Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Η επίθεση των Κινέζων
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Η επίθεση των Κινέζων
    • 1 / 1
    Περί αυτοκίνησης
    15
    20
    68
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • E
      eizo last edited by

      Στην Ελλάδα γνωρίζουμε λίγα για τη βιομηχανία αυτοκινήτων
      της Κίνας.Θεωρούμε πως είναι αδιάφορα τα προϊόντα της..
      Όμως,με διεθνείς συνεργασίες οι Κινέζοι κάνουν γοργά
      βήματα!Και,κατά τη γνώμη μου,επιτυχημένα.

      Η εταιρία Hafei συνεργάζεται με Pininfarina,Suzuki,Mitsubishi.
      Έμμεσα ανήκει στο στρατό.
      Hafei Saibao:
      {σχέδιο Pininfarina,κινητήρες (1.6, 2.0) και πλαίσιο
      από Mitsubishi Lancer}
      http://auto.sina.com.cn/photo/hafeiqiche/39205.shtml
      http://auto.sina.com.cn/photo/hafeiqiche/39196.shtml
      http://auto.sina.com.cn/photo/hafeiqiche/39194.shtml
      (σύγκριση με Lancer:
      http://199.239.248.45/images/stk/2004/m ... ncer01.jpg ).
      Άλλο σχέδιο από Pininfarina:
      http://auto.sina.com.cn/photo/hafeiqiche/40613.shtml
      http://auto.sina.com.cn/photo/hafeiqiche/40614.shtml

      Το μοντέλο Sturgeon της Chang'an χρησιμοποιεί φώτα
      παρόμοια με Nuvolari,ενώ η μάσκα του έχει στοιχεία
      από Audi-Mazda:
      http://auto.sina.com.cn/photo/changanqi ... 8930.shtml
      http://auto.sina.com.cn/photo/changanqi ... 8931.shtml
      http://auto.sina.com.cn/photo/changanqi ... 8932.shtml

      Γενικά,υπάρχουν κάποια προβλήματα αντιγραφών.
      Π.χ. η εταιρία Geely θεωρείται πως αντιγράφει εμπρόσθια
      τμήματα από Mercedes,τα τοποθετεί σε Daihatsu και τοποθετεί
      και ένα παραποιημένο σήμα Toyota..Πάντως,τα δικαστήρια της Κίνας
      δικαίωσαν τη Geely..
      http://www.geely.com/english/aoto/haoqing_function.htm
      http://www.geely.com/english/aoto/haoqi ... oqing1.htm

      Οι ξένοι κατασκευαστές που θέλουν να αναπτύξουν δραστηριότητες
      στην Κίνα πρέπει να κάνουν συνεργασία με κινεζική εταιρία και
      δεν έχουν την άδεια να είναι κύριες περισσότερου από το 49%
      της προκύπτουσας κοινοπραξίας. Η κινεζική κυβέρνηση έχει πιέσει
      επίσης τις κοινοπραξίες να χρησιμοποιήσουν σύγχρονες τεχνικές,
      μη παλαιά πρότυπα που διακόπτονται αλλού από την ξένη
      επιχείρηση (είχε ποικίλους βαθμούς επιτυχίας σε αυτό).
      Οι επιχειρήσεις που κάνουν την αντιγραφή δεν είναι πραγματικά
      οι μεγάλες κοινοπραξίες κατασκευής (μερικές μόνο έμμεσα ),
      αλλά οι εκατοντάδες των μικρών κατασκευαστών από τους ίδιους προμηθευτές
      που παρέχουν τις μεγάλες κοινοπραξίες. Το πρόβλημα
      είναι ότι,παρά τις καταγγελίες και τον κινεζικό νόμο, οι κινεζικές αρχές
      έχουν υιοθετήσει την αδιαφορία για τις καταχρήσεις των τοπικών επιχειρήσεων
      του νόμου εμπορικών σημάτων και επιτρέπουν
      αντιγραφή όχι μόνο του λογότυπου, αλλά ολόκληρων οχημάτων.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • E
        eizo last edited by

        Στην Ελλάδα γνωρίζουμε λίγα για τη βιομηχανία αυτοκινήτων
        της Κίνας.Θεωρούμε πως είναι αδιάφορα τα προϊόντα της..
        Όμως,με διεθνείς συνεργασίες οι Κινέζοι κάνουν γοργά
        βήματα!Και,κατά τη γνώμη μου,επιτυχημένα.

        Η εταιρία Hafei συνεργάζεται με Pininfarina,Suzuki,Mitsubishi.
        Έμμεσα ανήκει στο στρατό.
        Hafei Saibao:
        {σχέδιο Pininfarina,κινητήρες (1.6, 2.0) και πλαίσιο
        από Mitsubishi Lancer}
        http://auto.sina.com.cn/photo/hafeiqiche/39205.shtml
        http://auto.sina.com.cn/photo/hafeiqiche/39196.shtml
        http://auto.sina.com.cn/photo/hafeiqiche/39194.shtml
        (σύγκριση με Lancer:
        http://199.239.248.45/images/stk/2004/m ... ncer01.jpg ).
        Άλλο σχέδιο από Pininfarina:
        http://auto.sina.com.cn/photo/hafeiqiche/40613.shtml
        http://auto.sina.com.cn/photo/hafeiqiche/40614.shtml

        Το μοντέλο Sturgeon της Chang'an χρησιμοποιεί φώτα
        παρόμοια με Nuvolari,ενώ η μάσκα του έχει στοιχεία
        από Audi-Mazda:
        http://auto.sina.com.cn/photo/changanqi ... 8930.shtml
        http://auto.sina.com.cn/photo/changanqi ... 8931.shtml
        http://auto.sina.com.cn/photo/changanqi ... 8932.shtml

        Γενικά,υπάρχουν κάποια προβλήματα αντιγραφών.
        Π.χ. η εταιρία Geely θεωρείται πως αντιγράφει εμπρόσθια
        τμήματα από Mercedes,τα τοποθετεί σε Daihatsu και τοποθετεί
        και ένα παραποιημένο σήμα Toyota..Πάντως,τα δικαστήρια της Κίνας
        δικαίωσαν τη Geely..
        http://www.geely.com/english/aoto/haoqing_function.htm
        http://www.geely.com/english/aoto/haoqi ... oqing1.htm

        Οι ξένοι κατασκευαστές που θέλουν να αναπτύξουν δραστηριότητες
        στην Κίνα πρέπει να κάνουν συνεργασία με κινεζική εταιρία και
        δεν έχουν την άδεια να είναι κύριες περισσότερου από το 49%
        της προκύπτουσας κοινοπραξίας. Η κινεζική κυβέρνηση έχει πιέσει
        επίσης τις κοινοπραξίες να χρησιμοποιήσουν σύγχρονες τεχνικές,
        μη παλαιά πρότυπα που διακόπτονται αλλού από την ξένη
        επιχείρηση (είχε ποικίλους βαθμούς επιτυχίας σε αυτό).
        Οι επιχειρήσεις που κάνουν την αντιγραφή δεν είναι πραγματικά
        οι μεγάλες κοινοπραξίες κατασκευής (μερικές μόνο έμμεσα ),
        αλλά οι εκατοντάδες των μικρών κατασκευαστών από τους ίδιους προμηθευτές
        που παρέχουν τις μεγάλες κοινοπραξίες. Το πρόβλημα
        είναι ότι,παρά τις καταγγελίες και τον κινεζικό νόμο, οι κινεζικές αρχές
        έχουν υιοθετήσει την αδιαφορία για τις καταχρήσεις των τοπικών επιχειρήσεων
        του νόμου εμπορικών σημάτων και επιτρέπουν
        αντιγραφή όχι μόνο του λογότυπου, αλλά ολόκληρων οχημάτων.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • E
          eizo last edited by

          Στην Ελλάδα γνωρίζουμε λίγα για τη βιομηχανία αυτοκινήτων
          της Κίνας.Θεωρούμε πως είναι αδιάφορα τα προϊόντα της..
          Όμως,με διεθνείς συνεργασίες οι Κινέζοι κάνουν γοργά
          βήματα!Και,κατά τη γνώμη μου,επιτυχημένα.

          Η εταιρία Hafei συνεργάζεται με Pininfarina,Suzuki,Mitsubishi.
          Έμμεσα ανήκει στο στρατό.
          Hafei Saibao:
          {σχέδιο Pininfarina,κινητήρες (1.6, 2.0) και πλαίσιο
          από Mitsubishi Lancer}
          http://auto.sina.com.cn/photo/hafeiqiche/39205.shtml
          http://auto.sina.com.cn/photo/hafeiqiche/39196.shtml
          http://auto.sina.com.cn/photo/hafeiqiche/39194.shtml
          (σύγκριση με Lancer:
          http://199.239.248.45/images/stk/2004/m ... ncer01.jpg ).
          Άλλο σχέδιο από Pininfarina:
          http://auto.sina.com.cn/photo/hafeiqiche/40613.shtml
          http://auto.sina.com.cn/photo/hafeiqiche/40614.shtml

          Το μοντέλο Sturgeon της Chang'an χρησιμοποιεί φώτα
          παρόμοια με Nuvolari,ενώ η μάσκα του έχει στοιχεία
          από Audi-Mazda:
          http://auto.sina.com.cn/photo/changanqi ... 8930.shtml
          http://auto.sina.com.cn/photo/changanqi ... 8931.shtml
          http://auto.sina.com.cn/photo/changanqi ... 8932.shtml

          Γενικά,υπάρχουν κάποια προβλήματα αντιγραφών.
          Π.χ. η εταιρία Geely θεωρείται πως αντιγράφει εμπρόσθια
          τμήματα από Mercedes,τα τοποθετεί σε Daihatsu και τοποθετεί
          και ένα παραποιημένο σήμα Toyota..Πάντως,τα δικαστήρια της Κίνας
          δικαίωσαν τη Geely..
          http://www.geely.com/english/aoto/haoqing_function.htm
          http://www.geely.com/english/aoto/haoqi ... oqing1.htm

          Οι ξένοι κατασκευαστές που θέλουν να αναπτύξουν δραστηριότητες
          στην Κίνα πρέπει να κάνουν συνεργασία με κινεζική εταιρία και
          δεν έχουν την άδεια να είναι κύριες περισσότερου από το 49%
          της προκύπτουσας κοινοπραξίας. Η κινεζική κυβέρνηση έχει πιέσει
          επίσης τις κοινοπραξίες να χρησιμοποιήσουν σύγχρονες τεχνικές,
          μη παλαιά πρότυπα που διακόπτονται αλλού από την ξένη
          επιχείρηση (είχε ποικίλους βαθμούς επιτυχίας σε αυτό).
          Οι επιχειρήσεις που κάνουν την αντιγραφή δεν είναι πραγματικά
          οι μεγάλες κοινοπραξίες κατασκευής (μερικές μόνο έμμεσα ),
          αλλά οι εκατοντάδες των μικρών κατασκευαστών από τους ίδιους προμηθευτές
          που παρέχουν τις μεγάλες κοινοπραξίες. Το πρόβλημα
          είναι ότι,παρά τις καταγγελίες και τον κινεζικό νόμο, οι κινεζικές αρχές
          έχουν υιοθετήσει την αδιαφορία για τις καταχρήσεις των τοπικών επιχειρήσεων
          του νόμου εμπορικών σημάτων και επιτρέπουν
          αντιγραφή όχι μόνο του λογότυπου, αλλά ολόκληρων οχημάτων.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • E
            emmanoyhl last edited by

            Η Κίνα έχει μια ταχεία αναπτυσσόμενη αυτοκινητοβιομηχανία που σύντομα θα είναι ισχυρός παίκτης διεθνώς. Τότε θα χρειαστεί πιθανότατα μια βάση για να αλώσει την Ευρώπη όπως και οι Ιάπωνες. Θα μπορούσε να ήταν η Ελλάδα; Μα τι λέω τώρα.
            «Τρένα που φύγατε αγάπες μου πήρατε.»

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • T
              tifosaros last edited by

              Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
              Θα μπορούσε να ήταν η Ελλάδα; Μα τι λέω τώρα.

              Με τίποτα...Οι Κινέζοι έχουν κατακλύσει και την Ελληνική αγορά με μηχανήματα. Δε θα εκπλαγώ αν κάποια στιγμή δούμε και Κινέζικα αυτοκίνητα στο παζάρι...Μόνο που δεν είμαι σίγουρος για την ποιότητα κατασκευής τους.
              Ελπίζω να μην είναι σαν τα παλιά ανατολικά.
              Χμμμ... και μια και είπα για ανατολικά, δείτε κι αυτό το σάιτ:
              http://www.autosoviet.altervista.org

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • E
                emmanoyhl last edited by

                Ο χρήστης tifosaros έγραψε:

                Θα μπορούσε να ήταν η Ελλάδα; Μα τι λέω τώρα.

                Με τίποτα...Οι Κινέζοι έχουν κατακλύσει και την Ελληνική αγορά με μηχανήματα. Δε θα εκπλαγώ αν κάποια στιγμή δούμε και Κινέζικα αυτοκίνητα στο παζάρι...Μόνο που δεν είμαι σίγουρος για την ποιότητα κατασκευής τους.
                Ελπίζω να μην είναι σαν τα παλιά ανατολικά.
                Χμμμ... και μια και είπα για ανατολικά, δείτε κι αυτό το σάιτ:
                http://www.autosoviet.altervista.org

                Αναφέρομαι στην πιθανή ανάγκη κατασκευής των αυτοκινήτων στην Ευρώπη. Αυτό θα απαιτούσε Κινέζικα εργοστάσια σε Ευρωπαϊκό έδαφος. Αλλά είπαμε αυτά είναι όνειρα θερινής νυκτός. Ποιος θα κάνει τα απαιτούμενα βήματα; Ο Κωστάκης ή ο Γιωργάκης. Δεν τα έκαναν άνδρες με μεγάλο πολιτικό βάρος αυτοί θα τα κάνουν;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • E
                  eizo last edited by

                  Κάποιος τσατίστηκε με την ήττα της Εθνικής και..
                  άρχισε να μετακινεί posts!

                  Διευκρίνιση:
                  Το συγκεκριμένο post το έβαλα στα 'νέα μοντέλα',
                  επειδή είχα σκοπό να αναφερθώ σε 2 κινέζικα μοντέλα,
                  αλλά μετά πρόσθεσα και άλλα στοιχεία.
                  Πλέον,δικαίως είναι στο 'περί αυτοκίνησης'.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    pavlos23 last edited by

                    Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
                    Η Κίνα έχει μια ταχεία αναπτυσσόμενη αυτοκινητοβιομηχανία που σύντομα θα είναι ισχυρός παίκτης διεθνώς. Τότε θα χρειαστεί πιθανότατα μια βάση για να αλώσει την Ευρώπη όπως και οι Ιάπωνες. Θα μπορούσε να ήταν η Ελλάδα; Μα τι λέω τώρα.
                    «Τρένα που φύγατε αγάπες μου πήρατε.»

                    Μανο η Κινα απειλει να παραγκωνησει τους Ευρωπαιους και τους Αμερικανους σε πολλους τομεις οπως ειναι ο τομεας ενδυσης,ηλεκτρωνικων,αυτοκινητων κ.α. Ο γιγαντας μαλλον ξυπνησε...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      crom last edited by

                      Συγνωμη που μεσα στην αγνοια μου ρωταω αλλα γιατι να ερθουν ξενα εργοστασια σε ελληνικο εδαφος? Μηπως επειδη εχουμε τους υπεροχους νομους που 8α επιτρεψουν στους κινεζους να φτιαχνουν αμαξια πιο φτηνα? μηπως επειδη εχουμε τους χαμηλους μισθους και τα φτηνα εργατικα χερια για τα εργοστασια τους? Οι λογοι για τους οποιους ξενες εταιριες φτιαχνουν εργοστασια σε ξενες χωρες δεν ειναι επειδη θελουν να βοηθησουν αυτες τις χωρες αλλα επειδη οι χωρες αυτες εχουν καλυτερους νομους απο καποιες αλλες χωρες. and because i am not used in writing in greek i must point in english that the main reasons a multinational company decides to built a plant in another country are the cheap labor, lesser restrictions in equipment and safety , and other reasons...
                      Crom
                      Moderator συγνωμη για το αγγλικο στοιχειο αλλα εχω να γραψω ελληνικα σε PC απο το στρατο

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        thanos last edited by

                        Ο χρήστης Crom έγραψε:
                        Συγνωμη που μεσα στην αγνοια μου ρωταω αλλα γιατι να ερθουν ξενα εργοστασια σε ελληνικο εδαφος? Μηπως επειδη εχουμε τους υπεροχους νομους που 8α επιτρεψουν στους κινεζους να φτιαχνουν αμαξια πιο φτηνα? μηπως επειδη εχουμε τους χαμηλους μισθους και τα φτηνα εργατικα χερια για τα εργοστασια τους? Οι λογοι για τους οποιους ξενες εταιριες φτιαχνουν εργοστασια σε ξενες χωρες δεν ειναι επειδη θελουν να βοηθησουν αυτες τις χωρες αλλα επειδη οι χωρες αυτες εχουν καλυτερους νομους απο καποιες αλλες χωρες. and because i am not used in writing in greek i must point in english that the main reasons a multinational company decides to built a plant in another country are the cheap labor, lesser restrictions in equipment and safety , and other reasons...
                        Crom
                        **Moderator συγνωμη για το αγγλικο στοιχειο αλλα εχω να γραψω ελληνικα σε PC απο το στρατο **

                        Και τα ξέχασες ε;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • E
                          eizo last edited by

                          Ο χρήστης Crom έγραψε:
                          Συγνωμη που μεσα στην αγνοια μου ρωταω αλλα γιατι να ερθουν ξενα εργοστασια σε ελληνικο εδαφος? Μηπως επειδη εχουμε τους υπεροχους νομους που 8α επιτρεψουν στους κινεζους να φτιαχνουν αμαξια πιο φτηνα? μηπως επειδη εχουμε τους χαμηλους μισθους και τα φτηνα εργατικα χερια για τα εργοστασια τους? Οι λογοι για τους οποιους ξενες εταιριες φτιαχνουν εργοστασια σε ξενες χωρες δεν ειναι επειδη θελουν να βοηθησουν αυτες τις χωρες αλλα επειδη οι χωρες αυτες εχουν καλυτερους νομους απο καποιες αλλες χωρες. and because i am not used in writing in greek i must point in english that the main reasons a multinational company decides to built a plant in another country are the cheap labor, lesser restrictions in equipment and safety , and other reasons...
                          Crom
                          Moderator συγνωμη για το αγγλικο στοιχειο αλλα εχω να γραψω ελληνικα σε PC απο το στρατο

                          Συμφωνούμε γενικά σε όσα γράφεις.
                          Οι 'λιγότεροι περιορισμοί σε εξοπλισμό και ασφάλεια',
                          είναι μία πικρή αλήθεια..

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            mousatos last edited by

                            Η επίθεση άρχισε στα βόρεια:

                            http://www.greatwall.ru/
                            http://www.xinkai.ru/
                            http://www.hover.ru/
                            http://www.autoconsulting.com.ua/article.php?sid=2953

                            Το μεγαλύτερο έγκλημα της ευρωπαϊκής ένωσης είναι η ελευθερία των εισαγωγών και της παραγωγής από φτηνές χώρες ,δίχως όμως να δίνει την δυνατήτητα στους απλούς πολίτες να αγοράζουν από τη χώρα με τις χαμηλότερες τιμές. ΈΓΚΛΗΜΑ...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • I
                              ililias last edited by

                              Ο χρήστης mousatos έγραψε:
                              Το μεγαλύτερο έγκλημα της ευρωπαϊκής ένωσης είναι η ελευθερία των εισαγωγών και της παραγωγής από φτηνές χώρες ,δίχως όμως να δίνει την δυνατήτητα στους απλούς πολίτες να αγοράζουν από τη χώρα με τις χαμηλότερες τιμές. ΈΓΚΛΗΜΑ...

                              Το μεγαλύτερο έγκλημα είναι οι έλεγχοι των προδιαγραφών λειτουργίας των εταιριών στην ΕΕ και, παράλληλα, η εισαγωγή χωρίς ντροπή ανταγωνιστικών προϊόντων από χώρες εκτός ΕΕ, όπου δεν γίνεται ο παραμικρός έλεγχος τουλάχιστον των συνθηκών εργασίας ( ή σκλαβιάς ).

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • P
                                petran last edited by

                                Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
                                Η Κίνα έχει μια ταχεία αναπτυσσόμενη αυτοκινητοβιομηχανία που σύντομα θα είναι ισχυρός παίκτης διεθνώς. Τότε θα χρειαστεί πιθανότατα μια βάση για να αλώσει την Ευρώπη όπως και οι Ιάπωνες. Θα μπορούσε να ήταν η Ελλάδα; Μα τι λέω τώρα.
                                «Τρένα που φύγατε αγάπες μου πήρατε.»

                                τι λες ρε φιλε? τι σου κανανε οι κινεζοι και θελεις να τους καψεις κι αυτους?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • C
                                  charmak66 last edited by

                                  Ο χρήστης ililias έγραψε:

                                  Το μεγαλύτερο έγκλημα της ευρωπαϊκής ένωσης είναι η ελευθερία των εισαγωγών και της παραγωγής από φτηνές χώρες ,δίχως όμως να δίνει την δυνατήτητα στους απλούς πολίτες να αγοράζουν από τη χώρα με τις χαμηλότερες τιμές. ΈΓΚΛΗΜΑ...

                                  Το μεγαλύτερο έγκλημα είναι οι έλεγχοι των προδιαγραφών λειτουργίας των εταιριών στην ΕΕ και, παράλληλα, η εισαγωγή χωρίς ντροπή ανταγωνιστικών προϊόντων από χώρες εκτός ΕΕ, όπου δεν γίνεται ο παραμικρός έλεγχος τουλάχιστον των συνθηκών εργασίας ( ή σκλαβιάς ).

                                  Αυτό ξαναπέστο!Ας το σκεφτούν όλοι αυτπό που θαυμάζουν το 'κινεζικό θαύμα'.
                                  Μισθοί για γέλια (ή μάλλον για κλάμματα) ,ανύπαρκτα εργασιακά δικαιώματα,απολύσεις χωρίς δεύτερη σκέψη,τραγούδι του ύμνου της εταιρίας το πρωί με τη δροσούλα και άλλα τέτοια χαρωπά!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    tiger last edited by

                                    Ο χρήστης eizo έγραψε:

                                    Οι ξένοι κατασκευαστές που θέλουν να αναπτύξουν δραστηριότητες
                                    στην Κίνα πρέπει να κάνουν συνεργασία με κινεζική εταιρία και
                                    δεν έχουν την άδεια να είναι κύριες περισσότερου από το 49%
                                    της προκύπτουσας κοινοπραξίας.

                                    Αυτο με ξενίζει λιγο,παει π.χ. η GM στην Κίνα και έχει αλλος την περιουσία της στα χέρια του;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                    • T
                                      titsataki last edited by

                                      Ο χρήστης charmak66 έγραψε:

                                      Το μεγαλύτερο έγκλημα της ευρωπαϊκής ένωσης είναι η ελευθερία των εισαγωγών και της παραγωγής από φτηνές χώρες ,δίχως όμως να δίνει την δυνατήτητα στους απλούς πολίτες να αγοράζουν από τη χώρα με τις χαμηλότερες τιμές. ΈΓΚΛΗΜΑ...

                                      Το μεγαλύτερο έγκλημα είναι οι έλεγχοι των προδιαγραφών λειτουργίας των εταιριών στην ΕΕ και, παράλληλα, η εισαγωγή χωρίς ντροπή ανταγωνιστικών προϊόντων από χώρες εκτός ΕΕ, όπου δεν γίνεται ο παραμικρός έλεγχος τουλάχιστον των συνθηκών εργασίας ( ή σκλαβιάς ).

                                      Αυτό ξαναπέστο!Ας το σκεφτούν όλοι αυτπό που θαυμάζουν το 'κινεζικό θαύμα'.
                                      Μισθοί για γέλια (ή μάλλον για κλάμματα) ,ανύπαρκτα εργασιακά δικαιώματα,απολύσεις χωρίς δεύτερη σκέψη,τραγούδι του ύμνου της εταιρίας το πρωί με τη δροσούλα και άλλα τέτοια χαρωπά!

                                      Δυστυχως αυτα ειναι κοινα μυστικα. Και συμβαινουν σε ολες τις χωρες του τριτου κοσμου. Γιατι νομιζετε οτι ολες οι δουλιες ταξιδευουν προς τα εκει; Για την καλυτερη τεχνολογια; Για τα παφθηνα εργατικα. Ολα ειναι σεγκεντρωμενα σε μια μορφη. Κοστος. Κοψτε το κοστος. Ηδη το Αμερικανικο Κογκρεσσο εχει αρχισει να κοιταει πολυ προσεκτικα ποσο γρηγορα φευγουν οι δουλιες και που πανε. Και υπαρχουν ντουζινες οργανωσεις που πολεμανε να ενημερωσουν για το τι γινεται. Επισης οι τοπικες εταιριες πολεμανε να μπρουν να εχουν μεγαλυτερο ποσοστο 'outsourcing'. Με την σημερινη συνθεση του ομως (πλειοψηφια ρεπουμπλικανικη) δεν αντιδρα γρηγορα. Σιγα σιγα. Βεβαια οταν αντιδρα τοτε δημιουργει αντιπαθιες μια και οταν καλεσει μια χωρα να βελτιωσει τις συνθηκες εργασιας πολλοι γκαριζουν οι 'Αμερικανοι ανακατευονται ξανα'.
                                      Ειναι παντα μια μαχη για την χρυση τομη.

                                      Νικος

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        titsataki last edited by

                                        Ο χρήστης Tiger έγραψε:

                                        Οι ξένοι κατασκευαστές που θέλουν να αναπτύξουν δραστηριότητες
                                        στην Κίνα πρέπει να κάνουν συνεργασία με κινεζική εταιρία και
                                        δεν έχουν την άδεια να είναι κύριες περισσότερου από το 49%
                                        της προκύπτουσας κοινοπραξίας.

                                        Αυτο με ξενίζει λιγο,παει π.χ. η GM στην Κίνα και έχει αλλος την περιουσία της στα χέρια του;

                                        Eξαρταται. Η κινεζοι θελουν την τελευται τεχνολογια και θελουν να ειναι δικη τους. Το τι προσφερουν ειναι φτηνα εργατικα, βολικες συνθηκες εργασιας. Πιο πολυ κερδος. Η GM ποναει για λεφτα τωρα οποτε τι νομιζετε οτι θα κανει. Θα μπουκαρει μεσα. Το ρισκο ειναι παντα εκει. Οι Κινεζικη κυβερνηση παντα μπορει να τους δημιουγησει προβληματα. Αλλα εχουν πιο πολλα τοπικα προβληματα με κοστος εκτος ελεγχου. Ξανα ειναι μια μαχη για την χρυση τομη.

                                        Νικος

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • B
                                          bugsbunny last edited by

                                          Έκαναν τελικά το θαύμα του οι Κινέζοι με την Rover...

                                          Στην κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία της Nanjing κατέληξε η χρεοκοπημένη Rover, όπως ανακοινώθηκε αργά το βράδυ της Παρασκευής από την διαχειρίστρια του βρετανικού ομίλου PriceWaterhouseCoopers. Το ποσό της εξαγοράς δεν έχει γίνει ακόμα γνωστό από καμία από τις δύο εμπλεκόμενες πλευρές.
                                          Όπως ανακοίνωσε ωστόσο στέλεχος της κινεζικής εταιρείας στους στόχους της εταιρείας είναι η μεταφορά του εργοστασίου παραγωγής μηχανών στην Κίνα, χωρίς όμως αυτό να σημαίνει ότι ένα κομμάτι της παραγωγής και οι τεχνικές υπηρεσίες δεν θα παραμείνουν στην Μεγάλη Βρετανία. Σημειώνεται επίσης ότι τα παραγόμενα αυτοκίνητα θα διατηρήσουν το σήμα της MG Rover. Στα σχέδια της Nanjing είναι η πώληση 300.000 αυτοκινήτων μέχρι το 2006.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            staz last edited by

                                            Ο χρήστης charmak66 έγραψε:

                                            Το μεγαλύτερο έγκλημα της ευρωπαϊκής ένωσης είναι η ελευθερία των εισαγωγών και της παραγωγής από φτηνές χώρες ,δίχως όμως να δίνει την δυνατήτητα στους απλούς πολίτες να αγοράζουν από τη χώρα με τις χαμηλότερες τιμές. ΈΓΚΛΗΜΑ...

                                            Το μεγαλύτερο έγκλημα είναι οι έλεγχοι των προδιαγραφών λειτουργίας των εταιριών στην ΕΕ και, παράλληλα, η εισαγωγή χωρίς ντροπή ανταγωνιστικών προϊόντων από χώρες εκτός ΕΕ, όπου δεν γίνεται ο παραμικρός έλεγχος τουλάχιστον των συνθηκών εργασίας ( ή σκλαβιάς ).

                                            Αυτό ξαναπέστο!Ας το σκεφτούν όλοι αυτπό που θαυμάζουν το 'κινεζικό θαύμα'.
                                            Μισθοί για γέλια (ή μάλλον για κλάμματα) ,ανύπαρκτα εργασιακά δικαιώματα,απολύσεις χωρίς δεύτερη σκέψη,τραγούδι του ύμνου της εταιρίας το πρωί με τη δροσούλα και άλλα τέτοια χαρωπά!

                                            Για να τα γράφετε αυτά,ή δεν έχετε πάει πρόσφατα στην Κίνα,η έχετε μείνει στην εποχή των γεγονότων του 89....

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • ?
                                              A Former User last edited by

                                              Ο χρήστης charmak66 έγραψε:

                                              Το μεγαλύτερο έγκλημα της ευρωπαϊκής ένωσης είναι η ελευθερία των εισαγωγών και της παραγωγής από φτηνές χώρες ,δίχως όμως να δίνει την δυνατήτητα στους απλούς πολίτες να αγοράζουν από τη χώρα με τις χαμηλότερες τιμές. ΈΓΚΛΗΜΑ...

                                              Το μεγαλύτερο έγκλημα είναι οι έλεγχοι των προδιαγραφών λειτουργίας των εταιριών στην ΕΕ και, παράλληλα, η εισαγωγή χωρίς ντροπή ανταγωνιστικών προϊόντων από χώρες εκτός ΕΕ, όπου δεν γίνεται ο παραμικρός έλεγχος τουλάχιστον των συνθηκών εργασίας ( ή σκλαβιάς ).

                                              Αυτό ξαναπέστο!Ας το σκεφτούν όλοι αυτπό που θαυμάζουν το 'κινεζικό θαύμα'.
                                              Μισθοί για γέλια (ή μάλλον για κλάμματα) ,ανύπαρκτα εργασιακά δικαιώματα,απολύσεις χωρίς δεύτερη σκέψη,τραγούδι του ύμνου της εταιρίας το πρωί με τη δροσούλα και άλλα τέτοια χαρωπά!

                                              εμεις που στο σχολειο λεγαμε και ακομα λενε το πατερ ημων ειμαστε καλυτεροι? δεν ειναι ετσι οπως την παρουσιαζετε την κινα! αλλη νοοτροποια και αλλη κουλτουρα που δεν την πιανουμε ευκολα...

                                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                              • First post
                                                Last post
                                              • 1 / 1
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                                • ΕΛΛΑΔΑ
                                                • ΚΟΣΜΟΣ
                                                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                                • TEST
                                                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                              • VIDEO
                                                • 4TTV
                                                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                                • CANDID CAMERA
                                              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                                • ΛΕΞΙΚΟ
                                              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                                • FORMULA 1
                                                • WRC
                                                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΤΙΜΕΣ
                                              • 4T CLASSIC
                                                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                              • ΑΓΟΡΑ
                                                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                                • CLASSIC
                                              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                              • MENU
                                              • ΤΙΜΕΣ
                                              • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                              • ΚΟΚ

                                              logo footer

                                              coty











                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • CLASSIC
                                              • ΤΙΜΕΣ
                                              • VIDEO
                                              • FORUM
                                              4T FORUM
                                              4T LIBRARY
                                              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                              Powered by nxcode.gr