-
Ο χρήστης Nozomi έγραψε:
ΔΕΝ έχουν βαγόνια...
Γιατί δεν μισθώνουν επιπλέον ?
Γιατί απλούστατα ΔΕΝ τους ενδιαφέρει (τους ΟΣΕτζήδες)...Καιρός να πάνε σπίτια τους τότε....
-
Όποιος έχει κάνει το δρομολόγιο προαστιακού Αθήνα - Ανω Λιόσια, ίσως θα αναρωτιέται το ίδιο πράγμα με εμένα:
Όλα αυτά τα μεγάλα έργα που γίνονται τώρα, στο σταθμό Λαρίσης και στο 'ΣΚΑ' (Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών), με δεκάδες πλατφόρμες, πολλές γραμμές, ηλεκτροδότηση παντού, τούνελ κ.λπ. κ.λπ. .... τι ακριβώς θα εξυπηρετήσουν; Ποια τρένα θα περνάνε από όλες αυτές τις πλατφόρμες;
Αντε, πες προαστιακός προς Χαλκίδα σε 5 χρόνια... και προς Λαύριο σε 10... τι άλλο;
Πήρα τον προαστιακό για αεροδρόμιο από Πειραιά την προηγούμενη βδομάδα και είδα ότι προχωρούν γενικά τα έργα, όπως και η ηλεκτροδότηση προς κέντρο & Πειραιά... Με αργούς σχετικά ρυθμούς, αλλά προχωρούν.
-
Προς φιλους συνφορουμιτες:
Λόγω εργασιας κατεβαινω Αθηνα απο Θεσ/νικη με τον ΟΣΕ και επιστρεφω την Πεμπτη 11/3
που για κακη μου τυχη εχει ανακοινωθει γενικη απεργια...Ξερετε ποτε ανακοινωνει
ποια δρομολογια καταργουντε απο τον ΟΣΕ σε τετοιες περιπτωσεις? Τους περνω
τηλ. αλλα φυσικα δεν απαντουν...Εν ετει 2010 το τραινο τοσο υποβαθμισμενο και μετα μας ζητανε οι κοπροι τον 13ο και
14ο μισθο! -
delete
-
Ο χρήστης avel έγραψε:
.... τι ακριβώς θα εξυπηρετήσουν; Ποια τρένα θα περνάνε από όλες αυτές τις πλατφόρμες;Γιά ΣΚΑ-αεροδρόμιο-Μαγούλα 4 τρένα την ώρα .
Γιά Χαλκίδα - Θήβα 2 τρένα την ώρα
Γιά Κόρινθο 2 τρένα την ώρα
Γιά Λιανοκλάδι 1 τρένο την ώρα
Γιά Πάτρα 1 τρένο την ώραΣύνολο 10 τρένα την ώρα ανά κατεύθυνση .
Άυτές είναι οι λογικές συνδέσεις
Αρα μάλλον χρειάζονται οι γραμμές στο σταθμό Λαρίσης . -
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Φαντάζομαι πως επιπλέον είναι και οι εμπορικές, και οι μεγάλες προς Θεσσαλονίκη κ.λπ.
Μακάρι να αξιοποιηθούν όσο ζούμε...
-
άρθρο με σύνοψη για τα τρέχοντα προβλήματα του ΟΣΕ [skai.gr]
Έχει αρκετές wtf-στιγμές, αλλά αυτή είναι η αγαπημένη μου:
Από Ρίο μέχρι Πάτρα ο δήμος Πατρέων διεκδίκησε δικαστικώς και κατάφερε και κέρδισε η γραμμή του ΟΣΕ να γίνει υπόγεια!! Πράγμα που σημαίνει κόστος ΜΕΤΡΟ και που προς το παρόν δεν πρόκειται να πραγματοποιηθεί, δεν υπάρχει ούτε καν μελέτη.
-
δεν ηξερα οτι ενας επιβατης και ενα φορτιο 20 τονων εχουν περιπου το ιδιο κομιστρο αν δεν ειναι καποιο λαθος του δημοσιογραφου ειναι πολυ ενδιαφερον...
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
δεν ηξερα οτι ενας επιβατης και ενα φορτιο 20 τονων εχουν περιπου το ιδιο κομιστρο αν δεν ειναι καποιο λαθος του δημοσιογραφου ειναι πολυ ενδιαφερον...Γενικά το άρθρο έχει μεγάλο ενδιαφέρον γιατί είναι τίγκα στις ανακρίβειες
-
Ωχ, μετάνοιωσα που το παράθεσα. Δεν ξαναβάζω και link προς skai.gr, έχουν πολλά ανακριβή / προχειρογραμμένα νέα πλέον.
-
Ο χρήστης avel έγραψε:
Ωχ, μετάνοιωσα που το παράθεσα. Δεν ξαναβάζω και link προς skai.gr, έχουν πολλά ανακριβή / προχειρογραμμένα νέα πλέον.Οχι έχει ενδιαφέρον να διαβάζεις την αλήθεια μέσα από τα μάτια ενός παραπληροφορημένο δημοσιογράφου. Λέει για το Thalys στο Βέλγιο αλλά ξεχνά το σοβαρότατο ατύχημα που έγινε πριν κανα μήνα έξω απο τις Βρυξέλλες το οποίο είχε και 18 νεκρούς και το οποίο οφείλοταν στο πανάρχαιο σύστημα σηματοδότησης.
http://www.spiegel.de/international/europe/0,1518,677899,00.html -
delete
-
Ο χρήστης Nozomi έγραψε:
@avel
Δεν είπε κανείς να μην βάζεις τα δημοσιεύματα του ημερήσιου Τύπου.
Έτσι κι αλλιώς δημιουργούν (δυστυχώς) ειδήσεις. Απ' την άλλη δεν μπορούμε και να μην σχολιάζουμε καθότι δεν είμαστε και τόσο άσχετοι με το αντικείμενο...
Το κακό με το (οικολογικό κατά τα άλλα) συγκρότημα του Αλαφούζου, είναι ότι δεν ασχολείται με τον Σιδηρόδρομο με αγαθές προθέσεις, αλλά καθαρά σκανδαλοθηρικά κριτήρια με απώτερο σκοπό το κλείσιμό του.Μια που ανέφερες για το οικολογικό, απλά ας γνωρίζουν οι φίλοι μας, ότι ο Αλαφούζος υιός έχει από το 2008 στην κατοχή του ένα yacht, το ΕΡΜΗΣ ΙΙ, το οποίο θεωρείται το ταχύτερο του κόσμου με μέγιστη ταχύτητα 55+ knots
http://www.mcmullenandwing.com/Ermis2.html
προκειμένου να επιτύχει τέτοιας τάξης ταχύτητες πλεύσης, χρησιμοποιεί 3 κινητήρες ΜΤU 16V4000
http://www.mtu-online-shop.de/fileadmin ... E_0701.pdf
Έκαστος εκ των κινητήρων, καταναλώνει σε συνθήκες χαμηλής ισχύος (στροφών, 1200rpm) 119,2 lt/hr, ήτοι συνολικά 357,6 Lt/hr , ενώ σε συνθήκες μέγιστης ισχύος (2100rpm), κρατηθείτε, 685lt/hr, ήτοι συνολικά 2055lt/hr
Την επόμενη φορά λοιπόν που κάποια κορόιδα θα πάτε να φυτέψετε πεύκα στον Κοκκιναρά της Πεντέλης, σκεφτείτε ότι ίσως εκείνη την ώρα ο φίλος μας ο Γιαννάκης Αλαφούζος, επειδή βιάζεται να φτάσει Μύκονο με το σκάφος και να κουτουπώσει τη Τζούλια, έχει φουλάρει τις μηχανές και καίει λίγο παραπάνω από 2000 λίτρα ντίζελ την ώρα. Κι επειδή Πειραιάς Μύκονος είναι 94 ναυτικά μίλια, για να τα καλύψει με 55 κόμβους ταχύτητα, θέλει τουλάχιστον 1,7 ώρες, δηλαδή κάτι παραπάνω από 3,5 κυβικά μέτρα ντίζελ...Τς, τς, ψιλοπράγματα
-
delete
-
Ο χρήστης lazarefa έγραψε:
Την επόμενη φορά λοιπόν που κάποια κορόιδα θα πάτε να φυτέψετε πεύκα στον Κοκκιναρά της Πεντέλης, σκεφτείτε ότι ίσως εκείνη την ώρα ο φίλος μας ο Γιαννάκης Αλαφούζος, επειδή βιάζεται να φτάσει Μύκονο με το σκάφος και να κουτουπώσει τη Τζούλια, έχει φουλάρει τις μηχανές και καίει λίγο παραπάνω από 2000 λίτρα ντίζελ την ώρα. Κι επειδή Πειραιάς Μύκονος είναι 94 ναυτικά μίλια, για να τα καλύψει με 55 κόμβους ταχύτητα, θέλει τουλάχιστον 1,7 ώρες, δηλαδή κάτι παραπάνω από 3,5 κυβικά μέτρα ντίζελ...Τς, τς, ψιλοπράγματα
Αν και οφφ τοπικ (στα περι του ΟΣΕ) το ποιον του ΣΚΑΪ συναγωνιζεται ΑΝΕΤΑ το ποιον της Αυριανης στις παλιες καλες εποχες.
Στις τελευταιες απεργιες τα γνωστα καλοπαιδα του σταθμου (κατι Πορτοσαλτε Λυριτζηδες Οικονομου Παπαδημητριου κι ενας γλοιωδης ονοματι Ιποφαντης εξαπελυσαν μια ανευ προηγουμενου επιθεση οχι μονο στη ΓΕΝΟΠ αλλα και στη ΔΕΗ...
Και δωστου οι προνομιουχοι εργαζομενοι, και να ο προεδρος της ΓΕΝΟΠ που εχει και οδηγο και οριστε η κακια ΔΕΗ που εκμεταλλευτηκε το λιγνιτη ενω θα μπορουσαμε να τον πουλησουμε και να το περιβαλλον και αλλα τετοια χιλιοειπωμενα.Οι ανακριβειες, τα ψεμματα και οι αρλουμπες χτυπησαν κοκκινο.
Καθε θαυμα τρεις ημερες ομως και ο λογος της επιθεσης αυτης φανερωθηκε για να δειξει την αντικειμενικοτητα των γιγαντων της δημοσιογραφιας του Φαληρου.
Κυριος χορηγος στο ραδιοφωνο σε εκπομπες του Πορτοσαλτε και των Λυριτζη Οικονομου εμφανιστηκε η Αυστριακη εταιρεια εμποριας ηλεκτρικης Ενεργειας VERBUND!!!!
Οχι παιζουμε... -
Δυστυχημα στην Νορβηγια με 3 νεκρους..... 15 βαγονια εφυγαν ανεξελεγκτα... και εφτασαν στην θαλασσα.. Συμβαινει και στις καλλυτερες οικογενειες!!!!!!
-
Ο χρήστης 224.v έγραψε:
Δυστυχημα στην Νορβηγια με 3 νεκρους..... 15 βαγονια εφυγαν ανεξελεγκτα... και εφτασαν στην θαλασσα.. Συμβαινει και στις καλλυτερες οικογενειες!!!!!!Και στη Νορβηγια ανθρωποι κατευθυνουν τα τρενα.
-
delete
-
Ο χρήστης 888888 έγραψε:
και να ο προεδρος της ΓΕΝΟΠ που εχει και οδηγοεχει?!!
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
και να ο προεδρος της ΓΕΝΟΠ που εχει και οδηγο
εχει?!!
Οχι.
Αν εγω παω για μια δουλεια μαζι σου, με το αυτοκινητο σου, σημαινει πως εσυ εισαι οδηγος μου??
ΟΣΕ