-
Και στο πανηγύρι του Αη Γιάννη να το είχαν δεν δικαιολογείται να τρίζει έτσι η οροφή σε αμάξι 70.000 ευρών. Κάποια διόρθωση θα χρειάζεται λογικά.
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Πως το έμαθες?
Βάλε εδώ το VIN σου να δεις πότε κατασκευάστηκε: http://www.bmwarchiv.de/vin/bmw-vin-decoder.html
@eddie...επ...εδώ δε ποστάρουμε Άλφα...μόνο BMW
Πως το εμαθα ?
ΜΟυ εβγαζε μηνυμα οτι θελει αλλαγη λαδιων απο το 2001 δηλαδη πριν 9 χρονια..
Το πηγα σε ενα σερβις που ηταν διπλα και μου ειπαν οτι αρχες Μαιου το αμαξι ειχε περασει τον ελεγχο παραδοσης(εγω το πηρα Δεκεμβριο).. Δηλαδη τη διαδικασια που διενεργειται πριν παραδοθει σε πελατη. Ξερεις σεταρισμα στα παντα. Και τα περασαν λαθος ... Αφου μου λενε μεταχειρισμενο το πηρες ?Μετα ειδαμε και τον εξοπλισμο (μου το εδωσαν ουτε καν με τις βασικες ζαντες αλλα με τις βασικες ζαντες του 23i..) και ουτε που καταλαβα πως την πατησα..
Παιδια ειναι πολυ κριμα να δινεις τοσα λεφτα για τριζατο αμαξι, θελω να πιστευω οτι ειναι κατι που διορθωνεται.. αλλιως θα κυκλοφορω με τη μουσικη τερμα
-
Ο χρήστης JohnCharles έγραψε:
Αν ήταν στις εκθέσεις τους, μόνο, η οροφή θεωρώ ότι έχει ανοιγοκλείσει ελάχιστες φορές, για να μην πω καμία. Δεν νομίζω να σε αφήνουν να το κάνεις αυτό και πιστεύω ότι ισχύει για όλες τις εταιρίες με cabrio, roadster, cc, κτλ.
Αυτό που έχει ανοιγοκλείσει λογικά αρκετές φορές είναι οι πόρτες.Αν πάλι ήταν test drive, δεν μπορείς να είσαι σίγουρος για τίποτα...
Αυτή είναι η δική μου άποψη, MANGO.
Αντιθέτως...
Ειδικά στη νέα Ζ (ως η πρώτη hard top Z) η οροφή ήταν αυτό που ανοιγόκλεινε συνέχεια...
Φυσικά δεν το έκαναν οι πελάτες αλλά οι πωλητές... -
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Σήμερα είχα εμπειρία με Z4 Sdrive23i ως συνοδηγός.
Το αμάξι είναι κούκλα μέσα έξω, εξαιρετικά συμπαγή κατασκευή, πανέμορφο ταμπλώ με συναρμολόγηση υπεράνω κριτικής και τιμόνι με καταπληκτική σχεδίαση.
Τελικά γουστάρω που η Ε89 είναι CC. Αυτός ο διττός χαρακτήρας είναι μεγάλο ΑΤΟΥ.
Ποιός είπε ότι αυτό το αμάξι είναι αργό?
Το 2.5άρι 6c είναι άψογος κινητήρας και με πάρα πολύ καλό ήχο. Είτε είσαι εντός Ζ4 είτε εκτός από αυτήν ακούγεται πολύ μελωδικός. Ατμο 4evah
Δύναμη από ρελαντί ως τέρμα.
Στήσιμο ελαφρώς υποστροφικό, το οποίο όμως κάνει το αμάξι ιδιαίτερα εύκολο και φιλικό. Αν το κλείσεις νωρίς έχει μούτρα αλλά αν επιμείνεις στο γκάζι τότε ανοίγει η ουρά δίχως όμως να είναι σκορπιός. Πολύ φιλικά ας μου επιτραπεί η έκφραση. Αν και δεν είχε κάποια σπορ ανάρτηση η 23άρα εγώ την βρήκα σφιχτή και με ελάχιστες κλίσεις....Με M-adaptive θα είναι τραπέζι μάλλον. DTC για όλα τα γούστα. Από την απόλυτη ασφάλεια εώς και όλα στο OFF για τρελά γούστα. Και όλα αυτά σε ένα πακέτο με την εξαιρετική ποιότητα κύλισης και άνεσης της BMW.και που να ειχες (συν)/οδηγησει την E86...
παντως Busso στο αμαξι που σου κανε καλη εντυπωση εμενα ενα θα μου μεινει...
ΤΟ ΤΙΜΟΝΑΚΙ!!!!!οταν το ειχα παρει τεστ ντραιβ ενω γνωριζα πως δεν θα το αγορασω,μετα απο καποιες μερες εψαχνα να αγορασω το τιμονι...
εχω παθος το τιμονι του αυτοκινητου να ειναι ομορφο...
της νεας Ζ4 μου ξυπνησε ενα αισθημα που ειχα να νιωσω απ οταν ειδα το τιμονακι της πρωτης Ελιζ...
ενα ποιημα...morpheus σιγουρα δεν ειναι απο τα ελαστικα...;
εμενα ετριζε λιγο αλλα τσικ τσικ και με την αλλαγη τελος... -
Ο χρήστης pik. έγραψε:
morpheus σιγουρα δεν ειναι απο τα ελαστικα...;
εμενα ετριζε λιγο αλλα τσικ τσικ και με την αλλαγη τελος...Δεν έχω εγώ το πρόβλημα αλλά ο Mango...
Και απο αυτά που περιγράφει δεν πρέπει καν να είναι τριγμοί, αλλά κάποιο πρόβλημα...
Mango μήπως δεν έχει κουμπώσει καλά το καπάκι στο κεντρικό τουνελ (αυτό που έχεις πρόσβαση απο την καμπίνα στο πορτπαγκάζ) ή κάτι τέτοιο...?ΥΓ: +1000 για το τιμόνι.
-
Οχι εχω βαλει χερι παντου σε οτι πιανεται και το εχω τεσταρει αν ειναι καλη η συναρμογη του..
Καμια σχεση με κουμπωμα.. θορυβοι ερχονται απο πολλες μεριες και με διαφορετικο ηχο για να ειναι μονο ενα πραγμαΚαι εχω και συβατικα ελαστικα και οχι ρανφλατ και το εκανα για να αποφυγω ακριβως αυτο που επαθα
θα δουμε...
-
Ο χρήστης MANGO έγραψε:
Οχι εχω βαλει χερι παντου σε οτι πιανεται και το εχω τεσταρει αν ειναι καλη η συναρμογη του..
Καμια σχεση με κουμπωμα.. θορυβοι ερχονται απο πολλες μεριες και με διαφορετικο ηχο για να ειναι μονο ενα πραγμαΚαι εχω και συβατικα ελαστικα και οχι ρανφλατ και το εκανα για να αποφυγω ακριβως αυτο που επαθα
θα δουμε...
Δώσε λίγο τα τελευταια 7 ψηφία του vin σου.
-
Ο χρήστης MANGO έγραψε:
Οχι εχω βαλει χερι παντου σε οτι πιανεται και το εχω τεσταρει αν ειναι καλη η συναρμογη του..
Καμια σχεση με κουμπωμα.. θορυβοι ερχονται απο πολλες μεριες και με διαφορετικο ηχο για να ειναι μονο ενα πραγμαΚαι εχω και συβατικα ελαστικα και οχι ρανφλατ και το εκανα για να αποφυγω ακριβως αυτο που επαθα
θα δουμε...
ωχ βρε φιλε...
sorry morpheus!
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
το τι θα σου τύχει και τι κ@υλες θα έχει η κυβέρνηση για τα 3λτ+. Με τίποτα δε θα ήθελα μια Ε92...χίλιες φορές Ε46 Μ3...αλλά φαίνεται ότι δε συμφέρει η αγορά της αυτή τη στιγμή. Δε ξέρεις τι σου ξημερώνει.
Σας είπα τον πόνο μου...
Εγώ προσωπικά τους γράφω στα p@p@ri@ μου τους λαλάκες..
Με σκίσανε το 2009,το ίδιο θα γίνει και το 2010 κ.ο.κ.
Ότι είναι να γίνει ας γίνει..
Α, και κάτι άλλο.Η Ε46 έφαγε Χ τελικά από μένα.Κρίμα.Δέν υπάρχουν καλά αυτοκίνητα εκτός από 2-3 που έχουν άλλης φύσεως προβλήματα. -
εμεινε επομενως η Ε90...
προλαβετε....
δυο χρονια εμειναν και μετα... -
-
Ίσως η καλύτερη bmw όλων των εποχών η 39...
Είναι και πανέμορφη...
-
-
-
Ο χρήστης pad έγραψε:
το τι θα σου τύχει και τι κ@υλες θα έχει η κυβέρνηση για τα 3λτ+. Με τίποτα δε θα ήθελα μια Ε92...χίλιες φορές Ε46 Μ3...αλλά φαίνεται ότι δε συμφέρει η αγορά της αυτή τη στιγμή. Δε ξέρεις τι σου ξημερώνει.
Σας είπα τον πόνο μου...
Εγώ προσωπικά τους γράφω στα p@p@ri@ μου τους λαλάκες..
Με σκίσανε το 2009,το ίδιο θα γίνει και το 2010 κ.ο.κ.
Ότι είναι να γίνει ας γίνει..
Α, και κάτι άλλο.Η Ε46 έφαγε Χ τελικά από μένα.Κρίμα.Δέν υπάρχουν καλά αυτοκίνητα εκτός από 2-3 που έχουν άλλης φύσεως προβλήματα.Κάπως έτσι το είχα σκεφτεί κι εγώ...δε αξίζει.
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
6 χιλιαδες.
Να τονισω οτι το αμαξι το πηρα με υποσχεση του πωλητη οτι ηταν στο τελωνειο και το ειχαν παρει τελευταιο πριν ληξει το μετρο ενω στην πραγματικοτητα το αμαξι ηταν στις εκθεσεις τους 7-8 μηνες(μαλιστα ηταν το πρωτο που ηρθε αθηνα) αλλα με διαφορετικες ζαντες κλπ.. Δηλαδη εχει ανοιγοκλεισει η οροφη του και εχουν πατηθει ολα εκει μεσα ουκ ολιγες φορες...
Και φυσικα αν ηταν ειλικρινεις μαζι μου και μου ελεγαν οτι ειναι εκθεσιακο ΔΕΝ θα το επαιρνα.. τι να κανω, την πατησα με τις διαφορετικες ζαντες και πιστεψα τον ψευτοπωλητη..
Λοιπον το οχημα τριζει ακομα και με μουσικη οχι ιδιαιτερα χαμηλη σε ενταση. ακουγεται πεντακαθαρα το πισω κομματι της οροφης να τριζει και να συντονιζεται οταν το αυτοκινητο ξεκιναει απο σταση καθως και ο μηχανισμος της οροφης κανει διαφορους θυρυβους σαν να εχει ξεχαρβαλωθει
Ειμαι περιεργος να δω τι θα μου πουν αυριο και πως θα δωσουν λυση στο προβλημα.
Δεν ειναι τριγμοι δηλαδη ειναι θορυβοι απο κατι χαλασμενο.. Αλλο το τσικ τσικ και αλλο οι θορυβοι που ακουω.Το ωραιο ξερετε ποιο ειναι ? Οτι εδωσα στον πωλητη κι ενα 100ρικο για την παραδοση και για την εξυπηρετηση.. Και μετα εμαθα τι επαιζε... ααχχχ .... τι να πεις και τι να κανεις...
Πως το έμαθες?
Βάλε εδώ το VIN σου να δεις πότε κατασκευάστηκε: http://www.bmwarchiv.de/vin/bmw-vin-decoder.html
@eddie...επ...εδώ δε ποστάρουμε Άλφα...μόνο BMW
κοιτάξτε. και εμένα που κατεσκευάστηκε 10/2008 με στελνει για σερβις 10/2010 ασχετα αν αγοράστηκε 4/2009. Τότε δε μπήκαν τα λάδια μέσα? τον 10/2008? αρα πρεπει να βγουν σε 2 χρόνια
-
xa xa
-
I dont care γιατι δεν θα ειμαι και ο τελευταιος...
-
Οταν είναι να την κάνεις, πες το να την πέσουμε στο κορίτσι....
-
γνωρίζει κανέις πού μπορώ να βρώ μοτεράκι κουκούλας απο Ε36 cabrio(πληρως αυτοματο)μεταχειρισμενο και σε τι τιμη????για καινουριο θελουν 600 ευρω μονο για το ανταλακτικο χωρις εργασια απο την BMW
BMW FORUM