-
παντως εγω προσωπικα δεν πιστευω οτι το Α1 θα πουλησει.. ο,τι πουλησει θα πουληθει στη γλυφαδα και τις γυρω/αντιστοιχες περιοχες , που και παλι εχω τις αμφιβολιες μου
και υπαρχουν αρκετοι λογοι που το πιστευω αυτο, τους οποιους βαριεμαι να εξηγω..
το ψιτροεν ενδεχομενως να πουλησει και περισσοτερο , εκτος αν η τιμη του ξεφυγει για ψιτροεν
ομως και αυτο με τη σειρα του εχει δυσκολοχωνευτο σχημα για τον πολυ κοσμο
παντως μην το δενουμε κομπο οτι οποια μαλακια βγαλει η καθε εταιρεια 'που γενικως πουλαει' , ο κοσμος θα την αγορασει
και συνεχιζω να πιστευω οτι δεν ειναι ολοι τοσο ζωα που να ψωνιζουν χωρις 2η σκεψη ο,τι τους πασαρουν..
ο περισσοτερος κοσμος ζυγιζει τις αναγκες του και αγοραζει αυτο που τον εξυπηρετει (συνηθως) ή αυτο που νομιζει οτι τον εξυπηρετει
μπορω να σου θυμισω διαφορες αποτυχιες του vag (σκαραβαιος 2), μπορω να σου θυμιζω μοντελα που πουλουσαν καλα, αλλα τα κατεστρεψε (ibiza, cordoba ) , μπορω να σου θυμισω τι επαθε το προηγουμενο υπερτιμημενο μικρο της audi (Α2, απο το οποιο ελπιζω να εμαθαν κατι) και τελος να σου θυμισω οτι περα απο τα συνηθη 'προβατα' που αγοραζουν vw , πολλοι πηγαν εκει λογω των καλυτερων μοτερ και της στροφης στο turbo που εκανε πρωτη και οι αλλοι απλα ακολουθησαν
επισης μπορω να σου θυμισω οτι διαφοροι 'αδικημενοι' της αγορας , οταν βγαζουν κατι αξιολογο πουλανε (βλεπε mito) , χωρις αυτο να σημαινει οτι δεν αδικουνται κιολας
αλλα γενικα ο καθενας παιρνει αυτο που του αξιζει και αυτο που εφτιαξε με βαση το ονομα του
δε μπορεις να βγαλεις απο το μυαλο αρκετου κοσμου οτι τα ιταλικα χαλανε ή οτι ενα vag ειναι πιο καλο σαν σπορ αυτοκινητο απο την αντιστοιχη bmw ή πιο ποιοτικο απο την αντιστοιχη μερκα, λογω του παρελθοντως και των στερεοτυπων που ακομα και σημερα συνεχιζουν να υπαρχουν στον τυπο, περα απο το μυαλο του κοσμου
στο χερι λοιπον του καθε κατασκευαστη ειναι να αντιστρεψει την οποια αρνητικη εικονα εχει ο κοσμος για αυτην και αυτο δε γινεται με καταρες και ευχολογια απο τους φανατικους της καθε εταιρειας, αλλα απο σοβαρη δουλεια και προσπαθεια της ιδιας της εταιρειας..
ολα τα αλλα ερχονται..πχ δες σημερα που μιλαμε για το ceed και λεμε οτι ειναι ενα αξιολογο μικρομεσαιο που αξιζει τα λεφτα του και σκεψου τι θα λεγαμε για ενα μικρομεσαιο ΚΙΑ στο παρελθον
βεβαια καποιοι καβαλησαν το καλαμι (βλεπε χουνται, i30 κτλ) και πουλανε στο θεο , νομιζοντας οτι εγιναν καποιοι απο τη μια μερα στην αλλη
-
Σε πραγματικά δεδομένα και σύμφωνα με τις νοοτροπίες-συνειδήσεις του κόσμου (τουλάχιστον του Έλληνα) σκέφτεσται ότι παίζει συγκριτικό ως ενδεχόμενη αγορά ... Mini (=BMW) vs AUDI vs ... Citroen???
Το DS3 θεωρώντας το μεν εγώ πολύ καλή πρόταση, στην πραγματικότητα θα το έβλεπα δε μόνο ως outsider!Το Α1 βγαίνει σε καλή εποχή. Σε εποχή που το Mini ... γερνάει και περνάει έως και απαρατήρητο, η Mito έχει αισθητικές αλλά και 'ιδεολογικές' και 'πολιτισμικές' συμπάθειες και αντιπάθειες, το DS3 είναι εντελώς νέα πρόταση σ' αυτή την ειδική κατηγορία απο την Citroen που το προηγούμενο supermini 3θυρο της υπήρχε και σε 1100 κυβικά με 60 άλογα, φτηνές ταπετσαρίες και τάσια, η λιγότερο premium πρόταση της VAG, το Polo, δεν προκαλεί κάποιο αισθητικό ενδιαφέρον ενώ τα υπόλοιπα supermini της αγοράς είναι ... μαζικά και ακολουθούν την εταιρική τους 'εικόνα' (image)!
-
απο την αλλη ομως παιζει και το οτι εχουμε οικονομικη στενοτητα και το οτι δε μπορεις να δινεις τοσα πολλα λεφτα για ενα μικρο αυτοκινητο
οποτε δε νομιζω να γεμισουμε με απειρα A1 οπως και εχουμε παψει να βλεπουμε καινουρια mini
και δεν νομιζω να φταιει οτι ειναι γερασμενο το σχημα, απλα ή θα δοσεις λιγα λεφτα να παρεις ενα πιο εξοπλισμενο και με καλυτερο μοτερ μικρο ή με τα ιδια θα παρεις ενα μικρομεσαιο
πρεπει να εχεις κατι το 'μοναδικο' για να πουλησεις ακριβα σε τετοια κατηγορια
και ουτε την εμφανιση εχει οπως το μινι , ουτε προκειται να πει καποιος δημοσιογραφος οτι εχει και τη πιο ζμπορ καρτιστικη συμπεριφορα του
πχ η mito καταλαβα γιατι πουλησε (ενας απο τους βασικους λογους ειναι οτι αγορασαν πολλα αλογα σε 'λογικη' τιμη οι ιταλοφιλοι που δεν αντεχαν τοσο καιρο με την αρχαια 147 περιμενοντας τον οποιο διαδοχο) , το Α1 και να πουλησει δε θα μπορεσω να το καταλαβω το λογο
οχι οτι δεν πιστευω οτι θα ειναι καρυφαιο supermini, απλα γιατι δεν δειχνει να εχει καποια ξεχωριστα στοιχεια που θα το κανουν να ξεχωρισει απο την ανταγωνισμο, ωστε να δικαιολογηθει η πιθανοτατα τσιμπημενη τιμη του
η ποιοτητα απο μονη της δε θα φτανει, αν καποιος θελει τοσο την ποιοτητα σε αυτη τη κατηγορια θα προτιμησει τελικα να παρει μικρομεσαιο
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
η ποιοτητα απο μονη της δε θα φτανει, αν καποιος θελει τοσο την ποιοτητα σε αυτη τη κατηγορια θα προτιμησει τελικα να παρει μικρομεσαιο
μα η μοναδική σε τέτοια ποιότητα Audi δεν έχει κάτι ανάλογο σε παραπλήσια τιμή να προσφέρει παρά μόνο το Α3 το οποίο ξεκινάει στα 24.... ακριβώς εκεί που τελειώνει το 1. Υπάρχει δε, το αντεπιχείρημα ότι λόγο στενότητας θα προτιμήσουν κάτι μικρό και καλό οπότε δεν θα προτιμήσουν ένα μικρομεσαίο κακής ποιότητας αλλά ένα μικρό πολύ καλής...
ενώ δεν συμφωνώ σε σημεία σου δέχομαι ότι αυτή η οικονομική στενότητα ίσως επηρεάσει σημαντικά τις πωλήσεις του νέου αυτού Audi...
ακόμη όμως αντιτίθεμαι σε απόψεις του στυλ δεν έχει κάτι ιδιαίτερο εξωτερικά... πιστεύω, λόγο γνώσεων, ότι όταν με το καλό θα το δείτε ζωντανό θα το δείτε με 'άλλο' μάτι. Πολλά αυτοκίνητα δεν έχουν το χαρακτηριστικό appeal σε φωτογράφιση κι όταν τελικά κυκλοφορήσουν, ο κόσμος τ'αγαπάει...
-
Φιλος μου το ειδε ζωντανα στην Γενευη παντως, και μου ειπε οτι οι φωτογραφιες το αδικουν!
Ειναι πολυ πιο agressive και μυωδες στην πραγματικοτητα και εχει εντονη προσωπικοτητα...
Σε λιγους μηνες θα το διαπιστωσουμε και οι ιδιοι. -
ναι πολλα αυτοκινητα αδικουνται απο τις φωτογραφιες και πολλα φαινονται ωραια στις φωτογραφιες και απο κοντα ειναι αστα να πανε
παντως για να μην παρεξηγηθω, δε λεω οτι θα ειναι κακο αυτοκινητο ή οτι δε θα αξιζει τα λεφτα του
απλα λεω οτι σε αυτη τη κατηγορια ο ανταγωνισμος ειναι σκληρος για τους premium και οτι αν το καλοσκεφτουμε , με το ζορι πολλοι δεχονται να δωσουν τα λεφτα του Α3 ωστε να εχουν ωραιο εσωτερικο
συνεπως το θεωρω ακομα πιο δυσκολο για ακομα μικροτερη κατηγορια, στην οποια η ποιοτητα ειναι οχι απλα δευτερευον παραγοντας, αλλα αγνωστη εννοια
βαλτε και τα συγκριτικα των περιοδικων που θα μιλανε για 'τιμονια audi' και οχι τοσο 'πικαντικη' συμπεριφορα σε σχεση με τον ανταγωνισμο (ακολουθωντας τα γνωστα στερεοτυπα) και το αυτοκινητο αμεσως αμεσως χαντακωνεται..
με λιγα λογια θεωρω δυσκολη τη κατηγορια για την εταιρεια , οχι οτι η audi δε μπορει να βγαλει ενα καλο αυτοκινητο σε αυτην
(το οποιο βεβαια σε συναρτηση με το σημα θα εχει ενα αυξημενο κοστος, πραγμα που επισης κανει τα πραγματα ζορικα για την κατηγορια, ειδικα πλεον που ολοι σχεδον εχουν μικρα τουρμπο και μπολικα αλογα, αρα δε μπορει με τους tsi να ξεχωρισει πλεον, μονο το dsg απομενει ομως δεν το ειδα αυτο να πολυβοηθαει το cupra/fr το οποιο περα απο την εμφανιση χαντακωθηκε γιατι δε δινει τα ιδια αλογα με revo οπως ο προκατοχος του ) -
Η εμπορική σταδιοδρομία του Α1 είναι εξασφαλισμένη......
Οι τέσσερις κύκλοι (είτε μας αρέσει είτε όχι μετράνε!!!)
Η απτή ποιότητα κατασκευής (μπορεί(?) από κάτω να είναι πανούκλα αλλά αυτό που θα βλέπεις θα είναι σίγουρα καλομονταρισμένο και με όμορφα υλικά)
Η απλή με λιτά δυναμικά στοιχεία σχεδίαση που το καθιστά διαχρονικό (η DS δείχνει εντυπωσιακή αλλά κάτι μου λέει ότι μπορεί να δείχνει και φτηνή μετά από 2 χρόνια αν καταλαβαίνετε τι θέλω να πω...)
Η ευκολία μεταπώλησης (δε νομίζω ότι σηκώνει αμφισβήτηση το συγκεκριμένο...)
Τώρα αν όλα αυτά συνδυαστούν με σχετικά χαμηλά κοστολόγια (στο επίπεδο της Mito) θα πάρει σώβρακα εδώ στο Ελλάντα....
-
Ο χρήστης streetKa2 έγραψε:
Η εμπορική σταδιοδρομία του Α1 είναι εξασφαλισμένη......αν σου λεει κατι...
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Η εμπορική σταδιοδρομία του Α1 είναι εξασφαλισμένη......
αν σου λεει κατι...
Αν και σε γενικές γραμμές το Α2 μου είναι άγνωστο ... έχω την εντυπωση ότι μηχανικά ήταν αδιάφορο, σχεδιαστικά δεν άρεσε και τεχνικά ακριβή κατασκευή για μικρό αυτοκίνητο!
Θυμάμαι που έλεγαν για την ιδιαιτερότητα του σταθερού καπό που ήθελε μόνο ... αντιπροσωπία και την μη επισκευάσιμη λαμαρινοδουλειά λόγω αλουμινοκατασκευής!
Το Α1 είναι ποιο 'ρεαλιστικό'! -
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Αν και σε γενικές γραμμές το Α2 μου είναι άγνωστο ... έχω την εντυπωση ότι μηχανικά ήταν αδιάφορο, σχεδιαστικά δεν άρεσε και τεχνικά ακριβή κατασκευή για μικρό αυτοκίνητο!
Θυμάμαι που έλεγαν για την ιδιαιτερότητα του σταθερού καπό που ήθελε μόνο ... αντιπροσωπία και την μη επισκευάσιμη λαμαρινοδουλειά λόγω αλουμινοκατασκευής!
Το Α1 είναι ποιο 'ρεαλιστικό'!πιθανα να εχεις δικιο...
Παντως στην μικρη κατηγορια κανεις δεν θελει να πληρωσει παραλογα ποσα. Η πολυτελεια δεν ειναι το ζητουμενο. Το αγοραστικο κοινο στο οποιο απευθυνονται λογικα θα ειναι πολυ περιορισμενο... δεν νομιζω οτι εχουν καποιους ιδιαιτερους στοχους αλλωστε...
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
πιθανα να εχεις δικιο...Παντως στην μικρη κατηγορια κανεις δεν θελει να πληρωσει παραλογα ποσα. Η πολυτελεια δεν ειναι το ζητουμενο. Το αγοραστικο κοινο στο οποιο απευθυνονται λογικα θα ειναι πολυ περιορισμενο... δεν νομιζω οτι εχουν καποιους ιδιαιτερους στοχους αλλωστε...
Ανάλογα. Γιατί και το iQ είναι ακόμα πιο μικρή κατηγόρια και πουλάει, ίσως όχι όσο το ζμαρτ αλλά πουλάει.
-
Τι δουλεια εχει παλι η Audi στην Ιταλια, τοσο πολυ φοβατε τον Ιταλικο ανταγωνισμο?
Η μηπως θελουν να μας πουν οτι ειναι αυθεντια στο ντιζαιν.
-
το αλουμίνιο μπορει να φτιαχρει σε λαμαρινα?
-
-
Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
Youtube Videoviewtopic.php?f=8&t=17026&start=495
7ο post... -
σορρυ παιδες....
Youtube Video -
Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
σορρυ παιδες....
Youtube Videoviewtopic.php?f=8&t=17026&start=480
3o post απο το τελος... -
δεν παιζω ......παραιτουμαι
-
Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
δεν παιζω ......παραιτουμαιΔεν ειναι η μερα σου σημερα...
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Η εμπορική σταδιοδρομία του Α1 είναι εξασφαλισμένη......
αν σου λεει κατι...
Όσοι είναι ''παππούδες'' θα θυμούνται καλά ότι το Α2 ήταν ουσιαστικά ένα πείραμα....
-
Αλουμίνιο παντού (πρόβλημα στις επισκευές).
-
Έμφαση στην μειωμένη κατανάλωση (μικρό βάρος, καλή αεροδυναμική αλλά περίεργο για τότε σχήμα) σε μία περίοδο που δεν ήταν και πρώτη παγκόσμια προτεραιότητά η οικονομία όπως είναι τώρα.
-
Εξαιτίας του #1 παράγοντα ήταν πολύ ακριβό.
Το Α1 όμως φτιάχτηκε για να πουλήσει όχι να αποτελέσει πεδίο δοκιμών....
Πρέπει ωστόσο να παραδεχθούμε ότι το Α2 δείχνει ακόμα σύγχρονο.... (άσχετο!!!)
-
Audi A1