-
Thanix εχεις δικιο....
τελικα φιλε εμεις πρεπει να γινουμε πολιτες San Marino και να κυκλοφορουμε με ξενες πινακιδες....
σε εκεινον με την Ζ4Μ θα του εσκαγα 38χιλιαρικα αν τα ειχα σε μια σακουλα...
παραπανω τιποτα...
αν τα θελει οκ αλλιως φιλακια....
-
Ο χρήστης pik. έγραψε:
Thanix εχεις δικιο....τελικα φιλε εμεις πρεπει να γινουμε πολιτες San Marino και να κυκλοφορουμε με ξενες πινακιδες....
σε εκεινον με την Ζ4Μ θα του εσκαγα 38χιλιαρικα αν τα ειχα σε μια σακουλα...
παραπανω τιποτα...
αν τα θελει οκ αλλιως φιλακια....
E τι να κανω ρε συ...ειναι μαλακια να μπορεις να αγορασεις κατι και μετα να σου ζητανε απειρα λεφτα
-
Pad καλοριζικο το εργαλειο. Μακαρι να βρεις το μοτερ που ψαχνεις !!
Λοιπον μολις την παρασκευη ολοκληρωσα μια αλλαγη η οποια εκανε το αυτοκινητο μου αυτο που ηθελα.
Τι εκανα? Το εξης απλο , τοποθετησα αντιστρεπτικες H&R οι οποιες τοποθετηθηκαν σε ενα απο τα πιο friendly συνεργεια που εχω γνωρισει ως τωρα και αναθεμα τη leasing ας πληρωσω και απο την τσεπη μου για ορισμενα πραγματα αν ειναι να εχω τετοια εξυπηρετηση.Στο θεμα μας. Επιτελους το Ζ4 εγινε BMW παταει,στριβει γενικα εγινε γαματο! Δεν περιμενα οτι αυτη η μαλακια ηταν που θα μου ελυνε το προβλημα. Μιλαμε οτι πλεον ειναι ενα κλικ πριν το βραχος ενω η μαμα αναρτηση το κανει οσο ανετο πρεπει. Να θυμισω οτι εχουν αλλαχτει και τα ελατηρια με HArtge που ειναι πιο σκληρα απο τα μαμα και χαμηλωνουν το αμαξι περιπου 2 ποντους.
Πηγα μια Πατρα και πραγματικα το ευχαριστηθηκα. Καβλ....σα με το πακετο κιβωτιο-μοτερ και με το πατημα. Μιλαμε οτι απο τη στιγμη που το εμπιστευεσαι το αυτοκινητο ΓΑΜΑΕΙ. Μα καλα ενα τοσο φτηνο ανταλλακτικο και προτιμησαν να κανουν το αμαξι gay ? Μιλαμε για ελεγχο, ουτε πλευσεις που ειχε πριν ουτε τιποτα! Ας ειν καλα ο santa barbara street φιλος που με καθοδηγει σε κατι τετοια.
Στο δρομο πετυχα και μια corvette την απλη με τα 400+ κατι αλογα στον κηφισο. Πολυ απλα πηγαιναμε τα ιδια απο αττικη οδο μεχρι ΣΕΦ και για να το πω γιατι θα σκασω, ο V8 με τα κυβικα και τη ροπαλκα δεν την παλευε απεναντι στις 2 τουρπινες απο ΒΑυαρια μιλαμε οτι οταν επιταχυναμε μαζι απο σταση τον μαζευα ασχημα. Να τι κανει το διπλοσυμπλεκτο πακετο με το μοτερ(δηλαδη αν μπει προγραμμα τι θα γινεται ?) ..
Αυταααα. στην αναμονη μεχρι να βγουν τα νεα αμορτισερ ... και προσεχως μαμισια εξαπιστονα απο 135 και παραλληλος εγκεφαλος για τονωση και ευεξια -
Το ότι δεν το πήγαινε κόφτες (το πιθανότερο) ή ότι δεν πατούσε κάτω το κτηνος δεν το σκέφτηκες;
-
Ο χρήστης MANGO έγραψε:
Pad καλοριζικο το εργαλειο. Μακαρι να βρεις το μοτερ που ψαχνεις !!Λοιπον μολις την παρασκευη ολοκληρωσα μια αλλαγη η οποια εκανε το αυτοκινητο μου αυτο που ηθελα.
Τι εκανα? Το εξης απλο , τοποθετησα αντιστρεπτικες H&R οι οποιες τοποθετηθηκαν σε ενα απο τα πιο friendly συνεργεια που εχω γνωρισει ως τωρα και αναθεμα τη leasing ας πληρωσω και απο την τσεπη μου για ορισμενα πραγματα αν ειναι να εχω τετοια εξυπηρετηση.Στο θεμα μας. Επιτελους το Ζ4 εγινε BMW παταει,στριβει γενικα εγινε γαματο! Δεν περιμενα οτι αυτη η μαλακια ηταν που θα μου ελυνε το προβλημα. Μιλαμε οτι πλεον ειναι ενα κλικ πριν το βραχος ενω η μαμα αναρτηση το κανει οσο ανετο πρεπει. Να θυμισω οτι εχουν αλλαχτει και τα ελατηρια με HArtge που ειναι πιο σκληρα απο τα μαμα και χαμηλωνουν το αμαξι περιπου 2 ποντους.
Πηγα μια Πατρα και πραγματικα το ευχαριστηθηκα. Καβλ....σα με το πακετο κιβωτιο-μοτερ και με το πατημα. Μιλαμε οτι απο τη στιγμη που το εμπιστευεσαι το αυτοκινητο ΓΑΜΑΕΙ. Μα καλα ενα τοσο φτηνο ανταλλακτικο και προτιμησαν να κανουν το αμαξι gay ? Μιλαμε για ελεγχο, ουτε πλευσεις που ειχε πριν ουτε τιποτα! Ας ειν καλα ο santa barbara street φιλος που με καθοδηγει σε κατι τετοια.
Στο δρομο πετυχα και μια corvette την απλη με τα 400+ κατι αλογα στον κηφισο. Πολυ απλα πηγαιναμε τα ιδια απο αττικη οδο μεχρι ΣΕΦ και για να το πω γιατι θα σκασω, ο V8 με τα κυβικα και τη ροπαλκα δεν την παλευε απεναντι στις 2 τουρπινες απο ΒΑυαρια μιλαμε οτι οταν επιταχυναμε μαζι απο σταση τον μαζευα ασχημα. Να τι κανει το διπλοσυμπλεκτο πακετο με το μοτερ(δηλαδη αν μπει προγραμμα τι θα γινεται ?) ..
Αυταααα. στην αναμονη μεχρι να βγουν τα νεα αμορτισερ ... και προσεχως μαμισια εξαπιστονα απο 135 και παραλληλος εγκεφαλος για τονωση και ευεξιαΕμ...αν είχες βάλει την Μ-adaptive από το εργοστάσιο δε θα έδινες δεκάρα...
Είναι ΑΛΛΟ αυτοκίνητο με την Μ-adaptive.
-
Ο χρήστης Coyot έγραψε:
Καλημέρα παίδες.
Εγώ δεν άντεξα και την έκανα την υπέρβαση...Καλορίζικο και καλόχτιστο!
ΥΓ: Κι όταν βλέπεις να σε καλεί κανα εξωτικό νούμερο, να απαντάς! ΔΕΝ είναι τρελαμένη πρώην, εγώ είμαι, από τας Ευρώπας!
Μπααααα.... δεν φοβάται τις πρώην .....το κράξιμο φοβάται !!!
Παντελή .... άξιος !!!
Η τρέλα μετράει τελικά γιατί όσες φορές κι αν το είπες στον ευατό σου ότι δεν θα ασχολήθείς, δεν αξίζει κλπ.......... τελικά δεν άντεξες -
Ο χρήστης MANGO έγραψε:
Στο δρομο πετυχα και μια corvette την απλη με τα 400+ κατι αλογα στον κηφισο. Πολυ απλα πηγαιναμε τα ιδια απο αττικη οδο μεχρι ΣΕΦ και για να το πω γιατι θα σκασω, ο V8 με τα κυβικα και τη ροπαλκα δεν την παλευε απεναντι στις 2 τουρπινες απο ΒΑυαρια μιλαμε οτι οταν επιταχυναμε μαζι απο σταση τον μαζευα ασχημα. Να τι κανει το διπλοσυμπλεκτο πακετο με το μοτερ(δηλαδη αν μπει προγραμμα τι θα γινεται ?) ..
Αυταααα. στην αναμονη μεχρι να βγουν τα νεα αμορτισερ ... και προσεχως μαμισια εξαπιστονα απο 135 και παραλληλος εγκεφαλος για τονωση και ευεξιαΣε είδαν οι γονείς μου χθες το βράδυ κατά τις 11 περίπου....
Δεν μπορεί να είναι άλλος....
2 μαύροι σίφουνες στις 3 γέφυρες, μαλλιοκούβαρα....Εμπρός η Κορβέτα και πίσω εσύ.ΥΓ: Όσο για τις αντιστρεπτικές, είναι η σίγουρη λύση για βελτίωση της αίσθησης μειώνοντας τις κλίσεις, δίχως την παραμικρή απώλεια άνεσης.
-
Παιδια η BMW εχει για λιγο διαστημα εκπτωση σε ολα της τα μοντελα? Πχ για την 316 sedan ακουσα οτι αρχιζει απο 25500. Ισχυει κατι τετοιο?
Ξερει κανεις κανενα site που αναφερει για την 316 τον εξοπλισμο της στις διαφορες εκδοσεις?Στο site της BMW δεν μπορω να το βρω.
-
Niko οσο κοσμο εχω γνωρισει που εχει την M adaptive ειναι παραπονεμενος και μου το μεταφερει και ατομο που ασχολειται με τη βελτιωση BMW και εχει πολυ κοσμο με νεο Ζ4. Η διαφορα απο το Normal στο sport και στο sport+ ειναι ελαχιστη συμφωνα με τα λεγομενα τους. Πιστευω οτι τελικα η αναβαθμιση ειναι η καλυτερη λυση.
Μπουσο σορυ αν τους ψιλοτρομαξαμε τους γονεις σου αλλα ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΚΡΑΤΙΟΜΑΣΤΑΝ.
αν η κορβετ πηγαινε κοφτες ? Μιλαμε ουρλιαζε σαν τη Μονικα Μπελουτσι την ωρα του βιασμου... Αλλα ΤΙ να κλασει το μανουαλ μπροστα στο DCT...
Βεβαια στην κινηση δεν εχεις πολλα περιθωρια για προσπερασεις αλλα μετα το Ικεα που συνηθως ανοιγει ο δρομος τη μαζεψα την παλιοπουτ@ν@ και της εσκασα και λιγες φορες οσο επετρεπαν οι συνθηκες και τα προπορευομενα οχηματα. Σε κανεναν αεροδιαδρομο αδειο βεβαια δεν νομιζω οτι το τελικο αποτελεσμα θα ηταν υπερ μου σε καμια περιπτωση. ωστοσο αυτο θα συνεβαινε αρκετα μετα τα 200χλμ -
Ο χρήστης MANGO έγραψε:
Μπουσο σορυ αν τους ψιλοτρομαξαμε τους γονεις σου αλλα ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΚΡΑΤΙΟΜΑΣΤΑΝ.Όχι, ο πατέρας μου γουστάρει κάτι τέτοια σκηνικά, αλλά ήταν με το Fiat 500 οπότε μια που σας είδαν και μια που σας έχασαν
-
Mango ευστοχες αλλαγες εχεις κανει...
ωραιος....
-
Ο χρήστης passat1.8t έγραψε:
Δηλαδή Δημήτρη να έπαιρνα Μ3 Ε46 αντί γι αυτό που πήρα ??
Α εγώ την γνώμη μου στην έχω πει... δεν ξέρω τώρα εαν εχει επαληθευθεί βέβαια...
Αλλά ήθελα να σε ρωτήσω... την Tii γιατί την ζαχαρώνεις...? Βγάζει η κόρη σου δίπλωμα και είπες ξεκινήσει με ένα διπλοτούρμπινο (ή όπως αλλιώς βγεί τελοσπάντων)...?Mango, θα διαφωνήσω για αυτά που λες περι M-Adaptive... η ανάρτηση μεταβάλεται όσο ακριβώς πρέπει, για τα δικά μου γούστα τουλάχιστον είναι ιδανικό το range της...
Αλλά άσχετα με το τι λέω εγώ ή ο Μπάμπης και ο Τζάκ... απο τη στιγμή που η σκληρότητα φτάνει στα επίπεδα της προηγούμενης Ζ4 (κατα τη BMW γίνεται ακόμα πιο σφιχτή) η οποία για πάρα πολύ κόσμο ήταν περισσότερο σκληρή απ'οτι θα ήθελαν, αυτό και μόνο αρκεί...
Άλλωστε, λίγο σκληρότερη - λίγο μαλακότερη, το μεγάλο της πλεονέκτημα είναι πως μπορεί να μεταβληθεί αν πάσα στιγμή ανάλογα τη διάθεση του οδηγού και τις απαιτήσεις του δρόμου... ενώ οι σταθερές λύσεις μπορεί έχουν την δυνατότητα να σεταριστούν ιδανικά για συγκεκριμένες συνθήκες (και το κάνουν πολύ καλά εαν κάποιος την ψάξει) αλλά όσο πιο ιδανικές γίνονται για συγκεκριμένη περίπτωση τόσο περισσότερο κουράζουν σε όλες τις υπόλοιπες...Άσχετο, αλλά κοιτάζοντας τις διαφορές της Corvette C6 400ps με την Ζ435 απο μετρήσεις (0-1000m 24.1 - 24.9)... η διαφορά αυτή μπορεί όντως να καλυφθεί με το DCT...
Εύγε... -
Nικο ειδα σημερα μια 5αρα station στο ''μπλε σου'' diesel...αντε καλους απογονους
-
Morpheus προσεξε δεν το λεω εγω, μου το μεταφερουν ατομα με 35αρια Ζ4 που εχουν Μ adaptive.
Δεν εχω οδηγησει με τη συγκεκριμενη αναρτηση.. και δεν μπορω να εχω προσωπικη αποψη . μονο οτι ακουω απο τριτους αναφερω. και ναι μου κανει τρομερη εντυπωση που δεν αναφερει κανενας τιποτα για την πλαδαροτητα(gay) της μαμισιας αναρτησης ,τα σχεδον ανεπαρκη φρενα και την υπεραποτυχια του εργοστασιακου ηχοσυστηματοςΤελικα ο συνδυασμος σχετικα 'μαλακων' αμορτισερ τα οποια βεβαια ειναι αρκετα πιο σκληρα απο το 320 που ειχα πριν και με δεδομενα οτι παντα τα BMW εχουν σφιχτα ρυθμισμενες αναρτησεις.. Των σφιχτοτερων ελατηριων και των παχυτερων ρυθμιζομενων αντιστρεπτικων ειναι τελειος. Το αυτοκινητο παρεχει ανεση παροτι φοραει 19αρες και συνεπως σε αρκετες λακουβες χτυπαει(οπως σε πολυ κοσμο φανταζομαι). ειναι πολυ σταθερο στις στροφες και στις αποτομες αλλαγες πορειας(λεγε με σφηνα).
Τελικα δημιουργησα ενα τελειο πακετο που παρεχει και ανεση και σταθεροτητα. και ολα αυτα με 1.200 ευρω.
Οι αντιστρεπτικες εχουν 3 επιπεδα κι εγω το εχω βαλει στο μεσαιο.. αρα παιρνει κι αλλο!
Morfea εσυ τι φορας ? M adaptive ?
-
Ο χρήστης Thanix έγραψε:
Nικο ειδα σημερα μια 5αρα station στο ''μπλε σου'' diesel...αντε καλους απογονους5άρα μόνο σε Μ5 μτχ σε μερικά χρονάκια
Niko οσο κοσμο εχω γνωρισει που εχει την M adaptive ειναι παραπονεμενος και μου το μεταφερει και ατομο που ασχολειται με τη βελτιωση BMW και εχει πολυ κοσμο με νεο Ζ4. Η διαφορα απο το Normal στο sport και στο sport+ ειναι ελαχιστη συμφωνα με τα λεγομενα τους. Πιστευω οτι τελικα η αναβαθμιση ειναι η καλυτερη λυση.
Μπουσο σορυ αν τους ψιλοτρομαξαμε τους γονεις σου αλλα ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΚΡΑΤΙΟΜΑΣΤΑΝ.
αν η κορβετ πηγαινε κοφτες ? Μιλαμε ουρλιαζε σαν τη Μονικα Μπελουτσι την ωρα του βιασμου... Αλλα ΤΙ να κλασει το μανουαλ μπροστα στο DCT...
Βεβαια στην κινηση δεν εχεις πολλα περιθωρια για προσπερασεις αλλα μετα το Ικεα που συνηθως ανοιγει ο δρομος τη μαζεψα την παλιοπουτ@ν@ και της εσκασα και λιγες φορες οσο επετρεπαν οι συνθηκες και τα προπορευομενα οχηματα. Σε κανεναν αεροδιαδρομο αδειο βεβαια δεν νομιζω οτι το τελικο αποτελεσμα θα ηταν υπερ μου σε καμια περιπτωση. ωστοσο αυτο θα συνεβαινε αρκετα μετα τα 200χλμΚοίτα...η αλήθεια είναι ότι οι παχύτερες αντιστρεπτικές κανουν ΤΡΕΛΗ διαφορά. Το βλέπω από το δικό μου σε σχέση με ένα 3άρι Μpack που είχα δοκιμάσει το οποίο είχε διαφορά.
-
-
-
εγω παλι οχι...
-
Ο χρήστης pik. έγραψε:
εγω παλι οχι...+1
-
H σωστη ερωτηση για τον Νικο320si ειναι
Ε92 σε μπλε η Ε46 σε οποιοδηποτε αλλο χρωμα εκτος μπλε ???
BMW FORUM