-
Ο χρήστης fiestadimi έγραψε:
εφτασα στα 19800, αλλα σκεψου οτι ειναι τα μισα μπροστα, κ τα αλλα μισα ατοκα σε 5 χρονια... γι αυτο κ εφτασα σ αυτην τη τιμη, αλλιως θα εμενα στο gtc.. τεσπα, θα το κοιταξω μπας και..Δε συγκρίνεται το παλιό Astra με το νέο Megane TCe, ασφαλώς καλύτερο το 2ο για προφανείς λόγους, & μάλλον ένα από τα πιο αξιόλογα της κατηγορίας.
Τώρα, όσον αφορά στους χώρους, & το GTC & το Coupe είναι το ίδιο στενόχωρα & σχετικά κλειστοφοβικά για τους πίσω επιβάτες, αλλά πολύ πιο όμορφα από τις 5θυρες εκδοχές τους. Επομένως, εάν οι χώροι για τους πίσω δεν είναι η 1η σου ανάγκη, πας για 3θυρο.
Κατά τη γνώμη μου, εφόσον παίζει & το 5ετές άτοκο, αξίζει να δώσεις τα παραπάνω χρήματα για το Megane (ή Bravo, Mito, C4 Coupe, Leon Tsi, κτλ...), εάν αντέχεις οικονομικά. Το (παλαιότερης κοπής) Astra θα το βαρεθείς συντομότερα, ενώ οτιδήποτε άλλο θα σε ευχαριστήσει περισσότερο. -
Το Megane coupe 1.4TCE είναι απ τις καλύτερες (αν όχι η καλύτερη) επιλογές μέχρι τα 20 χιλιάρικα. Σαφώς ανώτερο του Astra GTC. To οποίο GTC όντας παλιό πλέον αν το πάρεις 16.500 εσύ, την επόμενη μέρα δεν πουλιέται ούτε 12000 ως μεταχειρισμένο...
-
Δεν υπάρχει συγλριση ανάμεσα στα 2 αυτοκίνητα. Το Megane είναι παντού καλύτερο. Πρόκειται για ένα πολύ αξιόλογο αυτοκίνητο και εφόσον σου άρεσε θα σου πρότεινα να το αποκτήσεις. Μη πάρεις το opel, θα το μετανιώσεις
-
Ο χρήστης fiestadimi έγραψε:
εφτασα στα 19800, αλλα σκεψου οτι ειναι τα μισα μπροστα, κ τα αλλα μισα ατοκα σε 5 χρονια... γι αυτο κ εφτασα σ αυτην τη τιμη, αλλιως θα εμενα στο gtc.. τεσπα, θα το κοιταξω μπας και..πολλές δόσεις σε μια δύσκολη οικονομικά περίοδος...
μια στραβή , (π.χ. τρακάρισμα από δικό σου λάθος )μπορεί να σε ρίξει πολύ πίσω...όταν έχεις διαθέσιμα 16000 αγοράζεις με 13000 και τα υπόλοιπα τα κρατάς για ασφάλειες βενζίνες κλπ
-
Δυστυχως εχει απολυτο δικιο ο red_monster..
-
Γνωριζοντας καλα το 1,6 Astra, οδηγικα θα το περιεγραφα ως ενα στιβαρο αυτοκινητο μεταφορας. Ικανοποιητικα ανετο, η κυλιση του στο δρομο πολυ καλη και η αναρτηση ειναι αρκετα σφιχτη και μερικες φορες ενοχλητική σε λακουβες και σαμαρακια. Το κρατημα του επισης ειναι παρα πολυ καλο παρολη την παλια τεχνολογια. Οσον αφορα το συγκεκριμενο μοτερ, πολυ δυσκολα θα σε συγκινησει στις επιδοσεις λογω και του ηλεκτρογκαζου που εχει δυστυχως μεγαλη καθυστερηση στην αποκριση (για κοντρες ουτε να το συζητας). Τα προβληματα του ηλεκτρογκαζου γινονται εντονα μεσα στην πολη καθως θα παρατηρησεις οτι αν πατησεις αποτομα γκαζι να φυγεις γρηγορα, πχ απο ενα φαναρι ή καποιο αυτοκινητο, το αυτοκινητο κινειται με εμφανη καθυστερηση. Επισης εχω παρατηρησει ζορια σε ανηφορες τα οποια απαιτουν αλλαγες ταχυτητας σε υψηλες στροφες για να νικηθουν και να μην σου μπουκωσει. Δηλ. δεν εχει πολυ καλη ροπη στις 3000-3500 σε ανηφορα.
Η καταναλωση μεσα στην πολη κυμαινεται κοντα στα 10 με ελαφρυ ποδι και χωρις ανηφορες, και σε εθνικη οδο καπου στα 7 με ταχυτητες 120-130 το πολυ. [Ολα αυτα με στρωμενο το μοτερ]
Νομιζω οτι για ενα απλο ατομο που θελει ενα αυτοκινητο για να παει στη δουλεια του ή κανα ταξιδι χωρις να τον ενδιαφερουν οι κοντρες με αλλους, οι τελικες 200 στην εθνικη, τα κιβωτια DSG, τα turbo και η παραπανω φροντιδα που θελουν, κανει καλα τη δουλεια του. Σχεδιαστικα το αυτοκινητο αυτο πιστευω οτι εχει κλεισει τον κυκλο του μεσα και εξω.
Αν ομως σου αρεσει εμφανισιακα μην δισταζεις. Γνωμη μου ειναι οτι πρεπει να αγοραζουμε αυτο που μας αρεσει εμφανισιακα. Λιγο πολυ ολες οι εταιρειες σημερα εχουν καλη τεχνολογια στα αυτοκινητα τους και οι διαφορές που τοσο επιμονα κοσκινιζουμε ολοι εδω μεσα, είναι ασήμαντες στην καθημερινη ρουτίνα και το μποτιλιαρισμα.
Οσον αφορα τα ΡΕΝΩ, ειχα επι 10 χρονια ενα παλιο του 91 μοντελο (ρενω 19) το οποιο ηταν η απολυτη φτηνοκατασκευη. Ελαχιστα συνεργεια ηξεραν να βαλουν χερι και ειχα πολλα προβληματα και εδωσα πολλά λεφτα για επισκευες. Ενα καλο ειχε μονο και αυτο ηταν το νευρικο του μοτερ το οποιο σε αποζημιωνε. Στη συνεχεια ο πατερας μου αγορασε το megane sedan 1,6 - 2003 παρολο τον πολεμο που του εκανα λογω των οσων επαθα αλλα το αυτοκινητο με εντυπωσιασε. Καταπληκτικό γκαζι, νευρο, αποκριση και γενικα ο κινητηρας διαμαντι, παρολο που και αυτο ηταν ηλεκτρογκαζο. Επισης, ειδα πολυ καλη προοδο στην ποιοτητα υλικων και στο εσωτερικο. Αν οπως λετε και εσεις το νεο Megane πηγε πολλα βηματα εμπρος, τοτε αξιζει να τους δωσουμε μια ευκαιρια. Το λεω γιατι τα προηγουμενα 15 χρονια η ρενω και τα αυτοκινητα που εφτιαχνε προκαλεσαν αυτο το κακο ονομα που εχουν στην πιατσα, ως ζημιαρικα και δυσκολα για τα συνεργεια. Ξερω καλα τι λεω γιατι ειμαι παθών.Αν και δεν το ανεφερε κανεις, εγω θα σκεφτομουν και κανα μεταχειρισμενο στα 15.000, πχ ενδεικτικα BMW 116 , τριετιας, τετραετιας.
Σορρυ για το κουραστικο μηνυμα, ειπα να τα γραψω ολα μαζι.
-
λοιπον παιδια για να μην ειμαστε στο ντουκου κ να αποφευχθουν οι παρεξηγησεις.. ειμαι αναμεσα σε
astra gtc 1.6 3d, 16000€ /
megane coupe 1.4 tce, 3d 19800€. αυτα για καποιους που ρωτανε..
το gtc κοκκινο, λευκο η μαυρο κ το megane λευκο.. κ σαφως γνωριζω τι θελω, απλως δυσκολευομαι στην επιλογη...! -
Το megane το οδήγησες. Το astra ? Aν όχι, τότε έτσι και στο δώσουν για ένα test drive, μάλλον θα σε βγάλουν από το δίλημμα, και θα σε στείλουν στη renault...
-
το θεμα που κολλαω, με τα λιγα που διαβαζω στο internet ειναι αν ειναι αξιοπιστη η renault?! γιατι στο παρελθον πολλα προβληματα εχουν ακουστει.. συμφωνω παντως οτι το megane ειναι καλυτερο απο το gtc..
-
Εγώ δεν υπήρξα ποτέ φανατικός ρενάκιας. Παρόλα αυτά μου άρεσε το clio και το πήρα, τη στιγμή που όλοι μου κοπανάγανε ότι θα έχει προβλήματα λόγω καταγωγής και λόγω turbo. Μέχρι στιγμής έχουν διαψευστεί, ενώ το αμάξι , με τα δικά μου κριτήρια, είναι σαφώς πολύ καλύτερο από τον ανταγωνισμό της εποχής που είχα να διαλέξω. Και γενικά έχω την πεποίθηση πως τα τελευταία renault είναι πάρα πολύ βελτιωμένα στον τομέα της αξιοπιστίας που μας ενδιαφέρει, σε σχέση με το παρελθόν. Μου δίνουν την εντύπωση ότι το έχουν προσπαθήσει αυτό, και για αυτό δίνουν και 5 χρόνια εγγύηση τώρα.
-
Το δίλημα είναι απλό: έχεις να διαλέξεις μεταξύ μιας 22χρονης κούκλας , φρέσκιας με όρεξη για ζωή και δυναμική , έναντι μιας 50αρας , μεστωμένης με εμπειρίες κλπ...αλλά τα έχει φάει τα ψωμιά της.
Η νεαρά θα σε πάει πιο μακρυά , πιο γρήγορα και με περισσότερη ποιότητα.
Τώρα βέβαια υπάρχουν και οι προσωπικές προτιμήσεις! (προσοχή δεν λέω 'βίτσια'). -
καλα δεν ειναι ακριβως ετσι γτ αυτες μπορεις να τις εχεις κ τις 2 αναλογα με τη διαθεση
κ δε θα δωσεις με τιποτα 15 η 20Κ για να τις αποκτησεις!!!!!!!!!!! -
Ο χρήστης efthymis έγραψε:
καλα δεν ειναι ακριβως ετσι γτ αυτες μπορεις να τις εχεις κ τις 2 αναλογα με τη διαθεση
κ δε θα δωσεις με τιποτα 15 η 20Κ για να τις αποκτησεις!!!!!!!!!!!...ναι αλλά πόσο κοστίζει τη συντήρησή τους?
-
οπως κ να'χει με 15Κ συντηρεις συντροφους (διαφορετικες ) για πολλαααααα χρονια!!!!! τωρα αν πας για σοβαρα, με τη μεγαλη θα σου φυγουν ολα σε σιλικονες οποτε μαλλον καλυτερα τη μικρη.( οχι πολυ μικροτερη ομως γιατι μετα θα πηγαινουν ολα στα βιακγρα!!! να κοπει ταυτοχρονα τουλαχιστον )
Συγγνωμη για το
-
Ο χρήστης Telecaster έγραψε:
...
Οσον αφορα τα ΡΕΝΩ, ειχα επι 10 χρονια ενα παλιο του 91 μοντελο (ρενω 19) το οποιο ηταν η απολυτη φτηνοκατασκευη. Ελαχιστα συνεργεια ηξεραν να βαλουν χερι και ειχα πολλα προβληματα και εδωσα πολλά λεφτα για επισκευες. Ενα καλο ειχε μονο και αυτο ηταν το νευρικο του μοτερ το οποιο σε αποζημιωνε....εισαι σιγουρος οτι μιλας για το R19..?
το προ fl μαλλον ε?
εμεις ειχαμε ενα του '92 και το δωσαμε τωρα στην αποσυρση με 265.000χλμ χωρις να εχει κανει κυριολεκτικα κιχ..!! ενα θερμοστατη ειχε αλλαξει εντος εγγυησης και το δυναμο στα 250.000 χλμ!!
απιστευτο αυτοκινητο και σκεψου οτι τριγμους ειχε μονο απο το ταμπλο, απο το σασι δεν ακουγοταν τιποτα, ηταν σαν καινούριογνωμη μου ειναι οτι καηκες απο το συνεργιεο, εκτος και αν οντως το προ fl ηταν ζημιαρικα
-
2 παιδια εχω στη σχολη με 19αρια..
Το πρωτο πρωτης σειρας του '89 εφυγε με τη τελευταια αποσυρση στα 360000km..και δεν ειχε κανει κιχ..
Το δευτερο williams πρωτης σειρας και τελειως ασυντηρητο εμειμε με τον ιδιο ιμαντα εκκεντροφου επι 200000km.. ωσπου τον εκοψε..Μετα την επισκευη εγραψε αλλα 100000km + και πηγαινε συχνα και γερμανια.. κι αυτο απροβληματιστο μεχρι που πωληθηκε το καλοκαιρι για ανταλλακτικα αφου ειχε γερμανικες πινακιδες..
Περιττο να πω επειδη ειχαμε κανει και καποιες βολτες τετοιο ηχο δεν εχω συναντησει ξανα σε αμαξι με τοσα κιολας χιλιομετρα..φοβερο ξυριαφιασμα-στροφαρισμα..Ειχε νομιζω και 1 πεταλουδα ανα 2 κυλινδους το μοτερ αυτο..
Γενικα μονο καλα λογια εχω ακουσει για τα 19αρια..Συγγνωμη για το
-
Ο χρήστης fiestadimi έγραψε:
λοιπον παιδια για να μην ειμαστε στο ντουκου κ να αποφευχθουν οι παρεξηγησεις.. ειμαι αναμεσα σε
astra gtc 1.6 3d, 16000€ /
megane coupe 1.4 tce, 3d 19800€. αυτα για καποιους που ρωτανε..
το gtc κοκκινο, λευκο η μαυρο κ το megane λευκο.. κ σαφως γνωριζω τι θελω, απλως δυσκολευομαι στην επιλογη...!με τα οικονομικα σου κανε το κουμαντο και δες τι μπορεις και τι οχι...
-
χαχαχα.. εισαι τρελος ρε euthimis..! ολα οκ.. παντως δικιο εχεις... θα δειξει.. αυριο η κρισιμη μερα επιλογης.. (μαλλον)!
-
To GTC που θελει ο φιλος πιστευω οτι κρατιεται ακομα σχεδιαστικα, σε σχεση με το 5θυρο που εχω εγω τωρα. Δεν ξερω αν εχει δει φτιαγμενα GTC απο παιδια στο ελληνικο φορουμ/club των Opel. Θα του δωσει θαρρος αν αποφασισει να το αγορασει. Εδω που τα λεμε εχει 3000€ διαφορα το Megane απο το Astra. Μιλαμε για 1 εκατομμυριο 'παλιές' ελληνικές δραχμές, δεν ειναι και λιγα.
To εχω ακομα το 19αρι αλλα αφημενο χωρις πινακιδες σε ενα παρκινγκ. Θα πηγαινε για αποσυρση αλλα ακυρωθηκε και δεν προλαβα δυστυχως (ειναι το 1ο καταλυτικο μοντελο). Δεν θελω να γραψω περισσοτερα γιατι χαλαμε το τοπικ του φιλου που ψαχνει για αγορα καινουργιου. Αν υπαρχει κανα τοπικ για το 19αρι πειτε μου να σας περιγραψω εκεί τις περιπετειες μου.
-
Ο χρήστης Telecaster έγραψε:
To GTC που θελει ο φιλος πιστευω οτι κρατιεται ακομα σχεδιαστικα, σε σχεση με το 5θυρο που εχω εγω τωρα. Δεν ξερω αν εχει δει φτιαγμενα GTC απο παιδια στο ελληνικο φορουμ/club των Opel. Θα του δωσει θαρρος αν αποφασισει να το αγορασει. Εδω που τα λεμε εχει 3000€ διαφορα το Megane απο το Astra. Μιλαμε για 1 εκατομμυριο 'παλιές' ελληνικές δραχμές, δεν ειναι και λιγα.To εχω ακομα το 19αρι αλλα αφημενο χωρις πινακιδες σε ενα παρκινγκ. Θα πηγαινε για αποσυρση αλλα ακυρωθηκε και δεν προλαβα δυστυχως (ειναι το 1ο καταλυτικο μοντελο). Δεν θελω να γραψω περισσοτερα γιατι χαλαμε το τοπικ του φιλου που ψαχνει για αγορα καινουργιου. Αν υπαρχει κανα τοπικ για το 19αρι πειτε μου να σας περιγραψω εκεί τις περιπετειες μου.
σωστα.. υπαρχει το renault forum
ΑΓΟΡΑ OPEL ASTRA GTC 1.6 115HP