Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Μεταχειρισμένο για νέο οδηγό
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Μεταχειρισμένο για νέο οδηγό
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 5 / 5
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    39
    100
    407
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      thodwris_ last edited by

      Fiat Panda 1.2 του 2006 με 48.000 από αντιπρ. της Fiat ή Ford Fiesta 1.4 του 2005 με 67.000 από ιδιώτη?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • R
        red_monster last edited by

        Ο χρήστης thodwris_ έγραψε:
        Fiat Panda 1.2 του 2006 με 48.000 από αντιπρ. της Fiat ή Ford Fiesta 1.4 του 2005 με 67.000 από ιδιώτη?

        τιμές???

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          thodwris_ last edited by

          Ο ιδιώτης το αφήνει 5.000 (αλλά πρέπει να του κάνω το service των 60.000)
          και η αντιπροσωπεια 5.800 (συμπεριλαμβάνεται service).

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • R
            red_monster last edited by

            Ο χρήστης thodwris_ έγραψε:
            Ο ιδιώτης το αφήνει 5.000 (αλλά πρέπει να του κάνω το service των 60.000)
            και η αντιπροσωπεια 5.800 (συμπεριλαμβάνεται service).

            από άποψη επιδόσεων δεν πρέπει να διαφέρουν και πολύ δεδομένο οτι ο 1,4 της φορντ είναι ψιλοχώμα...

            αν υποθέσουμε οτι και τα 2 είναι σε παρόμοια κατάσταση... τότε το φιέστα ...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              thodwris_ last edited by

              Απότι είδα στο βιβλίο service έχει κάνει service sta 35/40.000 και λείπει των 60.000.

              Θα το τσεκάρει και μηχανικός φυσικά.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • R
                red_monster last edited by

                Ο χρήστης thodwris_ έγραψε:
                Απότι είδα στο βιβλίο service έχει κάνει service sta 35/40.000 και λείπει των 60.000.

                Θα το τσεκάρει και μηχανικός φυσικά.

                πιο πριν δεν είχε κάνει σέρβις??
                λάδια στα 10/15k??
                φίλτρα??

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  thodwris_ last edited by

                  Nαι εχει κανει ολα τα προηγουμενα στη Ford.

                  Αυτο που ειναι να γινει τωρα μονο πρεπει να κανω εγω, ποσο περιπου λετε να κοστισει το γενικο service στη fiat;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • F
                    famas last edited by

                    Ο χρήστης thodwris_ έγραψε:
                    Nαι εχει κανει ολα τα προηγουμενα στη Fiat.

                    Αυτο που ειναι να γινει τωρα μονο πρεπει να κανω εγω, ποσο περιπου λετε να κοστισει το γενικο service στη fiat;

                    Για το Πάντα, σύμφωνα με τα παιδιά στο fiat panda club, φτάνει στα 450 ευρώ εάν μιλάμε για μεγάλο (60.000 χλμ) όπου περιλαμβάνει ιμάντες. Το απλό(20.000 χλμ) 200-250 ευρώ με φίλτρα λάδια μπουζί. Πάντως οι περισσότεροι τα κάνουν έξω στα μισά λεφτά.

                    https://www.spritmonitor.de/en/detail/1383600.html

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      thodwris_ last edited by

                      Σορρυ για το Fiesta ηθελα να πω. Του Fiat μου τα κανει η αντιπροσωπεια.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • F
                        famas last edited by

                        Ο χρήστης thodwris_ έγραψε:
                        Σορρυ για το Fiesta ηθελα να πω. Του Fiat μου τα κανει η αντιπροσωπεια.

                        Κοίταξε οι ιμάντες αλλάζουν αρκετά αργότερα στα 8-10 χρόνια, οπότε τώρα θα πας για φίλτρα λάδια,μπουζί, υγρά φρένων, υγρά ψυγείου. Κανονικά τα σέρβις(σύμφωνα με τη Φορντ) πηγαίνουν κάθε 20Κ/1 χρόνος λάδια , φίλτρο, κάθε 40Κ/2 χρόνια τα ίδια + υγρά φρένων, κάθε 60Κ/3 χρόνια λάδια, φίλτρα, μπουζί. Οπότε εξαρτώνται από το τι έκανε ο προηγούμενος ιδιοκτήτης.

                        https://www.spritmonitor.de/en/detail/1383600.html

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          sotirisk82 last edited by

                          Θα σου πρότεινα αφού είσαι νέος οδηγός να πάρεις ένα αυτοκίνητο με ESP.
                          Τα υπόλοιπα τα θεωρώ αρκετά δευτερεύοντα (επιδόσεις, κράτημα, αίσθηση, κλπ.), το ESP θα σε βοηθήσει τη μια στιγμή που θα το χρειαστείς τόσο ώστε να σου διορθώσει την όποια απειρία.
                          Σε αυτά τα χρήματα το fiat punto 1.4 sporting (όχι το grande, το προηγούμενο) είναι αυτό που θα βρεις.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            drdino last edited by

                            Ο χρήστης famas έγραψε:

                            Σορρυ για το Fiesta ηθελα να πω. Του Fiat μου τα κανει η αντιπροσωπεια.

                            Κοίταξε οι ιμάντες αλλάζουν αρκετά αργότερα στα 8-10 χρόνια, οπότε τώρα θα πας για φίλτρα λάδια,μπουζί, υγρά φρένων, υγρά ψυγείου. Κανονικά τα σέρβις(σύμφωνα με τη Φορντ) πηγαίνουν κάθε 20Κ/1 χρόνος λάδια , φίλτρο, κάθε 40Κ/2 χρόνια τα ίδια + υγρά φρένων, κάθε 60Κ/3 χρόνια λάδια, φίλτρα, μπουζί. Οπότε εξαρτώνται από το τι έκανε ο προηγούμενος ιδιοκτήτης.

                            Θα αφήσεις τον ιμάντα σου 10 χρόνια;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • F
                              famas last edited by

                              Ο χρήστης drdino έγραψε:

                              Σορρυ για το Fiesta ηθελα να πω. Του Fiat μου τα κανει η αντιπροσωπεια.

                              Κοίταξε οι ιμάντες αλλάζουν αρκετά αργότερα στα 8-10 χρόνια, οπότε τώρα θα πας για φίλτρα λάδια,μπουζί, υγρά φρένων, υγρά ψυγείου. Κανονικά τα σέρβις(σύμφωνα με τη Φορντ) πηγαίνουν κάθε 20Κ/1 χρόνος λάδια , φίλτρο, κάθε 40Κ/2 χρόνια τα ίδια + υγρά φρένων, κάθε 60Κ/3 χρόνια λάδια, φίλτρα, μπουζί. Οπότε εξαρτώνται από το τι έκανε ο προηγούμενος ιδιοκτήτης.

                              Θα αφήσεις τον ιμάντα σου 10 χρόνια;

                              Κωσταντίνε μου, το λέει το επίσημο πρόγραμα της Φορντ, το Etis. Λέει για 160.000 εώς 200.000 χλμ ανάλογα το αμάξι και περίοδος από 8 εώς 10 χρόνια. Ακόμα κι οι αντιπροσωπείες τα ίδια λένε. Στο δικό μου πχ λέει 8 χρόνια ή 160Κ. Σε φίεστα 1400ρι 8βάλβιδο έλεγε 12 χρόνια ή 240Κ....Τι να πω....ακόμα κι ο GeorgeFocus Θα συμφωνήσει

                              https://www.spritmonitor.de/en/detail/1383600.html

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                drdino last edited by

                                Ναι, ξέρω μωρέ τι λένε και θέλω πολύ να το εμπιστευτώ. Απλά αν γίνει η μ@λακία και κουρέψεις το σύμπαν, αμφιβάλω αν θα σταθούν δίπλα σου... Δεν ξέρω, τα 10 χρόνια πολλά μου φαίνονται.

                                Το βλέπω πολύ πιο οικονομοτεχνικά το θέμα: πες μια αλλαγή ιμάντα 300 ευρώ (τσιμπημένη τιμή).
                                Αν κουρέψεις valvetrain πας για χιλιάρικο+.
                                Οπότε ίσως συμφέρει να δώσεις ένα ακόμα 300αρι στα 5 χρόνια, δεν ξέρω...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • F
                                  famas last edited by

                                  Να πω μόνο ότι κάποια στιγμή η Ρενώ από εκεί που έλεγε κάθε 60Κ αλλαγή ιμάντα το πήγε αυθαίρετα στα 90Κ για ίδιους κινητήρες μιλάμε(Κ4J και Κ4Μ). H Χιουντάι από εκεί που ζητούσε σέρβις κάθε 7500Κ το πήγε στα 10Κ πάλι αυθαίρετα.Ειδικά για αυτό πήγαμε στην αντιπροσωπεία και μας άλλαξαν το βιβλιαράκι, γιατί λέει βάζουν καλύτερα υλικά Δλδ. υπάρχει γενικά μια άυξηση των ορίων, που δεν πιστεύω να μην γίνεται βάση κάποιας έρευνας, ούτε πως θεωρούν ότι όλα τα αυτοκίνητα κινούνται σε καλές συνθήκες.
                                  Για τη σχέση κόστος σέρβις / πιθανή ζημία, συμφωνώ απόλυτα και θα το σκεφτώ πολύ κάποια στιγμή.

                                  https://www.spritmonitor.de/en/detail/1383600.html

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    chemic last edited by

                                    εννοείται να παρεις το φιεστάκι, το παντα ειναι μια κατηγορια κατω, με αλλαγή ιμάντων ανα 60χιλιάδες χιλόμετρα (; ), αρκετά πιο αργο, εως τραγικό σε επιδόσεις, με μικρότερο πορτοπαγκαζ κ συγκριτικά με χειρότερη οδική συμπεριφορά.
                                    κ σε κατανάλωση, δεν θα εχουν διαφορά.
                                    κοιτα μόνο το φιεστα να μην ειναι κατι περίεργες εκδόσεις που εβγαζαν με υποτυπώδη εξοπλισμό (φιεστα fun κτλ)

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • ?
                                      A Former User last edited by

                                      Κάθε 80.000χλμ ή 3 χρόνια βρήκα ότι θέλει αλλαγή ιμάντα το Panda.
                                      Αν ισχύει δεν ξέρω.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        thednick last edited by

                                        Ο χρήστης sotirisk82 έγραψε:
                                        Θα σου πρότεινα αφού είσαι νέος οδηγός να πάρεις ένα αυτοκίνητο με ESP.
                                        Τα υπόλοιπα τα θεωρώ αρκετά δευτερεύοντα (επιδόσεις, κράτημα, αίσθηση, κλπ.), το ESP θα σε βοηθήσει τη μια στιγμή που θα το χρειαστείς τόσο ώστε να σου διορθώσει την όποια απειρία.
                                        Σε αυτά τα χρήματα το fiat punto 1.4 sporting (όχι το grande, το προηγούμενο) είναι αυτό που θα βρεις.

                                        Σε αυτή την περίπτωση σίγουρα θα το χρειαστεί το ESP...

                                        Ειδικά πάντως στα πρώτης γενιάς ESP (πρωτης γενιάς δεν ήταν, πρωτης εφαρμογής σε οικονομικώς βατά αυτοκίνητα ήταν) ενιώθα ότι έμπαινε όποτε θυμόταν... Υπήρχαν φορές που σε έκοβε χωρις λόγο και άλλες που σε άφηνε να γλυστρίσεις παραπάνω από όσο θα έπρεπε (ίσως βέβαια να φτάινε και οι ημιάκαμπτοι και να είναι θέμα αίσθησης...)....

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          thodwris_ last edited by

                                          το Fiesta έχει ESP.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            thodwris_ last edited by

                                            Παω για το φιεστακι. Θελει καινουργια λαστιχα και γενικο service.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • E
                                              efthymis last edited by

                                              Καλοταξιδοοοο!!!!!!!!!!!!!

                                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                              • First post
                                                Last post
                                              • 1
                                              • 2
                                              • 3
                                              • 4
                                              • 5
                                              • 5 / 5
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                                • ΕΛΛΑΔΑ
                                                • ΚΟΣΜΟΣ
                                                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                                • TEST
                                                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                              • VIDEO
                                                • 4TTV
                                                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                                • CANDID CAMERA
                                              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                                • ΛΕΞΙΚΟ
                                              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                                • FORMULA 1
                                                • WRC
                                                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΤΙΜΕΣ
                                              • 4T CLASSIC
                                                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                              • ΑΓΟΡΑ
                                                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                                • CLASSIC
                                              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                              • MENU
                                              • ΤΙΜΕΣ
                                              • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                              • ΚΟΚ

                                              logo footer

                                              coty











                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • CLASSIC
                                              • ΤΙΜΕΣ
                                              • VIDEO
                                              • FORUM
                                              4T FORUM
                                              4T LIBRARY
                                              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                              Powered by nxcode.gr