-
Είχατε και την τύχη να κάνετε και βόλτες με τον 'μουστάκια' Juha Kankkunen χωρίς μουστάκι πια πλέον:
Youtube Video -
Ο χρήστης thvarveris έγραψε:
Είχατε και την τύχη να κάνετε και βόλτες με τον 'μουστάκια' Juha Kankkunen χωρίς μουστάκι πια πλέον:
Youtube VideoΧωρις το μυστακα-σημα κατατεθεν ειναι αγνωριστος ο ατιμος
Μονο το αγωνιστικό οδήγησαν ο Γιουχα με τον Ντιτερ η και το απλο; Χρονο πιστας κρατησε κανεις ακομα και στο περιπου για να εχουμε μετρο συγκρισης;
-
Χωρίς να θέλω να γίνω μηδενιστής η VW αποφασίζει αντί να εξελίξει τον νέο κινητήρα TSI με τα 211 άλογα, να βάλει επάνω στα καινούρια R ( Scirocco και Golf) τον σε πολλά σημεία προβληματικό (Camfollower με αντλία υψηλής, που με την τριβή με τον εκκεντροφόρο σπάει και παίρνεις το μοτέρ στο χέρι, ακόμα και σε αυτοκίνητα μαμά χωρίς πρόγραμμα, προβληματική PCV με αναστροφή αναθυμιάσεων που καταστρέφει τις βαλβίδες δημιουργώντας απίστευτες επικαθήσεις, προβλήματα ουσιώδη που δυστηχώς φαίνονται μετά τα 80000 χιλιόμετρα) προηγούμενο TFSI και να πουλήσει το αυτόκινητο σαν εξέλιξη του υπάρχοντως.
Άτιμο μάρκετινκ, οι τύποι έκαναν ουσιαστικά Downgrade στο πιο ουσιώδες πράγμα ενός αυτοκινήτου που είναι ο κινητήρας γιατί το στόκ που έχουν είναι θηρίωδες και οι δικοί μας πανυγηρήζουν για το 'νέο' αυτοκίνητο, με τισ καλές τιμές και το γ@μ@το Body kit, α ξέχασα έχει άλλα φρένα. -
Ο χρήστης JDL έγραψε:
Άτιμο μάρκετινκ, οι τύποι έκαναν ουσιαστικά Downgrade στο πιο ουσιώδες πράγμα ενός αυτοκινήτου που είναι ο κινητήρας γιατί το στόκ που έχουν είναι θηρίωδες και οι δικοί μας πανυγηρήζουν για το 'νέο' αυτοκίνητο, με τισ καλές τιμές και το γ@μ@το Body kit, α ξέχασα έχει άλλα φρένα.
θα συμφωνήσω ελαφρώς σε αυτό που λες αλλά:
1)αν βάζανε τον 2.0Τ με τους 211 βελτιωμένο πάνω, ουσιαστικά θα 'μείωναν' το S3 που είναι η 'κορυφή' για το vag group. (άσχετα αν κι εμένα μου φαίνεται μ@Λ@κί@ που δεν το έκαναν )
2)μπορεί να μην έχει τελειώσει η εξέλιξη του 2.0Τ με τους 211 σε κάτι δυνατότερο και μη-προβληματικό, οπότε αφού καίγονταν να το βγάλουν τώρα (πριν παλιώσει το scirocco - βλέπε πότε έβγαλαν το Gti στο Golf V ή ακόμα πιο έντονα με το cupra R στο Leon ), έπρεπε να βάλουν κάποιο δυνατό μοτέρ => το μοτέρ του s3.Επιπλέον είχαν έτοιμες λύσεις για haldex τετρακίνηση (βλέπε Golf R), οπότε αυτό σημαίνει λιγότερα λεφτά για την εξέλιξη-βελτίωση του scirocco για να αντέξει την παραπάνω δύναμη του 265άρη κινητήρα του S3.
3)δεν υπάρχει περίπτωση να υπάρχουν στοκ μοτέρ...στοκ τιμόνια ναι...στοκ ταμπλό να το δεχτώ...στοκ μοτέρ???Που στην τελική μπορούν να λύσουν το μοτέρο και να τα πουλήσουν ως ανταλλακτικά ή να κρατήσουν τις μηχανές αφού επειδή είναι καινούριες, θα πουληθούν σίγουρα (στο εξωτερικό είναι διαδεδομένο το να αγοράζεις καινούριο ένα μεγαλύτερο μοτέρ και να το βάζεις πάνω).Τέλοσπάντων...γενικά συμφωνώ με την ιδέα πίσω από όσα γράφεις (ή τουλάχιστον αυτό που αφουγκράζομαι εγώ), αλλά διαφωνώ στο ότι 'χοροπηδάμε' επειδή βγήκε το R που είναι και καλά η επιτομή της εξέλιξης, που στην τελική κανείς δεν το 'πλάσαρε' ως κάτι τέτοιο.
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
1)αν βάζανε τον 2.0Τ με τους 211 βελτιωμένο πάνω, ουσιαστικά θα 'μείωναν' το S3 που είναι η 'κορυφή' για το vag group. (άσχετα αν κι εμένα μου φαίνεται μ@Λ@κί@ που δεν το έκαναν )
Το κατάλαβα ότι έπιασες το νόημα γιαυτό ήμουν δηκτικός, η πλάκα είναι όμως ότι ούτε ο νέος 211 είναι ίδιος με αυτόν που φοράνε τα Audi, ο μεταβλητός χρονισμός βαλβίδων δεν υπάρχει ούτε στο νέο GTi παρά μόνο στα Audi.
-
Ο χρήστης JDL έγραψε:
ο μεταβλητός χρονισμός βαλβίδων δεν υπάρχει ούτε στο νέο GTi παρά μόνο στα Audi.
Η audi είναι premium!!!
Αμ τι...'Αφεντικά και δούλοι τα ίδια σκατά γινίκαν ούλοι'?? -
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
ο μεταβλητός χρονισμός βαλβίδων δεν υπάρχει ούτε στο νέο GTi παρά μόνο στα Audi.
Η audi είναι premium!!!
Αμ τι...'Αφεντικά και δούλοι τα ίδια σκατά γινήκαν ούλοι'??σύντομα ναι...
-
Ο χρήστης JDL έγραψε:
Χωρίς να θέλω να γίνω μηδενιστής η VW αποφασίζει αντί να εξελίξει τον νέο κινητήρα TSI με τα 211 άλογα, να βάλει επάνω στα καινούρια R ( Scirocco και Golf) τον σε πολλά σημεία προβληματικό (Camfollower με αντλία υψηλής, που με την τριβή με τον εκκεντροφόρο σπάει και παίρνεις το μοτέρ στο χέρι, ακόμα και σε αυτοκίνητα μαμά χωρίς πρόγραμμα, προβληματική PCV με αναστροφή αναθυμιάσεων που καταστρέφει τις βαλβίδες δημιουργώντας απίστευτες επικαθήσεις, προβλήματα ουσιώδη που δυστηχώς φαίνονται μετά τα 80000 χιλιόμετρα) προηγούμενο TFSI και να πουλήσει το αυτόκινητο σαν εξέλιξη του υπάρχοντως.
Άτιμο μάρκετινκ, οι τύποι έκαναν ουσιαστικά Downgrade στο πιο ουσιώδες πράγμα ενός αυτοκινήτου που είναι ο κινητήρας γιατί το στόκ που έχουν είναι θηρίωδες και οι δικοί μας πανυγηρήζουν για το 'νέο' αυτοκίνητο, με τισ καλές τιμές και το γ@μ@το Body kit, α ξέχασα έχει άλλα φρένα.καλα τωρα ειλικρινα με τρομαξες
-
Ο χρήστης astanapan έγραψε:
Είχατε και την τύχη να κάνετε και βόλτες με τον 'μουστάκια' Juha Kankkunen χωρίς μουστάκι πια πλέον:
Youtube VideoΧωρις το μυστακα-σημα κατατεθεν ειναι αγνωριστος ο ατιμος
Μονο το αγωνιστικό οδήγησαν ο Γιουχα με τον Ντιτερ η και το απλο; Χρονο πιστας κρατησε κανεις ακομα και στο περιπου για να εχουμε μετρο συγκρισης;
To GT24 οταν η πιστα ηταν ακομα με λιγη υγρασια (πριν την μπορα), ευκολα στο 1:05,
για τα R θυμαμαι οτι μετρησα ενα να γυρναει στο 1:12 αλλα με ψιλοβροχο. Οταν μετα αρχισε να βρεχει κανονικα, το GT24 με τα ημισλικ της Michelin γυρνουσε περιπου στα ιδια ισως και λιγο πιο αργα απο τα R, (γυρω στο 1:18) μεχρι που το σταματησαν για να αποφυγουν καμμια δυσαρεστη ενδεχομενη εξοδο αφου συχνα -κατα τα λεγομενα του Depping που μετεφερε ο Στεφανης- εχανε το σωστο πατημα του στα πολλα και 'σηκωνοταν' απο την υδρολισθηση ανησυχητικα... -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Είχατε και την τύχη να κάνετε και βόλτες με τον 'μουστάκια' Juha Kankkunen χωρίς μουστάκι πια πλέον:
Youtube VideoΧωρις το μυστακα-σημα κατατεθεν ειναι αγνωριστος ο ατιμος
Μονο το αγωνιστικό οδήγησαν ο Γιουχα με τον Ντιτερ η και το απλο; Χρονο πιστας κρατησε κανεις ακομα και στο περιπου για να εχουμε μετρο συγκρισης;
To GT24 οταν η πιστα ηταν ακομα με λιγη υγρασια (πριν την μπορα), ευκολα στο 1:05,
για τα R θυμαμαι οτι μετρησα ενα να γυρναει στο 1:12 αλλα με ψιλοβροχο. Οταν μετα αρχισε να βρεχει κανονικα, το GT24 με τα ημισλικ της Michelin γυρνουσε περιπου στα ιδια ισως και λιγο πιο αργα απο τα R, (γυρω στο 1:18) μεχρι που το σταματησαν για να αποφυγουν καμμια δυσαρεστη ενδεχομενη εξοδο αφου συχνα -κατα τα λεγομενα του Depping που μετεφερε ο Στεφανης- εχανε το σωστο πατημα του στα πολλα και 'σηκωνοταν' απο την υδρολισθηση ανησυχητικα...πολύ θα ήθελα να ήμουν μέσα εκείνη τη στιγμή που έχανε πάταγε... με οδηγό αγώνων... ουαουουυυ!
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
καλα τωρα ειλικρινα με τρομαξες
1. http://www.etuners.gr/index.php?s=12&t=133
2. Here is a FAQ for a GTI I believe but same engine with probably exact same instructions.
Part is actually closer to $60.
50k miles is probably to many miles so yes, be scared. Or be like me. I will get your car eventually whether you own it or not.
http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=3750088Θες και τις βαλβίδες η φτάνει μια τρομάρα για σήμερα?
Φαντάσου δε ότι η μαλακία κάνει μόνο 35 Ευρώ. -
-
Ο χρήστης JDL έγραψε:
καλα τωρα ειλικρινα με τρομαξες
1. http://www.etuners.gr/index.php?s=12&t=133
2. Here is a FAQ for a GTI I believe but same engine with probably exact same instructions.
Part is actually closer to $60.
50k miles is probably to many miles so yes, be scared. Or be like me. I will get your car eventually whether you own it or not.
http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=3750088Θες και τις βαλβίδες η φτάνει μια τρομάρα για σήμερα?
Φαντάσου δε ότι η μαλακία κάνει μόνο 35 Ευρώ.Τo γνωστο ποτηρακι! Παντως ο ελεγχος του ειναι σχετικα ευκολος και μπορει να γινετε ανα τακτα χρονικα διαστηματα απο τον ιδιοκτητη. Το ιδιο και η PCV.
-
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
καλα τωρα ειλικρινα με τρομαξες
1. http://www.etuners.gr/index.php?s=12&t=133
2. Here is a FAQ for a GTI I believe but same engine with probably exact same instructions.
Part is actually closer to $60.
50k miles is probably to many miles so yes, be scared. Or be like me. I will get your car eventually whether you own it or not.
http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=3750088Θες και τις βαλβίδες η φτάνει μια τρομάρα για σήμερα?
Φαντάσου δε ότι η μαλακία κάνει μόνο 35 Ευρώ.Τo γνωστο ποτηρακι! Παντως ο ελεγχος του ειναι σχετικα ευκολος και μπορει να γινετε ανα τακτα χρονικα διαστηματα απο τον ιδιοκτητη. Το ιδιο και η PCV.
Δεν αντιλέγω, εμείς και αρκετοί ακόμα 'τρελαμμένοι' τα αλλάζουμε μόνοι μας κάθε 10000 χιλιόμετρα, πέσ μου όμως πόσοι από τους απλούς χρήστες το γνωρίζουν και πόσοι ζητούν ακόμα και στην αντιπροσωπεία την αλλαγή του?
Λάβε υπόψη σου επίσης ότι το VAG δεν έχει βγάλει ακόμα επίσημη οδηγία για το CF, τώρα θα μου πείς αυτοί λένε να μην αλλάζεις ποτέ φίλτρο βενζίνης -
Ο χρήστης JDL έγραψε:
Δεν αντιλέγω, εμείς και αρκετοί ακόμα 'τρελαμμένοι' τα αλλάζουμε μόνοι μας κάθε 10000 χιλιόμετρα, πέσ μου όμως πόσοι από τους απλούς χρήστες το γνωρίζουν και πόσοι ζητούν ακόμα και στην αντιπροσωπεία την αλλαγή του?
Λάβε υπόψη σου επίσης ότι το VAG δεν έχει βγάλει ακόμα επίσημη οδηγία για το CF, τώρα θα μου πείς αυτοί λένε να μην αλλάζεις ποτέ φίλτρο βενζίνηςΔεν τους υπερασπιστηκα για κανενα απο τα παραπανω!
Παντως το θεμα με την PCV επειδη ειναι αρκετα σοβαρο και το ειχαν και τα πρωτα Τ5 η Volvo εδωσε 10ετη εγγυηση για το συγκεκριμενο εξαρτημα, και φυσικα τοποθετησε μια βελτιωμενη βαλβιδα στα επομενα! Δεν καταλαβαινω γιατι ειναι τοσο δυσκολο στους Γερμανους να παραδεχθουν τα διαφορα προβληματα και να τιμησουν τους πελατες τους..... -
Ο χρήστης JDL έγραψε:
Θες και τις βαλβίδες η φτάνει μια τρομάρα για σήμερα?
Φαντάσου δε ότι η μαλακία κάνει μόνο 35 Ευρώ.και γιατί να μην πάει κάποιος (αφού είναι γνωστό το πρόβλημα -από τους κατόχους-) να το αλλάξει με κάτι πολύ πιο ανθεκτικό* και να τελειώνει?
*αν υπάρχει
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Θες και τις βαλβίδες η φτάνει μια τρομάρα για σήμερα?
Φαντάσου δε ότι η μαλακία κάνει μόνο 35 Ευρώ.και γιατί να μην πάει κάποιος (αφού είναι γνωστό το πρόβλημα -από τους κατόχους-) να το αλλάξει με κάτι πολύ πιο ανθεκτικό* και να τελειώνει?
*αν υπάρχει
Πολύ καλή ερώτηση αυτή, λοιπόν η απάντηση είναι απλή :
Η ΦΘΟΡΑ ΤΟΥ CF ΠΡΟΕΡΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΤΟΝ ΕΚΚΕΝΤΡΟΦΟΡΟ.
Όπως λοιπόν καταλαβαίνεις, A). Δεν θέλουμε κάτι πιο 'ανθεκτικό' να τρίβετε στον εκκεντροφόρο. Β).Ακόμα και η συχνή αλλαγή σε CF δεν είναι πανάκεια αφού σιγά σιγά φθείρεται ο εκκεντροφόρος εισαγωγής.
Τώρα πιο λαμπρό μυαλό σχεδίασε ένα σύστημα τροφοδοσίας όπου κατά την λειτουργία του δυο μεταλλικές επιφάνειες εφάπτονται υπό πίεση (που ασκείται από την αντλία υψηλής 110 bar για τα μαμά αυτοκίνητα και 130 bar για τα βελτιωμένα) δημιουργώντας τριβή ένας θεός ξέρει.
Πριν δε αρχίσουν κάποιοι να λένε μα οι Γερμανοί είναι χαζοί?
Δεν το γνωρίζουν?
Σαφώς και το γνωρίζουν γιαυτό τον λόγο ο νέος κινητήρας έχει Roller και όχι CF.
Η μοναδική πάντως λύση αυτή την στιγμή φαίνεται να είναι η ακόλουθη :
http://www.h2sport.com/index.php
Αν και κανείς ακόμα δεν την έχει δοκιμάσει.
Μια τελευταία συμβούλη και κλείνω, η σχέση που έχει το CF και οι φθορές σε αυτό αλλά και στον εκκεντροφόρο εισαγωγής ΕΙΝΑΙ ΑΡΡΗΚΤΑ ΔΕΜΕΝΕΣ ΜΕ ΤΑ ΛΙΠΑΝΤΙΚΑ, για αυτούς που δεν το κατάλαβαν η αλλαγή λαδιών κάθε 7500 είναι επιβεβλημένη. -
Ο χρήστης JDL έγραψε:
Πολύ καλή ερώτηση αυτή, λοιπόν η απάντηση είναι απλή :
Η ΦΘΟΡΑ ΤΟΥ CF ΠΡΟΕΡΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΤΟΝ ΕΚΚΕΝΤΡΟΦΟΡΟ.
Όπως λοιπόν καταλαβαίνεις, A). Δεν θέλουμε κάτι πιο 'ανθεκτικό' να τρίβετε στον εκκεντροφόρο. Β).Ακόμα και η συχνή αλλαγή σε CF δεν είναι πανάκεια αφού σιγά σιγά φθείρεται ο εκκεντροφόρος εισαγωγής.
Τώρα πιο λαμπρό μυαλό σχεδίασε ένα σύστημα τροφοδοσίας όπου κατά την λειτουργία του δυο μεταλλικές επιφάνειες εφάπτονται υπό πίεση (που ασκείται από την αντλία υψηλής 110 bar για τα μαμά αυτοκίνητα και 130 bar για τα βελτιωμένα) δημιουργώντας τριβή ένας θεός ξέρει.
Πριν δε αρχίσουν κάποιοι να λένε μα οι Γερμανοί είναι χαζοί?
Δεν το γνωρίζουν?
Σαφώς και το γνωρίζουν γιαυτό τον λόγο ο νέος κινητήρας έχει Roller και όχι CF.
Η μοναδική πάντως λύση αυτή την στιγμή φαίνεται να είναι η ακόλουθη :
http://www.h2sport.com/index.php
Αν και κανείς ακόμα δεν την έχει δοκιμάσει.
Μια τελευταία συμβούλη και κλείνω, η σχέση που έχει το CF και οι φθορές σε αυτό αλλά και στον εκκεντροφόρο εισαγωγής ΕΙΝΑΙ ΑΡΡΗΚΤΑ ΔΕΜΕΝΕΣ ΜΕ ΤΑ ΛΙΠΑΝΤΙΚΑ, για αυτούς που δεν το κατάλαβαν η αλλαγή λαδιών κάθε 7500 είναι επεβεβλημένη.Αν όντως είναι έτσι όπως τα λες, είναι πολύ σοβαρό κατασκευαστικό σφάλμα πάντως...
Είδες Κιούση?
Ευτυχώς που δεν πήρα s3...στο λαιμό σου θα με έπαιρνες.
Κάτι ήξερα...ΥΓ:ελπίζω όσοι έχουν S3 να το διάβασαν αυτό.
-
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
Δεν αντιλέγω, εμείς και αρκετοί ακόμα 'τρελαμμένοι' τα αλλάζουμε μόνοι μας κάθε 10000 χιλιόμετρα, πέσ μου όμως πόσοι από τους απλούς χρήστες το γνωρίζουν και πόσοι ζητούν ακόμα και στην αντιπροσωπεία την αλλαγή του?
Λάβε υπόψη σου επίσης ότι το VAG δεν έχει βγάλει ακόμα επίσημη οδηγία για το CF, τώρα θα μου πείς αυτοί λένε να μην αλλάζεις ποτέ φίλτρο βενζίνηςΔεν τους υπερασπιστηκα για κανενα απο τα παραπανω!
Παντως το θεμα με την PCV επειδη ειναι αρκετα σοβαρο και το ειχαν και τα πρωτα Τ5 η Volvo εδωσε 10ετη εγγυηση για το συγκεκριμενο εξαρτημα, και φυσικα τοποθετησε μια βελτιωμενη βαλβιδα στα επομενα! Δεν καταλαβαινω γιατι ειναι τοσο δυσκολο στους Γερμανους να παραδεχθουν τα διαφορα προβληματα και να τιμησουν τους πελατες τους.....
γιατι δεν ειναι toyota......απλα πραγματα -
GOLF R - SCIROCCO R