-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
R&D δικο της εχει?
σχεδιαστικο κεντρο?Πρακτικά τίποτα δικό της δεν έχει.
Το R&D ανήκει στην Fiat Powertrain Technologies που είναι ξεχωριστή εταιρία από την Fiat Group Automobiles αλλά και οι 2 αυτές υπάγονται στην Fiat SpA.
To Centro Stile Alfa Romeo το πήραν και το πήγαν στο Τορίνο, δίπλα από την Officina 83 της Abarth αν δεν απατώμαι...ήθελαν να κοπεί και ο τελευταίος δεσμός με το Μilanoαρα τι γιγαντας ειναι που περιμενει να ξυπνησει?
πρακτικα δε εχει τιποτα, δεν εχει κατι να προσφερει στην VW, περα απο το ονομα.φανταζομαι μεσα στο μηνα θα εχουμε περισσοτερα νεα.
-
ναι, ναι, μέχρι 28 Φεβρουαρίου παιδιά θα ξέρουμε!
ακυρώνω παραγγελία για Άουντι και βουρ για Άλφα
ζητωωωωωωωωωωωωωωωωωω!!!! -
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
Ποια η γνωμη σας για Αlfa Spider 1.8 2004?Πόσο την βρήκες? Χιλιόμετρα?
Αυτή είναι η facelifted αλλά με κινητήρα euro 2 στα 144 αλογάκια, όχι 140... -
Ο χρήστης spiros έγραψε:
αρα τι γιγαντας ειναι που περιμενει να ξυπνησει?
πρακτικα δε εχει τιποτα, δεν εχει κατι να προσφερει στην VW, περα απο το ονομα.φανταζομαι μεσα στο μηνα θα εχουμε περισσοτερα νεα.
Σπύρο πέρα από το τι λέμε εγώ κι εσύ, κι ο καθένας,
κάποιοι από το γερμανικό group βλέπουν μέλλον και προοπτικές...
Μόνο αυτοί ξέρουν τι σκέπτονται, και τι έχουν στο μυαλό τους....
Μέχρι νεωτέρας μόνο εικασίες μπορούμε να κάνουμε, αλλά κράτα πάντα μια πισινή γιατί πολλές πληροφορίες από το νετ λειτουργούν ως χαλασμένο τηλέφωνο....απλά να είμαστε λίγο επιφυλακτικοί βρε παιδί μου... -
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
αρα τι γιγαντας ειναι που περιμενει να ξυπνησει?
πρακτικα δε εχει τιποτα, δεν εχει κατι να προσφερει στην VW, περα απο το ονομα.φανταζομαι μεσα στο μηνα θα εχουμε περισσοτερα νεα.
Σπύρο πέρα από το τι λέμε εγώ κι εσύ, κι ο καθένας,
κάποιοι από το γερμανικό group βλέπουν μέλλον και προοπτικές...
Μόνο αυτοί ξέρουν τι σκέπτονται, και τι έχουν στο μυαλό τους....
Μέχρι νεωτέρας μόνο εικασίες μπορούμε να κάνουμε, αλλά κράτα πάντα μια πισινή γιατί πολλές πληροφορίες από το νετ λειτουργούν ως χαλασμένο τηλέφωνο....απλά να είμαστε λίγο επιφυλακτικοί βρε παιδί μου...εννοειται πως τιποτα δεν ειναι δεδομενο.
απλα συζητηση κανουμε. Απλα μου φαινεται λιγο 'περιεργο' η VW να παρει μια φιρμα η οποια δεν εχει σχεδον τιποτα δικο της και να την κανει ανταγωνιστη της bmw & merc, ενω το ιδιο μπορει να πετυχει σε πολυ λιγοτερο χρονο και με πολυ λιγοτερο κοστος χρησιμοποιωντας πχ την audi. -
η μιτο τι κανει στην ευρωπη ,πουλαει;
ειναι τοσο δυσκολο να επιστρεψει στην πισωκινηση να μπορεσει να ανταγωνιστει μερσεντες και bmw;
εγω με τους περισσοτερους που μιλαω για αυτοκινητα δλδ ολες τις ηλικιες, μου λενε τα χειρωτερα για την αλφα ρομεο.
εχω παρατηρησει οτι δεν δινουν σημασια ποσο καλο ειναι το ταδε μοντελο της αλφα,δεν μπαινουν καν στον κοπο να μαθουν ,το εχουν απορριψει ηδη.γιαυτο δεν πουλαει,γιατι το μοντελο που θα βγει εχει ηδη αποριφθει απο τους αγοραστες,ενω το γκολφ,το αουντι, το τουοτα το βλεπουν ,το εξεταζουν και κανουν την οποια αγορα αποφασισουν.
ειναι καταδικασμενη πλεον,και το καλυτερο αμαξι να βγαλει (που δεν μπορει να βγαλει)δεν θα πουλησει.
-
Μου φαίνεται περίεργο να θέλει ....μεγαλεία για την Alfa η VW...
Πιο πιθανό σενάριο θα μου φαινόταν να θέλει να ξεφορτωθεί την Seat σε καμιά Κίνα και να αναλάβει το προσιτό σπορ κομμάτι η Alfa αφήνοντας την Audi να χτυπιέται με Merc και BMW...Εξάλλου, δεν χρειάζεται κάτι παραπάνω από το όνομα και την ιστορία της Alfa η VW: λεφτά έχει, μοτέρ έχει, πατώματα (πλακάκια και μάρμαρα... ) έχει, μια χαρά θα τα καταφέρει.
Και στην Fiat επίσης, δεν θα της λείψει καθόλου, αφού και τώρα μέσα μπαίνει μάλλον εξαιτίας της...
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Ποια η γνωμη σας για Αlfa Spider 1.8 2004?
Πόσο την βρήκες? Χιλιόμετρα?
Αυτή είναι η facelifted αλλά με κινητήρα euro 2 στα 144 αλογάκια, όχι 140...Περιπου 85000χλμ.
Για πες λεπτομερειες. Που 'ποναει'? Τι λεει απο πλευρας κινητηρα, συμπεριφορα κτλ? -
καλα μην νομιζετε μερικοι προδοτες οτι η αλφα σε περιπτωση αγορας απο την vw θα γινει σκοντα η η σεατ.
αλλωστε και κινητηρες εχει και καροτσες και τα παντα,για να μην πω οτι προβλεπω τα vw
του μελλοντος να ειναι εσωτερικα,μηχανικα, μια αλφα ρομεο -
Ο χρήστης italakias έγραψε:
η μιτο τι κανει στην ευρωπη ,πουλαει;ειναι τοσο δυσκολο να επιστρεψει στην πισωκινηση να μπορεσει να ανταγωνιστει μερσεντες και bmw;
εγω με τους περισσοτερους που μιλαω για αυτοκινητα δλδ ολες τις ηλικιες, μου λενε τα χειρωτερα για την αλφα ρομεο.
εχω παρατηρησει οτι δεν δινουν σημασια ποσο καλο ειναι το ταδε μοντελο της αλφα,δεν μπαινουν καν στον κοπο να μαθουν ,το εχουν απορριψει ηδη.γιαυτο δεν πουλαει,γιατι το μοντελο που θα βγει εχει ηδη αποριφθει απο τους αγοραστες,ενω το γκολφ,το αουντι, το τουοτα το βλεπουν ,το εξεταζουν και κανουν την οποια αγορα αποφασισουν.
ειναι καταδικασμενη πλεον,και το καλυτερο αμαξι να βγαλει (που δεν μπορει να βγαλει)δεν θα πουλησει.
εγώ με τους περισσότερους που μιλάω , μου λένε τα καλύτερα για την άλφα ρομέο...
ανάλογα με τον κύκλο που είσαι εισπράτεις και τα ανάλογα σχόλια....
και δεν μιλάω για αλφίστι κλπ , δεν μου αρέσει η γκετοποίηση ... -
μαλλον μιλας με πιο νεους ,εγω με οσους εχω μιλησει ηλικιας 40 και ανω ,το θαψιμο παει συννεφο.
και οι πιτσιρικαδες θαβουν,δεν ειναι λιγοι οι αντιαλφιστοι. -
Ο χρήστης italakias έγραψε:
μαλλον μιλας με πιο νεους ,εγω με οσους εχω μιλησει ηλικιας 40 και ανω ,το θαψιμο παει συννεφο.
και οι πιτσιρικαδες θαβουν,δεν ειναι λιγοι οι αντιαλφιστοι.με διάφορες ηλικίες...
δεν σου λέω οτι όλοι είναι αρνητικοί, αλλά γενικά επικρατεί θετικό κλίμα...
τα καλύτερα σχόλια τα αρπάζω από γυναίκες
η θεία μου πχ μένει στο βέλγιο απέναντι από το ευρωκοινοβούλιο και στην πολυκατ το κάθε οροφοδιαμέρισμα έχει από μια τουλάχιστον αλφα ρομεό.
έχει πολύ πλάκα το υπόγειο γκάραζ, σαν αντιπροσωπεία άλφα είναι -
Ναι, θάβουν και μετά βάζουν μπροστά το Βέκτρα και φεύγουν
Εννοείται ότι η Άλφα προσπαθεί να κερδίσει τους νέους!
Οι μεγάλοι είναι καμένο χαρτί. Δεν αλλάζουν, δεν έχει νόημα να προσπαθεί.
Τσάμπα χρόνο + χρήμα θα χάσει.Λογικό!
Για αυτό βγήκε η ΜΙΤΟ για τους (έχοντες) νέους, 22-25 άντε 30.
Και για αυτό βγαίνει και η Τζουλιέτα για αυτούς που θέλουν να έχουν ένα αυτοκίνητο με 4 πόρτες και να μην λυπούνται που το βλέπουν. Να πηγαίνουν βόλτα το παιδί αλλά και να πηγαίνουν όποτε θέλουν και αυτοί.
Για αυτούς που τώρα είναι κοντά/έχουν ξεπεράσει τα 30 και έχουν οικογένεια.Αλλά και για να τη δουν και οι νεότεροι Μιταίοι και να ξέρουν ότι όταν θα φτάσουν
και αυτοί (σε λίγα χρόνια) στην θέση των πρώτων θα εξακολουθούν να μπορούν να οδηγούν κάτι που τους φτιάχνει.Λογικό και αυτό!
-
Ο χρήστης JohnCharles έγραψε:
Ναι, θάβουν και μετά βάζουν μπροστά το Βέκτρα και φεύγουνεσυ μπορει να γελας,αλλα τουλαχιστον λες την αληθεια
Εννοείται ότι η Άλφα προσπαθεί να κερδίσει τους νέους!Οι μεγάλοι είναι καμένο χαρτί. Δεν αλλάζουν, δεν έχει νόημα να προσπαθεί.
Τσάμπα χρόνο + χρήμα θα χάσει.
οι μεγαλοι εχουν το χρημα φιλε μου ,γιαυτο στις μεγαλες κατηγοριες η αλφα δεν πιανει τιποτα,βλεπε 159
Λογικό!Για αυτό βγήκε η ΜΙΤΟ για τους (έχοντες) νέους, 22-25 άντε 30.
!
-
εχω παρατηρησει οτι δεν δινουν σημασια ποσο καλο ειναι το ταδε μοντελο της αλφα,δεν μπαινουν καν στον κοπο να μαθουν ,το εχουν απορριψει ηδη.
Μιλάς για κόσμο που διαβάζει Πατέλο;
Εγώ αντιθέτως βλέπω άτομα που δεν έχουν ασχοληθεί με τη φίρμα να με ρωτάνε πχ για τη Mito.
Μήπως αυτό ισχύει επειδή ο τύπος δεν έριξε στη Mito το συντονισμένο θάψιμο που έφαγε η προηγούμενη γενιά; Λέω εγώ τώρα μήπως...
Εκεί που στην προηγούμενη μέτραγαν το βάρος μη τους ξεφύγει μισό δράμι και κάναν ό,τι συγκρίσεις έβγαζε ο κώλος τους (πχ Brera 3,2 με R32) τώρα ο ημιάκαμπτος τους φάνηκε λουκούμι.
Προσωπικά, δεν είμαι ικανοποιημένος με τα μοντέλα της εταιρίας αλλά μην φτάνουμε στο σημείο να λέμε και τέρατα.Ποια η γνωμη σας για Αlfa Spider 1.8 2004?
Νομίζω ότι δεν υφίσταται τέτοιο μοντέλο οπότε κάπου βρωμάει η δουλειά. Η 1,8 είχε σταματήσει πριν το f/l του 2003 με την αλλαγμένη μάσκα. Πάντως το συγκεκριμένο μοντέλο Spider έχει εξαιρετική προσωπικότητα. Βλέπω κάτι παιδιών στο alfisti και τις λιγουρεύομαι απίστευτα...
-
Ναι, το ξέρω ότι οι μεγάλοι έχουν το χρήμα.
Όμως οι γιοι (και οι κόρες... ) όλων αυτών που έχουν το χρήμα
μαζί φυσικά και αυτοί που έχουν δικά τους λεφτά,
πήραν την MiTo.Και επειδή είναι ευχαριστημένοι, όοοοοοοοταν σε λίγα χρόνια πάψουν να είναι μικροί,
υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να πάρουν και την Τζουλιέτα.Αυτό είναι το σκεπτικό της Mito.
(Για τα επόμενα segment έχει ο Θεός! Θα δείξει στους επόμενους μήνες/χρόνια. Αυτά τα 2 υπάρχουν αυτή τη στιγμή που μιλάμε δεν είναι )
Το κατάλαβες ή να κάνω και κακά;
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Ρε παιδιά εδώ σώθηκε η Saab επειδή μαζεύτηκαν κάτι οδοντίατροι και συνταξιούχοι από το Άινταχο και το Κολοράντο και θα τεθεί θέμα για την Alfa;
Thanix επειδή ήξερα ότι θα γινόταν αναφορά σε 1-2 συγκεκριμένα μοτέρ ανέφερα τη φράση 'η πλειοψηφία των κατασκευαστών' οπότε δεν υπάρχει καμμία σύγκριση και καμμία συζήτηση.
Αν σου πω ότι στο alfisti γράφεται ότι η επόμενη πραγματική GTA θα έπρεπε να μοιάζει με το Type R και όχι με το GTi σε καλύπτει ως χοντάκια;Για τη Saab ξεσηκώθηκαν από όλες τις πλευρές του πλανήτη. Από την Αυστραλία και τη Γαλλία μέχρι την Κίνα και την Καλιφόρνια. Η Alfa έχει πολύ αδύναμες πωλήσεις παγκοσμίως ενώ δεν έχει παρουσία σε αγορές όπως οι ΗΠΑ και Κίνα, οι δύο μεγαλύτερες στον κόσμο.
-
Ο χρήστης JohnCharles έγραψε:
Ναι, το ξέρω ότι οι μεγάλοι έχουν το χρήμα.Όμως οι γιοι (και οι κόρες... ) όλων αυτών που έχουν το χρήμα
μαζί φυσικά και αυτοί που έχουν δικά τους λεφτά,
πήραν την MiTo.
τωρα γινεσαι υπερβολικος,και τα γκολφ ,πουντο,οπελ,μινι,πεζο ποιος τα πηρε;
παντως να πω οτι στις περισσοτερες μιτο οι οδηγοι ηταν οντως νεαρες κοπελες
Και επειδή είναι ευχαριστημένοι, όοοοοοοοταν σε λίγα χρόνια πάψουν να είναι μικροί,
υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να πάρουν και την Τζουλιέτα.
αυτο δεν το ξερεις ,τι θα γινει αργοτερα,
Αυτό είναι το σκεπτικό της Mito.(Για τα επόμενα segment έχει ο Θεός! Θα δείξει στους επόμενους μήνες/χρόνια. Αυτά τα 2 υπάρχουν αυτή τη στιγμή που μιλάμε δεν είναι )
Το κατάλαβες ή να κάνω και κακά;
-
Προς ενημέρωση σου η Alfa Romeo έχει fan club στις ΗΠΑ εδώ και δεκαετίες...
-
Ναι, ναι, μιλούνια βγήκαν στους δρόμους.
Κάτι σαν τους λιλιπούτιους καρναβαλιστές.Αφού στην Κίνα, πιο πολλά είναι τα Σάαμπ, παρά τα τρίκυκλα.
Και κατέληξαν στην μεγάλη, και σίγουρη, αγκαλιά της Σπάικερ.
Για να καταλήξουν, πακέτο πια, στην φίλη μας την Φολκσβάγκεν
(+2 πρίμιουμ brands ο όμιλος )
ΑLFA ROMEO FORUM