-
viewtopic.php?f=15&t=17869&p=1627781#wrap
18 το ep3 του 2006 -
Πριν από λίγο διάβαζα ότι απαγχονίστηκε ο αντιπρόσωπος της Mazda στα Τρίκαλα!
-
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Πριν από λίγο διάβαζα ότι απαγχονίστηκε ο αντιπρόσωπος της Mazda στα Τρίκαλα!http://www.trikalanews.gr/article/6105/
Όπως και να έχει ... κρίμα! -
ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ από την ΗΜΕΡΗΣΙΑ 17/11/09
Νηνεμία πριν από την καταιγίδα χαρακτηρίζουν στελέχη της αγοράς αυτοκινήτου την άνοδο των πωλήσεων στο πρώτο 15νθήμερο του Νοεμβρίου κατά 12,5% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα πέρσι. Μάλιστα σύμφωνα με τις αναλυτικές πωλήσεις ταξινομήθηκαν 7.927 νέα ΙΧ έναντι 7.046 οχημάτων πέρσι. (Στο αρχείο αριστερά μπορείτε να δείτε αναλυτικά τη λίστα με τις πωλήσεις αυτοκινήτων το πρώτο 15νθήμερο του Νοεμβρίου σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα πέρσι).
Μάλιστα όπως υποστηρίζουν με δεδομένο πως έχουν αποσυρθεί 75.000 οχήματα μόλις το 10% των ιδιοκτητών παλαιών οχημάτων φαίνεται πως προχώρησε στην αντικατάστασή του ενώ οι υπόλοιποι που δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα έμειναν όχι μόνο χωρίς αυτοκίνητο αλλά και χωρίς να έχουν λάβει ακόμη τα οικονομικά κίνητρα που προέβλεπε η Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου. Μάλιστα η πλειονότητα των αγοραστών τα αποπλήρωσαν με μετρητά!
Εν τω μεταξύ στελέχη της αγοράς αυτοκινήτου δεν κρύβουν πλέον τη έντονη ανησυχία τους για το μέλλον της αγοράς και κάνουν λόγο για εφιαλτικές καταστάσεις το 2010 καθώς δεν θα υπάρχει το μέτρο της απόσυρσης ή κάτι άλλον ώστε να τονωθούν οι πωλήσεις!
Όμως το πραγματικό συγκλονιστικό γεγονός που ταρακούνησε την αγορά αυτοκινήτου αφορά στην αυτοκτονία ενός ιδιοκτήτη κάθετης μονάδας στα Τρίκαλα ο οποίος βρέθηκε απαγχονισμένος στο υπόγειο της μονάδας του και σύμφωνα με πληροφορίες τα χρέη τον οδήγησαν σε αδιέξοδο...
Ερχονται λουκέτα...
Η άσχημη εικόνα που επικρατεί στην αγορά αυτοκινήτου επιβεβαιώνεται καθημερινά μέσα από διάφορα περιστατικά που αφορούν σε ακάλυπτες επιταγές, έλλειψη ανταλλακτικών από τις αποθήκες των κάθετων μονάδων, κατασχέσεις αυτοκινήτων από τράπεζες αλλά και πολύ μικρή επισκεψιμότητα των πελατών τόσο στις εκθέσεις αυτοκινήτων όσο και από τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία.
Σύμφωνα μάλιστα με όσα αναφέρει στην «Η» ιδιοκτήτης κάθετης μονάδας (έκθεση, συνεργείο, φανοποιείο) πολύ μεγάλο πρόβλημα ρευστότητας αντιμετωπίζουν και οι ιδιώτες κατανλωτές καθώς: «Κάποιος πελάτης της μονάδας μου είχε φέρει το ΙΧ του για επισκευή από τα τέλη Ιουνίου και η επισκευή του στοίχιζε μόλις 800 ευρώ. Ο συγκεκριμένος πελάτης μας, αφού αποχώρησε από την μονάδα μας με κάποιο αυτοκίνητο αντικατάστασης ώστε να μπορεί να κινείται μέχρι να επισκευαστεί το δικό του, επέστρεψε για να παραλάβει το αυτοκίνητό του στις αρχές Νοεμβρίου! Βέβαια το συγκεκριμένο διάστημα που είχε στην κατοχή του και το όχημά μας δεν σήκωσε το τηλέφωνο και βέβαια δεν μπορούσαμε να τον εντοπίσουμε. Όταν εμφανίστηκε τελικά μας ζήτησε να πληρώσει με την πιστωτική του κάρτα σε 8 άτοκες δόσεις!».
Η έλλειψη ρευστότητας στους επαγγελματίες του κλάδου είναι επίσης ένα καθημερινό φαινόμενο το οποίο συνεπάγεται με σφράγισμα πολλών επιταγών. Μάλιστα όπως αναφέρει έμπορος ΙΧ στην «Η» η κατάσταση μέρα με την ημέρα χειροτερεύει συνεχώς και ειδικότερα παρέλαβε πρόσφατα μία επιταγή 350 ευρώ η οποία στο πίσω μέρος της δεν είχε διαθέσιμο χώρο από τις υπογραφές και είχαν κολλήσει άλλο χαρτί ώστε να υπάρχει διαθέσιμος χώρος. Συνολικά υπήρχαν 16 υπογραφές και όταν έληξε δεν μπορούσε να πληρωθεί. Ο έμπορος κάλεσε τον προηγούμενο επαγγελματία που είχε υπογράψει και του απάντησε πως πρέπει να πάει να τη σφραγίσει στην τράπεζα.
Σύμφωνα πάντως με εκτιμήσεις στελεχών της αγοράς μέχρι τέλος του έτους αναμένεται να κλείσουν τουλάχιστον 100 επιχειρήσεις ακόμη, αγγίζοντας πλέον τις 900 που έχουν κλείσει, ενώ το 2010 αν δεν ληφθούν μέτρα στήριξης του κλάδου τότε ο αριθμός των λουκέτων που θα μπουν στα καταστήματα αυτοκινήτων θα εκτιναχθεί!
Δάνεια με το σταγονόμετρο
Οι μεγάλες μονάδες στον κλάδο του αυτοκινήτου οι οποίες έχουν υψηλές οικονομικές υποχρεώσεις εξαιτίας της πτώσης των πωλήσεων αναγκάζονται να καταφύγουν στον τραπεζικό δανεισμό ή να χρηματοδοτούν τα οχήματα που έχουν στις εκθέσεις τους με Stock Finance από διάφορα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα.
Ωστόσο τα 700 και πλέον λουκέτα που έχουν μπει στην αγορά αυτοκινήτου το τελευταίο εξάμηνο έχουν οδηγήσει τις τράπεζες να αναθεωρήσουν τα δεδομένα έγκρισης δανείων στην αγορά αυτοκινήτων. Μάλιστα όπως αναφέρει χαρακτηριστικά αντιπρόσωπος στην «Η» από τα 10 δανεία που απέστειλε την προηγούμενη εβδομάδα σχεδόν σε όλα τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα μόλις το 1 εγκρίθηκε!
Παράλληλα η πτώση των πωλήσεων έχει οδηγήσει πάρα πολλές τράπεζες να απαιτούν τα χρήματά τους από εμπόρους και αντιπροσώπους όταν λήγουν οι συμβάσεις που έχουν μαζί τους και δεν συζητούν καμία ανανέωσή τους.
Τεράστιες ζημιές
Ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα που αντιμετωπίζουν όλοι οι επαγγελματίες της αγοράς αυτοκινήτου αφορά στα αδιάθετα οχήματα που έχουν στις εκθέσεις τους όπως επίσης και οι ανταλλαγές οχημάτων που πρέπει να συμφωνήσουν ώστε να προβούν σε κάποια πώληση.
Οσον αφορά στο πρώτο θέμα στελέχη της αγορά επισημαίνουν πως τα πράγματα είναι πλέον τραγικά καθώς οι λίγοι πελάτες που επισκέπτονται τα καταστήματα ενδιαφέρονται μόνο για οχήματα με μικρούς κινητήρες και βέβαια αν πρόκειται για μεταχειρισμένο η άδειά του να έχει εκδοθεί μετά την 1/1/2005. Αποτέλεσμα της νέας συμπεριφοράς των υποψήφιων αγοραστών είναι η πλήρης απαξίωση των οχημάτων με 1 άδεια κυκλοφορίας πριν τις 31/12/2004 ενώ στα αζήτητα βρίσκονται πλέον τα οχήματα που έχουν κυκλοφορήσει για πρώτη φορά πριν από το 2000.
Παράλληλα οι επαγγελματίες που έχουν στην κατοχή τους πολλά ΙΧ με κινητήρες άνω των 2 λίτρων δεν γνωρίζουν τι να τα κάνουν καθώς εκτός των χρημάτων που έχουν δεσμεύσει για την αγορά ή ανταλλαγή τους θα πρέπει να πληρώσουν τόσο την ετήσια εισφορά όσο και τα αυξημένα Τέλη Κυκλοφορίας.
Το δεύτερο θέμα που απασχολεί έντονα τους αντιπροσώπους αφορά στις ανταλλαγές οχημάτων οι οποίες όπως αναφέρουν χαρακτηριστικά αποτελούν μία μεγάλη ζημιά για τους ίδιους καθώς κανένας υποψήφιος αγοραστής δεν μένει ικανοποιημένος από την τιμή που κυμαίνεται το παλιό του ΙΧ και βέβαια δεν προβαίνει στην αντικατάστασή του.
Του Γιώργου Ανδρή
-
Αυτά γίνονται όταν κάποιος πάει και βάζει με το έτσι θέλω έξτρα τέλη σε αυτοκίνητα λόγω του κυβισμού και απότομα.
Δεν αγοράζει κανείς
Ειναι σαν να ειχες 20000 ευρω στην τράπεζα και κάποιος να εφάρμοσε ένα μετρο και ενα είπε στα παιρνω με το έτσι θέλω.Κάποιος δηλαδη που ειχε μαγαζί με αμάξια αξίας το κράτος τον πούλησε σε μία νύχτα χωρίς να τον προειδοποιήσει.
-
Γιατί υπήρξε ποτέ συνεπές αυτό το κράτος προς τους πολίτες; Μία ισχύουν τεκμήρια μία όχι. Μία 'τακτοποιούνται' οι ημιυπαίθριοι, μία όχι... Μία είμαστε υπέρ της επιχειρηματικότητας και της ελεύθερης οικονομίας, μία έρχεται η εφορία και στα τινάζει στον αέρα για τυπικές παραβάσεις και σου λέει θέλω τόσα λάδωμα ή σε κλείνω.. Μία είμαστε Ευρώπη, μία Τανζανία. Μία ανήκομεν στην Δύσιν, μία σε σκίζω γιατί έτυχε ν' αγοράσεις ένα δίλιτρο Peugeot 206 ενδεκαετίας με 4 χιλιάρικα γιατί σου αρέσουν οι ανηφόρες, και σε θεωρώ κροίσο με το έτσι θέλω. Τι λέμε τώρα....
-
το προσχέδιο του προυπολογισμού δείχνει ότι χασαμε ΦΠΑ γιατί δεν υπαρχει τζίρος.
Προσωπικά θεωρώ ότι αν συνεχίσουμε έτσι θα κλείσουν όλα τα μαγαζιά και θα εχουμε τρομερά προβλήματα. Οι μαλακιες του Πάγκαλου για τους φίλους της ΝΔ είναι για τα μπάζα διότι δε δουλεύουν φίλοι σαν υπάλληλοι στις αντιπροσωπείες -
Ο χρήστης kalmik έγραψε:
......... μία σε σκίζω γιατί έτυχε ν' αγοράσεις ένα δίλιτρο Peugeot 206 ενδεκαετίας με 4 χιλιάρικα γιατί σου αρέσουν οι ανηφόρες, και σε θεωρώ κροίσο με το έτσι θέλω.και σε άλλον αρέσουν οι ανηφόρες !!!!!
-
Διάβαζα στην εφημερίδα για προβλήματα σε έμπορο γερμανικών αυτοκινήτων, ενώ και φίλος τραπεζικός μου είπε για σφραγισμένες επιταγές.
Καποδιστρίου μεριά.. προσοχή στης συναλλαγές σας και στις εκκρεμότητες
-
Κάτι ακούγεται ΠΟΛΥ έντονα τις τελευταίες μέρες (από πολλές πλευρές). Το νου σας και μη δίνετε μεγάλες προκαταβολές.
-
Το πρωτο σοκ ηρθε το Δεκεμβρη του '08:
Τκμηριο 49.000 € για οποιον κατεχει ενα 1400 αρι κι ενα 1600αρι. Κατακορυφη ακυρωση των παραγγελιων.
Το καλοκαιρι οσοι αγορασανε αυτοκινητο με μειωμενα τελη ταξινομησης την πατησαν με τα νεα τελη κυκλοφοριας και την εκτακτη εισφορα.+15% πανω οι ασφαλειες.
Τωρα +2% πανω το ΦΠΑ + αυξηση του υπαρχοντα ληστρικου φορου στα 'χλιδατα 1800αρια και πανω + 30% πανω η βενζινη. Ε ποσο ν αντεξει αυτη η γαμ@μ@νη αγορα? -
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Πριν από λίγο διάβαζα ότι απαγχονίστηκε ο αντιπρόσωπος της Mazda στα Τρίκαλα!κατι παιζει με τν MAzda? γιατι και στην Καβαλα εχει κλισει η αντιπρωσοπια.
-
Ο χρήστης mikegr έγραψε:
Το πρωτο σοκ ηρθε το Δεκεμβρη του '08:
Τκμηριο 49.000 € για οποιον κατεχει ενα 1400 αρι κι ενα 1600αρι. Κατακορυφη ακυρωση των παραγγελιων.
Το καλοκαιρι οσοι αγορασανε αυτοκινητο με μειωμενα τελη ταξινομησης την πατησαν με τα νεα τελη κυκλοφοριας και την εκτακτη εισφορα.+15% πανω οι ασφαλειες.
Τωρα +2% πανω το ΦΠΑ + αυξηση του υπαρχοντα ληστρικου φορου στα 'χλιδατα 1800αρια και πανω + 30% πανω η βενζινη. Ε ποσο ν αντεξει αυτη η γαμ@μ@νη αγορα?Γι' αυτό μέχρι και ... 'Επιπλέον, η επισκεψιμότητα στις εκθέσεις αυτοκινήτου επί του παρόντος είναι ακόμα πιο μειωμένη (-45 ως -50%), προμηνύοντας περαιτέρω κάμψη πωλήσεων /ταξινομήσεων τους επόμενους μήνες.(Από το http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=12336&subid=2&pubid=26255147)!
Υπάρχουν επισημα τέτοια στατιστικά στοιχεία? -
Δεν ξέρω αν στέκει ... αλλά αυτές οι 13.000 ταξινομήσεις του Φεβρουαρίου έβγαλαν τα έξοδα και τις υποχρεώσεις του μήνα των αντιπροσωπιών? Τους είναι αρκετές? Καλύφθηκαν?
Ρωτώ γιατί βλέπω -'ισως να είναι και ιδέα μου- μια σχεδόν 100% απάθεια σε κάποιες αντιπροσωπίες εδω πάνω που φαίνεται να το έχουν ρίξει ή στο 'εχει ο θεός' ή στο 'αμα κάτσει έκατσε' χωρίς να προσπαθούν να προσελκύσουν πελάτες!
Σημερα βρεθηκα σε έκθεση της VW για το Tiguan (πρώτη μου φορά το έβλεπα απο κοντά) και η τιμή του εκθεσιακού (στην έκδοση Sport) άγγιζε τα 33.000€!
Ο ευγενικός πωλητής ... το πρώτο που μου είπε είναι για το +2% ΦΠΑ που θα προσθεσω ΕΓΩ στη τιμή ('δύσκολο' να μου πει πόσο είναι αυτό το +2% στα 29.000€) ενώ γενικά ήταν πολύ αόριστος ως προς τις τελικές τιμές κλπ! Ίσως και να φταίει που ρωτούσα για το βασικό που δεν υπάρχει ετοιμοπαραδοτο αλλά θα έρθει σε κανένα 2μηνο, αλλά γενικά ... σαν να μην ήθελε να πουλήσει, να με προσελκύσει ... απλώς να ενημερώσει και 'αμα κάτσει έκατσε'!
Το ίδιο πριν μέρες 'είδα' και για το Qashqai και Yeti/Octavia5 Scout! -
Εγω παντως για 450 ευρο το Combo, το πήρα απο αλλο επισημο αντιπροσωπο!
Πολυ νεκρα παντως στις αντιπροσωπειες και περαπτανε πολύ γρήγορα οι διαδικασιες .
Για να δουμε και τις πινακιδες.... -
cosneo σε ποιον vw πηγες?
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Δεν ξέρω αν στέκει ... αλλά αυτές οι 13.000 ταξινομήσεις του Φεβρουαρίου έβγαλαν τα έξοδα και τις υποχρεώσεις του μήνα των αντιπροσωπιών? Τους είναι αρκετές? Καλύφθηκαν?
Ρωτώ γιατί βλέπω -'ισως να είναι και ιδέα μου- μια σχεδόν 100% απάθεια σε κάποιες αντιπροσωπίες εδω πάνω που φαίνεται να το έχουν ρίξει ή στο 'εχει ο θεός' ή στο 'αμα κάτσει έκατσε' χωρίς να προσπαθούν να προσελκύσουν πελάτες!
Σημερα βρεθηκα σε έκθεση της VW για το Tiguan (πρώτη μου φορά το έβλεπα απο κοντά) και η τιμή του εκθεσιακού (στην έκδοση Sport) άγγιζε τα 33.000€!
Ο ευγενικός πωλητής ... το πρώτο που μου είπε είναι για το +2% ΦΠΑ που θα προσθεσω ΕΓΩ στη τιμή ('δύσκολο' να μου πει πόσο είναι αυτό το +2% στα 29.000€) ενώ γενικά ήταν πολύ αόριστος ως προς τις τελικές τιμές κλπ! Ίσως και να φταίει που ρωτούσα για το βασικό που δεν υπάρχει ετοιμοπαραδοτο αλλά θα έρθει σε κανένα 2μηνο, αλλά γενικά ... σαν να μην ήθελε να πουλήσει, να με προσελκύσει ... απλώς να ενημερώσει και 'αμα κάτσει έκατσε'!
Το ίδιο πριν μέρες 'είδα' και για το Qashqai και Yeti/Octavia5 Scout!Επισκεύτηκα από τον δεκέμβρη 6 αντιπροσωπίες. Σε μία toyota ο διευθυντής πωλήσεων δεν είχε γνώσεις... Σε μία vw ήταν σαν να τους έκανα χάρη που πατάω πόδι ενώ σε μία αλλη αρκετά ζεστοί και ενημερωμένοι. Από 3 σέατ που πήγα, στου παζαρόπουλου με είχαν πάλι σαν να τους κάνω χάρη (ο πωλητής ο διευθυντής που έτυχε να μιλήσουμε άλλη μέρα ήταν μια χαρά ενώ ένα παιδί που έδινε τα αμάξια για testdrive ήταν ο πιο φιλικός απ' όλους (!). Σε άλλη μία λύσαζαν να μου πουλήσουν και φαινότανε, ενώ στην τελευταία όπου και έκλεισα το αμάξι καλύτερο πωλητή πραγματικά δεν έχω δει.-
Αυτά αντιμετώπισα. Περιέργα πράγματα κάποια και όντως σαν να βαριούνται να σου πουλήσουν...
-
η κοτα εκανε το αυγο ή το αυγο τη κοτα?
ο πωλητης φταιει που δε κανει καλα τη δουλεια του ή το αφεντικο που προσλαμβανει ασχετους με 700-800€ για να κανουν τη δουλεια αυτη? (να πουλησουν ενα προιον που κανει 15-25-50Κ €)
οπως και καθε τι που αφορα πωληση, θα πρεπει αυτος που σου το πουλαει να ειναι πολυ καλος γνωστης του προιοντος. Και το αυτοκινητο δεν ειναι ενα ευκολο προιον ουτε καποιο που κανει 20€ ωστε να μην βαζει τον πελατη στη διαδικασια του να απαιτει την ζησει την 'εμπειρια' της πωλησης, εστω και υποσυνειδητα.
ποσοι αντιπροσωποι δινουν την απαραιτητη εκπαιδευση (σε ολα τα επιπεδα) στους πωλητες τους?
για μενα, ο πωλητης ειναι ο τελευταιος που φταιει οταν ενας πελατης φευγει δυσαρεστημενος απο μια εκθεση.
απλα και σε αυτον τον τομεα η αγορα στην Ελλαδα λειτουργει με νοοτροπια μικρομαγαζου που προσπαθει να κανει μια αρπαχτη.
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
ο πωλητης φταιει που δε κανει καλα τη δουλεια του ή το αφεντικο που προσλαμβανει ασχετους με 700-800€ για να κανουν τη δουλεια αυτη? (να πουλησουν ενα προιον που κανει 15-25-50Κ €)
Αν καποιος σημερα ειχε πωλητη με 1.000-2.000€ θα ηταν απλως αυτοκτονικος...
-
cosneo έγραψε:
Δεν ξέρω αν στέκει ... αλλά αυτές οι 13.000 ταξινομήσεις του Φεβρουαρίου έβγαλαν τα έξοδα και τις υποχρεώσεις του μήνα των αντιπροσωπιών? Τους είναι αρκετές? Καλύφθηκαν?
Ρωτώ γιατί βλέπω -'ισως να είναι και ιδέα μου- μια σχεδόν 100% απάθεια σε κάποιες αντιπροσωπίες εδω πάνω που φαίνεται να το έχουν ρίξει ή στο 'εχει ο θεός' ή στο 'αμα κάτσει έκατσε' χωρίς να προσπαθούν να προσελκύσουν πελάτες!
Σημερα βρεθηκα σε έκθεση της VW για το Tiguan (πρώτη μου φορά το έβλεπα απο κοντά) και η τιμή του εκθεσιακού (στην έκδοση Sport) άγγιζε τα 33.000€!
Ο ευγενικός πωλητής ... το πρώτο που μου είπε είναι για το +2% ΦΠΑ που θα προσθεσω ΕΓΩ στη τιμή ('δύσκολο' να μου πει πόσο είναι αυτό το +2% στα 29.000€) ενώ γενικά ήταν πολύ αόριστος ως προς τις τελικές τιμές κλπ! Ίσως και να φταίει που ρωτούσα για το βασικό που δεν υπάρχει ετοιμοπαραδοτο αλλά θα έρθει σε κανένα 2μηνο, αλλά γενικά ... σαν να μην ήθελε να πουλήσει, να με προσελκύσει ... απλώς να ενημερώσει και 'αμα κάτσει έκατσε'!
Το ίδιο πριν μέρες 'είδα' και για το Qashqai και Yeti/Octavia5 Scout!Το Tiguan, και μάλιστα το 1.400, είναι από τα μοντέλα που και λίγο εξοπλισμό να βάλεις ξεπερνάει σε εργοστασιακή τιμή τα 17.000 ευρώ και ως εκ τούτου επιβαρύνεται με επιπλέον φόρους.
Σε ύφεση η αγορά αυτοκινήτου