-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
παστίς καίει, αυτό λέω μόνο
εμας καιει παστες... bring it on
Να δω όταν θα κάψεις μοτέρ τι θα πεις...χτικιάρη!!!
οτι ηταν πιεσμενο
και μετα θα παω να παρω ενα κυμπαρικο C30 1.6.... (λεμε και καμια μαλακια να περναει η ωρα) -
Κοίτα, αυτό που είπες ούτε για πλάκα δεν κάνει να το γράφεις...
Σβήστο όσο προλαβαίνεις.- -
ωραίο το C30!! αλλα για να μπείς στο πισω κάθισμα πρέπει να κάνεις μακροβούτι! χωρίς πλακα!!
btw αν και ειμαι off topic εχει κανεις bravo με 16αρες να μας πει αν κοπανάει?
-
κανένας????
-
Είμαστε όλοι Large και θέλαμε και large ζάντες!
Όσο για τα γκάζια, έχει όντως πλάκα με κάτι κομπλεξικούς που έκαναν το σκατό τους παξιμάδι να πάρουν τη μπέμπα. Φυσικά, σε κάτι τέτοιες περιπτώσεις το πολύ που τους έπαιρνε ήταν να πάρουν ήταν μια 116-316, και εκεί αρχίζουν τα γέλια. Νομίζουν ότι έγιναν οι άρχοντες της ασφάλτου, και χτικιάζουν από το κακό τους όταν ένα ψωρο-fiat τους τη ρίχνει στα αυτιά!
Παρεμπιπτόντως, χάζευα χθες τις ονομαστικές καταναλώσεις από τις BMW. Απίστευτα χαμηλές! 2000 κυβικά, πιο βαριά αμάξια και καίνε λιγότερο από το Bravo! Ό,τι και να λέμε, είναι άλλο πράμα οι μπέμπες. Από 118-320 και πάνω όμως. Και φυσικά, κοστίζουν ένα σκασμό λεφτά... -
Ο χρήστης cosygatos έγραψε:
Είμαστε όλοι Large και θέλαμε και large ζάντες!
Όσο για τα γκάζια, έχει όντως πλάκα με κάτι κομπλεξικούς που έκαναν το σκατό τους παξιμάδι να πάρουν τη μπέμπα. Φυσικά, σε κάτι τέτοιες περιπτώσεις το πολύ που τους έπαιρνε ήταν να πάρουν ήταν μια 116-316, και εκεί αρχίζουν τα γέλια. Νομίζουν ότι έγιναν οι άρχοντες της ασφάλτου, και χτικιάζουν από το κακό τους όταν ένα ψωρο-fiat τους τη ρίχνει στα αυτιά!
Παρεμπιπτόντως, χάζευα χθες τις ονομαστικές καταναλώσεις από τις BMW. Απίστευτα χαμηλές! 2000 κυβικά, πιο βαριά αμάξια και καίνε λιγότερο από το Bravo! Ό,τι και να λέμε, είναι άλλο πράμα οι μπέμπες. Από 118-320 και πάνω όμως.Τι καταναλώσεις διάβασες?
-
Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:
Είμαστε όλοι Large και θέλαμε και large ζάντες!
Όσο για τα γκάζια, έχει όντως πλάκα με κάτι κομπλεξικούς που έκαναν το σκατό τους παξιμάδι να πάρουν τη μπέμπα. Φυσικά, σε κάτι τέτοιες περιπτώσεις το πολύ που τους έπαιρνε ήταν να πάρουν ήταν μια 116-316, και εκεί αρχίζουν τα γέλια. Νομίζουν ότι έγιναν οι άρχοντες της ασφάλτου, και χτικιάζουν από το κακό τους όταν ένα ψωρο-fiat τους τη ρίχνει στα αυτιά!
Παρεμπιπτόντως, χάζευα χθες τις ονομαστικές καταναλώσεις από τις BMW. Απίστευτα χαμηλές! 2000 κυβικά, πιο βαριά αμάξια και καίνε λιγότερο από το Bravo! Ό,τι και να λέμε, είναι άλλο πράμα οι μπέμπες. Από 118-320 και πάνω όμως.Τι καταναλώσεις διάβασες?
Bravo 150ps Sport Μεικτός κύκλος 7.1 λιτ/100χλμ (1400 κυβικά-τουρμπίσια βέβαια-, 150 άλογα)
320i Μεικτός κύκλος 6.1 λιτ/100χλμ (2000 κυβικά, 170 αλογα)
330i Μεικτός κύκλος 7.2 λιτ/100χλμ (είναι 3000 κυβικά και 270 άλογα αμάξι! )Υπόψιν ότι όλες είναι καμιά 200αριά κιλά παραπάνω από το Bravo. Κινητήρες-κιβώτια διαμάντια, τι να λέμε τώρα...
-
Ο χρήστης cosygatos έγραψε:
Είμαστε όλοι Large και θέλαμε και large ζάντες!
Όσο για τα γκάζια, έχει όντως πλάκα με κάτι κομπλεξικούς που έκαναν το σκατό τους παξιμάδι να πάρουν τη μπέμπα. Φυσικά, σε κάτι τέτοιες περιπτώσεις το πολύ που τους έπαιρνε ήταν να πάρουν ήταν μια 116-316, και εκεί αρχίζουν τα γέλια. Νομίζουν ότι έγιναν οι άρχοντες της ασφάλτου, και χτικιάζουν από το κακό τους όταν ένα ψωρο-fiat τους τη ρίχνει στα αυτιά!
Παρεμπιπτόντως, χάζευα χθες τις ονομαστικές καταναλώσεις από τις BMW. Απίστευτα χαμηλές! 2000 κυβικά, πιο βαριά αμάξια και καίνε λιγότερο από το Bravo! Ό,τι και να λέμε, είναι άλλο πράμα οι μπέμπες. Από 118-320 και πάνω όμως.Τι καταναλώσεις διάβασες?
Bravo 150ps Sport Μεικτός κύκλος 7.1 λιτ/100χλμ (1400 κυβικά-τουρμπίσια βέβαια-, 150 άλογα)
320i Μεικτός κύκλος 6.1 λιτ/100χλμ (2000 κυβικά, 170 αλογα)
330i Μεικτός κύκλος 7.2 λιτ/100χλμ (είναι 3000 κυβικά και 270 άλογα αμάξι! )Υπόψιν ότι όλες είναι καμιά 200αριά κιλά παραπάνω από το Bravo. Κινητήρες-κιβώτια διαμάντια, τι να λέμε τώρα...
Πιστεύω ότι όλες τις επίσημες μετρήσεις πρέπει να τις αντιμετωπίζουμε με κάποια επιφύλαξη.
Από τον Αύγουστο του 2009 η μέση κατανάλωση στο δικό μου 150αρι Sport είναι στα 10l/100km. Eδώ σημειώνω ότι δεν κινούμαι σχεδόν καθόλου σε πόλη κάνοντας καθημερινά 60 χιλιόμετρα , εκ των οποίων τα 45 σε επαρχιακό δρόμο και τα 15 σε εθνική οδό με ανώτερη ταχύτητα τα 160-165 χιλιόμετρα.
Θέλω να πιστεύω ότι αν έκανα τα ίδια χιλιόμετρα με το ίδιο στυλ οδήγησης με αυτοκίνητο της BMW η κατανάλωση θα ήταν μεγαλύτερη. -
Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:
**Θέλω **να πιστεύω ότι αν έκανα τα ίδια χιλιόμετρα με το ίδιο στυλ οδήγησης με αυτοκίνητο της BMW η κατανάλωση θα ήταν μεγαλύτερη.
Και εγώ θα ήθελα να καίει λιγότερο, αλλά ειδικά σε ταχύτητες του επιπέδου 130χαω+ καίει αρκετά. Δε μπορούμε να τα έχουμε όλα, πως να γίνει...
-
τελικα ρε παιδες,
στα 20.000χλμ που θα το παω για αλλαγη λαδιών, να πω να μου κανουν και αλλαγη τα ελαστικα μπρος πισω, ή να το αφησω για το γενικο στα 30.000χλμ??δεν το σπινιάρω το αυτοκίνητο, αλλά οταν βρεθω σε στροφοδιαδρομη πηγαίνω κάπως γρηγορα.
παρολα αυτα ειναι σε καλή κατασταση τα μπροστινα αλλα τα πισω ειναι σχεδον μπιμπικωτα, που λεει ο λογος!! -
Ο χρήστης πανος_fabia 101 έγραψε:
τελικα ρε παιδες,
στα 20.000χλμ που θα το παω για αλλαγη λαδιών, να πω να μου κανουν και αλλαγη τα ελαστικα μπρος πισω, ή να το αφησω για το γενικο στα 30.000χλμ??δεν το σπινιάρω το αυτοκίνητο, αλλά οταν βρεθω σε στροφοδιαδρομη πηγαίνω κάπως γρηγορα.
παρολα αυτα ειναι σε καλή κατασταση τα μπροστινα αλλα τα πισω ειναι σχεδον μπιμπικωτα, που λεει ο λογος!!Δεν νομίζω ότι υπάρχει λόγος να κάνεις τα εμπρός - πίσω , αφού μάλιστα είναι και σε πολυ καλή κατάσταση.
-
εγω προτεινω αντι να κανει τα μπρος -πισω να κανει τα πισω -μπρος
-
Ο χρήστης italakias έγραψε:
εγω προτεινω αντι να κανει τα μπρος -πισω να κανει τα πισω -μπροςΚαλοοοοο!!!!
να βάλει και τη ρεζέρβα μπροστά στη μηχανή? -
Ο χρήστης cosygatos έγραψε:
**Θέλω **να πιστεύω ότι αν έκανα τα ίδια χιλιόμετρα με το ίδιο στυλ οδήγησης με αυτοκίνητο της BMW η κατανάλωση θα ήταν μεγαλύτερη.
Και εγώ θα ήθελα να καίει λιγότερο, αλλά ειδικά σε ταχύτητες του επιπέδου 130χαω+ καίει αρκετά. Δε μπορούμε να τα έχουμε όλα, πως να γίνει...
Γι'αυτό κάποιος να βάλει υγραέριο να έχουμε και καμιά άποψη για το τι παίζει...
-
Ο χρήστης canonis έγραψε:
**Θέλω **να πιστεύω ότι αν έκανα τα ίδια χιλιόμετρα με το ίδιο στυλ οδήγησης με αυτοκίνητο της BMW η κατανάλωση θα ήταν μεγαλύτερη.
Και εγώ θα ήθελα να καίει λιγότερο, αλλά ειδικά σε ταχύτητες του επιπέδου 130χαω+ καίει αρκετά. Δε μπορούμε να τα έχουμε όλα, πως να γίνει...
Γι'αυτό κάποιος να βάλει υγραέριο να έχουμε και καμιά άποψη για το τι παίζει...
Και καμιά μετατροπούλα σε υβρίδιο ηλεκτρικοβιοκαυσιμουδρογόνου........
-
Εγώ πάντως στις 20000 θα την κάνω τη αλλαγή (πίσω-μπρος).
Αν και οδηγώ πολύ χαλαρά, κυρίως σε πόλη και λίγο σε επαρχιακή οδό -
Για 150 άλογα καίει και λιγο... Δεν το βλέπεις σαν 1400... Όσο για τους κινητήρες τις BMW έχοντας άμεσο ψεκασμό, μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων εισαγωγής κ εξαγωγής και σύστημα start&stop λογικό είναι να έχουν αυτές τις τιμές κατανάλωσης στις τυποποιημένες μετρήσεις. Στην 'πραγματική ζωή' δεν νομίζω να έχουν μεγάλη διαφορά με ένα Bravo 150..
-
Ο χρήστης nikolas87 έγραψε:
Για 150 άλογα καίει και λιγο... Δεν το βλέπεις σαν 1400... Όσο για τους κινητήρες τις BMW έχοντας άμεσο ψεκασμό, μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων εισαγωγής κ εξαγωγής και σύστημα start&stop λογικό είναι να έχουν αυτές τις τιμές κατανάλωσης στις τυποποιημένες μετρήσεις. Στην 'πραγματική ζωή' δεν νομίζω να έχουν μεγάλη διαφορά με ένα Bravo 150..Σοφή κουβέντα είπες...'πραγματική ζωή'....
Αλλά όχι και η BMW με τα 3000 κ.εκ να καίει λιγότερο!!!...(αυτό είναι εικονική πραγματικότητα). -
με τα διπλασια κυβ και το μεγαλυτερο βαρος ενα 25-30% παραπνω με απλη οδηγηση το εχει σιγουρα,αν την τρεξεις θα φτασει και το 50%
-
Ο χρήστης italakias έγραψε:
με τα διπλασια κυβ και το μεγαλυτερο βαρος ενα 25-30% παραπνω με απλη οδηγηση το εχει σιγουρα,αν την τρεξεις θα φτασει και το 50%Να ένας άνθρωπος που είπε κάτι σωστό!
Fiat Bravο 2007