-
Αν είναι ποτέ δυνατόν!Διαβάστε στο http://www.thessdrive.gr το σχετικό άρθρο
για την προσπάθεια αύξησης της Οδικής..... Ανασφάλειας. -
Αν είναι ποτέ δυνατόν!Διαβάστε στο http://www.thessdrive.gr το σχετικό άρθρο
για την προσπάθεια αύξησης της Οδικής..... Ανασφάλειας. -
Αν είναι ποτέ δυνατόν!Διαβάστε στο http://www.thessdrive.gr το σχετικό άρθρο
για την προσπάθεια αύξησης της Οδικής..... Ανασφάλειας. -
Direct links please http://www.thessdrive.gr/modules.php?op ... ad&order=0
Δεν διάβασα το κείμενο ακόμα. Τί μεμπτό έχει η δημιουργία ενός τέτοιου πάρκου?
-
Πολύ ενδιαφέρον θέμα.
Σαν ιδέα, και εφόσον εφαρμοστεί με το σωστό τρόπο, το θεωρώ απαραίτητο για την οδηγική μας παιδεία (που τώρα είναι ανύπαρκτη) και την **εκπαίδευση συνείδησης ** του Έλληνα οδηγού από τη σχολική ηλικία, προτού αρχίσει να εναρμονίζεται με τα άπειρα τετράποδα που ήδη κυκλοφορούν στους δρόμους.
Tα παρακάτω, που αναφέρει το link, είναι σωστά ως προς τον τρόπο σκέψης.
*'Η πρακτική άσκηση επιτελείται στο Π.Κ.Α., όπου με βάση τον οδηγό ο συντονιστής ή ο εκπαιδευτής του Πάρκου οργανώνουν ένα πρόγραμμα άσκησης στη διάρκεια του οποίου, με απλουστευμένο τρόπο επιδεικνύουν στα νεαρά άτομα που εκπαιδεύονται, τα βασικά στοιχεία της οδού, τους βασικούς κανόνες που θέτει ο Κ.Ο.Κ., καθώς και τον τρόπο με τον οποίο θα πρέπει ο καθένας να λειτουργεί ως χρήστης της οδού, σεβόμενος τους λοιπούς χρήστες και το περιβάλλον.
Προκειμένου το εγχείρημα συνολικά να χαρακτηρισθεί από σημαντικά αποτελέσματα, θα πρέπει η εκπαιδευτική διαδικασία να επαναληφθεί και άλλες φορές ώστε, αφενός μεν, να υπάρξει αρκετός χρόνος για την μετάδοση των απαραίτητων γνώσεων, αφετέρου δε, μέσω της επανάληψης να αποκτηθεί ενστικτώδης συμπεριφορά με σωστές πάντοτε επιλογές.
Αναμφισβήτητα, πρόκειται για ένα σημαντικότατο εγχείρημα, το οποίο για πρώτη φορά οργανώνεται στη χώρα με μεθοδικότητα, συνέπεια και συνέχεια. Η επιτυχία του θα εξαρτηθεί από τον τρόπο που οι τοπικοί φορείς οργάνωσης και λειτουργίας του Π.Κ.Α. θα εισάγουν το ζήτημα της οδικής ασφάλειας ως θέμα σημαντικό για την τοπική κοινωνία και θα διασφαλίσουν με όρους βιωσιμότητας, διάρκειας και αποτελεσματικότητας τη λειτουργία του Π.Κ.Α., η οποία σε σημαντικότητα δε θα πρέπει να διαφοροποιείται της λοιπής κλασσικής εκπαιδευτικής διαδικασίας.' *Τι να πω, μακάρι...
Δεν είναι πολυτέλεια, αλλά ζήτημα επιβίωσης. -
Αν δεν μείνουν μόνο λόγια και σχέδια σίγουρα μπορούν να βοηθήσουν αυτά τα πάρκα.
Δεν θέλω να είμαι καχύποπτός αλλά επειδή πολλά ακούσαμε αλλά πολύ λίγα είδαμε να γίνονται θα κρατήσω μερικές επιφυλάξεις. Αλήθεια εκείνο το πρόγραμμα για τη μείωση των ατυχημάτων και των νεκρών από αυτά, το τόσο φιλόδοξο, πως το λέγανε να δείτε, επί τροχών νομίζω τι έγινε; -
Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
Αν δεν μείνουν μόνο λόγια και σχέδια σίγουρα μπορούν να βοηθήσουν αυτά τα πάρκα.
Δεν θέλω να είμαι καχύποπτός αλλά επειδή πολλά ακούσαμε αλλά πολύ λίγα είδαμε να γίνονται θα κρατήσω μερικές επιφυλάξεις. Αλήθεια εκείνο το πρόγραμμα για τη μείωση των ατυχημάτων και των νεκρών από αυτά, το τόσο φιλόδοξο, πως το λέγανε να δείτε, επί τροχών νομίζω τι έγινε;Ε, καλά συγγνώμη μόνο εγώ έχω δει τέτοια πάρκα σε Νέα Κίο (πλησίον Ναυπλίου) αν δεν κάνω λάθος, και σίγουρα στον Άγιο Νικόλαο Λασιθίου;
Μακάρι να πιάσουν τόπο. -
Και στην Ηλιούπολη Αττικής έχει ένα πάρκο,
όπου εκπαιδεύονται παιδιά που οδηγούν ποδήλατο
ή περπατούν. -
Ο χρήστης eizo έγραψε:
Και στην Ηλιούπολη Αττικής έχει ένα πάρκο,
όπου εκπαιδεύονται παιδιά που οδηγούν ποδήλατο
ή περπατούν.Σε εμάς στο Χαλάνδρι έχει και για παιδιά που οδηγούν πατίνια! Είναι πιο καλό από το δικό σας! (πλάκα κάνω)
Πέρα από την πλάκα όμως είναι πολύ καλό να υπάρχουν τέτοια πάρκα. Να συνδυάζονται βέβαια και με επαρκή ενημέρωση γι'αυτά και να συνεργάζονται με σχολεία κλπ. Υποθέτω πως έτσι συμβαίνει αλλά για να είμαι ειλικρινής δεν έχω ακούσει κάτι. -
Το πρώτο Πάρκο Κυκλοφοριακής Αγωγής στην Ελλάδα είχε δημιουργηθεί τέλος της δεκαετίας '60 αρχές '70 στην Λεωφ.Βασ.Κωνσταντίνου δίπλα στην πράσινη πολυκατοικία (Γωνία Ριζάρη - εκεί που έχει γίνει το καινούργιο πάρκιγκ) !
Νοικιάζανε αυτοκινητάκια με πετάλ(δεν υπήρχαν ηλεκτρικά τότε) και ποδήλατα και το επέβλεπε κανονικός τροχονόμος !
Εξαιρετικά πρωτοποριακό για την εποχή του αλλά δυστυχώς μετά από λίγο διάστημα το κλείσανε!
-
Χαίρομαι πραγματικά που υπάρχουν τόσα πάρκα και μακάρι να φτιαχτούν πολλά περισσότερα. Με ποιο τρόπο έχουν πρόσβαση τα παιδία; Επαφίεται στους γονείς; Τα πηγαίνουν τα σχολεία; Υπάρχει κάποιο πρόγραμμα που ολοκληρώνεται μετά από κάποιο αριθμό ωρών ή επισκέψεων ή είναι όλα λίγο πολύ στην τύχη;
-
στο πάρκο πάντως της Ηλιοπυπολης, σε κάποιο σημαίο, υπάρχει πινακίδα πάρκινγκ κι ακριβώς από πάνω πινακίδα που απαγορέυει τη στάση και τη στάθμευση. μαθαίνουμε τα παιδιά από μικρά ότι τα σήματα είναι 'περίπου' αυτό που λέει ο κώδικας. και μιλάμε για πάρκο για το οποίο έχουν ξοδευτεί απίστευτα ποσά. το επεσήμανα στο φύλακα, αλλά δεν νομίζω να κατάλαβε γιατί ασχολήθηκα...
-
Ο χρήστης nikapos έγραψε:
στο πάρκο πάντως της Ηλιοπυπολης, σε κάποιο σημαίο, υπάρχει πινακίδα πάρκινγκ κι ακριβώς από πάνω πινακίδα που απαγορέυει τη στάση και τη στάθμευση. μαθαίνουμε τα παιδιά από μικρά ότι τα σήματα είναι 'περίπου' αυτό που λέει ο κώδικας. και μιλάμε για πάρκο για το οποίο έχουν ξοδευτεί απίστευτα ποσά. το επεσήμανα στο φύλακα, αλλά δεν νομίζω να κατάλαβε γιατί ασχολήθηκα...Χα χα χα. ΑΣυτ6ό θα πει να δείχνουμε στα παιδιά μας την πραγματικότητα από πολύ μικρή ηλικία. Καλά περίμενες να καταλάβει και να αντιδράσει;
Θέλουμε πολύ δουλειά ακόμα.
ΠΑΡΚΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ