Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας.
Η ιστορία έχει ως εξής:
Στις 12/12/2000 αγόρασα το καινούργιο, εξοπλισμένο, γρήγορο, κλπ, κλπ Xsara break 1600 στην εκδοση exclusive.
Για να μην μακρηγορώ απλά θα παραθέσω το ιστορικό των κλήσεων με σύντομη περιγραφή για την κάθε φορά όπως το πήρα απο την οδική βοήθεια Mondial Assistance όπου είμαι ασφαλισμένος μέσω της Citroen και να τονίσω ότι πρόκειται για μια απο τις πολύ αξιόπιστες εταιρείες οδικής βοήθειας.
ΚΛΗΣΕΙΣ ΠΡΟΣ ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
MONDIAL ASSISTANCE
Σάββατο 17/03/01 Αθήνα, Αερόσακος. Η βλάβη δεν αποκαταστάθηκε. Συστήθηκε στον οδηγό να μην βγει το σαββατοκύριακο εκτός Αθηνών αν δεν ελεγχθεί το αυτοκίνητο από την αντιπροσωπία.
Κυριακή 25/03/01 Άνω Ηλιούπολη. Το αυτοκίνητο μένει από μπαταρία. Βλάβη αποκαταστάθηκε επί τόπου.
Σάββατο 14/04/01 Μύκονος. Το αυτοκίνητο μένει ξανά από μπαταρία. H Mondial δεν έχει συνεργάτη στο νησί και δεν καλύπτει το αυτοκίνητο.
Παρασκευή Τριήμερο αργίας Αγίου Πνεύματος 1/06/01 Εθνικής οδός Αθηνών Λαμίας, πηγαίνοντας στη Μύκονο όπου εργαζόμουν μέσω του λιμανιού της Ραφήνας, το αυτοκίνητο ακινητοποιείται ενώ ήταν εν κινήσει στη μέση του δρόμου από άγνωστο λόγο, αλλά παίρνει μπροστά μετά από λίγο για να μείνει ξανά αργότερα, συμπτωματικά έξω από εξουσιοδοτημένο συνεργείο της Citroen στην λεωφόρο Μεσογείων στην Αγία Παρασκευή όπου και διαπιστώνεται ότι έμεινε από δυναμό. Δυναμό υπάρχει μόνο στην κεντρική αντιπροσωπεία στην Ιερά οδό. Η Mondial αρνείται να παραλάβει το αυτοκίνητο επειδή είναι μέσα σε συνεργείο. Το αυτοκίνητο δεν μπορεί να βγει έξω λόγω μεγάλης ανωφέρειας. Αποτέλεσμα, μένω χωρίς αυτοκίνητο μέχρι να ξανανοίξουν λόγω της αργίας οι αντιπροσωπίες και να επιδιορθωθεί η βλάβη μέχρι την Τετάρτη 06/06/01 χωρίς βέβαια να μπορώ να πάω στην δουλειά μου!
Τετάρτη 27/02/02 Εθνική Οδός Αθηνών Κορίνθου στο ύψος της Κακιάς Σκάλας στο ρεύμα προς Αθήνα
(σημείο εξαιρετικά επικίνδυνο) Το αυτοκίνητο ακινητοποιείται πάλι εν κινήσει από ηλεκτρικό πρόβλημα που δεν βρέθηκε. Με την βοήθεια του τεχνικού της Mondial παίρνει μπροστά προσωρινά και μας συνοδεύει μέχρι τα διόδια.
Σάββατο 02/11/02 Άνω Κυψέλη. Immobilizer, το αυτοκίνητο ακινητοποιείται και ρυμουλκείται στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο Χανιαδάκης στη Λεωφόρο Κηφισού, όπου υποτίθεται το επισκευάζουν.
Τετάρτη 18/12/02 Κάτω Ηλιούπολη. Το αυτοκίνητο ακινητοποιείται από αδύναμη μπαταρία. Βλάβη αποκαταστάθηκε επί τόπου.
Πέμπτη 19/12/02 Μια μέρα μετά το αυτοκίνητο ακινητοποιείται από αδύναμη μπαταρία ξανά. Βλάβη αποκαταστάθηκε επί τόπου.
Δευτέρα 24/11/03 Ένα χρόνο μετά από συνεχή ταλαιπωρία με το Immobilizer, το αυτοκίνητο ακινητοποιείται ξανά από το ίδιο πρόβλημα και ρυμουλκείται, αφού έχει παραμείνει σε ακινησία όλο το Σαββατοκύριακο, στην Citroen της Ιεράς Οδού.
Σάββατο 05/06/04 Περιφερειακός Υμηττού, Αττική Οδός, το αυτοκίνητο ακινητοποιείται στη μέση του δρόμου μέσα στο τούνελ, από άγνωστο λόγο, εν κινήσει και με ταχύτητα 140km, περίπου όπως και στις 01/06/01 και στις 27/02/02. Μισή περίπου ώρα αργότερα παίρνει μπροστά και λειτουργεί χωρίς πρόβλημα!! Δεν εκλήθη η Mondial. ΗΜΑΡΤΟΝ!!
Στην ανωτέρω λίστα δεν συμπεριλαμβάνονται η δεκάδες αναγκαστικές επισκέψεις σε διάφορα εξουσιοδοτημένα συνεργεία της CITROEN για διάφορα μικροπροβλήματα που άλλοτε επισκευάστηκαν και άλλοτε όχι, όπως το ηχητικό σύστημα (δεν υπάρχει ανταλλακτικό) που συχνά μπλοκάρει και δεν σβήνει, το μοτέρ του ηλεκτρικού παραθύρου του οδηγού (κάηκε και επίσης δεν υπάρχει ανταλλακτικό) με αποτέλεσμα να μην λειτουργεί το παράθυρο του οδηγού εδώ και τουλάχιστον ένα χρόνο, τα διαφράγματα πιθανότατα της εξάτμισης που δημιουργούν ένα τενεκεδένιο θόρυβο στις χαμηλές στροφές, ο διακόπτης του φλας που ενεργοποιεί το αριστερό φλας μόνος του και που προφανώς έχει χαλάσει και αυτός.
Τέλος να σημειώσω την μη ικανοποιητική απόδοση του κλιματισμού και το ότι ξαφνικά κάηκαν όλες οι λάμπες (θέσεως, πορείας, υψηλή σκάλα και ομίχλης) και των δύο μπροστινών φωτιστικών σωμάτων.
Τα ανωτέρω προβλήματα, τα περισσότερα των οποίων σημειωτέον, δεν έχουν εκδηλωθεί πρόσφατα μικρά η μεγάλα, με τίποτα δεν δικαιολογούνται από την ηλικία του αυτοκινήτου 12/12/2000 ούτε από τα χιλιόμετρα του, μόλις 66,000 αλλά σημαντικότερο όλων δεν είναι αντάξια της φήμης μιας καταξιωμένης εταιρείας σαν την Citroen και ούτε η καλύτερη διαφήμιση για αυτήν ειδικά για ένα τόσο δοκιμασμένο μοντέλο σαν το Xsara!
Πιστεύω ότι η Citroen ξέρει ότι μια συγκεκριμένη παρτίδα αυτοκινήτων βγήκε ελαττωματική αλλά δεν μπορεί να τα αποσύρει, για αυτό και προσπαθεί να αντιμετωπίσει τα προβλήματα παρέχοντας καλύψεις και πέραν της λήξης της εγγύησης, αυτό όμως δεν παύει να κάνει την ζωή μας δύσκολη και σε ορισμένες φορές να την εκθέτει και σε κίνδυνο, δεν νομίζω ότι είναι και λίγο να μένεις στη μέση της εθνικής οδού κινδυνεύοντας να δημιουργήσεις ατύχημα με εμπλοκή πολλων αυτοκινήτων την στιγμή που το αυτοκίνητο μένει όταν κινείται με ταχύτητες άνω των 100km.
Τώρα το γιατί το παθαίνει αυτό στις εθνικές οδούς είναι ένα ανπάντητο μάλλον ερώτημα.
Το θέμα είναι τι άλλο μας περιμένει!
Εγώ πιστεύω ότι υπάρχουν πολλοί σαν και μένα, γι'αυτό και σκέφτηκα ότι αν κάνουμε κάτι μαζί οργανωμένα θα έχουμε καλλίτερο αποτέλεσμα απο το να το τραβάμε ο καθένας χώρια!
Περιμένω τα σχόλια σας!!