-
Εφόσον δεν ανάβει, σημαίνει πως δουλεύει. Εκτός αν κάηκε.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Εφόσον δεν ανάβει, σημαίνει πως δουλεύει. Εκτός αν κάηκε.Μα και εγω περίμενα ότι εφόσον υπάρχει πρόβλημα θα παραμείνει αναμένο σαν ενειξη σοβαρου προβλήματος...αντιθέτος αυτο εσβησε μετα απο καποια ξεκινηματα.
Και ρωτω.... ετσι λειτουργούν ή θα έπρεπε να παραμεινει αναμένο ως ενειξη προβλήματος για να πας άμεσα σε συνεργείο..εξάλλου για τα φ ρένα μιλάμε όχι για το a/c...
-
Αν έσβησε σημαίνει ότι ήταν παροδικό το σφάλμα. Όσο υπάρχει δεν σβήνει πάντως.
-
[
Δεν καηκε διότι ξανάναψε μετα την επισκευή, όπου πηγα πάλι στο συνεργείο και μου είπαν ότι εδειξε βλάβη σε εναν απο τους ήδη επισκευασμένους τροχούς, όπου ελέγξαν ξανα τις επαφές και αν ανάψει ξανα να μην το πάω, αλλα να τους πάρω κατευθείαν τηλεφωνω να παραγείλλουν μονάδα για αντικάτασταση ABS πρώτα και ύστερα να το πάω.
-
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
[
Δεν καηκε διότι ξανάναψε μετα την επισκευή, όπου πηγα πάλι στο συνεργείο και μου είπαν ότι εδειξε βλάβη σε εναν απο τους ήδη επισκευασμένους τροχούς, όπου ελέγξαν ξανα τις επαφές και αν ανάψει ξανα να μην το πάω, αλλα να τους πάρω κατευθείαν τηλεφωνω να παραγείλλουν μονάδα για αντικάτασταση ABS πρώτα και ύστερα να το πάω.
Που σημαίνει ότι σου λένε, όταν τα φρένα σου έχουν πρόβλημα, περίμενε να φέρουμε το ανταλλακτικό, και περπάτα με πρόβλημα!!! ……το άκουσα και αυτό!!!. Να δω τι άλλο θα ακούσω….
Antonis-team.Το ABS εχει πρόβλημα, τα φρένα μια χαρά είναι. Επίσης δεν γνωρίζω κανένα συνεργείο που να στοκάρει μονάδες ABS για την πλάκα του
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Εφόσον δεν ανάβει, σημαίνει πως δουλεύει. Εκτός αν κάηκε.σε κάποια οποιαδήποτε στιγμιαία δυσλειτουργία του ABS αφήνει μόνιμο σφάλμα, σε κάποια όχι.
Στο αβένσις έχω διακόπτη για να απομονώνει το ABS, με ένα διακοπτάκι που κόβει το σήμα του αισθητήρα απ την μπροστά ρόδα.
Μόλις το ενεργοποιήσω ανάβει αμέσως λαμβάκι abs, και μένει αναμένο μέχρι ακόμα κι αν του ξαναδώσω σήμα απ τον αισθητήρα.
Πρέπει να σβήσω και να ξανανάψω, οπότε στο τσεκ που κάνει δεν βγάζει σφάλμα. Σε άλλα όμως ακόμα και να σβήσεις-ξανανάψεις αυτό το σφάλμα αφήνει λαμπάκι αναμένο -
Το πιο πιθανό είναι να σβήσει μετά από μερικούς κύκλους. Σε όσα μανουάλια έχω διαβάσει αναμμένο λαμπάκι λένε ότι σημαίνει και απενεργοποίηση abs
-
έχει βάση αυτό που λές
Εμένα πάντως ο ηλεκτρολόγος μου είχε πει ότι παίζει να βγάζει μόνιμο σφάλμα αν κάνουμε αυτή την πατέντα (κάτι που δεν έγινε). -
Σήμερα το πρωί πήγα να τσεκάρω το Υ του 99 για δίσκο. Μου είπε 200-250€. Νομίζω ότι είναι καλά. Τι λέτε?
-
αν ειναι μαζι με τα εργατικα, καλα ειναι.
-
Ο χρήστης nikoskyr έγραψε:
Σήμερα το πρωί πήγα να τσεκάρω το Υ του 99 για δίσκο. Μου είπε 200-250€. Νομίζω ότι είναι καλά. Τι λέτε?Ναι, καλά είναι!!!
Το 2007 είχα αλλάξει σε Fiat Tipo δίσκο-πλατώ ρουλεμάν και μου είχε στοιχίσει ~200 €.
88,6 € το ανταλλακτικό (μόνος μου από την Ελτρέκκα) και 110 € η εργασία (σε μη εξουσιοδοτημένο συνεργείο Fiat-Lancia-Alfa Romeo στην Πάτρα). Στο εξουσιοδοτημένο το πακέτο θα πήγαινε 300+ € -
Τελικα τους προτεινομενους τους φοβασε η τους θελεις;
-
μπουζί 3άκιδα bosch: 15 euro τα 4. (αυτά που έβγαλα ήταν ngk, πολύ καλά αποδείχτηκαν για 60.000 χλμ που είχαν )
φίλτρο λαδιού: 5 euro
λάδια aral 10w-40: 20 euro τα 4 litres.(είχα τα ίδια, τα είχα ξεχάσει για 18.500χλμ, πολύ καλά αποδείχτηκαν )
αλλαγή όλα τα παραπάνω με 10 euro.
αγόρασα και 1,5λ G12 με 7 euro. Νομίζω με κωλοέπιασαν στο παραφλού.
Με 57 euro άλλαξα λάδια, μπουζί, συμπλήρωσα παραφλού.
καλά θα έλεγα για polo. -
Τογιότα Ραβ 4 δίλιτρο βενζίνης, συναδέλφου στο Βέλγιο
Σέρβις '2 ετών' με μόλις 7.000 χλμ! (που δείχνει πόσο ευκαιρούμε για ξεκούραση-διασκέδαση...)Λάδια Castrol SLX Professional 5W-30: 3,8x16E = 60,8 E
Φίλτρο λαδιού: 15,01 Ε
Gasket Oil Pan drain (στράγγισμα κάρτερ δηλαδή; ή είναι εξάρτημα;): 1,11 Ε
Λιπαντικό Limited Slip SAF-XJ: 0,9x22,37E = 20,13 E
Λιπαντικό κιβωτίου Syntrax Univ 75/90: 3,6x14,99E = 53,96 E
Υγρά φρένων: 1χ13,78Ε = 13,78 Ε
Φίλτρο γύρης (καμπίνας): 16,74 Ε
Καθαριστικό συστήματος injection: 1x12,82E = 12,82 E
Περιβαλλοντικός φόρος ανακυκλωσης αναλωσίμων: 1,24 Ε
Υγρό καθαριστήρων: 2,48 Ε
Μικρές fournitures (τι ναν' τούτο; για τίτλο πορνό μου κάνει) 1χ7,18Ε = 7,18 Ε
ΕΡΓΑΣΙΑ 1,81 (δηλαδή 1ώρα και 48 λεπτά) χ 54,02 Ε η ώρα παρακαλώ (ούτε ψυχίατροι να ήταν) = 97,78 Ε
ΣΥΝΟΛΟΝ 365,82 Ε με ΦΠΑ 21%Λογικό μου φαίνεται για τα εδώ δεδομένα (οι υπηρεσίες είναι ακριβές - και άθλιες) με μόνη επιφύλαξη αν πράγματι θέλαν άλλαγμα τα λιπαντικά κιβωτίου - διαφορικού στα 2 χρόνια, χωρίς χιλιόμετρα.
-
Ο χρήστης Coyot έγραψε:
Gasket Oil Pan drain (στράγγισμα κάρτερ δηλαδή; ή είναι εξάρτημα;): 1,11 Ε
Ροδέλα τάπας
-
Ο χρήστης Coyot έγραψε:
Περιβαλλοντικός φόρος ανακυκλωσης αναλωσίμων: 1,24 Ε
Μωρέ μπράβο!
Μικρές fournitures (τι ναν' τούτο; για τίτλο πορνό μου κάνει) 1χ7,18Ε = 7,18 Ε
Στα ιταλικά fornire σημαίνει προμηθεύω, παρέχω, εφοδιάζω κλπ συναφή οπότε fournitures μάλλον σημαίνει παροχές, εφόδια.
ΕΡΓΑΣΙΑ 1,81 (δηλαδή 1ώρα και 48 λεπτά) χ 54,02 Ε η ώρα παρακαλώ (ούτε ψυχίατροι να ήταν) = 97,78 Ε
Και στην Ελλάδα τα ίδια παίρνουν.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Gasket Oil Pan drain (στράγγισμα κάρτερ δηλαδή; ή είναι εξάρτημα;): 1,11 Ε
Ροδέλα τάπας
To ανταλλακτικό που χρεώνεται ακριβότερα από όλα.
Προσφέρεται πάνω σε ασημένιο δίσκο πριν την τοποθέτηση.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Ροδέλα τάπας
To ανταλλακτικό που χρεώνεται ακριβότερα από όλα.
Προσφέρεται πάνω σε ασημένιο δίσκο πριν την τοποθέτηση.Μόνο 1.000(χίλια) % περιθώριο κέρδους
-
Mερσί για το ενδιαφέρον και την καλή διάθεση όλων
Κοτέτσι, το ξέρω, και στα γαλλικά fournir ειναι το παρέχω, προμηθεύω. Αλλά είναι στον πληθυντικό (founritures) ενώ λέει ποσότης 1!Ενδιαφέρον ότι τόσο χρεώνεται πλέον η ώρα στα συνεργεία και στην Ελλάδα. Το Βέλγιο είναι ήδη πανάκριβο και οι μισθοί υπερδιπλάσιοι των ελληνικών. Έχει βέβαια και μεγάλη ανεργία.
Για την αλλαγή βαλβολινών και λιπαντικού διαφορικού ξέρει κανείς αν καλώς έγινε;
-
Service 10κ χλμ στο μξ:
Λάδια (5 λτ), ροδέλα, φίλτρο λαδιού, έλεγχος (που πράγματι γίνεται), καθαριστικό παρ μπριζ, κάρτα καυσαερίων
==> Σύνολο =108ε
Συνεργείο: Μάζντα Καλογρίτσας στην Ιερά οδό.Εξτρά: μου έβαλαν ένα σφουγγαράκι στο κλείστρο της ζώνης που έκανε ένα ενοχλητικό τρίξιμο (κόστος 0)
Πολύ καλά νομίζω.
Επίσης να πω ότι κατά τη διάρκεια των εργασιών περιφέρομαι στο συνεργείο.
Πόσο κοστίζει το σέρβις του αυτοκινήτου σας?