-
alfasud, τα μόνα cites που μπορώ να βρώ προέρχονται απο το http://www.feb.se και επίσης υπάρχουν δεκάδες έρευνες πάνω στα ηλεκτρομαγνητικά κύματα που έρχονται σε αντίθεση με όσα λέγονται σε αυτό το site.
Ο χρήστης nass έγραψε:
Να σε 'κουφάνω' τώρα ? Μετά από συζήτησή μου με Ισραηλινό πιλότο (σμήναρχο, παρακαλώ) και εκπαιδευτή στα F16 της πολεμικής τους αεροπορίας, μου είπε το εξής 'κουφό', το οποίο έχουν διασταυρώσει οι Ισραηλινοί και με το Αμερικάνικο 'Top Gun' (της Αεροπορίας, όχι του Ναυτικού στο αντίστοιχο έργο , κάπου στο Κολοράντο): στα υψηλά 'G' που τρώνε, είναι λιγότερο ανθεκτικά τα 'Υ' (ανδρικά) σπερματοζωάρια από τα 'Χ' (γυναικεία), γιαυτό και οι πιλότοι αυτοί έχουν, σε ποσοστό 70% περίπου (αντί για το αναμενόμενο ~50%) κόρες και όχι γιούς.Όντως πολύ 'κουφό'. Γιατι έστω να δεχτώ οτι καταστρέφονται τα χρωμοσώματα Y που βρίσκονται στα σπερματοζωάρια. Γιατί παρομοίως να μην καταστρέφονται και και τα χρωμοσώματα Y που βρίσκονται στο DNA του πιλότου? Σε τέτοια περίπτωση θα υπήρχαν απίστευτοι καρκίνοι και άλλα βιολογικά προβλήματα. Μόνο μία έρευνα μπορεσα και βρήκα που να υποστηρίζει κάτι τέτοιο http://www.ncbi.nlm.nih.gov/entrez/quer ... t=Abstract
-
Χαζεύοντας λίγο στο Medline βρήκα ότι σε παλιότερες μελέτες είδαν ότι τα ηλεκτρομαγνητικά πεδία EMF επηρεάζουν τα μόρια και τα κύταρα και υποθέτουν ότι προωθούν τον εγκατεστημένο καρκίνο αλλά δεν τα θεωρούν άμεσα καρκινογόνα....και προτείνουν περισσότερη μελέτη στους τρόπους δράσης της.... Σε πιο σύγχρονες μελέτες και πειράματα πλέον μιλάνε για επίδραση ΕΜF απευθείας στο DNA αλλά μάλλον πρέπει να περιμένουμε κι άλλο μέχρι να βγάλουν άκρη. Ήδη όμως εκφράζονται κάποιες θεωρίες για τον τρόπο επίδρασης της EMF στο DNA.
-
Τα περισσότερα απο αυτά που γράφονται στο thread αυτό είναι κακή μεταφορά αυτών που άκουσε κάποιος.
Ευαίσθητοι άνθρωποι στον ηλεκτρισμό δεν υπάρχουν. Μιλάμε για ηλεκτρομαγνητική ακτινοβολία και δεν πρέπει άμεσα να συγχεεται με τον ηλεκτρισμό. Το ηλετκοκτομαγκνετικό κύμα είναι αποτέλεσμα του ηλεκτρισμού.
Το να υπάρχει ελ/κη ακτ. (α΄ς το λέω ΗΑ) δεν είναι απαραίτητα κακό για τον οργανισμό και επίσημη έρευνα που να επιβεβαιώνει το αντίθετο δεν έχει γινει με επιτυχία.
Στη Σουηδία η έρευνα που έγινε για την οποία είναι ενήμερος, ήταν λανθασμένη σε πολλά σημεία για λόγους που δημοσιεύτηκαν μετέπειτα (1 χρόνο αργότερα)
Πράγματι υπάρχουν άνθρωποι περισσότερο ευαίσθητοι στην ΗΑ, αλλά τα προβλήματα επιλύνονται με κατάλληλη ηλεκτρομαγνητική θωράκιση. Άν κάπιος κοκκινίζει σε ένα monitor LCD με ηλεκτρομαγνητική θωράκιση, το πρόβλημα πλέον είναι 100% ψυχολογικό και όχι ιατρικό.
Στο θέμα των πιλότων τα νούμερα που τέθηκαν είναι λανθασμένα όπως και οι επιπτώσεις δε΄ν είναι άμεσα αυτές που γράφτηκα. Υπάρχουν επιπτώσεις, αλλά σε διαφορετική μορφή. Μερικές φορες έχουν ΚΑΙ την μορφή που γράφτηκε παραπάνω.
Για όποιον έχει πρόσβαση σε ηλετρονική βιβλιοθήκη papers απο πανεπιστήμιο, μπορώ να του παρεθέσω πηγές για να τις διαβάσει άν ενδιαφέρεται. Δυστηχώς οι μελέτες αυτές δεν δημοσιεύονται δωρεάν στο διαδίκτυο.
Με εκτίμηση,
Δημήτρης
Διαβάζοντας τα παραπάνω γραφόμενα μου διαπίστωσα οτι το ύφος μου ίσως φάνηκε απότομο. Ελπίζω να μην έδωσα κατα λάθος τέτοια εντύπωση αλλά έγραψα πολύ βιαστηκα λογο χρόνου αμελώντας να βάλω κανένα emoticon
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Όντως πολύ 'κουφό'. Γιατι έστω να δεχτώ οτι καταστρέφονται τα χρωμοσώματα Y που βρίσκονται στα σπερματοζωάρια. Γιατί παρομοίως να μην καταστρέφονται και και τα χρωμοσώματα Y που βρίσκονται στο DNA του πιλότου? Σε τέτοια περίπτωση θα υπήρχαν απίστευτοι καρκίνοι και άλλα βιολογικά προβλήματα. Μόνο μία έρευνα μπορεσα και βρήκα που να υποστηρίζει κάτι τέτοιο http://www.ncbi.nlm.nih.gov/entrez/quer ... t=AbstractΑγαπητέ dog80,
οι απορίες που θέτεις είναι σωστές.
Δυστηχώς για τα περισσότερα άτομα το link αυτό δεν βοηθάει πολύ, γιατι είναι μόνο το abstract απο το paper.
Χρειάζεται πρόσβαση απο πανεπιστημιο , ή έγγραση στο περιοδικό για να το κάνει download κάποιος και να το διαβάσει..Με εκτίμηση,
Δημήτρης -
dog80, δεν είπε (ούτε και 'γω άλλωστε ) πως καταστρέφονται τα ΧΡΩΜΟΣΩΜΑΤΑ! Είπε πως τα ΣΠΕΡΜΑΤΟΖΩΑΡΙΑ με το χρωμόσωμα Υ φαίνονται να είναι λιγότερο ανθεκτικά στις επιταχύνσεις από αυτά με το χρωμόσωμα Χ και άρα, στις μεγάλες επιταχύνσεις (~ 9G ) που υφίστανται οι πιλότοι αυτοί, πεθαίνουν σπερματοζωάρια, περισσότερα με Υ παρά με Χ χρωμόσωμα, και έτσι, λόγω αλλαγής της κατανομής στο σπέρμα των Χ σπερματοζωαρίων σε σχέση με τα Υ, σε όφελος των Χ, αυξάνονται οι πιθανότητες για γέννηση κόρης από τους πιλότους αυτούς. Που συμφωνεί και με τις σχετικές στατιστικές (πχ. αυτός που μου το είπε έχει 2 κόρες, όχι βέβαια πως αποδεικνύει τίποτα αυτό, ξέρω δάσκαλο με 7 κόρες )
dimitrios2004, δεν έχω ιδέα για την επιστημονική τεκμηρίωση των παραπάνω, απλά αναφέρω (και μεταφέρω όσο πιστότερα μπορώ) κάτι που μου είπε μια (θεωρώ) αρκετά αξιόπιστη και 'κοντινή' πηγή και με δεδομένο πως δεν μου μετέφερε τη δική του γνώση αλλά τα συμπεράσματα που είχαν καταλήξει στο 'σχολείο' στο Κολοράντο, όπου είχε πάει και εκείνος.
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
dimitrios2004, δεν έχω ιδέα για την επιστημονική τεκμηρίωση των παραπάνω, απλά αναφέρω (και μεταφέρω όσο πιστότερα μπορώ) κάτι που μου είπε μια (θεωρώ) αρκετά αξιόπιστη και 'κοντινή' πηγή και με δεδομένο πως δεν μου μετέφερε τη δική του γνώση αλλά τα συμπεράσματα που είχαν καταλήξει στο 'σχολείο' στο Κολοράντο, όπου είχε πάει και εκείνος.
Αυτό που σου είπαν εν μέρη* είναι σωστό και έπραξες πολύ καλά που το ανέφερες. Ο λόγος που επεκτάθηκα στο γεγονός οτι έχουν γίνει μελέτες έίναι γιατι μπορεί να ενδιαφέρει πολλά άτομα. Ακόμα και αυτούς που πετούνε συχνά με αεροπλάνο
- Λέγοντας εν μέρη εννοώ οτι έχουν παρατηρηθέι αρκετά προβλήματα πολλές φορές σε πιλότους. Μερικά περιστατικά ειναι και αυτό που ανέφερες. Απο την άλλη βέβαια και πολλοί πιλότοι τελείωσαν την καρριέρα τους με καμία απολύτος επίπτωση.
Να είσαι καλα,
Δημήτρης -
Ακόμη και τα 1.5-2 Tesla (εξωφρενικό νούμερο) που παράγει ένας αξονικός τομογράφος θεωρούνται ακίνδυνα.
Στην πραγματικότητα μόνο ακίνδυνα δεν είναι, όπως πολλές ιατρικές εξετάσεις. Πεδίο της ίδιας τάξης μεγέθους-4 Τ νομίζω- διαρυγνύει τον ίδιο τον πυρήνα του μαγνήτη ακόμα και όταν αυτός είναι χρυσός!!! Απλώς είναι καλύτερα από το να πεθάνεις από σημαντική ζημιά σε εσωτερικούς ιστούς. Είναι θέμα ζημίας/όφελος.
Για τις κόρες των πιλότων... υπάρχει και η πιθανότητα να είναι πιο καυλ...νοι από τους κοινούς θνητούς (για να είναι και πιλότοι δεν αποκλείεται)! Κάτι σαν αυτό που λένε ότι όποιος έχει κόρες γ...ει συχνα. -
Ο χρήστης dourou έγραψε:
Για τις κόρες των πιλότων... υπάρχει και η πιθανότητα να είναι πιο καυλ...νοι από τους κοινούς θνητούς (για να είναι και πιλότοι δεν αποκλείεται)! Κάτι σαν αυτό που λένε ότι όποιος έχει κόρες γ...ει συχνα.λογικό..τι άλλο να κάνει..αφού δεν έχει κανένα στο σπίτι να δει ποδόσφαιρο?
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Δηλαδή οι πιλότοι των αεροπλάνων είναι οι πιό στείροι άντρες στον κόσμο, ε;
Να σε 'κουφάνω' τώρα ? Μετά από συζήτησή μου με Ισραηλινό πιλότο (σμήναρχο, παρακαλώ) και εκπαιδευτή στα F16 της πολεμικής τους αεροπορίας, μου είπε το εξής 'κουφό', το οποίο έχουν διασταυρώσει οι Ισραηλινοί και με το Αμερικάνικο 'Top Gun' (της Αεροπορίας, όχι του Ναυτικού στο αντίστοιχο έργο , κάπου στο Κολοράντο): στα υψηλά 'G' που τρώνε, είναι λιγότερο ανθεκτικά τα 'Υ' (ανδρικά) σπερματοζωάρια από τα 'Χ' (γυναικεία), γιαυτό και οι πιλότοι αυτοί έχουν, σε ποσοστό 70% περίπου (αντί για το αναμενόμενο ~50%) κόρες και όχι γιούς.
Off-topic αλλά αξιομνημόνευτο, ΙΜΗΟ.
Αν και το ανάφερα γιατί τα αεροπλάνα είναι φουλ από ηλεκτρομαγνητικά, εντούτοις όντως κουφότατο.......
-
Ο χρήστης alfasud έγραψε:
υπαρχουν πραγματι ανθρωποι που ειναι ευαισθητοι στον ηλεκτρισμο!
Εχω αυτον τον φιλο μου που ειναι υπερευαισθητος και γνωριζω μια γυναικα η οποια δεν μπορει να καθησει μπροστα σε ενα μονιτορ χωρις να κοκκινισει το προσωπο της!Αυτα δεν ειναι υπερβολη, αντι λοιπον να τα σκουπισουμε κατω απο το χαλι αυτα τα προβληματα, εξαλλου δεν ειναι πολλοι που τα εχουν, το Σουηδικο κρατος τα ερευνα και κανει κατι για την επιλυση τους!Αντιθετα με το Ελληνικο που λεει δεν βαρυεσαι ρε αδερφε!
Με συγχωρειται βεβαια για αυτην την απολοικη συγκριση, ετσι;
ΣπυροςΧωρίς κανένα ίχνος παρεξήγησης φίλε alfasud. Φυσικά και είναι πολύ επικίνδυνα τα ηλεκτρομαγνητικά πεδία, αλλά δε νομίζω να έχει καμία σχέση ο ανεμιστήρας του αυτοκινήτου του... με το τί παθαίνει.
Ηλεκτρομαγνητικά πεδία αυτοκινήτων