Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    AUDI S3
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. AUDI S3
    • 1
    • 2
    • 105
    • 106
    • 107
    • 108
    • 109
    • 172
    • 173
    • 107 / 173
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    118
    3454
    7711
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • J
      jntaras last edited by

      viewtopic.php?f=11&t=42110&start=75#p1796838
      Aυτη που εσυ ξεκινησες τη διοργανωση ρε συ

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • Q
        qsisvts last edited by

        καλα και το s3 πισω χτυπαει πολυ περισσοτερο απο οτι μπροστα

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kavoyras last edited by

          Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:

          μα τι κρύβ ρε παιδιά?

          πάντως δεν είμαι άνθρωπος που ζηλεύω οπότε μπορείτε να έχετε ότι επιθυμεί η καρδιά σας!
          Όσο για το αν θα αναβαθμίσω κι άλλο το δικό μου, αποκλείεται... εκτός αν μου έρθουν τα λεφτά για την αναβάθμιση συνολικά και το πάω όσο πάει... αλλά και πάλι αρχίζω και θέλω κάτι όμορφο κι όχι απαραίτητα γρήγορο... σας το έχω ξαναπεί..

          νάτο-νάτο JDL...τσιμπάει...

          @QsisVTS λογικό είναι να χτυπάει πιο πολύ πίσω.Το 'γόνατο' απέχει πολύ σε απορρόφηση ανωμαλιών από τους πολλαπλούς συνδέσμους.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • J
            jdl last edited by

            Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:

            νάτο-νάτο JDL...τσιμπάει...

            Ρε Γιώργο εκτός από αργός είναι και ψάρι......

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • V
              vellerefontis last edited by

              Ο χρήστης jntaras έγραψε:
              http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=11&t=42110&start=75#p1796838
              Aυτη που εσυ ξεκινησες τη διοργανωση ρε συ

              συγγνώμη αλλά έτσι όπως το έθεσες νόμισα ότι πρόκειται για κάποια άλλη.... Μα είναι δυνατόν να μην έρθω στην συνάντηση που εγώ διοργάνωσα?

              μιλάμε από κοντά λοιπόν!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • V
                vellerefontis last edited by

                Ο χρήστης JDL έγραψε:

                νάτο-νάτο JDL...τσιμπάει...

                Ρε Γιώργο εκτός από αργός είναι και ψάρι......

                ευχαριστώ πολύ για τα καλά σας λόγια...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • J
                  jdl last edited by

                  Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:

                  ευχαριστώ πολύ για τα καλά σας λόγια...

                  Παρακαλούμε

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • V
                    vellerefontis last edited by

                    Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
                    καλα και το s3 πισω χτυπαει πολυ περισσοτερο απο οτι μπροστα

                    απλά, καμία σχέση φίλε!

                    πολύ χειρότερο το ψιρόκο, ακόμη και με τα δικά μου αμορτισέρ το δικό μας είναι πιο καλό σε απόσβεση... το δικό σου με τα μαμά είναι λιμουζίνα σε σύγκριση.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • Q
                      qsisvts last edited by

                      Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:

                      καλα και το s3 πισω χτυπαει πολυ περισσοτερο απο οτι μπροστα

                      απλά, καμία σχέση φίλε!

                      πολύ χειρότερο το ψιρόκο, ακόμη και με τα δικά μου αμορτισέρ το δικό μας είναι πιο καλό σε απόσβεση... το δικό σου με τα μαμά είναι λιμουζίνα σε σύγκριση.

                      δεν εχω λογο να διαφωνησω, απλα ειπα οτι πισω χτυπαει πιο πολυ απο μπροστα

                      μπροστα ειναι τελειως πουπουλο

                      δεν το συγκρινα με καποιο αλλο
                      θα σε βαλω πισω στο shitroen παρεα με την εταζερα που τριζει να δεις χαμους

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        kikizas-grigoris last edited by

                        Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:

                        καλα και το s3 πισω χτυπαει πολυ περισσοτερο απο οτι μπροστα

                        απλά, καμία σχέση φίλε!

                        πολύ χειρότερο το ψιρόκο, ακόμη και με τα δικά μου αμορτισέρ το δικό μας είναι πιο καλό σε απόσβεση... το δικό σου με τα μαμά είναι λιμουζίνα σε σύγκριση.

                        Mηπως ειχε τζουφια αμορτισερ/βασεις προβληματικες?
                        Μερικα Scirocco ειχαν θεμα με τα αμορτισερ, και ειδικα τα πισω χτυπουσαν ασχημα και λογω προβληματος με τις βασεις...Νομιζω εγινε ανακληση για αυτα.
                        Με του jntaras παντως που φοραει και τις εξτρα 18αρες, εχουμε παει βολτα και ηταν πολυ καλη η ανεση αλλα και η αποσβεση, σφιχτη οσο επρεπε για να κινηθεις γρηγορα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          kavoyras last edited by

                          Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:

                          θα σε βαλω πισω στο shitroen παρεα με την εταζερα που τριζει να δεις χαμους

                          γαλλικά..όλα μπουρδέλα.

                          Μπορεί κάποιος από σας που έχετε s3 να επιβεβαιώσει μία πληροφορία? (δεν μπορώ να το χωνέψω βασικά)

                          Έχει κανείς σας δει αν είναι πλαστική ή μεταλλική η προστατευτική ποδιά της μηχανής? (από κάτω)
                          Μου είπαν ότι μόνο τα cabrio φοράνε μεταλλική ποδιά (ανεξαρτήτου κινητήρας) και κανένα a3-s3 και έχω κουφαθεί.
                          γίνεται το 1.4tsi να φοράει μεταλλική ποδιά (στο κάμπριο) και το s3 να μην έχει?
                          Γιατί αν ισχύει, δεν την παλεύουν εκεί ψηλά στη Βαυβαρία...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • Q
                            qsisvts last edited by

                            Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:

                            θα σε βαλω πισω στο shitroen παρεα με την εταζερα που τριζει να δεις χαμους

                            γαλλικά..όλα μπουρδέλα.

                            Μπορεί κάποιος από σας που έχετε s3 να επιβεβαιώσει μία πληροφορία? (δεν μπορώ να το χωνέψω βασικά)

                            Έχει κανείς σας δει αν είναι πλαστική ή μεταλλική η προστατευτική ποδιά της μηχανής? (από κάτω)
                            Μου είπαν ότι μόνο τα cabrio φοράνε μεταλλική ποδιά (ανεξαρτήτου κινητήρας) και κανένα a3-s3 και έχω κουφαθεί.
                            γίνεται το 1.4tsi να φοράει μεταλλική ποδιά (στο κάμπριο) και το s3 να μην έχει?
                            Γιατί αν ισχύει, δεν την παλεύουν εκεί ψηλά στη Βαυβαρία...

                            τα παντα απο κατω ειναι πλαστικα..

                            δε μας λυπασαι που ειμαστε 1.5 τονο ρε καβουρα? τι να την κανουμε τη μεταλλικη ποδια? για offroad θα παμε?

                            αλλωστε κατι κοτρωναρες και βραχους ακομα που εχει τυχει να ακουμπησει δεν τη πτοησαν..
                            μονο κατι σημαδακια της αφησαν

                            αν ηταν να πηγαινε το αυτοκινητο καπου τελειως κακοτραχαλα (suv που και τα suv, δεν εχουν ολα μεταλλικες) να ειχε
                            αλλιως γιατι?

                            και ενος φιλου μου η slk εχει και πραγματικα ειναι ανουσιο

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • V
                              vellerefontis last edited by

                              Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:

                              καλα και το s3 πισω χτυπαει πολυ περισσοτερο απο οτι μπροστα

                              απλά, καμία σχέση φίλε!

                              πολύ χειρότερο το ψιρόκο, ακόμη και με τα δικά μου αμορτισέρ το δικό μας είναι πιο καλό σε απόσβεση... το δικό σου με τα μαμά είναι λιμουζίνα σε σύγκριση.

                              Mηπως ειχε τζουφια αμορτισερ/βασεις προβληματικες?
                              Μερικα Scirocco ειχαν θεμα με τα αμορτισερ, και ειδικα τα πισω χτυπουσαν ασχημα και λογω προβληματος με τις βασεις...Νομιζω εγινε ανακληση για αυτα.
                              Με του jntaras παντως που φοραει και τις εξτρα 18αρες, εχουμε παει βολτα και ηταν πολυ καλη η ανεση αλλα και η αποσβεση, σφιχτη οσο επρεπε για να κινηθεις γρηγορα.

                              είναι ολοκαίνουργιο φίλε, από αυτά με το επτατάχυτο DSG, το φρέσκο ταμπλό κλπ, και μόνο λίγων μηνών...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • V
                                vellerefontis last edited by

                                Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:

                                θα σε βαλω πισω στο shitroen παρεα με την εταζερα που τριζει να δεις χαμους

                                γαλλικά..όλα μπουρδέλα.

                                Μπορεί κάποιος από σας που έχετε s3 να επιβεβαιώσει μία πληροφορία? (δεν μπορώ να το χωνέψω βασικά)

                                Έχει κανείς σας δει αν είναι πλαστική ή μεταλλική η προστατευτική ποδιά της μηχανής? (από κάτω)
                                Μου είπαν ότι μόνο τα cabrio φοράνε μεταλλική ποδιά (ανεξαρτήτου κινητήρας) και κανένα a3-s3 και έχω κουφαθεί.
                                γίνεται το 1.4tsi να φοράει μεταλλική ποδιά (στο κάμπριο) και το s3 να μην έχει?
                                Γιατί αν ισχύει, δεν την παλεύουν εκεί ψηλά στη Βαυβαρία...

                                μεταλλικές ποδιές φοράνε κάποια αυτοκίνητα με προδιαγραφές είτε αμερικάνικες είτε για τρίτες χώρες που οι δρόμοι τους είναι μπουρδέλα... στην Mercedes-Benz μπορεί ο καθένας να παραγείλει ενισχυμένη ποδιά κινητήρα αλλά είναι για αυτούς που μένουν Αφρική κλπ... βέβαια με τους δρόμους μας εδώ μερικές φορές απέβει χρήσιμο στην οικογενειακή μας... τα δικά μας στην εσωτερική αγορά της Ευρώπης δεν πέρνουν αλλά δεν καταλαβαίνω γιατό το κάμπριο την έχει εξ αρχής...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  kavoyras last edited by

                                  Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:

                                  μεταλλικές ποδιές φοράνε κάποια αυτοκίνητα με προδιαγραφές είτε αμερικάνικες είτε για τρίτες χώρες που οι δρόμοι τους είναι μπουρδέλα... sτην Mercedes-Benz μπορεί ο καθένας να παραγείλει ενισχυμένη ποδιά κινητήρα αλλά είναι για αυτούς που μένουν Αφρική κλπ... βέβαια με τους δρόμους μας εδώ μερικές φορές απέβει χρήσιμο στην οικογενειακή μας... τα δικά μας στην εσωτερική αγορά της Ευρώπης δεν πέρνουν αλλά δεν καταλαβαίνω γιατό το κάμπριο την έχει εξ αρχής...

                                  σαν την είχαν και σε μας σαν extra και όποιος ήθελε ας την έβαζε είτε εκ των υστέρων είτε εξαρχής.

                                  Γιώργο, όχι δεν το λυπάμαι καθόλου.Σκέψου ότι αν είχα μεταλλική ποδιά θα είχα γλιτώσει ταλαιπωρία στο συνεργείο και σήμερα θα το είχα ξεχάσει ήδη (που λέει ο λόγος ).
                                  Μη σου πω ότι θα έσπαγε μόνο ο εμπρός προφυλακτήρας (ενώ τώρα την 'χώνεψε' τη ρόδα και σφινώθηκε παρακάτω) και θα ήταν ευκαιρία να βάλω τον sline. Θα πιάνανε και τόπο τα λεφτά μου

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • realzeus
                                    realzeus last edited by

                                    Αρκετά μπροστόβαρος δεν είσαι ρε Γιώργο ήδη;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      kavoyras last edited by

                                      Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                                      Αρκετά μπροστόβαρος δεν είσαι ρε Γιώργο ήδη;

                                      θα βάλω όπως στις F1 έξτρα βάρος πίσω για να επανέλθει η αναλογία στο 50-50

                                      55-45 είναι τώρα.άντε να πάει 55,1-44,9.Σιγά τα ωά.

                                      μη με γλωσσοτρώτε όμως.καθίστε να δούμε αν μπαίνει του κάμπριο.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • V
                                        vellerefontis last edited by

                                        Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:

                                        Αρκετά μπροστόβαρος δεν είσαι ρε Γιώργο ήδη;

                                        θα βάλω όπως στις F1 έξτρα βάρος πίσω για να επανέλθει η αναλογία στο 50-50

                                        55-45 είναι τώρα.άντε να πάει 55,1-44,9.Σιγά τα ωά.

                                        μη με γλωσσοτρώτε όμως.καθίστε να δούμε αν μπαίνει του κάμπριο.

                                        δηλαδή μπορώ κι εγώ? είναι πανομοιότυπη σε όλα?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          kavoyras last edited by

                                          Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:

                                          δηλαδή μπορώ κι εγώ? είναι πανομοιότυπη σε όλα?

                                          κάτσε κωνσταντίνε να δούμε καταρχάς αν μπαίνει σε μένα ή αν μπαίνει γενικά σε 'απλό' Α3 (όχι κάμπριο δηλαδή) γιατί μπορεί να μην μπαίνει καν οπότε τσάμπα η χαρά

                                          Αν δεν μπαίνει από το cabrio πάντως (όπως έγραψα και στο audi forum) θα φτιάξω ποδιά μόλις βρω χρόνο.Δεν το αφήνω έτσι το θέμα.

                                          Για βάλε και τις δικές σου άκρες

                                          Πάντως στο ετκα δείχνει ό,τι νά ναι στις φωτογραφίες για τη δική μας ποδιά, οπότε γιατί να μην είναι 'ό,τι να ναι' και η φωτογραφία που δείχνει για το cabrio?
                                          Για...βάλε και τις (όποιες) δικές σου άκρες μπας και βγάλουμε άκρη.
                                          Γενικά ψήνεσαι???

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • P
                                            professeur last edited by

                                            Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:

                                            θα σε βαλω πισω στο shitroen παρεα με την εταζερα που τριζει να δεις χαμους

                                            γαλλικά..όλα μπουρδέλα.

                                            Μπορεί κάποιος από σας που έχετε s3 να επιβεβαιώσει μία πληροφορία? (δεν μπορώ να το χωνέψω βασικά)

                                            Έχει κανείς σας δει αν είναι πλαστική ή μεταλλική η προστατευτική ποδιά της μηχανής? (από κάτω)
                                            Μου είπαν ότι μόνο τα cabrio φοράνε μεταλλική ποδιά (ανεξαρτήτου κινητήρας) και κανένα a3-s3 και έχω κουφαθεί.
                                            γίνεται το 1.4tsi να φοράει μεταλλική ποδιά (στο κάμπριο) και το s3 να μην έχει?
                                            Γιατί αν ισχύει, δεν την παλεύουν εκεί ψηλά στη Βαυβαρία...

                                            Mην νομίζεις ότι ξαφνικά γίνανε κιμπάρηδες στα κάμπριο. Απλά το πλαστικό έγινε μέταλλο ούτως ώστε να συμμετέχει και αυτό (όσο μπορεί και του αναλογεί) στην όποια ενίσχυση του πλαισίου. Και η μεταλλική που έχω σε άλλο αυτοκίνητο μπορεί να μου προσφέρει μια χ αίσθηση ασφάλειας σε κάνα χωματόδρομο αλλά σε αλλαγή λαδιών είναι ένα βάσανο να βγει. Όχι μόνο οι 4 βίδες αλλά και το θεόβαρο του πράγματος. Φυσικά αυτό όταν τα αλλάζω μόνος μου. Όταν παλιότερα τα άλλαζαν στην αντιπροσωπεία εννοείται ότι η ποδιά δεν έβγαινε καν. Το λάδι χυνόταν από μια μικρή τρύπα που έχει εκεί αλλά φυσικά πολλές σταγόνες πέφτανε μέσα οπότε όταν την έβγαλα βρήκα μέσα αρκούδες και έπλενα μισή ώρα.

                                            Αν πηγαίνεις και σε κανά χωματόδρομο στις εκδρομές ή στις διακοπές σου, βάλε την μεταλλική αν μπαίνει. Αν όμως δεν βλέπεις χώμα ποτέ είτε γιατί το λυπάσαι είτε γιατί δεν γουστάρεις, μην το σκέφτεσαι καν. Ξαναβάλε την πλαστική. Θειος μου με πεντάρα παλιότερη χαμηλωμένη προσεκτικός μεν αλλά με πολλά χλμ στο χώμα κάποια στιγμή βρήκε σε κοτρώνα. Πήρε τελείως στη μασχάλη το καπάκι του κάρτερ. Έτρεχα εγώ στα Γιάννενα (ήταν Σάββατο μεσημέρι και ήμασταν καμιά ώρα δρόμο από την πόλη) να παρακαλάω τον αντιπρόσωπο για το ανταλλακτικό και τα λάδια και να γυρνάω μετά να το βάλουμε. Αν είχε μεταλλική πιθανόν να την είχε γλυτώσει.

                                            Ξέχασα να πω, 'περαστικά' για το τουτού και μην στενοχωριέσαι καθόλου. Γίνονται αυτά και μάλλον ήσουν και ελαφρώς τυχερός που ήταν λάστιχο και όχι π.χ. τσιμεντόλιθος να μην ήξερες τι να πρωτοέφτιαχνες. Όλα καλά !

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 105
                                            • 106
                                            • 107
                                            • 108
                                            • 109
                                            • 172
                                            • 173
                                            • 107 / 173
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr