-
Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
:roll: ο σοβαροτερος συνδεσμος περι αξιοπιστιας κ οδικης συμπεριφορας.memberlist.php?mode=viewprofile&u=13326
ωραιος..
Προφανως εχεις κι εσυ την ιδια αποψη για ολες αυτες τις ερευνες.. -
πλακα κανω,εξ'ου κ τα χαμογελακια
-
Επειδή έγραψα ότι εδώ βάζουμε links για αξιοπιστία αλλά και για μετρήσεις πλευρικής πρόσφυσης (elk test, skid pad, σλάλομ κλπ), δες και
viewtopic.php?f=15&t=10189&start=465
που έχει κάποια βίντεο (και μια μικρή ανάλυση) για Renault Laguna GT berline, Porsche Boxster S και Subaru Impreza WRX STI 4X4
-
Παιδια βρηκα αυτη την σελιδα στο ιντερνετ η οποια εμενα με διαφωτησε καπως..πολλες φημες που ειχα στο μυαλο απορρηφθηκαν πανηγυρικως καποιες αλλεσ επιβεβαιωθηκαν
http://www.reliabilityindex.co.uk/man_i ... 010848601#
-
sorry m8,ειναι καπως παλι ομως..
-
Έλα μωρή Suzukάρα!
Παραδίδουμε μαθήματα αξιοπιστίας...
-
Αφού είπαμε να βάλουμε μερικά links, ας μην λείψει μια αναφορά στην ετήσια έκθεση της Dekra για το 2010 (DEKRA Faults Report 2010)...
http://www.dekra.de/de/pressemitteilung ... ID=3463907
Μικρά
0-50000 km
1.Opel Corsa D
2.Smart ForTwo II
2.Toyota Yaris50000-100000 km
1.Toyta Yaris
2.Renault Clio III
3.Mazda 2100000-150000 km
1.Honda Jazz
2.AUDI A2
3.Ford FistaΜικρομεσαία
0-50000 km
1.Toyota Prius
2.SEAT Leon
3.Mazda 350000-100000 km
1.Mercedes B-Klasse
2.VW Golf V/Jetta/Golf plus
2.Skoda Octavia100000-150000 km
1.Skoda Octavia
2.VW Golf V
3.Ford FocusΜεσαία
0-50000 km
1.AUDI A4 V
2.Mercedes C-Klasse III
3.BMW 3 V50000-100000 km
1.BMW 3
2.Volvo S40/V50
3.VW Passat100000-150000 km
1.Volvo S40-V50
2.BMW 3
3.VW PassatΜεγάλα
0-50000 km
1.AUDI A6
2.Mercedes S-Klasse V
3.BMW 550000-100000 km
1.AUDI A6
2.AUDI A8
3.Mercedes S-Klasse100000-150000 km
1.AUDI A8
2.AUDI A6
3.BMW 5Sport-Cabrio
0-50000 km
1.Mazda MX-5 III
2.VW Eos
3.BMW 650000-100000 km
1.Mercedes SLK II
2.Opel Tigra TwinTop
3.BMW Z4100000-150000 km
1.Porsche 911 V
2.Mercedes CLK II
3.Mazda MX-5 IIΤζιποειδή
0-50000 km
1.BMW X3
2.Toyota RAV4
3.Porsche Cayenne50000-100000 km
1.Porsche Cayenne
2.BMW X3
3.Toyota RAV4100000-150000 km
1.BMW X3
2.VW Touareg
3.BMW X5Πολυμορφικά
0-50000 km
1.Nissan Note
2.Skoda Roomster/Praktik
3.Ford Galaxy II/S-Max50000-100000 km
1.Mazda 5
2.SEAT Altea/Toledo
3.Ford Galaxy/S-Max100000-150000 km
1.Opel Zafira B
2.VW Touran
3.Ford C-MaxΞεκαθαρίζω τη θέση μου λέγοντας ότι δεν δείχνω τυφλή εμπιστοσύνη στις μετρήσεις των κάθε λογής ερευνών,
παρόλο που η συγκεκριμένη είναι της DEKRA, μίας δηλαδή από τις κορυφαίες εταιρείες αξιολόγησης
η οποία τουλάχιστον συλλέγει τα στοιχεία της από τις βλάβες στα συνεργεία με περισσότερο σοβαρό τρόπο
σε σχέση με αντίστοιχες άλλες μετρήσεις-δημοσκοπήσεις που παρουσιάζονται ως δήθεν έρευνες αξιοπιστίας
και αυτό φαίνεται ακόμα και από τον αναλυτικό τρόπο που παραθέτει τα αποτελέσματά της,
τα οποία όμως πάλι για μένα προσωπικά είναι μη αξιολογήσιμα, και τίποτε παραπάνω.Άσχετα με το ότι μπορεί να διαφωνεί ή να συμφωνεί κανείς με τα αποτελέσματα
ή να έχει την αντίρρηση ακόμα και για το ότι η συγκεκριμένη έρευνα είναι γερμανικής εταιρείας
(φαντάζομαι ότι πολλοί θα έχουν ένσταση στο συγκεκριμένο κομμάτι
αδιαφορώντας για το ότι η DEKRA είναι από τις μεγάλες εταιρείες στο χώρο της πιστοποίησης),
άσχετα με το ότι μπορεί να εμπιστεύεται ή όχι την αξιοπιστία των εταιρείών αξιολόγησης γενικά,
το μόνο που θέλω να πω και εκεί θέλω να καταλήξω
είναι πως δε γίνεται να υιοθετούμε τις έρευνες άκριτα
μόνο όταν κάποιες βολεύουν το σκεπτικό μας
για να πούμε ότι το τάδε αμάξι που μας αρέσει είναι το πιο αξιόπιστο της κατηγορίας του,ενώ αντίθετα όταν δε μας ταιριάζουν τα αποτελέσματα που προκύπτουν με τη συλλογιστική μας
εμείς οι ίδιοι πάλι να λέμε ότι οι έρευνες είναι για τα μπάζα,
οι φήμες για την αξιοπιστία είναι απλοί μύθοι-στερεότυπα κλπ κλπ.Φυσικά δεν αναφέρομαι συγκεκριμένα σε κάποιον ή κάτι,
απλά καλό είναι να έχουμε υπόψην ότι κάθε νόμισμα έχει δύο όψεις
και είτε το δεχόμαστε είτε το απορρίπτουμε,
ολόκληρο όμως και ποτέ επιλεκτικά χωρίς λόγο. -
Παντως ολοκληρη Dekra, και βαζει το S40 D και οχι C
-
Φρεσκα νεα. Αφορα την αξιοπιστια μοντελων του 2007. Η VW οπως παντα ειναι σταθερη αξια.... στον πατο της λιστας μαζι με την Land Rover !! Γενικα παντως ολοι οι κατασκευαστες εχουν βελτιωσει σημαντικα την αξιοπιστια των αυτοκινητων τους. Εντυπωσιακη η εμφανιση της Πορσε.

-
Δεν είναι αξιόπιστη η έρευνα.
Ακούς εκεί προτελευταίοι...
-
Eνδιαφερον, αλλα τι σχεση εχει η Αμερικανικη με την Ευρωπαικη αγορα? Τα 'κοινα' μοντελα ειναι ελαχιστα
-
Μην υπερβαλλουμε! Παραπροτελευταιοι! Καθε χρονο εκει ειναι περιπου... μαζι με τους μινηδες, τους σουζουκηδες, τους λαντροβεραδες και τους τζιπηδες!
-
Ως γνωστόν η στατιστική είναι ένα πρώτης τάξεως εργαλείο για να ... μπερδέψεις τον κόσμο. Δεν βλέπω την ανάλυση της έρευνας και για ποιες βλάβες μιλάμε. Δηλαδή αν η Ινφινιτυ ως βλάβη εννοεί π.χ. την αλλαγή κινητήρα και η Land Rover την αλλαγή γρύλων παραθύρων δεν τίθεται σύγκριση νομίζω.
Όταν δεν υπάρχει σαφής αναφορά βλαβών και γενικά όλων των λεπτομερειών μιας έρευνας καλό είναι να τη χρησιμοποιείτε ως χαρτί υγείας. Είναι μάλλον κατευθυνόμενη.
Άλλωστε και την Τογιότα βλέπω σε ιδιαίτερα υψηλή θέση σε αυτή την έρευνα και σκοτώνει κόσμο με τα πεντάλ της. Ήδη στην άλλη όχθη του Ατλαντικού σέρνεται στα δικαστήρια για το θέμα αυτό. Ο πρόεδρος της γυρνάει όλο το κόσμο και ζητάει συγγνώμη σα τη Τζούλια. Κατά τα άλλα η Τογιότα είναι ψηλά...
-
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
Eνδιαφερον, αλλα τι σχεση εχει η Αμερικανικη με την Ευρωπαικη αγορα? Τα 'κοινα' μοντελα ειναι ελαχισταΟι ευρωπαιοι κατασκευαστες πουλανε τα ιδια μοντελα (κυριως τα ακριβοτερα) και στις δυο αγορες.
-
suzuki, nissan και mazda κάτω από chevrolet, hummer, chrysler, κλπ.
-
Ο χρήστης boomboom έγραψε:
Eνδιαφερον, αλλα τι σχεση εχει η Αμερικανικη με την Ευρωπαικη αγορα? Τα 'κοινα' μοντελα ειναι ελαχιστα
Οι ευρωπαιοι κατασκευαστες πουλανε τα ιδια μοντελα (κυριως τα ακριβοτερα) και στις δυο αγορες.
Δεν διαφωνω, λεω απλα οτι ειναι ελαχιστα.
-
Ο χρήστης Professeur έγραψε:
Ως γνωστόν η στατιστική είναι ένα πρώτης τάξεως εργαλείο για να ... μπερδέψεις τον κόσμο. Δεν βλέπω την ανάλυση της έρευνας και για ποιες βλάβες μιλάμε. Δηλαδή αν η Ινφινιτυ ως βλάβη εννοεί π.χ. την αλλαγή κινητήρα και η Land Rover την αλλαγή γρύλων παραθύρων δεν τίθεται σύγκριση νομίζω.Όταν δεν υπάρχει σαφής αναφορά βλαβών και γενικά όλων των λεπτομερειών μιας έρευνας καλό είναι να τη χρησιμοποιείτε ως χαρτί υγείας. Είναι μάλλον κατευθυνόμενη.
Άλλωστε και την Τογιότα βλέπω σε ιδιαίτερα υψηλή θέση σε αυτή την έρευνα και σκοτώνει κόσμο με τα πεντάλ της. Ήδη στην άλλη όχθη του Ατλαντικού σέρνεται στα δικαστήρια για το θέμα αυτό. Ο πρόεδρος της γυρνάει όλο το κόσμο και ζητάει συγγνώμη σα τη Τζούλια. Κατά τα άλλα η Τογιότα είναι ψηλά...
Απο http://www.jdpower.com/autos/articles/2010-Vehicle-Dependability-Study-Results/page-2
Understandably, long-term dependability—the trend measured by VDS—has a strong effect on owners when they are considering whether or not to repurchase a vehicle from the same brand (known as “repurchase intent”). Owners who did not experience problems with their vehicles were much more likely to indicate that they would repurchase a vehicle of the same brand. Regardless of any individual preferences for sleek styling or fun driving dynamics, consumers still seek problem-free vehicles.
In conducting the 2010 VDS, original vehicle owners were asked to report the type and number of problems they experienced during the preceding 12 months with their 3-year-old vehicle. This is measured as “problems per 100 vehicles” (or PP100, a straight average of the number of problems experienced per 100 vehicles). A lower PP100 score reflects higher quality. The problems were grouped into the following eight categories:Vehicle Exterior
The Driving Experience
Features, Controls and Displays
Audio, Entertainment and Navigation
Seats
Heating, Ventilation and Cooling
Vehicle Interior
Engine and TransmissionΑυτο για το οποιο δεν ειμαι σιγουρος ειναι πως ζυγιζονται οι διαφορες κατηγοριες και βγαινει το τελικο αποτελεσμα. Αυτο που ειναι πιο σημαντικο φυσικα ομως ειναι η αξιοπιστια συγκεκριμενων μοντελων και οχι η καθε μαρκα στο συνολο της. Κατι αλλο που δεν λαμβανει υποψη της η μελετη ειναι η χρηση των διαφορων μοντελων. Πχ. εβγαλε το Toyota Tundra το πιο αξιοπιστο απο ολα τα φορτηγα . Οσοι γνωριζουν απο φορηγα ξερουν οτι αυτο ειναι τουλαχιστον γελοιο. Ο λογος ειναι οτι το Tundra το οδηγουν μονο χομπιστες για να πανε στο σουπερμαρκετ. Οι επαγγελματιες (πχ σε οικοδομες, κατασκευες, μεταφορες, εταιρικους στολους κτλ) που χρησιμοποιουν φορτηγα και κανουν βαρυα χρηση, ΟΛΟΙ χρησιμοποιουν ειτε Ford F-series, ειτε GMC. Αμα το ξεσκιζεις το αμαξι στην χρηση, ε λογικο ειναι να εχει περισσοτερες πιθανοτητες να σου παρουσιασει καποιο προβλημα.
-
υπαρχει και αλλο τοπικο για το συγκεκριμενο θεμα, μπορουν να μεταφερθούν εκει
-
[quote='swift b.p.m']Δεν είναι αξιόπιστη η έρευνα.
συμφωνω απολυτα
-
Και μόνο από τη θέση που κατέχει η Mazda στον πίνακα, μπορώ να χαρακτηρίσω την έρευνα τραγική εγκάθετη και μαγειρεμένη.
Άκου κει η Mazda κάτω από το μέσο όρο αξιοπιστίας Γελάσαμε πάλι.
Αλλά τι περιμένεις, να βγάλουν το ψωμί τους θέλουν και τα παιδιά που κάνανε τη 'στατιστική'
ΣΟΒΑΡΑ LINKS ΠΕΡΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑΣ & ΟΔΙΚΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ