-
-
Στη θάλασσα για να είναι ένα κύμα ικανό να προκαλέσει ζημιά, δύο είναι οι παράγοντες που λαμβάνονται υπόψιν: 1 το ύψος κύματος και 2 η περίοδος / συχνότητά του.
Το ύψος δεν είναι απαραίτητα καταστροφικό από μόνο του αν έχει μεγάλη περίοδο / συχνότητα, αλλά σε συνδυασμό με τη μείωση αυτής μπορεί να αποβεί καταστροφικό για πλοίο...Κύματα ύψους 20 μέτρων είναι σχεδόν καθημερινό φαινόμενο στο βόρειο ατλαντικό και ειρηνικό ιδίως το χειμώνα (swell ή αντιμάμαλο ή ρεστία στη ναυτική ορολογία), ωστόσο δεν αποτελούν κίνδυνο για τα πλοία που κάνουν αντιμονή (πορεία πλεύσης από τη μάσκα δεξιά ή αριστερά, ή δευτερόπνυμη πλεύση)...
Τα τρία κύματα που ανέφερε ο φίλος πιό πάνω, μπορεί να παρατηρηθούν στη θάλασσα αμέσως μετά από παρέλευση ισχυρού βαρομετρικού χαμηλού
-
Πω ρε φίλε τί είναι αυτά τα τέρατα
-
Ο χρήστης evolander έγραψε:
Στη θάλασσα για να είναι ένα κύμα ικανό να προκαλέσει ζημιά, δύο είναι οι παράγοντες που λαμβάνονται υπόψιν: 1 το ύψος κύματος και 2 η περίοδος / συχνότητά του.
Το ύψος δεν είναι απαραίτητα καταστροφικό από μόνο του αν έχει μεγάλη περίοδο / συχνότητα, αλλά σε συνδυασμό με τη μείωση αυτής μπορεί να αποβεί καταστροφικό για πλοίο...Κύματα ύψους 20 μέτρων είναι σχεδόν καθημερινό φαινόμενο στο βόρειο ατλαντικό και ειρηνικό ιδίως το χειμώνα (swell ή αντιμάμαλο ή ρεστία στη ναυτική ορολογία), ωστόσο δεν αποτελούν κίνδυνο για τα πλοία που κάνουν αντιμονή (πορεία πλεύσης από τη μάσκα δεξιά ή αριστερά, ή δευτερόπνυμη πλεύση)...
Τα τρία κύματα που ανέφερε ο φίλος πιό πάνω, μπορεί να παρατηρηθούν στη θάλασσα αμέσως μετά από παρέλευση ισχυρού βαρομετρικού χαμηλού
Οι φωτό είναι από διάπλου Βισκαικού κόλπου... από τη γέφυρα που τραβά ο ναυτικός τις φωτό μέχρι την πλώρη του πλοίου είναι περίπου 220 μέτρα. Υπολογίστε το ύψος των κυμάτων... Παρεπιπτόντως το φορτηγό αυτό στην παρούσα φάση, ταξιδεύει χωρίς κανένα κίνδυνο!!!
Απο τετοιες φωτογραφιες αλλο τιποτα! Εχει τραβηξει πολλες τετοιες ο πατερας μου ενταξει ψιλοκουναει αλλα συνηθειο ειναι! Δενουν μεσα στις καμπινες και οσα πραγματα μπορουν και ουτε γατα ουτε ζημια
-
Oι τρεις αδελφες εχουν την εξης (θανατηφορα) δυνατοτητα:
΅
Η πρωτη σε κουναει
Η δευτερη σε αποσταθεροποιει
Η τριτη σε στελνει στο πατο!Ειναι δηλαδη μακραν χειροτερο απο το να βρεις ενα (μοναδικο) τεραστιο κυμα.
-
Με την θάλασσα η σχέση μου είναι παιδική, ξέρετε κουβαδάκια, μακροβούτια και τα συναφή. Όμως έχω ένα κόλλημα με τα κύματα! Τα παρακάτω δεν ξέρω αν τα έχετε ξαναβάλει στο φόρουμ, αλλά αποτελούν παραγωγή του BBC και είναι άκρως διαφωτιστικά:
Freak Waves - BBC-Learning - part 1/5 http://www.youtube.com/watch?v=DUn8WQ4Y1bM
Freak Waves - BBC-Learning - part 2/5 http://www.youtube.com/watch?v=4YzUAQgXLv8
Freak Waves - BBC-Learning - part 3/5 http://www.youtube.com/watch?v=EUo7cKGg214
Freak Waves - BBC-Learning - part 4/5 http://www.youtube.com/watch?v=ols9ytWIKNQ
Freak Waves - BBC-Learning - part 5/5 http://www.youtube.com/watch?v=U3qSpHmXPs4Όποιος δε βαριέται αξίζει τον κόπο να δει και τα πέντε βίντεο (δεν ξέρω αν έχουν σχέση με το ατύχημα). Ουσιαστικά περιγράφουν το φαινόμενο του 'κύματος-τέρας', όπου πρόκειται για ένα κύμα τεράστιο που έρχεται από το πουθενά και μπορεί να έχει καταστροφικές συνέπειες. Για πολλά χρόνια οι ναυτικοί αναφέρονταν σε αυτά, όμως οι επιστήμονες δεν τους πίστευαν αδυνατώντας να εξηγήσουν με επιστημονικό τρόπο το φαινόμενο αυτό. Όλα αυτά μέχρι τη Πρωτοχρονιά του 1995. Την ημέρα εκείνη η κάμερα κατέγραψε για πρώτη φορά ένα τέτοιο κύμα να πέφτει με μανία πάνω σε μία πλατφόρμα άντλησης πετρελαίου. Τα υπόλοιπα στο βίντεο...
Επί τη ευκαιρία θα ήθελα να προτείνω και ένα βιβλίο σε ναυτικούς και μη, φίλους της θάλασσας ή απλούς αναγνώστες. Τιτλοφορείται ως 'Γκας ο γκάνγκστερ', ο συγγραφέας είναι ο Αντώνης Σουρούνης και πρόκειται για βιβλίο με μοναδικό περιεχόμενο και τρόπο γραφής!
Σεβασμό στους ναυτικούς, ανά τον κόσμο.
-
Έχω μια ερώτηση προς τους Θαλασσόλυκους.Γίνεται από την εμποροπλοιάρχων κάποιος να μπει στις γραμμές με τα επιβατικά?Δηλαδή ξέρω γω Πάτρα-Μπάρι κλπ??
-
Ο χρήστης GiwrgosFocus έγραψε:
Έχω μια ερώτηση προς τους Θαλασσόλυκους.Γίνεται από την εμποροπλοιάρχων κάποιος να μπει στις γραμμές με τα επιβατικά?Δηλαδή ξέρω γω Πάτρα-Μπάρι κλπ??Γιατι να μην γινεται? Κανονικα! Αν εχεις το χαρτι του πλοιαρχου ή του μηχανικου και σε καικι μπαινεις
Και για να τρελαθεις με το διπλωμα του μηχανικου αναλογα το βαθμο μπορεις να ανοιξεις ενα συνεργειο (μηχανων-αυτοκινητων, κλπ) -
Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
Έχω μια ερώτηση προς τους Θαλασσόλυκους.Γίνεται από την εμποροπλοιάρχων κάποιος να μπει στις γραμμές με τα επιβατικά?Δηλαδή ξέρω γω Πάτρα-Μπάρι κλπ??
Γιατι να μην γινεται? Κανονικα! Αν εχεις το χαρτι του πλοιαρχου ή του μηχανικου και σε καικι μπαινεις
Και για να τρελαθεις με το διπλωμα του μηχανικου αναλογα το βαθμο μπορεις να ανοιξεις ενα συνεργειο (μηχανων-αυτοκινητων, κλπ)Σκέφτομαι σοβαρά να πάω στα επιβατικά αν και είναι ποιο κουραστικό μάλλον για μηχανικός αν και θα είναι ποιο δύσκολα πιστεύω θα είναι καλύτερα επειδή θα είμαι κοντά στο σπίτι μου και από ότι έχω μάθει τα λεφτά είναι καλά.
-
Ποιο χαλαρη ειναι η δουλεια τα χρηματα παλι λιγοτερα αλλα εισαι στο σπιτι σου
-
Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
Ποιο χαλαρη ειναι η δουλεια τα χρηματα παλι λιγοτερα αλλα εισαι στο σπιτι σουKοιταξε και με ένα διχιλιαρο το μήνα είμαι πολύ ευχαριστημένος.Αλλά από ότι έχω ακούσει είναι γύρω στα 3-4κ.
-
Ο χρήστης GiwrgosFocus έγραψε:
Ποιο χαλαρη ειναι η δουλεια τα χρηματα παλι λιγοτερα αλλα εισαι στο σπιτι σου
Kοιταξε και με ένα διχιλιαρο το μήνα είμαι πολύ ευχαριστημένος.Αλλά από ότι έχω ακούσει είναι γύρω στα 3-4κ.
Καλα εχεις ακουσει
-
Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
Ποιο χαλαρη ειναι η δουλεια τα χρηματα παλι λιγοτερα αλλα εισαι στο σπιτι σου
Kοιταξε και με ένα διχιλιαρο το μήνα είμαι πολύ ευχαριστημένος.Αλλά από ότι έχω ακούσει είναι γύρω στα 3-4κ.
Καλα εχεις ακουσει
Κομπλέ τότε φύγαμε για εκεί!
-
Ο χρήστης GiwrgosFocus έγραψε:
Ποιο χαλαρη ειναι η δουλεια τα χρηματα παλι λιγοτερα αλλα εισαι στο σπιτι σου
Kοιταξε και με ένα διχιλιαρο το μήνα είμαι πολύ ευχαριστημένος.Αλλά από ότι έχω ακούσει είναι γύρω στα 3-4κ.
Καλα εχεις ακουσει
Κομπλέ τότε φύγαμε για εκεί!
Τα αλλα δεν τα γραφω για να μην τα βλεπει ο κοσμος θα στα πω αυριο στο μσν γιατι τωρα παω για υπνο
-
Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
Ποιο χαλαρη ειναι η δουλεια τα χρηματα παλι λιγοτερα αλλα εισαι στο σπιτι σου
Kοιταξε και με ένα διχιλιαρο το μήνα είμαι πολύ ευχαριστημένος.Αλλά από ότι έχω ακούσει είναι γύρω στα 3-4κ.
Καλα εχεις ακουσει
Κομπλέ τότε φύγαμε για εκεί!
Τα αλλα δεν τα γραφω για να μην τα βλεπει ο κοσμος θα στα πω αυριο στο μσν γιατι τωρα παω για υπνο
Έτσι καληνυχτες!
-
Ο χρήστης vasilis 1200101 έγραψε:
Με την θάλασσα η σχέση μου είναι παιδική, ξέρετε κουβαδάκια, μακροβούτια και τα συναφή. Όμως έχω ένα κόλλημα με τα κύματα! Τα παρακάτω δεν ξέρω αν τα έχετε ξαναβάλει στο φόρουμ, αλλά αποτελούν παραγωγή του BBC και είναι άκρως διαφωτιστικά:
Freak Waves - BBC-Learning - part 1/5 http://www.youtube.com/watch?v=DUn8WQ4Y1bM
Freak Waves - BBC-Learning - part 2/5 http://www.youtube.com/watch?v=4YzUAQgXLv8
Freak Waves - BBC-Learning - part 3/5 http://www.youtube.com/watch?v=EUo7cKGg214
Freak Waves - BBC-Learning - part 4/5 http://www.youtube.com/watch?v=ols9ytWIKNQ
Freak Waves - BBC-Learning - part 5/5 http://www.youtube.com/watch?v=U3qSpHmXPs4Όποιος δε βαριέται αξίζει τον κόπο να δει και τα πέντε βίντεο (δεν ξέρω αν έχουν σχέση με το ατύχημα). Ουσιαστικά περιγράφουν το φαινόμενο του 'κύματος-τέρας', όπου πρόκειται για ένα κύμα τεράστιο που έρχεται από το πουθενά και μπορεί να έχει καταστροφικές συνέπειες. Για πολλά χρόνια οι ναυτικοί αναφέρονταν σε αυτά, όμως οι επιστήμονες δεν τους πίστευαν αδυνατώντας να εξηγήσουν με επιστημονικό τρόπο το φαινόμενο αυτό. Όλα αυτά μέχρι τη Πρωτοχρονιά του 1995. Την ημέρα εκείνη η κάμερα κατέγραψε για πρώτη φορά ένα τέτοιο κύμα να πέφτει με μανία πάνω σε μία πλατφόρμα άντλησης πετρελαίου. Τα υπόλοιπα στο βίντεο...
Σεβασμό στους ναυτικούς, ανά τον κόσμο.
πολύ ενδιαφέρον, μόλις τα είδα, thx για τα λινκ
-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
Με την θάλασσα η σχέση μου είναι παιδική, ξέρετε κουβαδάκια, μακροβούτια και τα συναφή. Όμως έχω ένα κόλλημα με τα κύματα! Τα παρακάτω δεν ξέρω αν τα έχετε ξαναβάλει στο φόρουμ, αλλά αποτελούν παραγωγή του BBC και είναι άκρως διαφωτιστικά:
Freak Waves - BBC-Learning - part 1/5 http://www.youtube.com/watch?v=DUn8WQ4Y1bM
Freak Waves - BBC-Learning - part 2/5 http://www.youtube.com/watch?v=4YzUAQgXLv8
Freak Waves - BBC-Learning - part 3/5 http://www.youtube.com/watch?v=EUo7cKGg214
Freak Waves - BBC-Learning - part 4/5 http://www.youtube.com/watch?v=ols9ytWIKNQ
Freak Waves - BBC-Learning - part 5/5 http://www.youtube.com/watch?v=U3qSpHmXPs4Όποιος δε βαριέται αξίζει τον κόπο να δει και τα πέντε βίντεο (δεν ξέρω αν έχουν σχέση με το ατύχημα). Ουσιαστικά περιγράφουν το φαινόμενο του 'κύματος-τέρας', όπου πρόκειται για ένα κύμα τεράστιο που έρχεται από το πουθενά και μπορεί να έχει καταστροφικές συνέπειες. Για πολλά χρόνια οι ναυτικοί αναφέρονταν σε αυτά, όμως οι επιστήμονες δεν τους πίστευαν αδυνατώντας να εξηγήσουν με επιστημονικό τρόπο το φαινόμενο αυτό. Όλα αυτά μέχρι τη Πρωτοχρονιά του 1995. Την ημέρα εκείνη η κάμερα κατέγραψε για πρώτη φορά ένα τέτοιο κύμα να πέφτει με μανία πάνω σε μία πλατφόρμα άντλησης πετρελαίου. Τα υπόλοιπα στο βίντεο...
Σεβασμό στους ναυτικούς, ανά τον κόσμο.
πολύ ενδιαφέρον, μόλις τα είδα, thx για τα λινκ
ΤΡΟΜΕΡΟ!!!!! Σε ευχαριστουμε παρα πολυ για τα Link! Τα ειδα ολα!
Ο Αγιος Νικολας να φυλαει τους ναυτικους !
-
-
**Πειραιάς - Ηράκλειο σε μιάμιση ώρα!
Tαξίδια σε χαμηλό ύψος με ταχύτητα μεγαλύτερη των 200 χιλιομέτρων την ώρα υπόσχεται το νέο μέσο που ίσως και να εμφανιστεί στις ελληνικές θάλασσες το 2011 H επανάσταση στις θαλάσσιες συγκοινωνίες λέγεται Ηoverwing.**
Σε 1 ώρα και 36 λεπτά από τον Πειραιά στο Ηράκλειο; Και όμως! Τόσο θα διαρκούν στα τέλη του 2011 τα ταξίδια προς την Κρήτη με τα ιπτάμενα πλοία! Οι επιβάτες των σκαφών αυτών θα ταξιδεύουν με ταχύτητα άνω των 200 χιλιομέτρων την ώρα, «πετώντας» σε ύψος έως και 12 μέτρα πάνω από το κύμα!
Την επανάσταση στις θαλάσσιες μεταφορές, αλλά και τις αερομεταφορές προς τα ελληνικά νησιά, φιλοδοξούν να κάνουν....Έλληνες επιχειρηματίες που δραστηριοποιούνται στον τομέα της μίσθωσης τουριστικών σκαφών, οι οποίοι σχεδιάζουν να φέρουν στη χώρα μας τα πρώτα... ιπτάμενα πλοία!
Πρόκειται για τα υπερσύγχρονης τεχνολογίας σκάφη, που είναι παγκοσμίως γνωστά ως «WIG», τα οποία προσφέρουν θαλάσσιες μεταφορές με την ποιότητα των αεροπορικών μεταφορών! Τα πλοία αυτά μοιάζουν μεν με αεροπλάνα, αλλά η λειτουργία τους βασίζεται στο διεθνώς αποκαλούμενο «φαινόμενο επίδρασης επιφάνειας» (wing in ground effect - WIG). Τρία από τα σκάφη αυτά, με την ονομασία «Hoverwing 80», θα ναυπηγηθούν στη Γερμανία και μέσα στα ερχόμενα χρόνια αναμένεται να ανεβάσουν στα ύψη το θερμόμετρο του ανταγωνισμού στις ελληνικές θάλασσες.Φθηνό εισιτήριο. Στα συγκριτικά πλεονεκτήματα των σκαφών αυτών, που θα μεταφέρουν 80 επιβάτες το καθένα, περιλαμβάνονται η ταχύτητα, η άνεση, η ασφάλεια και η τήρηση με ακρίβεια λεπτού των χρόνων άφιξης και αναχώρησης. Όλα αυτά θα προσφέρονται στην τιμή του εισιτηρίου ενός πλοίου!
Σύμφωνα με τον εκπρόσωπο της εταιρείας Flightboat Hellas (είναι αντιπρόσωπος των σκαφών αυτών στην Ελλάδα) κ. Παναγιώτη Ζάγκλη, τα πρώτα τρία σκάφη θα ναυπηγηθούν στο Αμβούργο από την εταιρεία Hoverwing GmbH. «Καταφέραμε να επιτύχουμε τη χρηματοδότηση των πρώτων τριών σκαφών Hoverwing 80 από γερμανική ναυτιλιακή εταιρεία. Στη συνέχεια τα σκάφη θα ναυλωθούν σε ελληνική εταιρεία με επικεφαλής τον κ. Γκιόλμαν». Τα σκάφη Hoverwing 80 θα έχουν γερμανική σημαία και πληρώματα, ενώ το πρώτο αναμένεται στην Ελλάδα ίσως στο τέλος του 2011.
Στην Ελλάδα, την τεχνική υποστήριξη των σκαφών Hoverwing έχει αναλάβει η εταιρεία JOIN Ltd (με έδρα την ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη στο Πέραμα), ενώ συζητείται το ενδεχόμενο να δημιουργηθεί και δεύτερη γραμμή παραγωγής Hoverwing από την ίδια τη JOIN Ltd στη χώρα μας.
Τεχνικά χαρακτηριστικά. Μπορεί η εμφάνιση και το σχήμα ενός Hoverwing να «μπερδεύουν» τον επιβάτη, όμως το σκάφος ανήκει στην κατηγορία των πλοίων και δεν πρόκειται για αεροπλάνο ή υδροπλάνο. ’λλωστε, από το 2002, τα σκάφη «φαινομένου επίδρασης επιφάνειας» ταξινομήθηκαν ως πλοία από τον Διεθνή Οργανισμό Ναυτιλίας (ΙΜΟ) και τον Διεθνή Οργανισμό Πολιτικής Αεροπορίας (ICAO).
Κατασκευάζονται με ειδικές προδιαγραφές ασφαλείας, ώστε να αναπτύσσουν πολύ μεγάλες ταχύτητες (έως 112 Κόμβους ή 207 χλμ. / ώρα), η ακτίνα δράσης τους φτάνει τα 800 χιλιόμετρα, ενώ δεν επηρεάζονται καθόλου από τον κυματισμό.
-
Με το εισιτήριο να κοστίζει πόσο?
Γιατί τα κόβω για ακριβότερα από αεροπλάνο...
Καραβολατρικό θέμα (συγχώνευση)