-
Τα στατιστικά των ασφαλιστικών εταιρειών συμφωνούν ότι οι μοτοσυκλετιστές πελάτες τους είναι ασφαλέστεροι οδηγοί, καθώς προκαλούν ατύχημα σε ποσοστό υπο-τριπλάσιο έως και υπο-τετραπλάσιο των αυτοκινητιστών (1/3 έως 1/4 σημαίνει αυτό).
Αυτό ανατρέπει τον 'μύθο' του αυτοκινήτου ως ασφαλέστερου Μέσου για τη συνολική κυκλοφορία -εννοείται ότι δεν υπάρχει θέμα σύγκρισης παθητικής ασφάλειας των δύο Μέσων. Ωστόσο αν κάποιος ήθελε 'αύριο το πρωί' να μειώσει τον αριθμό των ατυχημάτων στο μισό, θα μπορούσε να το πετύχει αντικαταστώντας το 60% των αυτοκινήτων με μοτοσυκλέτες. Τόσο απλά.
Ο λόγος που οι ασφαλιστικές εταιρείες θέλουν να θέσουν περιορισμούς στην κυκλοφορία των μοτοσυκλετών, είναι για να μειώσουν τις αποζημιώσεις που καλούνται να πληρώνουν όταν το θύμα είναι μοτοσυκλετιστής -και ο θύτης αυτοκινητιστής...
Αντίθετη με αυτή τη λογική, είναι γαλλική ασφαλιστική εταιρείa που ασφαλίζει αποκλειστικά μοτοσυκλετιστές και κάθε χρόνο έχει την πρώτη θέση στη σχετική κατάταξη, με τα λιγότερα ατυχήματα και τις μικρότερες αποζημιώσεις (πόση ζημιά μπορεί να κάνει μια μοτοσυκλέτα σ' ένα αυτοκίνητο -πόσο μάλλον στους επιβαίνοντες σε αυτό;).Ο μοτοσυκλετιστής καθώς ισορροπεί (δεν κάθεται αραχτός) είναι μονίμως alert οσο οδηγεί. Λογικό να έχει λιγότερα ατυχήματα με δική του ευθύνη...
-
Τα στατιστικά των ασφαλιστικών εταιρειών συμφωνούν ότι οι μοτοσυκλετιστές πελάτες τους είναι ασφαλέστεροι οδηγοί, καθώς προκαλούν ατύχημα σε ποσοστό υπο-τριπλάσιο έως και υπο-τετραπλάσιο των αυτοκινητιστών (1/3 έως 1/4 σημαίνει αυτό).
Αυτό ανατρέπει τον 'μύθο' του αυτοκινήτου ως ασφαλέστερου Μέσου για τη συνολική κυκλοφορία -εννοείται ότι δεν υπάρχει θέμα σύγκρισης παθητικής ασφάλειας των δύο Μέσων. Ωστόσο αν κάποιος ήθελε 'αύριο το πρωί' να μειώσει τον αριθμό των ατυχημάτων στο μισό, θα μπορούσε να το πετύχει αντικαταστώντας το 60% των αυτοκινήτων με μοτοσυκλέτες. Τόσο απλά.
Ο λόγος που οι ασφαλιστικές εταιρείες θέλουν να θέσουν περιορισμούς στην κυκλοφορία των μοτοσυκλετών, είναι για να μειώσουν τις αποζημιώσεις που καλούνται να πληρώνουν όταν το θύμα είναι μοτοσυκλετιστής -και ο θύτης αυτοκινητιστής...
Αντίθετη με αυτή τη λογική, είναι γαλλική ασφαλιστική εταιρείa που ασφαλίζει αποκλειστικά μοτοσυκλετιστές και κάθε χρόνο έχει την πρώτη θέση στη σχετική κατάταξη, με τα λιγότερα ατυχήματα και τις μικρότερες αποζημιώσεις (πόση ζημιά μπορεί να κάνει μια μοτοσυκλέτα σ' ένα αυτοκίνητο -πόσο μάλλον στους επιβαίνοντες σε αυτό;).Ο μοτοσυκλετιστής καθώς ισορροπεί (δεν κάθεται αραχτός) είναι μονίμως alert οσο οδηγεί. Λογικό να έχει λιγότερα ατυχήματα με δική του ευθύνη...
-
Τα στατιστικά των ασφαλιστικών εταιρειών συμφωνούν ότι οι μοτοσυκλετιστές πελάτες τους είναι ασφαλέστεροι οδηγοί, καθώς προκαλούν ατύχημα σε ποσοστό υπο-τριπλάσιο έως και υπο-τετραπλάσιο των αυτοκινητιστών (1/3 έως 1/4 σημαίνει αυτό).
Αυτό ανατρέπει τον 'μύθο' του αυτοκινήτου ως ασφαλέστερου Μέσου για τη συνολική κυκλοφορία -εννοείται ότι δεν υπάρχει θέμα σύγκρισης παθητικής ασφάλειας των δύο Μέσων. Ωστόσο αν κάποιος ήθελε 'αύριο το πρωί' να μειώσει τον αριθμό των ατυχημάτων στο μισό, θα μπορούσε να το πετύχει αντικαταστώντας το 60% των αυτοκινήτων με μοτοσυκλέτες. Τόσο απλά.
Ο λόγος που οι ασφαλιστικές εταιρείες θέλουν να θέσουν περιορισμούς στην κυκλοφορία των μοτοσυκλετών, είναι για να μειώσουν τις αποζημιώσεις που καλούνται να πληρώνουν όταν το θύμα είναι μοτοσυκλετιστής -και ο θύτης αυτοκινητιστής...
Αντίθετη με αυτή τη λογική, είναι γαλλική ασφαλιστική εταιρείa που ασφαλίζει αποκλειστικά μοτοσυκλετιστές και κάθε χρόνο έχει την πρώτη θέση στη σχετική κατάταξη, με τα λιγότερα ατυχήματα και τις μικρότερες αποζημιώσεις (πόση ζημιά μπορεί να κάνει μια μοτοσυκλέτα σ' ένα αυτοκίνητο -πόσο μάλλον στους επιβαίνοντες σε αυτό;).Ο μοτοσυκλετιστής καθώς ισορροπεί (δεν κάθεται αραχτός) είναι μονίμως alert οσο οδηγεί. Λογικό να έχει λιγότερα ατυχήματα με δική του ευθύνη...
-
Υπάρχουν στατιστικά σε απόλυτα νούμερα και όχι σε ποσοστά?
Αναφέρεις κάπου για την παθητική ασφάλεια του κάθε μέσου. Μήπως το αποτέλεσμα των λιγότερο τροχαίων έρχεται να αντισταθμιστεί από πολύ σοβαρότερες σωματικές βλάβες?Το να αντικαταστήσουμε τα αυτοκίνητα με μηχανές, είναι λογικό ότι θα έχουμε ωφέλη σε πολλά σημεία (τροχαία, κυκλοφοριακό, ρύπανση κλπ), είναι όμως πολύ απλοϊκή πρόταση και φυσικά ανέφικτη (εκπαίδευση οδηγών, μεταφορά υλικών και δεκάδες άλλα βέβαια).
-
Τώρα γιατί μου κάνει κάτι σε απόλυτη αγιοποίηση των μοτοσυκλετών (και των αναβατών τους) αυτό;
Όπως έχουμε πει τόσες φορές, υπάρχουν μικρά ψέματα, μεγάλα ψέματα, τερατώδη ψέματα και στατιστικές. Η πραγματικότητα είναι αυτή που βλέπουμε κάθε μέρα δίπλα μας, με τα καλά και τα άσχημά της.
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Υπάρχουν στατιστικά σε απόλυτα νούμερα και όχι σε ποσοστά?
Αναφέρεις κάπου για την παθητική ασφάλεια του κάθε μέσου. Μήπως το αποτέλεσμα των λιγότερο τροχαίων έρχεται να αντισταθμιστεί από πολύ σοβαρότερες σωματικές βλάβες?Το να αντικαταστήσουμε τα αυτοκίνητα με μηχανές, είναι λογικό ότι θα έχουμε ωφέλη σε πολλά σημεία (τροχαία, κυκλοφοριακό, ρύπανση κλπ), είναι όμως πολύ απλοϊκή πρόταση και φυσικά ανέφικτη (εκπαίδευση οδηγών, μεταφορά υλικών και δεκάδες άλλα βέβαια).
Νούμερα υπάρχουν και θα ακολουθήσουν, από Δευτέρα όμως γιατί αυτή τη στιγμή είμαι υπ ατμόν.
Η όποια αντικατάσταση είναι φυσικά θεωρητική και ανέφικτη. Το αναφέρω απλά για να αντιπαρέλθω την τάση εύκολης 'καταδίκης' των μοτοσυκλετών με στρεβλωση της πραγματικότητας και τη δημιουργία εντυπώσεων.
Όσο για την αγιοποίηση ή όχι, ασφαλώς δεν έχει να κάνει με το όχημα αλλά με τον χειριστή. Κι εδώ είναι που θέλει συζήτηση... -
Ο χρήστης allou έγραψε:
Το αναφέρω απλά για να αντιπαρέλθω την τάση εύκολης 'καταδίκης' των μοτοσυκλετών με στρεβλωση της πραγματικότητας και τη δημιουργία εντυπώσεων.
Όσο για την αγιοποίηση ή όχι, ασφαλώς δεν έχει να κάνει με το όχημα αλλά με τον χειριστή. Κι εδώ είναι που θέλει συζήτηση...Φίλε μου, δεν νομίζω να υφίσταται πλέον θέμα συλλήβδειν καταδίκης των μοτοσυκλετιστών (καμικάζι, αλήτες, πρεζόνια, και άλλα γραφικά που ακούγαμε πριν 20 χρόνια). Ίσα ίσα που μάλλον ισχύει το αντίθετο και 'συγχωρούνται' μερικές φορές τα ασυγχώρητα. Γι'αυτό μίλησα για 'αγιοποίηση'.
Μεγάλο θέμα, το πιάνουμε από Δευτέρα που θα ηρεμήσεις...
-
Αλήθεια όι πιτσιρικάδες μέ τά παπάκια είναι..ασφαλισμένοι;Πιστεύω ότι οι περισσότεροι από αυτούς οχι.Μπορούμε λοιπών νά πούμε ότι τά στοιχεία είναι ακριβή,αφού προέρχονται από ασφαλιστική εταιρία;
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Αλήθεια όι πιτσιρικάδες μέ τά παπάκια είναι..ασφαλισμένοι;Πιστεύω ότι οι περισσότεροι από αυτούς οχι.Μπορούμε λοιπών νά πούμε ότι τά στοιχεία είναι ακριβή,αφού προέρχονται από ασφαλιστική εταιρία;Παλιότερα είχα τρακάρει με πιτσιρίκο με βέσπα. Αποδείχτηκε ότι δεν είχε ασφάλιση ούτε δίπλωμα. Επειδή έφταιγα, έστω και τυπικά (γιατί ο μικρός έκανα μαλακία και το ατύχημα θα μπορούσε να αποφευχθεί), δέχτηκα να έρθει το αφεντικό του, στου οποίου το όνομα ήταν η βέσπα και να 'προσποιηθούμε' στην αστυνομία ότι ο τελευταίος ήταν που οδηγούσε.
Αυτό το ατύχημα λοιπόν χρεώνεται σε αυτοκίνητο, εις βάρος μηχανής. Αν όλα ήταν νόμιμα και σωστά όμως δεν θα έπρεπε καν να συμβεί, ενώ αν επέμενα 'νομότυπα' τότε ο μικρός θα έμπαινε μέσα και ο μπαμπάς του θα με πλήρωνε.
Βγάλτε άκρη τώρα...
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Υπάρχουν στατιστικά σε απόλυτα νούμερα και όχι σε ποσοστά?
Αναφέρεις κάπου για την παθητική ασφάλεια του κάθε μέσου. Μήπως το αποτέλεσμα των λιγότερο τροχαίων έρχεται να αντισταθμιστεί από πολύ σοβαρότερες σωματικές βλάβες?>Στα 20 χρόνια λειτουργίας της AMDM (Γαλλική ασφαλιστική εταιρεία) έχει ασφαλισμένες 163.000 μοτοσυκλέτες και 33.000 αυτοκίνητα. Σύμφωνα με τα αρχεία της οι μοτοσυκλέτες εμπλέκονται σε ατυχήματα κατά ποσοστό 7,87% ενώ τα αυτοκίνητα κατά 28,94% -αναλογία 1 προς 4. Το Group AXA (άλλος ασφαλιστικός οργανισμός) με υπερδιπλάσιο αριθμό ασφαλισμένων οχημάτων, τα ποσοστά είναι 3,3% για τις μοτοσυκλέτες και 9,5 για τα αυτοκίνητα -αναλογία 1 προς 3.
Ανάλογα στοιχεία δείχνουν ότι και στην Ελλάδα οι μοτοσυκλέτες εμπλέκονται σε λιγότερα ατυχήματα αναλογικά, ωστόσο οι μοτοσυκλέτες ανακυρήσσονται 'επικίνδυνες' επειδή τους κοστίζουν αναλογικά περισσότερο. Δεν εξετάζεται ποιός 'φταίει' για την πλειοψηφία των ατυχημάτων...
Στην Αγγλία, τέλος, ο ασφαλιζόμενος αυτοκινητιστής έχει σεβαστή έκπτωση στα ασφάλσιτρα (από 15 έως 30%) αν είναι και οδηγός μοτοσυκλέτας, καθώς θεωρείται ασφαλέστερος οδηγός... -
Ο χρήστης allou έγραψε:
Στην Αγγλία, τέλος, ο ασφαλιζόμενος αυτοκινητιστής έχει σεβαστή έκπτωση στα ασφάλσιτρα (από 15 έως 30%) αν είναι και οδηγός μοτοσυκλέτας, καθώς θεωρείται ασφαλέστερος οδηγός...To βρίσκω πολύ σωστό αυτό!
-
Μερικές σκέψεις:
-
Αν κάποιος αγοράσει μια μοτοσικλέτα (όχι παπάκι) το έχει κάνει συνειδητά, οπότε ξέρει πολύ καλά τους κινδύνους που αυτό συνεπάγεται και είναι πιο προσεκτικός και συνειδητοποιημένος.
-
Η πλειοψηφία των οδηγών αυτοκινήτου δεν μπορεί και δεν πρέπει να οδηγεί μοτό, αφού για να το κάνει κανείς αυτό αποδεδειγμένα χρειάζεται οδική παιδεία, την οποία αυτοί δεν έχουν και δεν πρόκειται να αποκτήσουν 'αυτόματα' μόλις ανέβουν στη μοτό.
-
Στην Ευρώπη οι μοτοσικλέτες δεν είναι τόσο διαδεδομένες ως μέσα μετακίνησης και γιατί οι κυκλοφοριακές συνθήκες για τα αυτοκίνητα είναι πολύ καλύτερες (οπότε δεν χρειάζεσαι μοτοσικλέτα για να αποφεύγεις την κίνηση) και γιατί στις περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες το κλίμα δεν ευνοεί τη χρήση τους για μεγάλες περιόδους (για να σας δω με -15 και χιόνια στους δρόμους να οδηγείτε μοτοσικλέτα).
Οπότε είναι σαφές ότι τα στατιστικά που αναφέρεις δεν έχουν την παραμικρή σχέση με την ελληνική πραγματικότητα. Και τέλος το λογικό άλμα 'οι μοτοσικλετιστές είναι ασφαλέστεροι' -> 'Αν αυξηθούν οι μοτοσικλέτες εις βάρος των αυτοκινήτων θα έχουμε λιγότερα ατυχήματα' είναι τουλάχιστον υπεραπλούστευση.
-
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Μερικές σκέψεις:- Στην Ευρώπη οι μοτοσικλέτες δεν είναι τόσο διαδεδομένες ως μέσα μετακίνησης και γιατί οι κυκλοφοριακές συνθήκες για τα αυτοκίνητα είναι πολύ καλύτερες (οπότε δεν χρειάζεσαι μοτοσικλέτα για να αποφεύγεις την κίνηση) και γιατί στις περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες το κλίμα δεν ευνοεί τη χρήση τους για μεγάλες περιόδους (για να σας δω με -15 και χιόνια στους δρόμους να οδηγείτε μοτοσικλέτα).
Πολύ σωστή παρατήρηση, όμως δεν μιλάμε για Σουηδία, ούτε καν Γερμανία. Στη Γαλλία η μοτοσυκλέτες είναι εξίσου διαδεδομένες.
Και τέλος το λογικό άλμα 'οι μοτοσικλετιστές είναι ασφαλέστεροι' -> 'Αν αυξηθούν οι μοτοσικλέτες εις βάρος των αυτοκινήτων θα έχουμε λιγότερα ατυχήματα' είναι τουλάχιστον υπεραπλούστευση.
Να το ξαναπώ διαφορετικά τότε. Όπου μοτοσυκλετα βάλε οδηγός μοτοσυκλέτας -η μοτοσυκλέτα από μόνη της δεν κάνει τίποτα. Ο οδηγός της τα κάνει όλα. Άρα η διατύπωση 'να αυξηθούν οι οδηγοί μοτοσυκλετών -εις βάρος των οδηγών αυτοκινήτων', πως σου φαίνεταί; Θεωρητικά πάντα για να μην παρανοήσουμε ότι μπορεί να συμβεί στην πραγματικότητα κάτι τέτοιο. Μιλάμε για ικανότητα, διαύγεια, αντανακλαστικά, διορατικότητα, συγκέντρωση, πνευματική παρουσία και κυκλοφοριακή αντίληψη και όλα τα υπόλοιπα που καλλιεργεί καθημερινά ένας οδηγός μοτοσυκλέτας.
-
Ο χρήστης allou έγραψε:
Να το ξαναπώ διαφορετικά τότε. Όπου μοτοσυκλετα βάλε οδηγός μοτοσυκλέτας -η μοτοσυκλέτα από μόνη της δεν κάνει τίποτα. Ο οδηγός της τα κάνει όλα. Άρα η διατύπωση 'να αυξηθούν οι οδηγοί μοτοσυκλετών -εις βάρος των οδηγών αυτοκινήτων', πως σου φαίνεταί; Θεωρητικά πάντα για να μην παρανοήσουμε ότι μπορεί να συμβεί στην πραγματικότητα κάτι τέτοιο. Μιλάμε για ικανότητα, διαύγεια, αντανακλαστικά, διορατικότητα, συγκέντρωση, πνευματική παρουσία και κυκλοφοριακή αντίληψη και όλα τα υπόλοιπα που καλλιεργεί καθημερινά ένας οδηγός μοτοσυκλέτας.... και η αγιοποίηση συνεχίζεται...
Να ρωτήσω κάτι; Σκοπός αυτής της θεματικής ενότητας είναι να προπαγανδίσει την υπεροχή της μοτοσυκλέτας ως μέσου, και πιθανώς των αναβατών ως γεννετικά ανώτερα όντα, έναντι του αυτοκινήτου και των οδηγών; Γιατί μου κάνει κάτι σε οπαδίστικη αντίληψη το όλο θέμα;
-
Ο χρήστης allou έγραψε:
Να το ξαναπώ διαφορετικά τότε. Όπου μοτοσυκλετα βάλε οδηγός μοτοσυκλέτας -η μοτοσυκλέτα από μόνη της δεν κάνει τίποτα. Ο οδηγός της τα κάνει όλα. Άρα η διατύπωση 'να αυξηθούν οι οδηγοί μοτοσυκλετών -εις βάρος των οδηγών αυτοκινήτων', πως σου φαίνεταί;Θα με συγχωρήσεις, αλλά εξ'ίσου υπεραπλουστευτικός, έως και υποτιμητικός στα όρια του ρατσισμού.
Θεωρητικά πάντα για να μην παρανοήσουμε ότι μπορεί να συμβεί στην πραγματικότητα κάτι τέτοιο. Μιλάμε για ικανότητα, διαύγεια, αντανακλαστικά, διορατικότητα, συγκέντρωση, πνευματική παρουσία και κυκλοφοριακή αντίληψη και όλα τα υπόλοιπα που καλλιεργεί καθημερινά ένας οδηγός μοτοσυκλέτας.
Το ότι υποχρεωτικά τα καλλιεργεί ένας μοτοσικλετιστής δεν σημαίνει ότι κι ένας οδηγός αυτοκινήτου δεν μπορεί να τα καλλιεργήσει. Σε πληροφορώ ότι εγώ προσωπικά τα έχω καλλιεργήσει επαρκέστατα και δεν μπορώ να φανταστώ ότι θα γινόταν καλύτερα αυτό αν είχα μοτό (τονίζω ότι είμαι συχνά συνοδηγός σε μοτό και έχω οδηγήσει κιόλας -παράνομα- αλλά πραγματικά δεν τη χρειάζομαι αφού οι διαδρομές που κάνω είναι εκτός κέντρου). Όπως έχουμε βαρεθεί να διαβάζουμε σε αυτό το φόρουμ χρειάζεται οδική παιδεία και κοινή λογική και αυτά δεν έχουν απολύτως καμμία σχέση με το όχημα που έχει επιλέξει ο καθένας.
-
[
Να ρωτήσω κάτι; Σκοπός αυτής της θεματικής ενότητας είναι να προπαγανδίσει την υπεροχή της μοτοσυκλέτας ως μέσου, και πιθανώς των αναβατών ως γεννετικά ανώτερα όντα, έναντι του αυτοκινήτου και των οδηγών; Γιατί μου κάνει κάτι σε οπαδίστικη αντίληψη το όλο θέμα;
[/quote]
Μάλλον είναι αυτό που λένε 'αν το ξέρεις δεν χρειάζεται να στο εξηγήσουν. Κι αν χρειάζεται να στο εξηγήσουν, δεν θα το καταλάβεις'.
Όσο για τα γεννετικά, όλοι γεννιόμαστε ξεβράκωτοι. Από εκεί και πέρα ο καθένας τραβάει το δρόμο του με τις επιλογές του. Αρκείται ή όχι, βολεύεται ή όχι, εξελίσσεται ή όχι. Οι συνειρμοί ελεύθεροι, εγώ γενικά μίλησα...
-
Ο χρήστης allou έγραψε:
Μάλλον είναι αυτό που λένε 'αν το ξέρεις δεν χρειάζεται να στο εξηγήσουν. Κι αν χρειάζεται να στο εξηγήσουν, δεν θα το καταλάβεις'.
Όσο για τα γεννετικά, όλοι γεννιόμαστε ξεβράκωτοι. Από εκεί και πέρα ο καθένας τραβάει το δρόμο του με τις επιλογές του. Αρκείται ή όχι, βολεύεται ή όχι, εξελίσσεται ή όχι. Οι συνειρμοί ελεύθεροι, εγώ γενικά μίλησα...
Αγαπητέ allou,
Εξήγησέ μου αν θα πρέπει να προσβληθώ ή να ξεκαρδιστώ από το παραπάνω post σου. Μη με αφήνεις στο σκοτάδι και στους συνειρμούς μου.
Και αφού μου απαντήσεις, μπορείς να απαντήσεις και ειδικά σ'αυτά που γράφονται εδώ; Γιατί το 'γενικά' χρησιμοποιείται είτε απ'αυτούς που δεν θέλουν να απαντήσουν, ή απ'αυτούς που δεν ξέρουν τι τους γίνεται.
Ευχαριστώ
-
Αγαπητέ allou,
Εξήγησέ μου αν θα πρέπει να προσβληθώ ή να ξεκαρδιστώ από το παραπάνω post σου. Μη με αφήνεις στο σκοτάδι και στους συνειρμούς μου.
Και αφού μου απαντήσεις, μπορείς να απαντήσεις και ειδικά σ'αυτά που γράφονται εδώ; Γιατί το 'γενικά' χρησιμοποιείται είτε απ'αυτούς που δεν θέλουν να απαντήσουν, ή απ'αυτούς που δεν ξέρουν τι τους γίνεται.
Ευχαριστώ
Ας μην το προσωποποιήσουμε, μιας και δεν γνωριζόμαστε κιόλας.
Μπορείς να καταλάβεις τη μαγεία της ελεύθερης πτώσης όσο κι στην εξηγήσουν, αν δεν την έχεις αισθανθεί;Συνηθίζω να ακούω τα πάντα κι αν μου 'λένε' κάτι να τα αξιοποιώ, αν όχι να τα πετάω. Χωρίς να χαλάω ποτέ τη ζαχαρένια μου. Μπορείς να κάνεις το ίδιο.
Επίσης μ' αρεσε κάτι που διάβασα κάπου, ότι η ζωή είναι ένα σχολείο και το πτυχίο είναι η ταφόπλακα. Ποτέ δεν σταματούν να έρχονται καινούργια πράγματα...
Φιλικά
-
Ο κακός οδηγός είναι κακός (και κατά συνέπεια επικίνδυνος) έιτε οδηγεί μοτοσικλέτα είτε οδηγεί αυτοκίνητο. Δεν τίθεται θέμα αγιοποίησης κανενός. όπως υπάρχουν οι 'τσιλιμόρτηδες' αυτοκινητιστές που οδηγούν αδιαφορώντας παντελώς για τους γύρω τους, έτσι ακριβώς υπάρχουν και μοτοσικλετιστές οι οποίοι οδηγούν χωρίς να υπολογίζουν τίποτε και κανέναν.
Παρόλα αυτά σε μια πιο γενική βάση πιστέυω ότι οι οδηγοί μοτο είναι πιο προσεκτικοί στη οδήγηση (λίγο ή πολύ) λόγο του ότι έχουν πιο άμεση επαφή με το περιβάλον, είναι περισσότερο εκτεθειμένοι σε τυχόν ατύχημα και δεν αποσπάται (έυκολα ή για πολύ) η προσοχή τους απο το δρόμο. Αντιθέτως οι οδηγοί αυτοκινήτων είναι περισσότερο αδιάφοροι απέναντι στον περίγυρο και επιπλέον έχουν διάφορα τα οποία τους αποσπούν την προσοχή (μουσική, κινητό, τσιγάρο, κουτσομπολιό κλπ κλπ κλπ) με αποτέλεσμα να μην έχουν την ίδια αντίληψη για το τι γίνεται γύρω τους όπως οι μοτοσικλετιστές. -
Ο χρήστης allou έγραψε:
Ας μην το προσωποποιήσουμε, μιας και δεν γνωριζόμαστε κιόλας.
Μπορείς να καταλάβεις τη μαγεία της ελεύθερης πτώσης όσο κι στην εξηγήσουν, αν δεν την έχεις αισθανθεί;Συνηθίζω να ακούω τα πάντα κι αν μου 'λένε' κάτι να τα αξιοποιώ, αν όχι να τα πετάω. Χωρίς να χαλάω ποτέ τη ζαχαρένια μου. Μπορείς να κάνεις το ίδιο.
Επίσης μ' αρεσε κάτι που διάβασα κάπου, ότι η ζωή είναι ένα σχολείο και το πτυχίο είναι η ταφόπλακα. Ποτέ δεν σταματούν να έρχονται καινούργια πράγματα...
Φιλικά
Καταρχάς ευχαριστώ για τις συμβουλές και τα τσιτάτα.
Πολύ ωραία. Επομένως η θεματική ενότητα 'Μοτοσυκλέτα' είναι κάτι σαν τα μεμονωμένα 'Χ-Car Forum' της Αυτοκίνησης.
Θα μπορούσες να μας το πεις από την αρχή να μην ασχοληθούμε, γιατί φαίνεται καταλάβαμε λάθος (εσύ θα πεις ότι δεν κατάλαβα, δεκτόν αν έτσι νομίζεις. Μήπως να σκεφτόσουν και εσύ λιγάκι τι κατάλαβες; )
1-0 :Μοτοσυκλετιστές -ασφαλέστεροι από οδηγούς αυτοκινήτου