Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Μετωπική σύγκρουση
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Μετωπική σύγκρουση
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    14
    35
    942
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dog80 last edited by

      Γιατί λέμε οτι η μετωπική σύγκρουση είναι ότι χειρότερο υπάρχει?

      Έστω οτι έχουμε ενα αυτοκίνητο το οποίο κινείται με 50χαω και πέφτει σε ακίνητο τοίχο. Έχει δηλαδή μια κινητική ενέργεια Εκ που πρέπει να αποροφηθεί απο την ζώνη παραμόρφωσης του αυτοκινήτου. Ας υποθέσουμε οτι ο τοίχος δέν απορροφά καθόλου ενέργεια.

      Έστω οτι έχουμε τώρα 2 ίδια αυτοκίνητα που κινούνται με 50χαω και πρόκειται να συγκρουστούν μετωπικά. Η συνολική τους ενέργεια είναι 2Εκ, αλλά αντιστοίχως τώρα υπάρχουν 2 ζώνες παραμόρφωσης που θα απορροφήσουν την ενέργεια της σύγκρουσης.

      Οπότε, σύμφωνα με τον συλλογισμό αυτό, η μετωπική σύγκρουση δέν είναι χειρότερη απο το να πέσεις σε ένα αμετακίνητο τοίχο.

      Είναι σωστό αυτό?

      1 Reply Last reply Reply Quote 6
      • D
        dog80 last edited by

        Γιατί λέμε οτι η μετωπική σύγκρουση είναι ότι χειρότερο υπάρχει?

        Έστω οτι έχουμε ενα αυτοκίνητο το οποίο κινείται με 50χαω και πέφτει σε ακίνητο τοίχο. Έχει δηλαδή μια κινητική ενέργεια Εκ που πρέπει να αποροφηθεί απο την ζώνη παραμόρφωσης του αυτοκινήτου. Ας υποθέσουμε οτι ο τοίχος δέν απορροφά καθόλου ενέργεια.

        Έστω οτι έχουμε τώρα 2 ίδια αυτοκίνητα που κινούνται με 50χαω και πρόκειται να συγκρουστούν μετωπικά. Η συνολική τους ενέργεια είναι 2Εκ, αλλά αντιστοίχως τώρα υπάρχουν 2 ζώνες παραμόρφωσης που θα απορροφήσουν την ενέργεια της σύγκρουσης.

        Οπότε, σύμφωνα με τον συλλογισμό αυτό, η μετωπική σύγκρουση δέν είναι χειρότερη απο το να πέσεις σε ένα αμετακίνητο τοίχο.

        Είναι σωστό αυτό?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dog80 last edited by

          Γιατί λέμε οτι η μετωπική σύγκρουση είναι ότι χειρότερο υπάρχει?

          Έστω οτι έχουμε ενα αυτοκίνητο το οποίο κινείται με 50χαω και πέφτει σε ακίνητο τοίχο. Έχει δηλαδή μια κινητική ενέργεια Εκ που πρέπει να αποροφηθεί απο την ζώνη παραμόρφωσης του αυτοκινήτου. Ας υποθέσουμε οτι ο τοίχος δέν απορροφά καθόλου ενέργεια.

          Έστω οτι έχουμε τώρα 2 ίδια αυτοκίνητα που κινούνται με 50χαω και πρόκειται να συγκρουστούν μετωπικά. Η συνολική τους ενέργεια είναι 2Εκ, αλλά αντιστοίχως τώρα υπάρχουν 2 ζώνες παραμόρφωσης που θα απορροφήσουν την ενέργεια της σύγκρουσης.

          Οπότε, σύμφωνα με τον συλλογισμό αυτό, η μετωπική σύγκρουση δέν είναι χειρότερη απο το να πέσεις σε ένα αμετακίνητο τοίχο.

          Είναι σωστό αυτό?

          1 Reply Last reply Reply Quote 6
          • N
            nickred last edited by

            αν πεσεις πανω σε καμια mercedes ή κανενα vovlo παει....σαν να χτυπας τοιχο!!!!!

            1 Reply Last reply Reply Quote 5
            • ?
              A Former User last edited by

              Η σχετική όμως ταχύτητα είναι 100km/h... Και στα 100km/h γκρεμίζεται κι ο τοίχος.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • 3
                3600s last edited by

                Η χειροτερη συγκρουση ειναι αυτη που αποροφας εσυ ολη την ενεργεια.

                Αν πεσεις πανω σε μεγαλο αυτοκινητο θα ειναι σαν τοιχος, για αυτο τον λογο λενε κιολας πως αν εισαι πχ σε επαρχιακο δρομο και δεις ενα φορτιγο εκτος λοριδας να σε πλησιαζει κοψτο στα χωραφια δεξια...

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • D
                  dienekes last edited by

                  dog, στην Αγγλία που είσαι φαντάζομαι θα βλέπεις το Fifth Gear.

                  Σε παλιότερο επεισόδιο είχαν τεστ, στο οποίο συγκρούστηκαν ένα Espace τελευταίας γενιάς με ένα παλιότερης. Ακόμα και το παλιότερο πάντως είχε καλά αποτελέσματα στα τεστ πρόσκρουσης.

                  Η σύγκρουση ήταν πλαγιομετωπική, από την πλευρά του οδηγού. Η συγκεκριμένη είναι η πιο επικίνδυνη σύγκρουση, καθώς δεν χρησιμοποιείται όλη η ζώνη απορρόφησης κινητικής ενέργειας του αυτοκινήτου και ο οδηγός κινδυνεύει άμεσα.

                  Τα αποτελέσματα ήταν τραγικά για το παλιότερο μοντέλο. Ο εμπειρογνώμονας είπε ότι ο οδηγός δεν θα γλύτωνε με τίποτα. Αντιθέτως, ο οδηγός του καινούργιου δεν μπορούσε να βγει μεν μόνος του (η πόρτα είχε κολλήσει), αλλά κατά πάσα βεβαιότητα θα διατηρούσε τις αισθήσεις του.

                  Θέλω να καταλήξω ότι όλη η συζήτηση είναι σχετικά με το πως είναι σχεδιασμένη η δομή του αυτοκινήτου να απορροφά την ενέργεια της σύγκρουσης. Στο παράδειγμα που δίνεις, ο τοίχος προφανώς θα απορροφήσει ενέργεια. Λόγω της πολύ αυξημένης ακαμψίας του όμως, είτε θα γκρεμιστεί τελείως (ανάλογα με το σημείο πρόσκρουσης), είτε θα αντέξει και η ενέργεια θα μεταφερθεί στο αυτοκίνητο. Σε περίπτωση πραγματικής σύγκρουσης, το αυτοκίνητο που καταφέρνει να απορροφήσει πιο ομαλά (ανά μονάδα χρόνου) την ενέργεια, θα υποστεί την μικρότερη συνολική παραμόρφωση.

                  Στο τεστ που ανέφερα, ήταν χαρακτηριστικό ότι το νέο Espace συνέχισε να κινείται ευθεία για μερικά μέτρα, ενώ το παλιό είχε αρχίσει ήδη να περιστρέφεται λόγω της πρόσκρουσης.

                  Και, όχι, αν τρακάρεις οδηγώντας σύγχρονο αυτοκίνητο με 4-5 αστέρια, μια 'παλιά, καλή' Mercedes ή Volvo, οι επιβάτες στο άλλο όχημα δεν θα αναγνωρίζονται ούτε από τις οδοντοστοιχίες τους. Η δήθεν στιβαρή δομή δεν προσφέρει τίποτα, όταν μεταφέρεται όλη η ενέργεια στους επιβάτες.

                  Σημειώνω ότι όλα τα παραπάνω ισχύουν για ταχύτητες μέχρι 70 χιλιόμετρα (που νομίζω ότι ήταν στο τεστ, δεν το έχω πρόχειρο)

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • D
                    dimitrios2004 last edited by

                    Zitw signwmh giati 8a grapsw me latinika fonts sto sigkekrimeno post. Vriskomai se UNIX kai den exw gia allh mia fora Greek fonts


                    To simantikotero paragonta se opiadipote sigkroush paizei to momentum tou autokinitou kai oxi i kinitiki tou energia amesa. H kinitikh energia sindeetai amesa me to momentum alla o vasikos logos pou meletame auto einai epidi san mege8os periexei tin mass, velocity kai direction tou oximatos. (einai vector)

                    O rolos tis domhs tou autokinitou einai para poli simantikos pera apo to varos tou. To megalitero provlima pou antimetopizoun simera oi etaireies einai sto pws 8a petixoun grammikh paramorfwsh tis sinolikhs massas kata mikos/platos tou autokinitou. 8a dwsw ena paradigma. Fantasteite ena autokinito pou xtipaei metopika se ena tixo. An olo to autokinito paramorfo8ei grammika, arkei mono ena lan8asmeno metalo se kapio simeio pou 8a prokalesei mikroterh paramorfosh apo tin ipoliph massa tou autokinitou. Auto to metalo 8a simpiesei alla tmimata tou autokinitou me apotelesma na exoume amesa lan8asmena simeia paramorfoshs, kampina pou mporei na ligisei enw upo alles sin8ikes den eprepe, metatopish tou timwniou pros ton odigo etc..

                    Ta crash test apo to EuroNCAP ginontai upo orismenes sin8ikes pou 8ewrountai antiprosopeutikes gia ti domh tou ama3omatos. Dustixos omws den mporoun na lavoun upopsh oles tis periptwseis kai gia auto to logo ginontai oso to dinaton perissotera simulations apo tis etaireis se paketa pou douleuon finite element methods sini8os. Diladi kanoun simulate tmima pros tmima tou autokinitou gia na parun a3iopista apotelesmata. Ta 4 stars enos autokinitou den simainoun panta kaliterh simperifora se mia sigkrourh apo ena autokinito me 3 stars. Alla sigoura to pi8anotero einai na simperifer8ei to oxima kalitera.

                    O vasikos kanonas se ena crash test einai oso varutero to oxima toso kalitero gia ton odigo. Autos einai vasikos nomos tis fisikhs.

                    Sta crash tests h metopikh sigkroush ginetai me 64 Khm/hour kai to autokinito xtipaei paramorfosimo antikimeno me ti mish tou pleura apo mprosta. Diladi exei mikroterh epifaneia aporofishs.

                    Mia plagiometopikh sigkroush den einai kata kanona xiroterh apo 100% metopikh. Einai la8os antilipsh auto. POlles fores se pliros metopikh sigkroush ena klassiko provlima pou sinantane oi etaireies einai to na min exoun provlepsei to sinoliko structural katastrofh (den exw idea pws na to pw sta ellinika) Einai polles fores kapia ylika pou apla den simperiferontai opws to perimenan.

                    H pleurikh sigkroush ginetai sta 50Kph pali me xtipima tou autokinitou me paramorfosimo antikimeno.

                    Ena apo ta xirotera xtipimata pou mporei na upostei to autokinito einai auto tou pole test. Einai paromio me to na xtipisei kapio oxima plagia se ena dentro. To pole test ginetai me 29kph.

                    Ena varu autokinito sinolika exei kaliteres pi8anotites apo ena elafru autokinito. Auto simainei oti ena autokinito palio, alla arketa varu me kalh domh einai arketa asfales polles fores se sxesh me ena kainourgio me 4-5 stars alla mikro varos (p.x BMW 750 tou 92 me ena Clio tou 04) . Fysika oso pio kainourgio einai to autokinito , toso kaliterh technology exei kai toso pio asfales einai.

                    O kaluteros kai apotelesmatikoteros tropos veltiwshs enos oxhmatos simera einai mesw computer. Se computer vlepontas olh ti paramorfosh, vlepoun oi etaireies pia tmimata prepei na veltiwsoun. Meta to autokinito pigainei stin paragwgh kai pleon dokimazetai kai piramatika.

                    To na deite se ena crash test mia paramorfomenh kampina den einai panta endi3h kakhs asfalias. Sini8os omws einai.
                    To na deite to apotelesma enos crash test ena autokinito dialimeno se sxesh me ena allo, pali den einai endi3h kakhs asfalias, alla kai pali sini8os einai
                    Episis ennoeitai oti apo tis photos tou EuroNCAP denmporoume na krinume ta apotelesmata giati i photo einai statikh eikona. Den dixnei se pio stadio paramorfoshs einai to oxima kai poso ektinaxtike auto pros ta pisw. Oute to pou kateu8in8ike to kefali tou odigou stin sigkroush (sto kentro tou aerosakou , sta plagia etc)
                    Mono apo ta noumera mporoume na vgaloume simperasmata

                    Telionontas na pw oti 2 autokinita pou xtipioune metopika me 50khp tin wra sini8os einai kalitera apo to na xtipisoume se pliros mi paramorfosimo tixo me 100kph. Apo pleuras energias einai to idio. Alla opws swsta eipe to dog80 oi duo zwnes paramorfoshs voh8ane tin epiviosimotita twn epivatwn.
                    Auto den einai kanonas vevaia eidika otan to ena oxima einai varitero apo to allo.

                    Me ektimish,
                    Dimitris

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • D
                      dog80 last edited by

                      Ο χρήστης dienekes έγραψε:
                      dog, στην Αγγλία που είσαι φαντάζομαι θα βλέπεις το Fifth Gear.

                      Όχι, δεν το βλέπω γιατι δεν έχω τηλεόραση. Παρόλα αυτά, οι τηλεορασάκηδες δεν παραλείπουν να μου στέλνουν τα απειλητικά τους γράμματα κάθε 2 εβδομάδες.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • ?
                        A Former User last edited by

                        Ξέρετε όμως γιατί τα τεστ γίνονται το πολύ με 70km/h; Γιατί από κει και πάνω παρά τον σχεδιασμό του αμαξώματος, τις ζώνες και τους αερόσακους, οι δυνάμεις που αναπτύσσονται στο σώμα είναι τόσο μεγάλες που παθαίνουν εσωτερική βλάβη τα όργανα των επιβατών...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • ?
                          A Former User last edited by

                          Ο χρήστης dog80 έγραψε:
                          Οχι, δεν το βλέπω γιατι δεν έχω τηλεόραση. Παρόλα αυτά, οι τηλεορασάκηδες δεν παραλείπουν να μου στέλνουν τα απειλητικά τους γράμματα κάθε 2 εβδομάδες.

                          Τι ειναι αυτο παλι ;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • L
                            lkar last edited by

                            Ο χρήστης BILL33 έγραψε:

                            Οχι, δεν το βλέπω γιατι δεν έχω τηλεόραση. Παρόλα αυτά, οι τηλεορασάκηδες δεν παραλείπουν να μου στέλνουν τα απειλητικά τους γράμματα κάθε 2 εβδομάδες.

                            Τι ειναι αυτο παλι ;

                            Στην Αγγλία υπάρχει φόρο-TV

                            1 Reply Last reply Reply Quote 5
                            • S
                              spiros19 last edited by

                              Ο χρήστης TGD έγραψε:
                              Ξέρετε όμως γιατί τα τεστ γίνονται το πολύ με 70km/h; Γιατί από κει και πάνω παρά τον σχεδιασμό του αμαξώματος, τις ζώνες και τους αερόσακους, οι δυνάμεις που αναπτύσσονται στο σώμα είναι τόσο μεγάλες που παθαίνουν εσωτερική βλάβη τα όργανα των επιβατών...

                                 δεν μπορω να τα ακουω αυτα, σφιγγεται το στομαχι μου στην ιδεα....     
                              

                              ΥΓ. τοτε πως μερικοι (σπανια) την βγαζουν καθαρη σε τρακο με 120 ας πουμε???

                              1 Reply Last reply Reply Quote 3
                              • D
                                dimitrios2004 last edited by

                                Ο χρήστης TGD έγραψε:
                                Ξέρετε όμως γιατί τα τεστ γίνονται το πολύ με 70km/h; Γιατί από κει και πάνω παρά τον σχεδιασμό του αμαξώματος, τις ζώνες και τους αερόσακους, οι δυνάμεις που αναπτύσσονται στο σώμα είναι τόσο μεγάλες που παθαίνουν εσωτερική βλάβη τα όργανα των επιβατών...

                                OI dinameis pou anaptisontai panw sto swma exoun na kanoum me to momentum tou ama3omatos to opio fisika einai sinartish kai tis taxititas. Yparxoun autokinita pu 8a eixan sxetika kala apotelesmata se crash test me panw apo 64kph (mph). To orio sto opio ginontai ta crash tests einai gia na uparxei ena metro sigkrishs meta3u twn oximatwn.

                                An ena ama3i exei e3eretikh domh to an8rwpino swma den mporei na anixneush me ti taxitita egine i sigkroush wste panw apo ta 70kph na min antexei. Auto pou 8a anixneush to swma einai i metavolh tis epitaxinshs pou e3artatai apo ti domh tou oximatos kai to pososto aporofishs energeias autou ana monada mikous/epifanias.

                                Me ektimish,
                                Dimitris

                                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                • C
                                  cmarin last edited by

                                  Ο χρήστης dog80 έγραψε:

                                  dog, στην Αγγλία που είσαι φαντάζομαι θα βλέπεις το Fifth Gear.

                                  Όχι, δεν το βλέπω γιατι δεν έχω τηλεόραση. Παρόλα αυτά, οι τηλεορασάκηδες δεν παραλείπουν να μου στέλνουν τα απειλητικά τους γράμματα κάθε 2 εβδομάδες.

                                  Δεν είναι τίποτα, τους γράφεις κανονικά, όταν σου έρθει το κόκκινο χαρτάκι με την σύμανση για κατάσχεση, πηγαίνεις και τους ζητάς διακανονισμό (επειδή δεν έχεις λεφτά) με 1 λίρα το μήνα. Δέχονται, πληρώνεις την μία λίρα και δεν ξαναπληρώνεις τίποτα. Πρεπει να ξανακάνουν όλη την τυπική διαδικασία για να ξαναστείλουν το κόκκινο (1 χρόνος). Αν θέλεις κάνεις και μία αίτηση για αλλαγή διευθυνσης (άσχετη) και καθάρισες. Όλα αυτά βέβαια γινοταν πριν 12 χρόνια που ήμουν εκεί. Τώρα δεν ξέρω .

                                  Σόρρυ για το άσχετο ποστ....

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • D
                                    dimitrios2004 last edited by

                                    Ο χρήστης Spiros19 έγραψε:
                                    ...
                                    ΥΓ. τοτε πως μερικοι (σπανια) την βγαζουν καθαρη σε τρακο με 120 ας πουμε???

                                    Exei apodixtei oti polla atoma pou exoun atiximata otan odigousan me megali taxixita, telika to oxima xtipise me poli mikroterh taxitita apo oso nomizan, giati apla prota frenarisan.. Polloi odigoi den siniditopoioune to poso eixe mio8ei i taxitita tous prin to xtipima.

                                    Apo ekei kai pera omws otan milame gia atixima me toso megali taxitita uparxei to endexomeno na xtipiseis me tetio tropo pou na arxisei na ellatwnetai prwta i taxitita sou stadiaka.

                                    An to xtipima einai metopikh me auth ti taxitita , einai para poli asximo na akoustei, alla oi pi8anotites epivioshs einai midamines Aniparktes isws.
                                    Tragiko paradigma i sigkroush tis Diana sto Paris me tin Mercedes S, metopikh sigkroush peripou 120 kph an 8imamai kala.

                                    Me sevasmo ,
                                    Dimitris

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                    • D
                                      dourou last edited by

                                      το αυτοκίνητο που καταφέρνει να απορροφήσει πιο ομαλά (ανά μονάδα χρόνου) την ενέργεια, θα υποστεί την μικρότερη συνολική παραμόρφωση.

                                      Θα υποστεί ΜΕΓΑΛΫΤΕΡΗ παραμόρφωση (χοντρικά σημαίνει μικρότερ Κ στον νόμο του hooke για τα μέρη του αμαξώματος) η προσέγγιση έχει εγγενώς λάθη. Η συγκεκριμένη θεωρεί ότι τα υλικά των οχημάτων μπορούν να εκτιμηθούν σε 'μάσο υλικό'

                                      Ο χρήστης dimitrios2004 έγραψε:

                                      O vasikos kanonas se ena crash test einai oso varutero to oxima toso kalitero gia ton odigo. Autos einai vasikos nomos tis fisikhs.

                                      Αυτό θέλω να μου το εξηγήσεις. Οδηγοί σε παλαιότερα αυτοκίνητο (π.χ.) Volvo 240(καλά το λέω??) 2tn βάρους πόσο μάλλον στα άκαμπτα αμερικάνικα 60' convertible ίδιας τάξης μεγέθους βάρους έχω ακούσει ότι σκοτώνονταν διότι το Δt

                                      (p.x BMW 750 tou 92 me ena Clio tou 04) . Fysika oso pio kainourgio einai to autokinito , toso kaliterh technology exei kai toso pio asfales einai.

                                      Εδώ σφαλεις στο εξής: οι επιβάτες του Clio δεν θα την 'πατήσουν' επειδή είναι πιο ελαφρύ αυτό (1100 kg είναι...) αλλά επειδή το καπώ (λέγε με ζώνες παραμόρφωσης έχουν μικρό μήκος και η μαούνα θα μπει μέσα στην καμπίνα... Δεν μπορείς να συγκρίνεις έναν αδύνατο σε CBR με έναν χοντρό σε dio (θα σας αφήσω να υποθέσετε πιο είναι πιο βαρύ) γιατι με τόσο λίπος (και όχι λόγω βάρους) και να πέσει τι να πάθει. Σαν μπαλόνι θα αποροφήσει τους κραδασμούς.

                                      Γενικά η κινητική ενέργεια έχει μεγαλύτερη σημασία από την ορμή (momentum) διότι η ασφάλεια έγκειται στην μεγάλη μετατροπή της ενέργειας σε θερμική (και δυναμική...) και όχι στο 'γκελ'. Γι' αυτο ακόμα και η πρόσκρουση σε ακίνητο αμάξι με 100km/h είναι ανάλογη σε αβαρίες με την μετωπική 57+57(κάτι τέτοιο).

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                      • D
                                        dimitrios2004 last edited by

                                        Ο χρήστης dourou έγραψε:

                                        Θα υποστεί ΜΕΓΑΛΫΤΕΡΗ παραμόρφωση (χοντρικά σημαίνει μικρότερ Κ στον νόμο του hooke για τα μέρη του αμαξώματος) η προσέγγιση έχει εγγενώς λάθη. Η συγκεκριμένη θεωρεί ότι τα υλικά των οχημάτων μπορούν να εκτιμηθούν σε 'μάσο υλικό'

                                        FYSIKA kai i proseggish exei la8h gia auto kai POTE den xrisimopoieitai auth i proseggish pou parousiases. Teties proseggiseis xrisimopoioune students se 1o - 2o etos vasikwn spoudwn tous gia na meletisoun paramorfoseis elatiriwn. H xrisimopoiountai gia aploika modela e3omioshs px se viabrations sto solid state physics etc.. Oxi omws se real models opws auto. Episis 8a gnorizeis oti o analitikos nomos tou Hook den exei ena mono K. 8a se parapempsw sto Investigation of elastic constraint non-linearity.

                                        1. O nomos tou Hook einai proseggistikos. Pote se crash test den xrisimopoioume tetia modela 'amesa' opws to perigrafeis. Pios sou eipe oti xrisimopoeite o nomos tou Hook? To ypo8eteis i to diavases kapou? O Nomos tou Hook mono arxikh kateu8intiria odo dinei gia na exoume mia vasikh idea.
                                        2. ena autokinito apoteleitai apo polla metala kai den mproeis na exeis sinoliko K gia ton aploiko nomo tou Hook pou upo8eteis oti xrisimopoioume. Gia auto efarmozetai finite element analysis opws anefera parapanw. Mporeis na anatre3eis se dedomena apo ANSYS kai IDEAS an diavases ta parapanw posts mou. Ypo8etw oti ekanes to kopo prin grapseis gia to nomo tou Hook na psa3eis ligo gia auta pou egrapsa parapanw kai gia auto aporw pou mou anafereis kati tetio.

                                        H proseggish dinei apotelesmata akriveias ws kai 98% kai epomenos den exei la8h giati einai mesa sto apodekto statistiko sfalma.

                                        O vasikos kanonas se ena crash test einai oso varutero to oxima toso kalitero gia ton odigo. Autos einai vasikos nomos tis fisikhs.

                                        Αυτό θέλω να μου το εξηγήσεις. Οδηγοί σε παλαιότερα αυτοκίνητο (π.χ.) Volvo 240(καλά το λέω??) 2tn βάρους πόσο μάλλον στα άκαμπτα αμερικάνικα 60' convertible ίδιας τάξης μεγέθους βάρους έχω ακούσει ότι σκοτώνονταν διότι το Δtαναφέρομαι σε διαφορετικού βάρους αλλά ίδιας παραμορφωσης αυτοκίνητα. Μην μου πει κανείς ότι επειδή η 750 θα πετάξει πίσω το twingo είναι πιο ασφαλής... Ας τρακάρει η νέα 520 με βόλβο Volvo 10+ ετών (αν και οι σουηδοί είχαν πριν 10 χρόνια μελετήσει ήδη την ασφάλεια). Με 70&50 km.

                                        Katarxin ena Volvo 240 poli amfivalw an einai panw apo 3100lbs (1350 Kgr peripou) Episis profanos den 8a sigkrinw amesa 2 autokinita peripou idiou varous me diafora texnologias 10 etwn. Ti akrivos ennoeis oti anaferesai se autokinita idiou varous alla diaforetikhs paramorfoshs? Den einai akrivos swsto auto pou les..
                                        Dystixos exeis eklaikeusei kapies vasikes e3iswseis pou ema8es. Ta pragmata den einai toso aploika. 8a prospa8isw na mpw sti diadikasia na sou e3igisw, alla 8a protimousa prin grafeis kati toso aploiko na mpeis sti diadikasia na diavaseis ena paper. Eisai foititis kai exeis eukolh prosvash se papers apo ti vivlio8ikh tou panepistimiou sou.

                                        1. Se atiximata me 200Kph oi xontres lamarines an milas gia lamarines spane. Den paramorfonontai. Afou gnorizeis to nomo tou Hook 8ewrw oti gnorizeis oti ena material exei perioxh plasticity. Se teties taxitites pio iliko pisteueis an milame gia xontrh lamarina tou 60 vriskotan se perioxh tou plasticity?
                                        2. Profanos otan to Dt einai mikro i dinamh einai megalh. Poli swsto auto pou les. Otan omws uparxei grammikh paramorfosh.
                                        3. Sou para8etw e3igish gia to pws to varos paizei rolo.. Einai apo to poli eisagogiko paper :

                                        HOW DOES EURO NCAP RESULTS CORRELATE TO REAL LIFE INJURY RISKS - A PAIRED COMPARISON STUDY OF CAR-TO-CAR CRASHES ..
                                        Anders Lie – Swedish National Road Administration and Karolinska Institutet, Sweden
                                        Claes Tingvall – Monash University Accident Research Centre, Australia


                                         The risk relation between the two cars is calculated as the quotient between injuries in the case car compared with the opponent cars (Eq. 1). The opponent car is considered to be a sample of the whole car population and is therefore the exposure basis allowing comparisons across all case vehicles. 
                                        

                                        R1=(x1+x2)/(x1+x3)

                                         If there is a weight difference between case vehicle and opponent vehicle, both vehicle types will be exposed to impact severity that differs from when the two groups of vehicles have the same weight (Fig. 2). If the case vehicle is lighter than the average vehicle it will have a higher change of velocity compared to the average vehicle. At the same time the opponent vehicle will have a lower change of velocity. The mass has therefore a double effect on the relative risk. While it might be desired to take into account the importance of weight for the case vehicle, the altered impact severity distribution must be compensated for relating to the opponent vehicle in order to allow comparisons with other case vehicles. Analysing how a defined set of vehicles was affected by varying mass relations derived the weight/change of velocity compensation. It was found that the risk of any injury as well as severe and fatal injury was increased or decreased by 7% for every 100-kg difference from the average weight
                                        

                                        Oso gia tin periptwsh tis BMW kai tou Twingo nai 8a sto pw me vevaiotita oti auto pou perigrafeis einai o logos pou to Twingo einai poli anasfales mprosta se mia 750. Einai i tromerh diafora varous.
                                        Mia 750 zigizei peripou 1900Kgr. Ena Twingo peripou 850Kgr. Diafora varous 1050Kgr. Opws 8a diavases parapanw i pi8anotita injury ana 100kgr au3anetai kata 7%. Kai DEN einai mono i diafora twn 1050Kgr, alla kai to gegonos oti sto mege8os pou exei i 750 oi sxediastes exoun megaliterh eueli3ia sto pws 8a topo8etisoun kapia ylika gia kaliterh asfalia tou oximatos.

                                        Prospa8ousa sta posts mou na eimai oso pio aploikos ginetai kai den 8elw na mpw se perissoterh epistimonikh analish. An 8eleis omws perissoterh analish mporw na sou anaferw merika akoma pio analitika papers pou 8a prepei na meletiseis. Gia arxh omws prepei na katanohseis opws egrapsa parapanw oti alla modela apo ta aploika pou pisteueis.

                                        Εδώ σφαλεις στο εξής: οι επιβάτες του Clio δεν θα την 'πατήσουν' επειδή είναι πιο ελαφρύ αυτό (1100 kg είναι...) αλλά επειδή το καπώ (λέγε με ζώνες παραμόρφωσης έχουν μικρό μήκος και η μαούνα θα μπει μέσα στην καμπίνα... Δεν μπορείς να συγκρίνεις έναν αδύνατο σε CBR με έναν χοντρό σε dio (θα σας αφήσω να υποθέσετε πιο είναι πιο βαρύ) γιατι με τόσο λίπος (και όχι λόγω βάρους) και να πέσει τι να πάθει. Σαν μπαλόνι θα αποροφήσει τους κραδασμούς.

                                        Den nomizw oti sfalw ka8olou. Apenantias nomizw oti eisai adiavastos

                                        8a epanel8w se poli vasikous nomous tis fisikhs. OI epivates 8a tin 'patisoun' logo diaforas varous. I diafora varous einai auth pou 8a kanei to mprosta meros tis BMW na einai arketo kai mono na stamatisei to Clio. Fantasou mprostino meros na htan apo xartoni. 8a xriazotan kai i kampina. To varos plaisiou pou periexei ton kinitira einai idi arketo apo mono tou , ka8os kai to mikos tou.
                                        Episis na sou pw gia ti xrish kapo, oti to kapo den paizei rolo stin asfalia tou autokinitou. Vasika den kanei sxedon tipota.
                                        Episis min sigxeeis to an8rwpino lipos pou einai omogenes kai sxedon omias piknotitas apo simeio se simeio, me ena autokinito pou einai ftiagmeno apo anomiogenh ylika diaforetikhs piknotitas. 8a ekplageis poso i fish periplekei ta pragmata.

                                        Γενικά η κινητική ενέργεια έχει μεγαλύτερη σημασία από την ορμή (momentum) διότι η ασφάλεια έγκειται στην μεγάλη μετατροπή της ενέργειας σε θερμική (και δυναμική...) και όχι στο 'γκελ'. Γι' αυτο ακόμα και η πρόσκρουση σε ακίνητο αμάξι με 100km/h είναι ανάλογη σε αβαρίες με την μετωπική 57+57(κάτι τέτοιο).

                                        Sou dida3an pote tetia Fisikh? !! I asfaleia egkite KAI sto gkel kai oxi sti 8ermikh energia. I 8ermikh energia einai kati to opio sindeetai me ta ylika pou xrisimopoiounte kai einai telios asindeto me to 8ema.
                                        Opws POLI swsta eipes 8eloume dinamikh energia. Auto akrivos einai to gkel! Exeis mperdepsei poli vasikes ennoies
                                        Auto pou les sti kroush oti i metatroph se 8ermikh energia paizei simantiko rolo, einai la8os. Exeis diavasei kati tetio? Pou? An sou to anefere kapios ka8igitis sou 8a h8ela na ma8w to onoma tou. H to ypo8eteis olo auto apo to basic physics tou 1ou etous? Min sigxeeis provlimata trivis opou to swma stamataei kai paragei 8ermotita, me ena toso periploko provlima. Se ena atixima poso pisteueis oti au3anetai i 8ermokrasia tou oximatos an uparxei 8ermikh energia?

                                        8a se para8esw pali sto ekpliktika aplo paper pou aporw pou den to diavases :


                                        The paired comparison method, as described above, describes the average injury risk for a car model. Based on the same data, information can be derived about the relative risk level over a change of velocity range (Krafft et al. 2000). The method to derive risk functions uses the difference in mass between two cars in a car to car crash. The change of velocity for the individual vehicle depends on the relative speed and mass proportions (Eq. 3). This is based on the law of the conservation of momentum.

                                        Delta v= vrel(M2/(M1+M2))


                                        Fisika 8a gnorizeis oti metavoles taxititas ena ka8ara dianismatiko mege8os den episerxontai stin energia. Episis uparxoun kai alloi logoi pou den xrisimopoioume tin kinitikh energia amesa san mege8os, logoi pou e3eretika eukola 8a vreis se opiodipote eisagwgiko paper gia to skopo auto. H kai se opiodipote epistimoniko vivlio proptixiakou epipedou an ani3eis pou kanei meleth auta ta fainomena. Didaskw ena ma8ima kai xrisimopoiw ena kalo vivlio pou anaferei ta fainomena auta, an 8eleis mporei na sou protinw to vivlio se pm. Afotou omws diavaseis ta papers

                                        Duo poli kala papers pou sou protinw episis gia anagnwsh einai:

                                        Lie A, Tingvall C, Larsson P. The crash safety of new car models – a comparative accident study of new versus old car models. In proceedings ESV Experimental safety vehicle, Melbourne 1996. Paper no. 96-S9-O-13, Vol. 2, pp 1441-1443.

                                        Evans L. Double paired comparison – a new method to determine how occupant characteristics affect fatality risk in traffic crashes. Accident Analysis and Prevention, Vol. 18 No. 3, 1986, pp 217-227.

                                        Einai para polu apla kai kala gia arxh.

                                        Me ektimish,
                                        Dimitris

                                        PS. An exeis opiadipote allh aporia , se parakalw diavase prosextika to post kai ta papers kai an exeis apories poli euxaristos na sou tis lisw.
                                        PPS. Merika tetia 8emata den einai ypokimenika alla 100% antikimenika. An den uparxei gnwsh enos antikimenou einai kalo nomizw na min grafoume parermineuseis tis fisikhs tou provlimatos.. Opws emeis antilamvanomaste to provlima.. Einai 8emata pou exoun meleti8ei me analitikh akriveia kai an kapios 8elei na enimerosei tous upoloipous epistimonika einai kalo nomizw prwta na gnorizei tous para poli vasikous nomous tis fisikhs kai na gnorizei ti meletes exoun ginei peripou. Eidalos dimiourgeitai entonh parapliroforish.. Kai tonizw oti den milaw gia 8emata upokimenika alla antikimenika opws auto..

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 7
                                        • T
                                          thanos last edited by

                                          Βρε παιδία, ωραία και καλα τα λέτε, αλλα γράψτε τα Ελληνικά!
                                          Ποιος ο λόγος να μας βγαίνουν τα μάτια;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                          • D
                                            dimitrios2004 last edited by

                                            Ο χρήστης htanso21 έγραψε:
                                            Βρε παιδία, ωραία και καλα τα λέτε, αλλα γράψτε τα Ελληνικά!
                                            Ποιος ο λόγος να μας βγαίνουν τα μάτια;

                                            Ζητώ συγνώμη για τη μη χρήση των Ελληνικών fonts. Όποτε είμαι σε computer με Ελληνικά fonts πάντα τα χρησιμοποιώ. Θεώρησα σκόπιμο να δώσω μια αναλυτική απάντηση για το θέμα των crash tests γιατι στο χώρο του αυτοκινήτου νομίζω οτι ενδιαφέρει πολλούς.

                                            Με εκτίμηση,
                                            Δημήτρης

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr