-
Συνφορουμίστες θέλω τη βοήθειά σας / συμβουλή σας...
Προσανατολίζομαι στην αγορά μεταχειρισμένου cooper s, με compressor ή turbo να επιλέξω?
Περί αξιοπιστίας / συντήρησης / αξίας σε βάθος χρόνου / οδηγικής απόλαυσης μεταξύ των δύο ποιό? - ποιές οι διαφορές τους?
Διαδρομές καθημερινές της τάξεως των 80 περίπου χλμ σε ήπιας κυκλοφορίας δρόμους στην Αθήνα.
Ευχαριστώ προκαταβολικά.
-
Συνφορουμίστες θέλω τη βοήθειά σας / συμβουλή σας...
Προσανατολίζομαι στην αγορά μεταχειρισμένου cooper s, με compressor ή turbo να επιλέξω?
Περί αξιοπιστίας / συντήρησης / αξίας σε βάθος χρόνου / οδηγικής απόλαυσης μεταξύ των δύο ποιό? - ποιές οι διαφορές τους?
Διαδρομές καθημερινές της τάξεως των 80 περίπου χλμ σε ήπιας κυκλοφορίας δρόμους στην Αθήνα.
Ευχαριστώ προκαταβολικά.
-
Συνφορουμίστες θέλω τη βοήθειά σας / συμβουλή σας...
Προσανατολίζομαι στην αγορά μεταχειρισμένου cooper s, με compressor ή turbo να επιλέξω?
Περί αξιοπιστίας / συντήρησης / αξίας σε βάθος χρόνου / οδηγικής απόλαυσης μεταξύ των δύο ποιό? - ποιές οι διαφορές τους?
Διαδρομές καθημερινές της τάξεως των 80 περίπου χλμ σε ήπιας κυκλοφορίας δρόμους στην Αθήνα.
Ευχαριστώ προκαταβολικά.
-
Ο χρήστης evolander έγραψε:
Συνφορουμίστες θέλω τη βοήθειά σας / συμβουλή σας...Προσανατολίζομαι στην αγορά μεταχειρισμένου cooper s, με compressor ή turbo να επιλέξω?
Περί αξιοπιστίας / συντήρησης / αξίας σε βάθος χρόνου / οδηγικής απόλαυσης μεταξύ των δύο ποιό? - ποιές οι διαφορές τους?
Διαδρομές καθημερινές της τάξεως των 80 περίπου χλμ σε ήπιας κυκλοφορίας δρόμους στην Αθήνα.
Ευχαριστώ προκαταβολικά.
το κουπερ s με τούρμπο είναι μεταγενέστερο και βελτιωμένο σχεδόν παντού, εκτός από την οδηγηκή συμπεριφορά...
σε όλους τους άλλους τομείς το τούρμπο είναι μπροστά -
Ο χρήστης evolander έγραψε:
Συνφορουμίστες θέλω τη βοήθειά σας / συμβουλή σας...Προσανατολίζομαι στην αγορά μεταχειρισμένου cooper s, με compressor ή turbo να επιλέξω?
Περί αξιοπιστίας / συντήρησης / αξίας σε βάθος χρόνου / οδηγικής απόλαυσης μεταξύ των δύο ποιό? - ποιές οι διαφορές τους?
Διαδρομές καθημερινές της τάξεως των 80 περίπου χλμ σε ήπιας κυκλοφορίας δρόμους στην Αθήνα.
Ευχαριστώ προκαταβολικά.
ο ηχος του κομπρεσοράτου κινητήρα είναι αλλού
αλλα κατα τα άλλα το turbato σύνολο (αμαξι κινητήρα) ειναι βελτιωμένο στα σημεία...άρα προτείνω turbo...
Υ.Γ. διαβάζοντας αυτόν τον τίτλο σκέφτηκα S2000 με κομπρέσορα ή turbo
-
Συμφωνω απολυτως εδω με redmonster.
Εξαρταται καθαρα απο εσενα. Αν εισαι σκληροπηρυνικος και θελεις το ΑΠΟΛΥΤΟ, το ανοθευτο στησιμο με το εντονο αρνητικο (εργοστασιακο!) καμπερ στους πισω τροχους, την αμεση ηλεκτρικη αποκριση κινητηρα απο το μηδεν εως τον κοφτη, αναρτηση
τραπεζι, βαρια χειριστηρια, αλλα και σχετικα αυξημενη καταναλωση, πας για κομπρεσσορα
και δεν θα το μετανιωσεις.
Αλλιως αν υπολογιζεις περισσοτερο την καταναλωση, θες λιγη περισσοτερη ανεση, φιλικοτητα, χωρις βεβαια να μιλαμε για αλοιωση των χαρακτηριστικων του προηγουμενου μοντελου σε εξωφρενικο βαθμο, τοτε πας για το υπαρχον R56.
Aπλα τα πραγματα... -
τουρμπο σαφως δυνατοτερο απο το κομπρεσσορα και συμφωνα με τη παγκοσμια λογικη καλυτερη καταναλωση
δε ξερω καν γιατι υπαρχει ακομα ο κομπρεσσορας μεχρι και οι μερκες σταματησαν να βαζουν
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
τουρμπο σαφως δυνατοτερο απο το κομπρεσσορα και συμφωνα με τη παγκοσμια λογικη καλυτερη καταναλωσηδε ξερω καν γιατι υπαρχει ακομα ο κομπρεσσορας μεχρι και οι μερκες σταματησαν να βαζουν
...και ξεκινησε η Audi στο S4 , S5...
-
αλλο αυτο
εκει ηθελε να γελασει με το 'σουπερ' μοτερ της bmw και εφτιαξε κατι πολυ πιο σκληροπυρηνικο που λυσσαει στις ψηλες στροφες (οχι σαν τη 335 που ειναι για ταξιδια) και ειναι πιο δυνατο χρησιμοποιωντας μια 'κατωτερη' τεχνολογιαπλακα πλακα δεν καταλαβα ποτε γιατι εβαλε κομπρεσσορα
μαλλον για να εχει κορυφαια μοτερ παντου τοση επιτυχια -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
αλλο αυτο
εκει ηθελε να γελασει με το 'σουπερ' μοτερ της bmw και εφτιαξε κατι πολυ πιο σκληροπυρηνικο που λυσσαει στις ψηλες στροφες (οχι σαν τη 335 που ειναι για ταξιδια) και ειναι πιο δυνατο χρησιμοποιωντας μια 'κατωτερη' τεχνολογιαMoνο 'κατωτερη τεχνολογια' δεν ειναι ο κομπρεσσορας.
Απλα ειναι ΑΚΡΙΒΟΤΕΡΗ τεχνολογια και πλεον πιο βενζινοβορα, αλλα ως μηχανικη
λυση ειναι σαφως καλυτερη απ' οτι η χρηση στροβιλοσυμπιεστη (turbo). -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
αλλο αυτο
εκει ηθελε να γελασει με το 'σουπερ' μοτερ της bmw και εφτιαξε κατι πολυ πιο σκληροπυρηνικο που λυσσαει στις ψηλες στροφες (οχι σαν τη 335 που ειναι για ταξιδια) και ειναι πιο δυνατο χρησιμοποιωντας μια 'κατωτερη' τεχνολογιαMoνο 'κατωτερη τεχνολογια' δεν ειναι ο κομπρεσσορας.
Απλα ειναι ΑΚΡΙΒΟΤΕΡΗ τεχνολογια και πλεον πιο βενζινοβορα, αλλα ως μηχανικη
λυση ειναι σαφως καλυτερη απ' οτι η χρηση στροβιλοσυμπιεστη (turbo).Πλέον όλοι (ακόμα και η Mercedes) παραδέχονται ότι ο στροβιλοσυμπιεστής είναι ανώτερη λύση (μεγαλύτερη ειδική ισχύς, λιγότερες απώλειες, μεγαλύτερη απλότητα) από τον μηχανικό υπερσυμπιεστή. Βέβαια σαν την ατμόσφαιρα τίποτα...
-
ναι το τουρμπο ειναι πιο φθηνο και πετυχαινει πολυ ευκολοτερα χαμηλους ρυπους
χανει βεβαια σε γραμμικοτητα
οταν ειπα κατωτερη μιλουσα για τα αλογα που μπορει να βγαλει η μια τεχνολογια και η αλλη
ο κομπερσσορας δινει πολυ λιγοτερα αλογα απο το τουρμπο
στις μερκες παντως που εχω παρατηρησει (slk 200) , το τουρμπο εδωσε πολλη δυναμη βεβαια και οι παλιοτεροι κομπρεσσορες εδιναν σχεδον 200 αλογα, αλλα δεν ξερω γιατι τα μειωσαν
τεσπα το νεο μινι ειναι χαλαρα πιο γρηγορο απο το παλιο
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
αλλο αυτο
εκει ηθελε να γελασει με το 'σουπερ' μοτερ της bmw και εφτιαξε κατι πολυ πιο σκληροπυρηνικο που λυσσαει στις ψηλες στροφες (οχι σαν τη 335 που ειναι για ταξιδια) και ειναι πιο δυνατο χρησιμοποιωντας μια 'κατωτερη' τεχνολογιαMoνο 'κατωτερη τεχνολογια' δεν ειναι ο κομπρεσσορας.
Απλα ειναι ΑΚΡΙΒΟΤΕΡΗ τεχνολογια και πλεον πιο βενζινοβορα, αλλα ως μηχανικη
λυση ειναι σαφως καλυτερη απ' οτι η χρηση στροβιλοσυμπιεστη (turbo).Πλέον όλοι (ακόμα και η Mercedes) παραδέχονται ότι ο στροβιλοσυμπιεστής είναι ανώτερη λύση (μεγαλύτερη ειδική ισχύς, λιγότερες απώλειες, μεγαλύτερη απλότητα) από τον μηχανικό υπερσυμπιεστή. Βέβαια σαν την ατμόσφαιρα τίποτα...
Kαλα Αλεξανδρε οι κατασκευαστες, ανα πασα στιγμη υποστηριζουν οτι ειναι καλυτερο συμφωνα με το μικροτερο κοστος παραγωγης (και τις αναγκες-μοδα επισης...)
Με τα σημερινα δεδομενα των ρυπων και αυξημενης καταναλωσης, το turbo ΕΙΝΑΙ
η ενδεδειγμενη λυση, μηχανολογικα ομως δεν μπορει να φτασει την αμεσοτητα-γραμμικοτητα
του κομπρεσσορα σε καμμια περιπτωση...
Βεβαια η ατμοσφαιρα παντα θα ειναι 'ο αρχηγος' των κινητηρων. -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Βεβαια η ατμοσφαιρα παντα θα ειναι 'ο αρχηγος' των κινητηρων.
καλα τη σκαπουλαρε η ferrari... για να δουμε στο επομενο μοντελο πού θα στροφαρει ?
βεβαια η αμεσοτητα της ατμοσφαιρας ειναι η καλυτερη οταν δε σε νοιαζουν τα κυβικα
-
Για να παμε παλι στο θεμα...
Εχοντας κανει αρκετα χιλιομετρα και με κομπρεσορατο και με τουρμπατο...θα σου ελεγα οτι το τουρμπο ειναι λιγο καλυτερο overall ενω το κομπρεσορατο αν το μαθεις παει πιο καλα απο αποψη αισθησης....Καιει περισσοτερο το κομπρεσορατο...
Το τουρμπο ειναι πιο γρηγορο... -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
μηχανολογικα ομως δεν μπορει να φτασει την αμεσοτητα-γραμμικοτητα
του κομπρεσσορα σε καμμια περιπτωση...γιατί?
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
μηχανολογικα ομως δεν μπορει να φτασει την αμεσοτητα-γραμμικοτητα
του κομπρεσσορα σε καμμια περιπτωση...γιατί?
Θεωρητικά δεν έχει λαγκ καθώς στροφάρει από το ρελαντί χωρίς να περιμένει να φουσκώσει η πίεση μέσω των καυσαερίων όπως στα τούρμπο. Δεν έχω οδηγήσει κούπερ, αλλά το 1800άρι της μερκ είχε μηδενικό λάγκ και 'γεμάτη' αίσθηση από χαμηλά που σπανίζει στα τούρμπο...
-
Ο χρήστης travelman έγραψε:
μηχανολογικα ομως δεν μπορει να φτασει την αμεσοτητα-γραμμικοτητα
του κομπρεσσορα σε καμμια περιπτωση...γιατί?
Θεωρητικά δεν έχει λαγκ καθώς στροφάρει από το ρελαντί χωρίς να περιμένει να φουσκώσει η πίεση μέσω των καυσαερίων όπως στα τούρμπο. Δεν έχω οδηγήσει κούπερ, αλλά το 1800άρι της μερκ είχε μηδενικό λάγκ και 'γεμάτη' αίσθηση από χαμηλά που σπανίζει στα τούρμπο...
με σωστό διαχύτη πριν την εισαγωγή , και ροή που ακολουθέι την κρισιμή γωνία (δηλαδή 'γλύφει' τα πτερύγια του ρότορα χωρίς να υπάρχει αποκόλησει ροής) μια χαρά γραμμικότητα έχει και το τούρμπο...
-
Ο χρήστης travelman έγραψε:
το 1800άρι της μερκ είχε μηδενικό λάγκ και 'γεμάτη' αίσθηση από χαμηλά που σπανίζει στα τούρμπο...
Έχω ξεκινήσει C230K (1.8 192hp, ο καλύτερος κομπρέσσορας κατα τη γνώμη μ) κατα λάθος με τρίτη κ όταν το κατάλαβα δεν το πίστευα!!!!
Άλλο πράγμα ο κομπρέσσορας...Ειδικά αυτός ο ήχος μετα τις 4500σαλ....
Σαν να επιταχύνει Boeing....
Όλα γ το κόστος γίνονται παίδες! Γ αυτό έχουμε γεμίσει με τσάφ-τσουφ...Κ turbo-timers.. Το κακό με τον κομπρέσσορα είναι που κλέβει ισχύ απο τον κινητήρα. Στον 5,5 Κ της SLR ο κομπρέσσορας ήθελε 140hp γ να δουλέψειΒέβαια τιποτα σαν τον LS9 της 'vette που ρίχνει ξύλο....!!!!
Σορυ γ τοΑν βρείς καλοδιατηρημένο κουπερακι με κομπρέσσορα χτύπα το αμέσως!!!!
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
μηχανολογικα ομως δεν μπορει να φτασει την αμεσοτητα-γραμμικοτητα
του κομπρεσσορα σε καμμια περιπτωση...γιατί?
Θεωρητικά δεν έχει λαγκ καθώς στροφάρει από το ρελαντί χωρίς να περιμένει να φουσκώσει η πίεση μέσω των καυσαερίων όπως στα τούρμπο. Δεν έχω οδηγήσει κούπερ, αλλά το 1800άρι της μερκ είχε μηδενικό λάγκ και 'γεμάτη' αίσθηση από χαμηλά που σπανίζει στα τούρμπο...
με σωστό διαχύτη πριν την εισαγωγή , και ροή που ακολουθέι την κρισιμή γωνία (δηλαδή 'γλύφει' τα πτερύγια του ρότορα χωρίς να υπάρχει αποκόλησει ροής) μια χαρά γραμμικότητα έχει και το τούρμπο...
αναλογα για τι τουρμπο και τι πιεση μιλαμε..
παντως συνηθως οταν τα αλογα ειναι πολλα για τα κυβικα εχεις καποιο λαγκ , δες διαφορες που εχει o τφσι του gti με αυτον του s3 (η λειτουργια του s3 στις χαμηλομεσαιες μοιαζει με αυτη της mito)
αν επιανε τα 260 αλογα ο 200αρης με την ιδια τουρμπινα (του gti k03) θα ηταν πιο αμεσος , αλλα η πιεση του τουρμπο θα ηταν πολυ μεγαλη για εργοστασιακο αυτοκινητο με ο,τι αυτο συνεπαγεται για την αξιοπιστια
για αυτο εβαλαν μεγαλυτερο τουρμπο και εχασε σε γραμμικοτητα
S με compressor ή turbo?