-
Ο χρήστης Giwrgos_AlfaGT έγραψε:
Εγω συμφωνω με τον Eddie..αν δε μπορουν σε καθε αντιπροσωπεια να εχουν td το καθε μοντελο,θα επρεπε να εχουν τουλαχιστον να τα εχουν σε κεντρικες αντιπροσωπειες,Αθηνα-Θεσσαλονικη τελοσπαντων...ετσι,ακομη και καποιος απο οποιοδηποτε σημειο της Β.Ελλαδας πχ,αν προκειται να δωσει 40+χιλιαρικα,θα κανει τον κοπο να ερθει Θεσ/νικη να το οδηγησει...αλλα ποτε δεν προωθησαν σωστα αυτα τα μοντελα και μετα απορουμε γιατι δεν περπατησαν...Όταν λες κεντρικές αντιπροσωπείες, εννοείς προφανώς κάποιους εξουσιοδοτημένους εμπόρους και προφανώς τους μεγαλύτερους από αυτούς. Κεντρική αντιπροσωπεία είναι η FGAH και δεν έχει δικό της σημείο πώλησης. Μόνο διανομείς. Οπότε το να είχαν μόνο 1-2 από τους διανομείς, μόνιμα κάποια t.d. αυτοκίνητα από την ίδια την εισαγωγική, θα ήταν άδικο για όλο το υπόλοιπο δίκτυο. Από την άλλη να βγάλει κάποιος ντήλερ μόνος του αυτοκίνητο test drive για ένα μοντέλο περιορισμένης ζήτησης είναι ασύμφορο και ειδικά στις μέρες μας δεν νομίζω πως είναι κάποιος διατεθειμένος να το κάνει.
-
Επιστροφή της Αlfa Romeo στην Αμερικη το 2012 δια στόματος Μarchionne , αρα αυτο σημαινει οτι η VW θα μεινει με την λαχταρα της αποκτησης της
Alfa Romeo Return to US Aiming for 2012
TURIN, Italy - Fiat S.p.A.'s on-again, off-again plan to return Alfa Romeo to the United States is on again, this time with a target date of 2012.
A Chrysler Group spokesman today confirmed remarks made by CEO Sergio Marchionne in Toronto.
“I'm a lot more confident now that Alfa Romeo will reconstitute a product offering that is acceptable globally, and more in particular in the United States and Canada,” Marchionne was quoted as saying Friday. “There is a strong likelihood that the brand will be back here within the next 24 months,” press reports said.
Alfa exited the United States in 1995 with a reputation for poor quality.
A 2003 Alfa comeback was announced a decade ago as part of Fiat's alliance with General Motors. That partnership has been since dissolved, and subsequent statements from Fiat executives indicating a return haven't borne fruit.
Marchionne's latest view on Alfa's U.S. future follows last month's appointment of Harald Wester as the sports car maker's CEO. Wester, 51, is the fifth Alfa chief appointed by Marchionne during his six years at Fiat.
Wester added the Alfa job to a growing list of titles, which includes chief executive of Maserati and Abarth, as well as chief technical officer at Fiat S.p.A. and Fiat Group Automobiles S.p.A.
In appointing Wester, Marchionne called on his enormous commitment and a proven ability to “bring strong leadership capabilities and solid technical experience and know-how” to a strategic review of Alfa.
The review is due to be completed by April 21, when Fiat will unveil a plan for the group for the next four years.
Chrysler platforms
Sources say that Fiat is considering broadening Alfa's product portfolio using platforms from Chrysler Group, the U.S. automaker now controlled by Fiat through a 20 percent stake. Fiat bought Alfa in 1986.
The plan calls for using Fiat-Chrysler “compact-wide” architecture to underpin a front-drive mid-sized sedan and station wagon to replace the Europe-only 159.
The two new models, dubbed Giulia, would be built in the United States starting in mid-2012, the sources have said.
Alfa's future plans also include a rear-drive, large sedan based on the Chrysler 300C platform to replace the 166. This model, set to debut in 2013, may be built in Brampton, Ontario, along with the Chrysler 300C and Dodge Charger.
In Toronto, Marchionne indicated that Canada would play a major role in the future of Alfa and said production in the country was possible.
Alfa's newest product, the Giulietta hatchback to debut next month at the Geneva auto show to replace the 147, is not part of the current scenario for North America.
Alfa's new-car sales have declined steeply in the past decade as its range aged and new products were delayed.
Last year, Alfa's global sales declined 1 percent to 102,000 units, according to Fiat. That's about half the 203,000 units sold in 2000.
Marchionne spoke in advance of a Toronto charity event in support of earthquake relief for Abruzzo, Italy. Marchionne was born in Chieti, Abruzzo, and raised in Toronto.
Read more: http://www.autonews.com/apps/pbcs.dll/article?AID=/20100215/OEM/100219892/#ixzz0finXsI3T
-
Αυτό μόλις διάβαζα στο Autocar που πριν από λίγο καιρό έλεγε ότι υπάρχει πιθανότητα να κλείσει η εταιρεία. Μακάρι αυτό να βοηθήσει και την Alfa αλλά και τα μελλοντικά της αυτοκίνητα. Η αγορά των ΗΠΑ είναι εξαιρετικά ανταγωνιστική. Να δούμε βέβαια πως θα δουλέψει αυτό το concept με την ίδια πλατφόρμα που θα έχει μία Alfa, να έχει και ένα Chryslel ή ένα Dodge....
-
-
Παμε αλλη μια..
-
Αυτό μόλις διάβαζα στο Autocar που πριν από λίγο καιρό έλεγε ότι υπάρχει πιθανότητα να κλείσει η εταιρεία. Μακάρι αυτό να βοηθήσει και την Alfa αλλά και τα μελλοντικά της αυτοκίνητα. Η αγορά των ΗΠΑ είναι εξαιρετικά ανταγωνιστική. Να δούμε βέβαια πως θα δουλέψει αυτό το concept με την ίδια πλατφόρμα που θα έχει μία Alfa, να έχει και ένα Chrysler ή ένα Dodge....
-
Mάγκες sorry είχε κολλήσει ο server.....
-
Toyota server έχεις και κόλλησε το γκάζι;
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Toyota server έχεις και κόλλησε το γκάζι;Prius και δε δούλεψε το φρένο
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Toyota server έχεις και κόλλησε το γκάζι;
Prius και δε δούλεψε το φρένο
-
Ο χρήστης Drunkard έγραψε:
Επιστροφή της Αlfa Romeo στην Αμερικη το 2012 δια στόματος Μarchionne , αρα αυτο σημαινει οτι η VW θα μεινει με την λαχταρα της αποκτησης τηςΚαι η καλύτερη ίσως διαφήμιση για κάτι τέτοιο...
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Επιστροφή της Αlfa Romeo στην Αμερικη το 2012 δια στόματος Μarchionne , αρα αυτο σημαινει οτι η VW θα μεινει με την λαχταρα της αποκτησης της
Και η καλύτερη ίσως διαφήμιση για κάτι τέτοιο...
ή για κατι τετοιο
-
-
I'll pass..
-
Ο χρήστης Drunkard έγραψε:
Επιστροφή της Αlfa Romeo στην Αμερικη το 2012 δια στόματος Μarchionne , αρα αυτο σημαινει οτι η VW θα μεινει με την λαχταρα της αποκτησης τηςΜην βιάζεσαι ούτε για το ένα....ούτε για το άλλο
Επιστροφή στην Αμερική,με rebadged Avenger, δεν σημαίνει αναγκαστικά πρόθεση ανάπτυξης της μάρκας,αλλά αύξηση (έστω και μικρή) του όγκου παραγωγής σε κοινή πλατφόρμα.
Υπομονή για το πρώτο μέρος μέχρι τις 21 Απριλίου.....και για το δεύτερο,τουλάχιστον μέχρι το Q4. -
Αυτή η 21η Απριλίου πολύ επαναστατική ημερομηνία τελικά...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Αυτή η 21η Απριλίου πολύ επαναστατική ημερομηνία τελικά... -
Ο χρήστης swift b.p.m έγραψε:
Αυτή η 21η Απριλίου πολύ επαναστατική ημερομηνία τελικά...

-
Είναι και η ημερομηνία γεννήσεως μου, συμβολικότατη
-
BUONA SERA in tutte le alfisti. Aυτα που διαβασα με εκαναν χαρουμενο ομως ποτε δεν πιστεψα τα περι πωλησης σε γερμανους και αυτου του τυπου τα δημοσιευματα. Η αλφα ρομεο ισως ποτε να μην γινει η πρωτη σε πωλησεις και φυσικα εγω αυτο το απεχθανομαι το μονο σιγουρο ειναι οτι θα παραμεινει στην καρδια αυτουν που ξερουν να εκτιμουν την ιδιαιτεροτητα ενος αντικειμενου. Ξερω οτι ακουγεται καπως αχρωμο και σωστα καποιος θα πει οτι ειναι απλα μια αψυχη μαζα σιδερικων,ομως αυτοι που αγαπουν την αλφα και ιδιαιτερα αυτοι που δεν το κανουν ξερω πολυ καλα οτι η αλφα ειναι παθος, κουλτουρα , συναισθημα και φυσικα ταπεραμεντο.Θα ηθελα να αφιερωσω σε ολoυς αυτην την φωτο....
alfa l'idea e le idee non muore mai....

ALFA ROMEO FORUM