-
Κι εγώ μαζί σου είμαι...
-
Άντε να γίνουμε τρεις...
-
Quarto,
-
Φτου και βγαίνω.
Η 170άρα θα έρθει με το διπλοσύμπλεκτο αυτόματο;
Άντε να δούμε τι θα λέει κι αυτό, αν είναι αντάξιο του DSG θα κλάψουν μανούλες στις ανταγωνιστικές εταιρείες -
Ο χρήστης Neos έγραψε:
Φτου και βγαίνω.Η 170άρα θα έρθει με το διπλοσύμπλεκτο αυτόματο;
Άντε να δούμε τι θα λέει κι αυτό, αν είναι αντάξιο του DSG θα κλάψουν μανούλες στις ανταγωνιστικές εταιρείεςΝομιζω οτι δυστυχως αρχικα δε θα διατιθεται.
Οπως δε θα διατιθεται και η ηλεκτρονικα ελεγχομενη αναρτηση.
Κριμα, δυο βασικες και ουσιαστικες ελειψεις στον εξοπλισμο της G, σε τομεις που αφορουν αμεσα τον οδηγο
-
Προσωπική μου άποψη είναι ότι ο ενθουσιώδης οδηγός δεν νοιάζεται για κανένα από τα παραπάνω.
-
Νοιαζεται ομως για την πανοραμικη οροφη και τα δερματινα?
Απο τα δυο παραπανω στοιχεια εξοπλισμου, και στο ιδιο κοστος συνολικα περιπου, σιγουρα θα προτιμουσα το TCT κιβωτιο και την ηλεκτρονικη αναρτηση(αν υπηρχαν...)
Σιγουρα ειναι ελλειψη για το λανσαρισμα της G (και να σκεφτει κανεις πως στη mito υπαρχουν!!)
Απο εκει και περα ο καθενας κανει τις επιλογες του και εχει τις προτιμησεις του, αλλα μια αναρτηση που μπορει να γινεται κατ' επιλογη πιο ανετη ή πιο σπορ και ενα κιβωτιο με ταχυτατες αλλαγες απο paddles (ή και τελειως αυτοματη λειτουργια) σιγουρα αφορουν τον οδηγο(λιγοτερο ή περισσοτερο ενθουσιωδη!)
-
To TCT ερχεται το φθινοπωρο, υπομονη.
Επισης να περιμενουμε και τετρακινηση σε 1,5 χρονο
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Προτείνω λίγη αυτοσυγκράτηση σε αυτούς που βιάζονται να κριτικάρουν.
Διάβασα με τη δέουσα προσοχή όπως πάντα τα posts της Alba P. αλλά κάποιοι συνήθεις ύποπτοι εκμεταλλευόμενοι της στιγμής ως προς τη 'αυτοκριτική', άδραξαν την ευκαιρία να παρερμηνεύσουν πράγματα.Το προβληματικό σημείο είναι ότι το άλμα που έγινε από την 145 στην 147,στην περίπτωση της Giulietta και παρόλη τη μακρόχρονη κυοφορία του project,όχι απλά δεν επαναλαμβάνεται,αλλά σε κάποια σημεία γίνεται προς την αντίθετη κατεύθυνση.
Καταρχήν,και αυτός είναι σκοπός διακηρυγμένος στο business case της 940,target group του μοντέλου θεωρείται εκείνος από τους αγοραστές της κατηγορίας,που προσανατολίζεται στα αυτοκίνητα των γενικών κατασκευαστών.Για το λόγο αυτό αντιγράφει την τιμολογιακή πολιτική και τις εκδόσεις του Golf.Πράγμα που με την 147 δεν έκαναν.Έτσι εκεί που η 147 serie0, χρησιμοποιούσε υλικά από 'βούτυρο',η Giulietta χρησιμοποιεί από 'πλαστικό' (ΔΕΝ αναφέρομαι στη συναρμολόγηση της 147,η οποία για την πρώτη διετία ήταν καλή,ενώ μετά το μοντέλο αφέθηκε γενικώς στην τύχη του).
Με δεδομένο ότι δεν υπάρχει σύγχρονο μοντέλο,που υστερεί στον τομέα των τεχνικών προδιαγραφών και της οδικής συμπεριφοράς,το παιχνίδι σήμερα κρίνεται ουσιαστικά στο πεδίο των λεπτομερειών.Και σημαντικό μέρος των λεπτομερειών αποτελούν και τα υλικά του εσωτερικού,που καλώς ή κακώς ενδιαφέρουν τον αγοραστή της κατηγορίας (μιλάμε για μικρομεσαίο οικογενειακό και όχι για elise).Για το διπλό ψαλίδι τα έχουμε πει χιλιάδες φορές.Είχα κάπου αναφέρει τα tests που έγιναν με παραγγελία του Wester (με διαφορετικής τυπολογίας αναρτήσεις).Ακόμα και αν δεν προσέφερε τίποτα περισσότερο σε επίπεδο οδικής συμπεριφοράς σε σχέση με το σημερινό συνδυασμό αναρτήσεων της Giulietta,έπρεπε να διατηρηθεί....έστω και για λόγους image.Και στο φινάλε, δεν υπάρχει λόγος να γίνεται λόγος για το quadrilatero alto της 147,όταν υπάρχει το αντίστοιχο της 159 (η χρήση του οποίου θα σήμαινε προσοχή στη λεπτομέρεια του project και του target group σου).*
H oυσία είναι ότι ένα διπλό ψαλίδι,κατασκευασμένο με την ίδια τεχνική και από τα ίδια υλικά που χρησιμοποιούνται στην εξελιγμένη McPherson της Giulietta,είχε κόστος παραγωγής μεγαλύτερο κατά 30 ευρώ και θα είχε στη χειρότερη των περιπτώσεων ίδιο βάρος με τη McPherson.Δεν προτιμήθηκε για να εξοικονομηθούν τα 30 ευρώ,γιατί οι γραμμές παραγωγής του Cassino δεν μπορούν να τοποθετούν διπλά ψαλίδια.....και γιατί κανείς δεν το χρησιμοποιεί στην κατηγορία.Το τελευταίο είναι κλασσική λογική Fiat (η ίδια λογική που τοποθέτησε την 159 απέναντι στο Α4....ενώ το σημερινό ΜΥ της το τοποθετεί απέναντι στα Mondeo,407,C5 κλπ).
Επαναλαμβάνω ότι το αυτοκίνητο είναι σε γενικές γραμμές πολύ αξιόλογο.Δεν έχω καμία αμφιβολία ότι θα πουλήσει και πολύ καλά (για τα δεδομένα πάντα του brand)τα πρώτα ενάμιση-δύο χρόνια.Διαθέτει ένα στυλ που διεγείρει συναισθήματα (χωρίς να είναι έργο τέχνης,όπως και κανένα άλλο μικρομεσαίο σήμερα),φέρει το τρίλοβο,είναι σωστά τιμολογημένο για την πελατεία στην οποία απευθύνεται:κατά βάση εκείνους από τους αγοραστές που επιθυμούν κάτι πιο sport από το Bravo και δεν τους άρεσαν τα διάφορα Leon,308,Astra κλπ.Το βλέπω πολύ δύσκολο να κόψει πελάτες από μοντέλα όπως τα Α3,1er,ενώ δεν βρίσκω και κανέναν ιδιαίτερο λόγο να την προτιμήσει ο κλασσικός αγοραστής Golf.
H αλήθεια είναι ότι η κριτική γύρω από την AR είναι αυξημένη,σε οποιαδήποτε κίνηση κάνει.Είναι φυσικό επόμενο βέβαια να συμβαίνει κάτι τέτοιο,αφ'ής στιγμής ο κλασσικός alfista καταρχήν, κρίνει κάθε μοντέλο,με βάση αυτό που εχεί ο ίδιος μέσα στο μυαλό ως αρχέτυπο AR,ενά από την άλλη μιλάμε πάντα για ένα εμπορικό brand,που ανεξάρτητα του τι αξίζει σήμερα,παραμένει ανάμεσα στα 100 πιο γνωστά παγκοσμίως,προκαλώντας πάθη και ενδιαφέρον ανάλογο ή και μεγαλύτερο με τους άλλους τρεις,γνωστούς και μη εξαιρετέους κατασκευαστές,με τους οποίους δεν ανήκει στο ίδιο club....εδώ και 30 χρόνια.
*Το βρίσκω πολύ πιθανό το target group της 147 να χαθεί ή τέλος πάντων να συρρικνωθεί σημαντικά.Για παράδειγμα η Honda έχασε το 68% των πελατών civic 90/91 στις ΗΠΑ και στην ιαπωνική αγορά,για τους γνωστούς λόγους των λύσεων στις αναρτήσεις,για να κερδίσει ένα εντελώς διαφορετικό αγοραστικό κοινό.
YΓ.Ούτε η 147 ούτε η Giulietta χρησιμοποιούνται από τα ιταλικά σώματα ασφαλείας.Η 156 και 159 που χρησιμοποιείται σήμερα δεν φέρουν κανενός είδους θωράκιση (απλά μεγαλύτερο βάρος,κυρίως λόγω εξοπλισμού και επειδή είναι όλες πετρελαιοκίνητες).
-
Πάντως εγώ ισορροπώ ανάμεσα και στις δύο απόψεις (GB και AP)
Σαφώς και δεν έπεσε η 'ζάχαρη στο νερό' αν δεν φορά διπλά ψαλίδια, αφού έχει το κράτημα που της αρμόζει...αλλά η ψυχή του alfista, θέλει την διαφορετικότητα και την καινοτομία, συνδιασμένα με ουσία.
Σαφώς και δεν είναι και τόσο άσχημη η ταπετσαρία στις πόρτες, αλλά η alfa romeo μας έχει συνηθήσει σε σπορτίβικα και με φαντασία, πολυτελή εσωτερικά. (θυμάμαι το 83 ένας φίλος πήρε την alfasud, παρόλο που είχε βγει η βρώμα ότι σάπιζαν, γιατί τον είχε εντυπωσιάσει το εσωτερικό...τελικά του σάπισε, αλλά μέχρι σήμερα alfa romeo εχει).
Σαφώς και θα την αγοράσω, καθώς όποιο αυτοκίνητο της φίρμας έχω πάρει, δεν με έχει απογοητεύσει σε κανέναν τομέα...αλλά θα ήθελα το κάτι παραπάνω...
Ποτέ δεν έχω γκρινιάξει και ποτέ δεν αμφέβαλλα ότι αυτό που θα βγει θα είναι πάρα πολύ καλό...πριν καλά καλά βγει η πρώτη φωτογραφία, ήξερα ότι θα την αγοράσω...γιατί όσο και αν έχει μπερδευτεί αυτό το dna, παραμένουν κάποιοι βαασικοί παράγοντες ακόμα... -
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
Το προβληματικό σημείο είναι ότι το άλμα που έγινε από την 145 στην 147,στην περίπτωση της Giulietta και παρόλη τη μακρόχρονη κυοφορία του project,όχι απλά δεν επαναλαμβάνεται,αλλά σε κάποια σημεία γίνεται προς την αντίθετη κατεύθυνση.
Όντως έγινε άλμα από την 145 στην 147, όπως έγινε άλμα από την 33 στην 145. Αλλά η 33 δεν είχε κάνει άλμα προόδου σε σχέση με την Alfasud. Aυτό είναι γεγονός. Ένα αυτοκίνητο όμως δεν πετυχαίνει μονάχα αν το κύριο συστατικό αυτό είναι ένα άλμα προόδου. Για τον ίδιο λόγο μπορώ να θυμίσω ότι και μια 116(Alfetta) ήταν ΑΛΜΑ σε σχέση με μια 105(Giulia) όμως η τελευταία είναι που λατρεύτηκε σαν θεό από alfisti και μη. Η μήπως δεν ήταν άλμα η 159 σε σχέση με την 156? Άσχετα με το τι πιστεύουν κάποιοι για μένα ήταν καλύτερο αυτοκίνητο και ΕΙΝΑΙ αλλά είδαμε τα αποτελέσματα δυστυχώς. Η αλήθεια είναι ότι είχαμε μακρά περίοδο που το αυτοκίνητο υπήρχε σε προχωρημένο στάδιο. Αλλά δεν ξέρω αν ήταν κυοφορία ή απλά χωμένο στην βαθιά κατάψυξη....και ο νοών νοείτω.
Καταρχήν,και αυτός είναι σκοπός διακηρυγμένος στο business case της 940,target group του μοντέλου θεωρείται εκείνος από τους αγοραστές της κατηγορίας,που προσανατολίζεται στα αυτοκίνητα των γενικών κατασκευαστών.Για το λόγο αυτό αντιγράφει την τιμολογιακή πολιτική και τις εκδόσεις του Golf.Πράγμα που με την 147 δεν έκαναν.Έτσι εκεί που η 147 serie0, χρησιμοποιούσε υλικά από 'βούτυρο',η Giulietta χρησιμοποιεί από 'πλαστικό' (ΔΕΝ αναφέρομαι στη συναρμολόγηση της 147,η οποία για την πρώτη διετία ήταν καλή,ενώ μετά το μοντέλο αφέθηκε γενικώς στην τύχη του).
Με δεδομένο ότι δεν υπάρχει σύγχρονο μοντέλο,που υστερεί στον τομέα των τεχνικών προδιαγραφών και της οδικής συμπεριφοράς,το παιχνίδι σήμερα κρίνεται ουσιαστικά στο πεδίο των λεπτομερειών.Και σημαντικό μέρος των λεπτομερειών αποτελούν και τα υλικά του εσωτερικού,που καλώς ή κακώς ενδιαφέρουν τον αγοραστή της κατηγορίας (μιλάμε για μικρομεσαίο οικογενειακό και όχι για elise).Δεν πιστεύω ότι το αυτοκίνητο είναι στραμμένο κυρίως ως αντιπρόταση σε μικρομεσαία γενικών κατασκευαστών. Κάτι συγκριτικά πλάνα που είχα ποστάρει περιελάμβαναν και τις 2 premium επιλογές των Audi & BMW. Έχει 2 χρόνια η Giulietta 'ελεύθερα' ώστε να παίξει μπάλα μόνη της ώσπου να εμφανιστούν οι 2 νέοι αντικαταστάτες αυτών των premium επιλογών.
Όσον αφορά την τιμολογιακή πολιτική, σου αναφέρω ότι κάποιοι βρίσκουν τις τιμές ήδη τσιμπημένες. Φαντάσου σχόλια με +2000ευρώ σε κάθε έκδοση. Για μένα είναι ας πούμε σωστά τιμολογημένη.
Ειδικά στην χώρα του Ζορμπά ο Γρεκός ψωνίζει με βάση το που φτάνει η τσέπη του και όχι με βάση τις ανάγκες του. Για αυτό βλέπεις συγκριτικά στο κατασκευαστών και μοντέλων, ανάμεσα σε ένα premium B seg, σε ένα near premium C-seg και ενός generic D-seg. Ότι να ναι δηλαδή.
Περί ποιότητος αυτό που αφορά κυρίως τον κάτοχο 147 είναι να βρει καλύτερη συναρμολόγηση στην Giulietta. Πάντως θα περιμένω να δω από κοντά το αυτοκίνητο ο ίδιος Alba μου για να διαμορφώσω την δική μου άποψη.Για το διπλό ψαλίδι τα έχουμε πει χιλιάδες φορές.Είχα κάπου αναφέρει τα tests που έγιναν με παραγγελία του Wester (με διαφορετικής τυπολογίας αναρτήσεις).Ακόμα και αν δεν προσέφερε τίποτα περισσότερο σε επίπεδο οδικής συμπεριφοράς σε σχέση με το σημερινό συνδυασμό αναρτήσεων της Giulietta,έπρεπε να διατηρηθεί....έστω και για λόγους image.Και στο φινάλε, δεν υπάρχει λόγος να γίνεται λόγος για το quadrilatero alto της 147,όταν υπάρχει το αντίστοιχο της 159 (η χρήση του οποίου θα σήμαινε προσοχή στη λεπτομέρεια του project και του target group σου).*
Δεν έχω λόγο να διαφωνήσω σε αυτό. Και εγώ έτσι θα την ήθελα. Εγώ δεν νομίζω ότι το 'downgrade'(αν θεωρείται τέτοιο) θα παίξει καθοριστικό ρόλο στην εμπορική επιτυχία του μοντέλου. Alba καλύτερα που έβαλαν McPherson. Μόνο το κόστος συντήρησης και τους εκνευριστικούς τριγμούς που είχαν τα ψευτοψάλιδα της 147 σε καιρό με υγρασία και κρύο, φτάνει....Ξέρεις πόσα λεφτά θέλει για να τα αλλάξεις? Αυτό κάποιοι το λένε αναξιοπιστία ενώ πρόκειται για φυσιολογική φθορά. Είναι άλλο πράμα να θες αλλαγή στα ψαλίδια κάθε 50Κ χλμ και άλλο κάθε 200Κ χλμ και ΑΝ....
Και για μένα η αξιοπιστία είναι εν πολλοίς από τους σημαντικότερους παράγοντες. Υπάρχουν άνθρωποι που θέλουν να πηγαίνουν συνεργείο μόνο για αλλαγή λαδιών, και όχι για αναζήτηση τριγμών εδώ κι εκεί. Μήπως δεν είχε τέτοια προβλήματα η 147? Εγώ ξέρω τι σου λέω....H oυσία είναι ότι ένα διπλό ψαλίδι,κατασκευασμένο με την ίδια τεχνική και από τα ίδια υλικά που χρησιμοποιούνται στην εξελιγμένη McPherson της Giulietta,είχε κόστος παραγωγής μεγαλύτερο κατά 30 ευρώ και θα είχε στη χειρότερη των περιπτώσεων ίδιο βάρος με τη McPherson.Δεν προτιμήθηκε για να εξοικονομηθούν τα 30 ευρώ,γιατί οι γραμμές παραγωγής του Cassino δεν μπορούν να τοποθετούν διπλά ψαλίδια.....και γιατί κανείς δεν το χρησιμοποιεί στην κατηγορία.Το τελευταίο είναι κλασσική λογική Fiat (η ίδια λογική που τοποθέτησε την 159 απέναντι στο Α4....ενώ το σημερινό ΜΥ της το τοποθετεί απέναντι στα Mondeo,407,C5 κλπ).
Αχ αυτή η κλασσική λογική Fiat...
Επαναλαμβάνω ότι το αυτοκίνητο είναι σε γενικές γραμμές πολύ αξιόλογο.Δεν έχω καμία αμφιβολία ότι θα πουλήσει και πολύ καλά (για τα δεδομένα πάντα του brand)τα πρώτα ενάμιση-δύο χρόνια.Διαθέτει ένα στυλ που διεγείρει συναισθήματα (χωρίς να είναι έργο τέχνης,όπως και κανένα άλλο μικρομεσαίο σήμερα),φέρει το τρίλοβο,είναι σωστά τιμολογημένο για την πελατεία στην οποία απευθύνεται:κατά βάση εκείνους από τους αγοραστές που επιθυμούν κάτι πιο sport από το Bravo και δεν τους άρεσαν τα διάφορα Leon,308,Astra κλπ.Το βλέπω πολύ δύσκολο να κόψει πελάτες από μοντέλα όπως τα Α3,1er,ενώ δεν βρίσκω και κανέναν ιδιαίτερο λόγο να την προτιμήσει ο κλασσικός αγοραστής Golf.
H αλήθεια είναι ότι η κριτική γύρω από την AR είναι αυξημένη,σε οποιαδήποτε κίνηση κάνει.Είναι φυσικό επόμενο βέβαια να συμβαίνει κάτι τέτοιο,αφ'ής στιγμής ο κλασσικός alfista καταρχήν, κρίνει κάθε μοντέλο,με βάση αυτό που εχεί ο ίδιος μέσα στο μυαλό ως αρχέτυπο AR,ενά από την άλλη μιλάμε πάντα για ένα εμπορικό brand,που ανεξάρτητα του τι αξίζει σήμερα,παραμένει ανάμεσα στα 100 πιο γνωστά παγκοσμίως,προκαλώντας πάθη και ενδιαφέρον ανάλογο ή και μεγαλύτερο με τους άλλους τρεις,γνωστούς και μη εξαιρετέους κατασκευαστές,με τους οποίους δεν ανήκει στο ίδιο club....εδώ και 30 χρόνια.
*Το βρίσκω πολύ πιθανό το target group της 147 να χαθεί ή τέλος πάντων να συρρικνωθεί σημαντικά.Για παράδειγμα η Honda έχασε το 68% των πελατών civic 90/91 στις ΗΠΑ και στην ιαπωνική αγορά,για τους γνωστούς λόγους των λύσεων στις αναρτήσεις,για να κερδίσει ένα εντελώς διαφορετικό αγοραστικό κοινό.
Εγώ πιστεύω ότι θα πετύχει. Ενώ ξέρω ότι αυτά που λες είναι σωστά, μέσα μου νιώθω ότι θα πετύχει, τουλάχιστον αν δεν αφεθεί στο έλεος της τύχης της.
YΓ.Ούτε η 147 ούτε η Giulietta χρησιμοποιούνται από τα ιταλικά σώματα ασφαλείας.Η 156 και 159 που χρησιμοποιείται σήμερα δεν φέρουν κανενός είδους θωράκιση (απλά μεγαλύτερο βάρος,κυρίως λόγω εξοπλισμού και επειδή είναι όλες πετρελαιοκίνητες).
Tra questi: la parziale blindatura; i vetri antisfondamento; la paratia in policarbonato ed acciaio che separa i posti posteriori da quelli anteriori; i rivestimenti con tessuto Fortex; i dispositivi elettroacustici esterni – barra attrezzata multifunzioni per la Polizia – luci di emergenza, un faro orientabile e un pannello a scomparsa con scritte luminose integrato aerodinamicamente con la carrozzeria per i Carabinieri; gli scompartimenti per riporre le dotazioni individuali di difesa; la predisposizione per gli apparati di comunicazione, navigazione, trasmissione e acquisizione dati; il serbatoio che nasconde, al suo interno, speciali sfere di maglia in lega di alluminio per prevenire le esplosioni a causa di scoppi interni; il bagagliaio attrezzato per riporre borsa per il pronto soccorso, estintore, cartelli, coni segnaletici
http://www.virtualcar.it/alfa-159-polizia-e-carabinieri-la-tradizione-continua/
Νομίζω ότι εδώ το λέει ξεκάθαρα. -
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
Επαναλαμβάνω ότι το αυτοκίνητο είναι σε γενικές γραμμές πολύ αξιόλογο.Δεν έχω καμία αμφιβολία ότι θα πουλήσει και πολύ καλά (για τα δεδομένα πάντα του brand)τα πρώτα ενάμιση-δύο χρόνια.Διαθέτει ένα στυλ που διεγείρει συναισθήματα (χωρίς να είναι έργο τέχνης,όπως και κανένα άλλο μικρομεσαίο σήμερα),φέρει το τρίλοβο,είναι σωστά τιμολογημένο για την πελατεία στην οποία απευθύνεται:κατά βάση εκείνους από τους αγοραστές που επιθυμούν κάτι πιο sport από το Bravo και δεν τους άρεσαν τα διάφορα Leon,308,Astra κλπ.Το βλέπω πολύ δύσκολο να κόψει πελάτες από μοντέλα όπως τα Α3,1er,ενώ δεν βρίσκω και κανέναν ιδιαίτερο λόγο να την προτιμήσει ο κλασσικός αγοραστής Golf.H αλήθεια είναι ότι η κριτική γύρω από την AR είναι αυξημένη,σε οποιαδήποτε κίνηση κάνει.Είναι φυσικό επόμενο βέβαια να συμβαίνει κάτι τέτοιο,αφ'ής στιγμής ο κλασσικός alfista καταρχήν, κρίνει κάθε μοντέλο,με βάση αυτό που εχεί ο ίδιος μέσα στο μυαλό ως αρχέτυπο AR,ενά από την άλλη μιλάμε πάντα για ένα εμπορικό brand,που ανεξάρτητα του τι αξίζει σήμερα,παραμένει ανάμεσα στα 100 πιο γνωστά παγκοσμίως,προκαλώντας πάθη και ενδιαφέρον ανάλογο ή και μεγαλύτερο με τους άλλους τρεις,γνωστούς και μη εξαιρετέους κατασκευαστές,με τους οποίους δεν ανήκει στο ίδιο club....εδώ και 30 χρόνια.
*Το βρίσκω πολύ πιθανό το target group της 147 να χαθεί ή τέλος πάντων να συρρικνωθεί σημαντικά.Για παράδειγμα η Honda έχασε το 68% των πελατών civic 90/91 στις ΗΠΑ και στην ιαπωνική αγορά,για τους γνωστούς λόγους των λύσεων στις αναρτήσεις,για να κερδίσει ένα εντελώς διαφορετικό αγοραστικό κοινό.
- Αγοραστές Alfa κατηγορία 1 : Περιμένουν πάντα το καινούριο και πιο προηγμένο (πχ 1.75 TBi, Multiair, Giulietta κλπ...). Μερικοί παραπονιούνται όταν πέσουν οι τιμές. Αλλά δεν θα αγόραζαν στις χαμηλές τιμές, γιατί περιμένουν το νέο μοντέλο...
- Αγοραστές Alfa κατηγορία 2 : Θεωρούν ακριβά τα νέα μοντέλα (πχ Mito ,Brera, Spider)Περιμένουν να αυξηθεί η έκπτωση/ να πέσουν οι τιμές (καινούριων ή μτχ αντίστοιχα) για να εκπληρώσουν το πάθος τους. Γυρνάνε όλους τους διανομείς και πετυχαίνουν την καλύτερη τιμή και το χαμηλότερο επιτόκιο.Ξέρουν πως θα χάσουν λιγότερο. Ζηλέυουν όμως λίγο και αυτούς που παίρνουν τα νέα μοντέλα,έστω και αν αργούν να παραδεχτούν πως τους αρέσουν (πχ MiTo,159,Brera)
ΚΙΝΔΥΝΟΣ Αν ανήκεις μια στην πρώτη κατηγορία, μια στην δευτερη, τότε μπορεί να μην αγοράσεις ποτέ Alfa. Ισως περάσει από το μυαλό σου να πάρεις ένα γερμανικό...
-
@Busso
Bλέποντας τι υπάρχει στο pipeline....αισθάνομαι ευτυχής που βγήκε η Giulietta….έστω και με τα μικροπροβληματάκια της.
Το target group της πάντως δεν το υποθέτω,ούτε το συμπεραίνω από τα slides.Το ανέλυσαν στο business case του μοντέλου.... και αυτό μου το μεταφέρει άνθρωπος που δουλεύει στον όμιλο Fiat (και μετρά ήδη 15ετή προϋπηρεσία στο χώρο του automotive), συνοψίζοντας την εμπορική λογική τους στο εξής σχήμα: η Giulietta αποτελεί για το bravo….ό,τι ακριβώς το 500 για το panda.
Mε τη διαφορά ότι η Giulietta, σε αντίθεση με το 500, διαθέτει μόνο το όνομα της ως 'iconic element'.Τέλος πάντων… οι εσωτερικές επενδύσεις των θυρών χρησιμοποιούν ένα υλικό ανάμεσα στο οικολογικό δέρμα (sic)και το benova. Πρόκειται για το ίδιο υλικό (με αντίστοιχο οπτικό effect) με αυτό που χρησιμοποιείται στα panels του 500,όταν αυτό παραγγέλεται με δερμάτινα καθίσματα (που και αυτά με τη σειρά τους πραγματικό δέρμα έχουν σε μικρό ποσοστό).Και φινίρισμα υλικών με τα παρακάτω οπτικά αποτελέσματα δεν μου κάθεται καλά για το 2010 (εκτός και αν έχω κακομάθει... τόσο πολύ).
http://img696.imageshack.us/img696/7267/9c3yt.jpg
Το πράγμα γίνεται πιο εκνευριστικό από τη στιγμή που ακόμα και με τη χρήση των ίδιων ακριβώς υλικών, προσεγμένων όμως περισσότερο στην τελική τους λεπτομέρεια, μπορούσε να επιτευχθεί ένα καλύτερο οπτικό αποτέλεσμα, σε σχέση με το σημερινό. Ελπίζω τουλάχιστον ότι τα προβλήματα συναρμολόγησης της 147,σήμερα με τη ριζικοσπαστικοποίηση και κυρίως τη μεταφορά της παραγωγής, θα έχουν επιτέλους λυθεί....αν και το γεγονός ότι το Bravo δεν είναι εντελώς απαλλαγμένο από μικροπροβληματάκια του είδους, μου γεννά επιφυλάξεις.Με αυτά τα δεδομένα δεν βλέπω πώς τον τυπικό αγοραστή της γερμανικής τριάδας, ο οποίος έκανε ήδη μια φορά την απόπειρα να πειστεί με την 147, μπορείς να τον προσελκύσεις κατά ορδές.
Στο δια ταύτα.
Στο δρόμο το αυτοκίνητο στέκεται πολύ καλά. Φυσικά είναι πιο «μοντέρνο» σε αίσθηση σε σχέση με την 147 (κατά την ίδια έννοια που διαφοροποιείται η αίσθηση αυτή με τη μετάβαση από το τιμόνι της 156 σε αυτό της 159),από την οποία είναι φυσικά πιο στιβαρό σαν πλαίσιο.
Το σύστημα διεύθυνσης είναι πολύ ανώτερο αυτού του bravo,ίσως ένα κλικ κάτω από το αντίστοιχο της 147 και δύο κλικ κάτω σε σχέση με της 159.
Σε σχέση με αυτό του golf έχει αμεσότερη αίσθηση, αλλά καταλαβαίνεις ότι πρόκειται για ηλεκτρικό παρά για ηλεκτροϋδραυλικό..Το πίσω μέρος ακολουθεί περίφημα, πολύ καλύτερα από όσο στο bravo, αντιδρώντας όπως και στην 147 με τις αναρτήσεις confort (εισπράττεις βέβαια αυτή την αίσθηση διαφορετικά σε σχέση με την 147,εξ’αιτίας του πιο άκαμπτου πλαισίου, αλλά παρόλα αυτά τη νιώθεις).
Αναγκαστικά οι αναρτήσεις sport κάνουν πιο σκληρό το αυτοκίνητο, βελτιώνοντας αρκετά την κατάσταση των αντιδράσεων του πίσω μέρους, μετατρέποντας όμως σε περισσότερο «ευαίσθητο» το μπροστά, σε σχέση με την 147.
(ποιος είπε ότι μια McP evoluta είναι πρωταθλήτρια στο glassclimbing;) -
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
Τέλος πάντων… οι εσωτερικές επενδύσεις των θυρών χρησιμοποιούν ένα υλικό ανάμεσα στο οικολογικό δέρμα (sic)και το benova. Πρόκειται για το ίδιο υλικό (με αντίστοιχο οπτικό effect) με αυτό που χρησιμοποιείται στα panels του 500,όταν αυτό παραγγέλεται με δερμάτινα καθίσματα (που και αυτά με τη σειρά τους πραγματικό δέρμα έχουν σε μικρό ποσοστό).Και φινίρισμα υλικών με τα παρακάτω οπτικά αποτελέσματα δεν μου κάθεται καλά για το 2010 (εκτός και αν έχω κακομάθει... τόσο πολύ).
http://img696.imageshack.us/img696/7267/9c3yt.jpg
Το πράγμα γίνεται πιο εκνευριστικό από τη στιγμή που ακόμα και με τη χρήση των ίδιων ακριβώς υλικών, προσεγμένων όμως περισσότερο στην τελική τους λεπτομέρεια, μπορούσε να επιτευχθεί ένα καλύτερο οπτικό αποτέλεσμα, σε σχέση με το σημερινό. Ελπίζω τουλάχιστον ότι τα προβλήματα συναρμολόγησης της 147,σήμερα με τη ριζικοσπαστικοποίηση και κυρίως τη μεταφορά της παραγωγής, θα έχουν επιτέλους λυθεί....αν και το γεγονός ότι το Bravo δεν είναι εντελώς απαλλαγμένο από μικροπροβληματάκια του είδους, μου γεννά επιφυλάξεις.(ποιος είπε ότι μια McP evoluta είναι πρωταθλήτρια στο glassclimbing;)
Η φωτογραφία που παρέθεσες θα την χαρακτήριζα ως την χειρότερη δυνατή σε λήψη. Δείχνει cheap made το εσωτερικό.
Επίσης κάτι άλλο που επιβεβαιώνει κάποιες υποψίες μου, είναι ότι τα καθίσματα είναι με πλευρική στήριξη ολίγον καλύτερη από Lancia Delta. Δηλαδή ανύπαρκτη. Να δω πως θα κουμαντάρεις 235 ίππους με τέτοιο κάθισμα....Foul-άρα
Και εγώ ελπίζω στην άριστη συναρμολόγηση έστω και με ελαφρά υποχώρηση σε επιμέρους τομείς της ποιότητας υλικών. Πράγματι στη foto δεν είναι κολακευτικό το επίμαχο μέρος του πάνελ και υπάρχει όντως σύγχυση χρωμάτων-υλικών. Δεν είσαι εσύ μονάχα περίεργος....και εγώ κακομαθημένος είμαιΥΓ1: Alba με την παρένθεση τι εννοείς?
ΥΓ2: Λέει ο 'φίλος' σου ότι απελευθερώθηκε το concept 4wheel drive για το C-Evo. Έτοιμο σε 18μήνες και υπάρχει σκέψη για τοποθέτηση ακόμη και στην 170άρα ΜΑ εκτός από την QV. Αν ισχύσει αυτό τότε πρακτικά είναι πιθανό να υπάρξει 940GTA. Η λύση του moteur ωστόσο είναι μέγα μυστήριο με 2 λύσεις, όπως ο 1750 στα 300αλογάκια(ίσως biturbo) και 3λιτρο V6MAir στα πολλά αλογάκια....οψόμεθα
-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
Και φινίρισμα υλικών με τα παρακάτω οπτικά αποτελέσματα δεν μου κάθεται καλά για το 2010 (εκτός και αν έχω κακομάθει... τόσο πολύ).
http://img696.imageshack.us/img696/7267/9c3yt.jpg
Το πράγμα γίνεται πιο εκνευριστικό από τη στιγμή που ακόμα και με τη χρήση των ίδιων ακριβώς υλικών, προσεγμένων όμως περισσότερο στην τελική τους λεπτομέρεια, μπορούσε να επιτευχθεί ένα καλύτερο οπτικό αποτέλεσμα, σε σχέση με το σημερινό.Άφησαν να φαίνεται λαμαρίνα και λάστιχο ανάμεσα στην πόρτα και την κολώνα;!
Γιατί να το κάνουν αυτό, βρήκαν να κάνουν περικοπές απ το 1 εκατοστό πλαστικού;
Αμάν πια αυτοί οι άνθρωποι.. δε μπορούν αν δεν κάνουν τη @#$(@* τους κάπου. Ποιο άλλο αμάξι του C segment έχει τέτοια τσιπιά;
Φτιάξανε τόσο όμορφο οπτικά αποτέλεσμα και καταστρέφουν το σύνολο με τέτοιες παραλείψεις.
Τραγικοί, απλά τραγικοί. -
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
Έχω την εντύπωση ότι το ίδιο 'κενό' το έχει και η 159.
Γενικώς μου τη σπάει που φαίνεται μέσα η λαμαρίνα και το χρώμα
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Έχω την εντύπωση ότι το ίδιο 'κενό' το έχει και η 159.
Γενικώς μου τη σπάει που φαίνεται μέσα η λαμαρίνα και το χρώμα
Kαι η 147, εκεί δεν στην έσπαγε , αλλά στο μαύρο που την είχες δεν φαινόταν τόσο
και στην 159, μάλιστα εδώ φαίνεται πολύ περισσότερο το πλαίσιο της πόρτας
Συγνώμη για τις κακές λήψεις αλλά είναι από κινητό
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Kαι η 147, εκεί δεν στην έσπαγε , αλλά στο μαύρο που την είχες δεν φαινόταν τόσοΚι εκεί μου την έσπαγε...πολύ μάλιστα γιατί αν και ήταν μαύρο, η ταπετσαρία εσωτερικά ήταν μπεζ.
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
ΥΓ1: Alba με την παρένθεση τι εννοείς?
...ότι η McP δεν είναι πανάκεια στην εξάλλειψη του φαινομένου της τερματισμένης μπροστινής ανάρτησης των 147/GT.
ΥΓ2: Λέει ο 'φίλος' σου ότι απελευθερώθηκε το concept 4wheel drive για το C-Evo. Έτοιμο σε 18μήνες και υπάρχει σκέψη για τοποθέτηση ακόμη και στην 170άρα ΜΑ εκτός από την QV. Αν ισχύσει αυτό τότε πρακτικά είναι πιθανό να υπάρξει 940GTA. Η λύση του moteur ωστόσο είναι μέγα μυστήριο με 2 λύσεις, όπως ο 1750 στα 300αλογάκια(ίσως biturbo) και 3λιτρο V6MAir στα πολλά αλογάκια....οψόμεθα
....so what?
Αναμενόμενο ήταν, καθώς η εξαιρετική αυτή πλατφόρμα (που σημειωτέον βγήκε στην παραγωγή,όχι για χάρη της Giulietta,αλλά γιατί χρειάζονταν μια που να πληροί τις νόρμες ETA/NHTSA.....γεγονός που σήμαινε ότι ήταν οικονομικά πιο συμφέρον να βγάλουν στην παραγωγή την χover αντί να 'αμερικανοποιήσουν' την υπάρχουσα compact)θα χρησιμοποιηθεί από Ν μοντέλα του ομίλου....πολλά εξ' αυτών αμερικανικάΤώρα για τον κινητήρα μιας υποτιθέμενης GTA καλύτερα να μην πω τίποτα Πού κατέληξε η δουλειά του Martinelli στον V6 της FPT;Στο integration με τον Pentastar;
Και προσωπικά λίγο με απασχολεί πια μια ενδεχόμενη 940 GTA....καθώς το downsizing έχει δρομολογηθεί και μάλιστα με αποκλειστικά οικονομικούς όρους.Ετοιμάσου για ένα νέο πεντάπορτο B segment (ΙSΟ παίρνουμε το νέο Ypsilon 846 και του δίνουμε χαρακτηριστικά σχεδίασης που ταιριάζουν σε AR)που θα κάνει παρέα στη MiTo (ιδέα που προ διετίας είχε αποκλειστεί από τον ίδιο το Marchionne).
To κέντρο βάρους του brand μετατοπίζεται στα Α-Β-C segm. με μαέστρο τον Wester (επανάληψη του λάθους που έγινε με τη Lancia),με σκοπό να δημιουργήσουν άμεσα ρευστότητα,να υποκριθούν ότι έχουν λογιαριασμούς συγκεκριμένου τύπου,να κάνου το spin off,να βάλουν τον αυτοκινητιστικό τομέα στη χρηματιστηριακή αγορά (να τα μαζέψουν) και τελικά να απαλλαγούν από αυτόν.
Μετά μπορούμε να συνεχίσουμε να ονειρευόμαστε duetti και πισωκίνητα D και E segments -
Το grouppo ζεί ακόμα στις μέρες των 90ς Tempra , detra , 155 .
Alfa Romeo Giulietta