Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΚΑΤΟΧΟΙ CITROEN XSARA ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΥΝΕΧΕΙΑ...
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. ΚΑΤΟΧΟΙ CITROEN XSARA ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΥΝΕΧΕΙΑ...
    • 1 / 1
    Περί αυτοκίνησης
    4
    5
    21
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      tsimachidis-georgios last edited by

      Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας.
      Η ιστορία έχει ως εξής:
      Στις 12/12/2000 αγόρασα το καινούργιο, εξοπλισμένο, γρήγορο, κλπ, κλπ Xsara break 1600 στην εκδοση exclusive.
      Για να μην μακρηγορώ απλά θα παραθέσω το ιστορικό των κλήσεων με σύντομη περιγραφή για την κάθε φορά όπως το πήρα απο την οδική βοήθεια Mondial Assistance όπου είμαι ασφαλισμένος μέσω της Citroen και να τονίσω ότι πρόκειται για μια απο τις πολύ αξιόπιστες εταιρείες οδικής βοήθειας.

      ΚΛΗΣΕΙΣ ΠΡΟΣ ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
      MONDIAL ASSISTANCE
      Σάββατο 17/03/01 Αθήνα, Αερόσακος. Η βλάβη δεν αποκαταστάθηκε. Συστήθηκε στον οδηγό να μην βγει το σαββατοκύριακο εκτός Αθηνών αν δεν ελεγχθεί το αυτοκίνητο από την αντιπροσωπία.

      Κυριακή 25/03/01 Άνω Ηλιούπολη. Το αυτοκίνητο μένει από μπαταρία. Βλάβη αποκαταστάθηκε επί τόπου.

      Σάββατο 14/04/01 Μύκονος. Το αυτοκίνητο μένει ξανά από μπαταρία. H Mondial δεν έχει συνεργάτη στο νησί και δεν καλύπτει το αυτοκίνητο.

      Παρασκευή Τριήμερο αργίας Αγίου Πνεύματος 1/06/01 Εθνικής οδός Αθηνών Λαμίας, πηγαίνοντας στη Μύκονο όπου εργαζόμουν μέσω του λιμανιού της Ραφήνας, το αυτοκίνητο ακινητοποιείται ενώ ήταν εν κινήσει στη μέση του δρόμου από άγνωστο λόγο, αλλά παίρνει μπροστά μετά από λίγο για να μείνει ξανά αργότερα, συμπτωματικά έξω από εξουσιοδοτημένο συνεργείο της Citroen στην λεωφόρο Μεσογείων στην Αγία Παρασκευή όπου και διαπιστώνεται ότι έμεινε από δυναμό. Δυναμό υπάρχει μόνο στην κεντρική αντιπροσωπεία στην Ιερά οδό. Η Mondial αρνείται να παραλάβει το αυτοκίνητο επειδή είναι μέσα σε συνεργείο. Το αυτοκίνητο δεν μπορεί να βγει έξω λόγω μεγάλης ανωφέρειας. Αποτέλεσμα, μένω χωρίς αυτοκίνητο μέχρι να ξανανοίξουν λόγω της αργίας οι αντιπροσωπίες και να επιδιορθωθεί η βλάβη μέχρι την Τετάρτη 06/06/01 χωρίς βέβαια να μπορώ να πάω στην δουλειά μου!

      Τετάρτη 27/02/02 Εθνική Οδός Αθηνών Κορίνθου στο ύψος της Κακιάς Σκάλας στο ρεύμα προς Αθήνα
      (σημείο εξαιρετικά επικίνδυνο) Το αυτοκίνητο ακινητοποιείται πάλι εν κινήσει από ηλεκτρικό πρόβλημα που δεν βρέθηκε. Με την βοήθεια του τεχνικού της Mondial παίρνει μπροστά προσωρινά και μας συνοδεύει μέχρι τα διόδια.

      Σάββατο 02/11/02 Άνω Κυψέλη. Immobilizer, το αυτοκίνητο ακινητοποιείται και ρυμουλκείται στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο Χανιαδάκης στη Λεωφόρο Κηφισού, όπου υποτίθεται το επισκευάζουν.

      Τετάρτη 18/12/02 Κάτω Ηλιούπολη. Το αυτοκίνητο ακινητοποιείται από αδύναμη μπαταρία. Βλάβη αποκαταστάθηκε επί τόπου.

      Πέμπτη 19/12/02 Μια μέρα μετά το αυτοκίνητο ακινητοποιείται από αδύναμη μπαταρία ξανά. Βλάβη αποκαταστάθηκε επί τόπου.

      Δευτέρα 24/11/03 Ένα χρόνο μετά από συνεχή ταλαιπωρία με το Immobilizer, το αυτοκίνητο ακινητοποιείται ξανά από το ίδιο πρόβλημα και ρυμουλκείται, αφού έχει παραμείνει σε ακινησία όλο το Σαββατοκύριακο, στην Citroen της Ιεράς Οδού.

      Σάββατο 05/06/04 Περιφερειακός Υμηττού, Αττική Οδός, το αυτοκίνητο ακινητοποιείται στη μέση του δρόμου μέσα στο τούνελ, από άγνωστο λόγο, εν κινήσει και με ταχύτητα 140km, περίπου όπως και στις 01/06/01 και στις 27/02/02. Μισή περίπου ώρα αργότερα παίρνει μπροστά και λειτουργεί χωρίς πρόβλημα!! Δεν εκλήθη η Mondial. ΗΜΑΡΤΟΝ!!

      Στην ανωτέρω λίστα δεν συμπεριλαμβάνονται η δεκάδες αναγκαστικές επισκέψεις σε διάφορα εξουσιοδοτημένα συνεργεία της CITROEN για διάφορα μικροπροβλήματα που άλλοτε επισκευάστηκαν και άλλοτε όχι, όπως το ηχητικό σύστημα (δεν υπάρχει ανταλλακτικό) που συχνά μπλοκάρει και δεν σβήνει, το μοτέρ του ηλεκτρικού παραθύρου του οδηγού (κάηκε και επίσης δεν υπάρχει ανταλλακτικό) με αποτέλεσμα να μην λειτουργεί το παράθυρο του οδηγού εδώ και τουλάχιστον ένα χρόνο, τα διαφράγματα πιθανότατα της εξάτμισης που δημιουργούν ένα τενεκεδένιο θόρυβο στις χαμηλές στροφές, ο διακόπτης του φλας που ενεργοποιεί το αριστερό φλας μόνος του και που προφανώς έχει χαλάσει και αυτός.
      Τέλος να σημειώσω την μη ικανοποιητική απόδοση του κλιματισμού και το ότι ξαφνικά κάηκαν όλες οι λάμπες (θέσεως, πορείας, υψηλή σκάλα και ομίχλης) και των δύο μπροστινών φωτιστικών σωμάτων.

      Τα ανωτέρω προβλήματα, τα περισσότερα των οποίων σημειωτέον, δεν έχουν εκδηλωθεί πρόσφατα μικρά η μεγάλα, με τίποτα δεν δικαιολογούνται από την ηλικία του αυτοκινήτου 12/12/2000 ούτε από τα χιλιόμετρα του, μόλις 66,000 αλλά σημαντικότερο όλων δεν είναι αντάξια της φήμης μιας καταξιωμένης εταιρείας σαν την Citroen και ούτε η καλύτερη διαφήμιση για αυτήν ειδικά για ένα τόσο δοκιμασμένο μοντέλο σαν το Xsara!

      Πιστεύω ότι η Citroen ξέρει ότι μια συγκεκριμένη παρτίδα αυτοκινήτων βγήκε ελαττωματική αλλά δεν μπορεί να τα αποσύρει, για αυτό και προσπαθεί να αντιμετωπίσει τα προβλήματα παρέχοντας καλύψεις και πέραν της λήξης της εγγύησης, αυτό όμως δεν παύει να κάνει την ζωή μας δύσκολη και σε ορισμένες φορές να την εκθέτει και σε κίνδυνο, δεν νομίζω ότι είναι και λίγο να μένεις στη μέση της εθνικής οδού κινδυνεύοντας να δημιουργήσεις ατύχημα με εμπλοκή πολλων αυτοκινήτων την στιγμή που το αυτοκίνητο μένει όταν κινείται με ταχύτητες άνω των 100km.
      Τώρα το γιατί το παθαίνει αυτό στις εθνικές οδούς είναι ένα ανπάντητο μάλλον ερώτημα.
      Το θέμα είναι τι άλλο μας περιμένει!
      Εγώ πιστεύω ότι υπάρχουν πολλοί σαν και μένα, γι'αυτό και σκέφτηκα ότι αν κάνουμε κάτι μαζί οργανωμένα θα έχουμε καλλίτερο αποτέλεσμα απο το να το τραβάμε ο καθένας χώρια!

      Περιμένω τα σχόλια σας!!

      Μάλλον ήθελες να το κάνεις post στο άλλο θέμα. Μπορείς να κάνεις το κειμενό σου ένα copy, εκεί και να σβυστεί από εδώ για να μην έχουμε διπλά θέματα. Ευχαριστώ [moderator]

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        tsimachidis-georgios last edited by

        Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας.
        Η ιστορία έχει ως εξής:
        Στις 12/12/2000 αγόρασα το καινούργιο, εξοπλισμένο, γρήγορο, κλπ, κλπ Xsara break 1600 στην εκδοση exclusive.
        Για να μην μακρηγορώ απλά θα παραθέσω το ιστορικό των κλήσεων με σύντομη περιγραφή για την κάθε φορά όπως το πήρα απο την οδική βοήθεια Mondial Assistance όπου είμαι ασφαλισμένος μέσω της Citroen και να τονίσω ότι πρόκειται για μια απο τις πολύ αξιόπιστες εταιρείες οδικής βοήθειας.

        ΚΛΗΣΕΙΣ ΠΡΟΣ ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
        MONDIAL ASSISTANCE
        Σάββατο 17/03/01 Αθήνα, Αερόσακος. Η βλάβη δεν αποκαταστάθηκε. Συστήθηκε στον οδηγό να μην βγει το σαββατοκύριακο εκτός Αθηνών αν δεν ελεγχθεί το αυτοκίνητο από την αντιπροσωπία.

        Κυριακή 25/03/01 Άνω Ηλιούπολη. Το αυτοκίνητο μένει από μπαταρία. Βλάβη αποκαταστάθηκε επί τόπου.

        Σάββατο 14/04/01 Μύκονος. Το αυτοκίνητο μένει ξανά από μπαταρία. H Mondial δεν έχει συνεργάτη στο νησί και δεν καλύπτει το αυτοκίνητο.

        Παρασκευή Τριήμερο αργίας Αγίου Πνεύματος 1/06/01 Εθνικής οδός Αθηνών Λαμίας, πηγαίνοντας στη Μύκονο όπου εργαζόμουν μέσω του λιμανιού της Ραφήνας, το αυτοκίνητο ακινητοποιείται ενώ ήταν εν κινήσει στη μέση του δρόμου από άγνωστο λόγο, αλλά παίρνει μπροστά μετά από λίγο για να μείνει ξανά αργότερα, συμπτωματικά έξω από εξουσιοδοτημένο συνεργείο της Citroen στην λεωφόρο Μεσογείων στην Αγία Παρασκευή όπου και διαπιστώνεται ότι έμεινε από δυναμό. Δυναμό υπάρχει μόνο στην κεντρική αντιπροσωπεία στην Ιερά οδό. Η Mondial αρνείται να παραλάβει το αυτοκίνητο επειδή είναι μέσα σε συνεργείο. Το αυτοκίνητο δεν μπορεί να βγει έξω λόγω μεγάλης ανωφέρειας. Αποτέλεσμα, μένω χωρίς αυτοκίνητο μέχρι να ξανανοίξουν λόγω της αργίας οι αντιπροσωπίες και να επιδιορθωθεί η βλάβη μέχρι την Τετάρτη 06/06/01 χωρίς βέβαια να μπορώ να πάω στην δουλειά μου!

        Τετάρτη 27/02/02 Εθνική Οδός Αθηνών Κορίνθου στο ύψος της Κακιάς Σκάλας στο ρεύμα προς Αθήνα
        (σημείο εξαιρετικά επικίνδυνο) Το αυτοκίνητο ακινητοποιείται πάλι εν κινήσει από ηλεκτρικό πρόβλημα που δεν βρέθηκε. Με την βοήθεια του τεχνικού της Mondial παίρνει μπροστά προσωρινά και μας συνοδεύει μέχρι τα διόδια.

        Σάββατο 02/11/02 Άνω Κυψέλη. Immobilizer, το αυτοκίνητο ακινητοποιείται και ρυμουλκείται στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο Χανιαδάκης στη Λεωφόρο Κηφισού, όπου υποτίθεται το επισκευάζουν.

        Τετάρτη 18/12/02 Κάτω Ηλιούπολη. Το αυτοκίνητο ακινητοποιείται από αδύναμη μπαταρία. Βλάβη αποκαταστάθηκε επί τόπου.

        Πέμπτη 19/12/02 Μια μέρα μετά το αυτοκίνητο ακινητοποιείται από αδύναμη μπαταρία ξανά. Βλάβη αποκαταστάθηκε επί τόπου.

        Δευτέρα 24/11/03 Ένα χρόνο μετά από συνεχή ταλαιπωρία με το Immobilizer, το αυτοκίνητο ακινητοποιείται ξανά από το ίδιο πρόβλημα και ρυμουλκείται, αφού έχει παραμείνει σε ακινησία όλο το Σαββατοκύριακο, στην Citroen της Ιεράς Οδού.

        Σάββατο 05/06/04 Περιφερειακός Υμηττού, Αττική Οδός, το αυτοκίνητο ακινητοποιείται στη μέση του δρόμου μέσα στο τούνελ, από άγνωστο λόγο, εν κινήσει και με ταχύτητα 140km, περίπου όπως και στις 01/06/01 και στις 27/02/02. Μισή περίπου ώρα αργότερα παίρνει μπροστά και λειτουργεί χωρίς πρόβλημα!! Δεν εκλήθη η Mondial. ΗΜΑΡΤΟΝ!!

        Στην ανωτέρω λίστα δεν συμπεριλαμβάνονται η δεκάδες αναγκαστικές επισκέψεις σε διάφορα εξουσιοδοτημένα συνεργεία της CITROEN για διάφορα μικροπροβλήματα που άλλοτε επισκευάστηκαν και άλλοτε όχι, όπως το ηχητικό σύστημα (δεν υπάρχει ανταλλακτικό) που συχνά μπλοκάρει και δεν σβήνει, το μοτέρ του ηλεκτρικού παραθύρου του οδηγού (κάηκε και επίσης δεν υπάρχει ανταλλακτικό) με αποτέλεσμα να μην λειτουργεί το παράθυρο του οδηγού εδώ και τουλάχιστον ένα χρόνο, τα διαφράγματα πιθανότατα της εξάτμισης που δημιουργούν ένα τενεκεδένιο θόρυβο στις χαμηλές στροφές, ο διακόπτης του φλας που ενεργοποιεί το αριστερό φλας μόνος του και που προφανώς έχει χαλάσει και αυτός.
        Τέλος να σημειώσω την μη ικανοποιητική απόδοση του κλιματισμού και το ότι ξαφνικά κάηκαν όλες οι λάμπες (θέσεως, πορείας, υψηλή σκάλα και ομίχλης) και των δύο μπροστινών φωτιστικών σωμάτων.

        Τα ανωτέρω προβλήματα, τα περισσότερα των οποίων σημειωτέον, δεν έχουν εκδηλωθεί πρόσφατα μικρά η μεγάλα, με τίποτα δεν δικαιολογούνται από την ηλικία του αυτοκινήτου 12/12/2000 ούτε από τα χιλιόμετρα του, μόλις 66,000 αλλά σημαντικότερο όλων δεν είναι αντάξια της φήμης μιας καταξιωμένης εταιρείας σαν την Citroen και ούτε η καλύτερη διαφήμιση για αυτήν ειδικά για ένα τόσο δοκιμασμένο μοντέλο σαν το Xsara!

        Πιστεύω ότι η Citroen ξέρει ότι μια συγκεκριμένη παρτίδα αυτοκινήτων βγήκε ελαττωματική αλλά δεν μπορεί να τα αποσύρει, για αυτό και προσπαθεί να αντιμετωπίσει τα προβλήματα παρέχοντας καλύψεις και πέραν της λήξης της εγγύησης, αυτό όμως δεν παύει να κάνει την ζωή μας δύσκολη και σε ορισμένες φορές να την εκθέτει και σε κίνδυνο, δεν νομίζω ότι είναι και λίγο να μένεις στη μέση της εθνικής οδού κινδυνεύοντας να δημιουργήσεις ατύχημα με εμπλοκή πολλων αυτοκινήτων την στιγμή που το αυτοκίνητο μένει όταν κινείται με ταχύτητες άνω των 100km.
        Τώρα το γιατί το παθαίνει αυτό στις εθνικές οδούς είναι ένα ανπάντητο μάλλον ερώτημα.
        Το θέμα είναι τι άλλο μας περιμένει!
        Εγώ πιστεύω ότι υπάρχουν πολλοί σαν και μένα, γι'αυτό και σκέφτηκα ότι αν κάνουμε κάτι μαζί οργανωμένα θα έχουμε καλλίτερο αποτέλεσμα απο το να το τραβάμε ο καθένας χώρια!

        Περιμένω τα σχόλια σας!!

        Μάλλον ήθελες να το κάνεις post στο άλλο θέμα. Μπορείς να κάνεις το κειμενό σου ένα copy, εκεί και να σβυστεί από εδώ για να μην έχουμε διπλά θέματα. Ευχαριστώ [moderator]

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          tsimachidis-georgios last edited by

          Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας.
          Η ιστορία έχει ως εξής:
          Στις 12/12/2000 αγόρασα το καινούργιο, εξοπλισμένο, γρήγορο, κλπ, κλπ Xsara break 1600 στην εκδοση exclusive.
          Για να μην μακρηγορώ απλά θα παραθέσω το ιστορικό των κλήσεων με σύντομη περιγραφή για την κάθε φορά όπως το πήρα απο την οδική βοήθεια Mondial Assistance όπου είμαι ασφαλισμένος μέσω της Citroen και να τονίσω ότι πρόκειται για μια απο τις πολύ αξιόπιστες εταιρείες οδικής βοήθειας.

          ΚΛΗΣΕΙΣ ΠΡΟΣ ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
          MONDIAL ASSISTANCE
          Σάββατο 17/03/01 Αθήνα, Αερόσακος. Η βλάβη δεν αποκαταστάθηκε. Συστήθηκε στον οδηγό να μην βγει το σαββατοκύριακο εκτός Αθηνών αν δεν ελεγχθεί το αυτοκίνητο από την αντιπροσωπία.

          Κυριακή 25/03/01 Άνω Ηλιούπολη. Το αυτοκίνητο μένει από μπαταρία. Βλάβη αποκαταστάθηκε επί τόπου.

          Σάββατο 14/04/01 Μύκονος. Το αυτοκίνητο μένει ξανά από μπαταρία. H Mondial δεν έχει συνεργάτη στο νησί και δεν καλύπτει το αυτοκίνητο.

          Παρασκευή Τριήμερο αργίας Αγίου Πνεύματος 1/06/01 Εθνικής οδός Αθηνών Λαμίας, πηγαίνοντας στη Μύκονο όπου εργαζόμουν μέσω του λιμανιού της Ραφήνας, το αυτοκίνητο ακινητοποιείται ενώ ήταν εν κινήσει στη μέση του δρόμου από άγνωστο λόγο, αλλά παίρνει μπροστά μετά από λίγο για να μείνει ξανά αργότερα, συμπτωματικά έξω από εξουσιοδοτημένο συνεργείο της Citroen στην λεωφόρο Μεσογείων στην Αγία Παρασκευή όπου και διαπιστώνεται ότι έμεινε από δυναμό. Δυναμό υπάρχει μόνο στην κεντρική αντιπροσωπεία στην Ιερά οδό. Η Mondial αρνείται να παραλάβει το αυτοκίνητο επειδή είναι μέσα σε συνεργείο. Το αυτοκίνητο δεν μπορεί να βγει έξω λόγω μεγάλης ανωφέρειας. Αποτέλεσμα, μένω χωρίς αυτοκίνητο μέχρι να ξανανοίξουν λόγω της αργίας οι αντιπροσωπίες και να επιδιορθωθεί η βλάβη μέχρι την Τετάρτη 06/06/01 χωρίς βέβαια να μπορώ να πάω στην δουλειά μου!

          Τετάρτη 27/02/02 Εθνική Οδός Αθηνών Κορίνθου στο ύψος της Κακιάς Σκάλας στο ρεύμα προς Αθήνα
          (σημείο εξαιρετικά επικίνδυνο) Το αυτοκίνητο ακινητοποιείται πάλι εν κινήσει από ηλεκτρικό πρόβλημα που δεν βρέθηκε. Με την βοήθεια του τεχνικού της Mondial παίρνει μπροστά προσωρινά και μας συνοδεύει μέχρι τα διόδια.

          Σάββατο 02/11/02 Άνω Κυψέλη. Immobilizer, το αυτοκίνητο ακινητοποιείται και ρυμουλκείται στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο Χανιαδάκης στη Λεωφόρο Κηφισού, όπου υποτίθεται το επισκευάζουν.

          Τετάρτη 18/12/02 Κάτω Ηλιούπολη. Το αυτοκίνητο ακινητοποιείται από αδύναμη μπαταρία. Βλάβη αποκαταστάθηκε επί τόπου.

          Πέμπτη 19/12/02 Μια μέρα μετά το αυτοκίνητο ακινητοποιείται από αδύναμη μπαταρία ξανά. Βλάβη αποκαταστάθηκε επί τόπου.

          Δευτέρα 24/11/03 Ένα χρόνο μετά από συνεχή ταλαιπωρία με το Immobilizer, το αυτοκίνητο ακινητοποιείται ξανά από το ίδιο πρόβλημα και ρυμουλκείται, αφού έχει παραμείνει σε ακινησία όλο το Σαββατοκύριακο, στην Citroen της Ιεράς Οδού.

          Σάββατο 05/06/04 Περιφερειακός Υμηττού, Αττική Οδός, το αυτοκίνητο ακινητοποιείται στη μέση του δρόμου μέσα στο τούνελ, από άγνωστο λόγο, εν κινήσει και με ταχύτητα 140km, περίπου όπως και στις 01/06/01 και στις 27/02/02. Μισή περίπου ώρα αργότερα παίρνει μπροστά και λειτουργεί χωρίς πρόβλημα!! Δεν εκλήθη η Mondial. ΗΜΑΡΤΟΝ!!

          Στην ανωτέρω λίστα δεν συμπεριλαμβάνονται η δεκάδες αναγκαστικές επισκέψεις σε διάφορα εξουσιοδοτημένα συνεργεία της CITROEN για διάφορα μικροπροβλήματα που άλλοτε επισκευάστηκαν και άλλοτε όχι, όπως το ηχητικό σύστημα (δεν υπάρχει ανταλλακτικό) που συχνά μπλοκάρει και δεν σβήνει, το μοτέρ του ηλεκτρικού παραθύρου του οδηγού (κάηκε και επίσης δεν υπάρχει ανταλλακτικό) με αποτέλεσμα να μην λειτουργεί το παράθυρο του οδηγού εδώ και τουλάχιστον ένα χρόνο, τα διαφράγματα πιθανότατα της εξάτμισης που δημιουργούν ένα τενεκεδένιο θόρυβο στις χαμηλές στροφές, ο διακόπτης του φλας που ενεργοποιεί το αριστερό φλας μόνος του και που προφανώς έχει χαλάσει και αυτός.
          Τέλος να σημειώσω την μη ικανοποιητική απόδοση του κλιματισμού και το ότι ξαφνικά κάηκαν όλες οι λάμπες (θέσεως, πορείας, υψηλή σκάλα και ομίχλης) και των δύο μπροστινών φωτιστικών σωμάτων.

          Τα ανωτέρω προβλήματα, τα περισσότερα των οποίων σημειωτέον, δεν έχουν εκδηλωθεί πρόσφατα μικρά η μεγάλα, με τίποτα δεν δικαιολογούνται από την ηλικία του αυτοκινήτου 12/12/2000 ούτε από τα χιλιόμετρα του, μόλις 66,000 αλλά σημαντικότερο όλων δεν είναι αντάξια της φήμης μιας καταξιωμένης εταιρείας σαν την Citroen και ούτε η καλύτερη διαφήμιση για αυτήν ειδικά για ένα τόσο δοκιμασμένο μοντέλο σαν το Xsara!

          Πιστεύω ότι η Citroen ξέρει ότι μια συγκεκριμένη παρτίδα αυτοκινήτων βγήκε ελαττωματική αλλά δεν μπορεί να τα αποσύρει, για αυτό και προσπαθεί να αντιμετωπίσει τα προβλήματα παρέχοντας καλύψεις και πέραν της λήξης της εγγύησης, αυτό όμως δεν παύει να κάνει την ζωή μας δύσκολη και σε ορισμένες φορές να την εκθέτει και σε κίνδυνο, δεν νομίζω ότι είναι και λίγο να μένεις στη μέση της εθνικής οδού κινδυνεύοντας να δημιουργήσεις ατύχημα με εμπλοκή πολλων αυτοκινήτων την στιγμή που το αυτοκίνητο μένει όταν κινείται με ταχύτητες άνω των 100km.
          Τώρα το γιατί το παθαίνει αυτό στις εθνικές οδούς είναι ένα ανπάντητο μάλλον ερώτημα.
          Το θέμα είναι τι άλλο μας περιμένει!
          Εγώ πιστεύω ότι υπάρχουν πολλοί σαν και μένα, γι'αυτό και σκέφτηκα ότι αν κάνουμε κάτι μαζί οργανωμένα θα έχουμε καλλίτερο αποτέλεσμα απο το να το τραβάμε ο καθένας χώρια!

          Περιμένω τα σχόλια σας!!

          Μάλλον ήθελες να το κάνεις post στο άλλο θέμα. Μπορείς να κάνεις το κειμενό σου ένα copy, εκεί και να σβυστεί από εδώ για να μην έχουμε διπλά θέματα. Ευχαριστώ [moderator]

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • J
            jgy1 last edited by

            Λυπάμαι για την ταλαιπωρία σου... Πράγματι τα σημερινά αυτοκίνητα υποτίθεται ότι θα πρέπει να είναι πιο ασφαλή ενεργητικά και παθητικά και πιο αξιόπιστα. Το αν είναι ενεργητικά πιο ασφαλή αν το αναγάγουμε στον μέσο όρο των μοντέλων που διατίθενται για πώληση στην χώρα μας επιβεβαιώνεται άνετα σε σχέση ακόμα και με πρόσφατο παρελθόν. Παθητικά δεν χωράει καμία αμφιβολία, τώρα στο θέμα αξιοπιστίας δεν μπορώ παρά να δεχτώ ότι ισχύει αυτό που μας έλεγαν 'φίλε μου έπεσες στην περίπτωση...'. Ασφαλώς και θα έχεις δίκιο να αγανακτάς με όποιον στο λέει (μου λέει) αυτό αλλά απλά και μόνο θα πρέπει να έχουμε στο νου ότι σήμερα τα ηλεκτρονικά έχουν αντι (ή υπό; )καταστήσει πάρα πολλά μηχανικά μέρη. Βέβαια μην ξεχνάς και κάτι. Το αυτοκίνητο που επέλεξες σαν αγορά παρά το ότι έχει μία πολύ μεγάλη εμπορική επιτυχία και προέρχεται από μία από τις σημαντικότερες αυτοβιομηχανίες σήμερα δεν ταυτίζεται στη συνείδηση μας σαν πρώτη επιλογή στο θέμα ποιότητας (όχι επειδή υποχρεωτικά έχουμε ακούσει πολλά αρνητικά αλλά επειδή ίσως δεν έχουμε ακούσει πάρα πολλά θετικά). Αντίθετα στον τομέα VALUE FOR MONEY δεν θα σε κοιτάξει κανείς με στραβό μάτι έτσι και του γνωστοποιήσεις την επιλογή στο θέμα ποιότητας. Αυτό που προσπαθώ να πω είναι ότι κανείς δεν πρόκειται να σου πει ότι πέταξες τα χρήματα σου και ότι στα χρήματα που έδωσες θα μπορούσες να πάρεις εκείνο κ.λ.π. Τα προβλήματα που αναφέρεις κινούνται στη σφαίρα των ηλεκτρονικών και μόνο. Ελπίζω να βρούν τι πραγματικά φταίει με το αυτοκίνητο σου και στο εξής η συμβίωση σου με αυτό να είναι και πιο ευχάριστη.Α!, και κάτι άλλο. Σε 3 χρόνια, 66.000 χλμ. φίλε μου είναι ΠΟΛΛΑ!

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • M
              mirage last edited by

              Και εγώ θα πώ οτι έπεσες στην περίπτωση. Δεν έχω ακούσει από κανεναν κάτοχο xsara τέτοια πληθώρα προβλημάτων και μάλιστα όλα ηλεκτρονικά. Αυτά από ένα κάτοχο xsara εδώ και έξι χρόνια ( από τα πρώτα που ήρθαν ) ο οποίος έχει να λέει τα καλύτερα και για την αξιοπιστία εκτός όλων των άλλων.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • T
                techadmin admin last edited by

                Επειδή υπάρχει ήδη το ίδιο θέμα το παρόν κλειδώνεται.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • First post
                  Last post
                • 1 / 1
                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΕΛΛΑΔΑ
                  • ΚΟΣΜΟΣ
                  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • TEST
                  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                  • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                  • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                • VIDEO
                  • 4TTV
                  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • CANDID CAMERA
                • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΛΕΞΙΚΟ
                • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                  • FORMULA 1
                  • WRC
                  • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                • ΤΙΜΕΣ
                • 4T CLASSIC
                  • ΜΟΝΤΕΛΑ
                  • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                • ΑΓΟΡΑ
                  • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                  • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                  • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                • 2ΤΡΟΧΟΙ
                  • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • CLASSIC
                • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                • MENU
                • ΤΙΜΕΣ
                • 4ΤΡΟΧΟΙ
                • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                • ΚΟΚ

                logo footer

                coty











                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                • CLASSIC
                • ΤΙΜΕΣ
                • VIDEO
                • FORUM
                4T FORUM
                4T LIBRARY
                • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                Powered by nxcode.gr