Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
    • 1
    • 2
    • 39
    • 40
    • 41
    • 42
    • 43
    • 489
    • 490
    • 41 / 490
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    82
    9783
    221641
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • J
      jerald last edited by

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        tractioner last edited by

        Ο χρήστης jerald έγραψε:
        Ωραιοι! Μαθαμε και κατι για τους κοφτες!! Κατι ακομα, ειναι τεχνικα δυνατον να μετατραψουμε ενα Audi A απο προσθιοκινητο σε Quattro??

        Tα τετρακίνητα διαθέτουν ένα ''τούνελ'' κάτω στο πάτωμα για να περνάει ο κεντρικός άξονας σ από το σασμάν για να δώσει κ πίσω κίνηση (Βέβαια δεν γνωρίζω αν αυτό διατίθεται στην audi ούτως η άλλως κ στα προσθιοκίνητα αλλά προφανώς δεν θα το έχει)
        Δεύτερον ο κινητήρας πρέπει να τοποθετηθεί κατά τον διαμήκη άξονα κ όχι εγκάρσια όπως είναι στα προσθιοκίνητα έτσι θα πρέπει να υπάρχουν άλλες βάσεις για τον κινητήρα, άρα μιλάμε για υπερβολικά δαπανηρή μετατροπή έως αδύνατη.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kavoyras last edited by

          Ο χρήστης tractioner έγραψε:

          Ωραιοι! Μαθαμε και κατι για τους κοφτες!! Κατι ακομα, ειναι τεχνικα δυνατον να μετατραψουμε ενα Audi A απο προσθιοκινητο σε Quattro??

          Tα τετρακίνητα διαθέτουν ένα ''τούνελ'' κάτω στο πάτωμα για να περνάει ο κεντρικός άξονας σ από το σασμάν για να δώσει κ πίσω κίνηση (Βέβαια δεν γνωρίζω αν αυτό διατίθεται στην audi ούτως η άλλως κ στα προσθιοκίνητα αλλά προφανώς δεν θα το έχει)
          Δεύτερον ο κινητήρας πρέπει να τοποθετηθεί κατά τον διαμήκη άξονα κ όχι εγκάρσια όπως είναι στα προσθιοκίνητα έτσι θα πρέπει να υπάρχουν άλλες βάσεις για τον κινητήρα, άρα μιλάμε για υπερβολικά δαπανηρή μετατροπή έως αδύνατη.

          στα a3 η τετρακίνηση είναι τύπου χαλντεξ και δεν χρειάζεται να αλλάξει προσανατολισμό το μοτέρ!για το κόστος...σίγουρα μιλάμε για τουλάχιστον 3000 μέ 4000€...αξίζει? (υποθέτονταs ότι προυπάρχει τούνελ μετάδοσης...)

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • J
            jerald last edited by

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • J
              jerald last edited by

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                drosxo last edited by

                Υπαρχει 'τουνελ' για τον αξονα στα Α4 αφου τα αμαξωματα ειναι κοινα ,τα λεφτα και το ρισκο δεν αξιζουν ομως τετοια μετατροπη... Μηπως να μπει ενα sticky που να λεει:Μετατροπες αυτοκινητων, διαβαστε πριν ποσταρετε;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • J
                  jerald last edited by

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    drosxo last edited by

                    Ο χρήστης jerald έγραψε:
                    Για πες μας που θα βρουμε την ενοτητα αυτη .....

                    http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=5&t=35906

                    Μηπως να μπει ενα sticky για τους μαλακες να μεινουν μακρια απο το forum???

                    Αν οριζεις σαν μαλακες αυτους που νομιζουν οτι ειναι πιο εξυπνοι απ τους κατασκευαστες αυτοκινητων και αγοραζουν A4 1.6 για να το κανουν RS4 τοτε ναι.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      swift-b-p-m last edited by

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        kavoyras last edited by

                        Ο χρήστης antonis-team έγραψε:

                        Εάν βάλεις ‘χαντεξ’, είναι όπως τα γράφεις, με μόνη διάφορα, ότι μεσαίο διαφορικό + πίσω διαφορικό + άξονες + εξάτμιση διαφορετική, 16500ε , και μερικά ανώδυνα κοψίματα.
                        ΑΝΤΩΝΗΣ.

                        πήγες κι εσύ στην ακριβή λύση...
                        εγώ μιλάω για μεταχειρισμένο σύστημα.
                        Πάντως γενικά δεν αξίζει να μπει τετρακίνηση εκ των υστέρων.Δώσε αυτά τα επιπλέον χρήματα για κάτι άλλο.

                        ΥΓ:επιπλέον αναφέρομαι σε haldex και όχι τετρακίνηση 3ων διαφορικών, γιατί συμπέρανα ότι το 'Α' που έγραψε στο αρχικό post είναι 'Α3'. Από την φωτογραφία όμως που παραθέτει (διαμήκης κινητήρας) σίγουρα δεν είναι Α3, αλλά Α4, Α6 κτλ

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • F
                          famas last edited by

                          Διαβάζω ένα ιστορικό βιβλίο και κάπου αναφέρει :'......σε αυτά τα οχήματα(αμερικάνικα), σε αντίθεση σε ότι συνεβαινε με τα δικά μας(σοβιετικά) , ο στρόφαλος κι ο διωστήρας δεν είχαν επικάλυψη μετάλλου Babbitt. Αντιθέτως κατασκευάζονταν από χαλύβδινους αντιτριβικούς δακτύλιους, των οποίων η μεταλική επιφάνεια καλυπτόταν από ένα ελαστικό αλλά ανθεκτικό κράμα. Το πάχος της επίστρωσης μπορούσε να διαρκέσει για 20.000 με 30.000 χιλιόμετρα, οπότε μετά ήθελε αλλαγή....'
                          Δλδ. άλλαζαν στρόφαλο κ διωστήρα ετά από 30Κ; Ειναι δυνατόν;

                          https://www.spritmonitor.de/en/detail/1383600.html

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • 2
                            21-quadra last edited by

                            Δεν μας λες σε ποιά εποχή αναφέρεται το βιβλίο και για ποιά εποχή τα αυτοκίνητα, Babbit metals είναι τα κουζινέτα βάσεως και διωστήρος τα οποία σήμερα είναι ανταλλάξιμα και διαφορετικά από τα αυθεντικά Babbitt, πήραν το όνομα τους από τον εφευρέτη τους Αμερικανό Isaac Babbitt το 1839, τα οποία ήταν για χρήση στις ατμομηχανές.

                            http://en.wikipedia.org/wiki/Babbitt_(metal)

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • F
                              famas last edited by

                              Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
                              Δεν μας λες σε ποιά εποχή αναφέρεται το βιβλίο και για ποιά εποχή τα αυτοκίνητα, Babbit metals είναι τα κουζινέτα βάσεως και διωστήρος τα οποία σήμερα είναι ανταλλάξιμα και διαφορετικά από τα αυθεντικά Babbitt, πήραν το όνομα τους από τον εφευρέτη τους Αμερικανό Isaac Babbitt το 1839, τα οποία ήταν για χρήση στις ατμομηχανές.

                              http://en.wikipedia.org/wiki/Babbitt_(metal)

                              κ. Παναγιώτη, το βιβλίο είναι τα απομνημονεύματα ενός ρώσσου στρατιώτη οδηγού του Β.ΠΠ, που οδηγούσε τζιπάκι willys από την αμερικανικη βοήθεια και σοβιετικό φορτηγό ZIS-5 .

                              https://www.spritmonitor.de/en/detail/1383600.html

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • M
                                megane98hp last edited by

                                Ήθελα να κάψω κάτι κλαδιά και ήθελα για προσάναμα λίγο πετρέλαιο Θέρμανσης αλλά κανείς δε μου έδινε. Τελικά στο πρότελευταίο βενζινάδικο που πήγα ο βενζινάς μου έβαλε σε ένα 4λιτρο μπιτονάκι απιονισμένου νερού πετρέλαιο κίνησης. Έλα όμως που σε μιά τελευταία προσπάθεια βρήκα πετρέλαιο θέρμανσης. Έτσι, μου έμειναν τα 4 λίτρα. Να τα βάλω στο L200? Πόσο ευαίσθητο είναι το μοτέρ diesel στο νερομένο καύσιμο? Το λέω γιατι υπάρχει πιθανότητα να είχε μείνει λίγο απιονισμένο νερό στο μπιτονάκι και γι αυτο φοβάμαι λίγο.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  kostaras84 last edited by

                                  σχετικα με βελτιωση του αβαρτη ΣΣ μηπως γνωριζει κάποιος πληροφορίες για τα κιτ της G-tech? δεν βρίσκω τι βάζουν στο αυτοκινητο..

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    megane98hp last edited by

                                    Ο χρήστης antonis-team έγραψε:

                                    Ήθελα να κάψω κάτι κλαδιά και ήθελα για προσάναμα λίγο πετρέλαιο Θέρμανσης αλλά κανείς δε μου έδινε. Τελικά στο πρότελευταίο βενζινάδικο που πήγα ο βενζινάς μου έβαλε σε ένα 4λιτρο μπιτονάκι απιονισμένου νερού πετρέλαιο κίνησης. Έλα όμως που σε μιά τελευταία προσπάθεια βρήκα πετρέλαιο θέρμανσης. Έτσι, μου έμειναν τα 4 λίτρα. Να τα βάλω στο L200? Πόσο ευαίσθητο είναι το μοτέρ diesel στο νερομένο καύσιμο? Το λέω γιατι υπάρχει πιθανότητα να είχε μείνει λίγο απιονισμένο νερό στο μπιτονάκι και γι αυτο φοβάμαι λίγο.


                                    Πετρέλαιο και βενζίνη, δεν νερώνονται, νοθεύονται!!.
                                    Άρα το όπιο νερό έμμηνε, θα είναι κάτω στο μπιτονακι. Μην το αδειάσεις όλο.
                                    Antonis-team.

                                    Οκ ευχαριστώ!!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      thanos last edited by

                                      Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
                                      Ήθελα να κάψω κάτι κλαδιά και ήθελα για προσάναμα λίγο πετρέλαιο Θέρμανσης αλλά κανείς δε μου έδινε. Τελικά στο πρότελευταίο βενζινάδικο που πήγα ο βενζινάς μου έβαλε σε ένα 4λιτρο μπιτονάκι απιονισμένου νερού πετρέλαιο κίνησης. Έλα όμως που σε μιά τελευταία προσπάθεια βρήκα πετρέλαιο θέρμανσης. Έτσι, μου έμειναν τα 4 λίτρα. Να τα βάλω στο L200? Πόσο ευαίσθητο είναι το μοτέρ diesel στο νερομένο καύσιμο? Το λέω γιατι υπάρχει πιθανότητα να είχε μείνει λίγο απιονισμένο νερό στο μπιτονάκι και γι αυτο φοβάμαι λίγο.

                                      Κοίτα έναν άνθρωπο!
                                      Κέρδισε 260 χιλιάρικα και κοιτάει πως θα γλυτώσει 5 ευρώ!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • E
                                        emmanoyhl last edited by

                                        Την επόμενη φορά που δεν θα βρίσκει πετρέλαιο θα ανάψει μερικά χαρτονομίσματα των χιλίων ευρώ να ξεμπερδεύει!!!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • M
                                          megane98hp last edited by

                                          Ε ναι λοιπόν το παραδέχομαι.
                                          ΕΙΜΑΙ ΣΠΑΓΓΟΡΑΜΕΝΟΣ!!!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • G
                                            ggab last edited by

                                            Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
                                            Ήθελα να κάψω κάτι κλαδιά και ήθελα για προσάναμα λίγο πετρέλαιο Θέρμανσης αλλά κανείς δε μου έδινε. Τελικά στο πρότελευταίο βενζινάδικο που πήγα ο βενζινάς μου έβαλε σε ένα 4λιτρο μπιτονάκι απιονισμένου νερού πετρέλαιο κίνησης. Έλα όμως που σε μιά τελευταία προσπάθεια βρήκα πετρέλαιο θέρμανσης. Έτσι, μου έμειναν τα 4 λίτρα. Να τα βάλω στο L200? Πόσο ευαίσθητο είναι το μοτέρ diesel στο νερομένο καύσιμο? Το λέω γιατι υπάρχει πιθανότητα να είχε μείνει λίγο απιονισμένο νερό στο μπιτονάκι και γι αυτο φοβάμαι λίγο.

                                            δεν αξιζει το ρισκο.....

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 39
                                            • 40
                                            • 41
                                            • 42
                                            • 43
                                            • 489
                                            • 490
                                            • 41 / 490
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr