμο...
Εντελώς αδιάφορο εξωτερικά. Θυμήθηκα τα Citroen Berlingo...του ΟΤΕ...
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Σήμερα είδα και ένα στο δρόμο...Εντελώς αδιάφορο εξωτερικά. Θυμήθηκα τα Citroen Berlingo...του ΟΤΕ...
Εμενα εν αντιθεση μου αρεσε πολυ!
SKODA YETI