Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΠΩΣ ΣΤΡΙΒΕΙ ΜΙΑ ΜΟΤΟΣΙΚΛΕΤΑ;
    1. Home
    2. Μοτοσικλέτα
    3. ΠΩΣ ΣΤΡΙΒΕΙ ΜΙΑ ΜΟΤΟΣΙΚΛΕΤΑ;
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 1 / 4
    Μοτοσικλέτα
    24
    61
    894
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      temper last edited by

      Το ερώτημα φαντάζει άτοπο αλλά είναι απλό, πονηρό και έχει νόημα. Για να εξηγηθώ: με άλλα λόγια, τι κάνουμε με το σώμα μας για να πάρει κλίση μία μοτοσικλέτα από την ευθεία;
      Από τις απαντήσεις θα καταλάβουμε ποιοι εδώ μέσα ξέρουν από μοτοσικλέτα ενώ το θέμα είναι και μία ευκαιρία για να συζητήσουμε θέματα τεχνικής οδήγησης.

      Παρακαλώ τον allou και όποιον από 0>300 μεριά να μην απαντήσει, φυσικά..._Α.Τ.

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • T
        temper last edited by

        Το ερώτημα φαντάζει άτοπο αλλά είναι απλό, πονηρό και έχει νόημα. Για να εξηγηθώ: με άλλα λόγια, τι κάνουμε με το σώμα μας για να πάρει κλίση μία μοτοσικλέτα από την ευθεία;
        Από τις απαντήσεις θα καταλάβουμε ποιοι εδώ μέσα ξέρουν από μοτοσικλέτα ενώ το θέμα είναι και μία ευκαιρία για να συζητήσουμε θέματα τεχνικής οδήγησης.

        Παρακαλώ τον allou και όποιον από 0>300 μεριά να μην απαντήσει, φυσικά..._Α.Τ.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          temper last edited by

          Το ερώτημα φαντάζει άτοπο αλλά είναι απλό, πονηρό και έχει νόημα. Για να εξηγηθώ: με άλλα λόγια, τι κάνουμε με το σώμα μας για να πάρει κλίση μία μοτοσικλέτα από την ευθεία;
          Από τις απαντήσεις θα καταλάβουμε ποιοι εδώ μέσα ξέρουν από μοτοσικλέτα ενώ το θέμα είναι και μία ευκαιρία για να συζητήσουμε θέματα τεχνικής οδήγησης.

          Παρακαλώ τον allou και όποιον από 0>300 μεριά να μην απαντήσει, φυσικά..._Α.Τ.

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • K
            kouk last edited by

            Εχοντας να οδηγήσω πάνω απο 20 χρόνια να πω τι θυμάμαι!!

            Νομίζω οτι ενω αρχικά γέρνουμε προς την μεριά της στροφής,στην συνέχεια πρέπει να γυρίσουμε τον κορμό μας προς την αντίθετη κατεύθυνση όσο χρειάζεται για την διατήρηση της επιθυμητής κλίσης!

            Λέω εγω τώρα...!!!

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • K
              kouk last edited by

              Εχοντας να οδηγήσω πάνω απο 20 χρόνια να πω τι θυμάμαι!!

              Νομίζω οτι ενω αρχικά γέρνουμε προς την μεριά της στροφής,στην συνέχεια πρέπει να γυρίσουμε τον κορμό μας προς την αντίθετη κατεύθυνση όσο χρειάζεται για την διατήρηση της επιθυμητής κλίσης!

              Ουσιαστικά δηλαδή οδηγούμε με την μέση!!

              Λέω εγω τώρα...!!!

              Βρε γέροντα οδηγέ BMW, τι ζητάς εδω μέσα?

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • S
                sakinen last edited by

                Δεν κατάλαβα τι ακριβώς εννοεί ο ποιητής... Υποθέτω σε ταξίδι σε άσφαλτο όταν μετά την ευθεία έρχεται ανοιχτή καμπή...
                Γέρνουμε το σώμα μας προς την πλευρά που θα στρίψουμε μέχρι να πάρει η μοτοσικλέτα την επιθυμητή κλίση και ρίχνουμε όσο το δυνατόν το βάρος μας προς το μπροστινό μέρος για καλύτερη πρόσφυση του μπροστινού διευθυντήριου τροχού. Τώρα αν η καμπή μας βγει πιο παρατεταμένη και κλειστή μπορούμε να κρεμάσουμε το σώμα μας από την πλευρά της για καλύτερο ζύγισμα.... Δεν ξέρω αν είναι σωστά αυτά μια που άρχισα να οδηγώ μοτό στα 27 μου, αλλά έτσι κάνω.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  sirgus last edited by

                  Η σύμπτωση είναι τρομερή..
                  Τό λέω αυτό γιατί πριν λίγες μέρες μου είχε έρθει ένα ερώτημα

                  Γιατί είναι εύκολο να κρατήσουμε ισορροπία όταν κινείται ένα ποδήλατο / μηχανή και όχι όταν είναι ακίνητο...

                  Την απάντηση την έδωσε ο κύριος Τρικαλινός... καθηγητής Πανεπιστημίου Αθηνών (γνωστός αν βλέπετε τηλεόραση....) αφού είχα βάλει την ερώτηση στο forum της σχολής μου...

                  Σας δίνω τις απαντήσεις!

                  *Οι παράγοντες που εξηγούν την κίνηση του ποδηλάτου είναι πολλοί και αρκετά πολύπλοκοι. Είναι μάλιστα δύσκολα παρατηρήσιμοι για κάποιον που ξέρει ποδήλατο.Και βέβαια η φυσική θεωρία είναι αρκετά σύνθετη.
                  Θα προσπαθήσω εδώ να δώσω μόνο μερικά στοιχεία (πολύ συνοπτικά).

                  1. Όταν κάνετε ποδήλατο παρατηρήστε τι πρέπει να κάνετε όταν το ποδήλατό σας πάει να πέσει. Γυρίζετε λίγο το τιμόνι προς το μέρος της απειλούμενης πτώσης. Αυτό ακριβώς εξηγεί (από τη σκοπιά της δυναμικής της κυκλικής κίνησης) την ευστάθεια. Γιατί τότε το ποδήλατο πάει να εκτελέσει κυκλική τροχιά με 2 διαφορετικές ακτίνες.
                  2. Γιατί όμως το ποδήλατο δεν πέφτει ακόμη κι όταν δεν κρατάμε το τιμόνι; Αυτό οφείλεται στην κατασκευή του ποδηλάτου. Αν προσέξετε θα δείτε ότι σε ΟΛΑ τα ποδήλατα αν προεκτείνετε τον άξονα του τιμονιού μέχρι το έδαφος το σημείο που τέμνει η νοητή προέκταση το έδαφος είναι λίγο πιο μπροστά από το σημείο επαφής της ρόδας με το έδαφος. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα το τιμόνι να γυρίζει μόνο του προς το μέρος της κλίσης και της ενδεχόμενης πτώσης αποτρέποντάς την. Μπορείτε να το διαπιστώσετε αυτό αν, έχοντας κατακόρυφο το ποδήλατο σε μια επιφάνεια με μικρή τριβή και κρατώντας το από το σκελετό, του δώσετε μικρή κλίση προς μια κατεύθυνση. Θα δείτε ότι το τιμόνι θα γυρίσει αμέσως προς το ίδιο μέρος.
                  3. Είναι το λεγόμενμο γυροσκοπικό φαινόμενο. Δηλαδή (χονδρικά) η τάση διατήρησης της διεύθυνσης του άξονα περιστροφής. Αυτό μπορείτε να το διαπιστώσετε με το εξής απλό πείραμα. Σηκώστε το ποδήλατο έτσι ώστε οι ρόδες του να μην περιστρέφονται και να μην ακουμπούν στο έδαφος και δώστε του μια κλίση. Τότε το τιμόνι δεν θα περιστραφεί. Αν τώρα κένετε το ίδιο ενώ η μπροστινή ρόδα περιστρέφεται θα παρατηρήσεται απότομη περιστροφή του τιμονιού. (Το φαινόμενο αυτό παίζει πολύ σημαντικό ρόλο στις μοτοσυκλέτες).
                    Οι αιτίες αυτές δεν υπάρχουν ή δεν λειτουργούν όταν το ποδήλατο είναι ακίνητο.

                  Αυτοί βασικά είναι οι λόγοι (αλλά όχι μόνο αυτοί, υπάρχουν και άλλοι μικρότερης σημασίας). Καθόλου απλοί...


                  1. Εάν δεν έστριβε το τιμόνι, το ποδήλατο θα έπεφτε διαρκώς.
                  2. Το φαινόμενο του γυροσκοπίου παίζει ρόλο, αλλά στο ποδήλατο δεν είναι τόσο μεγάλος, όσο στη μοτοσυκλέτα, λόγω της σχετικά μικρής ταχύτητας κίνησής του. Σε μεγάλες ταχύτητες ο ρόλος του είναι μεγαλύτερος, όχι όμως καθοριστικός.
                    3.Αν το ποδήλατο διαγράφει κύκλο ακτίνας R,λόγω κεντρομόλου δύναμης θα ισχύει R=υ^2/(gtanφ), όπου φ η κλίση του ποδηλάτη (του ΚΜ του). Αν τώρα ο ποδηλάτης αρχίσει να πέφτει (αποκτάει κλίση φ΄) τότε στρίβοντας λίγο το τιμόνι με φορά προς το μέρος που πέφτει το ΚΜ πάει να κάνει κύκλο ακτίνας R1, ενώ το ποδήλατο κύκλο ακτίνας R2. Αν R1=R2, τότε το ποδήλατο κινείται κυκλικά, αν R1>R2 το φ΄ μικραίνει, ενώ αν R1
                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • N
                    nass last edited by

                    temper, αν μιλάς για τη γυροσκοπική οδήγηση, όντως βοηθάει, αλλά προσωπικά με φοβίζει... Μάλλον πρέπει να πάω για προπόνηση σε καμιά πίστα (αλλά πρώτα δίαιτα για να μου κάνει κάποια φόρμα )

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      allou last edited by

                      Ο χρήστης nass έγραψε:
                      temper, αν μιλάς για τη γυροσκοπική οδήγηση, όντως βοηθάει, αλλά προσωπικά με φοβίζει... Μάλλον πρέπει να πάω για προπόνηση σε καμιά πίστα (αλλά πρώτα δίαιτα για να μου κάνει κάποια φόρμα )

                      Α, βρε Temper τι το άνοιξες αυτό το θέμα. Εχει να πέσει πολύ 'ξύλο'... Σε βλέπω που χαμογελάς, ε;...
                      Λοιπόν ας κάνουμε το πρώτο ξεκαθάρισμα να ξεθολώσει το τοπίο.
                      Η μοτοσυκλέτα για να στρίψει πρέπει να πάρει κλίση και για να πάρει κλίση ΕΝΑΣ τροπος υπάρχει και απολύτως κανένας άλλος. Το τιμόνι. Για να στρίψουμε πχ δεξιά, δίνουμε τάση στο τιμόνι στρίβοντάς το προς την αντίθετη κατεύθυνση (αριστερά). Ακαριαία η μοτοσυκλέτα παίρνει κλίση προς τα δεξιά και διαγράφουμε την τροχιά που θέλουμε. Κανένας άλλος παράγοντας δεν μπορεί να δώσει κλίση στη μοτοσυκλέτα. Ούτε το σώμα, ούτε η μέση, ούτε το γκάζι, ούτε, ούτε, ούτε... Μπορεί σε πολλούς να φαίνεται παράξενο, αλλά είναι ακριβώς αυτό που κάνει -χωρίς να το καταλαβαίνει- οποισδήποτε οδηγεί όχημα με δύο τροχούς. Τα υπόλοιπα απλά είναι λάθος, ειδικά αν δεν συμβούν την κατάλληλη στιγμή...
                      Αυτό άλλωστε είναι το αντικείμενο του πρώτου session από το πρώτο level (pre-level) στα σχολεία ασφαλούς οδήγησης που κάνουμε... ΘΧ

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • N
                        nass last edited by

                        Ο χρήστης allou έγραψε:
                        Α, βρε Temper τι το άνοιξες αυτό το θέμα. Εχει να πέσει πολύ 'ξύλο'... Σε βλέπω που χαμογελάς, ε;...
                        Λοιπόν ας κάνουμε το πρώτο ξεκαθάρισμα να ξεθολώσει το τοπίο.
                        Η μοτοσυκλέτα για να στρίψει πρέπει να πάρει κλίση και για να πάρει κλίση ΕΝΑΣ τροπος υπάρχει και απολύτως κανένας άλλος. Το τιμόνι. Για να στρίψουμε πχ δεξιά, δίνουμε τάση στο τιμόνι στρίβοντάς το προς την αντίθετη κατεύθυνση (αριστερά). Ακαριαία η μοτοσυκλέτα παίρνει κλίση προς τα δεξιά και διαγράφουμε την τροχιά που θέλουμε. Κανένας άλλος παράγοντας δεν μπορεί να δώσει κλίση στη μοτοσυκλέτα. Ούτε το σώμα, ούτε η μέση, ούτε το γκάζι, ούτε, ούτε, ούτε... Μπορεί σε πολλούς να φαίνεται παράξενο, αλλά είναι ακριβώς αυτό που κάνει -χωρίς να το καταλαβαίνει- οποισδήποτε οδηγεί όχημα με δύο τροχούς. Τα υπόλοιπα απλά είναι λάθος, ειδικά αν δεν συμβούν την κατάλληλη στιγμή...
                        Αυτό άλλωστε είναι το αντικείμενο του πρώτου session από το πρώτο level (pre-level) στα σχολεία ασφαλούς οδήγησης που κάνουμε... ΘΧ

                        Για αυτό ακριβώς μιλούσα allou. Πως αυτή η τεχνική, ακριβώς επειδή σε βάζει να κάνεις που είναι αντίθετο με την αρχική σου αντίληψη, ιδίως αν οδηγείς και αυτοκίνητο ('θέλω να πάω δεξιά άρα στρίβω το τιμόνι δεξιά'), θέλει μια εξοικείωση, η οποία είναι δύσκολη σε περιβάλλον δημόσιου δρόμου (εσείς καλά τα κάνετε στα σχολεία σας στην πίστα). Οταν δουλεύει, παραδέχομαι πως δείχνει πολύ αποτελεσματικό (μιλάμε όταν πηγαίνεις στοιχειωδώς γρήγορα, όχι σε ρυθμό από φανάρι σε φανάρι στην πόλη) αλλά δυσκολεύει λίγο τη ζωή του απροπόνητου (σαν εμένα )

                        Βοηθάει αν κάνεις ιστιοπλοϊα και τιμονεύεις με λαγουδέρα

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          kouk last edited by

                          Ωπ!!....Αυτό πως γίνεται?...Μήπως απαιτεί μεγάλη ταχύτητα?Γιατι σε νορμάλ καταστάσεις....οσο θυμάμαι...το τιμόνι έστριβε λίγο και πάντα προς την κατεύθυνση της στροφής!!
                          Μήπως δεν εχω καταλάβει κατι καλά?

                          Μια βόλτα με τον temper θα σου λύσει όλες τις απορίες, αντέχεις όμως στην ηλικία σου?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • K
                            kouk last edited by

                            Ο χρήστης kouk έγραψε:
                            Ωπ!!....Αυτό πως γίνεται?...Μήπως απαιτεί μεγάλη ταχύτητα?Γιατι σε νορμάλ καταστάσεις....οσο θυμάμαι...το τιμόνι έστριβε λίγο και πάντα προς την κατεύθυνση της στροφής!!
                            Μήπως δεν εχω καταλάβει κατι καλά?

                            Μια βόλτα με τον temper θα σου λύσει όλες τις απορίες, αντέχεις όμως στην ηλικία σου?

                            Εγω αντέχω...εκείνος προσφέρεται?! Και αν προσφέρεται...ξέρει που μπλέκει??!!
                            Και δεν κατάλαβα....τι εχει η ηλικία ΜΑΣ κε Admin?!!!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              tifosaros last edited by

                              Ο χρήστης sirgus έγραψε:

                              1. Γιατί όμως το ποδήλατο δεν πέφτει ακόμη κι όταν δεν κρατάμε το τιμόνι; Αυτό οφείλεται στην κατασκευή του ποδηλάτου. Αν προσέξετε θα δείτε ότι σε ΟΛΑ τα ποδήλατα αν προεκτείνετε τον άξονα του τιμονιού μέχρι το έδαφος το σημείο που τέμνει η νοητή προέκταση το έδαφος είναι λίγο πιο μπροστά από το σημείο επαφής της ρόδας με το έδαφος. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα το τιμόνι να γυρίζει μόνο του προς το μέρος της κλίσης και της ενδεχόμενης πτώσης αποτρέποντάς την. Μπορείτε να το διαπιστώσετε αυτό αν, έχοντας κατακόρυφο το ποδήλατο σε μια επιφάνεια με μικρή τριβή και κρατώντας το από το σκελετό, του δώσετε μικρή κλίση προς μια κατεύθυνση. Θα δείτε ότι το τιμόνι θα γυρίσει αμέσως προς το ίδιο μέρος.

                              [/i]

                              Μιλάς για τη γωνία κάστερ;;;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 3
                              • E
                                emmanoyhl last edited by

                                Ο χρήστης allou έγραψε:

                                temper, αν μιλάς για τη γυροσκοπική οδήγηση, όντως βοηθάει, αλλά προσωπικά με φοβίζει... Μάλλον πρέπει να πάω για προπόνηση σε καμιά πίστα (αλλά πρώτα δίαιτα για να μου κάνει κάποια φόρμα )

                                Α, βρε Temper τι το άνοιξες αυτό το θέμα. Εχει να πέσει πολύ 'ξύλο'... Σε βλέπω που χαμογελάς, ε;...
                                Λοιπόν ας κάνουμε το πρώτο ξεκαθάρισμα να ξεθολώσει το τοπίο.
                                Η μοτοσυκλέτα για να στρίψει πρέπει να πάρει κλίση και για να πάρει κλίση ΕΝΑΣ τροπος υπάρχει και απολύτως κανένας άλλος. Το τιμόνι. Για να στρίψουμε πχ δεξιά, δίνουμε τάση στο τιμόνι στρίβοντάς το προς την αντίθετη κατεύθυνση (αριστερά). Ακαριαία η μοτοσυκλέτα παίρνει κλίση προς τα δεξιά και διαγράφουμε την τροχιά που θέλουμε. Κανένας άλλος παράγοντας δεν μπορεί να δώσει κλίση στη μοτοσυκλέτα. Ούτε το σώμα, ούτε η μέση, ούτε το γκάζι, ούτε, ούτε, ούτε... Μπορεί σε πολλούς να φαίνεται παράξενο, αλλά είναι ακριβώς αυτό που κάνει -χωρίς να το καταλαβαίνει- οποισδήποτε οδηγεί όχημα με δύο τροχούς. Τα υπόλοιπα απλά είναι λάθος, ειδικά αν δεν συμβούν την κατάλληλη στιγμή...
                                Αυτό άλλωστε είναι το αντικείμενο του πρώτου session από το πρώτο level (pre-level) στα σχολεία ασφαλούς οδήγησης που κάνουμε... ΘΧ

                                Να υποθέσω ότι μιλάς για την τοποθέτηση πριν τη στροφή και για στιγμιαία αντίθετη κίνηση του τιμο9νιού. Κάτι σαν την οδήγηση αυτοκινήτου στο χώμα πριν από φουρκέτα αν και εκεί γίνεται για αποσταθεροποίηση. Ανορθόδοξο ακούγεται αλλά για να το λες κάτι παραπάνω από μας θα ξέρεις!
                                Δεν έχω σκοπό να το δοκιμάσω στο δρόμο, κάπου απόμερα ίσως.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  tsoukas77 last edited by

                                  Δινουμε δυναμη στο χερι που βρισκεται στο εσωτερικο της στροφης.Δηλαδη,οταν στριβουμε δεξια,δινουμε ωθηση με το δεξι μας χερι στο τιμονι.

                                  Παντως,το ζητουμενο ειναι να δινουμε κλιση στο σωμα μας,και οχι στην μοτοσυκλετα.Να κρεμαστουμε δηλαδη απο αυτην...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • T
                                    temper last edited by

                                    Μια και δόθηκε μια πρώτη εξήγηση από τον allou, επανέρχομαι στο πρώτο μάθημα οδήγησης.

                                    Μάθημα 1ον: Στρίβοντας στην... ευθεία!

                                    1. Βρες άδειο δρόμο με σωστή άσφαλτο.
                                    2. Επιτάχυνε στα 60-70 χλμ./ώρα
                                    3. Κράτα σταθερό το γκάζι
                                    4. Το σώμα ίσιο πάνω στη σέλα και χαλαρό
                                    5. Το σώμα ίσιο - είπαμε - ούτε γέρνει ούτε τίποτα!!!
                                    6. ΟΚ με το σώμα; Πες πως ΔΕΝ ΈΧΕΙΣ σώμα!
                                    7. Τοποθέτησε τον αντίχειρα στο αριστερό σκριπ (μόνο τον αντίχειρα)
                                    8. Πίεσε τον αντίχειρα απαλά για μία στιγμή...
                                    9. Η μοτοσικλέτα τι κάνει;
                                    10. ΓΕΡΝΕΙ ΑΡΙΣΤΕΡΑ!!!
                                    11. Μη ρωτάς γιατί, ξανακάνε το, πιο απαλά, πιο δυνατά.
                                    12. Επανέλαβε, πιο έντονα, με μεγαλύτερη/μικρότερη διάρκεια
                                    13. Προσέχεις μήπως υπάρχουν αυτοκίνητα τριγύρω;;;
                                    14. Συνεχίζουμε...
                                    15. Κάνεις το ίδιο μία από το αριστερό, μία από το δεξί σκριπ
                                    16. Με το χέρι κανονικά και στα δύο σκριπ και γκάζι σταθερό
                                    17. Φοβάσαι μην κλειδώσει το τιμόνι;
                                    18. ΔΕΝ ΚΛΕΙΔΩΝΕΙ!!!
                                    19. Επαναλήψεις... Δεν προσπαθείς να στρίψεις το τιμόνι, απλά το πιέζεις
                                    20. Η μοτοσικλέτα κάνει σλάλομ σα να έχεις διακόπτες στα χέρια;
                                    21. Αυτό είναι. Μόλις έμαθες να οδηγείς!
                                    22. Και για το τέλος: ΞΕΧΝΑ ΠΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΩΜΑ ΣΟΥ! ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ!!!
                                    23. (Για την ώρα. Στα επόμενα μαθήματα θα το ξαναφορέσεις).

                                    Επόμενο μάθημα: στρίβοντας σε στροφή (επιτέλους!)

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                    • K
                                      kouk last edited by

                                      Είσαι απίστευτος Ακη!!

                                      Αν είχα μηχανή θα το δοκίμαζα πάντως!!Εντυπωσιακότατο!!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        charmak66 last edited by

                                        Ο χρήστης temper έγραψε:
                                        Μια και δόθηκε μια πρώτη εξήγηση από τον allou, επανέρχομαι στο πρώτο μάθημα οδήγησης.

                                        Μάθημα 1ον: Στρίβοντας στην... ευθεία!

                                        1. Βρες άδειο δρόμο με σωστή άσφαλτο.
                                        2. Επιτάχυνε στα 60-70 χλμ./ώρα
                                        3. Κράτα σταθερό το γκάζι
                                        4. Το σώμα ίσιο πάνω στη σέλα και χαλαρό
                                        5. Το σώμα ίσιο - είπαμε - ούτε γέρνει ούτε τίποτα!!!
                                        6. ΟΚ με το σώμα; Πες πως ΔΕΝ ΈΧΕΙΣ σώμα!
                                        7. Τοποθέτησε τον αντίχειρα στο αριστερό σκριπ (μόνο τον αντίχειρα)
                                        8. Πίεσε τον αντίχειρα απαλά για μία στιγμή...
                                        9. Η μοτοσικλέτα τι κάνει;
                                        10. ΓΕΡΝΕΙ ΑΡΙΣΤΕΡΑ!!!
                                        11. Μη ρωτάς γιατί, ξανακάνε το, πιο απαλά, πιο δυνατά.
                                        12. Επανέλαβε, πιο έντονα, με μεγαλύτερη/μικρότερη διάρκεια
                                        13. Προσέχεις μήπως υπάρχουν αυτοκίνητα τριγύρω;;;
                                        14. Συνεχίζουμε...
                                        15. Κάνεις το ίδιο μία από το αριστερό, μία από το δεξί σκριπ
                                        16. Με το χέρι κανονικά και στα δύο σκριπ και γκάζι σταθερό
                                        17. Φοβάσαι μην κλειδώσει το τιμόνι;
                                        18. ΔΕΝ ΚΛΕΙΔΩΝΕΙ!!!
                                        19. Επαναλήψεις... Δεν προσπαθείς να στρίψεις το τιμόνι, απλά το πιέζεις
                                        20. Η μοτοσικλέτα κάνει σλάλομ σα να έχεις διακόπτες στα χέρια;
                                        21. Αυτό είναι. Μόλις έμαθες να οδηγείς!
                                        22. Και για το τέλος: ΞΕΧΝΑ ΠΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΩΜΑ ΣΟΥ! ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ!!!
                                        23. (Για την ώρα. Στα επόμενα μαθήματα θα το ξαναφορέσεις).

                                        Επόμενο μάθημα: στρίβοντας σε στροφή (επιτέλους!)

                                        Εντυπωσιακό,για μένα που είμαι άσχετος με τις μοτοσυκλέτες,βέβαια!
                                        Μετά το 10. η μοτοσυκλέτα επανέρχεται μόνη της μόλις σταματήσουμε να ακούμε πίεση στο σκριπ,ή πρέπει να κάνουμε κάτι άλλο;

                                        Επίσης με τί είδους μοτοσυκλέτα είναι πιο εύκολο να ξεκινήσει να μαθαίνει κανείς να οδηγάει σωστά;Φαντάζομαι προϋπηρεσία με ποδήλατο βοηθάει...
                                        Θα ήθελα πολύ να μάθω,αν και είμαι στην 'γεροντική' ηλικία των 20 πλέον...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • T
                                          temper last edited by

                                          Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
                                          Εντυπωσιακό,για μένα που είμαι άσχετος με τις μοτοσυκλέτες,βέβαια!
                                          Μετά το 10. η μοτοσυκλέτα επανέρχεται μόνη της μόλις σταματήσουμε να ακούμε πίεση στο σκριπ,ή πρέπει να κάνουμε κάτι άλλο;

                                          Επίσης με τί είδους μοτοσυκλέτα είναι πιο εύκολο να ξεκινήσει να μαθαίνει κανείς να οδηγάει σωστά;Φαντάζομαι προϋπηρεσία με ποδήλατο βοηθάει...
                                          Θα ήθελα πολύ να μάθω,αν και είμαι στην 'γεροντική' ηλικία των 20 πλέον...

                                          Μόνο γέρος δεν είσαι στα 20 αλλά τέλος πάντων.

                                          ΝΑΙ, όταν αφήσουμε το τιμόνι, επανέρχεται η μοτοσικλέτα. Αν θέλουμε, όμως, να την επαναφέρουμε πιο γρήγορα, ή να κάνουμε ελιγμό προς την άλλη πλευρά, τότε πιέζουμε από την άλλη πλευρά.
                                          Το γυροσκοπικό φαινόμενο λειτουργεί με όλες τις μοτοσικλέτες πάνω από τα 30-40 χλμ./ώρα. Με ποδήλατο σπάνια πιάνουμε τέτοιες ταχύτητες γι' αυτό και κυρίως στρίβουμε συμβατικά (στρίβοντας το τιμόνι δηλαδή).
                                          Πιο εύκολο (και ωραίο) είναι με on-off μοτοσικλέτες ή γενικά με όσες έχουμε μεγαλύτερο τιμόνι (για καλύτερο μοχλό)._Α.Τ.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                          • M
                                            manoliss last edited by

                                            Άκου εκεί θέμα για το πώς στρίβει μια μοτοσυκλέτα;
                                            Και δεν έχετε ζητήσει την επίσημη και έγκυρη γνώμη μου;
                                            Εμένα που οι μοναδικές μου εμπειρίες από μοτοσυκλέτες είναι από κάτι νοικιάρικα αυτόματα στις καλοκαιρινές διακοπές;

                                            ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ!

                                            Αστειεύομαι, φυσικά καθότι άσχετος με τα δίτροχα, για πολλούς μάλιστα «φίλους» και συναδέρφους μου και με τα τετράτροχα…

                                            Το μόνο που μπορώ να σας πω από φετινή μου μεταακρπολική εμπειρία, αφού ο press officer μας ήθελε σώους πριν… είναι το πώς στρίβει μια τετράτροχη γουρούνα!

                                            Απάντηση: MONO ME TO ΓΚΑΖΙ!

                                            Υ.Γ: Μην το δοκιμάσετε μόνοι σας στο σπίτι! Πάρτε μαζί σας τον temper… και προς Θεού όχι τον Γ.Χ.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 1 / 4
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr