Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Επικίνδυνες στροφές - αναστροφές πάνω στις γραμμές του Τραμ
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Επικίνδυνες στροφές - αναστροφές πάνω στις γραμμές του Τραμ
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 20
    • 21
    • 3 / 21
    Περί αυτοκίνησης
    83
    409
    890
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      n_olympios last edited by

      Ο χρήστης TakisB έγραψε:
      Θυμήθηκα τα παιδικά μου χρόνια, όταν φτειάχναμε 'κατσαβίδια', τοποθετώντας 45άρες πρόκες στις ράγες του τράμ Πειραιά-Περάματος, πίσω από τον Άγιο Διονύση... Μέχρι που καταφέραμε να το 'σουζάρουμε' τοποθετώντας στις ράγες 'καραβίσιο' μπουλόνι... Το γράφω και ξαναλαχανιάζω από το κυνηγητό ηλεκτροδηγού και επιβατών!

      Πρόσεχε, γιατί anything you say can and will be used against you at the court of law, που μαθαίνουμε κι από τις ταινίες!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        lkar last edited by

        Ο χρήστης TGD έγραψε:

        Και η απορία, γιατί να φτιαχτεί το τμήμα του Τραμ Ν.Κόσμος-Σύνταγμα;

        1. Γιατί έχει περισσότερες στάσεις.
        2. Για να μην πληρώνουμε δύο εισητήρια.

        Υποτίθεται ότι οι μετεπιβιβάσεις θα γίνονται με ένα εισιτήριο, ενώ υπάρχουν και πάρα πολλοί που χρησιμοποιούν κάρτα απεριορίστων. Οι στάσεις του τραμ θα είναι κάθε 500 μέτρα περίπου. Από αυτό το κομμάτι της διαδρομής περνάνε και άπειρες γραμμές λεωφορείων και από Συγγρού και από Καλιρόης.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          takisb last edited by

          Ο χρήστης n_olympios έγραψε:

          Θυμήθηκα τα παιδικά μου χρόνια, όταν φτειάχναμε 'κατσαβίδια', τοποθετώντας 45άρες πρόκες στις ράγες του τράμ Πειραιά-Περάματος, πίσω από τον Άγιο Διονύση... Μέχρι που καταφέραμε να το 'σουζάρουμε' τοποθετώντας στις ράγες 'καραβίσιο' μπουλόνι... Το γράφω και ξαναλαχανιάζω από το κυνηγητό ηλεκτροδηγού και επιβατών!

          Πρόσεχε, γιατί anything you say can and will be used against you at the court of law, που μαθαίνουμε κι από τις ταινίες!

          Ταινίες...
          Και που να βρεθούμε φίλε και να σου πω για τις ταινίες που σχεδιάζαμε να γυρίσουμε στις αποθήκες του ΟΛΠ ανάμεσα στα containers, με sex, δράση, ωραίες γκόμενες, γρήγορα αυτοκίνητα και πολύ καράτε! ( Εποχή που μεσουρανούσαν οι ταινίες του Bruce Lee)...

          Είχα τρελλαθεί και πήγαινα κάθε μέρα στο λιμάνι να χαζέψω και να χαϊδέψω μια χρυσαφένια 911 turbo με την τεράστια φτερούγα, κατασχεμένη, κούκλα, παρόλα τα ξεσκισμένα της δέρματα εσωτερικά από το ψάξιμο! Προσοχή στην αεροδυναμική λεπτομέρεια πρωτόγνωρη, σφραγισμένα κενά προφυλακτήρα με λαστιχένιες τσιμούχες, την εποχή που μεσουρανούσαν τα καντέτ και τα Datsun Coca Cola...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            spiros19 last edited by

            Δεν ειναι δυσκολο να ελεγθει... μια φωτογραφικη να εχει το τραμ και να περνει μια ωραια ποζα οσους εμποδιζουν, και θα ειμαστε ΟΚ...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              di0 last edited by

              Ο χρήστης lkar έγραψε:

              Και η απορία, γιατί να φτιαχτεί το τμήμα του Τραμ Ν.Κόσμος-Σύνταγμα;

              1. Γιατί έχει περισσότερες στάσεις.
              2. Για να μην πληρώνουμε δύο εισητήρια.

              Υποτίθεται ότι οι μετεπιβιβάσεις θα γίνονται με ένα εισιτήριο, ενώ υπάρχουν και πάρα πολλοί που χρησιμοποιούν κάρτα απεριορίστων. Οι στάσεις του τραμ θα είναι κάθε 500 μέτρα περίπου. Από αυτό το κομμάτι της διαδρομής περνάνε και άπειρες γραμμές λεωφορείων και από Συγγρού και από Καλιρόης.

              Διάβασα στα 'ΝΕΑ' χθες ότι τον Αύγουστο και τον Σεπτέμβριο, δε θα λειτουργήσει το τμήμα του Τραμ Σύνταγμα-Νέος Κόσμος, για να μπορέσουν οι συρμοί να έχουν ικανοποιητική συχνότητα, και γιατί οι εκδηλώσεις που θα γίνονται στο κέντρο της Αθήνας θα διακόπτουν συχνά έτσι κι αλλιώς την κυκλοφορία του.

              Και σκέφτομαι, αν συνεχίσει να γίνεται αυτό που γίνεται στο κέντρο της πόλης - πορείες και συγκεντρώσεις σχεδόν κάθε ημέρα δηλαδή - μήπως 9 στις 10 φορές το Τραμ θα αναγκάζεται να σταματάει στον Νέο Κόσμο έτσι κι αλλιώς. Ευκαιρία θα βρούν οι 'διαμαρτυρόμενοι' να κλείνουν τις γραμμές του Τραμ στο κέντρο

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • ?
                A Former User last edited by

                Ο χρήστης lkar έγραψε:
                Υποτίθεται ότι οι μετεπιβιβάσεις θα γίνονται με ένα εισιτήριο

                Έτσι έλεγαν στην αρχή και για τα λεωφορεία. Όταν ξεκίνησε το μετρό είπαν ότι οι μετεπιβιβάσεις από τις τοπικές λεωφοριακές γραμμές στο μετρό θα ήταν δωρεάν. Αμ δε! Ποιος θέλει να χάσει έσοδα;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • L
                  lkar last edited by

                  Ο χρήστης TGD έγραψε:

                  Υποτίθεται ότι οι μετεπιβιβάσεις θα γίνονται με ένα εισιτήριο

                  Έτσι έλεγαν στην αρχή και για τα λεωφορεία. Όταν ξεκίνησε το μετρό είπαν ότι οι μετεπιβιβάσεις από τις τοπικές λεωφοριακές γραμμές στο μετρό θα ήταν δωρεάν. Αμ δε! Ποιος θέλει να χάσει έσοδα;

                  Αν ισχύσει και στο τραμ, που θα έχει πιο ακριβό εισιτήριο από το μετρό, δεν το βλέπω ιδιαίτερα δημοφιλές

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    cmarin last edited by

                    Θα λειτουργήσει στην ώρα του τελικά?
                    Πως πάνε οι δοκιμές που κλείνουν κάθε μέρα την Α.Ο?

                    από οργάνωση πάντως δεν τα βλέπω πολύ καλά: http://www.4troxoi.gr/news/closeup.php?id=2383&part=1

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      aleng last edited by

                      Παιδιά άλλο πράγμα ο προαστιακός και άλλο το τράμ...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        cmarin last edited by

                        Ο χρήστης aleng έγραψε:
                        Παιδιά άλλο πράγμα ο προαστιακός και άλλο το τράμ...

                        Εγώ για τον προαστιακό μιλάω...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • L
                          lkar last edited by

                          Καλως το δεχτήκαμε, με προβλήματα, αλλά το κοινό είναι ικανοποιημένο.

                          Σύνταγμα-Ν.Φάληρο 55 λεπτά

                          Ευτυχώς που υπάρχει το μετρό και ο ηλεκτρικός

                          Σύνταγμα-Γλυφάδα... 50 λεπτά στη warp speed

                          Τροχαίο δεν έγινε ακόμα (μάλλον) αν και οι τροχονόμοι ήταν παντού

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • J
                            java last edited by

                            Αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω είναι με πιο σκεπτικό το τραμ πέρασε μέσα από την Ιωάννου μεταξά στο κέντρο της γλυφάδας και όχι από την παραλιακή όπως πήγαινε (μήπως για μην ενόχληση κάποια μαγαζιά) τα πιο πολλά ατυχήματα με πεζούς εκεί θα γίνουν

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • ?
                              A Former User last edited by

                              Για να εξυπηρετήσει την αγορά της Γλυφάδας.
                              Αλήθεια πότε θα γίνει η επέκταση προς τη Βούλα;
                              Και αν γίνει, θα καταργηθούν τα Α1 και Α2;
                              Πότε θα γίνει η γραμμή επί της Βουλιαγμένης; Γιατί και αυτή ήταν στο σχέδιο της Ολυμπιάδας αν δεν απατώμαι...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                tazz last edited by

                                σήμερα το πρωί είχαμε και την πρώτη 'αγκαλίτσα': τραμ χτύπησε μηχανή που βρισκόταν πάνω στις γραμμές του. ευτυχώς δεν χτύπησε κανείς σοβαρά, απ' ό,τι λένε, αλλά η κυκλοφορία του τραμ στην καλλιρόης διακόπηκε...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  theios last edited by

                                  δεν θέλω να είμαι μίζερος αλλά νομίζω πως θα (ξανα)θυμηθούμε πολλές φορές τον αείμνηστο Καραμανλή που το κατήργησε το τραμ

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • K
                                    kouk last edited by

                                    Μέχρι πριν λίγες εβδομάδες,όλος ο κόσμος ήταν αναφανδόν εναντίον του Τράμ,του Προαστιακού κλπ δημοκρατικών δυνάμεων!
                                    Αχρηστα έργα,με λάθος σχεδίαση,δεν πρόκειται να υλοποιηθούν κλπ κλπ!
                                    Για το Τραμ π.χ. διαμαρτυρίες και μυνήσεις απο κατοίκους,καταλήψεις και άλλα εδώδιμα και απαικιακά!!

                                    Και ξαφνικά ξεκινάει το Τράμ και γίνεται πανικός απο κόσμο που θέλει να το δει και να το δοκιμάσει!
                                    Τελειώνει το Καραϊσκάκη και να τα καλά λόγια στα ρεπορτάζ των ματσουκοφόρων,να οι επευφημίες!!

                                    Τελικά,τις περισσότερες φορές είναι κάποιοι λίγοι που εκμεταλεύονται την καταστροφολαγνεία μας και το πάθος για μιζέρια που δημιουργούν την εικόνα που αντιλαμβανόμαστε!! Δεν συμφωνείτε?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      skullone last edited by

                                      Εγώ περιμένω να δω πώς θα πάει. Μακάρι να είναι εξυπηρετικό, κερδοφόρο και φθηνό και να θέσει εκτός κυκλοφορίας μερικές χιλιάδες αυτοκίνητα, να ξεμπλοκάρει λίγο η πόλη.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • L
                                        lkar last edited by

                                        Ο χρήστης kouk έγραψε:
                                        Μέχρι πριν λίγες εβδομάδες,όλος ο κόσμος ήταν αναφανδόν εναντίον του Τράμ,του Προαστιακού κλπ δημοκρατικών δυνάμεων!
                                        Αχρηστα έργα,με λάθος σχεδίαση,δεν πρόκειται να υλοποιηθούν κλπ κλπ!
                                        Για το Τραμ π.χ. διαμαρτυρίες και μυνήσεις απο κατοίκους,καταλήψεις και άλλα εδώδιμα και απαικιακά!!

                                        Και ξαφνικά ξεκινάει το Τράμ και γίνεται πανικός απο κόσμο που θέλει να το δει και να το δοκιμάσει!
                                        Τελειώνει το Καραϊσκάκη και να τα καλά λόγια στα ρεπορτάζ των ματσουκοφόρων,να οι επευφημίες!!

                                        Τελικά,τις περισσότερες φορές είναι κάποιοι λίγοι που εκμεταλεύονται την καταστροφολαγνεία μας και το πάθος για μιζέρια που δημιουργούν την εικόνα που αντιλαμβανόμαστε!! Δεν συμφωνείτε?

                                        Όχι. Η χάραξη του τραμ είναι εντελώς λάθος, η 'ταχύτητά' του πολύ χαμηλή (23-25 μέση ), δημιούργησε και δημιουργεί προβλήματα και λύνει -αν λύνει- ελάχιστα.

                                        Ποιος θα πάρει τραμ για να πάει από το Σύνταγμα στο Ν. Φάληρο, περνώντας από Ν.Κόσμο, Ν.Σμύρνη, Π.Φάληρο, Μοσχάτο και τελικά Ν.Φάληρο σε 55!!!!! λεπτά όταν είναι δίπλα του το μετρό;

                                        όλες οι περιοχές αυτές δεν είχαν πρόβλημα με τη συγκοινωνία, υπήρχαν και υπάρχουν λεωφορεία που εξυπηρετούσαν σημαντικά. Εκτός κι αν έχουν σκοπό να καταργήσουν τα λεωφορεία -που είναι το ίδιο ή πιο γρήγορα από το τραμ.

                                        Όσο για τη Γλυφάδα που αναφέρθηκε, μάλλον θα μειωθεί η εμπορική κίνηση στην Ι.Μεταξά, όπως νέκρωσε και η αγορά της Ν.Σμύρνης μετά την πεζοδρόμηση της ήδη τεράστιας πλατείας και τη διέλευση του τραμ

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          kouk last edited by

                                          Αλλο Τράμ,άλλο Μετρό lkar!

                                          Το Τραμ εχει στάση ανα 500 μέτρα,αρα εξ ορισμού εξυπηρετεί άλλες αναγκες!

                                          Θεωρω οτι δεν μπορούμε να ξέρουμε αν η χάραξη είναι λάθος (βέβαια ξέρω οτι άλλαξε αρκετά λόγω των διαμαρτυριών κάποιων κατοίκων) αλλά και οτι όντως τα λεωφορεία θα φύγουν απο αυτές τις γραμμές σιγά σιγά!

                                          Αλλωστε είναι πολύ πιο αθόρυβο και δεν ρυπαίνει!!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            theios last edited by

                                            σε κάθε αλλαγή υπάρχουν άνθρωποι που θίγονται και χρησιμοποιούν όλα τα μέσα που διαθέτουν να επηρρεάσουν τις καταστάσεις, έτσι είναι η ζωή σε μια κοινωνία

                                            δεν νομίζω πως ο κόσμος ήταν συνολικά κατά μιας ρύθμισης που θα επηρρεάσει τη ζωή του θετικά..επίσης με την άνοδο του πνευματικού μας επιπέδου (που εξακολουθεί να αυξάνει δυσανάλογα αργά με το οικονομικό μας επίπεδο) θα ξεπεράσουμε το σύνδρομο του ιθαγενούς που εντυπωσιάζει και εντυπωσιάζεται με χάντρες και καθρεφτάκια

                                            έτσι κάποια μέρα θα σταματήσουμε να σπρώχνουμε και να βρίζουμε για να δούμε από την πρώτη μέρα το τραμ, το μετρό, τη γέφυρα στο Ρίο, τις πρεμιέρες στα σινεμά και την Επίδαυρο και την Εθνική Ελλάδος

                                            από την στιγμή που ο πολίτης διαπληκτίζεται με τον ίδιο τρόπο συνανθρώπους του και security για να μπεί ή στο λεωφορείο ή στην πινακοθήκη αυτό δείχνει πως στερείται αγωγής (από το σπίτι) και εκπαίδευσης (από το σχολείο)

                                            εγώ πάντως εξακολουθώ να είμαι εναντίον του τράμ (όχι με τον γλαφυρό τρόπο που περιέγραψε ο kouk) γιατί αυτό που προσφέρει μπορούσαν κάλλιστα να το προσφέρουν μικρά λεωφορεία..με χρήση νέων τεχνολογιών που να μην επιβαρρυνουν το περιβάλλον..να είναι σαφώς πιό ευέλικτα και χωρίς να απαιτούν την δημιουργία πολύπλοκων και πανάκριβων υποδομών που ενίοτε (όπως στο κέντρο της Γλυφάδας) δημιουργούν περισσότερα προβήματα από όσα λύνουν

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 20
                                            • 21
                                            • 3 / 21
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr