-
Μπορεί να περίμενε ομόκεντρα ελατήρια/αμορτισέρ.
-
Ο χρήστης thvarveris έγραψε:
Τι σε μπερδεύει το μονό μπράτσο του ψαλιδιού;NAI ...... δεν γουσταρω μονο ...... σε μια αλφα.....
αν δεν εχει τριγωνικο και μηχανικο μπλοκε.... τα ηλεκτρονικα μας μάραναν .....ιταλικο αυτοκινητο και κουραφέξαλα...ολα ιδια γινονται .
τσπ -
στα θετικά οτι χρησιμοποιούν αλουμίνιο για μέρη της ανάρτησης
(αν και δεν ξέρω σε τι ποσοστό το κάνουν αλλοι κατασκευαστές)
-
Ο χρήστης j.marr έγραψε:
στα θετικά οτι χρησιμοποιούν αλουμίνιο για μέρη της ανάρτησης(αν και δεν ξέρω σε τι ποσοστό το κάνουν αλλοι κατασκευαστές)
+1
σε επιπεδα bmw σε αυτον τον τομεα .......και εκει ολα αλουμινιο ειναι...
αν και πιστευω πισω η bmw δεν κανει τοσο μεγαλη χρηση αλουμινιου στην πισω αναρτηση οσο στην alfa και αυτο λογω πισω κινησηςυ.γ και παλι θα διαβασουμε κατι τρελα νουμερα βαρους και θα αναρωτιόμαστε απο που μπηκαν αυτα
-
Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
Τι σε μπερδεύει το μονό μπράτσο του ψαλιδιού;
NAI ...... δεν γουσταρω μονο ...... σε μια αλφα.....
αν δεν εχει τριγωνικο και μηχανικο μπλοκε.... τα ηλεκτρονικα μας μάραναν .....ιταλικο αυτοκινητο και κουραφέξαλα...ολα ιδια γινονται .
τσπΕγώ έμαθα να οδηγώ σε Οπελ Καντετ πισωκίνητο μοντέλο 72 το οποίο είχε για εμπρός ανάρτηση δύο τριγωνικά ψαλίδια πάνω-κάτω με ελατήριο και αμορτισέρ ανεξάρτητο! Μόνο στα Super car το συναντάς πία. Τώρα τι θα πει αυτό; Ότι η Ιουλιέτα θα υπολείπεται σε οδική συμπεριφορά από το Καντετ του 72;
Τα πάντα προχωράνε. Πρέπει να γίνονται φτηνά και απλά. Από εκεί και πέρα μαγκιά της κάθε Άλφα Ρομέο είναι να σετάρει το Μακφέρσον έτσι ώστε να δίνει οδική συμπεριφορά ακριβότερης ανάρτησης. -
Ο χρήστης thvarveris έγραψε:
Τι σε μπερδεύει το μονό μπράτσο του ψαλιδιού;
NAI ...... δεν γουσταρω μονο ...... σε μια αλφα.....
αν δεν εχει τριγωνικο και μηχανικο μπλοκε.... τα ηλεκτρονικα μας μάραναν .....ιταλικο αυτοκινητο και κουραφέξαλα...ολα ιδια γινονται .
τσπΕγώ έμαθα να οδηγώ σε Οπελ Καντετ πισωκίνητο μοντέλο 72 το οποίο είχε για εμπρός ανάρτηση δύο τριγωνικά ψαλίδια πάνω-κάτω με ελατήριο και αμορτισέρ ανεξάρτητο! Μόνο στα Super car το συναντάς πία. Τώρα τι θα πει αυτό; Ότι η Ιουλιέτα θα υπολείπεται σε οδική συμπεριφορά από το Καντετ του 72;
Τα πάντα προχωράνε. Πρέπει να γίνονται φτηνά και απλά. Από εκεί και πέρα μαγκιά της κάθε Άλφα Ρομέο είναι να σετάρει το Μακφέρσον έτσι ώστε να δίνει οδική συμπεριφορά ακριβότερης ανάρτησης.η οποια αναρτηση αν πας σε ενα αυτοκινητο ''καλο'' και οχι (opel kaddet) που ξερει τι παει να πει αναρτηση, σε διαβεβαιω πως η alfa θα ζαλιστει.....ναι θα στριβει πολυ πιο γρηγορα και με ασφαλεια αλλα σπορ...................................
ΔΕΝ ΘΑ ΝΑΙ!για αυτο λεω ολα ιδια ειναι...
πεταει ενα ο δοκιμαστης..... εχει καλο σπορ τιμονι ,θα εχει το ενα ,το αλλο ....
και αν πας και οδηγησεις ενα golf 6 δεν θα βρεις μεγαλη διαφορα.....ΘΑ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΒΡΙΣΚΕΙΣ ΔΙΑΦΟΡΑ λογω πλυσης εγκεφαλου
και αν πας να οδηγησεις μια alfa πριν 15 χρονια η αλλους που ξερουν τι σημαινει αναρτηση ( ο νοών νοητο ) θα τρελαθεις.......
για αυτο ολα πανω κατω ιδια ειναι ....με εξαιρεση το mini cooperaki -
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Μπορεί να περίμενε ομόκεντρα ελατήρια/αμορτισέρ.σωστος
-
Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
στα θετικά οτι χρησιμοποιούν αλουμίνιο για μέρη της ανάρτησης
(αν και δεν ξέρω σε τι ποσοστό το κάνουν αλλοι κατασκευαστές)
+1
σε επιπεδα bmw σε αυτον τον τομεα .......και εκει ολα αλουμινιο ειναι...
αν και πιστευω πισω η bmw δεν κανει τοσο μεγαλη χρηση αλουμινιου στην πισω αναρτηση οσο στην alfa και αυτο λογω πισω κινησηςυ.γ και παλι θα διαβασουμε κατι τρελα νουμερα βαρους και θα αναρωτιόμαστε απο που μπηκαν αυτα
αυτο που κολλαει? δε σε καταλαβαινω
το ποση χρηση αλουμινιου θα κανει δεν εχει να κανει με το πού ειναι η κινηση , αλλα με την κατανομη βαρους που θελει να επιτυχει πιστευω
-
Ο χρήστης italakias έγραψε:
η πισω αναρτηση ειναι ανεξαρτητη αλλα εχει ξεχωριστα ελατηρια,γιατι;την μπροστα δεν την καταλαβαινω,μακφερσον ειναι η κατι αλλο καινουριο;
η μπροστά είναι κλασσική διάταξη μακφέρσον...
πισω φαίνεται περίεργη/ξεχωριστή...τώρα κατά πόσο θα δουλέψει σωστά δεν ξέρω...
μουλτιλινκ με ελατήριο εκτός υπομόχλιου.
αν εννοείς γιατί δεν έχει 2 ομόκεντρα ελατήρια, (στυλ μίτο), η διάταξη αυτή είναι σαφώς πιο ψαγμένη με έμφαση στην άνεση , και ανάλογα με τις γωνίες , και σε σπορ προσανατ -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
στα θετικά οτι χρησιμοποιούν αλουμίνιο για μέρη της ανάρτησης
(αν και δεν ξέρω σε τι ποσοστό το κάνουν αλλοι κατασκευαστές)
+1
σε επιπεδα bmw σε αυτον τον τομεα .......και εκει ολα αλουμινιο ειναι...
αν και πιστευω πισω η bmw δεν κανει τοσο μεγαλη χρηση αλουμινιου στην πισω αναρτηση οσο στην alfa και αυτο λογω πισω κινησηςυ.γ και παλι θα διαβασουμε κατι τρελα νουμερα βαρους και θα αναρωτιόμαστε απο που μπηκαν αυτα
αυτο που κολλαει? δε σε καταλαβαινω
το ποση χρηση αλουμινιου θα κανει δεν εχει να κανει με το πού ειναι η κινηση , αλλα με την κατανομη βαρους που θελει να επιτυχει πιστευω
Ακριβώς. Ο λόγος τη εμπρός αλουμινένιας ανάρτησης και άλλων μερών είναι η μείωση του βάρους στον εμπρός άξονα για καλύτερο ζύγισμα.
-
η φιλοσοφια της πισω κινησης εγγυται στο γεγονος ,οτι το ποσοστο βαρους πισω πρεπει να ειναι μεγαλυτερο απο το 40 % ,για λογους προσφυσης, που υπαρχει σημερα στα περισσοτερα αυτοκινητα με μπροστινη κινηση .
για αυτο και η μη χρηση πισω αλουμινιου.
αυτο εννοω.
τωρα το αν πρεπει να ειναι 64% η 50% ειναι αλλη και off topic συζήτησή. -
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
στα θετικά οτι χρησιμοποιούν αλουμίνιο για μέρη της ανάρτησης
(αν και δεν ξέρω σε τι ποσοστό το κάνουν αλλοι κατασκευαστές)
+1
σε επιπεδα bmw σε αυτον τον τομεα .......και εκει ολα αλουμινιο ειναι...
αν και πιστευω πισω η bmw δεν κανει τοσο μεγαλη χρηση αλουμινιου στην πισω αναρτηση οσο στην alfa και αυτο λογω πισω κινησηςυ.γ και παλι θα διαβασουμε κατι τρελα νουμερα βαρους και θα αναρωτιόμαστε απο που μπηκαν αυτα
αυτο που κολλαει? δε σε καταλαβαινω
το ποση χρηση αλουμινιου θα κανει δεν εχει να κανει με το πού ειναι η κινηση , αλλα με την κατανομη βαρους που θελει να επιτυχει πιστευω
Ακριβώς. Ο λόγος τη εμπρός αλουμινένιας ανάρτησης και άλλων μερών είναι η μείωση του βάρους στον εμπρός άξονα για καλύτερο ζύγισμα.
και στο δικο μου τα εμπρος ψαλιδια ειναι αλουμινενια ενω τα πισω οχι , αφου μπροστα ειναι το πολυ βαρος
η φιλοσοφια της πισω κινησης εγγυται στο γεγονος ,οτι το ποσοστο βαρους πισω πρεπει να ειναι μεγαλυτερο απο το 40 % ,για λογους προσφυσης, που υπαρχει σημερα στα περισσοτερα αυτοκινητα με μπροστινη κινηση .
για αυτο και η μη χρηση πισω αλουμινιου.
αυτο εννοω.
τωρα το αν πρεπει να ειναι 64% η 50% ειναι αλλη και off topic συζήτησή.ναι σε καταλαβα, το τι κανει η αλφα με μπερδεψε λιγακι
γιατι να εχει αλουμινιο πισω αφου ειναι μπροστοβαρη ?
για τη μη αναρτωμενη μαζα? -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
ναι σε καταλαβα, το τι κανει η αλφα με μπερδεψε λιγακι
γιατι να εχει αλουμινιο πισω αφου ειναι μπροστοβαρη ?
για τη μη αναρτωμενη μαζα?Κάποτε έτσι είχαν αναρωτηθεί πως γίνεται η Giulia να στρίβει με τρεις ρόδες στην άσφαλτο και μια στον αέρα....
-
http://www.autocar.co.uk/News/NewsArticle/Alfa-Giulietta/247385/
Σύμφωνα με τον Matteo Benedetto(project manager της giulietta) η νέα alfa θα είναι πιο ήσυχη με καλύτερη άνεση απο το golf και πιο 'ικανή' απο ένα ford focus.
θα δείξει λοιπόν σε λίγο καιρό.. -
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
ναι σε καταλαβα, το τι κανει η αλφα με μπερδεψε λιγακι
γιατι να εχει αλουμινιο πισω αφου ειναι μπροστοβαρη ?
για τη μη αναρτωμενη μαζα?Κάποτε έτσι είχαν αναρωτηθεί πως γίνεται η Giulia να στρίβει με τρεις ρόδες στην άσφαλτο και μια στον αέρα....
Eγω παντως ξερω οτι 'αυτη' εγινε γνωστη για το συγκεκριμενο στριψιμο:
(στο 1:19 , 3:20 , 3:33) -
Press release, προς το παρόν στην ιταλική
http://www.alfaromeopress.com/index.php?lng=1&group=3&method=cartelle&action=zoom&id=4644
-
http://www.alfaromeopress.com/index.php?lng=2&group=3&method=cartelle&action=zoom&id=4645
Εδώ το press release στην αγγλική.
Ουσιαστικά πρόκειται περισσότερο για παρουσίαση στην ολοκαίνουρια πλατφόρμα compact η οποία μονάχα με αλλαγές στο μεταξόνιο θα μπορεί να είναι συμβατή με αυτοκίνητα άλλης κατηγορίας πέραν της C. Το γνωρίζαμε εδώ και ένα χρόνο πριν, που σας είχα αναφέρει για την C & D Evo των 2.63 και 2.73 μέτρων μεταξόνιο αντίστοιχα.
Ιδιαίτερη μνεία γίνεται στα υλικά, και στην προσπάθεια διατήρησης του βάρους ίσως και μείωσης σε σχέση με την προκάτοχο 147. Η δε λέξη respect στο δελτίο τύπου δίνει και παίρνει, και μου έφερε μνήμες Godfather και σισιλιάνικης νοοτροπίας χωρίς αυτό να το θεωρώ κακό αφού ο νέος CEO σέβεται το παρελθόν και ξέρει ότι η 147 θεωρείται benchmark, οπότε προσέχει για να έχει....ο νοών νοείτο.Ιδιαίτερη αναφορά και στις αναρτήσεις από τις οποίες μειώθηκε βάρος, αυξάνοντας όμως ακαμψία ενώ η πίσω είναι μια νέα λύση της Alfa που χαρακτηρίζεται ως σοφιστικέ. Με respect πάντα στην αρχέτυπη multilink.
Επίσης γίνεται λόγος για άνεση και ηχομόνωση(NVH) , στην ασφάλεια ενώ λέγεται ότι πάλι θα είναι ένα sports car για τα δεδομένα της κατηγορίας. Σημειώστε μάλιστα ότι τώρα το Sport Pack είναι μελετημένο ώστε θα προσφέρει τα μέγιστα στην οδηγική ευχαρίστηση, αφού θα έχει αγριότερες ρυθμίσεις σε αναρτήσεις και γεωμετρία....
Plus, thanks to a specific suspension calibration offered by the Sport Pack, the sportiness of the new Giulietta can be further enhanced.
Για το τέλος άφησα το mannetino του DNA, το οποίο στην Giulietta προσφέρει μια επιπλέον 'βοήθεια' στην επιλογή Dynamic. Η προφόρτιση των φρένων για ταχύτερη απόκριση φρεναρίσματος. Μένει να δούμε και στην πράξη πως αυτό θα δουλεύει. Σίγουρα από τη Mito και έπειτα και τώρα με την Giulietta η Alfa θα μπορούσα πλέον να πω ότι θέτει νέα standards στον νέο τομέα της Μηχατρονικής αφού τα αυτοκίνητα τα της θα είναι μελετημένα ώστε να δουλεύουν με τα ηλεκτρονικά με σκοπό να πηγαίνουν ταχύτερα, χωρίς να εκλείπει η ευχαρίστηση της οδήγησης. Περνάμε σε μια γενιά όχι απλά προστασίας του οδηγού αλλά και ευχαρίστησης. Μπορεί η Alfa να έχει μονάχα ABS & Antispin και να την ευχαριστιέμαι δεόντος αλλά και στην Μito εγώ δεν αισθάνθηκα ποτέ παγιδευμένος από το ηλεκτρονικό χαμό....και είμαι απαιτητικός δεν μπορώ να πω...
Ένα γενικό σχόλιο που έχω να κάνω είναι ότι διακρίνω μια συγκρατημένη αισιοδοξία....Όχι μεγάλες κουβέντες αλλά ούτε σκυμένα κεφάλια....Η εταιρία που έβγαλε το καλύτερο μικρομεσαίο ever για μένα μπορεί να βγάλει ακόμα καλύτερο....Καινούριο πάτωμα, καινούριοι κινητήρες, νέα ηλεκτρονικά, σχεδίαση με γεύση από μέλλον και πινελιές παρελθόντος σεβόμενοι πάντα την μακρά παράδοση.... Θα πετύχει
-
κάθε ζμπορ μοντέλο που σέβεται τον εαυτό του σε αφήνει να πεθάνεις απο δικιά σου μαλακία και να πάρεις μαζί σου κανα δυο ακόμα νοματαίους (πολύνεκρο φαση)
-
Ο χρήστης j.marr έγραψε:
κάθε ζμπορ μοντέλο που σέβεται τον εαυτό του σε αφήνει να πεθάνεις απο δικιά σου μαλακία και να πάρεις μαζί σου κανα δυο ακόμα νοματαίους (πολύνεκρο φαση)Τα δικά μας δεν είναι ζμπορ, απλά έχουν κουόρε ζμπορτίβο
-
Το λατρευουν το Polyworks στο Gruppo
Alfa Romeo Giulietta