-
-
Ο χρήστης jerald έγραψε:
Ωραιοι! Μαθαμε και κατι για τους κοφτες!! Κατι ακομα, ειναι τεχνικα δυνατον να μετατραψουμε ενα Audi A απο προσθιοκινητο σε Quattro??Tα τετρακίνητα διαθέτουν ένα ''τούνελ'' κάτω στο πάτωμα για να περνάει ο κεντρικός άξονας σ από το σασμάν για να δώσει κ πίσω κίνηση (Βέβαια δεν γνωρίζω αν αυτό διατίθεται στην audi ούτως η άλλως κ στα προσθιοκίνητα αλλά προφανώς δεν θα το έχει)
Δεύτερον ο κινητήρας πρέπει να τοποθετηθεί κατά τον διαμήκη άξονα κ όχι εγκάρσια όπως είναι στα προσθιοκίνητα έτσι θα πρέπει να υπάρχουν άλλες βάσεις για τον κινητήρα, άρα μιλάμε για υπερβολικά δαπανηρή μετατροπή έως αδύνατη. -
Ο χρήστης tractioner έγραψε:
Ωραιοι! Μαθαμε και κατι για τους κοφτες!! Κατι ακομα, ειναι τεχνικα δυνατον να μετατραψουμε ενα Audi A απο προσθιοκινητο σε Quattro??
Tα τετρακίνητα διαθέτουν ένα ''τούνελ'' κάτω στο πάτωμα για να περνάει ο κεντρικός άξονας σ από το σασμάν για να δώσει κ πίσω κίνηση (Βέβαια δεν γνωρίζω αν αυτό διατίθεται στην audi ούτως η άλλως κ στα προσθιοκίνητα αλλά προφανώς δεν θα το έχει)
Δεύτερον ο κινητήρας πρέπει να τοποθετηθεί κατά τον διαμήκη άξονα κ όχι εγκάρσια όπως είναι στα προσθιοκίνητα έτσι θα πρέπει να υπάρχουν άλλες βάσεις για τον κινητήρα, άρα μιλάμε για υπερβολικά δαπανηρή μετατροπή έως αδύνατη.στα a3 η τετρακίνηση είναι τύπου χαλντεξ και δεν χρειάζεται να αλλάξει προσανατολισμό το μοτέρ!για το κόστος...σίγουρα μιλάμε για τουλάχιστον 3000 μέ 4000€...αξίζει? (υποθέτονταs ότι προυπάρχει τούνελ μετάδοσης...)
-
-
-
Υπαρχει 'τουνελ' για τον αξονα στα Α4 αφου τα αμαξωματα ειναι κοινα ,τα λεφτα και το ρισκο δεν αξιζουν ομως τετοια μετατροπη... Μηπως να μπει ενα sticky που να λεει:Μετατροπες αυτοκινητων, διαβαστε πριν ποσταρετε;
-
-
Ο χρήστης jerald έγραψε:
Για πες μας που θα βρουμε την ενοτητα αυτη .....http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=5&t=35906
Μηπως να μπει ενα sticky για τους μαλακες να μεινουν μακρια απο το forum???
Αν οριζεις σαν μαλακες αυτους που νομιζουν οτι ειναι πιο εξυπνοι απ τους κατασκευαστες αυτοκινητων και αγοραζουν A4 1.6 για να το κανουν RS4 τοτε ναι.
-
-
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Εάν βάλεις ‘χαντεξ’, είναι όπως τα γράφεις, με μόνη διάφορα, ότι μεσαίο διαφορικό + πίσω διαφορικό + άξονες + εξάτμιση διαφορετική, 16500ε , και μερικά ανώδυνα κοψίματα.
ΑΝΤΩΝΗΣ.πήγες κι εσύ στην ακριβή λύση...
εγώ μιλάω για μεταχειρισμένο σύστημα.
Πάντως γενικά δεν αξίζει να μπει τετρακίνηση εκ των υστέρων.Δώσε αυτά τα επιπλέον χρήματα για κάτι άλλο.ΥΓ:επιπλέον αναφέρομαι σε haldex και όχι τετρακίνηση 3ων διαφορικών, γιατί συμπέρανα ότι το 'Α' που έγραψε στο αρχικό post είναι 'Α3'. Από την φωτογραφία όμως που παραθέτει (διαμήκης κινητήρας) σίγουρα δεν είναι Α3, αλλά Α4, Α6 κτλ
-
Διαβάζω ένα ιστορικό βιβλίο και κάπου αναφέρει :'......σε αυτά τα οχήματα(αμερικάνικα), σε αντίθεση σε ότι συνεβαινε με τα δικά μας(σοβιετικά) , ο στρόφαλος κι ο διωστήρας δεν είχαν επικάλυψη μετάλλου Babbitt. Αντιθέτως κατασκευάζονταν από χαλύβδινους αντιτριβικούς δακτύλιους, των οποίων η μεταλική επιφάνεια καλυπτόταν από ένα ελαστικό αλλά ανθεκτικό κράμα. Το πάχος της επίστρωσης μπορούσε να διαρκέσει για 20.000 με 30.000 χιλιόμετρα, οπότε μετά ήθελε αλλαγή....'
Δλδ. άλλαζαν στρόφαλο κ διωστήρα ετά από 30Κ; Ειναι δυνατόν; -
Δεν μας λες σε ποιά εποχή αναφέρεται το βιβλίο και για ποιά εποχή τα αυτοκίνητα, Babbit metals είναι τα κουζινέτα βάσεως και διωστήρος τα οποία σήμερα είναι ανταλλάξιμα και διαφορετικά από τα αυθεντικά Babbitt, πήραν το όνομα τους από τον εφευρέτη τους Αμερικανό Isaac Babbitt το 1839, τα οποία ήταν για χρήση στις ατμομηχανές.
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Δεν μας λες σε ποιά εποχή αναφέρεται το βιβλίο και για ποιά εποχή τα αυτοκίνητα, Babbit metals είναι τα κουζινέτα βάσεως και διωστήρος τα οποία σήμερα είναι ανταλλάξιμα και διαφορετικά από τα αυθεντικά Babbitt, πήραν το όνομα τους από τον εφευρέτη τους Αμερικανό Isaac Babbitt το 1839, τα οποία ήταν για χρήση στις ατμομηχανές.κ. Παναγιώτη, το βιβλίο είναι τα απομνημονεύματα ενός ρώσσου στρατιώτη οδηγού του Β.ΠΠ, που οδηγούσε τζιπάκι willys από την αμερικανικη βοήθεια και σοβιετικό φορτηγό ZIS-5 .
-
Ήθελα να κάψω κάτι κλαδιά και ήθελα για προσάναμα λίγο πετρέλαιο Θέρμανσης αλλά κανείς δε μου έδινε. Τελικά στο πρότελευταίο βενζινάδικο που πήγα ο βενζινάς μου έβαλε σε ένα 4λιτρο μπιτονάκι απιονισμένου νερού πετρέλαιο κίνησης. Έλα όμως που σε μιά τελευταία προσπάθεια βρήκα πετρέλαιο θέρμανσης. Έτσι, μου έμειναν τα 4 λίτρα. Να τα βάλω στο L200? Πόσο ευαίσθητο είναι το μοτέρ diesel στο νερομένο καύσιμο? Το λέω γιατι υπάρχει πιθανότητα να είχε μείνει λίγο απιονισμένο νερό στο μπιτονάκι και γι αυτο φοβάμαι λίγο.
-
σχετικα με βελτιωση του αβαρτη ΣΣ μηπως γνωριζει κάποιος πληροφορίες για τα κιτ της G-tech? δεν βρίσκω τι βάζουν στο αυτοκινητο..
-
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Ήθελα να κάψω κάτι κλαδιά και ήθελα για προσάναμα λίγο πετρέλαιο Θέρμανσης αλλά κανείς δε μου έδινε. Τελικά στο πρότελευταίο βενζινάδικο που πήγα ο βενζινάς μου έβαλε σε ένα 4λιτρο μπιτονάκι απιονισμένου νερού πετρέλαιο κίνησης. Έλα όμως που σε μιά τελευταία προσπάθεια βρήκα πετρέλαιο θέρμανσης. Έτσι, μου έμειναν τα 4 λίτρα. Να τα βάλω στο L200? Πόσο ευαίσθητο είναι το μοτέρ diesel στο νερομένο καύσιμο? Το λέω γιατι υπάρχει πιθανότητα να είχε μείνει λίγο απιονισμένο νερό στο μπιτονάκι και γι αυτο φοβάμαι λίγο.
Πετρέλαιο και βενζίνη, δεν νερώνονται, νοθεύονται!!.
Άρα το όπιο νερό έμμηνε, θα είναι κάτω στο μπιτονακι. Μην το αδειάσεις όλο.
Antonis-team.Οκ ευχαριστώ!!
-
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
Ήθελα να κάψω κάτι κλαδιά και ήθελα για προσάναμα λίγο πετρέλαιο Θέρμανσης αλλά κανείς δε μου έδινε. Τελικά στο πρότελευταίο βενζινάδικο που πήγα ο βενζινάς μου έβαλε σε ένα 4λιτρο μπιτονάκι απιονισμένου νερού πετρέλαιο κίνησης. Έλα όμως που σε μιά τελευταία προσπάθεια βρήκα πετρέλαιο θέρμανσης. Έτσι, μου έμειναν τα 4 λίτρα. Να τα βάλω στο L200? Πόσο ευαίσθητο είναι το μοτέρ diesel στο νερομένο καύσιμο? Το λέω γιατι υπάρχει πιθανότητα να είχε μείνει λίγο απιονισμένο νερό στο μπιτονάκι και γι αυτο φοβάμαι λίγο.Κοίτα έναν άνθρωπο!
Κέρδισε 260 χιλιάρικα και κοιτάει πως θα γλυτώσει 5 ευρώ! -
Την επόμενη φορά που δεν θα βρίσκει πετρέλαιο θα ανάψει μερικά χαρτονομίσματα των χιλίων ευρώ να ξεμπερδεύει!!!
-
Ε ναι λοιπόν το παραδέχομαι.
ΕΙΜΑΙ ΣΠΑΓΓΟΡΑΜΕΝΟΣ!!! -
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
Ήθελα να κάψω κάτι κλαδιά και ήθελα για προσάναμα λίγο πετρέλαιο Θέρμανσης αλλά κανείς δε μου έδινε. Τελικά στο πρότελευταίο βενζινάδικο που πήγα ο βενζινάς μου έβαλε σε ένα 4λιτρο μπιτονάκι απιονισμένου νερού πετρέλαιο κίνησης. Έλα όμως που σε μιά τελευταία προσπάθεια βρήκα πετρέλαιο θέρμανσης. Έτσι, μου έμειναν τα 4 λίτρα. Να τα βάλω στο L200? Πόσο ευαίσθητο είναι το μοτέρ diesel στο νερομένο καύσιμο? Το λέω γιατι υπάρχει πιθανότητα να είχε μείνει λίγο απιονισμένο νερό στο μπιτονάκι και γι αυτο φοβάμαι λίγο.δεν αξιζει το ρισκο.....
Διάφορες Τεχνικές απορίες..........