-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
αφηνει παραπονεμενο εμενα που θα ηθελα κατι σε dsg
Ναι, είχες την επιταγή έτοιμη και έκανες πίσω λόγω dsg
ναι.
Σέατ Ίμπιζα,
- Polo GTI
εικονίδιο ξερατού...
4wheel boxΠερί ορέξεως κολοκυθόπιτα, είτε το θέλουμε είτε όχι αυτές είναι οι δύο προτάσεις της κατηγορίας που εφοδιάζονται με αυτόματο κιβώτιο τέτοιας τεχνολογίας (η μία είναι ήδη στους δρόμους και η άλλη έρχεται το Μάιο). Πιστεύω ότι θα είχε ενδιαφέρον μια σύγκριση της MiTo QV με κάποιο από τα δύο προαναφερθέντα (αφού ουσιαστικά είναι το ίδιο όχημα με άλλο καλούπι), αν και όταν εφοδιαστεί με αυτόματο κιβώτιο.
-
η μίτο qv έρχεται με μεγαλύτερη τουρμπινα από την 155άρα...
για την ακρίβεια με την τουρμπίνα του abart ssφημολογία οτι βγάζει 185+άλογα στρόφαλο
αυτό πρακτικά σημαίνει...
1)οτι αφού είναι πιο γεμάτη χαμηλά το μουλτιαιρ δουλεύει
2)με πρόγραμμα βλέπεις 210+
3)με καλό πρόγραμμα που επεμβαίνει στο ρύθμισμα των βαλβίδων έχεις ένα οικονομικό αυτοκίνητο πόλης στο κάτω μερος του στροφόμετρου , και στο άνω ένα σπορ εργαλείο(πιο αργα οι βαλβίδες χαμηλά , πιο γρήγορα ψηλα) -
Λογικο φαινεται γιατι αν φοραγε την Vl36 θα δουλευε οριακα , ενω με την Garrett 1448 ειναι μια χαρα.
185 τροχο το βλεπω πολυ δυσκολο γιατι το SS εβγαζε 155.Μακαρι ομως να βγαζει τοσα. -
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
φημολογία οτι βγάζει 185+άλογα στρόφαλοΠου το στηρίζεις?
-
Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
Λογικο φαινεται γιατι αν φοραγε την Vl36 θα δουλευε οριακα , ενω με την Garrett 1448 ειναι μια χαρα.
185 τροχο το βλεπω πολυ δυσκολο γιατι το SS εβγαζε 155.Μακαρι ομως να βγαζει τοσα.έχεις δίκιο ευγένειε, το διόρθωσα...στρόφαλο εννοούσα
185 τροχό είναι πάρα πολλά , το corsa opc βγάζει 160+...η 155άρα μίτο φοράει μεγαλύτερη τουρμπίνα από το abarth την vl37
-
Α στροφαλο ειπες?
Νομιζα οτι διαβασα τροχοΚοιταξε το SS εβγαζε 175-180 αλογα στροφαλο αρα δεν το θεωρω απιθανο να βγαζει η QV 185
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
φημολογία οτι βγάζει 185+άλογα στρόφαλο
Που το στηρίζεις?
δεν το στηρίζω πουθενά...δεν μπορω να ξέρω , στο alfisti το διάβασα...
αν και λογικό μου φαίνεται από την στιγμή που φοράει την τορμπίνα του ss...
-
Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
Α στροφαλο ειπες?
Νομιζα οτι διαβασα τροχοΚοιταξε το SS εβγαζε 175-180 αλογα στροφαλο αρα δεν το θεωρω απιθανο να βγαζει η QV 185
όχι ρε , καλά διάβασες, μετά το διόρθωσα...
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Λογικο φαινεται γιατι αν φοραγε την Vl36 θα δουλευε οριακα , ενω με την Garrett 1448 ειναι μια χαρα.
185 τροχο το βλεπω πολυ δυσκολο γιατι το SS εβγαζε 155.Μακαρι ομως να βγαζει τοσα.έχεις δίκιο ευγένειε, το διόρθωσα...στρόφαλο εννοούσα
185 τροχό είναι πάρα πολλά , το corsa opc βγάζει 160+...η 155άρα μίτο φοράει μεγαλύτερη τουρμπίνα από το abarth την vl37
Ναι μπερδευτηκα.Η MIto 155 και το Abarth 500 φοραγαν την μεγαλυτερη VL37 αλλα με την Garrett ειναι ακομα καλυτερα.
-
Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
Λογικο φαινεται γιατι αν φοραγε την Vl36 θα δουλευε οριακα , ενω με την Garrett 1448 ειναι μια χαρα.
185 τροχο το βλεπω πολυ δυσκολο γιατι το SS εβγαζε 155.Μακαρι ομως να βγαζει τοσα.έχεις δίκιο ευγένειε, το διόρθωσα...στρόφαλο εννοούσα
185 τροχό είναι πάρα πολλά , το corsa opc βγάζει 160+...η 155άρα μίτο φοράει μεγαλύτερη τουρμπίνα από το abarth την vl37
Ναι μπερδευτηκα.Η MIto 155 και το Abarth 500 φοραγαν την μεγαλυτερη VL37 αλλα με την Garrett ειναι ακομα καλυτερα.
Παλι μπερδευτηκα
Η Mito 155 και το abarth 500 φορανε την Vl38.Την VL37 φοραω εγω. -
Αφαιρεσα τα τελευταια ποστ .Μην το συνεχιζετε ,warn alert [mod]
-
-
Έχει τοποθετήσει κανείς after market usb port στο blaupunkt;
Γίνεται με καλώδιο cd changer και έξοδο port στο ντουλαπάκι; -
Παντως εφοσον ισχυει οντως οτι η QV φοραει την Garett του GPA SS,
στο δυναμομετρο των 4τροχων εδειξε 152ιππους/5800σ.α.λ με ροπη 23,7χλγμ/3,700σ.α.λ
επισημαινοντας οτι αποδιδει εντυπωσιακα γραμμικα την ροπη μεχρι τις 3,700, αλλα απο εκεινο το σημειο και μετα φθινει μεχρι τον κοφτη...
Ανεξαρτητως των στοιχειων του SS, εχω την αισθηση οτι τα διαγραμματα της QV θα δειχνουν περισσοτερο 'εργοστασιακα' (δηλαδη καμπυλη ροπης πιο επιπεδη, και σε μεγαλυτερο ευρος στροφων) χαρις και την βοηθεια του multiair χαμηλα, 'μετατοπιζοντας' παραλληλα την δυναμη της τουρμπινας σε υψηλοτερες στροφες κινητηρα χωρις να 'κρεμαει' οπως στο SS... -
Γρηγόρη, 152 έδειξε η QV στρόφαλο;
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Γρηγόρη, 152 έδειξε η QV στρόφαλο;To GPA SS εδειξε τοσο, απλα το ανεφερα γιατι διαβασα εδω που λενε οτι θα φοραει ιδια τουρμπινα η QV με το SS και απλα το παρεθεσα ενδεικτικα.
Σιγουρα οι τιμες στην QV και λογω multiair θα πρεπει να ειναι λιγο καλυτερες αλλα και με πιο επιπεδη καμπυλη ροπης απο του GPA ss. Ιδωμεν... -
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Γρηγόρη, 152 έδειξε η QV στρόφαλο;185 στρόφαλο
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Γρηγόρη, 152 έδειξε η QV στρόφαλο;
185 στρόφαλο
Πηγη?
-
ιαματική,
Alfa Romeo Mi.Τo 2008