-
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
jntaras...το type-s δηλαδή γέρνει στις στροφές; Θα ήθελα να το δω αυτό...Περί κιλών πάντων είναι 1263 το σιβικ! Βέβαια δεν είναι τόσο εμπνευσμένο σχεδιαστικά μέσα έξω σαν το σιρόκο που ως αδερφάκι του γκολφ 5 είναι πανέμορφο και τρελαίνεσαι να το κοιτάς! Το 6 βέβαια είναι έρωτας! VAG ubber alles τώρα και στην σχεδίαση!!!:rtfm:
Εντάξει το πέθανες με την σχεδίαση....και οι ιθαγενείς έτσι εντυπωσιαζόντουσαν με τις χάντρες και τα καθρεφτάκια των Ευρωπαίων.
Μερικοί προτιμούν τις κλασικές γραμμές και δεν θέλουν το αυτοκίνητο σαν το ρολόι που είχε ο συμμαθητής τους στο δημοτικό με τα 15 λαμπάκια και τις 500 λειτουργίες
Για να επανέλθουμε στο θέμα, ΑΝ το παρακολουθεί ακόμα ο φίλος οι καλύτερες επιλογές του είναι 2 Fiat Bravo για value for money ή Scirocco για πιο σπορ εμφάνιση και άνεση αν βάλει το DSG.
Τώρα σκέφτηκα και την DELTA για πιο γουστόζους και exclusive τύπους...την τιμή της δεν ξέρω μόνο
-
ζητω συγνωμη αν φανηκε να σε κοροιδευω.δεν αναφερομουν σε εσενα οταν ειπα για το ρ8(κ γκαγιαρδο ειπαν οτι περασαν? ).αναφερομουν σε κλασσικους κατοχους που νομιζουν οτι το αυτοκινητο τους(οποιοδηποτε κ αν ειναι αυτο),ειναι κορυφαιο σε ολα.απλως τυχαινει να συμβαινει πολυ συχνα σε κατοχους ροκκο κ το ξερεις κ ο ιδιος..
-
Μόνο ότι τα vw είναι σχεδιαστικά 'μπροστά' δεν έχω διαβάσει ακόμα!
Ποτέ να μην λέμε ποτέ βέβαια διότι δεν θέλουν πολλά τα 'φιλαράκια' του Λυμπέρη να τον βάλουν να το γράψει και αυτό στους 4τροχούς! -
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
Μόνο ότι τα vw είναι σχεδιαστικά 'μπροστά' δεν έχω διαβάσει ακόμα!
Ποτέ να μην λέμε ποτέ βέβαια διότι δεν θέλουν πολλά τα 'φιλαράκια' του Λυμπέρη να τον βάλουν να το γράψει και αυτό στους 4τροχούς!προσωπικά πάντα ,δεν βρίσκω σπορ το σιρόκο...
αλλά σχεδιαστικά είναι μακράν το ομορφότερο φαουβέ...φαντάσου αντί για τα εκατοντάδες σιρόκο να βλέπαμε στους δρόμους γκόλφ 3θυρά
-
η χοντα ειναι σχεδιαστικα μπροστα?
2 ωραια (αδιαμφισβητητα) αυτοκινητα εχει σχεδιασει (nsx και s2000 )
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
η χοντα ειναι σχεδιαστικα μπροστα?2 ωραια (αδιαμφισβητητα) αυτοκινητα εχει σχεδιασει (nsx και s2000 )
σταρ τρεκ...
δεν θα μάθουν ποτε οι ιάπωνες να σχεδιάζουν διαχρονικά αυτοκίνητα...
όλο λαμπάκια και κακό ,που σε 3 χρόνια φαίνονται τουλάχιστον κιτς... -
τζαζ,σιβικ νορμαλ,λετζεντ κ σ2000 πανεμορφα.σρβ,ακορντ παλευεται.σιβικ υβριδικο εκτρωμα.το προηγουμενο σιβικ επισης.αλλα εχουμε βγει εκτος θεματος..
παρεπιπτοντως,προτιμω σταρτρεκ απο ταινια του αγγελοπουλου.. -
οταν βγει το υβριδικο ταπερ που εδω και χρονια εχω προβλεψει (να εχει και καλυμμενη τη πισω ροδα θελω ) θα δικαιωθω επιτελους
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Μόνο ότι τα vw είναι σχεδιαστικά 'μπροστά' δεν έχω διαβάσει ακόμα!
Ποτέ να μην λέμε ποτέ βέβαια διότι δεν θέλουν πολλά τα 'φιλαράκια' του Λυμπέρη να τον βάλουν να το γράψει και αυτό στους 4τροχούς!προσωπικά πάντα ,δεν βρίσκω σπορ το σιρόκο...
αλλά σχεδιαστικά είναι μακράν το ομορφότερο φαουβέ...φαντάσου αντί για τα εκατοντάδες σιρόκο να βλέπαμε στους δρόμους γκόλφ 3θυρά
Σωστό το επιχείρημα στο τέλος, όμως... δεν συμφωνώ ανάμεσα στους τυφλούς να βασιλεύει ο μονόφθαλμος!
-
σαν να υπερβαλλεις λιγακι σπυρο(μηπως εχεις σχιστα ματια κ δεν το βλεπεις καλα?εξου κ η λατρεια για τζαπαν? )..δεν νομιζω να ειναι μονοφθαλμος το ροκκο.μια χαρα καλοσχεδιασμενο κ μοντερνο αυτοκινητο ειναι.κ οχι επειδη το εχω.κ αναφερομαι παντα στην εξωτερικη εμφανιση..εσωτερικα μονοφθαλμος κ αλοιθωρος..
-
Πέραν πλάκας...για διθέσιο κουπέ καλό είναι!
Για να μπω εντός θέματος θεωρώ όμως ότι δεν κάνει για τον φίλο που ξεκίνησε το θρετ. Καλύτερα θα τον καλύψει ένα τρίπορτο μικρομεσαίο! -
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
Πέραν πλάκας...για διθέσιο κουπέ καλό είναι!
Για να μπω εντός θέματος θεωρώ όμως ότι δεν κάνει για τον φίλο που ξεκίνησε το θρετ. Καλύτερα θα τον καλύψει ένα τρίπορτο μικρομεσαίο!ε οχι και κουπε το τσιροττο
χατς με τα ολα του ειναι
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Πέραν πλάκας...για διθέσιο κουπέ καλό είναι!
Για να μπω εντός θέματος θεωρώ όμως ότι δεν κάνει για τον φίλο που ξεκίνησε το θρετ. Καλύτερα θα τον καλύψει ένα τρίπορτο μικρομεσαίο!ε οχι και κουπε το τσιροττο
χατς με τα ολα του ειναι
Kατ'αρχας δεν ειναι διθεσιο
-
Για μένα τέτοιο είναι...τα πίσω καθίσματα δεν είναι για πολλά...κουπέ διθέσιο είναι! Χατσμπακ είναι το τριθυρο γκολφ!
-
εχει τις κλισεις του typeS μηπως? ....
Τις ποιες ?? Εδω μας εχουν πρηξει ολοι τοσα χρονια οτι ειναι θεοσκληρο κ κοπαναει αλλα δεν γερνει . Τωρα το γυρναμε κ λεμε οτι εχει κλισεις...Κλισεις δεν εχει απλα ειναι λιγοτερο ανετο απο το σιροκο αυτο ειναι αληθεια . Εμενα δεν μ ενοχλει αλλα υπαρχει κοσμος που ενοχλειται κ θελει ανεση. Δειτε κ αυτο ...http://www.autotriti.gr/data/magazine/v ... _19532.asp
-
Παντρέψου ...να γλυτώσεις!!
-
Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
jntaras για να μιλαω για μινι κ σιβικ,σαφως κ τα εχω οδηγησει.
απο εκει κ περα,παρατηρησε αυτο που ειπα.μιλαμε για οδηγικες ανησυχιες ΑΝΩ του μεσου ορου.αν λοιπον δεν αρεσκεσαι απλως σε βολτες η εστω σε γρηγορες βολτες,αλλα θελεις το κατι παραπανω,το ροκκο δεν κανει.τραγικη κατανομη βαρους κ (ευτυχως) μη απενεργοποιουμενα ηλεκτρονικα,το καθιστουν καταπληκτικο χιλιομετροφαγο κ all arounder,αλλα οχι κατασκευη για κατι παραπανω.
το αν ειναι αχωνευτο σχεδιαστικα,δεν εχει καμια απολυτως σχεση με το αν προτεινεται για οδηγικες ανησυχιες ανω του μεσου ορου..δηλαδη τι να πουν κ τα κατερχαμ-κτμ-αριελ ατομ τοτε..
θεοβαρο το σιβικ που ειναι περιπου 150κγ ελαφρυτερο απο το ροκο?
τελος δεν ειπα ποια ειναι καλυτερη προταση συνολικα,που ειναι το ροκο,γιαυτο κ το πηρα,αλλα για το ποιο εγκρινεται κ προτεινεται για οδηγικες ανησυχιες ΑΝΩ του μεσου ορου.(3η φορα που το λεω σε αυτη την παραθεση,κ τελευταια..)Καταρχας πως εισαι τοσο σιγουρος για το 'ευτυχως' σχετικα με το μη απενεργοποιουμενο
ESP? Νιωθεις οτι αν εβγαινε, και επετρεπε μεγαλε γωνιες, δεν θα το μαζευες?
Δεν ειναι καθαρα υποκειμενικο αυτο?
Oταν τουλαχιστον εγω ανεφερα την φραση περι ανησυχιων ΑΝΩ του μεσου ορου, εννοουσα και παντα εννοω ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΑ στην κατηγορια και στα χρηματα, τα Caterham κτλ ειναι
extreme και ακυρα παραδειγματα στην συζητηση.
Τα ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ βαρη των αυτοκινητων δεν εχουν τις διαφορες που λες.
Το rocco 160 ζυγιστηκε απο τους 4τροχους με full extra (δερματινα-ηλεκτρικα ρυθμιζομενα καθισματα, ηλιοροφη κτλ) στα 1317κιλα, οταν αντιστοιχα το Civic Type S (χωρις ηλιοροφη, πολλα extra Κτλ) στην ζυγαρια του 'αδελφου' Auto-bild εδειξε 1264 κιλα, μια διαφορα της ταξεως των 50κιλων, και οχι των 150, η οποια ακομα και ετσι με τα 8χλγμ διαφορα ροπης
υπερ του Rocco καλυπτεται υπερ το δεον.
Τελος για την κατανομη βαρους που αναφερεις παρακατω, ΟΝΤΩΣ και συνηδειτοποιημενα,
το rocco ειναι αρκετα μπροστοβαρο με κατανομη 61,8% / 38,2% , αλλα το ιδιο ισχυει
και για το type s με 62,2% / 37,8% μπρος-πισω αντιστοιχα, οποτε δεν υπαρχει σε αυτα τα θεματα καποια διαφοροποιηση υπερ του Honda οπως αφηνεις να εννοηθει, παρα μονο ισως σε διαφοροποιημενη αισθηση απο το set-up της αναρτησης και των διαφορετικων επιλογων
στα αυτοκινητα, με ημιακαμπτο πισω για Honda και πολλ/λων για το rocco.
Σιγουρα η ΠΛΗΡΗΣ απενεργοποιηση του ESP ειναι ενα μεγαλο θετικο για το Honda, αλλα
αυτο απο μονο του δεν νομιζω οτι το καθιστα απαραιτητα ΚΑΛΥΤΕΡΗ επιλογη για τις ανησυχιες ΑΝΩ του μεσου ορου. Καλη εναλλακτικη και σε συνδυασμο με το αγωνιστικων
προδιαγραφων-στυλ κινητηρα που στροφαρει ψηλα, ειναι σιγουρα, και ισως εκει τελικα
να εντοπιζεται η καλυτερη συνολικα αισθηση που φαινεται απο τα λεγομενα σου
να ειχες οταν το οδηγησες... -
αυτο καταλαβες εσυ για τα κατερχαμ?ειπε ο γιαννης οτι ειναι κακασχημο το σιβικ.κ του απαντησα οτι για τις οδηγικες ανησυχιες,δεν παιζει ρολο η ομορφια.αλλιως κ τα κατερχαμ,αριελ(που για μενα ειναι ασχημα) κτλ,δεν θα ηταν καταλληλα για οδηγικες ανησυχιες.
οποτε μαλλον ακυρο το μυαλο σου(κ οχι η ανφορα μου σε αυτα τα μοντελα) που για ακομα μια φορα δεν αντιληφθηκε τι γραφαμε(η αντιληφθηκε οτι ηθελε) η εστω ακυρα τα ματια σου που διαβασαν μονο οτι ηθελαν να διαβασουν.
περι διαφορας βαρους μεταξυ των 2,οκ,βασιζομουν σε αυτα που δηλωνουν οι ιδιες οι εταιριες,οποτε εχεις δικιο.
στο θεμα κατανομης βαρους κ συμπεριφορας του ροκο κ την αισθηση των 2 αυτοκινητων,δεν θελω να συνεχισω αλλο..απλως δηλωνω οτι δεν αναφερθηκα πουθενα στους κινητηρες των 2..καθοτι θεωρω τον κινητηρα του ροκο καλυτερο συνολικα.κ φτανει πια αυτη η καραμελα με τους ημιακαμπτους κ των πολλαπλων συνδεσμων.εχει καταντησει σοβαρα κουραστικο.μη κρινουμε με βαση τα χαρακτηριστικα αλλα με βαση το αποτελεσμα.
τελος απο μενα.δεν εχω ορεξη για τα ιδια κ τα ιδια.
καλη συνεχεια. -
Ο χρήστης screwdriver έγραψε:
ότι λέει το θέμα.
-δεν ενδιαφέρει να είναι hardcore αλλά σίγουρα να μην είναι πλαδαρό
-εώς μικρομεσαίο
-να είναι σβέλτο και να στρίβει
-να ταξιδεύει άνετα και με ασφάλεια
-να μην καίει τα άντερα του
-να είναι αξιόπιστο και ασφαλές
-ο υποψήφιος μένει Σαλόνικα
-δεν ενδιαφέρει η βελτίωση
-να είναι όμορφο
-κατά προτίμηση 3πορτο
-εώς €25000 (αν είναι λιγότερα δεν τον χαλάει...)
-εώς 1800κε
-όχι cabrio, όχι διθέσιοπεριμένω προτάσεις!
HONDA CIVIC IMA καθώς
- Δεν είναι πλαδαρό
- Είναι μικρομεσαίο
- Ταξιδεύει άνετα και με ασφάλεια
- Δεν καίει
- Ταιριάζει απόλυτα στους εκεί δρόμους (Χαλκιδική πχ)
- Δεν βελτιώνεται
- Υποκειμενικό
- Είναι 4πορτο (εντάξει εδώ έχουμε μία μικρή παραβίαση των περιορισμών αλλά είναι το κατά προτίμηση).
- Τιμή
-
Ελπίζω κύριε Δήμου να αστειεύεστε.
Πρόταση για 29άρη εργένη εώς €25.000 + 1800κε