Συνφορουμίτες, αντιμετωπιζω πρόβλημα με το immobilizer απο Hyundai i10 (2010 1,2L 78PS) και κοντευω 3 βδομαδες χωρις αυτοκινητο. Αλλαξα 3 συνεργεια (1 ηλεκτρολογος) και ακομα ψαχνουμε το προβλημα.
Αρχικα ειχαν νεκρωσει τα κοντέρ (οδομετρο και ταχυμετρο) και χαλουσε η υποβοηθηση του τιμονιου (πολυ βαρυ τιμονι).Χαλούσε μόνο οταν υπερεβαινες τα 100χμ/ω (στο περιπου γιατι το ταχυμετρο ηταν νεκρο). Εσβηνα τη μηχανη λιγα λεπτα και επανερχοταν η υποβοηθηση, αλλα τα κοντέρ παρεμεναν νεκρα. Πηγα σε ηλεκτρολογο και μετα σε μηχανικο οι οποιοι βρηκαν στο διαγνωστικο 'προβλημα αισθητηρα ταχυτητας'. Δεν μπορεσαν να το φτιαξουν ή να βρουν ανταλλακτικο (δεν καταλαβα τι εγινε η αληθεια) και το πηρα απο αυτους.
Κυκλοφορησα το οχημα σε αυτη την κατασταση 1 βδομαδα, ωσπου μια μερα νεκρωσε, δεν ξαναπηρε μπρος. Στην 5η προσπαθεια δεν πηρε, όμως εβγαλε καπνο μεσα απο το τιμονι. Ταυτοχρονα εκαψε 2 ασφαλειες στην ασφαλειοθηκη της μηχανης, την (μπεκ 1/2/3/4 , ISCA, ECU, μοναδα Immobilizer) και την (ECU, αισθητηρας θεσης στροφαλοφορου, αισθητηρας θεσης εκκεντροφορου, αισθητηρας Ο2 πανω και κατω, μοναδα Immobilizer). Σε οσες προσπαθειες εγιναν για να παρει η μηχανη, καιγονταν αμεσως οι 2 αυτες ασφαλειες, αλλά καπνός δεν ξαναβγηκε.
Πηγα σε 3ο συνεργειο οπου εγινε 3ος ελεγχος και λενε οτι το προβλημα μαλλον ειναι στην κολωνα του τιμονιου και στη μοναδα Immobilizer. Ο μάστορας θελει να στειλει όλη την κολώνα για επισκευη του Immobilizer και επαναπρογραμματισμο των κλειδιων. Δεν ειμαι σιγουρος οτι αυτη η επισκευη θα διορθωσει τα κοντέρ και την υποβοήθηση. *Ακομα δεν εσταλη η κολωνα, περιμενουμε καποια τηλεφωνηματα.
Εγω θελω να ρωτησω οποιος γνωριζει, αν στο i10 (μοντελο 2010 1,2L 78PS) μπορει να γινει καταργηση του Immobilizer, γιατι βλεπω στο νετ καποιοι διαφημιζουν οτι μπορουν να το καταργησουν (σε συγκεκριμενα μοντελα φανταζομαι) . Φοβαμαι οτι αν το αφησω, θα ξαναπαθω προβλημα με αυτο.