-
Παντως αν το καλοσκεφτεις 25-30 χρονια πριν οι λεξεις 'κλασσικο γιαπωνεζικο' ηταν λιγο ανεκδοτο.
Πως αλλαζουν τα πραγματα...?! -
Μια χαρα κλασσικα ειναι τα γιαπωνεζικα!!!!!!!!!!!! Το θεμα ειναι να τα κανεις γνησια καθως με τα χρονια οι μετατροπες που γινονται απο τους ελληναρες ειδικα σε αυτα λογω ευκολιας ειναι περισσοτερες και απο τους πορους του δερματος μας και οι πληροφοριες λιγοστες για διαφορες εκδοσεις που ισως μπορουν να σε βοηθησουν να τα επαναφερες στην αρχικη κατασταση!!!!!!!!
-
Ο χρήστης COSMO MIKE έγραψε:
Παντως αν το καλοσκεφτεις 25-30 χρονια πριν οι λεξεις 'κλασσικο γιαπωνεζικο' ηταν λιγο ανεκδοτο.
Πως αλλαζουν τα πραγματα...?!Απλούστατα, επειδή τα ιαπωνικά αυτοκίνητα έγιναν γνωστά στην Ευρώπη απο τη δεκετία του 60 και έπειτα.
-
Ο χρήστης GeZ έγραψε:
Μια χαρα κλασσικα ειναι τα γιαπωνεζικα!!!!!!!!!!!! Το θεμα ειναι να τα κανεις γνησια καθως με τα χρονια οι μετατροπες που γινονται απο τους ελληναρες ειδικα σε αυτα λογω ευκολιας ειναι περισσοτερες και απο τους πορους του δερματος μας και οι πληροφοριες λιγοστες για διαφορες εκδοσεις που ισως μπορουν να σε βοηθησουν να τα επαναφερες στην αρχικη κατασταση!!!!!!!!Εμενα μου το λες? Πρεπει να εχω το μοναδικο ακαγκουριαστο rx7 (σειρα 1-1979) στην Ελλαδα... Καραμαμά! Οι μονες βελτιωσεις που εχει ειναι upgrage εποχης κατω απο το καπω για να βγαλω καμια 20αρια αλογακια πιο πανω.
Εχω δωσει τρελλες μαχες με τους αλλους 7αρηδες για τα σποιλερ, τις 'απλωστρες' και τι1 17αρες ζαντες που βαζουν στα αμαξια τους.
-
Γενικά είναι δύσκολο να βρεις γιαπωνέζικο τέτοιας εποχής που να μην έχει βιαστεί παρα φύσην...
Ευτυχώς υπάρχουν όμως μερικά. Ένα γαλάζιο RX7 πρώτης γενιάς πούλαγε ένας γνωστός μου στην Καβάλας. Και δε φαινότανε να έχει μετατροπές. Πολύ όμορφο αμάξι και το έδωσε για λιγότερο από 3000Ε.
Πάντως το ίδιο πρόβλημα υπάρχει και με τα αμερικάνικα, τις κουπέ Alfa Romeo (και όχι μόνο τις κουπέ), τα Escort και γενικά τα 'ενδιαφέροντα' Opel και Ford των δεκαετιών του 60 και του 70.
-
Βασικά εγώ χωρίζω τα κλασικά σε 3 κατηγορίες..
1.Κλασικά /Που να αγοράζουμε άλλο δεν έχουμε λεφτά Αυτά που σου φέρνουν αναμνήσεις μίας άλλης εποχής όπου και το καγκουρεμένο είναι μέρος της ιστορίας και της κουλτούρας εστω και αν ειναι γεμάντα τσιμέντο και σκουριά
-
Τα κλασικά /ιστορικά ειναι στην οικογένεια χρόνια που ειναι τα απείραχτα αμάξια που συνήθως τα έχουν οιπρώτοι ιδιοκτήτες ή απόγονοι , συνήθως ακινητοποιημένα ειτε λόγω ανικανότητας , είτε αχρηστίας είτε λόγω συναισθηματικών δεσμών. Για μένα η καλύτερη κατηγοριοποίηση μιας και χαιρεσαι να τα βλέπεις και συνήθως τα συναντάς στο δρόμο ή παρκαρισμένα σε κοινοχρηστες θέσεις. Συνήθως ειναι ταλαιπωρημένα εως άριστα αναλογα των ιδιοκτήτη και την ιδιοσυγκρασία του.
-
Τα κλασικά/δικο μου ειναι και άστο κάτω..... Τα οχήματα αυτά που έχουν υποστεί μερική /ολική ανακατασκευή και η τιμή τους παίρνει την άνοδο. ¨ Όσο καλό και αν ακουγεται έχει το μειονέκτημα οτι η ευχαριστηση ειναι οπτική συνήθως γιατί ο ιδιοκτήτης μετα το πέρας δεν το κυκλοφορεί μην το φθείρει (λογικό) , το κλεινει σε ιδιωτικό χώρο (εξίσου λογικό) και συνήθως επικρίνει αυτους που δεν εχουν κάνει το ίδιο στα δικά τους οχήματα.
Για να πω την αλήθεια μπορεί να χαρώ πιο πολύ αν δώ πχ ενα 17m ή μια ασκόνα με εναν ηλικιωμένο ζευγάρι πάρα μια Κυριακή το χρόνο να δώ ενα γυαλισμένο....
-
-
Όλα τα αυτοκίνητα θα γίνουν κλασικά κάποια στιγμη στο μέλλον λόγω του ότι θα υπάρχουν ελάχιστα αυτοκίνητα που θα κυκλοφορούν. Το ίδιο συνέβη και με τα κλασικά που ασχολόυμαστε και εμείς σήμερα ποιος μπορούσε να φανταστεί στην απόσυρση του 1992 ότι ένα fiat 128 θα γινόταν κλασικό στο μέλλον κανένας όλοι τα πετούσαν για παλιοσίδερα και τρέχανε να αγοράσουν τα UNO.
Το ίδιο συνέβη και με τα UNO στη απόσυρση του 2008 τώρα θα δείτε ότι ο αριθμός τους θα ελλάτωνεται χρόνιο με τον χρόνο το ίδιο και θα φτάσουμε στο σημείο σε λίγα χρόνια που ένα UNO θα θεωρείται συλεκτικό.
Προσωπικά πιστεύω ότι υπάρχουν μοντέλα που 'αδικουνται' στην 'Ελλάδα οπως για παράδειγμα τα NISSAN BLUEBIRD του 80 (κυκλοφορούν ελάχιστα) ή τα TOYOTA CROWN τα πρώτα CARINA κτλ
Nο classic cars....