-
ΕΜΠ Mito meeting...η μίτο που φαίνεται φάτσα φόρα είναι η δική μου 'βελτιωμένη' του 09...
η από πίσω (με τις 18αρες)είναι του κολλητού μου από τις πρώτες μίτο που ήρθαν στην ελλάδα (μοντέλο 08)... όπως μπορείται να φανταστείται το αυτοκίνητο γέρνει σαν 2cv και σε κάθε απότομο ελιγμό κινδυνεύεις να σε προσπεράσει η μούρη...
έχω κάνει πάνω από 1500km με την 08 και πάνω από 10000km με την 09... ένα έχω να πώ...
κύριε κίκιζα ... να το κοιτάξεται ... είστε ΤΡΟΜΕΡΟΣ @@λογος...
μπαίνω στο τόπικ της μίτο και διαβάζω σελίδες επί σελίδων για τις απόψεις σας...
μας το είπες μια , δύο ... μας τα έκανες τσουρέκια...
οκ δεν σου αρέσει, δεν έχει σωστή συμπεριφόρα, το καταλάβαμε , δεκτή η αποψη σου...γρηγόριε...μαμά 106rallye πέρνει μικρότερες κλίσεις??
-
Έχει ΚΑΤΑΞΕΦΤΙΛΙΣΕΙ το τόπικ το οποίο απευθύνεται σε κατόχους/φίλους που γράφουν για το μοντέλο και φυσικά είναι κάτι που γίνεται ΜΟΝΟ στα τόπικ της Alfa. ΠΟΥΘΕΝΑ ΑΛΛΟΥ.
-
Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
Ειδική παραγγελία για σένα;;;
δεν φερει 4κινηση το μαζντα?νομιζα οτι εφερε οπως κ το 6 μπς(τουλαχιστον ιαπωνια).αν οχι τοτε ζητω συγνωμη,εκανα λαθος.απλως νομιζα οτι εφερε χαλντεξ.μη μας παρεις κ το κεφαλι..πολυ ειρωνια βλεπω σημερα..
Σήμερα είσαι άκεφος μάλλον... τα παίρνεις στα σοβαρά...
ΥΓ: Το 3 δεν είχει 4κίνηση.
-
Τέλος πάντων,
Τα τζαπόνια της monster sport, μετά το airintake που είχε ποστάρει ο red_monster
http://www.monster-sport.com/product/pa ... index.htmlανέβασαν στο site τους και εξάτμιση (με sample mp3! )
http://www.monster-sport.com/product/pa ... index.htmlκαι intercooler pipe
http://www.monster-sport.com/product/pa ... index.htmlέχουν και section με αρχεία pdf όπου δείχνουν βήμα-βήμα πως γίνεται η εγκατάσταση για κάθε ένα ανταλλακτικό. Ακόμα είναι μόνο στα ιαπωνικά και δεν έχουν αυτά της MiTo. Υποθέτω κάποια στιγμή, θα ενημερωθούν...
http://www.monster-sport.com/product/in ... alist.html -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
................
To οτι την οδηγησαν 4-5 ατομα, και την εχουν αλλα τοσα που γραφουν δεν λεει κατι αναφορικα με το Video. Εξαλλου διευκρινιζω οτι τετοια συμπεριφορα παρατηρησα σε μοντελα 08' που οδηγησα, αλλα και στο Video οπως τα βλεπω, πιστευοντας οτι συμφωνα και με τις ανακοινωσεις του τυπου τα μοντελα 09' και επειτα εχουν νεες ρυθμισεις.
Ο χαρακτηρισμος 'Suv' ηταν χιουμοριστικη υπερβολη, αν δεν καταλαβες, τα υπολοιπα ομως μονο αβασιμα δεν ηταν. Παρεθεσα ακριβως την χρονικη στιγμη των video, και οι εικονες
ψεμματα δεν λενε, οσο και αν θελουν καποιοι να τις βλεπουν 'διαφορετικα'.
Τελος, το τι γνωριζω εγω απο αυτοκινητα, ειναι κατι που σιγουρα εσυ δεν ξερεις καθως δεν με γνωριζεις προσωπικα, τα περι εγκαθετου, εχω ηδη αποδειξει και στο παρελθον οτι δεν ισχυουν απο την πλευρα μου.Αναφορικά με το βίδεο δε λεέι τίποτα. Με τη συμεριφορά όμως της mito?? που είναι και το θέμα νομίζω.
Προσωπικα δεν σε ξέρω αλλά κρίνω από αυτά που γράφεις .Στο εξήγησα πιο πριν νομίζω. Δυστυχώς δεν έχω βίντεο να στηρίξω την άποψη μου και δεν μπορώ να σε πάρω για test drive ... -
Ο χρήστης spartalord έγραψε:
λοιπόν ξεκινώ έρανο με θεμα 'ας μαζέψουμε χρηματα για να παρει ο κικιζας αμαξι επιτέλους!!!!' ...... μετα απο τηλ. μου επικοινωνία με τους σταθμους θα οργανωθεί και τηλεμαραθωνιος γιαυτο το σκοπο.... σας ευχαριστω πολυ ολους που θα συνδράμετε το κατι τι σας ... καταθεση θα μπορείτε να κανετε σε ολες τις τραπεζες στον λογαρισμο ' help litlle kikiza to buy a car....you can!!!!)έτσι θα ηρεμίσουμε μια και καλή εδω μέσα....
Ωραια ιδεα...
Καταρχας εσυ αν δεν κανω λαθος στην δικη σου φορας 18αρες, οπερ και σφιγγει λιγο περισσοτερο την αναρτηση, και δεν ξερω αν εχεις μοντελο 08' ή 09'.
Κατα δευτερον επειδη ενημερωνομαι απο ΠΑΝΤΟΥ, δυναμομετρηση της QV δεν εχεις ουτε
καν οπως ισχυριζοσουν παλαιοτερα σε αυτο το τοπικο, συμφωνα και με τα λεγομενα σου, στο alfisti.gr απλα σου το ειπε φιλος φιλου κτλ...
Μια τυπικη δηλαδη συμπεριφορα του τυπου 'πουλαω φουμαρα'. Οταν εχεις κατι σοβαρο, μετρησιμο ή χρησιμο γενικα για το παρον τοπικο, ευχαριστως να το δουμε-διαβασουμε. -
@redmonster
Το εχω πει απειρες φορες, και σε εσενα, οτι αναφερομαι για 08' με 17αρες! Με τις 18αρες σφιγγει λιγο περισσοτερο και η αναρτηση λογω μικροτερου προφιλ (40 απο 45), και ισως ειναι η ιδανικη λυση για πιο επιθετικη οδηγηση.
Επιπλεον το 'σαν SUV' το ειπα χιουμοριστικα, το οτι παιρνει κλισεις ομως περισσοτερο απο τον ανταγωνισμο και το αναμενομενο για σπορτιφ αμαξι 155ιππων ειναι γεγονος, κατι οχι κακο (εκτος αν πας 'ταπα' σε σφιχτη διαδρομη με πολυ καλο οδοστρωμα και εναλλασομενες στροφες), αλλα σιγουρα περιεργο για συγχρονο hatch τετοιων επιδοσεων. -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
απο ΠΑΝΤΟΥ
Μην καρφωνεσαι!!!
-
Σε σχέση με το κούπες σ παίρνει κλίσεις , σε σχέση όμως με ιμπιζα φρ, 207 ρ, 106 ρ, κορσα gsi δεν περνει κλίσεις
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Δεν ειχα ομως ουτε τις ιδανικες συνθηκες, ουτε πιεσα οσο ηθελα, σε διαδρομη της επιλογης μου (αρκετα μακρια σε σχεση με τον διαθεσιμο ελευθερο χρονο)Mπορείς να μου πεις τότε, απο που αντλείς τέτοια ΑΛΑΖΟΝΕΙΑ στις 'κρίσεις' σου; Έχεις κάνει 5-10-15 test drive στο τετράγωνο της γειτονιάς, αρκούν για να μιλάς με τέτοια έπαρση;
Υπάρχουν άνθρωποι εδώ μέσα που έχουν οδηγήσει πάνω από 100-200 διαφορετικά αυτοκίνητα, για αρκετά χιλιόμετρα, σε ρυθμούς που αν ήσουν δίπλα θα ξέρναγες το συκώτι σου, όμως με τέτοια αλαζονεία δεν μιλάνε. -
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
Δεν ειχα ομως ουτε τις ιδανικες συνθηκες, ουτε πιεσα οσο ηθελα, σε διαδρομη της επιλογης μου (αρκετα μακρια σε σχεση με τον διαθεσιμο ελευθερο χρονο)
Mπορείς να μου πεις τότε, απο που αντλείς τέτοια ΑΛΑΖΟΝΕΙΑ στις 'κρίσεις' σου; Έχεις κάνει 5-10-15 test drive στο τετράγωνο της γειτονιάς, αρκούν για να μιλάς με τέτοια έπαρση;
Υπάρχουν άνθρωποι εδώ μέσα που έχουν οδηγήσει πάνω από 100-200 διαφορετικά αυτοκίνητα, για αρκετά χιλιόμετρα, σε ρυθμούς που αν ήσουν δίπλα θα ξέρναγες το συκώτι σου, όμως με τέτοια αλαζονεία δεν μιλάνε.Βίντεο έχουμε από αυτούς να δούμε και να αναλύσουμε ??
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Δεν εχουμε απαιτηση για 'πανομοιοτυπα αποτελεσματικο' αλλα για ευχαριστο, ανταγωνιστικο και οχι αποτομο-δυστροπο...
Δηλαδη με λιγα λογια θεωρεις την Μito επικινδυνη?
Στην συγκεκριμενη διαδικασια, τουλαχιστον ατσαλη. Επικινδυνη οχι για τα δικα μου γουστα, σιγουρα ομως αρκετα μαλακη και χρονοβορα εκει που θα ηθελα να συμπεριφερεται πιο ξεκαθαρα, για καποιον ομως που δεν εχει ιδιαιτερη οδηγικη εμπειρια και προσπαθησει για το κατι παραπανω σε παρομοιες καταστασεις (συνεχομενων στροφων ελιγμων σε καλης ποιοτητας οδοστρωμα), πιθανοτατα να γινει επικινδυνη, κυριως με τον τροπο που ξεκολλαει και οχι με το γεγονος οτι τελικα ξεκολλαει.
Πρώτα έγραψες αυτά από πάνω ...
@redmonster
Το εχω πει απειρες φορες, και σε εσενα, οτι αναφερομαι για 08' με 17αρες! Με τις 18αρες σφιγγει λιγο περισσοτερο και η αναρτηση λογω μικροτερου προφιλ (40 απο 45), και ισως ειναι η ιδανικη λυση για πιο επιθετικη οδηγηση.
Επιπλεον το 'σαν SUV' το ειπα χιουμοριστικα, το οτι παιρνει κλισεις ομως περισσοτερο απο τον ανταγωνισμο και το αναμενομενο για σπορτιφ αμαξι 155ιππων ειναι γεγονος, κατι οχι κακο (εκτος αν πας 'ταπα' σε σφιχτη διαδρομη με πολυ καλο οδοστρωμα και εναλλασομενες στροφες), αλλα σιγουρα περιεργο για συγχρονο hatch τετοιων επιδοσεων.Την απόσταση ανάμεσα στο περίεργο και στο επικίνδυνο την καταλαβαίνεις ?? Μεταξύ του όχι και τόσο κακό και άτσαλη ??? Η συμπεριφορά ενός αυτοκινήτου είναι κάτι πολύ πιο πολύπλοκο από μια σλάλομ δοκιμή. Δεν λέω πως μια καλή επιδοση στο σλάλομ είναι αδιάφορη. Το θέμα όμως είναι είτε σ αρέσει ή όχι πως η mito που οδήγησα εγώ είχε αξιοπρεπέστατη οδική συμπεριφορά ακόμα και σε δρόμο όπου γίνεται αγώνας σπριντ. Δεν ξέρω αν είχε 18 ή 20 αρες αν τις είχαν κάνει αλλαγές οπουδήποτε. Ξέρω πολύ καλά πως δεν ήταν άτσαλη ακόμα και σε οριακές καταστάσεις. Σε σχέση με τα δικά μου γούστα ήταν λίγο soft core σαν πακέτο αλλά δεν λέει τίποτα αυτό για τον υποψήφιο αγοραστή της.
-
-
Ο χρήστης jean29 έγραψε:
Δεν εχουμε απαιτηση για 'πανομοιοτυπα αποτελεσματικο' αλλα για ευχαριστο, ανταγωνιστικο και οχι αποτομο-δυστροπο...
Δηλαδη με λιγα λογια θεωρεις την Μito επικινδυνη?
Στην συγκεκριμενη διαδικασια, τουλαχιστον ατσαλη. Επικινδυνη οχι για τα δικα μου γουστα, σιγουρα ομως αρκετα μαλακη και χρονοβορα εκει που θα ηθελα να συμπεριφερεται πιο ξεκαθαρα, για καποιον ομως που δεν εχει ιδιαιτερη οδηγικη εμπειρια και προσπαθησει για το κατι παραπανω σε παρομοιες καταστασεις (συνεχομενων στροφων ελιγμων σε καλης ποιοτητας οδοστρωμα), πιθανοτατα να γινει επικινδυνη, κυριως με τον τροπο που ξεκολλαει και οχι με το γεγονος οτι τελικα ξεκολλαει.
Πρώτα έγραψες αυτά από πάνω ...
@redmonster
Το εχω πει απειρες φορες, και σε εσενα, οτι αναφερομαι για 08' με 17αρες! Με τις 18αρες σφιγγει λιγο περισσοτερο και η αναρτηση λογω μικροτερου προφιλ (40 απο 45), και ισως ειναι η ιδανικη λυση για πιο επιθετικη οδηγηση.
Επιπλεον το 'σαν SUV' το ειπα χιουμοριστικα, το οτι παιρνει κλισεις ομως περισσοτερο απο τον ανταγωνισμο και το αναμενομενο για σπορτιφ αμαξι 155ιππων ειναι γεγονος, κατι** οχι κακο **(εκτος αν πας 'ταπα' σε σφιχτη διαδρομη με πολυ καλο οδοστρωμα και εναλλασομενες στροφες), αλλα σιγουρα περιεργο για συγχρονο hatch τετοιων επιδοσεων.Την απόσταση ανάμεσα στο περίεργο και στο επικίνδυνο την καταλαβαίνεις ?? Μεταξύ του όχι και τόσο κακό και άτσαλη ??? Η συμπεριφορά ενός αυτοκινήτου είναι κάτι πολύ πιο πολύπλοκο από μια σλάλομ δοκιμή. Δεν λέω πως μια καλή επιδοση στο σλάλομ είναι αδιάφορη. Το θέμα όμως είναι είτε σ αρέσει ή όχι πως η mito που οδήγησα εγώ είχε αξιοπρεπέστατη οδική συμπεριφορά ακόμα και σε δρόμο όπου γίνεται αγώνας σπριντ. Δεν ξέρω αν είχε 18 ή 20 αρες αν τις είχαν κάνει αλλαγές οπουδήποτε. Ξέρω πολύ καλά πως δεν ήταν άτσαλη ακόμα και σε οριακές καταστάσεις. Σε σχέση με τα δικά μου γούστα ήταν λίγο soft core σαν πακέτο αλλά δεν λέει τίποτα αυτό για τον υποψήφιο αγοραστή της.
Δες τα μεγαλα Bold...
-
Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
Youtube VideoΤι λεει, να 'προσκυνησουν' ολοι στο στριψιμο της Mito?
-
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
Δεν ειχα ομως ουτε τις ιδανικες συνθηκες, ουτε πιεσα οσο ηθελα, σε διαδρομη της επιλογης μου (αρκετα μακρια σε σχεση με τον διαθεσιμο ελευθερο χρονο)
Mπορείς να μου πεις τότε, απο που αντλείς τέτοια ΑΛΑΖΟΝΕΙΑ στις 'κρίσεις' σου; Έχεις κάνει 5-10-15 test drive στο τετράγωνο της γειτονιάς, αρκούν για να μιλάς με τέτοια έπαρση;
Υπάρχουν άνθρωποι εδώ μέσα που έχουν οδηγήσει πάνω από 100-200 διαφορετικά αυτοκίνητα, για αρκετά χιλιόμετρα, σε ρυθμούς που αν ήσουν δίπλα θα ξέρναγες το συκώτι σου, όμως με τέτοια αλαζονεία δεν μιλάνε.Καμμια αλαζονεια. Κανενα τετραγωνο. Μια 10λεπτη με συνοδηγο, και Βολτα 40λεπτων σε ποικιλια διαδρομων ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ αλλα δυστυχως οχι σε ιδανικη για εμενα τοποθεσια για τα συμπερασματα που κατεληξε πχ ο Ιαπωνας δοκιμαστης. Οσο για το νουμερο διαφορετικων αυτοκινητων, χοντρικα το πρωτο που αναφερεις εχω οδηγησει και εγω (οχι βεβαια συνεχεια ταπα) αλλα δεν το διατυμπανιζω, και οσο για συκωτι, μεινε ησυχος, εχω κατσει διπλα σε κορυφαιους Ελληνες και ξενους οδηγους αγωνων, της τελευταιας +25ετιας κινουμενος με απανωτα 1.5αρια, δεν καταλαβαινω τιποτα, το αντιθετο...
Δες πρωτα τα video στα σημεια που σου εκανα quote, και μετα ελα να τοποθετηθεις...
Γραφεις, χωρις να ξερεις απο που ξεκινησε και γιατι συνεχιστηκε αυτη η κουβεντα.
Δες πρωτα τα video... -
Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
Ειδική παραγγελία για σένα;;;
δεν φερει 4κινηση το μαζντα?νομιζα οτι εφερε οπως κ το 6 μπς(τουλαχιστον ιαπωνια).αν οχι τοτε ζητω συγνωμη,εκανα λαθος.απλως νομιζα οτι εφερε χαλντεξ.μη μας παρεις κ το κεφαλι..πολυ ειρωνια βλεπω σημερα..
οχι αυτη τη τιμη την εχουν μονο το 6 και το cx7 , το 3 αρκειται μονο σε ενα μπλοκε
(αλλα στανταρ , οχι εξτρα ) -
Ωραίο αβατορ pai mei...
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Ειδική παραγγελία για σένα;;;
δεν φερει 4κινηση το μαζντα?νομιζα οτι εφερε οπως κ το 6 μπς(τουλαχιστον ιαπωνια).αν οχι τοτε ζητω συγνωμη,εκανα λαθος.απλως νομιζα οτι εφερε χαλντεξ.μη μας παρεις κ το κεφαλι..πολυ ειρωνια βλεπω σημερα..
οχι αυτη τη τιμη την εχουν μονο το 6 και το cx7 , το 3 αρκειται μονο σε ενα μπλοκε
(αλλα στανταρ , οχι εξτρα )Το καινούριο 6 δεν έχει 4κούνα!
-
fail
Alfa Romeo Mi.Τo 2008