Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Alfa Romeo Mi.Τo 2008
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Alfa Romeo Mi.Τo 2008
    • 1
    • 2
    • 395
    • 396
    • 397
    • 398
    • 399
    • 463
    • 464
    • 397 / 464
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    10
    9261
    15418
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      pasxos last edited by

      Ειναι ικανος βασικα αλλα οκ..

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kikizas-grigoris last edited by

        Ο χρήστης jean29 έγραψε:
        @Κικιζα
        Για να μην το κάνω σεντόνι, πες μου εσύ που μπορείς να αναπαράγεις τις συνθήκες του σλάλομ σε δημόσιο δρόμο ΑΚΡΙΒΩΣ γιατί αν είναι στο περίπου αλλάζουν όλα. Κανένας δρόμος δεν έχει σχέση με το σλάλομ. Επίσης δεν είναι επικίνδυνη η mito, όπως και όλα τα σύγχρονα αυτοκίνητα, ούτε για κάποιον που δεν ξέρει πόσες ρόδες έχει το αυτοκίνητο. Όσα βίντεο και να δω επικίνδυνο δεν χαρακτηρίζω κανένα αυτοκίνητο σε καμμία περίπτωση και κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες. Ακόμα και να το αφήνεις σαν υπονοούμενο είναι μεγάλο λάθος. Τέλος βάζω στοίχημα με όποιν θέλετε πως 9/10 αν τους δώσεις να οδηγήσουν το ίδιο αυτοκίνητο με 17αρες τη μια και 18αρες την άλλη δεν θα καταλάβουν τη διαφορά ...

        Δεν μπορω ουτε να αναπαραγω τις συνθηκες του σλαλομ, ουτε βεβαιως εχω χαρακτηρισει την Mito ΓΕΝΙΚΑ επικινδυνη. Το κακο ειναι οτι αρκετοι στο συγκεκριμενο τοπικο,
        απο τα γραφομενα μου εστιαζετε ισως και υποσυνειδητα εκει που θελετε, ή σε καποιες φρασεις μεμονωμενα, και οχι στο συνολο αυτων που λεω και κυριως στο ζουμι της ολης συζητησης που ξεκινησε μετα απο την αναλυση των εν λογω video. **Ανεφερα οτι υπο αυτες τις συγκεκριμενες συνθηκες της δοκιμασιας η Mito με τις 17αρες (και με αυξημενες πιθανοτητες λογω παρομοιων χαρακτηριστικων να προκειται για την 08' εκδοση), στα χερια καποιου που δεν εχει μια σχετικη οδηγικη εμπειρια σε σπορτιφ οδηγηση, και προσπαθησει να κινηθει γρηγορα, εχει μεγαλυτερες πιθανοτητες σε σχεση με τα ανταγωνιστικα μοντελα της κατηγοριας/ιπποδυναμης -οχι μονο με αυτα της δοκιμασιας- να βγει εκτος πορειας, κατι που αναλογως το που κινειται μπορει να ειναι και επικινδυνο.**Ειναι διαφορετικο πραγμα να λεει καποιος απλα οτι 'ειναι επικινδυνη', σε σχεση με αυτο που ανεφερα απο την πλευρα μου.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • R
          red_monster last edited by

          Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
          **Ανεφερα οτι υπο αυτες τις συγκεκριμενες συνθηκες της δοκιμασιας η Mito με τις 17αρες (και με αυξημενες πιθανοτητες λογω παρομοιων χαρακτηριστικωντ να προκειται για την 08' εκδοση), στα χερια καποιου που δεν εχει μια σχετικη οδηγικη εμπειρια σε σπορτιφ οδηγηση, και προσπαθησει να κινηθει γρηγορα, εχει μεγαλυτερες πιθανοτητες σε σχεση με τα ανταγωνιστικα μοντελα της κατηγοριας/ιπποδυναμης -οχι μονο με αυτα της δοκιμασιας- να βγει εκτος πορειας, κατι που αναλογως το που κινειται μπορει να ειναι και επικινδυνο.**Ειναι διαφορετικο πραγμα να λεει καποιος απλα οτι 'ειναι επικινδυνη', σε σχεση με αυτο που ανεφερα απο την πλευρα μου.

          πως στο διάλο το κατάλαβες αυτό?? από το βίντεο?? από το 40λεπτο οδήγησης?
          έπειδή το ένιωσες εσύ??? τι νομίζεις οτι είσαι??? ούτε μηχανικός είσαι , ούτε οδηγός αγώνων ούτε τίποτα...
          αυτό που γράφεις είναι μεγάλη βλακεία... τόσα άτομα στο λένε...
          το γυρνάω στα διάφορα κλαμπ και μου τρέχουν τα σάλια μέχρι να μου εμπιστευτούν το αυτοκίνητο δεν σε κάνει ειδικό...
          τελευταίο μου ποστ πάνω στα σχολια σου... μάλλον την βρίσκεις να σε κράζουν...

          δοκίμασες να πας στο ελλάδα έχεις ταλάντο??

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            corsair last edited by

            Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
            **Ανεφερα οτι υπο αυτες τις συγκεκριμενες συνθηκες της δοκιμασιας η Mito με τις 17αρες (και με αυξημενες πιθανοτητες λογω παρομοιων χαρακτηριστικων να προκειται για την 08' εκδοση), στα χερια καποιου που δεν εχει μια σχετικη οδηγικη εμπειρια σε σπορτιφ οδηγηση, και προσπαθησει να κινηθει γρηγορα, εχει μεγαλυτερες πιθανοτητες σε σχεση με τα ανταγωνιστικα μοντελα της κατηγοριας/ιπποδυναμης -οχι μονο με αυτα της δοκιμασιας- να βγει εκτος πορειας, κατι που αναλογως το που κινειται μπορει να ειναι και επικινδυνο.**Ειναι διαφορετικο πραγμα να λεει καποιος απλα οτι 'ειναι επικινδυνη', σε σχεση με αυτο που ανεφερα απο την πλευρα μου.

            Αποψη σου, που δεν εχει καμια βαρυτητα γιατι στηριζεται στο ΤΙΠΟΤΑ ουσιαστικα και γιατι το οδηγικο σου background ειναι πολυ φτωχο... Αλλωστε αμα ηταν πλουσιο δεν θα τολμουσες να γραψεις διατριβες ολοκληρες απο κανα τεστ drive του κωλου και παρατηρηση ενος βιντεου...

            Δεν ξερω αμα αντιλαμβανεσαι τα ορια του γελοιου... αλλα τα εχουμε ξεπερασει προ πολλου, και μεταξυ μας τωρα... αλλα τρολλαρεις ΣΤΕΓΝΑ κιολας, αλλα το κανεις με τροπο. Κανεις νοημων ανθρωπος δεν θα επεμενε τοσο πολυ. Απλα θα συμφωνουσε οτι υπαρχει διαφωνια. Γρηγορη λυπαμαι αλλα ΤΡΟΛΛΑΡΕΙΣ. Προτεινω ολιγοημερες διακοπες αγαπητε...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              sakisalfa last edited by


              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                skye last edited by

                Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
                Τελευταία προσπάθεια εκρίζωσης παθογόνου και ανάρρωσης ασθενούς τοπικού...

                Υπάρχει μια άποψη που λέει ότι όσο πιο πολύπλοκο (τεχνικά, αισθητικά, γουατέβα) είναι ένα αντικείμενο, τόσο ακριβότερο είναι. Στα αυτοκίνητα τουλάχιστον η λογική αυτή δείχνει μακράν επικρατούσα. Άλλο επίπεδο πολυπλοκότητας έχει μια 430, άλλο ένα Audi A8, άλλο μια BMW 3, άλλο ένα ΜΧ5, άλλο ένα Golf και άλλο ένα Picanto κλπ κλπ κλπ
                Για να αναλύσεις στο έπακρο κάθε μοντέλο που ανέφερα θες και διαφορετικό εύρος ανάλυσης σε κάθε περίπτωση. Ας πούμε στην 430 μπορεί να γράψει κανείς ολόκληρη διατριβή για το διαφορικό, το κιβώτιο, τον κινητήρα κλπ. Λιγότερη ανάλυση προφανώς σηκώνει η Μ3, λιγότερη το Α8 κλπ κλπ και τη λιγότερη όλων προφανώς το Picanto. Τι να πεί κανείς για το Picanto; 2 λόγια για το μοτεράκι αν καίει, αν είναι ζωηρό, 2 λόγια για το ότι έχει καλά φρένα και αν έχει καλά πλαστικά, design κλπ.
                Αναρωτιέμαι πώς διάολο έχει προκύψει τέτοιου επιστημονικού επιπέδου ανάλυση για τη Mito;
                Ένα supermini είναι, με ημιάκαμπτο, τουρμπάτο μοτέρ 1,4 λίτρου και κάποιες καινοτομίες που το διαφοροποιούν από το Punto χωρίς όμως -ούτε ο προφήτης δεν ισχυρίστηκε κάτι τέτοιο- να το κάνουν και Ferrari.

                true story, ως ιδιοκτητης της MiTo σιγουρα δεν εχω σπαταλησει τοση φαια ουσια για το αμαξι οση ο Κικιζας και μερικοι αλλοι που γραφουν εδω

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  thanos last edited by

                  Τι ουσία είπες;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • B
                    blinkys last edited by

                    Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:

                    @Κικιζα
                    Για να μην το κάνω σεντόνι, πες μου εσύ που μπορείς να αναπαράγεις τις συνθήκες του σλάλομ σε δημόσιο δρόμο ΑΚΡΙΒΩΣ γιατί αν είναι στο περίπου αλλάζουν όλα. Κανένας δρόμος δεν έχει σχέση με το σλάλομ. Επίσης δεν είναι επικίνδυνη η mito, όπως και όλα τα σύγχρονα αυτοκίνητα, ούτε για κάποιον που δεν ξέρει πόσες ρόδες έχει το αυτοκίνητο. Όσα βίντεο και να δω επικίνδυνο δεν χαρακτηρίζω κανένα αυτοκίνητο σε καμμία περίπτωση και κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες. Ακόμα και να το αφήνεις σαν υπονοούμενο είναι μεγάλο λάθος. Τέλος βάζω στοίχημα με όποιν θέλετε πως 9/10 αν τους δώσεις να οδηγήσουν το ίδιο αυτοκίνητο με 17αρες τη μια και 18αρες την άλλη δεν θα καταλάβουν τη διαφορά ...

                    Δεν μπορω ουτε να αναπαραγω τις συνθηκες του σλαλομ, ουτε βεβαιως εχω χαρακτηρισει την Mito ΓΕΝΙΚΑ επικινδυνη. Το κακο ειναι οτι αρκετοι στο συγκεκριμενο τοπικο,
                    απο τα γραφομενα μου εστιαζετε ισως και υποσυνειδητα εκει που θελετε, ή σε καποιες φρασεις μεμονωμενα, και οχι στο συνολο αυτων που λεω και κυριως στο ζουμι της ολης συζητησης που ξεκινησε μετα απο την αναλυση των εν λογω video. **Ανεφερα οτι υπο αυτες τις συγκεκριμενες συνθηκες της δοκιμασιας η Mito με τις 17αρες (και με αυξημενες πιθανοτητες λογω παρομοιων χαρακτηριστικων να προκειται για την 08' εκδοση), στα χερια καποιου που δεν εχει μια σχετικη οδηγικη εμπειρια σε σπορτιφ οδηγηση, και προσπαθησει να κινηθει γρηγορα, εχει μεγαλυτερες πιθανοτητες σε σχεση με τα ανταγωνιστικα μοντελα της κατηγοριας/ιπποδυναμης -οχι μονο με αυτα της δοκιμασιας- να βγει εκτος πορειας, κατι που αναλογως το που κινειται μπορει να ειναι και επικινδυνο.**Ειναι διαφορετικο πραγμα να λεει καποιος απλα οτι 'ειναι επικινδυνη', σε σχεση με αυτο που ανεφερα απο την πλευρα μου.

                    Παίζεις με τις λέξεις. Στο ξαναγράφω. ΔΕΝ είναι επικίνδυνη ΠΟΤΕ και ΠΟΥΘΕΝΑ, και το λέω αυτό για όλα τα αυτοκίνητα όχι μόνο τη Mito. Οι συνθήκες του τεστ δεν έχουν καμμία σχέση με το τι θα συναντήσεις σ ένα σημόσιο δρόμο. (Μιλάω για το σλάλομ) Ας μου πει ποιος έχει κάνει πάνω από 2 τόσο απότομες και τόσο κοντινές σε απόσταση αλλαγές πορείας.Εγώ μπορεί να κολλάω σε κάποιες φράσεις αλλά κι εσύ κολλάς σε μικρές λεπτομέρειες που είμαι σίγουρος πως ούτε εγώ ούτε εσύ δεν μπορούμε να καταλάβουμε.
                    Στα χέρια κάποιου που δεν έχει εμπειρία όλα τα αυτοκίνητα αυτής της ιπποδύναμης μπορούν να γίνουν επικίνδυνα. Η ουσία είναι δηλαδή πως σε συνθήκες που δεν θα βρούμε ποτέ κάποιος που δεν έχει εμπειρία έχει πιθανότητες με τη Mito να βγει εκτός πορείας. Καλώς η κακώς όλα τα σημερινά αυτοκίνητα , δεν σ αφήνουν να ξεχωρίσεις τον γνώστη εκτός από ακραίες καταστάσεις. Εκεί όμως δεν υπάρχει εύκολο αυτοκίνητο. Και ο μη έμπειρος που αναφέρεις θα τρομάξει και θα αφήσει το γκάζι αρκετά πριν.Άρα επί της ουσίας αυτό που λες δεν στέκει.Μπορεί τα όρια της Mito να είναι χαμηλότερα από τον όποιο ανταγωνισμό αλλά είναι αρκετά ψηλότερα από του μέσου οδηγού.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      kikizas-grigoris last edited by

                      @jean29
                      Απαντησα με π.μ

                      Συντομη δοκιμη με **Mito 135 και Mito QV **απο τον Αγγλο δοκιμαστη με το -σημα κατατεθεν-
                      καπελο: (review-σχολια και video στο τελος της σελιδα του link)

                      http://www.honestjohn.co.uk/news/road-t ... o-multiair

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        paris-gr last edited by

                        Φίλε Κικιζα έχεις κοντά 3.500 posts και τα μισά είναι κριτική σε αμάξια που δεν σου κάνουν. ΟΚ το καταλάβαμε. Ποιος ο λόγος να το συνεχίζεις; Μπαίνει κανείς να διαβάσει για ένα αμάξι και τα μισά post είναι από ανθρώπους που δεν τα γουστάρουν! Γιατί; Για να νιώσουν καλύτερα για την όποια επιλογή τους απαξιώνοντας τις υπόλοιπες;

                        Και να φανταστείς πως ούτε κι εμένα μου αρέσουν οι Mito.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          spartalord last edited by

                          λαθος link sorry

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            spartalord last edited by

                            http://www.fastestlaps.com/index.php?pa ... ter4=false

                            βρήκα το παραπάνω και το παραθέτω απλά...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • R
                              red_monster last edited by

                              Πλήρως αναξιόπιστο σιτε...
                              Αποκλείεται το hgt να είναι τοσο πίσω...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • P
                                professeur last edited by

                                Το σαιτ δε θα το έλεγα αναξιόπιστο. Τους χρόνους που του στέλνει το περιοδικό Drive αναφέρει απλά. Με τους χρόνους του Drive έχουν γίνει πολλές συζητήσεις αλλά προσωπική εκτίμηση είναι ότι μέχρι πριν 2 και κάτι χρόνια υπήρχε αρκετή αξιοπιστία μπορώ να πω και αντιστοιχία καταγεγραμμένων χρόνων και πραγματικότητας. Από εκεί και έπειτα και μέχρι τώρα δεν το έχω παρακολουθήσει λεπτομερώς.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • Y
                                  yugo_para_siempre last edited by

                                  Αυτος ο χρονος του HGT καταγραφηκε το 2005 νομιζω αλλα σιγουρα ηταν τοτε που ειχε γινει το facelift του 2003 και ειχε τοποθετηθει μη απενεργοποιουμενο και πολυ παρεμβατικο ESP. Το μοντελο 99-03 (αρχες) ειχε μονο traction control που ηταν χειροκινητα απενεργοποιουμενο και αυτοματα μετα τα 40 χλμ/ωρα. Σε ενα παλιο Car and Driver γυρω στο 2000-2001 η πρωτη γενια πρεπει α ειχε κανει χρονο γυρω στο 1:45 μπορει και 1:44 μιας που δεν ειχε ESP!!!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    sigouros last edited by

                                    αξιζει κανεις να παει απο σιροκο 160 ιππ, σε αλφα μιτο qv 170 hp, ??απο την αποψη του feeling διοτι καλο χρυσο το σιροκο αλλα αυτα τα ηλεκτρονικα του αποστειρωνουν το αμαξι

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • R
                                      red_monster last edited by

                                      Ο χρήστης sigouros έγραψε:
                                      αξιζει κανεις να παει απο σιροκο 160 ιππ, σε αλφα μιτο qv 170 hp, ??απο την αποψη του feeling διοτι καλο χρυσο το σιροκο αλλα αυτα τα ηλεκτρονικα του αποστειρωνουν το αμαξι

                                      την ίδια συζήτηση είχα με τον ξαδερφο μου το απόγευμα...
                                      καταλήξαμε στο ότι πρέπει αρχικά να την οδηγήσει και μετά βλέπουμε...
                                      Όπως και να το δεις, ακούγεται κάπως να δώσεις καινούργιο αυτοκίνητο σε τέτοια περίοδο...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • J
                                        joe-bar-team last edited by

                                        ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ αποκαλύφθηκε η
                                        ασχετοσυνη σου

                                        εξ αρχης το κράξιμο σου ήταν
                                        επειδή η Μίτο παίρνει κλίσεις και στο σλάλομ κοντεύει να
                                        τουμπάρει σαν ένα χαρχαλό-SUV.

                                        και μετά έρχεται αυτό...:

                                        Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:

                                        **Ανεφερα οτι υπο αυτες τις συγκεκριμενες συνθηκες της δοκιμασιας η Mito με τις 17αρες (και με αυξημενες πιθανοτητες λογω παρομοιων χαρακτηριστικων να προκειται για την 08' εκδοση), στα χερια καποιου που δεν εχει μια σχετικη οδηγικη εμπειρια σε σπορτιφ οδηγηση, και προσπαθησει να κινηθει γρηγορα, εχει μεγαλυτερες πιθανοτητες σε σχεση με τα ανταγωνιστικα μοντελα της κατηγοριας/ιπποδυναμης -οχι μονο με αυτα της δοκιμασιας- να βγει εκτος πορειας, κατι που αναλογως το που κινειται μπορει να ειναι και επικινδυνο.**Ειναι διαφορετικο πραγμα να λεει καποιος απλα οτι 'ειναι επικινδυνη', σε σχεση με αυτο που ανεφερα απο την πλευρα μου.

                                        στα χρονικά κανείς άπειρος οδηγός
                                        (με την έννοια ότι δεν έχει πείρα και όχι άπειρος σαν εσένα, χωρίς τελειωμό δλδ )
                                        δεν κινήθηκε ασφαλέστερα με σκληρότερο αμάξι σε σχέση με ένα άλλο
                                        πιο μαλακό και λιγότερο 'κοφτερό' ή
                                        απότομο.

                                        (μ'αρέσει το κόλπο αυτό με το enter τελικά )

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          kikizas-grigoris last edited by

                                          @Joe bar team
                                          Ειλικρινα και σοβαρα, χωρις ειρωνια, γεννηθηκες με καποια νοητικη
                                          καθυστερηση? Ειχες διαβασει απο την αρχη του θεματος, σχολια περι των video?
                                          Μαλλον οχι. Απομονωσες τις τελευταιες μου τοποθετησεις, για να πεις τι?
                                          Οτι τρολαρεις απο ρουτινα το εχει καταλαβει σχεδον ολοκληρο το forum.
                                          Εχεις καποιο προβλημα μαζι μου?, γιατι αναφερεσαι σε εμενα συχνα με ειρωνικη διαθεση,
                                          λες και με γνωριζεις προσωπικα, ενω δεν ξερεις ποιος ειμαι και τι εχω οδηγησει μεχρι τωρα και που, ασχετως με το τι και ποσα εχω αναφερει στο συγκεκριμενο forum.
                                          Επι του προκειμενου δεν εχεις τοποθετηθει προσφατα, ουτε θετικα ουτε αρνητικα για κατι ουσιαστικο που να αφορα την Mito, προφανως επειδη δεν εχεις ιδεα, για το τι αναφερεται
                                          στο τοπικο, και απλα 'μπαινεις' μεσα για να πεις οτι ειμαι ασχετος?
                                          Με αυτη και μονο την κινηση σου, δεν θελει και σκεψη για να καταλαβει ο οποιοσδηποτε
                                          το γενικοτερο επιπεδο σου...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • J
                                            jntaras last edited by

                                            Παρελαβε γνωστος μου λευκη QV...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 395
                                            • 396
                                            • 397
                                            • 398
                                            • 399
                                            • 463
                                            • 464
                                            • 397 / 464
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr