Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Alfa Romeo Giulietta
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Alfa Romeo Giulietta
    • 1
    • 2
    • 166
    • 167
    • 168
    • 169
    • 170
    • 490
    • 491
    • 168 / 491
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    26
    9812
    94683
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      drdino last edited by

      Μπορεί να περίμενε ομόκεντρα ελατήρια/αμορτισέρ.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • 1
        106_4_ever last edited by

        Ο χρήστης thvarveris έγραψε:
        Τι σε μπερδεύει το μονό μπράτσο του ψαλιδιού;

        NAI ...... δεν γουσταρω μονο ...... σε μια αλφα.....
        αν δεν εχει τριγωνικο και μηχανικο μπλοκε.... τα ηλεκτρονικα μας μάραναν .....ιταλικο αυτοκινητο και κουραφέξαλα...ολα ιδια γινονται .
        τσπ

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • J
          j-marr last edited by

          στα θετικά οτι χρησιμοποιούν αλουμίνιο για μέρη της ανάρτησης

          (αν και δεν ξέρω σε τι ποσοστό το κάνουν αλλοι κατασκευαστές)

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • 1
            106_4_ever last edited by

            Ο χρήστης j.marr έγραψε:
            στα θετικά οτι χρησιμοποιούν αλουμίνιο για μέρη της ανάρτησης

            (αν και δεν ξέρω σε τι ποσοστό το κάνουν αλλοι κατασκευαστές)

            +1
            σε επιπεδα bmw σε αυτον τον τομεα .......και εκει ολα αλουμινιο ειναι...
            αν και πιστευω πισω η bmw δεν κανει τοσο μεγαλη χρηση αλουμινιου στην πισω αναρτηση οσο στην alfa και αυτο λογω πισω κινησης

            υ.γ και παλι θα διαβασουμε κατι τρελα νουμερα βαρους και θα αναρωτιόμαστε απο που μπηκαν αυτα

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              thvarveris last edited by

              Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:

              Τι σε μπερδεύει το μονό μπράτσο του ψαλιδιού;

              NAI ...... δεν γουσταρω μονο ...... σε μια αλφα.....
              αν δεν εχει τριγωνικο και μηχανικο μπλοκε.... τα ηλεκτρονικα μας μάραναν .....ιταλικο αυτοκινητο και κουραφέξαλα...ολα ιδια γινονται .
              τσπ

              Εγώ έμαθα να οδηγώ σε Οπελ Καντετ πισωκίνητο μοντέλο 72 το οποίο είχε για εμπρός ανάρτηση δύο τριγωνικά ψαλίδια πάνω-κάτω με ελατήριο και αμορτισέρ ανεξάρτητο! Μόνο στα Super car το συναντάς πία. Τώρα τι θα πει αυτό; Ότι η Ιουλιέτα θα υπολείπεται σε οδική συμπεριφορά από το Καντετ του 72;
              Τα πάντα προχωράνε. Πρέπει να γίνονται φτηνά και απλά. Από εκεί και πέρα μαγκιά της κάθε Άλφα Ρομέο είναι να σετάρει το Μακφέρσον έτσι ώστε να δίνει οδική συμπεριφορά ακριβότερης ανάρτησης.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • 1
                106_4_ever last edited by

                Ο χρήστης thvarveris έγραψε:

                Τι σε μπερδεύει το μονό μπράτσο του ψαλιδιού;

                NAI ...... δεν γουσταρω μονο ...... σε μια αλφα.....
                αν δεν εχει τριγωνικο και μηχανικο μπλοκε.... τα ηλεκτρονικα μας μάραναν .....ιταλικο αυτοκινητο και κουραφέξαλα...ολα ιδια γινονται .
                τσπ

                Εγώ έμαθα να οδηγώ σε Οπελ Καντετ πισωκίνητο μοντέλο 72 το οποίο είχε για εμπρός ανάρτηση δύο τριγωνικά ψαλίδια πάνω-κάτω με ελατήριο και αμορτισέρ ανεξάρτητο! Μόνο στα Super car το συναντάς πία. Τώρα τι θα πει αυτό; Ότι η Ιουλιέτα θα υπολείπεται σε οδική συμπεριφορά από το Καντετ του 72;
                Τα πάντα προχωράνε. Πρέπει να γίνονται φτηνά και απλά. Από εκεί και πέρα μαγκιά της κάθε Άλφα Ρομέο είναι να σετάρει το Μακφέρσον έτσι ώστε να δίνει οδική συμπεριφορά ακριβότερης ανάρτησης.

                η οποια αναρτηση αν πας σε ενα αυτοκινητο ''καλο'' και οχι (opel kaddet) που ξερει τι παει να πει αναρτηση, σε διαβεβαιω πως η alfa θα ζαλιστει.....ναι θα στριβει πολυ πιο γρηγορα και με ασφαλεια αλλα σπορ...................................
                ΔΕΝ ΘΑ ΝΑΙ!

                για αυτο λεω ολα ιδια ειναι...
                πεταει ενα ο δοκιμαστης..... εχει καλο σπορ τιμονι ,θα εχει το ενα ,το αλλο ....
                και αν πας και οδηγησεις ενα golf 6 δεν θα βρεις μεγαλη διαφορα.....ΘΑ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΒΡΙΣΚΕΙΣ ΔΙΑΦΟΡΑ λογω πλυσης εγκεφαλου
                και αν πας να οδηγησεις μια alfa πριν 15 χρονια η αλλους που ξερουν τι σημαινει αναρτηση ( ο νοών νοητο ) θα τρελαθεις.......
                για αυτο ολα πανω κατω ιδια ειναι ....με εξαιρεση το mini cooperaki

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • I
                  italakias last edited by

                  Ο χρήστης drdino έγραψε:
                  Μπορεί να περίμενε ομόκεντρα ελατήρια/αμορτισέρ.

                  σωστος

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • Q
                    qsisvts last edited by

                    Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:

                    στα θετικά οτι χρησιμοποιούν αλουμίνιο για μέρη της ανάρτησης

                    (αν και δεν ξέρω σε τι ποσοστό το κάνουν αλλοι κατασκευαστές)

                    +1
                    σε επιπεδα bmw σε αυτον τον τομεα .......και εκει ολα αλουμινιο ειναι...
                    αν και πιστευω πισω η bmw δεν κανει τοσο μεγαλη χρηση αλουμινιου στην πισω αναρτηση οσο στην alfa και αυτο λογω πισω κινησης

                    υ.γ και παλι θα διαβασουμε κατι τρελα νουμερα βαρους και θα αναρωτιόμαστε απο που μπηκαν αυτα

                    αυτο που κολλαει? δε σε καταλαβαινω

                    το ποση χρηση αλουμινιου θα κανει δεν εχει να κανει με το πού ειναι η κινηση , αλλα με την κατανομη βαρους που θελει να επιτυχει πιστευω

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • R
                      red_monster last edited by

                      Ο χρήστης italakias έγραψε:
                      η πισω αναρτηση ειναι ανεξαρτητη αλλα εχει ξεχωριστα ελατηρια,γιατι;

                      την μπροστα δεν την καταλαβαινω,μακφερσον ειναι η κατι αλλο καινουριο;

                      η μπροστά είναι κλασσική διάταξη μακφέρσον...
                      πισω φαίνεται περίεργη/ξεχωριστή...τώρα κατά πόσο θα δουλέψει σωστά δεν ξέρω...
                      μουλτιλινκ με ελατήριο εκτός υπομόχλιου.
                      αν εννοείς γιατί δεν έχει 2 ομόκεντρα ελατήρια, (στυλ μίτο), η διάταξη αυτή είναι σαφώς πιο ψαγμένη με έμφαση στην άνεση , και ανάλογα με τις γωνίες , και σε σπορ προσανατ

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • N
                        nikos last edited by

                        Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:

                        στα θετικά οτι χρησιμοποιούν αλουμίνιο για μέρη της ανάρτησης

                        (αν και δεν ξέρω σε τι ποσοστό το κάνουν αλλοι κατασκευαστές)

                        +1
                        σε επιπεδα bmw σε αυτον τον τομεα .......και εκει ολα αλουμινιο ειναι...
                        αν και πιστευω πισω η bmw δεν κανει τοσο μεγαλη χρηση αλουμινιου στην πισω αναρτηση οσο στην alfa και αυτο λογω πισω κινησης

                        υ.γ και παλι θα διαβασουμε κατι τρελα νουμερα βαρους και θα αναρωτιόμαστε απο που μπηκαν αυτα

                        αυτο που κολλαει? δε σε καταλαβαινω

                        το ποση χρηση αλουμινιου θα κανει δεν εχει να κανει με το πού ειναι η κινηση , αλλα με την κατανομη βαρους που θελει να επιτυχει πιστευω

                        Ακριβώς. Ο λόγος τη εμπρός αλουμινένιας ανάρτησης και άλλων μερών είναι η μείωση του βάρους στον εμπρός άξονα για καλύτερο ζύγισμα.

                        Nikos @ YouTube

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • 1
                          106_4_ever last edited by

                          η φιλοσοφια της πισω κινησης εγγυται στο γεγονος ,οτι το ποσοστο βαρους πισω πρεπει να ειναι μεγαλυτερο απο το 40 % ,για λογους προσφυσης, που υπαρχει σημερα στα περισσοτερα αυτοκινητα με μπροστινη κινηση .
                          για αυτο και η μη χρηση πισω αλουμινιου.
                          αυτο εννοω.
                          τωρα το αν πρεπει να ειναι 64% η 50% ειναι αλλη και off topic συζήτησή.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • Q
                            qsisvts last edited by

                            Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:

                            στα θετικά οτι χρησιμοποιούν αλουμίνιο για μέρη της ανάρτησης

                            (αν και δεν ξέρω σε τι ποσοστό το κάνουν αλλοι κατασκευαστές)

                            +1
                            σε επιπεδα bmw σε αυτον τον τομεα .......και εκει ολα αλουμινιο ειναι...
                            αν και πιστευω πισω η bmw δεν κανει τοσο μεγαλη χρηση αλουμινιου στην πισω αναρτηση οσο στην alfa και αυτο λογω πισω κινησης

                            υ.γ και παλι θα διαβασουμε κατι τρελα νουμερα βαρους και θα αναρωτιόμαστε απο που μπηκαν αυτα

                            αυτο που κολλαει? δε σε καταλαβαινω

                            το ποση χρηση αλουμινιου θα κανει δεν εχει να κανει με το πού ειναι η κινηση , αλλα με την κατανομη βαρους που θελει να επιτυχει πιστευω

                            Ακριβώς. Ο λόγος τη εμπρός αλουμινένιας ανάρτησης και άλλων μερών είναι η μείωση του βάρους στον εμπρός άξονα για καλύτερο ζύγισμα.

                            και στο δικο μου τα εμπρος ψαλιδια ειναι αλουμινενια ενω τα πισω οχι , αφου μπροστα ειναι το πολυ βαρος

                            η φιλοσοφια της πισω κινησης εγγυται στο γεγονος ,οτι το ποσοστο βαρους πισω πρεπει να ειναι μεγαλυτερο απο το 40 % ,για λογους προσφυσης, που υπαρχει σημερα στα περισσοτερα αυτοκινητα με μπροστινη κινηση .
                            για αυτο και η μη χρηση πισω αλουμινιου.
                            αυτο εννοω.
                            τωρα το αν πρεπει να ειναι 64% η 50% ειναι αλλη και off topic συζήτησή.

                            ναι σε καταλαβα, το τι κανει η αλφα με μπερδεψε λιγακι
                            γιατι να εχει αλουμινιο πισω αφου ειναι μπροστοβαρη ?
                            για τη μη αναρτωμενη μαζα?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • giuseppe-busso
                              giuseppe-busso last edited by

                              Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
                              ναι σε καταλαβα, το τι κανει η αλφα με μπερδεψε λιγακι
                              γιατι να εχει αλουμινιο πισω αφου ειναι μπροστοβαρη ?
                              για τη μη αναρτωμενη μαζα?

                              Κάποτε έτσι είχαν αναρωτηθεί πως γίνεται η Giulia να στρίβει με τρεις ρόδες στην άσφαλτο και μια στον αέρα....

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • L
                                link20 last edited by

                                http://www.autocar.co.uk/News/NewsArticle/Alfa-Giulietta/247385/
                                Σύμφωνα με τον Matteo Benedetto(project manager της giulietta) η νέα alfa θα είναι πιο ήσυχη με καλύτερη άνεση απο το golf και πιο 'ικανή' απο ένα ford focus.
                                θα δείξει λοιπόν σε λίγο καιρό..

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  kikizas-grigoris last edited by

                                  Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:

                                  ναι σε καταλαβα, το τι κανει η αλφα με μπερδεψε λιγακι
                                  γιατι να εχει αλουμινιο πισω αφου ειναι μπροστοβαρη ?
                                  για τη μη αναρτωμενη μαζα?

                                  Κάποτε έτσι είχαν αναρωτηθεί πως γίνεται η Giulia να στρίβει με τρεις ρόδες στην άσφαλτο και μια στον αέρα....

                                  Eγω παντως ξερω οτι 'αυτη' εγινε γνωστη για το συγκεκριμενο στριψιμο:
                                  (στο 1:19 , 3:20 , 3:33)

                                  Youtube Video

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • giuseppe-busso
                                    giuseppe-busso last edited by

                                    Press release, προς το παρόν στην ιταλική
                                    http://www.alfaromeopress.com/index.php?lng=1&group=3&method=cartelle&action=zoom&id=4644














                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • giuseppe-busso
                                      giuseppe-busso last edited by

                                      http://www.alfaromeopress.com/index.php?lng=2&group=3&method=cartelle&action=zoom&id=4645

                                      Εδώ το press release στην αγγλική.
                                      Ουσιαστικά πρόκειται περισσότερο για παρουσίαση στην ολοκαίνουρια πλατφόρμα compact η οποία μονάχα με αλλαγές στο μεταξόνιο θα μπορεί να είναι συμβατή με αυτοκίνητα άλλης κατηγορίας πέραν της C. Το γνωρίζαμε εδώ και ένα χρόνο πριν, που σας είχα αναφέρει για την C & D Evo των 2.63 και 2.73 μέτρων μεταξόνιο αντίστοιχα.
                                      Ιδιαίτερη μνεία γίνεται στα υλικά, και στην προσπάθεια διατήρησης του βάρους ίσως και μείωσης σε σχέση με την προκάτοχο 147. Η δε λέξη respect στο δελτίο τύπου δίνει και παίρνει, και μου έφερε μνήμες Godfather και σισιλιάνικης νοοτροπίας χωρίς αυτό να το θεωρώ κακό αφού ο νέος CEO σέβεται το παρελθόν και ξέρει ότι η 147 θεωρείται benchmark, οπότε προσέχει για να έχει....ο νοών νοείτο.

                                      Ιδιαίτερη αναφορά και στις αναρτήσεις από τις οποίες μειώθηκε βάρος, αυξάνοντας όμως ακαμψία ενώ η πίσω είναι μια νέα λύση της Alfa που χαρακτηρίζεται ως σοφιστικέ. Με respect πάντα στην αρχέτυπη multilink.

                                      Επίσης γίνεται λόγος για άνεση και ηχομόνωση(NVH) , στην ασφάλεια ενώ λέγεται ότι πάλι θα είναι ένα sports car για τα δεδομένα της κατηγορίας. Σημειώστε μάλιστα ότι τώρα το Sport Pack είναι μελετημένο ώστε θα προσφέρει τα μέγιστα στην οδηγική ευχαρίστηση, αφού θα έχει αγριότερες ρυθμίσεις σε αναρτήσεις και γεωμετρία....

                                      Plus, thanks to a specific suspension calibration offered by the Sport Pack, the sportiness of the new Giulietta can be further enhanced.

                                      Για το τέλος άφησα το mannetino του DNA, το οποίο στην Giulietta προσφέρει μια επιπλέον 'βοήθεια' στην επιλογή Dynamic. Η προφόρτιση των φρένων για ταχύτερη απόκριση φρεναρίσματος. Μένει να δούμε και στην πράξη πως αυτό θα δουλεύει. Σίγουρα από τη Mito και έπειτα και τώρα με την Giulietta η Alfa θα μπορούσα πλέον να πω ότι θέτει νέα standards στον νέο τομέα της Μηχατρονικής αφού τα αυτοκίνητα τα της θα είναι μελετημένα ώστε να δουλεύουν με τα ηλεκτρονικά με σκοπό να πηγαίνουν ταχύτερα, χωρίς να εκλείπει η ευχαρίστηση της οδήγησης. Περνάμε σε μια γενιά όχι απλά προστασίας του οδηγού αλλά και ευχαρίστησης. Μπορεί η Alfa να έχει μονάχα ABS & Antispin και να την ευχαριστιέμαι δεόντος αλλά και στην Μito εγώ δεν αισθάνθηκα ποτέ παγιδευμένος από το ηλεκτρονικό χαμό....και είμαι απαιτητικός δεν μπορώ να πω...

                                      Ένα γενικό σχόλιο που έχω να κάνω είναι ότι διακρίνω μια συγκρατημένη αισιοδοξία....Όχι μεγάλες κουβέντες αλλά ούτε σκυμένα κεφάλια....Η εταιρία που έβγαλε το καλύτερο μικρομεσαίο ever για μένα μπορεί να βγάλει ακόμα καλύτερο....Καινούριο πάτωμα, καινούριοι κινητήρες, νέα ηλεκτρονικά, σχεδίαση με γεύση από μέλλον και πινελιές παρελθόντος σεβόμενοι πάντα την μακρά παράδοση.... Θα πετύχει

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • J
                                        j-marr last edited by

                                        κάθε ζμπορ μοντέλο που σέβεται τον εαυτό του σε αφήνει να πεθάνεις απο δικιά σου μαλακία και να πάρεις μαζί σου κανα δυο ακόμα νοματαίους (πολύνεκρο φαση)

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • giuseppe-busso
                                          giuseppe-busso last edited by

                                          Ο χρήστης j.marr έγραψε:
                                          κάθε ζμπορ μοντέλο που σέβεται τον εαυτό του σε αφήνει να πεθάνεις απο δικιά σου μαλακία και να πάρεις μαζί σου κανα δυο ακόμα νοματαίους (πολύνεκρο φαση)

                                          Τα δικά μας δεν είναι ζμπορ, απλά έχουν κουόρε ζμπορτίβο

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • M
                                            mirage last edited by

                                            Το λατρευουν το Polyworks στο Gruppo

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 166
                                            • 167
                                            • 168
                                            • 169
                                            • 170
                                            • 490
                                            • 491
                                            • 168 / 491
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr