Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]
    • 1
    • 2
    • 103
    • 104
    • 105
    • 106
    • 107
    • 939
    • 940
    • 105 / 940
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    0
    18797
    137070
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      swift-b-p-m last edited by

      Βασικά τα έχει βάλει ένας φίλος (τα FR) και τα βρίσκει πολύ καλά, αν και συνηθισμένος σε semi. Δεν τα έχω οδηγήσει προσωπικά, ώστε να είμαι 100% βέβαιος για την ικανοποιητική τους απόδοση.

      Είναι μεγάλο ρίσκο όμως να ξεβολευτώ από την ομοιογένεια και την απρόσκοπτη λειτουργία των ΡΕ2.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        corsasport last edited by

        χρηστη γιατρε μηπως δε βγαζουν χιλιομετρα και θελουν αλλαγη συντομα; Ετσι και ο λαστιχας θα βγαλει και αλλα φραγκα; Το εκαναν με κατι παλια πιρελι που ειχαν βγει στα τελη του 80.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • realzeus
          realzeus last edited by

          Ο χρήστης Corsasport έγραψε:
          Τα ντανλοπ ειναι καλα λαστιχα, ολοι οι εμποροι τα προτεινουν. Ειναι η μεγαλυτερη μαρκα και τα βαζαν ολες οι μεγαλες μαρκες οπως οι μερσεντε, τα μπεμβε, τα αουντι.

          Μια μικρή θυγατρική της Goodyear είναι, δεκάδες φορές μικρότερη των Bridgestone και Michelin που είναι οι μεγαλύτεροι κατασκευαστές ελαστικών παγκοσμίως.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            mirage last edited by

            Ο χρήστης Corsasport έγραψε:
            χρηστη γιατρε μηπως δε βγαζουν χιλιομετρα και θελουν αλλαγη συντομα; Ετσι και ο λαστιχας θα βγαλει και αλλα φραγκα; Το εκαναν με κατι παλια πιρελι που ειχαν βγει στα τελη του 80.

            Όχι αλλά δίνει καλές προμήθειες

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • bathan
              bathan last edited by

              Ο χρήστης Corsasport έγραψε:
              Τα ντανλοπ ειναι καλα λαστιχα, ολοι οι εμποροι τα προτεινουν. Ειναι η μεγαλυτερη μαρκα και τα βαζαν ολες οι μεγαλες μαρκες οπως οι μερσεντε, τα μπεμβε, τα αουντι.

              ok, βάλε Dunlop τότε και μην ζητάς περισσότερα

              Είναι μεγάλο ρίσκο όμως να ξεβολευτώ από την ομοιογένεια και την απρόσκοπτη λειτουργία των ΡΕ2.

              Ποτέ μην εφησυχάζεις, για όλα υπάρχει η 1η φορά !

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                mad_max_geo last edited by

                Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

                Τα ντανλοπ ειναι καλα λαστιχα, ολοι οι εμποροι τα προτεινουν. Ειναι η μεγαλυτερη μαρκα και τα βαζαν ολες οι μεγαλες μαρκες οπως οι μερσεντε, τα μπεμβε, τα αουντι.

                Μια μικρή θυγατρική της Goodyear είναι, δεκάδες φορές μικρότερη των Bridgestone και Michelin που είναι οι μεγαλύτεροι κατασκευαστές ελαστικών παγκοσμίως.

                Τα καλυτερα λαστιχα που υπαρχουν στην αγορα ειναι τα μισελεν....Οτι και να λενε οι εμποροι τα καλυτερα λαστιχα ειναι μισελεν.Εμενα ο πατερας μου βαζει goodyear και dunlop επειδη τα αγοραζει τσαμπε και δε τον συμφερει να βαλει αλλα.....Και απο οτι βλεπω και εγω goodyear θα χρησιμοποιω...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  aserf last edited by

                  Ο χρήστης GiwrgosFocus έγραψε:
                  Τα καλυτερα λαστιχα που υπαρχουν στην αγορα ειναι τα μισελεν....Οτι και να λενε οι εμποροι τα καλυτερα λαστιχα ειναι μισελεν.Εμενα ο πατερας μου βαζει goodyear και dunlop επειδη τα αγοραζει τσαμπε και δε τον συμφερει να βαλει αλλα.....Και απο οτι βλεπω και εγω goodyear θα χρησιμοποιω...

                  Δεν υπάρχει καλύτερη μάρκα n general!!!

                  Σημασία έχει η κατηγορία ελαστικού.
                  Στην κατηγορία που παίζουν τα Exalto δηλαδή μπορεί να είναι τα καλύτερα, στην κατηγορία που παίζουν τα Pilot Sport όμως ΔΕΝ είναι!!!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    kotetsi last edited by

                    Αφού είδα κι απόειδα να παίζω με τις πιέσεις των Εξάλτο σήμερα αποφάσισα να φέρω τα εμπρός πίσω και τούμπαλιν καθώς παρατηρούσα χαζοσπινιαρίσματα χωρίς προφανή λόγο. Τα λάστιχα είναι 15 μήνες στο αυτοκίνητο κι έχουν κάνει κάτι παραπάνω από 13000km. Τα πίσω που ήρθαν εμπρός φυσικά ζυγίστηκαν εκ νέου και οι πιέσεις μου πλέον είναι 30-32 (θυμίζω διάσταση 185-60/14).

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      aserf last edited by

                      Ο χρήστης kotetsi έγραψε:
                      Αφού είδα κι απόειδα να παίζω με τις πιέσεις των Εξάλτο σήμερα αποφάσισα να φέρω τα εμπρός πίσω και τούμπαλιν καθώς παρατηρούσα χαζοσπινιαρίσματα χωρίς προφανή λόγο. Τα λάστιχα είναι 15 μήνες στο αυτοκίνητο κι έχουν κάνει κάτι παραπάνω από 13000km. Τα πίσω που ήρθαν εμπρός φυσικά ζυγίστηκαν εκ νέου και οι πιέσεις μου πλέον είναι 30-32 (θυμίζω διάσταση 185-60/14).

                      Εγώ παρατηρώ χαζοσπινιαρίσματα απο τη μέρα που τα έβαλα...

                      Όταν τα πιέσεις όμως παρέχουν και καλή πληροφόρηση και έχουν ομαλές αντιδράσεις παρά τη μάλλον στα τελευταία της ανάρτηση...

                      Σκέφτομαι να ρίξω λίγο τις πιέσεις μήπως και δω διαφορά...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        pico last edited by

                        Έχω ακούσει πολλούς να έχουν πρόβλημα με την εύρεση της καλύτερης πίεσης στα michelin για το αμάξι τους, ίσως συμβαίνει λόγω μαλακών πλαινών.

                        Από την άλλη εγώ και ο father δεν είχαμε ποτέ ιδιαίτερο πρόβλημα με το energy.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          drdino last edited by

                          Μήπως είναι λόγω θερμοκρασιών τα σπιναρίσματα;
                          Και γω έχω δει ότι όταν η θερμοκρασία πέσει κάτω από τους 5-6 βαθμούς τα εξάλτο χάνουν αρκετά.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            kotetsi last edited by

                            Μπααα, τουλάχιστον στην περίπτωσή μου δε φαίνεται να έχει να κάνει με τη θερμοκρασία. Ούτως ή άλλως τέτοιες ημέρες δεν πιάνουμε στην Αθήνα θερμοκρασίες κοντά στο 0.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • P
                              popol-ros last edited by

                              Ο χρήστης aserf έγραψε:

                              Αφού είδα κι απόειδα να παίζω με τις πιέσεις των Εξάλτο σήμερα αποφάσισα να φέρω τα εμπρός πίσω και τούμπαλιν καθώς παρατηρούσα χαζοσπινιαρίσματα χωρίς προφανή λόγο. Τα λάστιχα είναι 15 μήνες στο αυτοκίνητο κι έχουν κάνει κάτι παραπάνω από 13000km. Τα πίσω που ήρθαν εμπρός φυσικά ζυγίστηκαν εκ νέου και οι πιέσεις μου πλέον είναι 30-32 (θυμίζω διάσταση 185-60/14).

                              Εγώ παρατηρώ χαζοσπινιαρίσματα απο τη μέρα που τα έβαλα...

                              Όταν τα πιέσεις όμως παρέχουν και καλή πληροφόρηση και έχουν ομαλές αντιδράσεις παρά τη μάλλον στα τελευταία της ανάρτηση...

                              Σκέφτομαι να ρίξω λίγο τις πιέσεις μήπως και δω διαφορά...

                              το αμαξι σου φταιει.

                              οχι τα λαστιχα

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • P
                                pico last edited by

                                Πράγματι μήπως σηκώνεται πολύ η μούρη στο ξεκίνημα και δεν πατάνε καλά τα λάστιχα κάτω? Εκτός και αν μου λέγανε μ@λ@κί3ς όταν είμουν μικρός, αυτό οφείλεται σε κάποιο εξάρτημα.

                                Αλλά και εμένα μου φαινόταν σαν να έκανε σούζα το αμάξι στο ξεκίνημα, μετά έστρωσε.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • A
                                  aserf last edited by

                                  Ο χρήστης drdino έγραψε:
                                  Μήπως είναι λόγω θερμοκρασιών τα σπιναρίσματα;
                                  Και γω έχω δει ότι όταν η θερμοκρασία πέσει κάτω από τους 5-6 βαθμούς τα εξάλτο χάνουν αρκετά.

                                  Ενδέχεται και να είναι, δεν έχω οδηγήσει όμως το αυτοκίνητο καλοκαίρι με τα Exalto για να ξέρω...

                                  το αμαξι σου φταιει.

                                  οχι τα λαστιχα

                                  Όταν λες φταίει το αμάξι μπορείς να γίνεις λίγο πιο συγκεκριμένος. Είναι δυνατόν π.χ. να φταίει η ανάρτηση όταν μιλάμε για ήρεμη εκκίνηση με 1500 στροφές/λεπτό, όπου απλά έχει μια μικρή κλίση ο δρόμος και το αντισπίν 1/2 φορές ενεργοποιείται;
                                  Τι μπορεί να φταίει δηλαδή;

                                  Πράγματι μήπως σηκώνεται πολύ η μούρη στο ξεκίνημα και δεν πατάνε καλά τα λάστιχα κάτω? Εκτός και αν μου λέγανε μ@λ@κί3ς όταν είμουν μικρός, αυτό οφείλεται σε κάποιο εξάρτημα.

                                  Αλλά και εμένα μου φαινόταν σαν να έκανε σούζα το αμάξι στο ξεκίνημα, μετά έστρωσε.

                                  Σούζα; Μα δε μιλάω για απότομες εκκινήσεις... εκεί θα το έβρισκα απόλυτα λογικό αν π.χ. η ανάρτηση τα έχει δει όλα, κάτι που δεν ισχύει κιόλας, απλά σίγουρα έχει πέσει κάπως η απόδοσή της.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • E
                                    evgenios last edited by

                                    Ρε παιδια τι διαφορα εχουν τα Pilot Sport με τα exalto?
                                    Eπισης τα sport βγαινουν σε διασταση 205/45/17?
                                    Γιατι στο net δεν μπορεσα να βρω πουθενα τιμη για αυτη τη διασταση.

                                    Τελος ποια η γνωμη σας για τα Bridgestone Potenza RE050A?
                                    Προσωπικα μου φαινονται χαλια.Εκτος αν θελουν πολυ ζεσταμα...Επισης τα πλαινα ειναι θεοσκληρα.Ελεος λαστιχα ειναι αυτα

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • P
                                      pico last edited by

                                      Ο χρήστης aserf έγραψε:
                                      Σούζα; Μα δε μιλάω για απότομες εκκινήσεις... εκεί θα το έβρισκα απόλυτα λογικό αν π.χ. η ανάρτηση τα έχει δει όλα, κάτι που δεν ισχύει κιόλας, απλά σίγουρα έχει πέσει κάπως η απόδοσή της.

                                      Είχε χαλάσει μια βάση μηχανής, με αποτέλεσμα στην γκαζιά να εκτοξεύεται η μηχανή προς τα πάνω και να σηκώνει προσωρινά την μούρη του αυτοκινήτου, αφαιρώντας πρόσφυση από τα λάστιχα.
                                      Τραγικό

                                      Ειδικά σε εκκινήσεις από ανηφορίτσα έχανες τον ορίζοντα

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • A
                                        aggelosf last edited by

                                        Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
                                        Ρε παιδια τι διαφορα εχουν τα Pilot Sport με τα exalto?
                                        Eπισης τα sport βγαινουν σε διασταση 205/45/17?
                                        Γιατι στο net δεν μπορεσα να βρω πουθενα τιμη για αυτη τη διασταση.

                                        Τελος ποια η γνωμη σας για τα Bridgestone Potenza RE050A?
                                        Προσωπικα μου φαινονται χαλια.Εκτος αν θελουν πολυ ζεσταμα...Επισης τα πλαινα ειναι θεοσκληρα.Ελεος λαστιχα ειναι αυτα

                                        Τα RE050A είναι τρομερά ελαστικά αλλά ναι θέλουν ζέσταμα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • E
                                          evgenios last edited by

                                          Μια φορα μιλαγα με ενα παιδι που εχει τα ιδια λαστιχα και μου ελεγε οτι πηγε Πατρα Κορινθο και τα λαστιχα ακομα δεν ειχαν ζεσταθει .Αν ειναι να τα βαλω σε πιστα για να ζεσταθουν τοτε αστα να πανε.Κι αυτος τα θεωρει χαλια.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • P
                                            popol-ros last edited by

                                            Ο χρήστης aserf έγραψε:

                                            Μήπως είναι λόγω θερμοκρασιών τα σπιναρίσματα;
                                            Και γω έχω δει ότι όταν η θερμοκρασία πέσει κάτω από τους 5-6 βαθμούς τα εξάλτο χάνουν αρκετά.

                                            Ενδέχεται και να είναι, δεν έχω οδηγήσει όμως το αυτοκίνητο καλοκαίρι με τα Exalto για να ξέρω...

                                            το αμαξι σου φταιει.

                                            οχι τα λαστιχα

                                            Όταν λες φταίει το αμάξι μπορείς να γίνεις λίγο πιο συγκεκριμένος. Είναι δυνατόν π.χ. να φταίει η ανάρτηση όταν μιλάμε για ήρεμη εκκίνηση με 1500 στροφές/λεπτό, όπου απλά έχει μια μικρή κλίση ο δρόμος και το αντισπίν 1/2 φορές ενεργοποιείται;
                                            Τι μπορεί να φταίει δηλαδή;

                                            Πράγματι μήπως σηκώνεται πολύ η μούρη στο ξεκίνημα και δεν πατάνε καλά τα λάστιχα κάτω? Εκτός και αν μου λέγανε μ@λ@κί3ς όταν είμουν μικρός, αυτό οφείλεται σε κάποιο εξάρτημα.

                                            Αλλά και εμένα μου φαινόταν σαν να έκανε σούζα το αμάξι στο ξεκίνημα, μετά έστρωσε.

                                            Σούζα; Μα δε μιλάω για απότομες εκκινήσεις... εκεί θα το έβρισκα απόλυτα λογικό αν π.χ. η ανάρτηση τα έχει δει όλα, κάτι που δεν ισχύει κιόλας, απλά σίγουρα έχει πέσει κάπως η απόδοσή της.

                                            o σχεδιασμος της αναρτησης σου.

                                            για παραδειγμα, το πρηγουμενο αβενσις και σεμι σλικ να το βαλεις πανω, θα σπινιαρει σαν τρελο. το φοκους /ξαρα/ 306/ 106/206/ C30 και σκατα λαστιχα να του βαλεις απλα θα φυγεις.

                                            ελπιζω να καταλαβες

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 103
                                            • 104
                                            • 105
                                            • 106
                                            • 107
                                            • 939
                                            • 940
                                            • 105 / 940
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr