-
Ο χρήστης ratanplan έγραψε:
Εντάξει ρε παιδια, τι να κάνουμε εδω εχουν μεταπτυχιακο οι μηχανικοι μας και χρεωνουν ακριβοτεραΕπίσης έχουμε εδώ και εξουσιοδοτημένα που τους παίρνει 4 ώρες ν'αλλάξουν ντίζα συμπλέκτη γιατί νομίζουν ότι χρειάζεται να λύσουν όλη την πεταλιέρα, κάνουν ζημιά, παραγγέλνουν ανταλλακτικό [που ευτυχώς που το έχουν στην κεντρική αποθήκη και δε χρειάζεται να το στείλει ο Γάλλος απ' έξω], σου δίνουν αμάξι αντικατάστασης λέγοντας 'αν δε φάμε ξύλο σήμερα, καλά θα είναι!' και τελικά παίρνεις πίσω το δικό σου σε 2 μέρες.
-
Το μόνο περίεργο σε αυτό που περιγράφεις είναι ότι σου έδωσαν αμάξι αντικατάστασης.
-
http://4.bp.blogspot.com/_FoXyvaPSnVk/S2mjEwddBJI/AAAAAAACd6s/9aSh_IqkWnE/s1600/BMW-PSA-0000002.jpg
Τhe BMW Group and PSA Peugeot Citroën have signed a new agreement that will see the two companies developing the next generation of their jointly designed 4-cylinder petrol engine that will meet EU 6 requirements. The agreement was signed by Norbert Reithofer, Chairman of the Board of Management of BMW AG, and Philippe Varin, Chairman of the Managing Board of PSA Peugeot Citroën, in Paris on Tuesday.The current generation of the four-cylinder engine is being used in both naturally-aspirated and turbocharged forms on a bevy of MINI, Peugeot and Citroën brand models.
'We have always been very successful in our cooperation with our partners, and that is particularly true with regard to PSA. We are delighted to continue our engine cooperation and look into options for further collaboration,' said BMW Group's Reithofer.
On the behalf of PSA Peugeot Citroën, the group's Chairman of the Managing Board Varin said: 'This new agreement with BMW is confirming the success of the cooperation between our two companies which has produced 1.3 million engines since 2006. I am confident that the next generation of jointly developed engines will reach the same success as the current generation.'
The two firms added that they also agreed to examine other possible areas for cooperation at systems and component level, with the aim of leveraging synergies in the development, production and procurement of selected parts.
-
Nαι διαβασα κι εγω οτι ετοιμαζουννεα γενια κινητηρων.Βεβαια το παραξενο ειναι οτι μιλανε για νεους κινητηρες παρολο που ηδη oι κινητηρες τους ειναι μολις ηλικιας 3-4 ετων .Το 1600αρι μοτερ εμφανιστηκε το 2006 με την ελευση του 207 ενω 1-2 χρονια μετα εμφανιστηκε και το 1400αρη μοτερ.Πραγματικα δεν εχει ξαναγινει καποια εταιρεια να ανακοινωνει αντικατασταση κινητηρων τοσο μικρης ηλικιας με νεας γενιας κινητηρες.
Εκτος εαν η συμφωνια αφορα κινητηρες αλλου κυβισμου 1800 2000 κυβ η εκσυχρονισμο και ακομα περαιτερω βελτιωση των ηδη υπαρχοντων στα 1400 και στα 1600. Ξερει κανεις σε ποια κυβικα αφορα αυτη η νεα συμφωνια psa bmw; -
Peugeot: Πρόγραμμα ανάκλησης αυτοκινήτων
Παρασκευή, 26 Φεβρουαρίου 2010 14:51Προγράμματα ανακλήσεων αυτοκινήτων PEUGEOT εκτελεί η ΛΑΪΟΝ ΕΛΛΑΣ Α.Ε.,
Γενική Αντιπροσωπεία PEUGEOT στην Ελλάδα.Συγκεκριμένα, η εταιρεία προχωρά στην ανάκληση των παρακάτω μοντέλων:
α) Ανάκληση 2345 οχημάτων, μοντέλα 307, 308, 807 και EXPERT, με αριθμούς πλαισίου που βρίσκονται εντός των παρακάτω διαστημάτων :
-
PEUGEOT 307: από VF33BNFUC84787374 έως και VF33BNFUC85150277
-
PEUGEOT 308: από VF34C5FXC55004122 έως και VF34C5FWF55178687
-
PEUGEOT 807: από VF3EBRFJF13353580 έως και VF3EBRHRH13375404
-
PEUGEOT EXPERT: από VF3XURHKH64011138 έως και VF3XTRFHC64158886
Στα προαναφερόμενα οχήματα χρειάζεται να γίνει εγκατάσταση μιας νέας έκδοσης λογισμικού διαχείρισης των φώτων του αυτοκινήτου.
β) Ανάκληση 2329 οχημάτων, μοντέλο 107 με ημι-αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, στα οποία ο μηχανισμός του πεντάλ γκαζιού μπορεί με το χρόνο και κάτω από ορισμένες συνθήκες να παρουσιάσει αυξημένη τριβή. Στην περίπτωση αυτή, το πεντάλ μπορεί να πατιέται δυσκολότερα ή μπορεί να επιστρέφει πιο αργά στην θέση ηρεμίας ενώ πολύ σπάνια μπορεί να παραμείνει πατημένο σε μια ενδιάμεση θέση της διαδρομής του.
Μέχρι στιγμής δεν έχει αναφερθεί καμία περίπτωση ατυχήματος, που να σχετίζεται με οποιοδήποτε από τα ανωτέρω θέματα.
Οι ιδιοκτήτες των ανωτέρω οχημάτων, θα ενημερωθούν εγγράφως μέσω συστημένης επιστολής, ώστε να προσέλθουν στο δίκτυο Εξουσιοδοτημένων Επισκευαστών αυτοκινήτων PEUGEOT σε όλη την Ελλάδα, για να γίνουν οι απαραίτητες εργασίες στο όχημά τους, χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση.
Για περισσότερες πληροφορίες ή διευκρινήσεις οι καταναλωτές παρακαλούνται όπως επικοινωνήσουν με την εταιρεία ΛΑΪΟΝ ΕΛΛΑΣ Α.Ε. στο τηλέφωνο 210 5761101.
Πρωτότυπο ...
-
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
:hmmm:ο μηχανισμός του πεντάλ γκαζιού μπορεί με το χρόνο και κάτω από ορισμένες συνθήκες να παρουσιάσει αυξημένη τριβή. Στην περίπτωση αυτή, το πεντάλ μπορεί να πατιέται δυσκολότερα ή μπορεί να επιστρέφει πιο αργά στην θέση ηρεμίας ενώ πολύ σπάνια μπορεί να παραμείνει πατημένο σε μια ενδιάμεση θέση της διαδρομής του.
Πρωτότυπο ...
Αγορασαν απο τον ιδιο προμηθευτη με Toyota...
-
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
:hmmm:
ο μηχανισμός του πεντάλ γκαζιού μπορεί με το χρόνο και κάτω από ορισμένες συνθήκες να παρουσιάσει αυξημένη τριβή. Στην περίπτωση αυτή, το πεντάλ μπορεί να πατιέται δυσκολότερα ή μπορεί να επιστρέφει πιο αργά στην θέση ηρεμίας ενώ πολύ σπάνια μπορεί να παραμείνει πατημένο σε μια ενδιάμεση θέση της διαδρομής του.
Πρωτότυπο ...
Αγορασαν απο τον ιδιο προμηθευτη με Toyota...
-
Για όποιον Γαλλόφιλο ξέρει...
Έχω στο αυτοκίνητο 5300 χιλιόμετρα.
Πριν ένα μήνα περίπου έκανα ετήσιο service.
Ετήσιο service που αντιστοιχεί σε 15000χιλιόμετρα.Ωστόσο μου βγάζει ένδειξη το αυτοκίνητο ότι έχω ακόμα 1000 χιλιόμετρα μέχρι το 1ο service...των 15000χιλιομέτρων.
Στέκει αυτό;...; Πως γίνεται το αυτοκίνητο να λέει ότι θα πάω service στα 6300χιλιόμετρα όταν το 1ο service είναι στα 15000χιλιόμετρα;
Είμαι σίγουρος ότι σύντομα θα μου βγάλει ένδειξη να πάω για service.
Πως θα γίνει reset σε αυτή την ένδειξη; Ξέρει κανείς τίποτα; -
-
οταν εκανες το ετησιο, σου μηδενισαν το μετρητη για τα σερβις?
-
καποιος προσπαθωντας να το μηδενισει αλλαξε και το μεσοδιαστημα σερβις, απο 150000 σε 10000χλμ
αυτα σε πρωτη αναγνωση
στο manual λογικα θα εξηγει τις διαδικασιες αυτες, τουλαχιστον στο δικο μου (106 ΄01), τα γραφει μια χαρα κατανοητα
-
-
Δεν νομίζω να μηδένισαν τον δείκτη στο service... Στο εσωτερικό του αυτοκινήτου δεν μπήκαν καθόλου... Μπήκαν μόνο για να το οδηγήσουν στη ράμπα. Επίσης δεν έβαλαν καθόλου διαγνωστικό.
Στο manual δεν είδα κάπου να έχει κάποια αναφορά.
Θυμάμαι στο 206 που είχα κάνει RESET την ένδειξη από τον οδομετρητή... Αραγε παίζει στο 207 αυτό;... με βλέπω ξανά (μανά) στο συνεργείο ...
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
:hmmm:Peugeot: Πρόγραμμα ανάκλησης αυτοκινήτων
Παρασκευή, 26 Φεβρουαρίου 2010 14:51Προγράμματα ανακλήσεων αυτοκινήτων PEUGEOT εκτελεί η ΛΑΪΟΝ ΕΛΛΑΣ Α.Ε.,
Γενική Αντιπροσωπεία PEUGEOT στην Ελλάδα...- PEUGEOT 307: από VF33BNFUC84787374 έως και VF33BNFUC85150277
...
Η γριά μου είναι VF33ΑNFU...
- PEUGEOT 307: από VF33BNFUC84787374 έως και VF33BNFUC85150277
-
Και εμένα VF33CN, αλλά αυτό δεν λέει κάτι... Το νούμερο είναι που δείχνει τον Α/Α...
-
Άλλο θέμα με την Rina...
Πάω στο μάθημα σήμερα και παρκάρω, κοιτάω τον δίκτη της βενζίνης και είναι στο ένα τέταρτο... οκ
Φεύγω απο το μάθημα και ακούω το μπιπ οτι δεν έχω βενζίνη, κοιτάω και ήμουν σχεδόν στο μηδέν!το αυτοκόνητο παρκαρισμένο σε επίπεδο δρόμο χωρίς κλίση.
Τι στο διάολο μπορεί να είναι αυτό;
Σαν να χάθηκε ένα ολόκληρο τέταρτο βενζίνης! -
htanso21 ένα παρόμοιο θεματάκι είχα με το ASTRA που είχα.
Μάλλον πρέπει να είναι λαθεμένη ανάγνωση της υπολειπόμενης βενζίνης κατά την πρώτη εκκίνηση.
Το ίδιο πάθαινα στο ASTRA κάποιες φορές όταν έσβηνα το αυτοκίνητο και μετά από λίγο που το έβαζα μπροστά μου έβγαζε λιγότερη βενζίνη. Η πρώτη ένδειξη μάλλον δεν ήταν σωστή... -
Όλη την εβδομάδα λανθασμένη ανάγνωση;
Έφυγα απο Αθήνα, με μισό ντεπόζιτο και παρακολουθούσα σε όλο το ταξίδι την βελόνα όπου έπεφτε κανονικά.
Φτάνω και παρκάρω με ένα τέταρτο. Πάω να φύγω και μηδέν βενζίνη. -
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Και εμένα VF33CN, αλλά αυτό δεν λέει κάτι... Το νούμερο είναι που δείχνει τον Α/Α...VF33BNFUC84787374 έως και VF33BNFUC85150277
αρχίζω από 824... άρα είμαι εκτός, υποθέτω...
-
Ο χρήστης htanso21 έγραψε:
Όλη την εβδομάδα λανθασμένη ανάγνωση;
Έφυγα απο Αθήνα, με μισό ντεπόζιτο και παρακολουθούσα σε όλο το ταξίδι την βελόνα όπου έπεφτε κανονικά.
Φτάνω και παρκάρω με ένα τέταρτο. Πάω να φύγω και μηδέν βενζίνη.Κλασσική περίπτωση. Κατά την διάρκεια κίνησης δεν 'διάβαζε σωστά' την βενζίνη που είχε το ρεζερβουάρ.
Η Opel μου είχε πει ότι αυτό οφειλόταν στο τύπο του ρεζερβουάρ και στον ηλεκτρονικό ανιχνευτή (δεν είχε μηχανικό τύπο ανιχνευτή-φλοτέρ).
Ο ηλεκτρονικός ανιχνευτής δίνει στον εγκέφαλο πληροφορίες για την υπολειπόμενη βενζίνη.
Οι πληροφορίες αυτές συνήθως είναι ακριβείς μετά από ολιγόλεπτο σβήσιμο του αυτοκινήτου. Για κάποιο ανεξήγητο λόγο την σωστή υπολειπόμενη βενζίνη κάποια αυτοκίνητα την βγάζουν κατά την εκκίνηση της μηχανής και όχι κατά την διάρκεια της οδήγησης.Θέλω να πιστεύω ότι δεν έχει βγάλει πρόβλημα ο ανιχνευτής και απλά ήταν μία λανθασμένη ένδειξη λόγω του πολύωρου ταξιδιού. Ωστόσο αν στο ξανακάνει μάλλον θα πρέπει να ελεγχθεί σε συνεργείο.
-
Ίδια συμπεριφέρεται και ο δείκτης στο παλιό σιβίκ μου. Μετά από μεγάλο ταξίδι πρέπει να ξαβάλω μπρος (ή να περιμένω πολλή ώρα μέσα στη κίνηση) για να δείξει τη σωστή στάθμη.
Το σίγουρο είναι ότι ο δείκτης μου δεν είναι ηλεκτρονικός. -
Χμ... εχθές μου έδειξε παραπάνω βενζίνη απο όση είχα βάλει... όμορφα.
Μάλλον κάτι είχε κολλήσει και ξεκόλλησε.Σας ευχαριστώ!
-
Mηπως εχεις βαλει μαγνητακια;
PEUGEOT FORUM