-
Άλλα λέει η γιαγιά μου, άλλα ακούν τα αυτιά μου...
-
Ο χρήστης JDL έγραψε:
καλα τωρα ειλικρινα με τρομαξες
1. http://www.etuners.gr/index.php?s=12&t=133
2. Here is a FAQ for a GTI I believe but same engine with probably exact same instructions.
Part is actually closer to $60.
50k miles is probably to many miles so yes, be scared. Or be like me. I will get your car eventually whether you own it or not.
http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=3750088Θες και τις βαλβίδες η φτάνει μια τρομάρα για σήμερα?
Φαντάσου δε ότι η μαλακία κάνει μόνο 35 Ευρώ.Τo γνωστο ποτηρακι! Παντως ο ελεγχος του ειναι σχετικα ευκολος και μπορει να γινετε ανα τακτα χρονικα διαστηματα απο τον ιδιοκτητη. Το ιδιο και η PCV.
Δεν αντιλέγω, εμείς και αρκετοί ακόμα 'τρελαμμένοι' τα αλλάζουμε μόνοι μας κάθε 10000 χιλιόμετρα, πέσ μου όμως πόσοι από τους απλούς χρήστες το γνωρίζουν και πόσοι ζητούν ακόμα και στην αντιπροσωπεία την αλλαγή του?
Λάβε υπόψη σου επίσης ότι το VAG δεν έχει βγάλει ακόμα επίσημη οδηγία για το CF, τώρα θα μου πείς αυτοί λένε να μην αλλάζεις ποτέ φίλτρο βενζίνηςτο γνωριζω το προβλημα με το ποτηρακι (εχω διαβασει και το θρεντ με το 'καταραμενο ποτηρακι' στο s3 forum) και ναι, θα επρεπε σιγα σιγα να το ελεγξω..
ξερω οτι η φθορα αρχιζει και φαινεται σε λιγοτερα απο 30.000 χλμ , στα 43 που εχω εγω μπορει να ειναι και στα τελευταια του
αλλα εχω εγγυηση για 1.5 χρονο ακομα, για αυτο δεν εχω ιδρωσει απο την αγωνια
οσο για τα λαδια τα αλλαζω καθε 7500 χλμ
αυτες οι μηχανικαρες στις αντιπροσωπειες δεν το γνωριζουν ωστε να γινεται προληπτικος ελεγχος?
-
Θες και τις βαλβίδες η φτάνει μια τρομάρα για σήμερα?
Φαντάσου δε ότι η μαλακία κάνει μόνο 35 Ευρώ.
[/quote]
Τo γνωστο ποτηρακι! Παντως ο ελεγχος του ειναι σχετικα ευκολος και μπορει να γινετε ανα τακτα χρονικα διαστηματα απο τον ιδιοκτητη. Το ιδιο και η PCV.[/quote]Δεν αντιλέγω, εμείς και αρκετοί ακόμα 'τρελαμμένοι' τα αλλάζουμε μόνοι μας κάθε 10000 χιλιόμετρα, πέσ μου όμως πόσοι από τους απλούς χρήστες το γνωρίζουν και πόσοι ζητούν ακόμα και στην αντιπροσωπεία την αλλαγή του?
Λάβε υπόψη σου επίσης ότι το VAG δεν έχει βγάλει ακόμα επίσημη οδηγία για το CF, τώρα θα μου πείς αυτοί λένε να μην αλλάζεις ποτέ φίλτρο βενζίνης [/quote]
το γνωριζω το προβλημα με το ποτηρακι (εχω διαβασει και το θρεντ με το 'καταραμενο ποτηρακι' στο s3 forum) και ναι, θα επρεπε σιγα σιγα να το ελεγξω..ξερω οτι η φθορα αρχιζει και φαινεται σε λιγοτερα απο 30.000 χλμ , στα 43 που εχω εγω μπορει να ειναι και στα τελευταια του
αλλα εχω εγγυηση για 1.5 χρονο ακομα, για αυτο δεν εχω ιδρωσει απο την αγωνια
οσο για τα λαδια τα αλλαζω καθε 7500 χλμ
αυτες οι μηχανικαρες στις αντιπροσωπειες δεν το γνωριζουν ωστε να γινεται προληπτικος ελεγχος?[/quote]
Αυτό θα ισχύει προφανός και για το TTs ;
-
Ο χρήστης JohnCharles έγραψε:
Άλλα λέει η γιαγιά μου, άλλα ακούν τα αυτιά μου...Δηλαδη?
-
Ο χρήστης audipassion έγραψε:
Αυτό θα ισχύει προφανός και για το TTs ;
ναι το μοτερ ειναι ολοιδιο στην ουσια και λειτουργει με ακριβως τον ιδιο τροπο οσο το εχω δει.
μη μασας , μαζι θα τα αντιμετωπισουμε ολα
θα παρουμε και καμια ντουζινα πολλαπλασιαστες και ποιος μας πιανει? -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
αλλα εχω εγγυηση για 1.5 χρονο ακομα, για αυτο δεν εχω ιδρωσει απο την αγωνια
οσο για τα λαδια τα αλλαζω καθε 7500 χλμ
αυτες οι μηχανικαρες στις αντιπροσωπειες δεν το γνωριζουν ωστε να γινεται προληπτικος ελεγχος?Η μ@λ@κία είναι η φθορά του εκκεντροφόρου αυτή θα φανεί ακριβώς μετά την εγγυήση
Σε πειράζω, στα 43 που είσαι όμως πρέπει να το κοιτάξεις, μεγάλο ρόλο επίσης και ο τρόπος οδήγησης, όσο πιο πολύ ζορίζεις με τελικές και γενικώς τέρμα γκάζι τόσο μεγαλύτερη φθορά.Όσο για τους μηχανικούς.........
-
θα ηθελα καποια στιγμη να βρω τον τροπο που λετε να το κοιταω μονος μου
στο επομενο συνεργειο παντως που θα παω για λαδια (σε 2000 χλμ) θα τους πω να το δουν σιγουρα
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
θα ηθελα καποια στιγμη να βρω τον τροπο που λετε να το κοιταω μονος μουστο επομενο συνεργειο παντως που θα παω για λαδια (σε 2000 χλμ) θα τους πω να το δουν σιγουρα
εγώ ακόμη δεν καταλαβαίνω για δε τιμάτε το ανάλογο θέμα? αφού υπάρχει...
τέλος πάντων, τώρα τρόμαξα κι εγώ και πάω μες την βδομάδα να το αλλάξω! ή δεν πρέπει? μπορείτε να περάσετε οι γνώστες μια βόλτα από θέμα S3 να μου το κάνετε λιανά?
-
Ο χρήστης JDL έγραψε:
Χωρίς να θέλω να γίνω μηδενιστής η VW αποφασίζει αντί να εξελίξει τον νέο κινητήρα TSI με τα 211 άλογα, να βάλει επάνω στα καινούρια R ( Scirocco και Golf) τον σε πολλά σημεία προβληματικό (Camfollower με αντλία υψηλής, που με την τριβή με τον εκκεντροφόρο σπάει και παίρνεις το μοτέρ στο χέρι, ακόμα και σε αυτοκίνητα μαμά χωρίς πρόγραμμα, προβληματική PCV με αναστροφή αναθυμιάσεων που καταστρέφει τις βαλβίδες δημιουργώντας απίστευτες επικαθήσεις, προβλήματα ουσιώδη που δυστηχώς φαίνονται μετά τα 80000 χιλιόμετρα) προηγούμενο TFSI και να πουλήσει το αυτόκινητο σαν εξέλιξη του υπάρχοντως.
Άτιμο μάρκετινκ, οι τύποι έκαναν ουσιαστικά Downgrade στο πιο ουσιώδες πράγμα ενός αυτοκινήτου που είναι ο κινητήρας γιατί το στόκ που έχουν είναι θηρίωδες και οι δικοί μας πανυγηρήζουν για το 'νέο' αυτοκίνητο, με τισ καλές τιμές και το γ@μ@το Body kit, α ξέχασα έχει άλλα φρένα.Μπραβο ρε JDL, ετσι... γιατι καποια πραγματα (που αποκρυπτονται επιμελώς) πρεπει να λέγονται.
Το πρόβλημα με το CF το ξέρω αυτό για τις βαλβίδες και την PCV παλι μου είναι καινούριο μενω καγκελο
...και μετα ο καθε λ@λ@κας κατηγορεί την τογιοτα επειδη εκανε ανακληση (οπως και ορθα επρεπε να κανει) για ενα απλουστερότερο προβλημα με την επαναφορα του πενταλ !!! Εδω σπανε μοτερ και ολοκληρο γκρουπ δε βαραει πενια. Λες και δε δημιουργειται κινδυνος...
Για να μην πουμε για τα reflash με τα updated εργοστασιακά προγραμματα στα σερβις!!! Τι περνάνε ξερει κανενας ακριβώς;;; Εγω οταν εβαλα το 'update' στο ΜΑΜΑ TFSI μου είχα 1.5 λιτρο/100 παραπανω καταναλωση μετρημένο απο αντλια σε αντλια και οχι το σπιουνο το τριπ κομπιουτερ. Σταματαω εδω γιατι δεν ειναι σωστο να συνεχισω και με αλλα θεματα γιατι σεβομαι τα λ7 που εδωσαν οσοι τα πηραν και εγω δεν ειμαι πια ιδιοκτήτης αρα δεν εχω λογο... ας ψαχτεί ο καθενας καλυτερα οπως κρινει σκοπιμο... αν ομως υπηρχαν και αλλοι που τα ελεγαν σαν τον JDL και μαζευονταν κοσμος τοτε η αντιπροσωπεια θα την εκανε την ανακληση σωστα;;
-
μα τι ανακληση να γινει? ειναι θεμα σχεδιασμου
επισης σε απειραχτα αυτοκινητα ειναι σχεδον απιθανο να εμφανιστει το προβλημα
εμφανιζεται κυριως σε αυτοκινητα που εχουν αλλαξει την αντλια βενζινης
παρε κι εσυ ενα λινκ
http://www.carsinspections.com/gr/techn ... index.htmlΥΓ αυτο με το 1.5 λιτρο πανω , μαλλον εγινε επειδη εσκιζες το αυτοκινητο σου να δεις αν εχασε σε γκαζι πραγμα που εχω κανει κι εγω μετα απο update
ουτε και αυτοι στη vw ξερουν τι σου περνουν στο update, εντολη απο τη γερμανια παιρνουν να αναβαθμισουν και το update ερχεται απο κει
-
εχει παρουσιαστει και σε πολλα 'μαμα' αυτοκινητα.
τι εννοεις τι θα γινει με την ανακληση?
δηλαδη αποδεχεσαι οτι ανα πασα στιγμη μπορει να παρεις το μοτερ στη μασχαλη και δε τρεχει τιποτα?
να τσακιστουν να βρουν λυση και να την εφαρμοσουν.
μη τα χωνουμε μονο στη Τογιοτα. -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
μα τι ανακληση να γινει? ειναι θεμα σχεδιασμουεπισης σε απειραχτα αυτοκινητα ειναι σχεδον απιθανο να εμφανιστει το προβλημα
εμφανιζεται κυριως σε αυτοκινητα που εχουν αλλαξει την αντλια βενζινης
παρε κι εσυ ενα λινκ
http://www.carsinspections.com/gr/techn ... index.htmlΓιωργο αν βρεις δικαιολογια και για το PCV πραγματικα σου βγαζω το καπελο
Το ποτηρακι εμφανιζεται 'κυριως' σε πειραγμενα αυτοκινητα, δεν αποκλειοντε ομως και τα μαμα (σε βαθος χρονου) τα οποια ο ιδιοκτητης στροφαρει ψηλα και παρατεταμενα...ας ελεγαν λοιπον στο μανουαλ οτι το αυτοκινητο πρεπει να οδηγειτε μεχρι τις χ στροφες και οχι παραπανω αν δεν μπορουν να λυσουν το θεμα...βεβαια αρχικα πρεπει να το αναγνωρισουν - ασχετα αν εμμεσα το εκαναν αλλαζοντας το ποτηρακι με ρολερ....
-
καλα δεν ψαχνω να βρω δικαιολογια ειναι απαραδεκτοι
απλα δεν ειναι και τοσο τραγικα τα πραγματα
τουλαχιστον μπορεις με λιγα λεφτα να προλαβεις το κακο, αυτο ειναι καλο -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
τουλαχιστον μπορεις με λιγα λεφτα να προλαβεις το κακο, αυτο ειναι καλο
δίνεις 15€ κάθε 15.000km και τέλος...
Εγώ θα το έβλεπα πιο πολύ ότι το κόστος service του S3 κοστίζει 15€ παραπάνω και έχεις το κεφάλι σου ήσυχο..ΥΓ:μήπως κάποιος mod να μεταφέρει αυτά που γράψαμε για τον 2.0lt 265ps κινητήρα του s3 στο topic του S3, μιας και το 'νέο' μοτέρ (που φοράει scirocco-Golf-S3 facelift) δεν αντιμετωπίζουν τέτοιο πρόβλημα?
-
το ιδιο θα ναι το μοτερ (στο gti για παραδειγμα νομιζω οτι εβαλαν καδενα, αυτο ειναι ακομα με ιμαντες) , απλα απο οτι καταλαβα στα επομενα μοντελα βελτιωθηκε το εξαρτημα
τωρα εχουμε revision C , μπορει να εχουμε φτασει και σε Dεγω πρεπει να ειμαι ακομα με Α
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
το ιδιο θα ναι το μοτερ (στο gti για παραδειγμα νομιζω οτι εβαλαν καδενα, αυτο ειναι ακομα με ιμαντες) , απλα απο οτι καταλαβα στα επομενα μοντελα βελτιωθηκε το εξαρτημα
τωρα εχουμε revision C , μπορει να εχουμε φτασει και σε Dεγω πρεπει να ειμαι ακομα με Α
γι'αυτό έβαλα εισαγωγικά στο 'νέο'.
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
το ιδιο θα ναι το μοτερ (στο gti για παραδειγμα νομιζω οτι εβαλαν καδενα, αυτο ειναι ακομα με ιμαντες) , απλα απο οτι καταλαβα στα επομενα μοντελα βελτιωθηκε το εξαρτημα
τωρα εχουμε revision C , μπορει να εχουμε φτασει και σε Dεγω πρεπει να ειμαι ακομα με Α
γι'αυτό έβαλα εισαγωγικά στο 'νέο'.
αυτό το 'νεο' εξάρτημα δεν μπορούμε να το βάλουμε εμείς οι παλιοί?
-
ναι γιατι οχι? αφου εχεις τα κονε ρωτα ρε συ
-
- Δεν είμαστε off topic γιατί αυτό το μοτέρ το φοράει το νέο SCIROCCO R και το GOLF R.
- @ QusisVTS : To CF επιρεάζει και τα μαμά δεν κάνει εξαιρέσεις αν και όχι τόσο γρήγορα εκτός και αν βοηθάς με τον τρόπο οδήγησης, αυτό που επιμένεις να μην καταλαβαίνεις είναι ποιός θα πληρώσει στο τέλος την ζημιά στόν εκκεντροφόρο.
- @ Αstanapan : Πολλά από τα update είναι για να κλείνουν δικλείδες ασφαλείας για μικρο-προβληματάκια, το τελευταίο είναι μια βλάβη που παρουσιάζεται στο μοτέρ των flaps, περνούν το update σταματάει να βγάζει λάθος και είμαστε όλοι χαρούμενοι. Αν ήξερες τα βελτιωτικά προγράμματα πόσες δικλείδες κλείνουν θα έχανες το φώς σου.
-
Ο χρήστης JDL έγραψε:
ποιός θα πληρώσει στο τέλος την ζημιά στόν εκκεντροφόρο.δηλαδή την ζημιά στον εκκεντροφόρο δεν την γλιτώνεις, έτσι?
Όσο συχνά κι αν αλλάζεις το 'ποτηράκι'?
GOLF R - SCIROCCO R