-
δεν εχει αυτοματο η μερκ στην C180 και γυμνη κανει οσο η C5 2.2 HDI (34100 ευρω)
Επισης παλι η AR δεν εχει αυτοματο σε αυτην την εκδοση.... -
del
-
Ο χρήστης deep purple έγραψε:
Mην το χαλάτε καλά πήγε μέχρι τώρα.............. Για Ινσίγνια και Μάζντα δεν καλύπτουν την πρώτη προϋπόθεση που έβαλα (κάτω από 2.000 κυβικά). Για Σουπέρμπ δεν ξέρω αν είναι κατηγορία D αλλά και να είναι μάλλον μου κάνει μπλιάχ παρά κλικ...... Το 6 θα ήταν επιλογή αν έβγαινε με αυτόματο κάτω από δίλιτρο, έχω σε μεγάλη εκτίμηση την Mazda και το πλεονέκτημα του σε σχέση με το Avensis είναι ότι κατασκευάζεται εξ΄όλοκλήρου στην Ιαπωνία. Για μένα η χώρα κατασκευής παίζει ρόλο γι αυτό και μίλησα για Jetta στην χώρα της σιέστας (Μεξικό) και έμεινα μόνο στο Passat από την VAG. Για aυτό μου ξυνίζει που το Avensis δεν είναι πια made in Japan.αποψη μου είναι οτι αν έχεις καλομάθει με την c200 , δεν αλλάζεις την ποιότητα-αίσθηση που σου προσφέρει...
αν μπορείς να κάνεις μια μικρή υπέρβαση για μια μανουαλ c180 (είναι και όμορφη)για σπορ αναζητήσεις (και μικρότερους χώρους) κοίτα 159
ενναλακτικά του α4 που ανέφερες, το seat exeo πατάει στο πάτωμα του προηγούμενου α4 (σε σχέση με το τωρινό ελάχιστά πράγματα έχουν αλλάξει) και είναι αρκετά πιο οικονομικό
-
Ο χρήστης Blanc Ange έγραψε:
πόσο βγαίνει γυμνή η c180 και πόσο η 159 tb?
Δε μας ενδιαφερει και δεν τον ενδιαφερει και τον ανθρωπο!
Αλλες ειναι οι επιλογες του ΑΝ διαβασες!A) να είναι κάτω από 2.000 κυβικά, μέχρι 25-26 χιλ.
Β) segment D, τίποτα άλλο... Δεν απορρίπτονται άλλα μοντέλα που πιθανόν να υπάρχουν αλλά μου έχουν διαφύγει της προσοχής, κάθε ιδέα δεκτή.
.καλύτερα να μασάς παρά να γράφεις...
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Το C5 THP φορά τον ίδιο κινητήρα που έχει το δικό μου;Αν ΝΑΙ τότε Avensis ή Passat. Απλά τα πράγματα.
Εγώ μάλλον θα έπαιρνα το Avensis...
Οτι να ναι ομως.. το μοτερακι σου ειναι κορυφη και ακομα να το καταλαβεις..
Επειδη σε 5 αμαξια στην ελλαδα κοπαναει η καδενα το εβγαλες ακυρο..
Προτεινε του dsg και tsi..Ο ορισμος της αξιοπιστιας κανε και καμια βολτα στο vwclub.gr και ευχαριστεις το θεο που σε φωτισε και πηρες το peugeot..Citroen C5 1.6 THP auto , και απο εμένα .
Γατί είναι όμορφο .
Γιατι έχει διαχρονική σχεδίαση.
Γιατί διαφέρει .
Γιατί είναι άνετο .
Και γιατί επιτέλους φοράει κινητήρα που του πάει.Το Avensis δεν βλέπεται , το Πασσατ το βαρέθηκα κα μάλλον δεν θα αργήσει να αλλάξει , τουλάχιστον όσο η C5 !
το c5 αν φορά υδροπνευματική έχει κ ένα θέμα με την συντήρησή της και το κόστος επισκευής αν χαλάσει.
προτιμώ νορμάλ ανάρτηση κ ας θυσιάσω λίγο άνεση.
Κανενα θεμα με την υδροπνευματικη και ιδιως στη νεα.. Φαντασου οτι στη πρωτη γενια (+ facelift) η μαμα citroen εδινε εγγυηση στο κυκλωμα 200000km
Να προτρεψω επισης το δημιουργο του θεματος να κανει ενα test drive μια υδροπνευματικη c5 εστω και manual και θα τα ξεχασει τα υπολοιπα.. -
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Προτεινε του dsg και tsi..Ο ορισμος της αξιοπιστιας κανε και καμια βολτα στο vwclub.gr και ευχαριστεις το θεο που σε φωτισε και πηρες το peugeot..
τωρα πας εσυ στο αλλο ακρο
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Προτεινε του dsg και tsi..Ο ορισμος της αξιοπιστιας κανε και καμια βολτα στο vwclub.gr και ευχαριστεις το θεο που σε φωτισε και πηρες το peugeot..
τωρα πας εσυ στο αλλο ακρο
Αλλος ενας που δε διαβαζει vwclub..
-
[quote='nonos']Οτι να ναι ομως.. το μοτερακι σου ειναι κορυφη και ακομα να το καταλαβεις..
Επειδη σε 5 αμαξια στην ελλαδα κοπαναει η καδενα το εβγαλες ακυρο..
Προτεινε του dsg και tsi..Ο ορισμος της αξιοπιστιας κανε και καμια βολτα στο vwclub.gr και ευχαριστεις το θεο που σε φωτισε και πηρες το peugeot..[quote]
όχι και 5 στην ελλάδα...
προχθές ήμουν σε αντιπροσωπεία για αλλαγή λαδίων στο 207 και είχε 2 μέσα...όχι και κορυφή το μοτέρ του rallye...
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
ενναλακτικά του α4 που ανέφερες, το seat exeo πατάει στο πάτωμα του προηγούμενου α4 (σε σχέση με το τωρινό ελάχιστά πράγματα έχουν αλλάξει) και είναι αρκετά πιο οικονομικόTο τωρινό από το προηγούμενο Α4 έχει αρκετές διαφορές και κάποιες από αυτές που είναι πολύ μεγάλες.Το Exeo καλό χρυσό αλλά το ίδιο άνετο και ευρύχωρο δεν είναι με το C5.
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
όχι και 5 στην ελλάδα...
προχθές ήμουν σε αντιπροσωπεία για αλλαγή λαδίων στο 207 και είχε 2 μέσα...όχι και κορυφή το μοτέρ του rallye...
Ερώτηση.
Αν ήταν κορυφή το συγκεκριμένο μοτέρ, γιατί δεν το φοράει και η BMW στα 1600άρια της;;
Γιατί επιμένει να φορά τα απλά ατμοσφαιρικά σύνολα;; -
Γιατί θα αναγκαστεί να αντικαταστήσει πολλά μοτέρ.
-
υποτιθεται οτι ειναι για αυτοκινητα με εγκαρσια τοποθετηση μοτερ, αρα οχι για bmw
βεβαια αυτο δε μου φαινεται αρκετη δικαιολογια, αλλα ουτε καν το ατμοσφαιρικο με τα 120 δεν ειναι το ιδιο με αυτο της 116
τα twinscroll παντως ερχονται για τους βαυαρους
@red monster
το νεο Α4 ειναι αλλο πατωμα και οι διαφορες ειναι πολλες@nonos
διαβαζω και vw forum και s3 φορουμ και εχω δει τα προβληματα και τα 'προβληματα'
αυτο τι παει να πει οτι ολα τα αυτοκινητα καταστρεφονται?
επισης εχει σχεση ο αριθμος των μεν αυτοκινητων που κυκλοφορουν στο δρομο με των δε?
(ο,τι κυκλοφορει πολυ περισσοτερο λογικο ειναι να εχει εμφανισει περισσοτερα περιστατικα )αυτο που ξερω εγω παντως, ειναι το τι εχω δει ειναι τι γινεται με αρκετα psa και συγκεκριμενα ψιτροεν συνφορουμιτων
αλλα περα απο ολες αυτες τις βλακειες που οπως λεει και ο mirage ειναι τρολλαρισμα για να χαλαμε τα θεματα , οταν καποιος εχει καει με μια οποιαδηποτε μαρκα το βρισκω απολυτα λογικο να ειναι οσο απολυτος θελει και λογω του θυμου του και της ταλαιπωριας του να μη βλεπει τα πραγματα πολυ αντικειμενικα..
και αυτο ξαναλεω ισχυει για οποιαδηποτε μαρκα.. τι να πω εγω δλδ σε καποιον που εχει χαροκαει με tsi?οτι ειναι καλα μοτερ?
-
Συμφωνω Qsis στο οτι να λεει την αποψη του αλλα μην γενικευει το προβλημα και να τρομοκρατει τον κοσμο. Και ολες οι μαρκες πλεον εχουν πεσει σε παρομοια επιπεδα σφαλματων δεν σημαινει επειδη εμφανιστηκε ενα χ σφαλμα που μαλιστα εχει επιδιορθωθει πρεπει να ριξουμε στην πυρα και ολα τα υπολοιπα. Και επειδη τυχαινει να ειμαι κατοχος 5 Citroen χρονολογιας απο 70 μεχρι και σημερινης χρονολογιας δεν ειχα ποτε προβλημα μαζι τους και μαλιστα τα 2 απο αυτα ειχαν ονομαστει 'πρωταθλητες των ζημιων' ενω στη πραξη απεδειχθη το αντιθετο. Τελειωνοντας δεν χρειαζεται να του το αποκλεισεις καποιου το αυτοκινητο αυτο απολυτα χωρις δευτερη σκεψη πιστευω μια ενημερωση του στυλ 'φιλε προσεχε εμενα εχει βγαλει το ταδε..' φτανει νομιζω καθως την τελευταια λεξη την εχει ο ιδιος ο αγοραστης και ΠΡΕΠΕΙ να επιλεξει συμφωνα με δικα του κριτηρια και αφου δει τα υποψηφια προς αγορα αμαξια μετα να αποφασισει ποιο να επιλεξει χωρις να εχει καμια τυψη του στυλ 'μλκια εκανα που δεν πηρα το ταδε τοτε αντι γι'αυτο........'
Αυτη ειναι η αποψη μου κι να πω σχεδον ποτε δεν εχω κανει νυξη για ζημιες σε αλλες μαρκες με επιθετικο τονο παρολο που εχω αρκετες εμπειρειες σε αυτον το τομεα με αλλες μαρκες καθως πλεον ΟΛΑ τα αυτοκινητα βγαζουν παρομοιες ζημιες (κοστους και σοβαροτητας) σε παρομοια συχνοτητα.
Εν ολιγοις η απολυτοτητα βλαπτει πολυ τις κρισεις χωρις λογο.....
Και ναι εγω θα το ελεγα του χαροκαμμενου οτι ειναι καλα μοτερ τα TSI στην θεση σου!!!!! -
deep purple εχεις pm γιατι εδω ψοφισε..
-
Storm μήπως θα μπορούσες να μου εξηγήσεις τια πρόβλημα ακριβώς είχες με τον ΤΗΡ;
Ο χρήστης nonos έγραψε:
deep purple εχεις pm γιατι εδω ψοφισε..Επειδή δεν ξέρω αν κατάλαβα καλά θές το mail να στείλεις κάτι;
Άστο, διάβασε ήδη τι μου γράφεις στο pm και σ΄ευχαριστώ
-
Ο χρήστης deep purple έγραψε:
Storm μήπως θα μπορούσες να μου εξηγήσεις τια πρόβλημα ακριβώς είχες με τον ΤΗΡ;deep purple εχεις pm γιατι εδω ψοφισε..
Επειδή δεν ξέρω αν κατάλαβα καλά θές το mail να στείλεις κάτι;
Στον πίνακα ελέγχους μέλους θα δείς οτι έχει 1 νεο μήνυμα. Κάνε κλικ για να το διαβάσεις
-
Ο χρήστης deep purple έγραψε:
Storm μήπως θα μπορούσες να μου εξηγήσεις τια πρόβλημα ακριβώς είχες με τον ΤΗΡ;Εχει προβλημα με τον τεντωτηρα της αλυσιδας αυτο το σφαλμα λυθηκε ομως για τις παραγωγες μοτερ 09 και μετεπειτα λογω νεας σχεδιασης (EP6CDT C=corrected) δεν αφορα την C5. Γνωμη μου οδηγησε και τα 3 και αποφασισε ποιο σου κανει καλυτερα αυτο ειναι το σημαντικοτερο!!!!!
-
Ο χρήστης deep purple έγραψε:
Storm μήπως θα μπορούσες να μου εξηγήσεις τια πρόβλημα ακριβώς είχες με τον ΤΗΡ;Το θέμα μπορείς να το δεις εδώ:
http://www.motoringfile.com/2008/02/20/ ... e-exposed/Στο δεύτερο βίντεο ακούγεται πολύ καλά ο θόρυβος καθώς και το εύρος των στροφών που το κάνει. Σε μένα μέχρι στιγμής το έχει κάνει 4 φορές σε δύο βδομάδες και είμαι σίγουρος ότι το παρουσιάζει επειδή δεν το κυκλοφορώ καθημερινά.
Από ότι λένε οι αλλαγές τεντωτήρα (αν είναι αυτό!) δεν επιλύουν το πρόβλημα μόνιμα. Σύντομα ο ήχος 'ξεχαρβαλωμένου τρακτέρ' επανέρχεται.
Επίσης δεν γνωρίζω επίσημα, αν ο αναβαθμισμένος κινητήρας που φορά η C5 έχει επιδιορθωμένο το πρόβλημα αυτό.
Επίσης κανείς δεν έχει ενημερώσει επίσημα αν τελικά είναι πρόβλημα, bug ή κατασκευαστική ατέλεια της μηχανής. Η (μάλλον μη μόνιμη) 'επιδιόρθωση' κοστίζει 350euro εφόσον το αυτοκίνητο είναι εκτός εγγύησης. Αν είναι σε εγγύηση πρέπει να 'επιδιορθωθεί' δωρεάν, αλλά λίγοι το έχουν καταφέρει αυτό.Το ξαναλέω για να μην παρεξηγηθώ. Δεν γνωρίζω επίσημα, αν ο αναβαθμισμένος κινητήρας που φορά η C5 έχει επιδιορθωμένο το πρόβλημα αυτό.
-
Γνωριζω ομως (οπως κι εσυ φανταζομαι) οτι αλλαξαν το σχεδιο του μπλοκ 2 φορες για το θεμα της λιπανσης για τα 'παλια' μπλοκ (μια φορα στην OPR 11771 και αλλη μια τελικη οπου και λυθηκε το προβλημα στην OPR 11803, δεν ανακοινωνου γιατι ψαχνουν να βρουν τροπο επιλυσης χωρις αντικατασταση κινητηρα γιατι ηδη εχουν φυγει αρκετοι απο την Μινι) και επιπλεον εκτος απο το ανανεωμενο (και καμμια σχεση με τον EP6DT) μπλοκ για τον EP6CDT προσθεσαν και μια ηλεκτροβανα στην τρομπα λαδιου που ΔΕΝ την εχει το 150αρι μοτερ ουτε το 175 ουτε του Mini cooper S που σιγουρευει την λιπανση Αυτα απο τεχνικης σκοπιας γιατι θελω να σου αποδειξω οτι ειναι σχεδον αλλο μοτερ της C5 με του κουπερ και το δικο σου! Μην το καταδικαζεις ετσι αδικα το αμαξι!!!!
-
Ο χρήστης GeZ έγραψε:
...Μην το καταδικαζεις ετσι αδικα το αμαξι!!!!Το C5 δεν το καταδίκασα πουθενά.
Εγώ τεχνικά δεν γνωρίζω τίποτα, δεν τα πάω καλά με τα μηχανολογικά.
Λιπάνσεις, τεντωτήρες, καδένες και όλα αυτά τα περίεργα τα έμαθα από ανάγκη μπας και καταλάβω τι έχει πάθει το αυτοκίνητο.
Το μόνο που γνωρίζω (για το δικό μου γαλλικό) είναι ότι ξαφνικά και με 4900 χιλιόμετρα, βγάζει το παραπάνω σύμπτωμα (όποτε του καπνίσει) και ξαφνικά μπήκα στο CLUB όλων εκείνων που έχουν το ίδιο θέμα.
Avensis Multidrive S vs C5 THP auto vs Passat DSG