-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Καταρχήν τις καταναλωσεις τις ξεκίνησα εγώ για να απαντήσω σε απορία... Η σύγκριση που λες έγινε στις ίδιες συνθήκες; Περίεργο γιατί το 1,6 gsi που είχα βολταρει έκαιγε σταθερά πάνω Απο 10 ο μουλτιραιρ αλλάζει γιατί δεν περνάει προδιαγραφές ρύπων... Δεν θα μπω στην λογική να θυμίσω το ιστορικό αλλαγής κινητήρων μεγάλης γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανιας γιατί αφενως δεν με νοιάζει και αφετερω το τοπικ αγορά την μιτοTo θέμα είναι ότι η πλειονότητα των χρηστών αυτοκινήτων της εν λόγω μεγάλης αυτοκινητοβιομηχανίας παραδέχεται ότι τα FSI ήταν σκέτα μπουρδέλα (ειδικά τα πρώτα εύκολα έτρωγαν ήττα με κακή βενζίνη) και ήταν κάτω των προσδοκιών, γι αυτό και αντικαταστάθηκαν (και καλώς έγινε αυτό).
Δεν ξέρω με τι τρόπο οδηγήθηκε το gsi, πάντως μπορώ να βγάλω ακόμα και φωτό την κατανάλωση του OPC, αλλά αυτό δεν ξέρω αν θα οφελήσει σε κάτι
Οι κινητήρες του Gruppo έρχονται με το Multiair στις 'σωστές' τιμές κατανάλωσης που έχει και ο ανταγωνισμός. Οι T-Jet που υπήρχαν μέχρι τώρα τσιμπάνε παραπάνω βενζίνη.
Δεν περιμένω να συμφωνήσει κανείς μαζί μου στην τελική, εξ άλλου σε Alfa forum γράφω αυτή τη στιγμή Το γεγονός ότι οι non Gruppisti λένε πολλοί το ίδιο πράγμα, ότι όσοι είχαν εμπειρία με T-Jet έχουν δει μεγαλύτερες συγκριτικά καταναλώσεις απ τον ανταγωνισμό, θα έπρεπε να προβληματίζει!
Δεν έχω κανένα πρόβλημα με εταιρείες και λατρεύω την Giulietta που θα βγει τώρα Ούτε κολλάω να παραδεχτώ ότι τα ατμοσφαιρικά 1.4 (αυτά να δείτε λάδι που καίνε), 1.6 και 2.0 FSI δεν έπρεπε να βγουν ποτέ γιατί ήταν αποτυχίες εξ αρχής
Aπό εκεί και πέρα καθένας ας πιστεύει αυτά που βλέπει με τα μάτια του κι όχι τι ακούει
Ούτε έχω διάθεση να τσακωθώ με κανέναν φυσικά!(λάθος μου η χρήση της λέξης 'αντικατάσταση', 'βελτίωση' έπρεπε να πω)
-
Οι t-jet καίνε παραπάνω από τον ανταγωνισμό, αλλά πάνε και τον κώλο τους αναλογικά.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Οι t-jet καίνε παραπάνω από τον ανταγωνισμό, αλλά πάνε και τον κώλο τους αναλογικά.Δηλαδη πίνουν και τα σπάνε;
-
Αν θελετε συγκριση T-jet - TSI εδω ειμαι
Αλλα τετοιες συζητησεις δεν αποσκοπουν σε κατι...
Γενικα θα συμφωνησω με τον Neos , οι Τ-jet τσιμπανε λιγο παραπανω βενζινη (αλλα μιλαμε για πολυ μικρη διαφορα).
Τα μεσαια ομως που εχει ο T-jet δεν τα εχει κανενας αλλος κινητηρας (που εχω οδηγησει).Αυτο δεν ειναι απαραιτητα καλο αλλα εμενα μου αρεσει παρα πολυ , ειδικα σε κινηση μεσα στην πολη ειναι φοβερα ευελικτο.
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
δεν γνωριζω αλλά αυτοκίνητο με την ίδια ιπποδυναμη που να πετυχαίνει πολυ καλύτερα αποτελέσματα....
υπαρχουν πολλα παραδειγματα απο την ...τρισκαταρατη.
Για πες ενα γιατί δεν με βοηθάει η μνήμη μου...
tsi 1,4 160
tsi 1,8 160
σε golf, leon.
οι τιμες που αναφερεις για το δικο σου ειναι παρομοιες με golf GTi. Δε το συγκρινω γιατι πιθανον να μην εχεις τις ιδιες συνθηκες κινησης.τα νουμερα που αναφερεις, δεν εχουν αναφερθει ποτε απο κατοχους των αυτοκινητων αυτων, τουλαχιστον στο παρον φορουμ.
δες και λιγο στο spritmonitor.
. Έτσι βγάζεις συμπεράσματα; Το είχα ενε μήνα + το ροκο και ξερώ πόσο καίει... Ειδικά για το σιρόκο τα νούμερα είναι κάτω Απο τις ίδιες συνθήκες... Μερικοί γράφουν δράκου... Και εγώ στην εγθνικη έχω δει 5αρια (έχω ανεβάσει κάπου ΦΩΤΟ), αλλά δεν το έκανα θέμα γιατί πήγαινα τραγικά χαλαρά ( κρουζ κοντρόλ. 120 ,
τ
o 122αρης επειδη ξερω απο πρωτο χερι δυσκολα πλησιαζει το 10αρι, αλλα κανεις ενα λαθος..
ξεχνας οτι συγκρινοντας το δικο σου μοτερ με αυτο ενος τσιροτου συγκρινεις ενα βαρυτερο με ενα ελαφρυτερο αυτοκινητο..
οπως και να χει και η μιτο μπορει να καψει πολυ λιγο θα συμφωνησω με τον ευγενιο , οι οποιες διαφορες ειναι στο 1-1.5 λιτρο στη μεταξυ τους συγκριση..
η σωστη ομως θα ηταν με γκολφ-bravo
-
Ο χρήστης cosygatos έγραψε:
Αν ήταν ικανοποιημένοι με τους T-Jet απ το Gruppo θα έβγαζαν αντικατάσταση μέσα σε 3 χρόνια το Multirair που καίει λιγότερο;
ΔΕΝ είναι αντικαταστάτης το multiair. Απλά, μια βελτίωση (μεταβλητός χρονισμός - βύθισμα των βαλβίδων εισαγωγής). Η Fiat προς το παρόν το έβαλε στον 1400άρη ατμοσφαιρικό της και στους Tjet και βελτίωσε τα χαρακτηριστικά τους. Αυτό είναι όλο.
αν ηταν τοσο απλα τα πραγματα θα διατηρουσε ιδια ονοματα και θα ελεγαν στις διαφημισεις νεες βελτιωμενες εκδοσεις κτλ κτλ , δε θα μιλουσαν για νεα μοτερ
η audi tfsi τον ελεγε tfsi τον λεει, παροτι υπεστη ακριβως την ιδια βελτιωσηεκτος αν ακολουθουν τη συνηθη τακτικη τους να προσπαθουν να διαφημισουν ως μοναδικες καινοτομιες τις διαφορες αναβαθμισεις που ολοι κανουν μετα απο καποιο διαστημα, αλλα δεν το φωναζουν με ντουντουκα για να πιστεψουν οι πελατες τους οτι οι αλλοι οδηγουν rebadged κι οχι αυτοι
-
Παραθέτω τα links με τα στοιχεία από το spritmonitor για Mito 155ps, Bravo 150ps και Golf 160ps, ετών από 2008 και πέρα.
http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... &gearing=1
http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... &gearing=1
http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... &gearing=1Μέση κατανάλωση Mito 8.32, Bravo 8.70, Golf 7.97. Σιγά τα ωά...
-
Σε δρόμους χωρίς ιδιαίτερη κίνηση εντός πόλης με κανονική ταχύτητα
Και μετά από κίνηση (με αρκετά σταμάτα ξεκίνα) διαμορφώθηκε έτσι το οποίο στη συνέχεια παρέμεινε σε εκείνα τα επίπεδα στη μετέπειτα διαδρομή
Αυτά με Golf 160ps dsg. Για να μην το κουράζουμε, για να δεις τέτοια νούμερα με Mito ή Bravo στις ίδιες συνθήκες, πολύ απλά δεν παίζει.-
-
Ο χρήστης cosygatos έγραψε:
Παραθέτω τα links με τα στοιχεία από το spritmonitor για Mito 155ps, Bravo 150ps και Golf 160ps, ετών από 2008 και πέρα.
http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... &gearing=1
http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... &gearing=1
http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... &gearing=1Μέση κατανάλωση Mito 8.32, Bravo 8.70, Golf 7.97. Σιγά τα ωά...
μου κανει εντυπωση που το Bravo δεν εχει ιδιαιτερα μεγαλυτερη καταναλωση σε σχεση με τη μιτο παρα το μεγαλυτερο βαρος
μαλλον εχει να κανει με το προφιλ των κατοχων
Αυτά με Golf 160ps dsg. Για να μην το κουράζουμε, για να δεις τέτοια νούμερα με Mito ή Bravo στις ίδιες συνθήκες, πολύ απλά δεν παίζει.-
καλα εδω ο vellerefontis εκανε 7.9 με το s3 , ολα παιζουν
-
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
Αυτά με Golf 160ps dsg. Για να μην το κουράζουμε, για να δεις τέτοια νούμερα με Mito ή Bravo στις ίδιες συνθήκες, πολύ απλά δεν παίζει.-
Σιγουρα τετοια νουμερα με Mito & Bravo δεν προκειται να δεις.
Αλλα και εσυ πρεπει να πηγαινες σα κοτα.
Σε Golf 170ps dsg ποτε δεν εχω δει κατω απο 8λ/100χλμ, οδηγωντας** κανονικα**. -
@Vasgti: +1 (Δυστυχώς... )
Απλά, τουλάχιστον για το Bravo, δεν παίζει με τίποτα. Με...υπνωτική οδήγηση θα δω +1-1,5 λίτρο σε αυτά τα νούμερα. Αστικό κομμάτι 9,1 και εκτός 7-9, ανάλογα το τρέξιμο πιάνω.
@Κιούση: Θα παίζει ρόλο και το προφίλ των οδηγών, προφανώς.Σε γενικές γραμμές τα ξέραμε αυτά. το θέμα είναι πως ένα χρόνο πριν η βενζινούλα ήταν στα 0,90-1,0€ και και τώρα πάμε για 1,40. Και αυτό αλλάζει ΠΟΛΥ τα δεδομένα...
-
Ο χρήστης cosygatos έγραψε:
@Vasgti: +1 (Δυστυχώς... )
Απλά, τουλάχιστον για το Bravo, δεν παίζει με τίποτα. Με...υπνωτική οδήγηση θα δω +1-1,5 λίτρο σε αυτά τα νούμερα. Αστικό κομμάτι 9,1 και εκτός 7-9, ανάλογα το τρέξιμο πιάνω.
@Κιούση: Θα παίζει ρόλο και το προφίλ των οδηγών, προφανώς.Σε γενικές γραμμές τα ξέραμε αυτά. το θέμα είναι πως **ένα χρόνο πριν η βενζινούλα ήταν στα 0,90-1,0€ και και τώρα πάμε για 1,40. Και αυτό αλλάζει ΠΟΛΥ τα δεδομένα... **
Συμφωνώ απόλυτα....+ότι οι Tjet είναι επιρρεπείς στο..αλκοόλ!!! Ρουφάνε!
-
Πάντως παιδιά εγώ στο Σιρόκο 160 χωρίς DSG έχω σταθερά εδώ και πολύ καιρό 9.5 ακατέβατο , ίσως φταίνε οι πολλές μικρές διαδρομές που κάνω τι να πω!
Το τελευταίο μεγάλο ταξίδι σε επαρχιακό που έκανα τα Χριστούγεννα είχα 6-6.5 και σε μία φάση είδα μέχρι και 5.7 αν θυμάμαι καλά
Εθνική με 160-180 σταθερά και κάποια ανοιγματάκια στα 200+ Αθήνα-Χαλκίδα παίζει γύρω στο 9+ έως 10 max! -
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
Σε δρόμους χωρίς ιδιαίτερη κίνηση εντός πόλης με κανονική ταχύτητα
Και μετά από κίνηση (με αρκετά σταμάτα ξεκίνα) διαμορφώθηκε έτσι το οποίο στη συνέχεια παρέμεινε σε εκείνα τα επίπεδα στη μετέπειτα διαδρομή
Αυτά με Golf 160ps dsg. Για να μην το κουράζουμε, για να δεις τέτοια νούμερα με Mito ή Bravo στις ίδιες συνθήκες, πολύ απλά δεν παίζει.-
Δεν έχω επαφή με γκολφ 160αρι , αλλά έχω με σιρόκο 160αρι...ίδια κιλά πάνω κάτω ζυγιζουν...άρα θες να μας πεις ότι σε ΠΟΛΥ κίνηση βλέπεις 7,2;;;; Ότι χ
δηλαδή με το dsg κερδίζεις 2+ λίτρα στα 100;;;;; Τέλος Απο εμένα, τους δρακους να τους γράφεις σε όλα τοπικ και όχι της μιτο -
Ναι με το DSG είναι εφικτό. Με χειροκίνητο κιβώτιο ίσως όχι, αλλά με τις ιδανικές αλλαγές που κάνει το dsg εαν μάθεις πόση δύναμη θέλει να ασκείς στο γκάζι για να το κινήσει σβέλτα (εκμεταλλευόμενος τη ροπή)είναι εφικτότατο. Και το έχω κάνει περισσότερες από μια φορές.
Όπως και έχω οδηγήσει εξίσου πολλές φορές Mito και Bravo σε ίδιες συνθήκες και απλά ΚΑΜΙΑ σχέση.
Εσύ συνέχισε να ζεις στον κόσμο σου και να πετάς χαρακτηρισμούς επειδή 'έτσι νομίζεις'.
-
Δυο γάιδαροι μαλώνανε σε ξένο αχυρώνα! Ρήγμα στο VW group!
-
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
Ναι με το DSG είναι εφικτό. Με χειροκίνητο κιβώτιο ίσως όχι, αλλά με τις ιδανικές αλλαγές που κάνει το dsg εαν μάθεις πόση δύναμη θέλει να ασκείς στο γκάζι για να το κινήσει σβέλτα (εκμεταλλευόμενος τη ροπή)είναι εφικτότατο. Και το έχω κάνει περισσότερες από μια φορές.Όπως και έχω οδηγήσει εξίσου πολλές φορές Mito και Bravo σε ίδιες συνθήκες και απλά ΚΑΜΙΑ σχέση.
Εσύ συνέχισε να ζεις στον κόσμο σου και να πετάς χαρακτηρισμούς επειδή 'έτσι νομίζεις'.
+1
H οικονομία που παρέχει το DSG είναι πραγματικά αξιοθαύμαστη! Όντως ρίχνει τόσο τη κατανάλωση. Το έχω δει σε Golf GTI.
-
Ο χρήστης cosygatos έγραψε:
Δυο γάιδαροι μαλώνανε σε ξένο αχυρώνα! Ρήγμα στο VW group!στον δικό μου αχυρωνα μαλωνω...
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
:yahoo: >Δυο γάιδαροι μαλώνανε σε ξένο αχυρώνα! Ρήγμα στο VW group!στον δικό μου αχυρωνα μαλωνω...
fyi...δεν υπάρχει ΔΙΚΟ ΣΟΥ και ΔΙΚΟ ΜΟΥ...αλλά δικό ΜΑΣ.
-
@δηλαδή το dsg μπορεί να ρίξει την μ.κατανάλωση κατα 2l?
Alfa Romeo Mi.Τo 2008