-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
αμα πάρω ινδό οδηγό με ινδικές πινακίδες?
Πόσο να κάνει...??Παρε και ενα ινδικο χοιριδιο
-
Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
αμα πάρω ινδό οδηγό με ινδικές πινακίδες?
Πόσο να κάνει...??Παρε και ενα ινδικο χοιριδιο
Σκέφτεσαι κάτι σε πολυτελές 1800άρι ... Αmbassador?
http://www.hmambassador.com/showroom.aspΦαντάζομαι μέχρι και πινακίδες ιστορικού μπορούν να σου δώσουν!!!
(Μη μπλέκεις και με προσληψεις Ινδών, ΙΚΑ, 'αναψυκτήρια' κλπ σκάνδαλα)! -
Ρυπαίνεις - πληρώνεις
Το Honda Jazz με κινητήρα 1.4 λίτρων το οποίο εκπέμπει 123 γρ. CO2 ανά χλμ. με το καθεστώς των Τελών του 2009 θα πλήρωνε 202 ευρώ. Σύμφωνα με τον νέο τρόπο υπολογισμού για το 2011 ο ιδιοκτήτης του συγκεκριμένου οχήματος θα καταβάλει 123 ευρώ!Οι δημοσιογράφοι είνα περιπτώσεις. Ο συγκεκριμένος θέλει να πείσει οτι με το νέο σύστημα θα πληρώνουμε λιγότερα;
Το jazz 1.4 έχει τέλη 112 και με το νέο σύστημα πάει στα 123...
και το IQ 80...του δημοσιογράφου.
-
Παιδιά όλα θα ακριβαίνουν. Αφήστε τί λένε. Λεφτά υπάρχουν μας έλεγε ο Γιώργος τώρα τα ψάχνει.
Σιγά μην τα μειώσουν. Κάνουν αγώνα να μαζέψουν απ'όπου να'ναι. Τέλη, τεκμήρια σε ΟΛΑ τα αυτοκίνητα, βάλε και την αύξηση των ασφαλίστρων που έρχεται στους επόμενους μήνες λόγω αύξησης ποσών της ασφ. αποζημίωσης, αυξήθηκε ο φόρος στα καύσιμα και όπως ακούγεται θα αυξηθεί και άλλο. Άστα να παν. Θα ακινητοποιηθούν πολλά αυτοκίνητα με ό,τι αυτό συνεπάγεται για όσους δραστηριοποιούνται σε αυτό το χώρο.
-
Ο χρήστης Pakos M έγραψε:
Ρυπαίνεις - πληρώνεις
Το Honda Jazz με κινητήρα 1.4 λίτρων το οποίο εκπέμπει 123 γρ. CO2 ανά χλμ. με το καθεστώς των Τελών του 2009 θα πλήρωνε 202 ευρώ. Σύμφωνα με τον νέο τρόπο υπολογισμού για το 2011 ο ιδιοκτήτης του συγκεκριμένου οχήματος θα καταβάλει 123 ευρώ!Οι δημοσιογράφοι είνα περιπτώσεις. Ο συγκεκριμένος θέλει να πείσει οτι με το νέο σύστημα θα πληρώνουμε λιγότερα;
Το jazz 1.4 έχει τέλη 112 και με το νέο σύστημα πάει στα 123...
και το IQ 80...του δημοσιογράφου.
τελικά και αυτός κάνει λάθη... που να προλάβεις την κρατική και την εφημερίδα μαζί
Πάντως είναι ο μόνος που το δίνουν data να τα σπέρνει.... -
Ο χρήστης mjr έγραψε:
http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=12336&subid=2&pubid=25721143
Θα καταργήσει τον ειδικό φόρο;Άν ισχύσει αυτό και ειδικά άν ισχύσει το παρακάτω:
'Στη δεύτερη κατηγορία που αφορά σε αυτοκίνητα με 1η άδεια κυκλοφορίας μετά την 1/1/2011, τα Τέλη Κυκλοφορίας θα υπολογίζονται βάσει των εκπομπών ρύπων των κινητήρων που διαθέτουν με κλιμακωτή χρέωση.* Ωστόσο και σε αυτή την κατηγορία υπάρχει μια μικρή πιθανότητα να συμπεριληφθούν και τα ΙΧ που έχουν 1η άδεια Κυκλοφορίας μετά την 1/1/2008, καθώς τα στοιχεία εκπομπής των ρύπων τους είναι ήδη μηχανογραφημένα.***'τότε πάμε για 128€ Τ.Κ ???
-
Το νέο μέτρο έχει λογική βάση, αλλά δεν αποκλείεται να δούμε τα ποσά ανά γραμμάριο να αυξάνονται (σε σχέση με το δημοσίευμα) γιατι δεν βλέπω πως αλλιώς θα μαζεύουν απο τα τέλη όσα συνηθίζουν. 'Η μπορει να μεταφέρουν τις κλιμακες προς τα κάτω (οικολογικώτερο), κοκ.
Αυτα τα χρόνια θα μας πιούν το αίμα 'δημοσιονομικά'!Ας ελπίσουμε να καταλάβουν ότι πρέπει τουλάχιστον οι κανόνες τους παιχνιδιού να είναι γνωστοι και σταθεροί. Μας το οφείλουν και στους καταναλωτές και στους εμπόρους.
-
Η νέα κλίμακα είναι για ακόμη μια φορά μετρίως σωστή, δεν μπορώ να καταλάβω ποιοί αποφασίζουν για αυτές τις εξυπνάδες και εξηγώ:
Εφόσον θέλουν κάθε αυτοκίνητο να πληρώνει συγκεκριμένα τέλη σύμφωνα με τους ρύπους και δεν εφαρμόζουν το σύστημα της Αγγλίας με τα stickers ABC κλπ...τότε ας έχει λογική η κλίμακα.
Με την πρόταση που διαβάζουμε ένα αυτοκίνητο με 150 gr ρύπων πληρώνει 150€ ενώ ένα με 151 gr πληρώνει 226,5€ δηλαδή 76€ παραπάνω!!
Ο σωστός τρόπος είναι γνωστός (και από την φορολογία εισοδήματος) και είναι ο εξής:
Για τα πρώτα 100 gr 1€/gr
Για τα επόμενα 100 gr 2€/gr
Για τα επόμενα 100 gr 3€/gr
κ.ο.κ.Έτσι ο 100 γρ ρυπαίνων θα πληρώσει 100€ ενώ ο 101 gr ρυπαίνων θα πληρώσει 102€
Φυσικά χρειάζεται ειδική μνεία για diesel και wankel.
-
ποιος να τα σκεφτει αυτα, πλακα κανεις?
-
Ο χρήστης GeorgT έγραψε:
εγω πάντως το χωριο μου ειναι καμιά 30χιλ απο το προμαχώνα!!!Στο μελλον ψήνομαι άγρια να βρω καμια άκρη με κανεναν λογιστή εκει κ να κάνω καμιά πατέντα!!
Μονο λιγο μ@λ@κια να εχεις πινακίδες απο την γείτονα χωρά!
Μην το συζητας καθολου , δεν υπαρχει λογος να μην εχεις το αυτοκινητο που γουσταρεις επειδη στην Ελλαδα ακομα και αν καταφερεις να το αγορασεις και δικαιολογισεις το ποθεν εσχες .... δεν θα ξερεις τι σου ξημερωνει απο τεκμηρια και τελη κυκλοφοριας .
Καποτε σε φαση τσακωμου σε forum με εναν φιλο που ειχε 996 turbo με γερμανικες πινακιδες λογω επιχειρισεων που ειχε εκει ... τον εκραξα που ερχεται και μας το παιζει κονιορδος με αμαξι που δεν πληρωνει ουτε τα μισα απο αυτα που θα πληρωνε με ελληνικες πινακιδες. Καποια στιγμη το αλαξε και πηρε 997 turbo με ελληνικες πινακιδες κ μου τις κοτσαρε στην μουρη και πολυ καλά μου εκανε φυσικα
Πλεον αλαξα μυαλα με αυτα που βλέπω ... και την αλλη φορα που θα τον δω θα τον κραζω οτι ειναι κοροιδο που αφηνει το κρατος και του πιανει τον κωλο ... βλεπω να με δερνει τελικα -
Ο χρήστης Pakos M έγραψε:
Η νέα κλίμακα είναι για ακόμη μια φορά μετρίως σωστή, δεν μπορώ να καταλάβω ποιοί αποφασίζουν για αυτές τις εξυπνάδες και εξηγώ:Εφόσον θέλουν κάθε αυτοκίνητο να πληρώνει συγκεκριμένα τέλη σύμφωνα με τους ρύπους και δεν εφαρμόζουν το σύστημα της Αγγλίας με τα stickers ABC κλπ...τότε ας έχει λογική η κλίμακα.
Με την πρόταση που διαβάζουμε ένα αυτοκίνητο με 150 gr ρύπων πληρώνει 150€ ενώ ένα με 151 gr πληρώνει 226,5€ δηλαδή 76€ παραπάνω!!
Ο σωστός τρόπος είναι γνωστός (και από την φορολογία εισοδήματος) και είναι ο εξής:
Για τα πρώτα 100 gr 1€/gr
Για τα επόμενα 100 gr 2€/gr
Για τα επόμενα 100 gr 3€/gr
κ.ο.κ.Έτσι ο 100 γρ ρυπαίνων θα πληρώσει 100€ ενώ ο 101 gr ρυπαίνων θα πληρώσει 102€
Φυσικά χρειάζεται ειδική μνεία για diesel και wankel.
με αυτων τον υπολογισμό όμως σχεδόν όλοι θα πληρώσουμε παραπάνω π.χ ενα polo του 2004 1,2 με 144 kg Co2 emminions απο 120 που είναι τωρα θα πάει στα 188 ευρω!!
Εκτως αν αναφέρεσαι μονο στα καινούργια αυτοκίνητα (δηλαδη +2010 που θελει να ξεχωρισει η κυβερνηση)
-
Ο χρήστης GeorgT έγραψε:
με αυτων τον υπολογισμό όμως σχεδόν όλοι θα πληρώσουμε παραπάνω π.χ ενα polo του 2004 1,2 με 144 kg Co2 emminions απο 120 που είναι τωρα θα πάει στα 188 ευρω!!
Εκτως αν αναφέρεσαι μονο στα καινούργια αυτοκίνητα (δηλαδη +2010 που θελει να ξεχωρισει η κυβερνηση)Το Polo του παραδείγματός σου πλήρωσε φέτος 162 € ...
Το θέμα όμως δεν είναι αυτό, αλλά οι φαιδρότητες, που μας αραδιάζουν, περί 'μη ύπαρξης βάσης δεδομένων εκπεμπόμενων ρύπων πριν το καλοκαίρι του 2008'. Ας ζητήσουν λοιπόν από ΟΛΟΥΣ τους εισαγωγείς αυτοκινήτων στην Ελλάδα στοιχεία για τους ρύπους, για τα μοντέλα που εισήγαγαν την τελευταία 10ετία. Φτιάχνουν 'βάση δεδομένων ρύπων' το πολύ σε έναν μήνα, ναι ή όχι ; -
Υπάρχουν στοιχεία για όλα τα αυτοκίνητα από το 2002 και μετά. Άμα θέλουν τη βάση δεδομένων τη φτιάχνουν σε χρόνο (περίπου) μηδέν.
Αλλά αυτή τη λίστα πάλι έχει μειονεκτήματα. Όσα αυτοκίνητα προέβησαν σε μετατροπές, και κατά τεκμήριο οι εκπομπές διοξειδίου απογειώθηκαν, δεν θα πληρώσουν παραπάνω. Και μην ξεχνάμε ότι οι μετρατροπές, με προεξάρχουσα αυτή των τσιπς, κυκλοφορούν ευρέως.
Επιγραμματικά αναφέρω ότι στην Ελβετία, που σέβονται το περιβάλλον λιγότερο απ' ότι στο Γιουνανιστάν , απαγορεύονται αυστηρώς οι κάθε φύσεως μετατροπές στον κινητήρα του αυτοκινήτου.
Τέλεια λύση μάλλον δεν υπάρχει, όπως άλλωστε και με τη φορολογία εισοδήματος, το τέλος ακίνητης περιουσίας, το ειδικό τέλος ταξινόμησης κ.α. Όλα έχουν κάποιους συμβιβασμούς. -
αμαν πλέον με αυτοκίνητα
Γαλία δε πληρώνουν μία΄(νο τελη) και κυκλοφορούν όλα τα twigo 15ατιες... και οι ανθρωποι ειναι μια χαρα
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
αμαν πλέον με αυτοκίνηταΓαλία δε πληρώνουν μία΄(νο τελη) και κυκλοφορούν όλα τα twigo 15ατιες... και οι ανθρωποι ειναι μια χαρα
Ναι, αλλά οι γάλλοι τα παράγουν κιόλας τα Twingo. Εσύ σαν έλληνας παράγεις μόνο φοροεισφορές !!
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Επιγραμματικά αναφέρω ότι στην Ελβετία, που σέβονται το περιβάλλον λιγότερο απ' ότι στο Γιουνανιστάν , απαγορεύονται αυστηρώς οι κάθε φύσεως μετατροπές στον κινητήρα του αυτοκινήτου.Φλωροι
Καλα ... η Ελβετια ειναι η τελευταια χωρα που θα ηθελε ενας petrolhead να αντιγραψουμε στην πολιτικη του αυτοκινητου . Ας κρατησουν τις ιδεες τους για παρτυ τους οι κοιμισμενοι αφρατοκώληδες .
Να αντιγραψουμε την Γερμανια με αυτοκινητα πολλών κυβικων , με την autobahn χωρις διοδια και χωρις οριο ταχυτητας και με μετατροπες 750 ιππων σε 997 και cayenne gemballa με σφραγιδα tuv ......... τοτε μαλιστα ... με μεγαλη μας χαρά -
Τα ποσά (€ και ρύπων) είναι ενδεικτικά, απλά την σωστή και λογική κλιμάκωση ήθελα να δείξω η οποία μπορεί να κυμαίνεται χωρίς απότομες αλλαγές με μόνο 1 gr ρύπων διαφορά.
-
Ο χρήστης Pakos M έγραψε:
Τα ποσά (€ και ρύπων) είναι ενδεικτικά, απλά την σωστή και λογική κλιμάκωση ήθελα να δείξω η οποία μπορεί να κυμαίνεται χωρίς απότομες αλλαγές με μόνο 1 gr ρύπων διαφορά.Η κλιμάκωση στα τέλη είναι... μη επιθυμητή από τους κυβερνώντες... για ευνόητους λόγους.
Αλλιώς δεν θα είχαν στην ίδια κλίματα όλα μεταξύ 1400 και 1800 κυβικών, δηλαδή την πλειοψηφία των αυτοκινήτων που κυκλοφορούν στους δρόμους. -
Ο χρήστης Govus έγραψε:
με αυτων τον υπολογισμό όμως σχεδόν όλοι θα πληρώσουμε παραπάνω π.χ ενα polo του 2004 1,2 με 144 kg Co2 emminions απο 120 που είναι τωρα θα πάει στα 188 ευρω!!
Εκτως αν αναφέρεσαι μονο στα καινούργια αυτοκίνητα (δηλαδη +2010 που θελει να ξεχωρισει η κυβερνηση)Το Polo του παραδείγματός σου πλήρωσε φέτος 162 € ...
Το θέμα όμως δεν είναι αυτό, αλλά οι φαιδρότητες, που μας αραδιάζουν, περί 'μη ύπαρξης βάσης δεδομένων εκπεμπόμενων ρύπων πριν το καλοκαίρι του 2008'. Ας ζητήσουν λοιπόν από ΟΛΟΥΣ τους εισαγωγείς αυτοκινήτων στην Ελλάδα στοιχεία για τους ρύπους, για τα μοντέλα που εισήγαγαν την τελευταία 10ετία. Φτιάχνουν 'βάση δεδομένων ρύπων' το πολύ σε έναν μήνα, ναι ή όχι ;κανεις λάθος φιλε 162 ηταν βαση του αρχικού σχεδίου Σουφλια αλλα τελικα τα 1,2 πληρώσανε 137€ (για μοντέλα μεταξυ 2000-2005) δηλαδη 112 + 25€ γιατί ειναι πολύ ρυπογόνα!
Δες εδω:
http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=97802
η ιδεα της κλιμακωτής χρέωσης (οπως γίνεται για το νερο π.χ) ειναι σωστή σαν σκέψη βέβαια!
-
Ο χρήστης GeorgT έγραψε:
με αυτων τον υπολογισμό όμως σχεδόν όλοι θα πληρώσουμε παραπάνω π.χ ενα polo του 2004 1,2 με 144 kg Co2 emminions απο 120 που είναι τωρα θα πάει στα 188 ευρω!!
Εκτως αν αναφέρεσαι μονο στα καινούργια αυτοκίνητα (δηλαδη +2010 που θελει να ξεχωρισει η κυβερνηση)Το Polo του παραδείγματός σου πλήρωσε φέτος 162 € ...
Το θέμα όμως δεν είναι αυτό, αλλά οι φαιδρότητες, που μας αραδιάζουν, περί 'μη ύπαρξης βάσης δεδομένων εκπεμπόμενων ρύπων πριν το καλοκαίρι του 2008'. Ας ζητήσουν λοιπόν από ΟΛΟΥΣ τους εισαγωγείς αυτοκινήτων στην Ελλάδα στοιχεία για τους ρύπους, για τα μοντέλα που εισήγαγαν την τελευταία 10ετία. Φτιάχνουν 'βάση δεδομένων ρύπων' το πολύ σε έναν μήνα, ναι ή όχι ;κανεις λάθος φιλε 162 ηταν βαση του αρχικού σχεδίου Σουφλια αλλα τελικα τα 1,2 πληρώσανε 137€ (για μοντέλα μεταξυ 2000-2005) δηλαδη 112 + 25€ γιατί ειναι πολύ ρυπογόνα!
Δες εδω:
http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=97802
η ιδεα της κλιμακωτής χρέωσης (οπως γίνεται για το νερο π.χ) ειναι σωστή σαν σκέψη βέβαια!, έχεις δίκιο, νόμιζα πως πλήρωσαν όλοι +50 € (όπως εγώ δηλ.)...
Τέλη κυκλοφορίας