-
Bill33 ευχαριστώ. Την επόμενη φορά που θα πάω, θα το τσεκάρω.
-
Σε καινουριο παντα; Τοτε σιγουρα πρεπει να εχει στη βαση του παρμπριζ, μπροστα απο τον οδηγο
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Σε καινουριο παντα; Τοτε σιγουρα πρεπει να εχει στη βαση του παρμπριζ, μπροστα απο τον οδηγοΚωνσταντίνε μου. Τα αμάξια που έβλεπα ήταν του 2005 κ του 2006 και δεν το είχαν στη βάση του παρμπρίζ.
-
Περίεργο, νόμιζα ότι όλα τα αμάξια είχαν εκεί πλέον το VIN...
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Περίεργο, νόμιζα ότι όλα τα αμάξια είχαν εκεί πλέον το VIN...Για αυτό κι εγώ απορώ και ψάχνομαι
-
δεν ξερω αν βοηθαει αλλα στο 500 μου βρισκεται στο πορτ μπαγκαζ στη δεξια πλευρα κατω απο την επενδυση...
-
Και στο Panda στο χώρο αποσκευών είναι κάτω από τη μοκέτα.
-
Με εδιαφερει η αγορα ενος Panda diesel 1.3 . Γνωριζετε μηπως ποτε θα παρουσιαστει και θα ερθει το καινουργιο μοντελο. Διαβασα καπου για αρχες του 2010. ισχυει? Ειναι πραγματι πολλα χρονια στην αγορα αλλα με καλυπτει απολυτα σαν σχημα-κινητηρας-τιμη ( τωρα με το green bonus ).
Σκεφτομαι πως αν ερθει μεχρι το καλοκαιρι ισως αξιζει να περιμενω..αλλα ισως να χασω το bonus...
Τι μου προτεινετε?
thanks!! -
Τόσο άμεσα να βγει νέο Panda δεν το βλέπω ... απο 2011 και μετά ίσως!!!
http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=8&t=36571#p1579751Και απο τη στιγμή που 'σχήμα-κινητήρας-τιμή' σε καλύπτουν απόλυτα ... δεν έχεις λόγο να το καθυστερείς!
-
παιδια τι παιζει με την προσφορα της Φιατ αυτες τις μερες με την αποσυρση?
ας πει καποιος περηληπτικα δυο πραγματα. -
Ο χρήστης noe έγραψε:
παιδια τι παιζει με την προσφορα της Φιατ αυτες τις μερες με την αποσυρση?
ας πει καποιος περηληπτικα δυο πραγματα.Εδώ γραφει κάποια πράγματα! http://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/95172.asp
Αλλά αν καταλαβα καλά ισχύει για όσους ... απέσυραν έως 2/11/09 το παλιό αυτοκίνητο.
(Από το www.fiat.gr). -
Ισχυει και για αυτους που απεσυραν εως 2/11/09...αλλα το κυριοτερο ειναι πως ισχυει για οσους κανουν οριστικη διαγραφη εως 31/3/2010...( εως τοτε ισχυριζεται η fiat πως ισχυει η προσφορα).
Κανεις τη διαγραφη του παλαιου οχηματος πηγαινεις το χαρτι οριστικης διαγραφης στην αντιπροσωπεια, διαλεγεις προγραμμα εξοφλησης ΚΑΙ εχεις μια γενναιοδωρη προσφορα!!! -
ΓΕΝΑΙΟΔΩΡΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑ; ΡΕ ΤΣΑΜΠΑ ΘΑ ΤΑ ΔΙΝΟΥΝ ΣΕ ΛΙΓΟΥΣ ΜΗΝΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΑΓΟΡΑΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ. ΜΕ ΤΗΝ ΒΕΝΖΙΝΗ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΕΙ ΣΤΑ 1.80, ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΗ ΚΡΙΣΗ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΞΕΧΑΣΤΕΤΟ.
-
Ο χρήστης Periklis Georgiou έγραψε:
Ισχυει και για αυτους που απεσυραν εως 2/11/09...αλλα το κυριοτερο ειναι πως ισχυει για οσους κανουν οριστικη διαγραφη εως 31/3/2010...( εως τοτε ισχυριζεται η fiat πως ισχυει η προσφορα).
Κανεις τη διαγραφη του παλαιου οχηματος πηγαινεις το χαρτι οριστικης διαγραφης στην αντιπροσωπεια, διαλεγεις προγραμμα εξοφλησης ΚΑΙ εχεις μια γενναιοδωρη προσφορα!!!Πάντως το χρηματοδοτικό γι' αυτά τα οχήματα που θα αποκτηθούν με σύγχρονη απόσυρση παλιού, έχει αυξημένο επιτόκιο (νομίζω 6%).
-
Εαν και ημουν προκατειλημενος με τα ιταλικα κακως βεβαια εχω βαλει κανονα να μην κοιτα ω τις ταμπελες αλλα την ουσια θελω να μοιρστω τις εντυπωσεις που ειχα με ενα fiat to doblo . To αυτοκινητο αυτο μου αρεσε πολυ η αποσβεση της αναρτησης του οτι πρεπει για τους ελληνικους δρομους πραγματικα καταπινει με εξαιρετικο τροπο τις ανωμαλιες του οδοστρωματος η αποσβεση της αναρτησης μου θυμιζε μεγαλο αυτοκινητο και οχι ενα επαγγελματικο .Ακομα μου εκανε εντυπωση το ποσο καλα δεμενο ειναι και η ποιοτητα κυλισης περναγα απο απο δρομους με τραχια επιφαενια και η αποροφηση κραδασμων ηταν πολυ καλη .Πραγματικα χαιρομουν να το οδηγω σε δρομους οπως ειναι οι ελληνικοι η αναρτηση ειναι πολυ καλα μελετημενη Η αποσβεση και η πιοτητα κυλισης μουθυμιζαν αυτοκινητα της μεσαιας και μεγαλης κατηγοριας καλος κι επιλογεας καθως και το βαρος που ειχε το τιμονι . Μονο ο κινητηρας δεν μου αρεσε οχι για την ισχυ αλλα γι;ατην καταναλωση σε επαρχιακο δικτυο εγραφε ο υπολογιστης 9 λιτρα αρα στην πολη ποσο θα φτανει η καταναλωση; παντως ασχετα με αυτο το FIAT αυτομε εκανε να χαιρομαι να το οδηγω ανετες χαλαρες και ξεκουραστες μετακινησεις . Μπραβο στην φιατ
-
Ο χρήστης georgefoto έγραψε:
Εαν και ημουν προκατειλημενος με τα ιταλικα κακως βεβαια εχω βαλει κανονα να μην κοιτα ω τις ταμπελες αλλα την ουσια θελω να μοιρστω τις εντυπωσεις που ειχα με ενα fiat to doblo . To αυτοκινητο αυτο μου αρεσε πολυ η αποσβεση της αναρτησης του οτι πρεπει για τους ελληνικους δρομους πραγματικα καταπινει με εξαιρετικο τροπο τις ανωμαλιες του οδοστρωματος η αποσβεση της αναρτησης μου θυμιζε μεγαλο αυτοκινητο και οχι ενα επαγγελματικο .Ακομα μου εκανε εντυπωση το ποσο καλα δεμενο ειναι και η ποιοτητα κυλισης περναγα απο απο δρομους με τραχια επιφαενια και η αποροφηση κραδασμων ηταν πολυ καλη .Πραγματικα χαιρομουν να το οδηγω σε δρομους οπως ειναι οι ελληνικοι η αναρτηση ειναι πολυ καλα μελετημενη Η αποσβεση και η πιοτητα κυλισης μουθυμιζαν αυτοκινητα της μεσαιας και μεγαλης κατηγοριας καλος κι επιλογεας καθως και το βαρος που ειχε το τιμονι . Μονο ο κινητηρας δεν μου αρεσε οχι για την ισχυ αλλα γι;ατην καταναλωση σε επαρχιακο δικτυο εγραφε ο υπολογιστης 9 λιτρα αρα στην πολη ποσο θα φτανει η καταναλωση; παντως ασχετα με αυτο το FIAT αυτομε εκανε να χαιρομαι να το οδηγω ανετες χαλαρες και ξεκουραστες μετακινησεις . Μπραβο στην φιατΠέρα από αυτό το Doblo έχει καταπληκτικά κρατήματα, υπερστροφική συμπεριφορά και πολύ κοφτερό Υδραυλικό τιμόνι....Μάλιστα αν σκεφτείς ότι πίσω η αρχιτεκτονική είναι αυτή ενός άκαμπτου άξονα με φύλλα σούστας.....ρεζιλεύει πολλά ΙΧ και λόγω αρχιτεκτονικής των αναρτήσεων δεν παίρνει κλίσεις.
Μοναδικό μειονέκτημα είναι το εύκολο μπλοκάρισμα των τροχών στο φρενάρισμα αλλά αυτό μπορεί να οφείλεται και στα ελαστικά αλλά και στο ότι η βασική έκδοση δεν είχε ABS.
Πολύ θετικό το κοντό κιβώτιο για κίνηση αμιγώς εντός πόλης αλλά μειονέκτημα για κίνηση εκτός λόγω κατανάλωσης και θορύβου. -
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Εαν και ημουν προκατειλημενος με τα ιταλικα κακως βεβαια εχω βαλει κανονα να μην κοιτα ω τις ταμπελες αλλα την ουσια θελω να μοιρστω τις εντυπωσεις που ειχα με ενα fiat to doblo . To αυτοκινητο αυτο μου αρεσε πολυ η αποσβεση της αναρτησης του οτι πρεπει για τους ελληνικους δρομους πραγματικα καταπινει με εξαιρετικο τροπο τις ανωμαλιες του οδοστρωματος η αποσβεση της αναρτησης μου θυμιζε μεγαλο αυτοκινητο και οχι ενα επαγγελματικο .Ακομα μου εκανε εντυπωση το ποσο καλα δεμενο ειναι και η ποιοτητα κυλισης περναγα απο απο δρομους με τραχια επιφαενια και η αποροφηση κραδασμων ηταν πολυ καλη .Πραγματικα χαιρομουν να το οδηγω σε δρομους οπως ειναι οι ελληνικοι η αναρτηση ειναι πολυ καλα μελετημενη Η αποσβεση και η πιοτητα κυλισης μουθυμιζαν αυτοκινητα της μεσαιας και μεγαλης κατηγοριας καλος κι επιλογεας καθως και το βαρος που ειχε το τιμονι . Μονο ο κινητηρας δεν μου αρεσε οχι για την ισχυ αλλα γι;ατην καταναλωση σε επαρχιακο δικτυο εγραφε ο υπολογιστης 9 λιτρα αρα στην πολη ποσο θα φτανει η καταναλωση; παντως ασχετα με αυτο το FIAT αυτομε εκανε να χαιρομαι να το οδηγω ανετες χαλαρες και ξεκουραστες μετακινησεις . Μπραβο στην φιατ
Πέρα από αυτό το Doblo έχει καταπληκτικά κρατήματα, υπερστροφική συμπεριφορά και πολύ κοφτερό Υδραυλικό τιμόνι....Μάλιστα αν σκεφτείς ότι πίσω η αρχιτεκτονική είναι αυτή ενός άκαμπτου άξονα με φύλλα σούστας.....ρεζιλεύει πολλά ΙΧ και λόγω αρχιτεκτονικής των αναρτήσεων δεν παίρνει κλίσεις.
Μοναδικό μειονέκτημα είναι το εύκολο μπλοκάρισμα των τροχών στο φρενάρισμα αλλά αυτό μπορεί να οφείλεται και στα ελαστικά αλλά και στο ότι η βασική έκδοση δεν είχε ABS.
Πολύ θετικό το κοντό κιβώτιο για κίνηση αμιγώς εντός πόλης αλλά μειονέκτημα για κίνηση εκτός λόγω κατανάλωσης και θορύβου.πραγματικα δεν ηξερα οτι εχει τετοια διαταξη αναρτησης που ειναι δυσκολο με μια τετοια διαταξη να πετυχεις τοσο καλη αποσβεση και ποιοτητα κυλισης. Πραγματικα η αισθηση που αποκομισα με την αποσβεση του ντομλπο ειναι οτι ημουν σε μεγαλο οικογενεικο πολυτελες αυτοκινητο .Μαλιστα ο ιδιοκτητηςς του ντομπλο εχει το τελευταιο βεκτρα κι ομως το ντομπλο ειναι καλυτερο στην αποσβεση των ανωμαλιων. Ακομα οπως ειπα περνας απο δρομους με φαγωμενη και τραχεια επιφανεια ασφαλτου κι ομως η κυλιση ειναι τοσο ραφιναρισμενη και απορορροφουνται οι κραδασμοι τοση καλη δουλεια εχει γινει στη μελετη των αμορτισερ ελατηριων και στα ελαστικα παρεμβυσματα. Σε αλλα αυτοκινητα για να πετυχεις τετοια αποτελεσματα πρεπει να εχεις πισω αναρτηση πολλαπλων συνδεσμων ενω τοσο η μπροστινη οσο και η πισω αναρτηση τους να εχουν τοποθετηθει πρωτα σε υποπλαισια με ελαστικα παρυμβυσματα τα οποια μετα τοποθετουνται στο σασι. Κι ομως το ντομπλο μου λετε πισω οτι εχει ακαπτο αξονα . Να πετυχαινει κανεις τετοια αποτελεσματα σε αποσβεση και κυλιση με ακαπτο αξονα δινει ακομα μεγαλυτερη αξια στην αναρτηση του ντομπλο. Βεβαια και η εμπρος αναρτηση τα παει εξισου περιφημα οσο και η πισω που προφανως η μπροστινη πρεπει να ειναι μακφερσον με ψαλιδια βασης. Πραγματικα βγαζω το καπελο στους μηχανικους που σχεδιασαν την αναρτηση του ντομπλο.Για την οδικη συμπεριφορα δεν το οδηγησα πολυ γρηγορα βεβαια κινουμενος λιγο γρηγορα δεν αιαθανθηκα εντονες κλισεις. Βεβαια μην ξεχναμε οτι το ντομπλο ειναι ενα πολυ ψηλο αυτοκινητο και δυσκολευει την αναρτηση τον ελεγχο του αμαξωματος.Οχι οτι φταιει η αναρτηση γι αυτο,απλα το αυτοκινητο ειναι πολυ ψηλο. Η εμπρος αναρτηση ειναι τοποθετημενη σε υποπλαισιο; εαν οχι τοτε η αναρτηση του ντομλπο το ξαναλεω σχιζει .Μαλιστα τα ελτα αγορασαν προσφατα μια παρτιδa ντομπλο ελπιζω οτι θα μου δωσουν ενα γιατι εως τωρα εχω τα παλιοτερα berlingo
-
Ο χρήστης georgefoto έγραψε:
πραγματικα δεν ηξερα οτι εχει τετοια διαταξη αναρτησης που ειναι δυσκολο με μια τετοια διαταξη να πετυχεις τοσο καλη αποσβεση και ποιοτητα κυλισης. Πραγματικα η αισθηση που αποκομισα με την αποσβεση του ντομλπο ειναι οτι ημουν σε μεγαλο οικογενεικο πολυτελες αυτοκινητο .Μαλιστα ο ιδιοκτητηςς του ντομπλο εχει το τελευταιο βεκτρα κι ομως το ντομπλο ειναι καλυτερο στην αποσβεση των ανωμαλιων. Ακομα οπως ειπα περνας απο δρομους με φαγωμενη και τραχεια επιφανεια ασφαλτου κι ομως η κυλιση ειναι τοσο ραφιναρισμενη και απορορροφουνται οι κραδασμοι τοση καλη δουλεια εχει γινει στη μελετη των αμορτισερ ελατηριων και στα ελαστικα παρεμβυσματα. Σε αλλα αυτοκινητα για να πετυχεις τετοια αποτελεσματα πρεπει να εχεις πισω αναρτηση πολλαπλων συνδεσμων ενω τοσο η μπροστινη οσο και η πισω αναρτηση τους να εχουν τοποθετηθει πρωτα σε υποπλαισια με ελαστικα παρυμβυσματα τα οποια μετα τοποθετουνται στο σασι. Κι ομως το ντομπλο μου λετε πισω οτι εχει ακαπτο αξονα . Να πετυχαινει κανεις τετοια αποτελεσματα σε αποσβεση και κυλιση με ακαπτο αξονα δινει ακομα μεγαλυτερη αξια στην αναρτηση του ντομπλο. Βεβαια και η εμπρος αναρτηση τα παει εξισου περιφημα οσο και η πισω που προφανως η μπροστινη πρεπει να ειναι μακφερσον με ψαλιδια βασης. Πραγματικα βγαζω το καπελο στους μηχανικους που σχεδιασαν την αναρτηση του ντομπλο.Για την οδικη συμπεριφορα δεν το οδηγησα πολυ γρηγορα βεβαια κινουμενος λιγο γρηγορα δεν αιαθανθηκα εντονες κλισεις. Βεβαια μην ξεχναμε οτι το ντομπλο ειναι ενα πολυ ψηλο αυτοκινητο και δυσκολευει την αναρτηση τον ελεγχο του αμαξωματος.Οχι οτι φταιει η αναρτηση γι αυτο,απλα το αυτοκινητο ειναι πολυ ψηλο. Η εμπρος αναρτηση ειναι τοποθετημενη σε υποπλαισιο; εαν οχι τοτε η αναρτηση του ντομλπο το ξαναλεω σχιζει .Μαλιστα τα ελτα αγορασαν προσφατα μια παρτιδa ντομπλο ελπιζω οτι θα μου δωσουν ενα γιατι εως τωρα εχω τα παλιοτερα berlingoΓια να είμαι ακριβής σου αναφέρω επακριβώς οτιδήποτε γράφει το manual ενός Doblo Cargo για τις αναρτήσεις:
ΕΜΠΡΟΣ
Ανεξάρτητη σε κάθε τροχό, ανάρτηση τύπου McPherson με σιδερένια ψαλίδια στηριγμένα επάνω σε ένα βοηθητικό υποπλαίσιο.
Ελικοειδή ελατήρια και αντιστρεπτική δοκός.
Τηλεσκοπικά υδραυλικά αμορτισέρ διπλής ενέργειας.ΠΙΣΩ
Άκαμπτος άξονας με ψαλίδια.
Τηλεσκοπικά υδραυλικά αμορτισέρ διπλής ενέργειας.
Αντιστρεπτική δοκός στις εκδόσεις Fiat Doblo Μεταφοράς Επιβατών.Πέρα από τις πληροφορίες το Doblo είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο ενώ κάποιοι που μπορεί να διαβάζουν τώρα μπορεί να μην το πιστεύουν. Εγώ απλά θα τους παραπέμψω στον πλησιέστερο dealer για να το διαπιστώσουν οι ίδιοι. Εγώ είμαι πραγματικά περίεργος να οδηγήσω το νέο Doblo το οποίο πλέον πίσω έχει μια bi-link(απλουστευμένη multilink)...Πόσο πιο καλό μπορεί να είναι, απορία το έχω...
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Πέρα από τις πληροφορίες το Doblo είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο ενώ κάποιοι που μπορεί να διαβάζουν τώρα μπορεί να μην το πιστεύουν.
Εχουμε Doblo (Diesel) στην εταιρια, μονο καλα λογια εχω να πω.
Ακριβως ετσι οπως το εθεσες: εξαιρετικο εργαλειο. -
Πολλα χρονια τα Φιατ ειναι καλα στα εργατικα τους, ειχα περασει ενα φεγγαρι απο μια δουλεια σε τεχνιτες που ειχαν τρια τεσσερα φιορινα και ηταν πολυ ενταξει, τιμια αμαξια.
Ενα παντα παλι που ειχαν 4χ4 ηταν τρεις την ωρα συνεργειο οταν δουλευε.
FIAT FORUM