-
Ο χρήστης koutote έγραψε:
Στο τελος θα εχει η βενζινη 99% φορους και 1% κερδος για τους πρατηριουχους,η αναλογια ειναι τραγικη.
Στην ουσια θα προκειται για κρατικό προιον.....κατα τα αλλα μιλανε για ελευθερη αγορα
στον καπιταλισμο....Τωρα εχουμε σοσιαλισμο
-
ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΡΕΤΕ ΤΙ ΒΕΝΖΙΝΕΣ ΒΑΖΟΥΜΕ
«Βουλγαρικά» καύσιμα στα... Τρίκαλα
Ιστορίες λαθρεμπορικής τρέλας, με εικονικές αποστολές, ανύπαρκτες παραγγελίες και τεράστια διαφυγόντα έσοδα για το κράτος
Τ. ΤελλογλουΤο 1993, μεσούντος του πολέμου στη Γιουγκοσλαβία, ένα «δίκτυο» που είχε δραστηριοποιηθεί στο «σπάσιμο» του εμπάργκο καυσίμων στις δημοκρατίες της πρώην Γιουγκοσλαβίας είχε μία απλή ιδέα: Να δηλώνει στις εγκαταστάσεις των διυλιστηρίων ότι το καύσιμο προορίζεται για εξαγωγή στη Βουλγαρία, ενώ στην πραγματικότητα πουλιόταν σε ολόκληρη την Ελλάδα. Μόνο από τους διαφυγόντες δασμούς της υπόθεσης αυτής το ελληνικό Δημόσιο είχε χάσει 4 δισεκατομμύρια δραχμές σε ελάχιστους μήνες.
Το σύστημα ήταν απλό αλλά πολυπρόσωπο: Σε ένα πρατήριο επί της εθνικής οδού Θεσσαλονίκης - Σερρών τα φορτηγά, που υποτίθεται ότι πήγαιναν στη Βουλγαρία, «ξεφόρτωναν» το καύσιμο σε υπόγειες δεξαμενές. Από εκεί γινόταν «μετάγγιση» του καυσίμου σε βυτιοφόρα με ελληνικές πινακίδες και το καύσιμο πουλιόταν σε ολόκληρη τη χώρα ως ελληνικό, ενώ οι δασμοί κατέληγαν στις τσέπες του κυκλώματος. Στις δίκες που έγιναν στη Θεσσαλονίκη κατηγορούμενοι ήταν και τελωνειακοί, επειδή τα διπλότυπα εξαγωγής έπρεπε να επιστρέφουν στο τελωνείο φόρτωσης στο διυλιστήριο του Καλοχωρίου και τα χαρτιά όντως επέστρεφαν στο τελωνείο φορτώσεως αλλά η εξαγωγή ουδέποτε είχε λάβει χώρα. Οι σφραγίδες πάνω τα χαρτιά που επέστρεφαν είχαν παραποιηθεί και οι υπογραφές είχαν πλαστογραφηθεί.
Για την ιστορία, τα δικαστήρια τότε τιμώρησαν ποινικά τους διακινητές, απάλλαξαν τους τελωνειακούς, ενώ ουδέποτε αποδόθηκαν ποινικές ευθύνες στις εταιρείες πετρελαιοειδών. Μόνο μία εταιρεία τιμωρήθηκε με διοικητικά πρόστιμα, που μειώθηκαν με ειδική νομοθετική πράξη της κυβέρνησης της Νέας Δημοκρατίας μετά το 2004. Η τελευταία δίκη στον απόηχο της υπόθεσης αυτής έγινε πριν από ενάμιση μόλις χρόνο.
Τον Νοέμβριο, 16 χρόνια μετά τα περιστατικά του 1993, η ιστορία φάνηκε να επαναλαμβάνεται. Συγκεκριμένα στις 26 Νοεμβρίου του 2009 και περί ώρα 22.30 η ασφάλεια Τρικάλων έπιασε βουλγαρικό φορτηγό να εφοδιάζει με καύσιμα, που είχαν φορτωθεί με προορισμό τη Βουλγαρία, το πρατήριο της εταιρείας Αδελφοί Κ. Το δελτίο αποστολής των καυσίμων είχε κοπεί στις εγκαταστάσεις ελληνικής εταιρείας (το όνομά της και ο αριθμός του τιμολογίου είναι στη διάθεση της «Κ») με προορισμό την εταιρεία Sofimat LTD με έδρα το Κιουστεντίλ της Βουλγαρίας. Το βουλγαρικό φορτηγό που έφερε και ρυμούλκα με επίσης βουλγαρικούς αριθμούς κυκλοφορίας μετέφερε συνολικά 35.000 λίτρα καυσίμων και μόνο από αυτό το βυτίο το Δημόσιο έχασε συνολικά δασμούς 20.000 ευρώ. Ο οδηγός του βυτιοφόρου Βούλγαρος υπήκοος Γιορντάν Γ. κρατήθηκε και του ζητήθηκε το καταστατικό της εταιρείας στο Κιουστεντίλ το οποίο ουδέποτε προσκόμισε. Σύμφωνα με πηγή από το διυλιστήριο φόρτωσης του συγκεκριμένου φορτίου η ίδια εταιρεία είχε φορτώσει στο διάστημα του εξαμήνου πριν από το συγκεκριμένο περιστατικό πάνω από 100 φορτία καυσίμων. Σύμφωνα με πληροφορίες από το βουλγαρικό τελωνείο του Προμαχώνα κανένα από αυτά τα φορτία δεν έφτασε στη Βουλγαρία, ήταν δηλαδή όλα εικονικά. Η αγορά της Θεσσαλονίκης -και όχι μόνο αυτή- «βουίζει» εδώ και μήνες ότι «τα βουλγάρικα» διακινούν καύσιμα σε κάθε γωνιά της χώρας προς δόξαν των υπηρεσιών του υπουργείου Οικονομικών αλλά και του ειδικού σώματος για την καταπολέμηση του οικονομικού εγκλήματος, παρά το γεγονός ότι η ιστορία των Τρικάλων εκκρεμεί επί τρίμηνο και η κυβέρνηση δεν φείδεται λόγων ότι θα πατάξει τη φοροδιαφυγή. Η εγκατάσταση της Θεσσαλονίκης, αλλά και η εταιρεία της Βουλγαρίας ουδέποτε ελέγχθηκαν από τις αρμόδιες υπηρεσίες. Βουλγαρικές νταλίκες ξεφορτώνουν καύσιμα, που στα «χαρτιά» προορίζονται για τη γειτονική χώρα, και σε πρατήρια των Αθηνών. Γνωστός ιδιοκτήτης, μάλιστα, εταιρείας πετρελαιοειδών επικοινώνησε με την εγκατάσταση απ' όπου ξεκίνησε το φορτίο των Τρικάλων και επέστησε την προσοχή τους υπευθύνους της εγκατάστασης ότι τα «βουλγαρικά βυτία κοντεύουν να φτάσουν στην Πελοπόννησο». Στις φορτώσεις των βουλγαρικών βυτιοφόρων πρωταγωνιστούν, σύμφωνα με πληροφορίες, και άλλες εγκαταστάσεις εκτός από τη συγκεκριμένη της Θεσσαλονίκης αλλά μέχρι στιγμής δεν εχει πιαστεί βυτιοφόρο επ' αυτοφώρω. Σύμφωνα με πληροφορίες της «Κ», τη δουλειά της εξέρευσης φορτηγών για το λαθρεμπόριο συντονίζουν δύο μέλη του λαθρεμπορικού στερεώματος της Θεσσαλονίκης που έχουν απασχολήσει τις αρχές στο παρελθόν αλλά ουδέποτε έχουν συλληφθεί...
-
Ψέμματα! Ψέμματα!
-
'....Οριστικοποιείται η τελική συμφωνία ανάμεσα στην Ελλάδα και την Ε.Ε. με τον επίτροπο Όλι Ρεν να φέρνει το «πακέτο διάσωσης» και την κυβέρνηση να ανακοινώνει το πιο επώδυνο «πακέτο» μέτρων των τελευταίων 10 ετών.'
Το νέο πακέτο μέτρων
Μέσα στο Σαββατοκύριακο πραγματοποιήθηκαν σειρά συσκέψεων στο υπουργείο Οικονομικών με την συμμετοχή της πολιτικής ηγεσίας, αλλά και υπηρεσιακών παραγόντων. Τα μέτρα που αποφασίστηκαν είναι τα εξής:
* Αύξηση του ΦΠΑ κατά δύο μονάδες.
** * Νέα αύξηση του Ειδικού Φόρου στα καύσιμα κατά 10-12 λεπτά το λίτρο.**
* Νέα αύξηση του Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης σε τσιγάρα και ποτά.
* Αύξηση κατά 25% του Τέλους Ταξινόμησης στα Ι.Χ. άνω των 1.600 κ.ε.
* «Πάγωμα» των συντάξεων για όλες τις κατηγορίες των συνταξιούχων.Αποφασίστηκαν απ ότι φαινεται οι αυξησεις και στα καυσιμα και θα ανακοινωθουν μεχρι την Πέμπτη το βραδυ
Πηγή : http://www.imerisia.gr/article.asp?cati ... d=25965219
-
Ο χρήστης koubeast έγραψε:
- Αύξηση κατά 25% του Τέλους Ταξινόμησης στα Ι.Χ. άνω των 1.600 κ.ε.
Αυτό δεν υποτίθεται ότι είναι παράνομο κλπ κλπ?
-
-
2 ευρω να φτασει το λιτρο ρε θα λεγε καποιος που δεν εχει αυτοκινητο
-
Εγώ πάντως χαίρομαι που θα αραιώσει η κίνηση στους δρόμους...
Θα αρχίσει ο κόσμος να οργανώνεται για να μην πάνε 4 άτομα με 4 διαφορετικά αυτοκίνητα π.χ. στο σινεμά, στην ταβέρνα, κτλ, θ' αρχίσει περισσότερος κόσμος να χρησιμοποιεί το μετρό, τραμ, λεωφορεία, κτλ,...
-
Ο χρήστης aserf έγραψε:
Εγώ πάντως χαίρομαι που θα αραιώσει η κίνηση στους δρόμους...Θα αρχίσει ο κόσμος να οργανώνεται για να μην πάνε 4 άτομα με 4 διαφορετικά αυτοκίνητα π.χ. στο σινεμά, στην ταβέρνα, κτλ, θ' αρχίσει περισσότερος κόσμος να χρησιμοποιεί το μετρό, τραμ, λεωφορεία, κτλ,...
Αυτο που παρατηρησα ειναι πως απο την προηγουμενη αυξηση στο ΕΦΚ κατα 14,3 λεπτα, στους δρομους σαν αυξηθηκε η κυκλοφορια. Στον Κηφισο το πρωι εκει που με την παλια τιμη της βενζινης στα 1,06~ δεν ειχε τοση κινηση και πηγαινα ανετος. Τωρα μου φαινεται πως ψιλοχειροτερεψαν τα πραγματα. Ικανους τους εχω να καβαλησουν τα αυτοκινητα τους ολοι μολις πιασουμε το 1,40€.
-
Αυτοί που έχουν ανάγκη το αυτοκίνητο θα κινούνται ακόμα και με τιμές που θα πλησιάζουν τα 2 ευρώ το λίτρο. Εκεί όπου θα γίνει χαμός είναι με τους οδηγούς της Κυριακής που απλά θα κινούνται κάθε άλλη Κυριακή.
Οικονομικά ελάχιστα ενδιαφέρει το κράτος γιατί τα χρήματα που θα χάσει είναι λίγα. Αυτό που δεν καταλαβαίνουν στη Κυβέρνηση είναι ότι όταν αυξάνεις υπέρμετρα τη χρήση κίνησης ο πολίτης θα κινηθεί σε οχήματα με λιγότερα κυβικά και χαμηλότερη κατανάλωση. Οπότε και τα έσοδα θα μειωθούν.
Είμαστε σε ένα κύκλο που το κράτος αυξάνει φόρους για να έχει έσοδα και οι πολίτες μειώνουν την κατανάλωση με αντίστοιχη μείωση εσόδων εξαναγκάζοντας το κράτος να αυξήσει ακόμα περισσότερο τους φόρους.
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Αυτοί που έχουν ανάγκη το αυτοκίνητο θα κινούνται ακόμα και με τιμές που θα πλησιάζουν τα 2 ευρώ το λίτρο. Εκεί όπου θα γίνει χαμός είναι με τους οδηγούς της Κυριακής που απλά θα κινούνται κάθε άλλη Κυριακή.Οικονομικά ελάχιστα ενδιαφέρει το κράτος γιατί τα χρήματα που θα χάσει είναι λίγα. Αυτό που δεν καταλαβαίνουν στη Κυβέρνηση είναι ότι όταν αυξάνεις υπέρμετρα τη χρήση κίνησης ο πολίτης θα κινηθεί σε οχήματα με λιγότερα κυβικά και χαμηλότερη κατανάλωση. Οπότε και τα έσοδα θα μειωθούν.
Είμαστε σε ένα κύκλο που το κράτος αυξάνει φόρους για να έχει έσοδα και οι πολίτες μειώνουν την κατανάλωση με αντίστοιχη μείωση εσόδων εξαναγκάζοντας το κράτος να αυξήσει ακόμα περισσότερο τους φόρους.
Mα φυσικά. Πχ έχω γνωστό που σκόπευε να πάρει 2λιτρο αυτοκίνητο μέχρι πριν λίγο καιρό εκμεταλλευόμενος την απόσυρση, οπότε κάποια ανώτερη δύναμη τον διαφώτισε να περιμένει λίγο καιρό για να δει πως θα πάνε τα πράγματα. Πλέον με τα νέα τέλη κυκλοφορίας και τις τιμές της βενζίνης, έκανε τους υπολογισμούς του και με τον φόβο κι άλλων αυξήσεων στο μέλλον... κατέληξε σε 1.300άρι.
Τελικά το κράτος θα πάρει ακόμα λιγότερα χρήματα απ αυτόν απ ότι με τα παλιά μέτρα (κατανάλωση, τέλη κυκλοφορίας, φόροι).Ένα μεμονωμένο παράδειγμα, που όμως αντικατοπτρίζει μεγάλο μέρος της καταναλωτικής μας συνείδησης.
-
Ο χρήστης Neos έγραψε:
Mα φυσικά. Πχ έχω γνωστό που σκόπευε να πάρει 2λιτρο αυτοκίνητο μέχρι πριν λίγο καιρό εκμεταλλευόμενος την απόσυρση, οπότε κάποια ανώτερη δύναμη τον διαφώτισε να περιμένει λίγο καιρό για να δει πως θα πάνε τα πράγματα. Πλέον με τα νέα τέλη κυκλοφορίας και τις τιμές της βενζίνης, έκανε τους υπολογισμούς του και με τον φόβο κι άλλων αυξήσεων στο μέλλον... κατέληξε σε 1.300άρι.
Τελικά το κράτος θα πάρει ακόμα λιγότερα χρήματα απ αυτόν απ ότι με τα παλιά μέτρα (κατανάλωση, τέλη κυκλοφορίας, φόροι).Ένα μεμονωμένο παράδειγμα, που όμως αντικατοπτρίζει μεγάλο μέρος της καταναλωτικής μας συνείδησης.
Αν από το 2-λιτρο κατέληξε σε 1300άρι λόγω των μέτρων ίσως έκανε καλώς γιατί τον έβλεπα να ψάχνει το αμάξι του στα κατασχεμένα των τραπεζών...
-
Ο χρήστης aserf έγραψε:
Mα φυσικά. Πχ έχω γνωστό που σκόπευε να πάρει 2λιτρο αυτοκίνητο μέχρι πριν λίγο καιρό εκμεταλλευόμενος την απόσυρση, οπότε κάποια ανώτερη δύναμη τον διαφώτισε να περιμένει λίγο καιρό για να δει πως θα πάνε τα πράγματα. Πλέον με τα νέα τέλη κυκλοφορίας και τις τιμές της βενζίνης, έκανε τους υπολογισμούς του και με τον φόβο κι άλλων αυξήσεων στο μέλλον... κατέληξε σε 1.300άρι.
Τελικά το κράτος θα πάρει ακόμα λιγότερα χρήματα απ αυτόν απ ότι με τα παλιά μέτρα (κατανάλωση, τέλη κυκλοφορίας, φόροι).Ένα μεμονωμένο παράδειγμα, που όμως αντικατοπτρίζει μεγάλο μέρος της καταναλωτικής μας συνείδησης.
Αν από το 2-λιτρο κατέληξε σε 1300άρι λόγω των μέτρων ίσως έκανε καλώς γιατί τον έβλεπα να ψάχνει το αμάξι του στα κατασχεμένα των τραπεζών...
Ο συγκεκριμένος εχει αρκετά λεφτά να πάρει ακόμα και 4λιτρο, πίστεψέ με
Αλλά ήθελε να έχει ένα συγκεκριμένο κόστος χρήσης, το οποίο υπολογίζοντάς το ξανά με βάση τα χιλιόμετρα που κάνει ετησίως κατέληξε πως με το 2λιτρο θα ξέφευγε πάρα πολύ απ αυτά που πιστεύει πως αξίζει να δίνει για αυτοκίνητο (δεν είναι πορωμένος με τα αμάξια). -
Ο χρήστης Neos έγραψε:
Mα φυσικά. Πχ έχω γνωστό που σκόπευε να πάρει 2λιτρο αυτοκίνητο μέχρι πριν λίγο καιρό εκμεταλλευόμενος την απόσυρση, οπότε κάποια ανώτερη δύναμη τον διαφώτισε να περιμένει λίγο καιρό για να δει πως θα πάνε τα πράγματα. Πλέον με τα νέα τέλη κυκλοφορίας και τις τιμές της βενζίνης, έκανε τους υπολογισμούς του και με τον φόβο κι άλλων αυξήσεων στο μέλλον... κατέληξε σε 1.300άρι.
Τελικά το κράτος θα πάρει ακόμα λιγότερα χρήματα απ αυτόν απ ότι με τα παλιά μέτρα (κατανάλωση, τέλη κυκλοφορίας, φόροι).Ένα μεμονωμένο παράδειγμα, που όμως αντικατοπτρίζει μεγάλο μέρος της καταναλωτικής μας συνείδησης.
Αν από το 2-λιτρο κατέληξε σε 1300άρι λόγω των μέτρων ίσως έκανε καλώς γιατί τον έβλεπα να ψάχνει το αμάξι του στα κατασχεμένα των τραπεζών...
Ο συγκεκριμένος εχει αρκετά λεφτά να πάρει ακόμα και 4λιτρο, πίστεψέ με
Αλλά ήθελε να έχει ένα συγκεκριμένο κόστος χρήσης, το οποίο υπολογίζοντάς το ξανά με βάση τα χιλιόμετρα που κάνει ετησίως κατέληξε πως με το 2λιτρο θα ξέφευγε πάρα πολύ απ αυτά που πιστεύει πως αξίζει να δίνει για αυτοκίνητο (δεν είναι πορωμένος με τα αμάξια).και πολύ καλά έκανε γιατί το κόστος ανά χιλιόμετρο πλέον αρχίζει και γίνετε δυσβάσταχτο!
-
Ο χρήστης aserf έγραψε:
Εγώ πάντως χαίρομαι που θα αραιώσει η κίνηση στους δρόμους...Θα αρχίσει ο κόσμος να οργανώνεται για να μην πάνε 4 άτομα με 4 διαφορετικά αυτοκίνητα π.χ. στο σινεμά, στην ταβέρνα, κτλ, θ' αρχίσει περισσότερος κόσμος να χρησιμοποιεί το μετρό, τραμ, λεωφορεία, κτλ,...
Σοβαρα? Εγώ προτείνω αυτοι οι καραγκιόζηδες των κυβερνήσεων κ των κομμάτων (ΟΛΟΙ, δεν ξεχωρίζω ουτε υποστηρίζω κανέναν π#$%^στη) να αρχίσουν να πληρώνουν τις βενζίνες μόνοι τους (κ όχι το κράτος) κ να πάνε αυτοί τέσσερις-τέσσερις να δούμε θα καταλάβουν τον πόνο στο κ@λαρακι τους;
Βλέπω σε λίγο να γινόμαστε 80's... Να κυκλοφορούμε με απαρχαιωμένα χαρβαλα κ να ψωνίζουμε αυτοκίνητα 'ειδικά γ την Ελλάδα'...
-
Ο χρήστης ak20 έγραψε:
Εγώ πάντως χαίρομαι που θα αραιώσει η κίνηση στους δρόμους...
Θα αρχίσει ο κόσμος να οργανώνεται για να μην πάνε 4 άτομα με 4 διαφορετικά αυτοκίνητα π.χ. στο σινεμά, στην ταβέρνα, κτλ, θ' αρχίσει περισσότερος κόσμος να χρησιμοποιεί το μετρό, τραμ, λεωφορεία, κτλ,...
Σοβαρα? Εγώ προτείνω αυτοι οι καραγκιόζηδες των κυβερνήσεων κ των κομμάτων (ΟΛΟΙ, δεν ξεχωρίζω ουτε υποστηρίζω κανέναν π#$%^στη) να αρχίσουν να πληρώνουν τις βενζίνες μόνοι τους (κ όχι το κράτος) κ να πάνε αυτοί τέσσερις-τέσσερις να δούμε θα καταλάβουν τον πόνο στο κ@λαρακι τους;
Μαζί σου...
Βλέπω σε λίγο να γινόμαστε 80's... Να κυκλοφορούμε με απαρχαιωμένα χαρβαλα κ να ψωνίζουμε αυτοκίνητα 'ειδικά γ την Ελλάδα'...
Ίσως αυτό να μας αξίζει σα χώρα...
-
Ο χρήστης Mercyful_Fate έγραψε:
Ψέμματα! Ψέμματα!O Μακρυβέλιος του φόρουμ γιατί τηρεί σιγή ιχθύος;
http://www.google.com/search?client=safari&rls=en&q=immigration&ie=UTF-8&oe=UTF-8
Ποζερά, όλα αυτά για να μας δείξεις ότι έχεις Safari;
-
Η νέα αύξηση στη βενζίνη πότε θα μπει? Σήμερα με το που θα ξεκινήσει να μιλάει ο παπανδρέου? (έπρεπε να έχω γεμίσει το καρ! )
-
+8 λεπτά άκουσα στο ραδιόφωνο. (σκάι)
-
Ντιζελοκίνητο και πετρελαιο θερμανσης στο ρεζεβουαρ
Δεν αυξησαν τους φορους στο θερμανσης και μαλλον το ιδιο θα κανουν και τωρα
Μια ζωη υπερ απατεωνων και λαθρεμπόρων εργαζονται οι πολιτικοι μας
Βενζίνη ώρα μηδέν!