-
Ο χρήστης koubeast έγραψε:
Polo ή grande punto τουρμπάτο . Η ροπή δε θα σε χαλάσει. Αντίθετα όταν τα φορτώσεις με βάρος να πας κανένα ταξιδάκι τα ατμοσφαιρικά, θα ξενερώσεις λίγο.
Συμφωνώ απόλυτα. Αν εμμένεις σε αυτες τις 3 επιλογές τότε polo. Αλλιώς εναλλακτικά grande punto evo. Κάνε ένα test drive και θα καταλάβεις οτι δεν αξιζει κατ εμέ να πάρεις ατμοσφαιρική mito εκτος και αν την παρεις μόνο για την ομορφιά της, ούτε το fiesta το 1,4.
Οδηγησε τα 2 τουρμπάκια και θα με θυμηθεις (πολο, punto)
+1
Polo Tsi ή punto 135 mair. Με το punto πρέπει να έχεις σαφώς καλύτερες επιδόσεις, λογικά παραπλήσια κατανάλωση λόγω multiair, έχει και πολύ βελτιωμένο σαλόνι (το βασικό μείον του grande για μένα). Από την άλλη, όλα δείχνουν ότι το polo είναι ολοκληρωμένο και σύγχρονο αυτοκίνητο. Σε κάθε περίπτωση, κάνε ένα (και δυο μη σου πω) καλό test drive και τα δυο και δες ποιο σου φαίνεται καλύτερο.ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΤΟΥΡΜΠΙΝΑ , μην κοιτάς ατμόσφαιρα (δηλ Mito 95), θα κλάψεις μετά όταν θα πιάσεις τουρμπάτο στα χέρια σου.
-
ερώτηση:
γνωρίζει κανείς το βάρος (νέτο) των παρακάτω (ελπίζω να μην είμαι off topic...)
Polo TSI
Punto evo 135 Multi-air
Θα προτιμούσα (αν έχουν μετρηθεί) κάτι ακριβέστερο από τις γενικές τιμές των κατασκευαστών. -
To polo φιλε ειναι 1051(1076) κιλα και ειδικα γι'αυτο πολυ δυσκολα θα βρεις αλλη τιμη μιας και δεν εχει πολυ καιρο στην αγορα για να προλαβουν και να το μετρησουν οσο για το punto evo που ειπες ειναι στα 1155(1170) κιλα σε παρενθεση ειναι τα 5θ επισης αυτες ειναι οι τιμες των κατασκευαστων.
-
Το Polo 1.2TSI DSG ειναι μετρημενο στα 1190 κιλα.Το Punto T-jet(οχι το Multi-air) ειναι μετρημενο στα 1200.
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
ΤΟ FIESTA ΠΟΥ ΠΟΣΤΑΡΕ Ο ΠΟΠΟΛΑΡΟΣ! :
Για 1500€ διαφορά να αγοράσει μτχ και μάλιστα το προηγούμενο μοντέλο fiesta που μπορεί να ήταν ενδιαφέρον οδηγικά αλλά ούτε ιδιαίτερα αξιόπιστο ήταν, ούτε καλή ποιότητα κατασκευής είχε (κοινώς έτριζε και μάλιστα πολύ). Επιπλέον το εσωτερικό του σε σύγκριση ακόμα και με τα αυτοκίνητά της εποχής του ήταν επιεικώς βαρετό. Πόσο μάλλον με τα σύγχρονα. Μα σοβαρά μιλάτε ή γράψατε ότι γράψατε για πλάκα;
Το καινούριο fiesta είναι 10φορές (χωρίς υπερβολή) καλύτερο αυτοκίνητο σε σύγκριση με το παλιό.Το καινουριο ειναι....
Και να μην ειχε φορντ σαν αυτο το μουντο το πλαδαρο φιεστα...
-
Έβγαινε ποτέ το προηγούμενο Fiesta με 1.6 120 άλογα;
Το sport απ όσο ξέρω φορούσε τον 1.6 100 ίππων duratec ή κάπως έτσι. Είχε αλλάξει κάτι προς το τέλος της παραγωγής;
Και όπως και να'χει η τιμή των 13.500 είναι απλά υπερβολική για μοντέλο 1.5 χρόνου που έχει αλλάξει μάλιστα.//ΕDIT:
οκ τώρα κατάλαβα ότι μιλάμε για το καινούριο, νόμιζα ότι το 2009 βγήκε το νέο fiesta.
Και πάλι τα 13.500 είναι πολλά, κάτι σε 12-12.500 είναι πιο ρεαλιστικό Αν είναι σε καλή κατάσταση αξίζει
-
πηγα και ειδα το πολο απο περιεργια σημερα να δω και τιμες και επαθα πλακα
Καταρχην πως παιρνεις την καλυτερη εκδοση με 15400 € ? εμενα μου δειναν τιμη στα 15500 € για την comfortline!!!!! Επισης απο μεσα ειναι ποιοτικο αλλα .........ΧΑΛΙΑ. λες και μπηκα σε αυτοκινητο δεκαετιας.Δεν ειναι τυχαιο οτι στο φυλαδιο του πολο δεν υπαρχει φωτο ολοκληρωμενη εσωτερικα. κατι κοντινα σε χειριστηρια ......κτλ....κτλ.. εχει μονο πολλες εξωτερικες φωτο (εξωτερικα ειναι ομορφο)θα επιμενω στην παραπανω αποψη που εγραψα και που πολλοι αλλοι γραφουν. evo 105 m-air ή 135 m-air σε εκδοση racing
-
Άλλο η τιμή καταλόγου (που λειτουργεί ως κράχτης) και άλλο η τιμή με το κλειδί στο χέρι.
Πάνω στην τιμή καταλόγου σου πετάνε τιμή βαφής (εκτός αν το θες άσπρο μη μεταλλικό ή και κανα κόκκινο που θα ξεβάψει σε 3 χρόνια) και τέλη + πινακίδωμα + προετοιμασία-ελέγχους (@@ ελέγχους κάνουν)-αποκέρωση-πλύσιμο και το 800άρι επιπλέον είναι σίγουρο.
Ανάμεσα σε multiair 105 και Multiair 135 άσε την τσέπη σου να αποφασίσει με βάση το πόσα έχεις, πάντως το 135 στην πράξη δεν είναι μόνο κατά 30 άλογα γρηγορότερο. Θα σου φανεί σφαίρα μπροστά στο ατμοσφαιρικό. -
εαν εγραφε μονο τις αρχικες τιμες το παιδι τοτε το πολο που θελει θα του βγει περιπου 16300 € με μεταλλικο και εξοδα.
Ειναι πολλα.... με τοσα παιρνει ανετα το evo με τα 135 αλογα. -
To polo 1.2 tsi highline 3doors 15.090 + 700 (εξοδα πινακιδες κτλ) + 0 (ασπρο) - 400 (εκπτωση) = 15.390 ευρω να πως παει 15.400 περιπου αν θες βαζεις και χρωμα παλι εκει κοντα εισαι
-
Να σου πω την αληθεια κ εγω αναμεσα σε αυτα τα 3 ειμαι, αλλα κοιταω+ το peugeot 207, + ibiza 85hp.
Για το Μιτο μην το σκεφτεσαι.Κριμα να παρεις τον παλιο κινητηρα κ ο multiair με τα 105 στην εκδοση distinctive βγαινει περιπου 18500-19000 χιλιαρικα που σημαινει πως ξεφευγεις παρα πολυ, ενω στην απλη την εκδοση που ειναι φθηνοτερο για 1000-1200 ευρω δεν εχει βασικα πραγματα.(ζαντες αλουμινιου,κουμπια ραδιοφωνου στο τιμονι κλπ.)
Τωρα το Fiesta ειναι πολυ μοντερνο,κοστιζει φθηνα σε σχεση με τον ανταγωνισμο αλλα δυστυχως μου φαινεται 'λιγακι' γυναικειο και απο οτι δειχνει πουλαει αρκετα στο γυναικειο φυλο.
Πιο καλο στα τεχνικα για μενα ειναι το πολο κ αυτο θα επαιρνα αλλα πιστευω οτι ειναι πολυ δυσκολο να βρεις πιο κακογουστο αυτοκινητο απο αυτο.Ειναι απο τα πιο ασχημα αυτοκινητα εξωτερικα αλλα κ εσωτερικα θυμιζει εποχες 90.Απλες γραμμες κ συντηριτικες, λες κ απευθυνονται σε χρηστες 55-66 χρονων.
-
Εγω πιστευω πως αν σε καποιον κανει κλικ το πολο αισθητικα τοτε δεν υπαρχει λογος για να μην το επιλεξει (παντα με αυτο το κινητηρα )το θεμα ομως ειναι πως θελει προσπαθεια για να το χωνεψεις (προσωπικα) και κυριως εσωτερικα ειναι το μεγαλο προβλημα, το σχεδιο του ταμπλο απλα πρεπει να το ξεθαψανε απο τπτ σχεδια ενος κονσεπτ του 90 !!!
-
Ο χρήστης Neos έγραψε:
....νόμιζα ότι το 2009 βγήκε το νέο fiesta.
Αυτό νόμιζα και εγώ. Είχα την εντύπωση ότι τα πρώτα 'καινούρια' fiesta είχαν ταξινομηθεί τέλη Γενάρη αρχές Φλεβάρη του 2009. Γιάννη και Γιώργο όλα καλά...
-
Ο χρήστης ThamakVW έγραψε:
το θεμα ομως ειναι πως θελει προσπαθεια για να το χωνεψειςΠολύ ψυχαναγκαστικός βρε παιδί μου Γιατί ντε και καλά ψάχνεις επιβεβαίωση για το πιο...
politically correct μοντέλο ενώ δεν σου λέει τίποτα? -
Ο χρήστης bihlas87 έγραψε:
το θεμα ομως ειναι πως θελει προσπαθεια για να το χωνεψεις
Πολύ ψυχαναγκαστικός βρε παιδί μου Γιατί ντε και καλά ψάχνεις επιβεβαίωση για το πιο...
politically correct μοντέλο ενώ δεν σου λέει τίποτα?γιατι ετσι κανουν ολοι
-
Από τις 3 επιλογές που έχεις θέσει πιο ικανοποιημένος θα μείνεις από το Polo, σκεπτόμενος τον κινητήρα. Design οκ δεν έχει αλλά χαλάλι μπροστά στο μοτερ.
Αλλιώς θα σου πρότεινα και εγώ να κοιτάξεις το GP 135 Multiair.
Η Mito (95ps) είναι σχετικά ψόφια συγκριτικά με το Polo και GP.
-
Ο χρήστης oforous έγραψε:
... Design οκ δεν έχει αλλά χαλάλι μπροστά στο μοτερ...Δεν είναι έτσι.
Αν δε χορταίνει το μάτι πρώτ'απ'όλα, στον πρώτο χρόνο το έχεις βαρεθεις, όποιο και αν επιλέξεις. -
Ο χρήστης swift b.p.m έγραψε:
... Design οκ δεν έχει αλλά χαλάλι μπροστά στο μοτερ...
Δεν είναι έτσι.
Αν δε χορταίνει το μάτι πρώτ'απ'όλα, στον πρώτο χρόνο το έχεις βαρεθεις, όποιο και αν επιλέξεις.Έλα ντε, λες και μιλάμε για κανένα μοτέρ ενός λίτρου με 150 άλογα, 25 κιλά ροπή και κατανάλωση 4lt...
είπαμε, καλός κινητήρας και κάνει το polo πολύ ολοκληρωμένη επιλογή αλλά μην το παρακάνουμε.
Και εγώ ψιλοvagέλης είμαι αλλά κάτι τόσο αδιάφορο όσο το polo δεν θα αγόραζα. Άργεί ο ανταγωνισμός
αλλά δεν είναι δα και η πανάκεια του μικρομεσσαίου o 1.2tsi... -
Τόνισα την διαφορά των κινητήρων..που είναι αρκετή. Προσωπικά δεν θα αγόραζα Polo. Απλά ανάμεσα στα 3 της αρχικής πρότασης είναι το καλύτερο. Στην καθημερινότητα είναι μεγάλη η διαφορά δύναμης. δεν είναι απλά 10 (95 - 105) ίπποι. Δεν μίλησα για δίλιτρο, αλλά είναι πολύ καλύτερο στις επιδόσεις και από τα άλλα 2.
Το αν θα βαρεθείς είναι ανάλογα τις προτεραιότητες σου. Άλλοι απλά το έχουν για χρηστικό εργαλείο, οπότε και το design είναι τελευταία προτεραιότητα.
-
Δεν είναι έτσι.
Αν δε χορταίνει το μάτι πρώτ'απ'όλα, στον πρώτο χρόνο το έχεις βαρεθεις, όποιο και αν επιλέξεις.- 135
Αν και νομιζω πως ο φιλος εχει ειδη αποφασισει . Το πολο θελει αλλα ζητα και λιγο 'επιβεβαιωση'(δεν το κατακρινω)
VW Polo 1.2 tsi vs Ford Fiesta 1.4 vs Alfa Mito 1.4 95hp